Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/14/17 in all areas
-
Nu mai e nici pielea ce era. Mai exact alta calitate era pielea din e39 fata de ce se pune acum. Pana si dakota e slaba calitativ dupa parerea mea. La e90 sensatec si la x1 dakota insa cute fac toate. La mercedes de ex nu avea nici o cuta pe pernita din stanga a scaunului soferului. La audi tt, masina cu 75000 mii km luata de noua scaunul arata nasol, cute pe margini. Volanul in schimb e ca nou, desi masina a condus-o majoritar nevasta-mea, deci cu inele, grija zero etc. Eu zic ca masinile au materiale din ce in ce mai proaste chiar si astea mai premium. Pai ce butoane aveam la Ml-ul din 2003, alea erau lifetime, la fel si pielea aia groasa si rezistenta la orice. Condu masina linistit, uita de teoria conspiratiei si bucura-te de ea ca e un fier si atat. Peste 3 ani iei alta si tot asa, doar nu te insori cu ea.5 points
-
Sa ne organizam putin, ca am ametit citind 3-4 topicuri si mesaje private pe aceasta tema. Membrii forumului primesc gratuit codul FSC pentru upgrade-ul de harta. Deoarece ofer aceste coduri gratuit fara nici o pretentie prezenta sau viitoare va rog sa respectati cateva reguli de bun simt si anume: 1. Primesc coduri gratuit DOAR membrii forumului cu o vechime de minim 30 zile si minim 50 posturi. 2. Nu solicitati va rog coduri pe PM. 3. Nu insistati pentru regula numarul 1. 4. Nu imi oferiti sume de bani pentru a trece peste regula numarul 1. 5. Nu ofer si instructiuni de instalare sau link-uri de download, cu un minim efort toate aceste informatii sunt pe acest forum. 6. Nu am nevoie sa precizati ce harti sunt acum instalate pe masina, e suficienta seria de sasiu si primiti codul corect. 7. Maximum 2 cereri de cod / membru. Incepand din acest moment va rog sa adresati aceste cereri doar pe acest topic, rog un moderator eventual sa faca curatenie in celelalte topicuri pe aceasi tema pentru a evita confuzii. Codurile sunt pentru hartile Premium, Next, Move si Motion. Multumesc!2 points
-
O piesa foarte importanta din componenta unei cutii automate este ”convertizorul de cuplu”. Cred ca este important sa se inteleaga cum functioneaza, iar dupa aia fiecare face cum considera ca este mai corect. Un filmulet cu niste explicatii -2 points
-
Lasati cutiile in D, nu le mai scoateti pe liber, chit ca stati 10 secunde sau 50 la semafor sau ca mergeti bara la bara pe DN1. Daca vreti sa nu le stricati prematur, evident.2 points
-
2 points
-
Salut, eu am pus kit M-performance pe BMW F30 330xd. Mi-a adus puterea de la 258 de cai la 286 + usoara marire de cuplu. Mi-au schimbat ECU, discuri + placute frana si ceva codari in sistem si rescriere de nu stiu ce soft. Cost total 8200 de ron la BMW BANAT CAR TImisoara cu garantie si factura evident. Diferenta intre 258 si 286 de cai este considerabila in sport. Cand o calc la depasiri, fuge de rupe si trage frumos, liniar. Daca as avea ocazia sa o modific iar, nu as mai face-o pentru ca puterea aia o folosesc in 2% din timp, parca nu merita investitia. In primele 3 saptamani am fost super incantat, dupa aceea mi-a trecut.2 points
-
2 points
-
e normal comportamentul cutiei in conditiile descrise de tine daca o accelerezi doar o idee mai tare (nu abuziv) vei vedea ca nu se mai simte cand schimba dupa ce vei schimba tampoanele motorului vei scapa si de trepidatii si putin se va ameliora si acele "socuri"(care de fapt nu sunt socuri; crede-ma, nu vrei sa stii cum sunt de fapt socurile unei cutii defecte)2 points
-
