Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/09/17 in all areas

  1. Sa ne organizam putin, ca am ametit citind 3-4 topicuri si mesaje private pe aceasta tema. Membrii forumului primesc gratuit codul FSC pentru upgrade-ul de harta. Deoarece ofer aceste coduri gratuit fara nici o pretentie prezenta sau viitoare va rog sa respectati cateva reguli de bun simt si anume: 1. Primesc coduri gratuit DOAR membrii forumului cu o vechime de minim 30 zile si minim 50 posturi. 2. Nu solicitati va rog coduri pe PM. 3. Nu insistati pentru regula numarul 1. 4. Nu imi oferiti sume de bani pentru a trece peste regula numarul 1. 5. Nu ofer si instructiuni de instalare sau link-uri de download, cu un minim efort toate aceste informatii sunt pe acest forum. 6. Nu am nevoie sa precizati ce harti sunt acum instalate pe masina, e suficienta seria de sasiu si primiti codul corect. 7. Maximum 2 cereri de cod / membru. Incepand din acest moment va rog sa adresati aceste cereri doar pe acest topic, rog un moderator eventual sa faca curatenie in celelalte topicuri pe aceasi tema pentru a evita confuzii. Codurile sunt pentru hartile Premium, Next, Move si Motion. Multumesc!
    7 points
  2. Scopul este sa crestem comunitatea pe acest forum, e importanta calitatea si nu cantitatea posturilor dar multa lume cere coduri cu conturi deschise de cateva zile si apoi numara zilele pana la 30 dupa care au disparut. Eu pot furniza multe informatii utile, istoricuri de service BMW pentru orice masina, rechemari de service, etc. si daca vad un minim de colegialitate chiar voi deschide topicuri si pentru astfel de informatii. Din punctul meu de vedere forumul asta e foarte sarac in informatii si sunt n topicuri pe acelasi subiect si aceleasi intrebari, unele stupide, over and over again. Lumea prefera sa deschida topicuri noi in loc sa foloseasca "search" cel mai bun exemplu e celalalt topic cu coduri FSC, unde useri cu cont deschis de 10 minute cereau coduri fara macar sa citeasca regulilele postate 2 pagini in urma. 50 de posturi mi se pare rezonabil, inseamna sa te implici constructiv macar in 1-2 discutii pe forum.
    5 points
  3. Salut, dupa ce v-am urmarit o perioada lunga de timp a venit momentul sa prezint si eu masinuta,dupa un Volkswagen Jetta 1.2 TSI(inca in familie) , F10 530, CLA 220CDI a sosit momentul pentru ceva nou ,o buna perioada am cautat F10 530 dar m-am pricopsit cu acest F30 320d cu 184 de caluti,masina a fost achizitionata din germania la 117.000 km,actual 128.000 . Modificari facute pana in prezent. -Folii -Placute frana spate ATE (pe fata erau noi discurile si placutele ) Urmeaza un schimb de ulei cu toate consumambilele. Standard Equipment 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 2FM 18"light Alloy Wheels V-sp. 398/mt 2TB Sport Automatic Transmission 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres Bereifung 3AG Backup Camera 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4AE Armrest Front Retractable 4CE Fine-wood Trim 4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 497 Centre Armrest In Rear 5AC Autom. High-beam Headlights 5DC Folding Rear-seat Headrests 5DP Park Assistant 5DU Park Assistance Package 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac 6VA Cic Control 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System Professional 688 Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 7S2 Luxury Line 7VA Driving Comfort Package 7VB Comfort Package 7VD Visibility Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation
    2 points
