Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/13/17 in all areas

  1. Dupa lungi cautari initial eram setat pe un 330i e90, din pacate nu am gasit nimic care sa ma dea pe spate asa ca m-am gandit sa ma uit si la e60. Am condus doua 530i m54 dar nu am fost impresionat de cum ruleaza si "feelingul" volanului. Am zis ca o sa raman pieton o perioada si nu ma mai grabesc, urma sa plec in germania o saptamana doua la o cunostinta prin aprilie sa imi caut serios ceva acolo. Intre timp am primit de la un prieten un pont despre un 330ci e46 intretinut de care omul nu mai avea timp, zis si facut am ajuns la el unde o tinea ( mai avea un e30 si un e38) . Masina avea praf pe ea si panze de paianjen la compartimentul motor si in interior ( a fost surprinsa prietena mea de un paianjen la vizor, a fost foarte "amuzanta" reactia). Am scos masina la plimbare si de acolo a fost clar, trebuia sa o am. Voi reveni cu poze, inca mai e de lucru. Daca sunteti din Bucuresti, este posibil sa stiti masina Cateva detalii: Motor 3.0 m54b30 Cutie ZF 5 trepte Diferential 3.15 LSD Suspensie M-tech Serpisori + evacuare cap coada cu catalizatoare sport Discuri Zimmerman 325 mm fata perforate si 320 mm spate ventilate, placute ATE. Cauciucuri Toyo t1 sport (le recomand cu toata caldura) http://oi66.tinypic.com/ta0abn.jpg http://oi68.tinypic.com/24wfw2h.jpg http://oi66.tinypic.com/ztvle1.jpg http://oi66.tinypic.com/21bw010.jpg http://oi67.tinypic.com/2h540li.jpg Urmeaza: - Retrofit bi-xenon + angel eyes SMD - Urgent un detailing interior - Vopsit capota (urme de pietricele) - Inscris.
    4 points
  2. Ulei cutie viteze automate ZF, 6 trepte (6HP19/21 - Bmw) Cod: S671 090 255 - 6 litri x 95,81 RON - 574,86 RON Filtru cutie viteze 6HP19/21, ZF OEM (6HP19/21 - Bmw) Cod: 0501 216 244 01- 1buc - 474,19 RON plus manopera 150 lei.de unde veniti cu preturile de 1800 lei nu stiu. ori furati banii, ori nu va pasa cum ii dati
    4 points
  3. Anuntul il pun eu pentru un foarte bun prieten de-al meu, eu am fost cu el sa iau masina, o stiu foarte bine si la fel si pe el asa ca pot garanta ca atat el cat si masina sunt mega ok. Cine vrea detalii ma poate suna pe mine, as prefera dupa ora 18, cu el e mai greu de luat legatura pentru ca e medic chirurg la Floreasca si e fie in garda fie opereaza, asa ca va dati seama ca e dificil sa raspunda la telefon. Bineinteles cu el va veti intalni sa negociati si pentru vanzare, eu incerc doar sa-l ajut pana in acea faza. O vinde curand, desi e luata in Decembrie, din cauza unor neintelegeri in familie, nu are rost sa intru in detalii, dar asta ca sa lumineze putin misterul asupra vanzarii asa de curand. Deci, a fost cumparata pe la jumatatea lui Decembrie din Germania, Leipzig mai exact, de la o persoana privata care era al doilea proprietar, primul fiind tot o persoana privata. Istoricul service este complet la BMW, noi l-am verificat si era totul ok, ne-a dat si istoricul printat cu absolut toate detaliile fiecarui service. Ultimul service a fost facut la Bimmer Service in luna Februarie pentru ca a vrut sa continue evidenta istoricului in reteaua BMW dar totusi sa nu plateasca 3200RON cat i-au cerut la Filaret, iar Bimmer e singurul care poate face acest lucru din ceea ce stiu eu. S-au schimbat toate filtrele si uleiul, placutele fata plus inspectia generala a masinii, exista factura si evident apare in istoricul oficial. Masina a trecut si pe la ACE pentru un detaling cum doar el stie sa faca optand pentru pachetul cu protectia ceramica. Are doua seturi de jante, ambele cu cauciucuri foarte bune. Maine ridica si numerele definitive, deci este si inmatriculata oficial in RO. Ca dotari aveti lista mai jos, e foarte bine optionata masina, asta a si fost unul dintre criteriile de alegere dupa motor, nu a vrut oricum 2.0d, a incercat si nu i-a placut deloc, desi nu e un bun cunoscator al masinilor dar efectiv nu i-a placut zgomotul si felul in care se misca masina, incercase cateva X3 din 2012-2013, initial vrand asa ceva pentru ca-i placea sotiei lui. PRET: 22500EUR Neg. KM: 220000km - evident se mai modifica pentru ca merge cu ea Fabricatie: Feb. 2011 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CD Brake Energy Regeneration) S2NC M LM RAEDER DOPPELSP. 