Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/12/17 in all areas
-
4 points
-
Dupa lungi cautari initial eram setat pe un 330i e90, din pacate nu am gasit nimic care sa ma dea pe spate asa ca m-am gandit sa ma uit si la e60. Am condus doua 530i m54 dar nu am fost impresionat de cum ruleaza si "feelingul" volanului. Am zis ca o sa raman pieton o perioada si nu ma mai grabesc, urma sa plec in germania o saptamana doua la o cunostinta prin aprilie sa imi caut serios ceva acolo. Intre timp am primit de la un prieten un pont despre un 330ci e46 intretinut de care omul nu mai avea timp, zis si facut am ajuns la el unde o tinea ( mai avea un e30 si un e38) . Masina avea praf pe ea si panze de paianjen la compartimentul motor si in interior ( a fost surprinsa prietena mea de un paianjen la vizor, a fost foarte "amuzanta" reactia). Am scos masina la plimbare si de acolo a fost clar, trebuia sa o am. Voi reveni cu poze, inca mai e de lucru. Daca sunteti din Bucuresti, este posibil sa stiti masina Cateva detalii: Motor 3.0 m54b30 Cutie ZF 5 trepte Diferential 3.15 LSD Suspensie M-tech Serpisori + evacuare cap coada cu catalizatoare sport Discuri Zimmerman 325 mm fata perforate si 320 mm spate ventilate, placute ATE. Cauciucuri Toyo t1 sport (le recomand cu toata caldura) http://oi66.tinypic.com/ta0abn.jpg http://oi68.tinypic.com/24wfw2h.jpg http://oi66.tinypic.com/ztvle1.jpg http://oi66.tinypic.com/21bw010.jpg http://oi67.tinypic.com/2h540li.jpg Urmeaza: - Retrofit bi-xenon + angel eyes SMD - Urgent un detailing interior - Vopsit capota (urme de pietricele) - Inscris.3 points
-
3 points
-
Eu am schimbat acasa singur http://www.bmwclub.ro/forums/topic/159275-bmw-x3-e83-30d-218cai-automat/page__view__findpost__p__23002393 points
-
Anuntul il pun eu pentru un foarte bun prieten de-al meu, eu am fost cu el sa iau masina, o stiu foarte bine si la fel si pe el asa ca pot garanta ca atat el cat si masina sunt mega ok. Cine vrea detalii ma poate suna pe mine, as prefera dupa ora 18, cu el e mai greu de luat legatura pentru ca e medic chirurg la Floreasca si e fie in garda fie opereaza, asa ca va dati seama ca e dificil sa raspunda la telefon. Bineinteles cu el va veti intalni sa negociati si pentru vanzare, eu incerc doar sa-l ajut pana in acea faza. O vinde curand, desi e luata in Decembrie, din cauza unor neintelegeri in familie, nu are rost sa intru in detalii, dar asta ca sa lumineze putin misterul asupra vanzarii asa de curand. Deci, a fost cumparata pe la jumatatea lui Decembrie din Germania, Leipzig mai exact, de la o persoana privata care era al doilea proprietar, primul fiind tot o persoana privata. Istoricul service este complet la BMW, noi l-am verificat si era totul ok, ne-a dat si istoricul printat cu absolut toate detaliile fiecarui service. Ultimul service a fost facut la Bimmer Service in luna Februarie pentru ca a vrut sa continue evidenta istoricului in reteaua BMW dar totusi sa nu plateasca 3200RON cat i-au cerut la Filaret, iar Bimmer e singurul care poate face acest lucru din ceea ce stiu eu. S-au schimbat toate filtrele si uleiul, placutele fata plus inspectia generala a masinii, exista factura si evident apare in istoricul oficial. Masina a trecut si pe la ACE pentru un detaling cum doar el stie sa faca optand pentru pachetul cu protectia ceramica. Are doua seturi de jante, ambele cu cauciucuri foarte bune. Maine ridica si numerele definitive, deci este si inmatriculata oficial in RO. Ca dotari aveti lista mai jos, e foarte bine optionata masina, asta a si fost unul dintre criteriile de alegere dupa motor, nu a vrut oricum 2.0d, a incercat si nu i-a placut deloc, desi nu e un bun cunoscator al masinilor dar efectiv nu i-a placut zgomotul si felul in care se misca masina, incercase cateva X3 din 2012-2013, initial vrand asa ceva pentru ca-i placea sotiei lui. PRET: 22500EUR Neg. KM: 220000km - evident se mai modifica pentru ca merge cu ea Fabricatie: Feb. 2011 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CD Brake Energy Regeneration) S2NC M LM RAEDER DOPPELSP. 