are majoritatea km facuti probabil in regim urban, de asta uzura pronuntata pe volan si scaun sofer. Desi nu am 8hp ci 6hp, prima schimbare cand e foarte frig afara, din 1 in 2 si apoi in 3 se petrece cu putin mai mult simt decat dupa aceea, dar eu nu m-am impacientant intrucat e totusi uleiul rece, convertizorul nu blocheaza la T joasa a uleiului plus ca a mea are aproape 300k km(desi e fabricatie 2011 masina) cu un schimb de ulei si bloc de valve la cutie pe la 200k km. Si eu am in plan un nou schimb de ulei curand si probabil ca tot la Faur il voi face, asta daca nu mi-l fac chiar eu, am mai facut asta si totul a decurs ok, atata doar ca e mai incomod fara elevator. Zf Faur nu e ZF Germania Saarbrucken(ca aici e HQ lor), asa cum nici BMW Filaret nu e BMW Germania , sunt doar francize, altfel nu le-ar purta numele, dar asta nu inseamna ca nu-s ok. Or mai fi dat si ei poate gres, desi tind sa cred ca aia care se plang sunt cei care aveau deja probleme la cutie si sperau ca schimbul de ulei in mod miraculos le rezolva.2 points
-
Masinuta se tine bine in continuare. Pe partea estetica a primit distantiere de 20mm, astfel am ET 0 pe spate, iar pe partea tehnica, din nevoia de mai multa putere, a primit o pompa de inalta presiunea mai capabila. :frantics: http://117.imagebam.com/download/NiqoIA6EcmrQjT5q_Mnc3g/53799/537980941/2.jpg http://117.imagebam.com/download/U0NwF7zabEdy-q3AS4gprA/53799/537980930/1.jpg2 points
-
Va prosteste ala la Targoviste grupa mare. Nu prin faptul ca schimba tot uleiul, daca il schimba. Ci cu preturile mai mari ca la reprezentanta. Si il mai si laudati pe net. E 128 lei litrul atf3 original, ce naiba.2 points
-
Pentru colegii de pe forum, care sunt din Hunedoara, va pot ajuta gratuit, in limita timpului meu si a cunostintelor mele cu o diagnoza, verificare parametrii functionare, resetare service, resetare bec asc/dsc, etc. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Pentru dimensiunea asta slabe(spre minime) sanse sa gasesti anvelope all season. Dar crede-ma cu anvelope allseason nu te bucuri de masina nici iarna nici vara. Anvelopele allseason nu sunt facute pt Romania, sunt pentru tari care diferenta de temperatura nu este atat de mare intre vara si iarna(Franta, Anglia, Olanda...etc) (+40 vara/-20 iarna) sa nu mai zic de temperatura asfaltului pe timpul verii care depaseste lejer 60 de grade), gandeste putin logic, ce anvelope trebui sa inventeze asta sa poata rezista la o asemenea digerenta de temp? Recomandarea mea este sa ai 2 seturi(vara-iarna) Vara Michelin Pilot Sport....(nu energy saver sau hp) ( asfalt umed si uscat sunt nr 1) Iarna Nokian Wrd4( pt o aderenta excelenta pe zapada, la umezeala cam scartaie), un compromis foarte bun il faci cu Continental Ts 850/860. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Pm doar. N-as vrea sa fiu sunat de toatĂŁ lumea. Cine e interesat si e din Hunedoara, sa imi dea un Pm si discutam acolo. Ma refer ca persoane care cauta pe google diagnoza hunedoara, ii trimite aici si sa vezi atunci cate melodii invata telefonul meu ). Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
normal raspund o data la 3 ani,tu nu le esti simpatic,deci...1 point
-