  4. Azi am mai finalizat un retrofit, PMA2, optiune disponibila pe F36 doar incepand cu modelul LCI din 03/2017. PMA2 are senzori de parcare 360 de grade (12 in total), detecteaza si parcheaza automat masina atat longitudinal cat si lateral (bay sau parallel parking), are functia de Auto-PDC care activeaza automat PDC-ul daca esti foarte aproape de un obstacol la viteze mici si Active-PDC care franeaza automat masina daca in timpul manevrei de parcare detecteaza un obstacol in imediata apropiere. Cateva poze cu noile optiuni pe ecranul navigatiei, revin si cu pozele senzorilor dupa ce o spal
    2 points
  5. Salutare tuturor, Stiu ca sunt putini proprietarii de BMW-uri cu motor 2.8i 245 de cai, dar as dori niste informatii despre fiabilitatea acestui motor. Consumul nu ma intereseaza pt ca stiu ca eu nu scot consum mic, deoarece merg sportiv si imi place sa-i dau. Am auzit o multime de povesti cum ca acest motor N20B20 nu duce mai mult de 125K km pt ca e supraalimentat si nu face fata. Un mecanic care cica lucreaza la BMW mi-a zis ca au avut 3 masini pe leasing care au venit cu motorul varza pe la 100K km. Am un prieten care are acest motor pe F30 si masina e senzatie, insa masina e luata de noua si are in prezent 32K km, deci de probleme nici nu poate fi vorba. Rog fostii sau actualii posesori de BMW cu motor N20B20 twin scroll turbo sa-mi zica si mie daca se merita sau nu. Momentan detin un F30 330xd 286 cai cu pachet M-Performance pe care vreau sa-l dau inapoi la leasing si sa iau un F30 328i. Fac 12-15k km pt an, comparativ cu 60K cat faceam inainte si nu se justifica impozitul la motor de 3.0 diesel si de ce sa nu recunosc, mereu mi-am dorit un benzinar nervos Va rog sa dati doar pareri si sfaturi pertinente. Va multumesc anticipat, Six in line
    1 point
  6. FSC.rar se despacheaza ! am actualizat sa mearga si hartiile 2017-1 2017-2 pe cand apar
    1 point
  7. Khiar e rusinos ke ai patit...kum se poate asa cva la un bemve'
    1 point
  8. Motorul tau daca nu ma insel e M57 in 6 cilindrii, are distributia frontal, sunt fara probleme la distributie, foarte robuste, printre cele mai fiabile.
    1 point
  9. Frumoasa, sa o stapanesti sanatos. Dar totusi, seria 7 fara tobe..? Nu face urat?
    1 point
  10. Eu sincer nu inteleg de unde si pana unde moda asta...vine omul pe un forum de specialitate si in loc sa fie ajutat imediat apar 2-3 specialist care il urechesc ca nu a cautat temeinic pe Google, in cartea tehnica, la mechanic, etc. La ce naiba mai e bun fratilor forumul asta...sa ne dam rotunzi si ca stim, dar ne mai gandim daca mai impartim informatia cu cineva sau nu, dac amerita ????
    1 point
  11. salut am rezolvat am demontat maneta inca odata eu umblasem in maneta ca se desfacuse un fir de la BC si in maneta e un "fier" care trebuia sa intre intrun lacas de plastic (daca aprindeam faza scurta se aprindea dar ramanea si lunga ORICUM VA MULTUMESC!!!!!!!!!!! CHIAR AJUTA ACEST FORUM!!!!!!!!!!!
    1 point
  12. Am venit cu propunerea asta dar nu s-a dorit... De ce? cred ca va dati singuri seama...
    1 point
  13. Ms six in line! http://i63.tinypic.com/28uhjm.jpg http://i68.tinypic.com/2a5c80m.jpg
    1 point
  14. Toate motoarele consuma ulei, inclusiv cele noi, difera numai cantitatea. Consumul de ulei este influientat si de stilul de mers al fiecaruia. Iar legat de calitatea uleiului, sa zicem Castrol, poate ar trebui mai multa atentie de unde cumparam...cel mai mic pret poate insemna si produs contrafacut.
    1 point
  15. Din fabrica sunt vopsite cu o vopsea specialĂŁ care are o conductibilitate mai bunĂŁ. Am citit pe forumuri de afara si inclusiv Neo mi a zis sa nu le vopsesc ca nu o sa mai simtĂŁ degetul. Asa ca mi am luat pe culoare (tocmai ĂŽn SUA am gasit).
