Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/11/17 in all areas

  1. Doamne.. cum sa schimbati uleiul la cutie la targoviste ? :frantics: :frantics: cum sa scoateti uleiul din convertizor si sa spalati cutia ? :laugh: pe maimutoiul ala nu ar trebui nici macar sa il lasati sa se uite la masina voastra daca tineti la ea. Uleiul la cutie il schimbati la reprezentanta sau la service faur atat. Resetarea adaptarilor de dupa nu e obligatorie...e o mare abureala oriunde ati schimba uleiul si va spune ca e strict necesar e o abureala. Am schimbat uleiul la cutie la service faur si am resetat adaptarile la Service Scream (Tezparii) bmw , am mers cu masina apoi am verificat iar adaptarile si erau la fel ca inainte de resetare. p.s dupa ce am schimbat uleiul la cutie am mers vreo 10 000 km si abia apoi am resetat adaptarile doar asa....ca se aude ca asa trebuie.
    4 points
  2. Eu am schimbat acasa singur http://www.bmwclub.ro/forums/topic/159275-bmw-x3-e83-30d-218cai-automat/page__view__findpost__p__2300239
    3 points
  3. Da , noutati. Nu au vrut sa primeasca notificarea prin executor, martea aia la ora 14 ( AB) Nici la BMW Group Romania nu era nimeni. Joi nu a primit nici Contempo. Procedura s-a indeplinit prin introducere la cutia postala. Interesant este ca marti la ora 14, nu era nimeni acolo. Ca sa vedeti cat sunt de nesimtiti. Am verificat si adresele lor, totul e ok. Revin si va pun dovezile de comunicare, procedura fiind indeplinita cf C.Pr.Civ. Urmeaza in 2 saptamani -> instanta, asigurare de dovezi cu expertiza tehnica judiciara in domeniul auto. Revin cu Update. Traducerea inca nu e gata sa o trimit si in Germania si Austria. Dar va fi gata saptamana viitoare.
    3 points
  4. Asa e ...masina mai frumoasa ca asta doar Fiatul Multipla ar mai fi
    2 points
  5. Salut, dupa ce v-am urmarit o perioada lunga de timp a venit momentul sa prezint si eu masinuta,dupa un Volkswagen Jetta 1.2 TSI(inca in familie) , F10 530, CLA 220CDI a sosit momentul pentru ceva nou ,o buna perioada am cautat F10 530 dar m-am pricopsit cu acest F30 320d cu 184 de caluti,masina a fost achizitionata din germania la 117.000 km,actual 128.000 . Modificari facute pana in prezent. -Folii -Placute frana spate ATE (pe fata erau noi discurile si placutele ) Urmeaza un schimb de ulei cu toate consumambilele. Standard Equipment 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 2FM 18"light Alloy Wheels V-sp. 398/mt 2TB Sport Automatic Transmission 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres Bereifung 3AG Backup Camera 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4AE Armrest Front Retractable 4CE Fine-wood Trim 4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 497 Centre Armrest In Rear 5AC Autom. High-beam Headlights 5DC Folding Rear-seat Headrests 5DP Park Assistant 5DU Park Assistance Package 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac 6VA Cic Control 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System Professional 688 Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 7S2 Luxury Line 7VA Driving Comfort Package 7VB Comfort Package 7VD Visibility Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation
    1 point
  6. @corbu_stf - si la mine este exact acelasi comportament. Eu am cauciucuri run-flat insa destul de vechi (din 2012 de cand e masina), ma gandeam ca a mai avansat tehnologia si ca acu sunt altfel. Cauciucurile de iarna sunt non run flat noi si diferenta este enorma. Cu exceptia faptului ca si cu cele de iarna tot trage foarte usor dreapta, masina are directia mult mai ferma, nu se mai duce dupa toate santurile de pe drum, etc. As pune cauciucuri non run flat si de vara dar dupa aia stau mereu cu teama ca fac pana ca o minte luminata de la ei a decis ca roata de rezerva e de moda veche ... Am condus azi vechea masina, o Octavia 2 din 2005. Din pacate as schimba oricand directia de la F10 cu cea de la O2.
    1 point
  7. Trebuie sa fiu nebun sa ii dau 4100 altui nebun pe un schimb de ulei. Intr-o paranteza cutia de pe masina mea zf6hp este cca. 800euro sh.