350 M, 18",MB S3AG Reversing camera S3MB Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S4CE Finewood version, Fineline, anthracite S4UR Ambient interior light S5AC Highbeam assistant S5AG Lane change warning S5DF Active cruise control+stop/go function S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6VC STEUERUNG COMBOX P7A2 Innovation pack II S7SP Navi Professional/m.ph. prep. Bluetooth S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8SC Telematics access request,countryspec. S8TF Active pedestrian protection S8TH SPEED LIMIT INFO S8TL TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL S205 Automatic transmission S223 Electronic Damper Control (EDC) S230 Extra package, EUspeciifc S258 Tyres with runflat properties P337 M Sports package S403 Glass roof, electrical S415 Sunblind,rear S416 Roller sun visor, rear lateral S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rearview mirror with auto dip S441 Smoker package S456 Comfort seat with memory S464 Ski bag S465 Throughloading system S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S609 Navigation system, Professional S610 Headup display S612 BMW Assist S614 Internet S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S676 HiFi speaker system S698 AreaCode 2 for DVD S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German
    2 points
  4. Sa ne organizam putin, ca am ametit citind 3-4 topicuri si mesaje private pe aceasta tema. Membrii forumului primesc gratuit codul FSC pentru upgrade-ul de harta. Deoarece ofer aceste coduri gratuit fara nici o pretentie prezenta sau viitoare va rog sa respectati cateva reguli de bun simt si anume: 1. Primesc coduri gratuit DOAR membrii forumului cu o vechime de minim 30 zile si minim 50 posturi. 2. Nu solicitati va rog coduri pe PM. 3. Nu insistati pentru regula numarul 1. 4. Nu imi oferiti sume de bani pentru a trece peste regula numarul 1. 5. Nu ofer si instructiuni de instalare sau link-uri de download, cu un minim efort toate aceste informatii sunt pe acest forum. 6. Nu am nevoie sa precizati ce harti sunt acum instalate pe masina, e suficienta seria de sasiu si primiti codul corect. 7. Maximum 2 cereri de cod / membru. Incepand din acest moment va rog sa adresati aceste cereri doar pe acest topic, rog un moderator eventual sa faca curatenie in celelalte topicuri pe aceasi tema pentru a evita confuzii. Codurile sunt pentru hartile Premium, Next, Move si Motion. Multumesc!
    2 points
  5. Niște poze cu ea curatĂŁ sa se vada jantele mai Ok
    2 points
  6. Un mic video de duminica. Valentin Stan Photography este de vina !
    2 points
  7. Superba masina Dan, multi km fara probleme. Felicitarile mele pentru ca ai ales cutia manuala.
    2 points
  8. Salut Masina a fost cumparata de aici https://home.mobile.de/VRIELINK#ses . Uitete cati km au masinile care sunt vandute de händlerul asta . Am sunat la Vrielink Automobile sa intreb despre masina din anunt si a zis ca revine cu un apel sau sms sa-mi spuna cati km a avut masina la vanzare . Daca primesc raspuns o sa postez . Nu cred ca km sunt reali
    2 points
  9. Nr km la ultimul service nu te ajuta, doar sa vezi tot istoricul. Mulți dau km ĂŽnapoi, o baga ĂŽn service sa schimbe un bec și hop, trec ĂŽn anunț "ultima ĂŽntrare la x km" . Din pĂŁcate, online nu se mai poate afla iatoricul. Mergi la reprezenta și verific-o. Important e sa fie ĂŽn stare buna, nu neapĂŁrat cu km putini. E amuzant cum parca se blocheazĂŁ kilometrajele la 175-180000, indiferent ca mașinile sunt din 2000 sau 2015.