    1 point
  16. Vand roata de rezerva pt bmw ingusta 5x120, cauciucul si janta sunt noi. Pret 250 ron cu transport inclus oriunde in tara cu verificare colet!
    1 point
  17. Mergi la Florin de la Chitila (0728 444 108) iti pot confirma mai multi useri ca este un om cinstit si priceput. Eu mi-am schimbat distributia la el si a lucrat foarte bine. A facut in trecut foarte multe motoare de Bmw, din cate am inteles el face doar motoare. La bimmer in niciun caz.
    1 point
  18. Felicitari Neo pentru initiativa. Bine punctat: forumul are nevoie de continut de calitate, si oameni de ok care se ajuta intre ei. De asemenea, ar fi nevoie de ma multa curatenie, stiu ca adminii fac asta pe timpul lor, dar nu pot sa nu observ ca deja apar oameni care "comenteaza" regulile. Ca sa rezum, un om isi ofera timpul si serviciile colegilor de pe forum, iar cei care nu au contribut cu nimic aici, pun deja intrebari aiurea. Cred ca acest topic ar trebui sa contina doar request-uri de la cei care intrunesc conditiile, iar restul de offtopic sa fie sters. Inclusiv postul meu offtopic. Merci!
    1 point
  19. Atentie! Manerele trebuie luate pe culoare, pentru ca nu au voie sĂŁ fie vopsite!
    1 point
  20. Mers in sport poate cu 100 la ora constant, altfel nu consuma atat sa fim seriosi, cu 10 curatari de injectoare sau fara. Ba mai mult ai inclus aici si mers putin urban, deja e fabulatie.
    1 point
  21. Nu s-a inventat inca X3-ul care sa consume 6l la 100km...poate doar la relanti
    1 point
  22. Sigur e faza lunga aprinsa 100% si nu e DRL? Daca aprinzi faza scurta, ce se intampla?
    1 point
  23. Ti+a ramas contactul electric lipit ori la comutatorul din stânga volanului sau din manetĂŁ.DemonteazĂŁ-le și vezi cine e de vinà. Asa am gasit la o skoda fabia,contactelw de la comutator topite .Si cek mai bine ar fi sĂŁ treci comanda pentru becuri printr-un releu mai mare.
    1 point
  24. Prea repede se generalizeaza totul,nu toti posesori de aceasta motorizare scriu pe forumuri pe plan mondial. Dupa cum bine stim pe forum se scriu majoritatea plangerilor (ex. motor N47). Si la E36 a fost mare tărăboi cu motoarele M52 si cilindrii cu strat de Nikasil,acesta din urma era atacat de sulful din benzina. Dar majoritatea motoarelor cu probleme ( pierdeau compresie) au fost schimbate pe garantie .Multe din ele mai functioneaza si azi,ori nu au fost afectate de sulf ori sunt cele schimbate in service.
    1 point
  25. Urmeaza sa imi cumpar un X1, cu motorul n47. Urmaresc de mult timp acest topic, dar pana acum nu am fost direct implicat... Oare nu ar fi de ajutor sa se introduca in cadrul topicului un poll, unde sa aflam cati posesori de BMW cu aceasta motorizare exista pe forum, cati au avut probleme cu distributia si la cati km? Si, eventual, cati au schimbat-o preventiv si la cati km? Spun toate acestea, pentru ca este unul din cele mai animate topicuri, iar informatia se intinde pe mai multe sute de pagini si cred ca nu ar fi rau sa fie condensata ca sa avem o imagine mai clara a problemei cu distributia la acest motor!