    1 point
  8. Va prosteste ala la Targoviste grupa mare. Nu prin faptul ca schimba tot uleiul, daca il schimba. Ci cu preturile mai mari ca la reprezentanta. Si il mai si laudati pe net. E 128 lei litrul atf3 original, ce naiba.
    1 point
  9. Cam tot ce vine in exclusivitate vine prima data pe MEGA si dupa scurt timp ajung si pe Torrente, eu am laptop si doar in weekend ce mai pot sa il las deschis, ca in rest e aproape tot timpul la mine. Momentan avem totul pe Torrente , aici este ISTA-D si ISTA-P ambele intr-un pack pe Torrent
    1 point
  10. ..Observ ca stam FOOOARTE PROST la capitolul SHARE PE TORRENT!! E scump curentul nu-i asa!? Cum o fi cand ajungi(em) pe mana dealerului? Mi se pare pare ONORABIL sa stai/ramai pe torrent la upload pana "urci" cat ai dat jos.. Respect pentru polonezi, americani, nemti, rusi, lituanieni.. Mutumiri desigur lui OPaul pentru efort si interes fata de acest topic!
    1 point
  11. aia incercam si eu sa-i sugerez, pare gaura de bricheta.
    1 point
  12. Normal ca difera placa de presiune intre cele 2 cutii si in mod normal ai nevoie de volanta LUK cu masa dubla. Cauta in baza codului de pe realoem, nu neaparat din baza talonului.
    1 point
  13. In afara de faptul ca schimba mai lin, cand esti in mers cu motorul aproape de 1000 rotatii, si accelerezi (fie si usor) schimba instant intr-o treapta inferioara. Astfel, nu te mai gasesti in situatia in care motorul e subturat si vibreaza urat ca n-are putere. Mult mai confortabil de condus acum. Observ ca cei de la Service Scream (Tezparii) bmw nu mi-au pus ultima versiune, o sa intreb de ce. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Dupa o iarna in care doar a fost pornita ocazional, luna asta a primit ceva mai multa atentie. -Discuri si placute noi pe fata Brembo -Brate lemforder (cred :twitch: ) + inca 2 bucse, tot pe fata. -O noua garnitura de capac, din nou. Incepuse sa curga de la un mason de la bobina (sper ca nu zic vreo prostie, nu stiu exact numele) si uite asa am dat iar aproape 250 lei pe o garnitura de la victor reinz. Am dat jos si stergatorul pe spate care nu imi placea cum arata. Atasez cateva poze, imi cer scuze ca nu am apucat sa spal masina, insa de 2 zile ploua aici si imd o murdaresc iar. Inca ma "lupt" cu radioul, aparent nu pot conecta o mufa AUX pt. ca functioneaza doar pt cele fabricate dupa 9.2002 iar al meu e din 12.2001. Poate gasesc pe cineva care are un model mai nou si e dispus sa faca un schimb + o diferenta din partea mea.
    1 point
  15. Este simplu. Procedura ZF de schimbare al uleiului in cutie nu implica ce face la targoviste afonul ala. Procedura zf nu implica golirea convertizorului si spalarea cutiei ci doar scoaterea uleiului din cutie cum face zf faur , reprezentantele si multe altti cunoscatori adevarati in cutii. Ala incearca doar sa va agate cu tehnici inventate de el , tehnici proaste si mai costisitoare pe deasupra. o seara buna eu nu stau sa ma cert aici cu voi ca nu vreti sa intelegeti si va uitati in gura la toti mascaricii asazisi mecanici.Fiecare face ce vrea cu masina lui la urma urmei...
    1 point
  16. Domnii mei, ma uit dupa un seria 1 si azi am vazut 3 masini. Nu am apucat sa le duc la verificare, pentru ca inca nu m-am decis. Insa: 1) https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-bmw-123d-204cp-400nm-0-100-km-h-7-secunde-piele-bej-ID7GkE8T.html - proprietar, cu carte, km cica verificabili - masina ca in descriere la prima vedere si rulare - nu pare samsar - motorul asta e senzational pe caroseria asta micuta (si vin de pe o masina personala de 200cp, nu de pe logan)- insa e destul de rar. Se cunosc "bube" majore la biturbo-ul acesta? 2) https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-ID7Gj8I7.html - proprietar, e clar N47 masina plus ca desi scrie 2010, e 2009 de fapt - km par ireali de putini, desi mi-a arata carte de service cu stampila FILARET de acum 2 ani (cand era el deja proprietar) - masina ca in descriere, tot asa 3)https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-ID7GkreL.html - samsar, insa baiat ok si cu bun simt, nu ghertzoi - masina se simte, jur, ca n-a rulat in tara. Posibil km dubli, tripli - cutie manuala (as vrea automata, insa nu stiu cum se comporta de fiabil cutiile steptronic din perioada respectiva) Apreciez mult niste sfaturi de achizitie pt modelul asta, imi place, il vreau pt oras si iesiri ocazionale.