350 M, 18",MB S3AG Reversing camera S3MB Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S4CE Finewood version, Fineline, anthracite S4UR Ambient interior light S5AC Highbeam assistant S5AG Lane change warning S5DF Active cruise control+stop/go function S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6VC STEUERUNG COMBOX P7A2 Innovation pack II S7SP Navi Professional/m.ph. prep. Bluetooth S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8SC Telematics access request,countryspec. S8TF Active pedestrian protection S8TH SPEED LIMIT INFO S8TL TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL S205 Automatic transmission S223 Electronic Damper Control (EDC) S230 Extra package, EUspeciifc S258 Tyres with runflat properties P337 M Sports package S403 Glass roof, electrical S415 Sunblind,rear S416 Roller sun visor, rear lateral S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rearview mirror with auto dip S441 Smoker package S456 Comfort seat with memory S464 Ski bag S465 Throughloading system S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S609 Navigation system, Professional S610 Headup display S612 BMW Assist S614 Internet S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S676 HiFi speaker system S698 AreaCode 2 for DVD S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German2 points
-
Pentru mine e46 coupe este cel mai frumos BMW in 2 usi care s-a facut pana acuma. Sper grija mare unu de altu Imi poti spune cum anume se auto blocheaza diferentialul , adica ai ceva linie hidraulica sau electrica ce actioneaza ceva in diferential de il blocheaza ?2 points
-
Dragos, la tine chiar se potriveste "semnatura ta" de jos.. cu "Your project car is never "done"!" .. Cand ma uit la topic-ul tau, ma apuca dorul de "trotineta" mea, si maine am 1 sapt de cand am dat-o si deja mi-e dor de ea, dupa 12 ani impreuna:)).. Pune o poza cu masina cu jantele astea de iarna , cred ca arata foarte bine cu ele. Frumoase jantele pe 17" pentru iarna2 points
-
Trebuie sa fiu nebun sa ii dau 4100 altui nebun pe un schimb de ulei. Intr-o paranteza cutia de pe masina mea zf6hp este cca. 800euro sh.2 points
-
Va prosteste ala la Targoviste grupa mare. Nu prin faptul ca schimba tot uleiul, daca il schimba. Ci cu preturile mai mari ca la reprezentanta. Si il mai si laudati pe net. E 128 lei litrul atf3 original, ce naiba.2 points
-
ISTA v4.04.12 (Standalone) - DOWNLOAD SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Tools - DOWNLOAD Folositi 7zip pentru a dezarhiva SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.1 point
-
Masina se prezinta foarte bine pentru varsta ei, este in posesia mea de aproximativ 5 ani, a fost adusa in tara in 03.2012. De atunci si pana in momentul de fata am investit ceva bani in masina, in special pe partea mecanica si tinichigerie. Au fost schimbate/achizitionate recent urmatoarele: baterie VARTA ( garantie 3 ani ), cauciucuri de iarna noi ( garantie 2 ani ), garnitura capac culbutori, garnitura corp filtru ulei, rulment stanga spate, saboti frana de mana, bucse brate, bielete antiruliu, etc. Schimburile de ulei si filtre efectuate la maxim 10.000 