cutia de viteze automata este un ansamblu hidraulic... la fiecare decuplare din D sau R pachetele de discuri numai sunt in presiune. Blocul de supape inchide circuitele hidraulice la fiecare astfel de manevra iar cuplarea si decuplarea este mai daunatoare decat tinutul cutiei in D cu frana apasata. Practic se creeaza un "soc" la fiecare astfel de manevra. Nu va ganditi ca atunci cand tineti piciorul frana cutia sta stresata... nici pe departe ea este proiectata sa functioneze asa... aici intervine si convertizorul de cuplu care nu functioneaza ca un ambreiaj clasic ci pe sistem turbional fiind dependent de turatia motorului si a pompei de ulei din cutie. Pinioanele dintr o cutie automata nu am auzit aproape niciodata sa cedeze... mai degraba cedeaza discurile si placile din cauza unei probleme legata de presiune hidraulica. Daca un solenoid in blocul de supape numai deschide si inchide corespunzator automat vor ceda discurile si placile din cauza frictiuni defectuoase. La motoarele mari diesel sau motoare mari pe benzina ce au cuplu mare cedeaza convertorul care este primul care preia socul si cine a desfacut o cutie automata stie ca pinioanele sunt ultmile piese din cutie. la o cutie automata in general cedeaza convertorul , blocul de supape sau vreo simpla garnitura sau oring care poate determina cutia sa numai cupleze in nici o treapta (pierde presiunea de ulei). Decuplarea si cuplare in D n R in mod constant duce uzura prematura a cutiei. Este ca si cum la un sistem sub presiune mare de apa ai inchide si deschide non stop si brusc un robinet... va garantez ca foarte curand va ceda acel sistem si apa va incepe sa curga pe undeva (principiul de lovitura de berbec)1 point
-
1 point
-
Nu am functia ”auto hold” si o tin in ”D” tot timpul iar unde este cazul de gen aglomeratie mare sau semafor tin piciorul pe frana. Am incercat sa o trec la semafor in ”N”... uitam tot timpul, si cand voiam sa plec o acceleram inutil si chiar jenant. Nu cred ca in convertizor se creeaza o tensiune atat de mare ca sa afecteze discurile din cutie atunci cand masina sta la semafor cu motorul la relanti.1 point
-
am avut manuala pana la 250.000 km si era fix...asa ca... "nu asa face toate"....exista joc undeva1 point
-
1 point
-
Si garantie si factura da mecanicul tau? Zi-ne si noua pretul imbatabil ca poate ajuta si pe alti colegi care vor sa faca schimbul.1 point
-
1 point
-
Pt schimb ulei cutie mergi la Mercom Arad, ii gasesti pe google, sunt meseriasi, au scule si fac treaba adevarata, schimba tot uleiul, poti face si spalare la cutie, eventual faci resoftare la zi a cutiei.1 point
-
1 point
-
Florine eu zic sa nu mai tot bati campii mai ales ca vad ca ai si o varsta.1 point
-
Uleiul atf3+ original costa vreo 250 de lei litrul. Baia pe originala e si aia vreo 1000 lei minim oe. Asta pentru zf8hp. Ulei si baie zf ies la jumatate de pret probabil. Nu exista atf3+ la 120 de lei litrul.1 point
-
1 point
-
Bun asa , deja ma uit de 328i , dar sub 25 mii nu gasesc cu scaune sport . Sa vedem ce mai apare pana ajung in tara . Totusi nu pot sa inteleg cum e sa dai 45 mii pe o masina si sa excluzi exact lucrul care iti ofera confort cand mergi cu ea , scaune mai bune . Cele normale sunt sub orice critica .1 point
-
1 point
-
Da , noutati. Nu au vrut sa primeasca notificarea prin executor, martea aia la ora 14 ( AB) Nici la BMW Group Romania nu era nimeni. Joi nu a primit nici Contempo. Procedura s-a indeplinit prin introducere la cutia postala. Interesant este ca marti la ora 14, nu era nimeni acolo. Ca sa vedeti cat sunt de nesimtiti. Am verificat si adresele lor, totul e ok. Revin si va pun dovezile de comunicare, procedura fiind indeplinita cf C.Pr.Civ. Urmeaza in 2 saptamani -> instanta, asigurare de dovezi cu expertiza tehnica judiciara in domeniul auto. Revin cu Update. Traducerea inca nu e gata sa o trimit si in Germania si Austria. Dar va fi gata saptamana viitoare.1 point
-