    1 point
  17. Cred ca cel mai in treaba te afli tu prietene, cand am zis la noi m'am adresat strict lui Petrut si ma refeream la noi in oras.. daca ti'e greu sa citesti si sa iti dai seama de unele lucruri mai bine stai in banca ta..
    1 point
  18. Scuze ca iti scriu colegu, dar nu ai observat in posturile de mai sus ca omul a scris clar ca nu este in tara si la lucrarea respectiva i se ofera garantie? Iar ”garajul” respectiv se ocupa cu reparatiile in special la BMW. Nu vad unde-i problema? @G-alin - cred ca turbina aia dupa cum o descri tu nu este nou nouta , ci este reconditionata.
    1 point
  19. Nu! Tocmai aia e si ideea, da foarte bine contrastul dintre negru mat si negru lucios. E foarte frumoasa asa, laso asa, cel putin pe fata!
    1 point
  20. Nu cred, dar s-a speriat citind topicul si acum nu mai doarme linistit )
    1 point
  21. Uite chiar acum am facut un enet. Inca nu i-am pus rezistorul ca nu il am. Aveam un obd vechi cu o mufa rs232 in celalat capat si am folosit-o pe aceasta impreuna cu un cablu de router si un cleste de mufat.
    1 point
  22. Nu mai merg link-urile. Poate un torrent ar fi mai bun.
    1 point
  23. Daca ne uitam atent la gaura produsa se vede ca la exterior e mai larga decat la interior . Asta sugereaza ca incalzirea a pornit de la exterior . Pacat ca initiatorul topicului nu ne-a mai spus nimic nou referitor la constatare .
    1 point
  24. Eu bardhal xtc c60 5w-40 , poti pune si 5w-30 cum preferĂÂŹ, dar dacĂŁ il probezi ĂĂâşi garantez ca nu te mai ĂŽntorci la castrol , uleiuri valide ar mai fi mobil , pakello , shell .
    1 point
  25. am inteles vad ca sta foarte bine pe suspensii masina
    1 point
  26. Ai sa razi dar era un Audi q5 la vanzare la un centru Audi in De cu 170.000km facuti in 1an si 4luni.Masina asta pare cinstita.
    1 point
  27. Daca citesti in manualul masinii chiar si in idrive o sa vezi ca spune acolo ca webasto-ul va porni doar daca temp exterioara este de sub 15gr. Ca sa pornesti din cheie, trebuie sa ti apasat cateva secunde pe butonul de On/Off pana se aprinde acel LED verde dupa care apesi pe Start sau pe Stop daca vrei sa opresti. Cam asa functioneaza cheia de webasto. Daca nu merge inseamna ca ai ceva probleme cu sistemul in sine din masina. Nu-s prea fiabile si se cam strica in timp. Ah...si vezi ca trebuie sa ai motorina peste un sfert, altfel nu va porni. De asemenea, bateria trebuie sa fie in stare buna, sa nu fie slaba, altfel la fel, nu va porni.