de km. Toate actele sunt in regula, ITP valabil 2018. Masina merge foarte bine, totul este OEM pe ea ( cu exceptia foliei de pe geamuri si a CD playerului ). Mi-a placut tare mult aspectul ei clasic si de aceea am pastrat-o asa. Interiorul arata foarte bine, panourile usilor sunt cele originale, materialul nu este dezlipit absolut deloc ( exceptand materialul de pe usa pasager care a inceput sa se dezlipeasca putin ). Nu s-a fumat niciodata in masina, nu sunt fumator si nici nu am permis sa se fumeze in masina. Ca si dotari dupa VIN masina are: - Leather steering wheel - Airbag for front passenger - BMW light alloy wheel, cross spoke 29 - Remote control for central locking - Deleted, model lettering - Bumpers completely in body colour - Warning triangle and first aid kit - Headrests, rear, mechanically adjustable - Headlight aim control - Automatic air conditioning - Radio BMW Reverse RDS - M Sports suspension - National version Germany/Austria - Retailer Directory Europe - On-board vehicle literature German - Window lifts, electric, front - non-smoker package - Through-loading system - Kilometer-calibrated speedometer Ulterior au mai fost adaugate de mine, cotiera OEM din piele, CD playerul si OBC 7. In momentul de fata masina are 231.000 de km, motorul merge foarte bine si e foarte silentios. Tin foarte mult la masina, insa o dau pentru ca vreau sa trec la E46 in 4 usi. Pretul este de 1700 de E negociabil. Mai multe detalii pot oferi pe PM sau telefonic ( 0722445095 ).1 point
-
Va fi senzatie masina dupa ce termini cu tot, .. Cutia manuala, cuplu fara numar si caluti, o sa fie senzatie.1 point
-
1 point
-
e foarte misto masina, sa te bucuri de ea, motorul ala chiar e unul foarte bun, am avut doua 3.0i si mi-au placut foarte mult . Pune-i lupele pentru xenon si va arata mult mai bine fata. Lasa-i capota asa deocamdata, oricum vei mai aduna ciupituri, pana la anul nu as vedea-o ca pe o prioritate. Downgrade in niciun caz, dimpotriva!1 point
-
1 point
-
Ai si tu dreptate in felul tau. La noi putini respecta procedura, toti vorbesc din auzite. Eu am pus site-ul original de la ZF Germania, dar nu l-a luat nimeni in seama. Normal, ca acolo explica tot, DAR este foarte mult de citit, dar multi fug de citit, mai bine vorbesc pe la colturi si din auzite. Eu iti recomand in felul urmator: Daca masina are peste 150-180.000 km. si nu a avut uleiul schimbat, eu iti recomand sa-l schimbi pe tot. Daca masina are pana in 120-130.000 km. poti schimba uleiul, prin metoda gravidationala, adica cat curge. Si sa le raspund celor care sustin ca nu se schimba cu pompa flusch, va spun clar ca si ZF, recomanda schimbarea si curatarea cutiei cu pompa flusch, dar aceasta se foloseste daca NU sa schimbat uleiul la timp. Reprezentanta ZF din Viena si din Nurenberg, schimba cu pompa flusch+ curatare cutie, dar de noi romanii suntem mai meseriasi...... Eu nu iti spun din auzite, am fost personal si am vazut. Cand o sa ma mai duc, o sa fac si poze in reprezentanta ZF, ca sa nu mai fie nici un dubiu, in privinta schimbarii cu pompa flusch. Scrie si pe siteul oficial ZF, numai ca trebuie sa cauti si sa citesti, ceea ce pentru multi este greu. ZF nu schimba cu pompa flusch, DOAR daca uleiul este schimbat la timp, adica pana in 100.000 km. Oricum este alegerea ta, in ceea ce vei face mai departe.1 point
-
