Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/15/17 in all areas
-
22 points
-
Primele impresii dupa 15 minute de stat in ea si vreo 500m parcursi in cautarea unui loc de parcare Izolatia fonica este excelenta, dupa parerea mea peste cea din F10. Motorul nu se aude aproape deloc si cand inchizi usa iti da impresia ca te-a rupt de realitatea de afara. Sa vedem si la viteza pe autostrada cum se comporta. Absoarbe denivelarile foarte bine, chiar si cu suspensia M, dar e drept am anvelope pe 17" cu balon de 55. Volanul M se simte foarte bine in mana si scaunele par confortabile. Materialele sunt de calitate, cu mici exceptii pe la unele butoane unde plasticul putea fi mai ok pentru clasa asta si nivelul de pret. Sistemul audio HiFi suna binisor la prima testare (cu un stick cu mp3-uri) dar in continuare regret ca nu am pus HK...ar fi trebuit sa iau pachetul cu Navi Professional care era cam scump. Ecranul de la navi business arata bine si nu lasa impresia aia ca la F10 ca spatiul conceput e mai mare si au mai bagat ei ceva umplutura de plastic. Sunt convins oricum ca in mare parte a timpului voi folosi google maps pe telefon Usile par in continuare ca nu se inchid asa cum te-ai astepta, fara sa folosesti forta excesiva. Daca ar fi sa o configurez din nou as bifa soft close-ul care nu e extrem de scump si probabil ar rezolva acest mic inconvenient. Negrul ala lucios al trimurilor deja imi sta pe creier, fiecare fir de praf se vede pe el...nu mai spun de urme de degete. Bordul ma asteptam sa fie analogic, old school cu limbi si cadrane, dar e digital. Nu pot sa spun ca ma incanta maxim chestia asta, dar pare modern asa. Inca un lucru pe care il regret e ca nu am pus proiectoarele, care desi nu le-as fi folosit probabil niciodata, ar fi schimbat un pic look-ul frontal...si costau doar 210 euro. Incerc sa ma dumiresc cum naiba se ridica placajul ala din portbagaj sa ajungi la locul rotii de rezerva, pentru ca nu are nimic de ridicat, o gaica un maner ceva. Sper sa nu-mi fi luat teapa si de fapt ala sa nu se poata ridica, daca nu configurezi din fabrica masina cu roata de rezerva slim.4 points
-
cutia de viteze automata este un ansamblu hidraulic... la fiecare decuplare din D sau R pachetele de discuri numai sunt in presiune. Blocul de supape inchide circuitele hidraulice la fiecare astfel de manevra iar cuplarea si decuplarea este mai daunatoare decat tinutul cutiei in D cu frana apasata. Practic se creeaza un "soc" la fiecare astfel de manevra. Nu va ganditi ca atunci cand tineti piciorul frana cutia sta stresata... nici pe departe ea este proiectata sa functioneze asa... aici intervine si convertizorul de cuplu care nu functioneaza ca un ambreiaj clasic ci pe sistem turbional fiind dependent de turatia motorului si a pompei de ulei din cutie. Pinioanele dintr o cutie automata nu am auzit aproape niciodata sa cedeze... mai degraba cedeaza discurile si placile din cauza unei probleme legata de presiune hidraulica. Daca un solenoid in blocul de supape numai deschide si inchide corespunzator automat vor ceda discurile si placile din cauza frictiuni defectuoase. La motoarele mari diesel sau motoare mari pe benzina ce au cuplu mare cedeaza convertorul care este primul care preia socul si cine a desfacut o cutie automata stie ca pinioanele sunt ultmile piese din cutie. la o cutie automata in general cedeaza convertorul , blocul de supape sau vreo simpla garnitura sau oring care poate determina cutia sa numai cupleze in nici o treapta (pierde presiunea de ulei). Decuplarea si cuplare in D n R in mod constant duce uzura prematura a cutiei. Este ca si cum la un sistem sub presiune mare de apa ai inchide si deschide non stop si brusc un robinet... va garantez ca foarte curand va ceda acel sistem si apa va incepe sa curga pe undeva (principiul de lovitura de berbec)4 points