    2 points
  10. Doamne.. cum sa schimbati uleiul la cutie la targoviste ? :frantics: :frantics: cum sa scoateti uleiul din convertizor si sa spalati cutia ? :laugh: pe maimutoiul ala nu ar trebui nici macar sa il lasati sa se uite la masina voastra daca tineti la ea. Uleiul la cutie il schimbati la reprezentanta sau la service faur atat. Resetarea adaptarilor de dupa nu e obligatorie...e o mare abureala oriunde ati schimba uleiul si va spune ca e strict necesar e o abureala. Am schimbat uleiul la cutie la service faur si am resetat adaptarile la Service Scream (Tezparii) bmw , am mers cu masina apoi am verificat iar adaptarile si erau la fel ca inainte de resetare. p.s dupa ce am schimbat uleiul la cutie am mers vreo 10 000 km si abia apoi am resetat adaptarile doar asa....ca se aude ca asa trebuie.
    2 points
  11. Scopul este sa crestem comunitatea pe acest forum, e importanta calitatea si nu cantitatea posturilor dar multa lume cere coduri cu conturi deschise de cateva zile si apoi numara zilele pana la 30 dupa care au disparut. Eu pot furniza multe informatii utile, istoricuri de service BMW pentru orice masina, rechemari de service, etc. si daca vad un minim de colegialitate chiar voi deschide topicuri si pentru astfel de informatii. Din punctul meu de vedere forumul asta e foarte sarac in informatii si sunt n topicuri pe acelasi subiect si aceleasi intrebari, unele stupide, over and over again. Lumea prefera sa deschida topicuri noi in loc sa foloseasca "search" cel mai bun exemplu e celalalt topic cu coduri FSC, unde useri cu cont deschis de 10 minute cereau coduri fara macar sa citeasca regulilele postate 2 pagini in urma. 50 de posturi mi se pare rezonabil, inseamna sa te implici constructiv macar in 1-2 discutii pe forum.
    2 points
  12. Dupa ce am detinut un E36 325i care in ultimii 4-5 ani a stat pe bara, am decis sa il vand si sa revin de data asta cu un E46. Am vrut neaparat sa fie break, cu cat mai multe dotari si cat mai nou (2004-2005). Am avut E30 325 si E36 325i si bineinteles ca tot la 325i ma gandeam, dar o masina cu dotarile pe care le-am vrut + timbru auto care se platea cand am achizitionat eu masina ajungeam la 6500-7000E si cam depaseam bugetul. Prin urmare am inceput sa ma uit la 318i, dar dupa ce puneam niste filtre pe mobile.de ramaneam 10-15 masini. Si uite asa am ajuns sa ma uit la diesel care erau destul de multe, iar cum 330D are impozitul nesimtit de mare, am ramas cu 320D. Nu am fost si nici nu sunt fan diesel si mai mult ca sigur viitoarea masina o sa fie benzina si motor mare, dar pana atunci o sa ma folosesc cu placere de asta Masina am luat-o pana la urma din tara, la un pret sub cel al pietei. A avut un singur proprietar in Germania care nu prea a ingrijit-o. Stiam de la inceput ca o sa am de bagat ceva bani in ea, dar am zis ca merita sa o iau si o fac in timp. Este un 320D din 08.2004 cu urmatoarele dotari: S167 EU4 exhaust emissions standard S1CA Selection of COP relevant vehicles S226 Sports suspension settings S235 Towing hitch, detachable S249 Multifunction f steering wheel S261 Side airbags for rear passengers S302 Alarm system S338 M Sports package II S386 Roof railing S411 Window lifts,electric,front/rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior mirror with automatic-dip S473 Armrest front S481 Sports seat Vehicle options S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S550 On-board computer S609 Navigation system Professional S612 BMW Assist S638 Car telephone Professional S672 CD changer for 6 CDs S710 M leather steering wheel S716 Aerodynamics package Vehicle options S724 Sports Edition S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S770 Interior moldings Alu Silver Cube S775 Headlining anthracite S785 White direction indicator lights S787 BMW alloy wheel, M double spoke 135 L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SP Control unit COP S915 Dummy-SALAPA P972 Comfort Package Vehicle options S210 Dynamic stability control S548 Kilometer-calibrated speedometer S832 Battery in luggage compartment S851 Language version German De cand am luat-o am reconditinat turbina, am schimbat intercooler-ul, niste furtune pe la intercooler, revizie completa (ulei, antigel, lichid frana, curele accesorii, filtre), racord flexibil, tampoane motor, termostate, imbracat volan piele (era uzat rau) Mai am de facut scaunul de la sofer ca este uzat sezutul si sustinerea laterala stanga (imi poate recomanda cineva un tapiter bun?), schimb bujii si releu (le am, urmeaza sa-mi fac timp sa le schimb), de rezolvat stergatorul spate care nu este si se pare ca nici motorasul nu merge, de desfacut admisia si vazut daca inca are clapetele, in viitorul (sper ca nu asa apropiat) de schimbat volanta + kit ambreiaj. Mai jos cateva poze de anul trecut de cand am luat-o. Acum este cu rotile de tabla pe 16.