    1 point
  28. Nu stiu cine da minusuri, nu sunt eu acela, sa nu mi-o luati in nume de rau. Ma gandesc sa iau un 328i cu 25-30K km in bord pe leasing operational. Cum au zis si unii colegi mai sus, pe la reprezentante acest motor nu e prea laudat, multi clienti plangandu-se ca nu tine multi km. Cert e ca daca trec la 328i il voi tine mult si bine, minim 5 ani sau ceva de genul. Marea mea temere e ca atunci cand mi-e lumea mai draga (gen in vacanta), sa crape motorul. Ca performante, acest motor mi se pare super tare, imi da acelasi sentiment ca un E46 330i benzinar de 231 de cai. Mi se pare ca rupe in 2 la demaraj si pur si simplu e masina de curse Poate sunt eu prea entuziasmat de acest motor, dar mi se pare ceva extraordinar. Dupa mine, cel mai bun motor facut de BMW ramane 2.0 diesel indiferent de an, de la E46 incoace. Inafara de distributie, e un motor extraordinar dpdv al consumului, costurilor de intretinere, asigurarii, normelor de poluare, etc. Am avut multe 2.0 diesel si m-am saturat. Fac in prezent multe drumuri scurte prin Bucuresti, si un diesel nici nu apuca sa se incalzeasca. De aceea prefer un benzinar cat de cat puternic. Sa vad ce au astia pe stock prin Germania in reteaua BMW si ce oferta primesc de la Bavaria pt buy back. Am tot citit forumuri din afara, mai ales din USA, unde acest motor e ft vandut si multa lume se plange pe acolo. Stiu ca Fre a avut unul senzatie, dar il luase de nou parca si l-a vandut cu km putini, deci nu ma astept sa fii avut multe probleme grave cu el. Faimosii mecanici de la MHS ziceau ca acest motor isi da duhul la 125K km ceea ce ma mira putin. Suntem in 2017 totusi si tehnologia a avansat mult O sa ma mai documentez si astept orice sfat, binevenit. Va multumesc inca o data!
    1 point
  29. Dupa 2000km facuti cu "jucaria" pot spune ca este fantastica, te lasa fara cuvinte in orice moment Nu mai sunt un mare fan al fotografierii masinilor, iar Mik trage chiulul, dar tot am tras eu cateva poze:
    1 point
  30. Citind postul tau , iti dau dreptate. M-am inselat. Asa si trebuia sa fie reply-ul tau. O explicatie detaliata cum ai dat, dar spusa "calm". Nu inteleg ce atata "flame" si rautate in unele posturi. Mersi pentru lamurire.
    1 point
  31. E doar condens, lasa masina in pace. Daca pe diagnoza e ok, lichidele sunt la nivel, merge ok, nu da fum alb/albastru/negru etc. nu are ce sa aiba.
    1 point
  32. mare e gradina domnului...... ai sarit gardul sau ai sapat pe sub el?
    1 point
  33. o foarte buna comparatie intre f10 lci si g30 : http://www.autobild.de/artikel/bmw-5er-2017-vergleich-alt-gegen-neu-11302467.html
    1 point
  34. Cred ca intram in discutii subiective si n-are rost, cei care au avut un punct de vedere, l-au exprimat din propria experienta fara sa dam cu presupusul sau ca asa vorbeste lumea. . Seara aceasta mi-am batut capul cu un bun prieten ce si-a pus la bataie diagnoza e-sys si ne-am mai jucat prin codarile masinii. Ne-am oprit discutiile la ceva ce-mi doream foarte mult dar se pare ca nu e realizabil in cazul meu doar din butoane - cresterea luminii ambientale. Unde la generatia mea, e un mare bullshit ca si intensitate: aproape ioc. La LCI sta altfel situatia, imbunatatita pe doua culori si cu slider de luminozitate. In cazul meu ar fi trebuit sa gasesc printre module zona de ambientlight / cs_ambient. In fine, dupa cautarile prin e-sys, am renuntat si am ajuns la o alta idee ce o aveam initial: schimbare hardware de lumini din fetele usi si adaugare la picioare (voi aveti si la picioare ?) Ar fi urmatoarele variante de a renunta la porcariile de beculete ce conduc lumina intr-un stil "orbitor" in firele de plastic din portiera, sa le inlocuiesc cu: 1.Fire electroluminiscente flexibile (am experienta din fosta masina, a iesit beton) 2. Becuri led de intensitate mai mare cu care sa schimb beculetele originale, dar pastrez liniile de plastic (gen fibra optica) 3. Benzi luminoase cu led-uri ( cred ca n-as adopta varianta asta, fiind prea gresive, vreau sa raman totusi in zona de "ambient"). Voi pe ce ati opta? Culori? (Alb / Orange / Albastru (noul G30) )
    1 point
  35. Salut, Imi place mult f10 de la bmw si e46 si e92, restul nu prea imi plac. Cum sta f10 pe sosea , in viraje? Are valente sportive? Peste 10 ani poate apuc sa-mi iau si eu una Se simte grea? suspensia e faina? adica amortizeaza bine pe drumurile noastre proaste? Eu am un e46 si sta fain tare pe sosea poate ca e si usoara, mai ales in viraje si totusi are 15 ani... Oare cum or fi astea noi, ca la interior clar sunt cu multe clase peste.