-
Pentru colegii de pe forum, care sunt din Hunedoara, va pot ajuta gratuit, in limita timpului meu si a cunostintelor mele cu o diagnoza, verificare parametrii functionare, resetare service, resetare bec asc/dsc, etc. Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
@mik15: da, e mult plastic si asta mi-a sarit si mie in ochi prima oara cand am vazut-o live...dar na, nu mai pot da timpul inapoi Sper ca farurile sa-si faca treaba ok, desi nu cred ca au ceva functie speciala. Sunt total de acord cu privire la ecranul de navi, imi placea si mie mai mult cum era integrat la F10 cel Professional. Cel Business mic arata ca nuca in perete, in spatiul ala mare. @Tavicu: se pare ca acum au prevazut spatiu pentru roata de rezerva slim, o poti configura de la inceput dar m-am zgarcit si acolo Nu cred nici eu ca spatiul sub tablia aia e diferit, doar ca tre sa gasesc o metoda sa ridic sa ma uit sub el. Eventual daca spatiul exista, o sa cumpar o roata slim sa o bag acolo. @Alex: masina a fost adusa de la dealer de pe langa Frankfurt, de acolo km. Trimurile in combinatia aia negru lucios cu argintiu sunt cele standard, la fel si schimbatorul. Are o linie cromata asa, daca te uiti in poza asta...nu arata rau deloc pentru stock. Normal ca nu e nicio suparare, tocmai de asta se discuta aici, sa vedem plusuri si minusuri, sa ne dam cu parerea...ajutam alti colegi sa configureze poate mai bine, dupa gusturi si preferinte2 points
-
Salutare dragi colegi! Dupa o lunga absenta, atat de pe forum cat si din lumea BMW, ata ma trage inapoi catre aceasta marca. In ultimele luni am facut test drive cu destule masini si anume: 120d hatchback, 320d sedan, F10-520d, C-class coupe, C-class sedan, E-class sedan, VW golf 7, Audi A3 hatchback si sedan...insa am sfarsit prin a comanda un G30 520d Finalistele ramasesera seria 3 F30, seria 5 F10 si noul E-class, care m-a impresionat intr-un mod extrem de placut (nu dati cu pietre). Diferenta de pret dintre F30 si F10 mi s-a parut destul de mica, intre masini configurate similar, iar combinat cu aparitia noului G30 decizia a fost luata imediat. Din review-urile de pana acum pare un progres fata de F10, atat dinamic cat si dpdv al calitatii materialelor folosite, desi recunosc, bordul anterior cu navigatia inclusa imi placea mai mult ca aspect. Abia astept sa o scot la o plimbare! Asadar, masina ce urmeaza sa fie livrata (sper) undeva la mijlocul lunii martie, are urmatoarea configuratie: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Momentan doar cateva poze teaser, din configuratorul online!1 point
-
Masina este cumparata personal din Germania in luna mai 2015 la 103.000km. Istoric complet de service in Germania pana la 87.674 km si 2 revizii efectuate in Romania la Bimmer Service (la 104.000km si 131.472 km) Pret : 19.000 EUR Kilometraj : 135.000 km Mentiuni in plus fata de anuntul de pe autovit (https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7Ghmw9.html#9dc086faf5): - parbrizul a crapat in partea de jos asta iarna la ultimul ger si ar trebui schimbat - a avut un accident minor in Romania - a intrat cineva in partea stanga spate - si au fost schimbate urmatoarele repere : bara spate/ornamente toba esapament/ izolatie termica toba esapament Dotari - am colorat cu rosu cele mai importante: VIN WBAFW11060DX12662 Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery STOFF DIAGONAL/ANTHRAZIT (AWAT) Prod.date 2012-03-08 S258 Tire with run-flat functionality S2K2 BMW LA wheel, V Spoke 328 S2TB Sport automatic transmission S320 Deleted, model lettering S3AP Windshield with grey wedge S403 Glass