    1 point
  13. Pt schimb ulei cutie mergi la Mercom Arad, ii gasesti pe google, sunt meseriasi, au scule si fac treaba adevarata, schimba tot uleiul, poti face si spalare la cutie, eventual faci resoftare la zi a cutiei.
    1 point
  14. Un filmulet cu evacuarea intr-un mic drive by din parcarea de la munca
    1 point
  15. are majoritatea km facuti probabil in regim urban, de asta uzura pronuntata pe volan si scaun sofer. Desi nu am 8hp ci 6hp, prima schimbare cand e foarte frig afara, din 1 in 2 si apoi in 3 se petrece cu putin mai mult simt decat dupa aceea, dar eu nu m-am impacientant intrucat e totusi uleiul rece, convertizorul nu blocheaza la T joasa a uleiului plus ca a mea are aproape 300k km(desi e fabricatie 2011 masina) cu un schimb de ulei si bloc de valve la cutie pe la 200k km. Si eu am in plan un nou schimb de ulei curand si probabil ca tot la Faur il voi face, asta daca nu mi-l fac chiar eu, am mai facut asta si totul a decurs ok, atata doar ca e mai incomod fara elevator. Zf Faur nu e ZF Germania Saarbrucken(ca aici e HQ lor), asa cum nici BMW Filaret nu e BMW Germania , sunt doar francize, altfel nu le-ar purta numele, dar asta nu inseamna ca nu-s ok. Or mai fi dat si ei poate gres, desi tind sa cred ca aia care se plang sunt cei care aveau deja probleme la cutie si sperau ca schimbul de ulei in mod miraculos le rezolva.
    1 point
  16. Cu bani cheltuiti pe drum si timp pierdut pana la Bucuresti eu nu te inteleg de ce nu iti iei o noapte de cazare sa schimbi uleiul la Szeged.
    1 point
  17. Nu stiu daca are vreo relevanțĂŁ sau nu,eu am un e39 de 22 de ani si potsa zic ,ca nu se simte niciodata cand schimba viteza nici la rece,nicila cald. Eu zic ,ca nu e normal!
    1 point
  18. Si la mine cutia are exact acelas comportament, cred ca asa e la toate, pana se incalzeste primele trepte se simt cand schimba, nu soc , dosr ca se simte schimbarea, dupa incalzirea uleiului nu prea se mai simte cand schimba. E normal stai linistit, nu mai cauta defecte ca nu are rost.
    1 point
  19. parca imi aduc aminte ca te-am atentionat cu treaba asta!? :?
    1 point
  20. Masinuta se tine bine in continuare. Pe partea estetica a primit distantiere de 20mm, astfel am ET 0 pe spate, iar pe partea tehnica, din nevoia de mai multa putere, a primit o pompa de inalta presiunea mai capabila. :frantics: http://117.imagebam.com/download/NiqoIA6EcmrQjT5q_Mnc3g/53799/537980941/2.jpg http://117.imagebam.com/download/U0NwF7zabEdy-q3AS4gprA/53799/537980930/1.jpg
    1 point
  21. ISTA-D cu totul ocupa 28.8 giga, pe langa asta mai intra EDIBAS ce are 30mega si Microsoft Visual C++ 2010 si 2013, vs90_piaredist , vcredist_x86_2015 , vcredist_x64_2015 care nu stiu cat ocupa , undeva la 100-200 mega cred . Dar asa in mare cam totul ocupa cu aproximatie 29.5 giga.
    1 point
  22. @eneh .Daca imi permiti as vrea sa fac o paranteza la principiul de functionare al diferentialului de la BMW.Din cate stiu eu diferentialul open trimite tot cuplul la roata fara aderenta. Iar cel de pe masina ta (LSD)trimite circa 75% cuplu la roata care pierde aderenta si 25% la cea cu aderenta.Pe sosea unde nu este nevoie sa cupleze va rula ca un diferential open ,iar la nevoie (gen drift)va cupla una din roti cu 25% din cuplu.Asta stiu eu ..sper sa nu gresesc. Pentru mine este prima data cand vad diferential de E36 montat pe E46. Daca ai mai multe detalii despre montaj as fi interesat sa aud.Eu stiam ca sunt necesare modificari destul de majore.