Lichid de frana Dot4 Cantitate, sa fie cel putin 1/2 litru. Se schimba pe la etrier. Se scoate mai intai, cat poti de mult, lichid din rezervor sau; ai putea incerca sa scoti si filtru acela numai ca iti trebuie ceva indemanare! Lichidul se poate scoate usor cu seringa fara ac.. Nerecomandabil a gauri aceea sita a rezervorului pentru a scoate cat mai mult lichid de frana; vei afecta iremediabil sita iar particolele ce le-ar opri sita ajung in sistemul de franare. Ideea de a scoate cat mai mult lichid este in sensul de a evita contaminare/amestecul celui vechi cu cel nou. SI se mentine nivelul lichidului de frana din rezervor cat mai aproape de maxim, mai ales cand se incepe operatiunea de ...pedalare/pompare. Inainte de a te apuca de operatia de inlocuire a lichidului de frana iti trebuie cel putin un ajutor (daca nu ai sistemul acela de valva de cauciuc pe un furtun infundat in capat,, care sa stea fixat etans pe surubul de aerisire al etrierului-aerisirea putand sa o faci singur ...mai usor) sa faca acele "pedale" si o sincronizare destul de buna intre voi pentru a nu permite aerului sa intre in sistemul de franare.. De aceea daca nu ai mai facut niciodata acest lucru mergi (mai bine) la cineva care a mai facut asta si va fi mai bine.. (a, mai exista si situatia in care pur si simplu poti anula revizia din bord, si nu mai trebuie sa schimb lichidul.. dar macar merita verificata starea discurilor, a placutelor, a conductelor..)1 point
-
Esti sigur ca nu a fost schimbat niciodata??? Atunci de ce umezeste pe la baie, ca nu are voie. Daca suruburile sunt stranse la cuplu, nu va umezi niciodata. Umezeste pe la baie, deoarece mecanicul care a umblat NU a strans suruburile la cuplu.. Marea majoritate a meseriasilor de la noi, le este foarte greu sa lucreze cu cheie dinamometrica.1 point
-
Exact cum am banuit, curge pe la garnitura capac motor. Cand desfaci capacul, pune putin silicon pe la colturile din fata / spate unde sunt curburile pe garnitura. Pe acolo se pierde ulei. Asta in caz ca ai garnitura buna. Oring. Pompa vacuum are oring, NU garnitura. Da.1 point
-
Cam tot ce vine in exclusivitate vine prima data pe MEGA si dupa scurt timp ajung si pe Torrente, eu am laptop si doar in weekend ce mai pot sa il las deschis, ca in rest e aproape tot timpul la mine. Momentan avem totul pe Torrente , aici este ISTA-D si ISTA-P ambele intr-un pack pe Torrent1 point
-
Nu sunt tehnici inventate de el, aparatul care schimba tot uleiul in cutie se foloseste in toata europa inclusiv aici in danemarca. Am intrebat la ZF si ei mi-au zis ca aceasta procedura nu face rau daca uleiul e vechi si nu a fost schimbat niciodata ( de exemplu schimbi uleiul prima data la 250 mii km) . Daca il schimbi la 80 000 km atunci nu e necesar sa speli cutia. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Cred ca cel mai in treaba te afli tu prietene, cand am zis la noi m'am adresat strict lui Petrut si ma refeream la noi in oras.. daca ti'e greu sa citesti si sa iti dai seama de unele lucruri mai bine stai in banca ta..1 point
-
In ce lume traiesti? Top Gear din Jilava, Pilot + alte persoane fizice cu garaje fac treaba extraordinara. Nu poti spune ca nu este nimeni care sa faca calitate. Sa nu vorbim doar din auzite sau sa ne aflam in treaba.1 point
-
Fratele mai mic ... un Seria 2 Coupe F22 http://i.imgur.com/qeHe4XV.jpg http://i.imgur.com/FWyXjgO.jpg?1 http://i.imgur.com/kGtQ54f.jpg1 point
-
Rog un admin sĂŁ facĂŁ curĂŁțenie pe acest forum..ĂŽn aceastĂŁ secțiune .Aici sunt mici secrete sau lucruri interesante nu cum se schimbĂŁ bercurile la mașinĂŁ, pentru asta existĂŁ alte secțiuni . Am vrut sĂŁ vĂŁ arat cĂŁ la seria 3 2011 când ating butoanele se schimbĂŁ postul de radio, cred cĂŁ sunt cu touch sau ceva..MĂŁ gândesc cĂŁ nu au cum sĂŁ fie toate defecte .Deci nu apĂŁs pe ele doar trec cu degetul peste ele și se schimbĂŁ posturile de radio .Video aici : https://youtu.be/Bb8KyZeu23Y1 point