roof, electrical S431 Interior mirror with automatic-dip S494 Seat heating driver/passenger S4UR Ambient interior lighting S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S575 Supplementary 12V sockets S5AC High-beam assistant S606 Navigation system Business S612 BMW Assist S615 Expanded BMW Online Information S616 BMW Online S633 Preparation, mobile phone, Business S676 HiFi speaker system S696 DVD changer S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6AB Control for Teleservices S6VC Control for Combox S6WA Instrument cluster, expanded equipment S710 M leather steering wheel S761 Individual sunshade glazing L801 National version Germany S879 On-board vehicle literature German S8SC Telematics access request,country-spec. S8TF Active pedestrian protection S8TN Daytime run.lights adjus.via light menu P9BD Business Package S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S4AT Interior trim finishers black high-gloss S4U2 Driving experience switch incl. ECO PRO S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German1 point
-
Sa ne organizam putin, ca am ametit citind 3-4 topicuri si mesaje private pe aceasta tema. Membrii forumului primesc gratuit codul FSC pentru upgrade-ul de harta. Deoarece ofer aceste coduri gratuit fara nici o pretentie prezenta sau viitoare va rog sa respectati cateva reguli de bun simt si anume: 1. Primesc coduri gratuit DOAR membrii forumului cu o vechime de minim 30 zile si minim 50 posturi. 2. Nu solicitati va rog coduri pe PM. 3. Nu insistati pentru regula numarul 1. 4. Nu imi oferiti sume de bani pentru a trece peste regula numarul 1. 5. Nu ofer si instructiuni de instalare sau link-uri de download, cu un minim efort toate aceste informatii sunt pe acest forum. 6. Nu am nevoie sa precizati ce harti sunt acum instalate pe masina, e suficienta seria de sasiu si primiti codul corect. 7. Maximum 2 cereri de cod / membru. Incepand din acest moment va rog sa adresati aceste cereri doar pe acest topic, rog un moderator eventual sa faca curatenie in celelalte topicuri pe aceasi tema pentru a evita confuzii. Codurile sunt pentru hartile Premium, Next, Move si Motion. Multumesc!1 point
-
Am schimbat kit-ul de distributie, la aprox 250k km m-am hotareat sa schimb lantul (proasta alegere) desi nu avea nici un fel de simptome nici zgomot nimic, m-am gandit totusi ca la km astia ar trebui schimbat avand in vedere problemele comune la acest tip de motor, desi nu regret alegerea facuta doresc sa va zic ca lanturile vechi si celelalte piese erau impecabile, mecanicul a zis ca cel superior era putin intins, mie nu mi s-a parut, adica daca il tineai orizontal avea sageata, statea putin inclinat dar cred ca si unul nou la fel as sta, plus ca nu avea joc din zale deloc, celelalte erau ca si noi Nu regret ca am facut-o probabil si din pricina ambreajului care era destul de uzat (discul), iar acum masina reactioneaza altfel, adica mult mai bine, iar la pornire imediat dupa ce invartea electromotorul si isi facea aprinderea avea un pocanit, eu am crezut ca era de la tampoanele de la motor dar se pare ca nu, probabil era de la distributie, cine stie, ideea e ca acuma nu mai face, oricum era ft putin sesizabila, pt unii chiar normala, in afara de faptul ca motorul raspunde mult mai bine si e mai placut de condus probabil din cauza ambreajului, am uitat sa mentionez cutie manuala, altceva nu s-a schimbat, ft putin sunetul, o sa atasez si un video inainte si dupa sa va dati cu parerea Deci concluzia mea ar fi ca daca nu are zgomot de lant nu merita sa schimbi distributia, mecanicul zicea ca a avut si cazuri in care nu s-a auzit sunetul de lant si s-a rupt, dar a mai zis si ca a avut un motor cu peste 300k km si era ca si al meu, eu daca ar fi sa mai cumpar un n47 nu l-as schimba decat in momentul in care se aude sunetul specific Poate e si efectul placebo sau din cauza uleiului proaspat dar parca trage si mai bine, desi nu ar avea de ce, decat... si iarasi ajung la ambreaj ))1 point