    1 point
  36. Nici baietii de la Bimmer nu mai sint ok acum ptr standardele unora ?!
    1 point
  37. Interface alba de inpa si cea albastra sunt de china, Carly e germana.
    1 point
  38. Daca aplicatia e scumpa, de ce nu mergi la BMW sa iti activeze functiile alea 2, poate iesi mai ieftin...
    1 point
  39. Dupa ce i ai cam dublat valoarea reparand motorul (spui ca ai bagat 1000eur) ptr ce te gandesti sa o vinzi sau schimbi motorul? Pe de alta parte daca ai bani de e92 la ce te mai incurci cu asta? Nu inteleg prea multe din acest topic
    1 point
  40. Multumesc mult, daca ma hotarasc sa o modific, urmeaza un pachet m, jante pe 17, distantiere etc. Sper sa reusesc sa scot numele "compact" de la lista de sinonime al cuvantului urat.
    1 point
  41. 1 point
  42. Da , la tine este mai scump uleiul fiind ATF3 , și am mai zis la Târgoviște este mai scump pt ca schimba tot uleiul , și cel din convertizor . Așa ai schimbat nu ? Ti-a demontat tot . Și eu vreau sa ma duc sapt asta care vine , deja am vb cu el . Prefer sa dau 3000 in loc 1800-1900 dar sa ĂŽl schimb pe tot
    0 points
  43. cea mai proasta solutie de codare, daca ati vedea ce porcarii salveaza interfata asta pe module si cum strica semnatura la fisierele cafd si nu numai nu ati mai face atata reclama. Cand exista toate softurile gratis pe internet si merg si pe un laptop ieftin cu un cablu DCAN sau ENET care costa 15-20 euro nu inteleg cum unii pot folosi mizeria asta de interfata care poate strica usor un modul de pe masina mult mai scump......
    -1 points
  44. Saptamana asta am avut un E90 si un E92 cu FRM codat de Carly, FRM-ul mergea dar gunoiul de Carly nu mai saveaza pe FRM codingindex la codare si drept urmare NCS nu mai poate citi FRM-ul iar ISTA zice simplu "replace control unit". Codezi cu Carly tot felul de prostioare pe la becuri si cand ai nevoie de o chestie serioasa gen un reset de counter la scurtcircuit sau vreo adaptare de motor de geamuri constati ca NCS/ISTA nu mai merg iar Carly nu poate face din astea, concluzia o tragi singur. Iar pe F-uri, fisierul de codare cafd trebuie semnat (electronic) altfel este rejectat de modul, Carly nu face asta, in schimb forteaza scrierea unui fisier nesemnat pe modulul respectiv cu niste biti de identificare fake, o mizerie ordinara.
    -1 points
  45. eee...tu bi or no tu...code: cand am atentionat lumea (chiar pe topicul asta cred) am fost declarat neserios... p.s. sunt cazuri in care nici contactul nu se mai pune dupa codare cu "china coding power"...dar deh...pana nu se dau cu capul de grinda...
    -1 points
  46. Pret: 10.500 Euro Km la bord: 205.000 (reali, se pot verifica in reprezentanta). Telefon de contact: 0722.230.205
    -1 points
  47. Le arunca el singur pe la 10k km. Acum mai misca ceva ca sunt noi....desi daca acum le simte moi oare cum o sa fie la vara? O sa devina zgomotoase in timp....parerea mea.
    -1 points
  48. Tin 5-arul, vand 3-arul, sau asa sper 10.200 si o dau cu 10.000.
    -1 points
  49. Dar cine te-a minti pe tine ca ai webasto? 536 AUXILIARY HEATING, tu nu ai asa ceva. Tu in iDrive ai programare ventilatie. LA masina ta fabricatie 03.07.2012, nu ai webasto, eventual sa nu fi luat alta masina intre timp. Ti-e asa greu sa cauti sa vezi ce dotari are masina ta. Pana ai deschis topicul si ai scris, gaseai in VIN Decoder toate dotarile masinii tale, e chiar asa greu?
    -1 points
  50. Ia mai bine ML de la Mercedes asta X70 consuma mult ,se strica usor si se repara greu.Si niciodata nu stii sistemul ala cand se muta de la o roata la alta.Atat de repede ....nu poti sa-l prinzi.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.