    1 point
  26. din pacate garantia a existat pana in iunie 2016. sincer mi se pare foarte trist din partea celor de la Bavaria ca ofera garantie doar 2 ani sau 100.000 km ca si standard, daca vrei garantie extinsa trebuie sa platesti extra (bineinteles ca nu a fost achizitionat nici un pachet de garantie extra, iar acum este tardiv) LE: garantie un an motor si cutie (oferita de Tiriac) - deci total bullshit anyway. ca la km astia nu se intampla nimic intr'un an nu am detinut pana acum un BMW, sunt foarte curios de masina per ansamblu. am vazut aici cateva postari referitor la costurile de intretinere. lumea arunca niste scoruri destul de piperate pentru revizii. acum, intrebarea mea este: ce inteleg acei oameni prin revzii?! vorbim aici de 2000RON pentru ulei si filtre la BAVARIA sau de o revizie care include si alte acarete. sa fie atat de mari scorurile in reteaua Bavaria? vin din familia Mercedes (am avut un CLK Cabrio 200 Kompressor 2006 - 1.8 Benzina si recent mi-am vandut E-ul Coupe 2011 200 CGI - tot 1.8 benzina), unde, de ex ultima "revizie" (cea la E) a fost undeva la 1200 RON, si a constat in ulei, filre, lichid frana. singurul motiv pentru care oricum am facut aceste intrari in service autorizat MB a fost fix pentru re-vanzare, ca sa fie omul impacat cu nr de km si sa fie o modalitate de a-i atesta (67000KM), deoarece alte chestii, gen placute, discuri, amortizoare, au fost schimbate in alte parti, la niste scoruri mai aproape de de adevar, bineinteles cu factura, etc etc etc. in acelasi timp sotia conduce un A5 2.0 TDI Sportback din 2013, care pana in vara a fost in garantie, deci toate reviziile au fost facute la Porsche. O jecmaneala pe fata as putea spune. in medie 1700 lei un schimb de ulei. 2500 lei m-a costat in 2015 la sfarsit o "revizie" in care au curatat clapeta de admisie si schimbul de ulei. in fine, sunt constient de faptul ca benzina este mai ieftina la intretinere, dar oricum mi se pare o diferenta exorbitanta ca si preturi. side-note: eu unul sunt fan benzina, (am avut numai benzina de la Renault Fuego 1.4 benzina la E Klasse-ul care doar ce a fost vandut), dar nu inteleg de ce mama naibii fuge romanu' de benzina ca de dracu'. toti vor diesel nene. iar 99% din ei nu merg decat 5,6 hai 10, 12 km (cei din bucuresti) in oras, dupa care se plang ca le'a cazut EGRul, s'a dus DPF, haleste ulei, da cu fum, troncane, e tractor, etc etc etc. sa consume putin.... asta vrea romanu'. da nu se gandeste ca acel consum "redus" de fapt si de drept nu exista. la cei 4, 5 km pe care ii face cu diesel ul lui iarna la -10, ii consuma 12, face frigu' in masina pana ii incalzeste habitaclu, la revizie plateste cu 25%-30% mai mult decat ar da la benzina. dar romanu' e fudul. sa fie diesalake BO$$ ca'i fac chip tunning. si daca ma supar ii pun si'un eleron si'mi mai arunc vreo 10 cruciulite si 100 de icoane prin masina. in fine, i got a little bit side tracked there. revenind la subiect: romanu' fuge de benzina, asa ca decizia de data asta a fost sa achizitionez un diesel pentru a-mi fi mai usor la revanzare (mi'a fost destul de greu sa vand si CLK ul si E-ul din aceste considerente). singurul lucru de bine pe care il pot spune despre diesel-uri este consumul intr'adevar mai redus la drumuri extra-urbane, si bineinteles diferenta de cuplu. (nu vorbim aici de V6, V8, 5,6 litri, ci de motoare pentru noi, muritorii de zi cu zi care ne gandim un pic la impozite, asigurari, consum, etc.) astept un feedback si de la cei care au condus pentru o perioada mai indelungata atat mercedes cat si bmw, pentru o oarecare diferenta in tinuta de drum. vb aici comparabil un E cu un F10. gasisem undeva in forum aici o comparatie dar nimic edificator. bine, sper sa nu primesc vre'un raspuns gen am condus un E chel si un BMW full sau un E full si un BMW chel. o comparatie la un nivel asemanator de echipare. m-am urcat fix de 3 ori intr'un bmw. prima data intr'un E46 325iXdrive 4,5 km, si intr'un E46 325i cam 500m (sa il bag intr'un garaj) si in asta din anunt, cu care am facut un asa zis test drive (din pacate la noi in Romania un test drive inseamna sa mergi 1,2 km sa "auzi" si sa "simti" masina - auzi si simti pe dracu in 1, 2 km), deci nu as putea spune ca mi'am format o idee.