    1 point
  23. Bateria se schimba faorte usor, Scoti cheia metalica din lacasul ei si apoi o introduci in celalalt lacas care este vizibil dupa scoaterea cheii metalice si apesi pe ea pana sare capacelul care acopera bateria, iti recomand sa faci lucrul asta inainte sa cumperi baterie, nu e identica cu VW de exemplu.
    1 point
  24. Te duci la BMW si-ti dai comanda de cheie ... astepti cateva zile si gata. Pret ... peste 300€.
    1 point
  25. Va multumesc! Este destul de rapida si diferentialul autoblocant o ajuta sa-si puna puterea la roti instant. Am uitat sa mentionez ca ambreiajul este custom, disc kevlar si volanta este single mass lightweight.
    1 point
  26. Nu o lua in nume de rau, dar dupa parerea ta, aia este o lucrare majora? Aia este o lucrare de indemanare. Ce mare experienta ti-ar trebui, sa faci asa ceva. Da!, cred ca pentru cine se joaca toata ziua world of warcraft si nu stie sa tina o cheie fixa in mana, il, considera lucru greu de tot. Dar cand schimbi un etrier, sau o conducta de frana, ce fel de lucrare este? Iar DIY-ul pus de colegul, chiar are relevanta. Deoarece omul a intrebat si i sa raspuns. DE ACEEA ESTE FORUM, ca daca nu, omul se ducea la service-s si nu mai intreba aici.
    1 point
  27. eu cred ca el a intrebat ca si cum ar fi vrut sa il schimbe singur. altfel ar fi intrebat unde poate schimba lichidul de frana.
    1 point
  28. Esti sigur ca nu a fost schimbat niciodata??? Atunci de ce umezeste pe la baie, ca nu are voie. Daca suruburile sunt stranse la cuplu, nu va umezi niciodata. Umezeste pe la baie, deoarece mecanicul care a umblat NU a strans suruburile la cuplu.. Marea majoritate a meseriasilor de la noi, le este foarte greu sa lucreze cu cheie dinamometrica.
    1 point
  29. Doi frați cu același ADN insa personalitĂŁți diferite
    1 point
  30. Eu sunt curios cu ce va spala ala de la Targoviste cutiile. Intrebare retorica. Nu are cu ce. Un asemenea dispozitiv porneste de la 4.000 euro. Ca idee. Si de ce cand nu schimba tot va schimba doar 4 litri? Cand atunci cand nu folosesti pompa de flush se scurg in jur de 6.8 litri din cutie de la sine. Ma ingrozesc cand vad ce ati scris in ultimele doua pagini. Trist e ca voi traiti cu impresia ca v-ati servisat cutiile si mergeti linistiti.
    1 point
  31. Trebuie sa fiu nebun sa ii dau 4100 altui nebun pe un schimb de ulei. Intr-o paranteza cutia de pe masina mea zf6hp este cca. 800euro sh.
    1 point
  32. Va prosteste ala la Targoviste grupa mare. Nu prin faptul ca schimba tot uleiul, daca il schimba. Ci cu preturile mai mari ca la reprezentanta. Si il mai si laudati pe net. E 128 lei litrul atf3 original, ce naiba.
    1 point
  33. Este simplu. Procedura ZF de schimbare al uleiului in cutie nu implica ce face la targoviste afonul ala. Procedura zf nu implica golirea convertizorului si spalarea cutiei ci doar scoaterea uleiului din cutie cum face zf faur , reprezentantele si multe altti cunoscatori adevarati in cutii. Ala incearca doar sa va agate cu tehnici inventate de el , tehnici proaste si mai costisitoare pe deasupra. o seara buna eu nu stau sa ma cert aici cu voi ca nu vreti sa intelegeti si va uitati in gura la toti mascaricii asazisi mecanici.Fiecare face ce vrea cu masina lui la urma urmei...