Cred ca cel mai in treaba te afli tu prietene, cand am zis la noi m'am adresat strict lui Petrut si ma refeream la noi in oras.. daca ti'e greu sa citesti si sa iti dai seama de unele lucruri mai bine stai in banca ta..1 point
-
Doamne.. cum sa schimbati uleiul la cutie la targoviste ? :frantics: :frantics: cum sa scoateti uleiul din convertizor si sa spalati cutia ? :laugh: pe maimutoiul ala nu ar trebui nici macar sa il lasati sa se uite la masina voastra daca tineti la ea. Uleiul la cutie il schimbati la reprezentanta sau la service faur atat. Resetarea adaptarilor de dupa nu e obligatorie...e o mare abureala oriunde ati schimba uleiul si va spune ca e strict necesar e o abureala. Am schimbat uleiul la cutie la service faur si am resetat adaptarile la Service Scream (Tezparii) bmw , am mers cu masina apoi am verificat iar adaptarile si erau la fel ca inainte de resetare. p.s dupa ce am schimbat uleiul la cutie am mers vreo 10 000 km si abia apoi am resetat adaptarile doar asa....ca se aude ca asa trebuie.1 point
-
Tocmai ce am cumpĂŁrat un f30 cu n47 185000 km an 2013. Sunt hotĂŁrât sa NU umblu la Distribuție pana nu aud ceva suspect sau pana crapĂŁ . ĂncĂŁ analizez dacĂŁ sa umblu sau nu la cutie ca sa schimb uleiul . Schimba f bine și mi e teama sa nu fac mai degrabĂŁ rĂŁu .1 point
-
Scopul este sa crestem comunitatea pe acest forum, e importanta calitatea si nu cantitatea posturilor dar multa lume cere coduri cu conturi deschise de cateva zile si apoi numara zilele pana la 30 dupa care au disparut. Eu pot furniza multe informatii utile, istoricuri de service BMW pentru orice masina, rechemari de service, etc. si daca vad un minim de colegialitate chiar voi deschide topicuri si pentru astfel de informatii. Din punctul meu de vedere forumul asta e foarte sarac in informatii si sunt n topicuri pe acelasi subiect si aceleasi intrebari, unele stupide, over and over again. Lumea prefera sa deschida topicuri noi in loc sa foloseasca "search" cel mai bun exemplu e celalalt topic cu coduri FSC, unde useri cu cont deschis de 10 minute cereau coduri fara macar sa citeasca regulilele postate 2 pagini in urma. 50 de posturi mi se pare rezonabil, inseamna sa te implici constructiv macar in 1-2 discutii pe forum.1 point
-
De ce iei foc coinac asa? Cazan defect? Ma faci sa rad. Se trezeste cate unu destept ca tine si sa atace fara sa stie cu cine vb si despre ce vorbeste. Las-o mai moale! Nici macar nu stiu cum iti dai cu presupusu la consumul unui F10 ca vad ca tu ai un cazan de e90. ce cauti aici? Si daca esti asa destept zi-mi si mie cat ar trebui sa consume al meu 535xd f10 2012 in Buc.1 point
-
Pentru altruismul si caracterul de care da dovada,il propun pe Dl.NEO_ANDERSSON OMUL NR 1 al forumului la aceasta sectiune! Sunteti de acord?1 point
-
1 point
-
Da,,, aici trebuie sa dai socoteala pt ce faci,,,ca altfel te mustruluieste politia forumului ,,, sa nu cumva sa nu fie ca ei ca altfel ești taran, ai mașina chealĂŁ si tu nu ești in stare sa faci check Engine-ul dar vai iti pui 330i pe spatele mașinii !!,,, blasfemie ce sa Mai ,,, in viața vieților tale sa nu Mai faci așa ceva ca devii un proscris,,, o sa fi cĂŁutat de ei si arĂŁtat cu degetu' APP ,,, eu nu ma omor dupĂŁ culoarea asta si nici mașina sa recunoaștem nu are opțiuni dar daca tie iti place asta conteazĂŁ ,,, toti vrem mai mult dar nu ĂŽntotdeauna se poate,,, sa te bucuri de ea si un up pt ce vrei sa faci in continuare: Eu personal in prima faza i-as achiziționa un volan cu comenzi si un modul de clima Climatronic ,,, acum nu sunt un expert sa știu cât de mult se potrivesc ,,,, bafta!1 point