    1 point
  27. 220km si niciun sunet.ramane asa pana se aude.daca nu se aude...apa, paie si bataie....dar fiecare face cum il duce capul
    1 point
  28. Daca nu scriai ultimul text era ok. Asa cu ultima afirmatie ai stricat-o. Nu te-a intrebat nimeni daca e mai buna sau nu. Pe principiul ""a mea e mai mare"" ...
    1 point
  29. Iar te bagi in seama cand nu trebuie si unde nu trebuie...
    1 point
  30. Pune-i grile negre, cu M pack si shadowline la geamuri o sa dea foarte bine.
    1 point
  31. E mult mai bun Liqui Moly decat Castrol, este o alegere buna.
    1 point
  32. noua moda este negocierea a 30-35% din pret via SMS / mesaje
    1 point
  33. Sunt convins ca stiti, dar va reamintesc: prima cifra reprezinta vascozitatea la rece 0, 5, 10, apoi dupa W: 30, 40, etc reprezinta vascozitatea la cald. 5W este mai vascos la rece dacat 0W si asa mai departe. 40 este mai vascos la cald decat 30 si tot asa. Imi pare rau dar nu stiu sa explic mai bine. 0W curge pana la -54*C, 5W curge pana la -45*C, 10W curge pana la -30*C, restul nu ne intereseaza... daca este 30 sau 40 dupa W nu este prea important, nu circulam in desert cu masinile
    1 point
  34. da, capitolul spatiu m-a dezamagit si pe mine la F10. Mai ales ca la scaunul pasagerului, bordul e coborat intr-o pozitie ciudata si atingi cu piciorul stang destul de usor in el. Daca mai iei si o persoana inalta, e jale, trebuie sa dea scaunul in spate si toti stau chinuiti.
    1 point
  35. Azi a primit si o extindere de garantie de 2 ani / 200.000 km.
    1 point
  36. E un retrofit destul de complicat, pe langa manufacturarea grilei si prinderea camerei, partea de comunicatie intre night vision si restul masinii e un "cosmar" Am inceput sa studiez retrofitul asta cand am vazut ca functia de "daytime pedestrian detection" care o face KAFAS2 foloseste aceleasi CAN-ID-uri pentru a trimite notificarile catre kombi. Initial credeam ca ceasurile de F3x nu au cum sa afiseze notificarea de pietoni, dar de fapt au aceasta functie care e folosita de KAFAS. NiVi se leaga pe PT_CAN si astfel comunica nativ cu kombi si kafas, restul de date necesare pentru functionare sunt prezente pe PT_CAN si au acelasi format ca in F10, ma refer la ambient brightness, vehicle speed, outside temperature, etc. Problema a fost pe K_CAN2, pentru ca GW din F30 nu forwardeaza nici un pachet de la nivi de pe PT_CAN pe K_CAN2, navigatia fiind legata pe K_CAN2 era imposibil de activat astfel incat sa vezi si imaginea pe ecran. Mai mult, navigatia in F3x foloseste gatewaytable = 1, care nu are suport de nivi deloc. In final, am contruit un emulator cu 3 porturi CAN de 500Kbps care pe langa activarea FSC-urilor din NiVi asigura transferul de date necesare intre PT_CAN si K_CAN2 astfel incat sa merga totul OK. Practic un "add-on" la GW-ul masinii.
    1 point
  37. Gata si cu detectia de persoane la night vision, inclusiv background detection. Mai am butonul de activare de montat. Practic sistemul e full functional la fel ca in orice BMW care are optiunea din fabrica. Scuze pentru calitatea pozelor dar e foarte greu sa faci poze in mers si sa fii si atent sa nu calci pietonul
    1 point
  38. Va salut si La multi ani pe anul acesta ! Marti, in jur de ora 14:00 ( DA, Ziua , In amiaza mare ) mi s-au furat oglinzile de pe bimmul meu, e46 320d , heliomate si incalzite . Zona - piata traian, mai concret pe calea calarasilor in zona hotelului Razvan. Era parcata chiar pe strada principala, fapt ce m-a mirat este ca nimeni nu a vazut si nu a auzit nimic.. in ce tara traim. Acestea fiind zise, aveti grija mare pe acolo, se sparg si masini pe aici.