    1 point
  34. Domnii mei, ma uit dupa un seria 1 si azi am vazut 3 masini. Nu am apucat sa le duc la verificare, pentru ca inca nu m-am decis. Insa: 1) https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-bmw-123d-204cp-400nm-0-100-km-h-7-secunde-piele-bej-ID7GkE8T.html - proprietar, cu carte, km cica verificabili - masina ca in descriere la prima vedere si rulare - nu pare samsar - motorul asta e senzational pe caroseria asta micuta (si vin de pe o masina personala de 200cp, nu de pe logan)- insa e destul de rar. Se cunosc "bube" majore la biturbo-ul acesta? 2) https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-ID7Gj8I7.html - proprietar, e clar N47 masina plus ca desi scrie 2010, e 2009 de fapt - km par ireali de putini, desi mi-a arata carte de service cu stampila FILARET de acum 2 ani (cand era el deja proprietar) - masina ca in descriere, tot asa 3)https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-ID7GkreL.html - samsar, insa baiat ok si cu bun simt, nu ghertzoi - masina se simte, jur, ca n-a rulat in tara. Posibil km dubli, tripli - cutie manuala (as vrea automata, insa nu stiu cum se comporta de fiabil cutiile steptronic din perioada respectiva) Apreciez mult niste sfaturi de achizitie pt modelul asta, imi place, il vreau pt oras si iesiri ocazionale.
    1 point
  35. Va rog postati pe acest topic doar cererile de cod, ATAT, nimic altceva, fara impresii, fara cereri de numere de telefon sau altele, nu ofer nici un fel de servicii pe forum. Deci, va rog, doar posturi scurte cu ultimele 7 caractere din VIN si atat, cred ca nu cer prea mult, nu sunt necesare nici macar multumirile ulterioare sau feedback de genul "a mers codul".
    1 point
  36. Nu! Tocmai aia e si ideea, da foarte bine contrastul dintre negru mat si negru lucios. E foarte frumoasa asa, laso asa, cel putin pe fata!
    1 point
  37. se poate inchide multumesc. am dat-o!
    1 point
  38. Ai sa razi dar era un Audi q5 la vanzare la un centru Audi in De cu 170.000km facuti in 1an si 4luni.Masina asta pare cinstita.
    1 point
  39. Stiu de problema cu radiatorul prea mic si la benzinar i-as face reviziile la 10k km, la diesel fac la 15k km. La 40-50K km neaparat schimb bujii NGK plus releu si ce mai e necesar. Sunt maniac dpdv al intretinerii.
    1 point
  40. Fsc tools copiezi text 1b accepted , pui intr-un txt salvat fsc si apoi in generator Sau direct din fsc tools pui harta get Map si iti da codu
    1 point
  41. Ce pana ta!!!!! Ai bemveu...vezi ca ai nevoie si de senzor, care nu merge second...sa vedem acum ce faci...eventual un credit de nevoi personale.
    1 point
  42. crede-ma pe cuvant ca am adus masina personal de la Viena de la unic proprietar si am inscris-o in 8 februarie .Au si ei cocalarii lor
    1 point
  43. Parerea mea e sa dai jos admisia si sa le cureti, eu am facut opratiunea aceasta in fiecare an si clapetele nu au joc deloc. Problemele au fost la e46 la e90 cazurile au fost rare si in general se datoreaza faptului ca lumea nu isi curata admisia anual. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  44. NU merge cu vag. Seria 5 nu este golf. Merge doar cu interfata pentru BMW.
    1 point
  45. Sunt la al doilea sezon cu Conti Premium Contact 5 (205/55/R16). Nu pot decât sĂŁ le recomand. UzurĂŁ insesizabilĂŁ, ținutĂŁ de drum excelentĂŁ. Cele mai bune cauciucuri de varĂŁ ce am avut pânĂŁ acum.
    1 point
  46. Sal...ma poate ajuta si pe mine cineva va rog...am un e90 facelift si as vrea sa imi pun lupa si alt angel eyes pe led..am schimbat led marker pe alb dar tot nu are putere pe zi..daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde gasesc un service sa spun si eu lupa si angel eyes pe led..ms
    1 point
  47. putea fi un secret... nu de cum se merge cu spatele ci .. de ce nu intrĂŁ in mers inapoi.. mare secret e ce ai mata in capul tĂŁu sub craniu..
    1 point
  48. la un e90 320d lci din 2010 stie cineva o cauzĂŁ posibilĂŁ de nu mai intrĂŁ in mers inapoi (asa deodata) . cutie manualĂŁ 6+1 restul vitezelor intrĂŁ f bine..si ambreiajul decupelazĂŁ si cupelazĂŁ f bine cu stimĂŁ,
    1 point
  49. Exact unde trebuie ai postat.
    1 point
  50. ati transformat topicul asta din "mici secrete" in "probleme",ulei original vs fake..mai aveti benzina vs diesel si este complet.bravo
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.