-
Am rezolvat, era de la traseul de ventilatie din stalp Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
sa o stapanesti sanatos, upgrade-ul la navi professional este destul de ieftin daca te bate un gand.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc tuturor pentru urari! Senzatia de gol in stomac atunci cand am vazut-o nu o pot explica Desi m-am uitat cred la toate pozele si filmuletele existente pe net (exagerez), in realitate arata mult mai...WOW. Momentan e la inmatriculat si acte, dar sper diseara sa pot face mai multe poze...si la interior.1 point
-
In locul nr de inmatriculare se poate inscriptiona ultimele 7 nr din seria sasiu,asa nu mai sunt probleme la vanzare masini, asta daca ai noroc si nu le fura si asa.La mine asa sunt de cand am luat masina.1 point
-
daca tie iti place e ok....personal, cred ca tenta aia de rosu original ar arata super in combinatie cu restul.1 point
-
Mi-a trecut, nu este nimic acum in sufletul meu. Decat sentimentul ca traim intr-o tara de 2 lei si ne meritam soarta...Banii ii iau eu de la ei mai devreme sau mai tarziu. Vreau sa fac acest caz public (TV).1 point
-
1 point
-
foarte simplu, am apasat acceleratia la blana. o fi defect de fabricatie...?1 point
-
Pm doar. N-as vrea sa fiu sunat de toatĂŁ lumea. Cine e interesat si e din Hunedoara, sa imi dea un Pm si discutam acolo. Ma refer ca persoane care cauta pe google diagnoza hunedoara, ii trimite aici si sa vezi atunci cate melodii invata telefonul meu ). Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
normal raspund o data la 3 ani,tu nu le esti simpatic,deci...1 point
-
Buna asta , oricum e degeaba ceasul in capitala, ca tot de 2-3 ori prinzi semaforul!1 point
-
Pe ce te bazezi cand afirmi acest lucru ? ...de ce se strica, ce se strica, mai multe explicatii te rog !!!1 point
-
1 point
-
In cazul asta ma gandesc ca-i mai confortabil s-o scoti pe N decat sa stai minute in sir cu piciorul pe frana sa n-o ia din loc. Nu-i provoci nici un rau daca o scoti pe Neutral, altfel nu l-ar fi pus pe schimbator.1 point
-
Are dreptate colegul, mai bine te duci la Szeget, sunt mult mai buni. Au reprezentanta ZF. Vezi ca ZF Faur, nu e ceea ce pare, au patit-o cativa colegi cu ei. Intra pe site-ul original ZF, sa te convingi ca ZF Faur NU este reprezentanta ZF Germania. In privinta cutiei, iti spun sigur ca nu face asa. Si eu am acelasi model ca al tau si nu-mi face asa. Daca si altor colegi face asa, asta nu inseamna ca este un etalon. Iar la KM. aia scaunul NU avea voie sa faca acea cuta, nici daca soferul avea 110 kg. In privinta km. care sunt trecuti in istoric, sunt corect trecuti, DAR AR PUTEA SA NU FIE REALI. Omul sa dus mereu la al 2-lea schimb la reprezentanta sa schimbe uleiul, ca sa aibe istoric bun la vanzare. De acolo poate sa-ti iasa km. putini cu istoric bun, dar in realitate sunt alti km. E o practica des intalnita si la ei.1 point
-
Masinuta se tine bine in continuare. Pe partea estetica a primit distantiere de 20mm, astfel am ET 0 pe spate, iar pe partea tehnica, din nevoia de mai multa putere, a primit o pompa de inalta presiunea mai capabila. :frantics: http://117.imagebam.com/download/NiqoIA6EcmrQjT5q_Mnc3g/53799/537980941/2.jpg http://117.imagebam.com/download/U0NwF7zabEdy-q3AS4gprA/53799/537980930/1.jpg1 point
-