    1 point
  39. E greu sa alegi intre oricare dintre modelele BMW sau Mercedes-Benz! NU mi-ar "displace" nici un M5 sau 760Li cu motorul de 6.6 litri si 600 cai, dar nici un Mercedes-Benz S65 AMG de 6.0 litri model 2016 nu m-ar "dezamagi" deloc! E la alegerea celui ce are banii in mana/buzunar! Ca la ambele pot sa apara probleme majore si scump de remediat,asta-i riscul achizitionarii unei masini complexe si,pana la urma,DE LUX! Iti permiti s-o cumperi ,apai ,sigur n-o sa strambi din nas cand vine vorba de consumul de carburant,intretineri,piese de schimb sau vizite in service din diverse motive! Cel putin asta am constatat eu la diversi amici ce si-au cumparat masini mari,ca dimensiuni si capacitate motor,scumpe chiar si la mana a doua, sau cand vine vorba de intretinere si reparatii! Nici eu nu-s sigur daca n-as "ceda" in fata unui Mercedes Benz S65 AMG model 2016 ,culoare neagra si cu geamuri negre(macar cele de pe spate si luneta). un V12 de 6.0 litri si 630 cai putere... NU ca un BMW echivalent ca specificatii si dotari n-ar fi "interesant"! Ca unui prieten iti spun: nu te mai uita la tembelizor/TV! este un instrument de manipulare si prostire a populatiei! realitatea este cu totul alta decat ce se prezinta la TV!
    1 point
  40. Va salut! Dupa mai toate modelele de la Seria 3 in sus, in urma cu 6 luni am achizitionat barca de mai jos : Bmw F01 730D 2009 Masina este colantata la DCM in Frozen Gray. Are 234.000 km ai ei de la patria mama (Germania) si nu am avut probleme cu ea pana acum. Evacuarea este schimbata cu una de 740d, si are tobele anulate, adica e teava de la motor pana in spate. Ce am facut la masina pana acum in cela 6 luni de proprietarie -revizie cu consumabilele originale -schimbat antigel -schimbat bujii -schimbat capul de la centura pasager,imi aparea ca nu are centura pusa desi era conectata. Ce trebuie sa rezolv tehnic: -revizie cutie cat de curand, este cam zgarcita cand e rece, dupa ce se incalzeste e ok. -de reparat jaluzelele din fata radiatorului...nu stiu de ce nu se inchid, dar nici nu mi-am batut capul. -de schimbat cauciucurile..sunt Pirelli P-Zero, in stare foarte buna, dar sunt 2012 si parca nu as vrea sa le tin inbatranite Ce as vrea sa ii fac estetic: -bara fata M (dar avand camerele si distronik nu prea gasesc ce vreau) -jante originale 20 -de schimbat volanul cu unul mai recent ca model In rest apa paie si bataie! Pentru cine doreste am atasat si lista de optiuni: Vehicle options S1CB CO2 package S229 Dynamic Drive S2BX BMW LA wheel, dual spoke 253 S2PA Wheel bolt retainer S302 Alarm system S316 automatic trunk lid mechanism S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S3AG Reversing camera S403 Glass roof, electrical S415 Sun-blind, rear S416 Roller sun vizor, rear lateral S430 Interior/outside mirror with auto dip S441 Smoker package S453 Climate-controlled seats, front Vehicle options S455 Active seat for driver and passenger S456 Comfort seat with memory S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S4NB Autom. climate control with 4-zone ctrl S4ND Instrument panel, leather-covered S4UR Ambient interior lighting S508 Park Distance Control (PDC) S524 Adaptive Headlights S5DF Active cruise control+Stop&Go function S5DK Side View Camera S609 Navigation system Professional S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S677 HiFi System