Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/16/17 in all areas
-
2 points
-
@kevinn14 - dat fiind faptul ca este o cutie ZF, tu ai impresia ca BMW a cumparat cutia goala si au dezvoltat ei un ulei special pentru asta? BMW nu face nimic, totul e produs de subcontractori. Evident ca uleiul original este ZF, originalul BMW este de fapt ZF, diferenta o face doar etichera si pretul. Din nou, mie mi se pare risipa ce face baiatul asta la Targoviste, fiecare face ce vrea cu banii lui, insa e aberant sa dai cutia jos doar ca sa demonteze convertizorul si ce-o mai demonta el pe acolo sa schimbe uleiul din ea.2 points
-
Am inceput si eu de azi sa folosesc „autohold”-ul ... functioneaza impecabil si e de foarte mare ajutor, mai ales in aglomeratiile din oras ... am descoperit America ...2 points
-
Am avut si noi, chiar inca am 2 luate de noi, o tesla si un audi tt. Dar sa stii pe cuvant ca si daca e sh masina tot atinge viteza maxima ca si cand ar fi noua. Ca doar nu vorbim de trabanturi la care se topesc caii pe drum. Nu m-ai suparat cu nimic, ca nu am de ce. Nu am actiuni la Bmw, insa incercam sa iti explic ca ai o parere gresita. Este la latitudinea ta ce informatii sa absobi, eu cred ca am explicat cu date concrete. Ma retrag la tenis ca e un clasico. Numai bine.2 points
-
Dv vreti sa spuneti ca scaunul din poza postata nu are cute ? Se pot observa foarte clar pe pernuta dreapta 2 la numar, dar pozei i-a fost modificata rezolutia in urma multiplepor upload-uri , si asa cu o poza de pe autovit doar ca sa ne aflam in dialog si sa stricam buna dispozitie persoanei initiatorului topicului, vai de noi. Tot timpul la romani a fost o curiozitate si placere de a vedea ce este in curtea vecinului. In alta ordine de idei , masina dv, florin1967 este o masina mai mult decat perfecta iar cea a RaYn3 este doar perfecta din pacate! RaYn3 - masina dv din ceea ce spuneti nu are nici o problema din cele enumerate si argumentate de dv, bucurati-va de masina si cel mai important , sanatate multa in calatoria celui mic!2 points
-
2 points
-
Cred ca tu aberezi in majoritatea postarilor, cum era ineptia aia enorma cu consum de 14 la un 520d. Si nu vad de ce nu faci public costul reviziei, ce e asa secret? Ca vad ca te pricepi la toate preturile, le iei ieftin din Germania la oferte etc. Hai sa ajutam cu informatiile daca chiar le ai si nu doar trollezi pe aici.2 points
-
Dar cum ai vrea sa arate scaunul ala ?impecabil?a cumparat o masina in care cineva a stat la volan 120k km si nu stie daca era o femeie de 50 kg sau un porc de 120 !!Lucrez si am lucrat de mult timp la firme care cumpara periodic flote de diferite marci.Desi spalatul masinii e decontat totusi sunt utilizatori care isi baga picioarele si masinile la 50 k km arata ca porcul(murdare,tapiterii patate ....ei spun ca nu fac sex,volane roase efectiv....ma intreb si eu cum draq sa freci volanul ala ....te doare mintea.)Conteaza mult omul care foloseste masina. Ai o teorie a conspiratiei de pe mine ma doare burta de ras.Lasa scaunul omului in pace .....ia pune o poza cu scaunul tau sa vedem si noi cum arata un scaun la x km.2 points
-
Sa ne organizam putin, ca am ametit citind 3-4 topicuri si mesaje private pe aceasta tema. Membrii forumului primesc gratuit codul FSC pentru upgrade-ul de harta. Deoarece ofer aceste coduri gratuit fara nici o pretentie prezenta sau viitoare va rog sa respectati cateva reguli de bun simt si anume: 1. Primesc coduri gratuit DOAR membrii forumului cu o vechime de minim 30 zile si minim 50 posturi. 2. Nu solicitati va rog coduri pe PM. 3. Nu insistati pentru regula numarul 1. 4. Nu imi oferiti sume de bani pentru a trece peste regula numarul 1. 5. Nu ofer si instructiuni de instalare sau link-uri de download, cu un minim efort toate aceste informatii sunt pe acest forum. 6. Nu am nevoie sa precizati ce harti sunt acum instalate pe masina, e suficienta seria de sasiu si primiti codul corect. 7. Maximum 2 cereri de cod / membru. Incepand din acest moment va rog sa adresati aceste cereri doar pe acest topic, rog un moderator eventual sa faca curatenie in celelalte topicuri pe aceasi tema pentru a evita confuzii. Codurile sunt pentru hartile Premium, Next, Move si Motion. Multumesc!1 point
-
1 point
-
Nu te supara, dar TU BATI PASUL PE LOC, nu ai incredere in nimeni, de aceea ies si discutii contradictorii pe aici. Ti-am spus, Cookie are dreptate, poti sa iei legatura cu el sa te trimita unde stie el, cumpara ulei ATF2, schimba tot uleiul cu pompa flush, ca nu este mare filosofie. Si ti-am mai spus, din moment ce umezeste pe la baie, mai mult ca sigur acolo a mai umblat cineva a schimbat uleiul si nu a strans suruburile la cuplu, de aceea umezeste. Concluzia este ca nici nu stii ce ulei a fost bagat in cutie. Eu daca iti dau un sfat, ti-l dau in cunostiinta de cauza, nu asa din auzite. In strainatate se schimba numai cu pompa flush , dar noi suntem mai catolici decat Papa. Stiinta cere sacrificii. Cred ca nu este un sacrificiu asa mare sa studiezi un pic aici si sa-ti gasesti si tipul tau de cutie. Aici te invata absolut tot si vei sti ce sa faci. Nu te mai lua dupa vorbe, ca poti sa fii gresit informat, sau sa interpretezi eronat informatia. E chiar asa greu?? http://www.zf.com/corporate/en_de/aftermarket/technical_information/catalogs_spare_parts/catalogs.html1 point