-
1 point
-
Salut baieti am 39 de ani si primul bmw lam luat acum 5 ani,am avut anainte mercedes 190d si un citroen BX,primul bmw a fost o pisicuta din 96 pe care o mai am anca dar vreau sa o vand daca gasesc cumparatorul potrivit,momentan mai am un e46 din 2004 320d,sant nou pe aici iar daca se gasesc si aici destepti de posesori de bmw care ancep cu comenturi ca sa anvat sa scriu sa vada de treaba lor,sant sofer pe camion si mult timp poate nu o sa pierd pe aici daca nu am cu cine,o zi buna si iubitiva masinile nu va bateti joc de ele.1 point
-
Foarte serios, am avut placuta ocazie cand am fost la mare acum cativa ani, am intilnit doar 2 loganuri care aveau putin peste 160km/h, cu unul din ele chiar am avut ocazia sa ma joc putin. Chiar am ramas putin surprins ca a prins totusi 160 la ora, am mai avut ocazia ca sa fiu urmarit chiar de catre un Matiz, da da Matiz care prindea viteza maxima de 130 la ora, dar culmea era ca accelera destul de repejor pe drum drept, insa in curbe sau pante abrupte, acolo -i scadea dreastic viteza. A fost singura data in 21 de ani de soferie cand am avut ocazia sa vad cu ochii mei, cat poate sa prinda un Matiz.1 point
-
1 point
-
Angel-urile ĂŽntradevar nu sunt de acolo dar seara imi place cum arata. Schimbul de ulei la cutie facut de mine la 275k km acum am 285k,am resetat adaptarile cutiei si aia a fost. Credeam ca voi scapa de schimbarea de la a2a la a3a la 2700-3000 turatii atunci dupa ce cobor o rampa(doar uneori face,nu permanent) si cred ca e vorba de uzura dar sunt f multumit pentru ca nu am alte probleme la km si varsta ei.Schimba bine si manual si SD: http://i.imgur.com/LbBWy6s.jpg http://i.imgur.com/xED3TaR.jpg http://i.imgur.com/LSl1RrB.jpg http://i.imgur.com/tI0SD8t.jpg http://i.imgur.com/VsvWcTg.jpg http://i.imgur.com/agOQYkd.jpg http://i.imgur.com/d6nZuQd.jpg http://i.imgur.com/MZaZzZz.jpg1 point
-
1 point
-
Nu o lua in nume de rau, dar dupa parerea ta, aia este o lucrare majora? Aia este o lucrare de indemanare. Ce mare experienta ti-ar trebui, sa faci asa ceva. Da!, cred ca pentru cine se joaca toata ziua world of warcraft si nu stie sa tina o cheie fixa in mana, il, considera lucru greu de tot. Dar cand schimbi un etrier, sau o conducta de frana, ce fel de lucrare este? Iar DIY-ul pus de colegul, chiar are relevanta. Deoarece omul a intrebat si i sa raspuns. DE ACEEA ESTE FORUM, ca daca nu, omul se ducea la service-s si nu mai intreba aici.0 points
-
nu inteleg ce relevanta are DIY postat de tine p.s. crezi ca e o idee buna sa faci lucrari majore la sistemul de franare acasa fara sa ai experienta ?0 points
-
lichidul de frana se schimba cu instalatie de 2 bari cu umplere automata conectata la rezervorul de lichid, se desfac pe rand aerisitoarele si se actioneaza pompa asc/dsc dn tester...0 points
-
Nu are nimeni nimic impotriva sa faci schimbul la Targoviste, dar dupa parerea mea nu renteaza sa demontezi cutia care functioneaza perfect doar pentru un schimb de ulei. Daca ai avea probleme cu ea sa nu schimbe, sa dea suturi, intreruperi in turatie, atunci se merita o servisare completa cu eventuale interventii, spalata reglata dar pana atunci consider ca este suficient schimbul de ulei si baie clasic fara demontare, cu siguranta va functiona la fel de bine ca pana acum.Stai limistit ca pilitura se face mereu din frecarea discurilor, asa e normal, odata cu inlocuirea uleiului se elimina si aceste reziduri, de aceea sunt necesare filtru si magnetii.0 points
-