-
Imi cer scuze pentru ca am o rabla de masina :flowers: Check engine se aprinde doar cand merg subturat in afara orasului (din ce am remarcat eu). De la sters ultima oara eroarea si pana cand s-a reaprins, am facut peste 600km fara nicio problema. Eroarea este clar generata de catalizator (conform tester). Am fost saptamana trecuta si am refacut constatare pentru orice altceva ce ar putea sa fie problematic la masina si nu s-a mai gasit nimic. P.S. Vad ca toata lumea stie (mult mai bine decat mine) cam ce vreau eu sa fac si unde vreau sa ajung cu masina asta in final. Drept urmare, nu o sa mai postez decat in momentul in care voi considera eu ca am ceva cu care sa "concurez" cu celelalte masini prezentate pe forum. Pana atunci, am doar o rabla veche, cheala, cu check engine aprins, fara piele, fara clima, fara CC, fara navi, fara xenon, fara trapa, fara M-Pack si asa mai departe. Va salut!1 point
-
S-o stapanesti cu placere. Cat mai multi km fara probleme. Frumos echipata masina. Trec adesea prin Luxembourg. Drumuri impecabile acolo cat si prin imprejurimi. Astfel de masini sunt conduse pe aici de persoane mature > 40-50 ani. Cam pe la varsta asta esti intr-o pozitie sa ai asemenea masina de firma/sa-ti permiti asa ceva in leasing. Pb a fost condusa ponderat. Pt interesati acolo exista firme de leasing: ALD, Athlon, Alphabet de unde puteti cumpara masini la final de contract. Am cunoscuti care si-au luat de acolo. Nu sunt chilipiruri ci masini bine intretinute la pret corect. Plus 1 AN garantie e oferit obligatoriu de firma care vinde masina in Luxembourg.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cand dai 1100 ron pe o anvelopa nu ma astept sa o schimb dupa 3 sapt. din cauza unui defect de fabricatie...1 point
-
200 lei. Sunt asa necajit de cum arata in portbagaj ca imi vine sa-i dau foc!1 point
-
Iti spun sincer ca un sfat lasa masina cum este, nu mai lua de bun ce zic unii care poate nici nu au condus o masina cu cutie automata, masina ta nu are nimic, mergi linistit si nu te mai stresa atat. @Florin1967 lasa omul in pace si nu ii mai baga tot felul de prostii in cap.0 points
-
F10 520 diesel iti consuma tie 13-14 in Bucuresti? Aberezi rau, sau poate e adevarat ce zici si singura explicatie e ca ai avut un cazan defect.-1 points
-
Au dat maimutoii forumului cateva minusuri, desi am zis fix cat trebuie sa consume f10 520d. Pai 11 12 e consum de iarna maxim, nu 13 14 cum scria cineva mai sus. Pai atunci un 530 cat sa consume, 20?) Unii abereaza de zici ca nu si-au mai luat pastilele de cateva luni. Ce e drept unii povestesc despre masinile lor din nfs sau ce au mai condus pe nintendo.-1 points
-
Are dreptate colegul, mai bine te duci la Szeget, sunt mult mai buni. Au reprezentanta ZF. Vezi ca ZF Faur, nu e ceea ce pare, au patit-o cativa colegi cu ei. Intra pe site-ul original ZF, sa te convingi ca ZF Faur NU este reprezentanta ZF Germania. In privinta cutiei, iti spun sigur ca nu face asa. Si eu am acelasi model ca al tau si nu-mi face asa. Daca si altor colegi face asa, asta nu inseamna ca este un etalon. Iar la KM. aia scaunul NU avea voie sa faca acea cuta, nici daca soferul avea 110 kg. In privinta km. care sunt trecuti in istoric, sunt corect trecuti, DAR AR PUTEA SA NU FIE REALI. Omul sa dus mereu la al 2-lea schimb la reprezentanta sa schimbe uleiul, ca sa aibe istoric bun la vanzare. De acolo poate sa-ti iasa km. putini cu istoric bun, dar in realitate sunt alti km. E o practica des intalnita si la ei.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00