Vand Bmw 318i 143cp An de fabricatie: 2002 Km: 200500 Dotari: - pachet M-TECH PACK II complet(exterior si interior); - geamuri electrice fata spate; - oglinzi electrice si incalzite; - calculator de bord; - trapa electrica; - scaune recaro cu incalzire; - senzori de parcare spate; - 6 airbaguri; - volan M cu comenzi si pilot automat; - DSC si ESP; - jante aliaj M 17" cu anvelope de vara; - jante aliaj 15" cu anvelope de iarna; - interior alcantara cu textil; - climatronic functional; - 3 chei Pentru restul dotarilor aveti la dispozitie seria de sasiu Serie sasiu : WBAAY71020FZ50696 Masina in ultimile doua ierni a fost tinuta numai in garaj. Distributia si semeringurile de la supape au fost schimbate. Masina necesita bucsile de la diferential inlocuite, materialul pe stalpii C lipit si bratul stanga de la scaunul soferului retapitat pt ca este tocit. Aceste "probleme" este foarte posibil sa le remediez eu, imediat ce se va mai indrepta vremea. Pret: 4500e negociabil la fata locului. Telefon: 0764822378 Ionut https://s30.postimg.org/uzt0iyk5p/2016_03_02_11_24_35.jpg' alt='2016_03_02_11_24_35.jpg'> subir fotos online[/img]1 point
-
Multumesc, data viitoare o sa ma consult cu tine cand vreau sa cumpar sau vand masini. Topicul se poate inchide, cine vrea informatii imi poate scrie mesaj sau ma poate suna. Multumesc pentru gazduire1 point
-
Se poate inchide, masina s-a vandut catre alta persoana dar va fi pusa la vanzare (revanzator), pot doar sa recomand masina. multumesc1 point
-
Dupa mica modificare de la turbina,montarea filtrului K&N si refacerea softului masina a reusit sa scoata 387CP si 826Nm. Acesta este record national pentru E46 330d incepand cu data de 26.02.2017 ! Aceasta putere este pura fara methanol! Ieri am fost sa iau masina de la Iasi iar cand am ajuns acolo ne-am hotarat sa facem un run si cu methanol,masina a scos aproximativ aceeasi putere si cuplu de 850Nm dar cu foarte mult fum...ceva in instalatia methanolului nu este bine,ori methanolul,diuzele sau setarea instalatiei,cel mai probabil va fi definitivata la vara cand voi putea sa o incerc fara probleme si ar trebui sa sara de 400CP,pana atunci cam acestea sunt rezultatele. As mai avea ceva resurse pentru inca 30CP din motor fara methanol care ar implica costuri destul de mari dar momentan astept sa vad cum se prezinta in aceasta setare. Acesta cred ca este punctul maxim care se poate atinge in acest moment si cum am spus si la inceputul proiectului acum vre-o 3 ani ca atunci erau wow 300CP,acum 400Cp sunt wow cine stie ce target va fi peste cativa ani. In urmatoarea perioada masina va tine o dieta cu carbon,aranjarea unor detalii de design si ceva tuning audio. Problema care ma tinea pe loc la 350CP dupa cum am spus ca voi spune cand voi avea rezultatul final era senzorul de pe rampa care il schimbasem cu altul care ar fi trebuit sa citeasca o presiune mai mare dar la care nu se cunostea calibrarea corecta,la schimbarea acestuia cu cel stock din nou masina a inceput sa faca putere. Vreau sa multumesc iar : -CompelteChip Iasi (Dragos Stacescu) pentru profesionalism,timpul acordat,un om cu un caracter impecabil si dupa parerea mea cel mai bun softist din tara -Bogdan MBI(Haplea) pentru turbina care in sfarsit si-a gasit setup-ul corect -Nasi(DGH) pentru mecanica,rabdare si tot timpul acordat -Costin(ZPX) pentru toate sfaturile -Dani CSL pentru tot ce inseamna traseu intercooler,flanse,evacuare,sablare -Tuturor celor care mi-au dat un sfat bun intentionat1 point
-
poate nu vad eu bine dar din poza postata de tine, cu cartea service, rezulta ca masina a avut 129124km 18.12.12, dupa care in 06.08.13 are 54297km1 point
-
1 point
-