Professional DSP S698 Area-Code 2 for DVD Vehicle options S6AA BMW TeleServices S6AB Control for Teleservices S6FL USB/Audio interface S775 Headlining anthracite S863 Retailer Directory Europe S868 Language version, Dutch S877 Delete cross-pattern operation S886 On-board vehicle literature Dutch S8S3 Automatic locking when driving off S8S8 Country-specific nav. system supply S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S999 Job order management "HEA" S9AA Outer skin protection Vehicle options S1CD Brake Energy Regeneration S423 Floor mats, velours S4B7 Fine woodgr. vers. 'Fineline' high-gloss S548 Kilometer-calibrated speedometer http://i63.tinypic.com/2jeqqad.jpg http://i68.tinypic.com/14llfd2.jpg http://i63.tinypic.com/kej2td.jpg http://i67.tinypic.com/2mxqucw.jpg http://i65.tinypic.com/2u7x1ee.jpg http://i67.tinypic.com/vzww1g.jpg http://i65.tinypic.com/205y1rs.jpg http://i68.tinypic.com/2mchgjq.jpg
    0 points
  41. Vreau sa imi pun la birou un nou scaun si am decis sa modific un scaun de masina prin atasarea unor roti. Cerintele: - Piele integrala sau partiala fara uzura excesiva sau rupturi; - Scaunul sa fie complet in sensul ca imi este necesara inclusiv sina; Optional: reglaj electric si ventilatie. Am ales sa postez aceasta solicitare de piese pe forum intrucat poate printre voi unii au ramas cu interioare nevandute/incomplete sau de pe masini cu volan pe dreapta carora li s-au schimbat complet interiorul. Nu conteaza daca e scaunul soferului sau al pasagerului important e sa fie de pe e38, e39, e60, e65, e53 sau e70 sau alt model care are scaune foarte confortabile. Pretul maximum oferit este de 50 euro. Astept oferte. Multumesc.
    0 points
  42. Felicitari! Cat mai multi km. fara probleme, merita multa ingrijire, ca e superba! Pentru piele produsele Mafra.
    0 points
  43. S-au rupt ele la km mai putini, drept dovada le-au ranforsat sa reziste in orice conditii. Nu trebuia sa se rupa de la depuneri. Nu mai zic de suruburile care se desfac de pe ax, alea tot de la depuneri se desfac?
    0 points
  44. Nu mai e nici neamtul ce a fost. Asa de bine le-a gandit la M47 ca se cam rup si cad prin motoare...
    0 points
  45. Salut la toți de pe forum Voi ce pĂŁrere aveți despre un E91 320i 2008 212.000 k nu am avut probleme sa mance ulei recunosc ca am fĂŁcut cu ea ĂŽn jur de 3500 k de când am cumparar-o din Germania. La urmĂŁtorul schimb care se apropie aș vrea sa pun Liqui moly toptec 4100 5w40, menționând ca momentan am castrol. Mulțumesc și aștept pĂŁreri
    0 points
  46. Bafta, e60 am avut acum 4 ani si stiu foarte bine cat face unu...stai linistit ca eu am masina mai buna decat a ta.
    -1 points
  47. Normal ca se rup, in anumite conditii.... daca stau saracele 300.000 de km fara sa fie curatate, cam ce se intampla... Plus ca le poti schimba si scapi de griji....
    -1 points
  48. E frumoasĂŁ mașina, sĂŁ o folosești sĂŁnĂŁtos și fĂŁrĂŁ incidente! Cum ți se pare motorizarea panĂŁ acum? Ar avea nevoie de mai mult? Doresc sĂŁ achiziționez și eu un F01 ĂŽn viitorul apropiat și nu știu dacĂŁ sĂŁ merg pe 730D sau 740D.
    -1 points
  49. Cand ai timp ai putea sa faci un clip sa vedem si noi cum suna?
    -1 points
  50. Petrut, ai facut la noi pe undeva evacuarea sau asa ai luat'o ? Frumoasa masina, s'o stapanesti sanatos !
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.