E greu sa alegi intre oricare dintre modelele BMW sau Mercedes-Benz! NU mi-ar "displace" nici un M5 sau 760Li cu motorul de 6.6 litri si 600 cai, dar nici un Mercedes-Benz S65 AMG de 6.0 litri model 2016 nu m-ar "dezamagi" deloc! E la alegerea celui ce are banii in mana/buzunar! Ca la ambele pot sa apara probleme majore si scump de remediat,asta-i riscul achizitionarii unei masini complexe si,pana la urma,DE LUX! Iti permiti s-o cumperi ,apai ,sigur n-o sa strambi din nas cand vine vorba de consumul de carburant,intretineri,piese de schimb sau vizite in service din diverse motive! Cel putin asta am constatat eu la diversi amici ce si-au cumparat masini mari,ca dimensiuni si capacitate motor,scumpe chiar si la mana a doua, sau cand vine vorba de intretinere si reparatii! Nici eu nu-s sigur daca n-as "ceda" in fata unui Mercedes Benz S65 AMG model 2016 ,culoare neagra si cu geamuri negre(macar cele de pe spate si luneta). un V12 de 6.0 litri si 630 cai putere... NU ca un BMW echivalent ca specificatii si dotari n-ar fi "interesant"! Ca unui prieten iti spun: nu te mai uita la tembelizor/TV! este un instrument de manipulare si prostire a populatiei! realitatea este cu totul alta decat ce se prezinta la TV!-1 points
-
Salut. Imi cer scz daca postez off topic. Stie cineva care este siguranta de la becul de ceata spate stanga la BMW 318D E91 din 2007 ?-1 points
-
am reinstalat de 12 ori ii agatat ceva undeva cred ca doar reinstall windows ar merge Am reinstalat versiunea veche a mers . Ceva agata undeva-1 points
-
Ai sa razi dar era un Audi q5 la vanzare la un centru Audi in De cu 170.000km facuti in 1an si 4luni.Masina asta pare cinstita.-1 points
-
Explica care ar fi motivul sa nu schimbi la Târgoviște ( inafara ca e mai scump ) , din moment ce toatĂŁ lumea care a schimbat e mulțumitĂŁ . Eu nu vreau sa schimb acolo pt acele adaptĂŁri , ci doar pt ca omul schimba tot uleiul , nu doar 5 litri . Eu de prima data de când am fost acolo mi-a rezolvat o problema la fostul coupe la care nu gĂŁseam rĂŁspuns de vreo 3 ani de când o luasem .... și fusesem pe rând la Efficient Service , MHS Militari plus doua service-uri din BuzĂŁu . Nu era o problema gravĂŁ , era deranjant doar când parcai mașina , dar a rezolvat imediat . DacĂŁ ai alte informații , te rog spune-ne și noua . Eu de-asta am deschis topicul , ma ĂŽntrebam dacĂŁ afecteazĂŁ cu ceva dacĂŁ demontezi convertizorul pt a scoate uleiul .-1 points
-
Va rog postati pe acest topic doar cererile de cod, ATAT, nimic altceva, fara impresii, fara cereri de numere de telefon sau altele, nu ofer nici un fel de servicii pe forum. Deci, va rog, doar posturi scurte cu ultimele 7 caractere din VIN si atat, cred ca nu cer prea mult, nu sunt necesare nici macar multumirile ulterioare sau feedback de genul "a mers codul".-1 points
-
4.7 / 100 km la 1,8 benzina...pfff, cred ca nici BMW nu crede asa ceva...OT: asa ceva se rezolva GREU si LA FATA LOCULUI de un MECANIC priceput, nu cred ca o sa rezolvi aici, dar daca tot vrei sa incerci...verifica axul de la VVT-1 points
-
..Observ ca stam FOOOARTE PROST la capitolul SHARE PE TORRENT!! E scump curentul nu-i asa!? Cum o fi cand ajungi(em) pe mana dealerului? Mi se pare pare ONORABIL sa stai/ramai pe torrent la upload pana "urci" cat ai dat jos.. Respect pentru polonezi, americani, nemti, rusi, lituanieni.. Mutumiri desigur lui OPaul pentru efort si interes fata de acest topic!-1 points
-
Ia mai bine ML de la Mercedes asta X70 consuma mult ,se strica usor si se repara greu.Si niciodata nu stii sistemul ala cand se muta de la o roata la alta.Atat de repede ....nu poti sa-l prinzi.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00