Negrul asta este culoarea din echiparea standard, orice alta culoare as fi ales trebuia sa platesc. Sincer, am preferat sa pun altceva pe masina de banii aia si in plus imi place negrul. A trebuit evident sa ma incadrez intr-un buget, motiv pentru care am incercat sa configurez optiuni care sa imi aduca mie placere cand conduc, sau macar sa ofere un aspect vizual mai frumos interiorului atunci cand sunt la volan. Cu jantele, m-am gandit ca daca masina va fi livrata in martie, va veni din fabrica cu anvelope de iarna (asa e regula aici)...asa ca le pastrez ca roti complete de iarna. Pentru vara ma gandesc la ceva pe 19" Asta a fost si motivul pentru care nu am optat pentru pachetul M...crestea costul considerabil, imi baga pe gat anvelope run flat pe 18" pe care nu le suport (g30 are acum optiunea de a configura roata de rezerva) si in plus, am cam pus tot ce imi doream din pachetul M (volan, suspensie, scaune sport cu piele nu stofa si alcantara, plafon negru).1 point
-
Tocmai pentru ca putea sa aleaga orice alta culoare inafara de negru fara costuri mi-am dat cu parerea. In rest are strictul necesar pentru o masina de zi cu zi.1 point
-
Cand o sa iti comanzi tu poti sa iti iei chiar verde. Nu ii inteleg pe astia care dupa ce vad ce si-a cumparat omul incep ei cu ce optiuni ar fi pus in plus si ce culori ar fi ales. Si vezi ca naibii se scrie cu doi i.1 point
-
Eeee ... altceva ... acum am inteles, o sa apelez de acum incolo si eu la autohold, mai ales ca merg mai mult prin oras ... mersi multumesc si tie Alex_wly0 points
-
Bine ai venit printre bĂŁieții de cartier, eÂşti de-al meu , sĂŁ o conduci sĂŁnĂŁtos,Âşi la mai multe manele cu volumu la maxim, preamĂŁritule ,ai intrat Âşi tu in rândul lumii.SĂŁ ne trĂŁieÂşti.!!!!0 points
-
0 points
-
0 points
-
Am constatat ca aplicand metoda calculului la pompa, consumul real este cu 0,5-0,9 l mai mic fata de cel aratat pe CB. De ce oare este diferenta asa mare? Am testat acest lucru de cel putin 6-7 ori si sub 0,5l/100km diferenta nu a iesit niciodata! Ieri am facut plinul si pe CB imi arata 9,9 consumul, iar dupa alimentare a iesit un consum real de 9,4l/100 km. Diferenta cea mai mare am avut-o cand au fost zapezile. Pe CB am avut 11,0 l/100km iar la pompa a fost de 10,0 l/100km. Toate aceste calcule sunt facute pe alimentari de minim 50 de litri.0 points
-
Nu mai e nici pielea ce era. Mai exact alta calitate era pielea din e39 fata de ce se pune acum. Pana si dakota e slaba calitativ dupa parerea mea. La e90 sensatec si la x1 dakota insa cute fac toate. La mercedes de ex nu avea nici o cuta pe pernita din stanga a scaunului soferului. La audi tt, masina cu 75000 mii km luata de noua scaunul arata nasol, cute pe margini. Volanul in schimb e ca nou, desi masina a condus-o majoritar nevasta-mea, deci cu inele, grija zero etc. Eu zic ca masinile au materiale din ce in ce mai proaste chiar si astea mai premium. Pai ce butoane aveam la Ml-ul din 2003, alea erau lifetime, la fel si pielea aia groasa si rezistenta la orice. Condu masina linistit, uita de teoria conspiratiei si bucura-te de ea ca e un fier si atat. Peste 3 ani iei alta si tot asa, doar nu te insori cu ea.0 points
-
Da, doar ca Mazda 3 o vindea in 2 ani si e46 touring o vinde anul asta )). Daca e in stare buna si ai de gand sa o pastrezi ceva timp este un schimb avantajos pentru amandoi.0 points
-
Eu as fi ales alta culoare decat negru, e al naibii de pretentios. http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2016/10/BMW-G30-5-Series-M-Sport-exterior-42-750x500.jpg0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Si garantie si factura da mecanicul tau? Zi-ne si noua pretul imbatabil ca poate ajuta si pe alti colegi care vor sa faca schimbul.-1 points
-
Inainte sa vand masina cumpar un set de oglinzi neinscriptionate si in momentul vanzarii le scot pe cele inscriptionate si le pun pe cele "curate"!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00