-
Cica merge cu ciunga bagata la mufa elv-ului. Mai aveti sa puneti anulatoare/emulatoare la motor.1 point
-
Din specificatii 320i/d sunt cam pe acolo: http://www.zeperfs.com/en/duel4353-4183.htm Cuplul este clar in favoarea d-ului, poate de aici senzatia ca trage mai bine. Ideal: 328i1 point
-
Asa era la vechiul E-class...pe platforma lui C. Asta nou este pe platforma noua a lui E-class. Cauta model C238. Mie mi se pare ca arata fenomenal, atat exterior cat si interior. Gurile alea de ventilatie....wow.1 point
-
1 point
-
520D nu a fost niciodata limuzina cu performante ridicate. Este o masina luxoasa, cu spatiu generos pt sofer si pasagerul din dreapta, dar 2.0d 190cp este varianta economica. Pe orice seria 5, motorul de 2,0 a fost cam prea mic. Unui 5-ar ii sta bine cu 3,0cc si peste 250 de cai. Oricum, cu 2.0d ai un consum bun si o masina confortabila, doar nu faci raliu cu ea. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de e1 point
-
Mda asta e acum, masina e asa cum e Sper sa ajute pe altii macar, sa configureze mai bine de la inceput. Partea buna e ca m-am aratat un pic surprins ca nu exista locul ala prevazut si dragutii de la BMW mi-au facut cadou un tire-kit de reparatie Oricum ma consolez si cu ideea ca masina va vedea 95% numai autostrada, deci riscul e destul de mic si in plus am orice interventie gratuita. Despre viata la volan, ce sa spun...se conduce ca un BMW Imi place super mult tinuta de drum, suspensia e exact ce trebuie, zgomotul la rulare aproape inexistent, desi n-am depasit 140km/h inca, pozitia joasa a scaunului, senzatia de masina solida in jurul tau. Directia e precisa si responsive, nu lasa impresia de masina mare si greoaie. In modul sport, nu mi s-a parut deloc lenesa...e drept, nici nu am asteptari de masina de curse. E un cruiser excelent si super confortabil. Cine vrea sportivitate probabil va trebui sa mearga pe motorul de 3 litri (sau benzinara). Pentru audiofili, minim Harman Kardon e un must dupa parerea mea. HiFi-ul suna okeyish, dar nu se apropie de claritatea si puterea HK (nu mai spun de Burmester-ul entry de la Mercedes care e fenomenal). Inca o chestie care imi place e lumina ambientala. Orange si blue sunt cele mai misto, cu preferinta pe orange, ca se integreaza mai bine cu restul luminilor din bord. O chestie un pic deranjanta (dupa parerea mea hiba de fabricatie) este ca la luminozitate maxima (e reglabila), noaptea se reflecta dungile alea in oglinzile retrovizoare si e dubios. Partea buna e ca au si un night driving dimmer, care le ia din intensitate si atunci nu se mai vad in oglinzi...probabil e si mai odihnitor la drum lung. Navi Business pare sa faca treaba ok, stie si de real time traffic information si ofera alternative (din ce stiu inainte asta era doar pe Professional). Rezolutia e buna si display-ul suficient de mare. Ce m-a suprins e ca bordul isi schimba culoarea (orange pe comfort si alb pe sport mode), deci nu vad sincer ce aduce optiunea aia cu bordul multifunctional in plus, in afara de ceva grafica mai buna.1 point
-
(scuze) .. Trebuia sa (iti) raspund prin adresarea catre ceilalti! Nu ma indoiesc ca tu nu stii. Altii ar fi trebuit sa stie, in general, la ce sa se astepte.. De aceea e bine sa schimbi (verifici) si altele (cum ar fi periile demarorului/starea lui la schimbul ambreiajului, pentru ca e mult mai usor de demontat de pe motor..) cand umbli la anumite componente care limiteaza altele..1 point
-
Indiferent de masina, sentimentul achizitiei unei masini noi, si senzatia de a urca in ceva nefolosit face toti banii. felicitari pentru masina, intotdeauna se poate mai mult, insa fiecare stie cel mai bine pentru sine sa isi gestioneze bugetul si nevoile. Oricum, ciudat felul in care se produc masini cu locul destinat rotii de rezerva si masini ce nu au acel spatiu......mi se pare totusi un pic meschin, chiar in ideea ca majoritatea masinilor sunt dotate cu pneuri run-flat. Acum ca sugestiile cu retrofituri incep sa curga si s-a spart gheata, asteptam impresiile despre viata la volan, sa ne delectam si cu sfaturi de remapare ce nu vor intarzia sa apara.1 point
-
1 point
-
Eu cand i-am spus zilele trecute ca bate campii...Poza aia probabil e de la masina lui de cand o avea pusa samsarul la vanzare. Deci el compara masina lui luata de la samsar cu masina lui rayne adusa personal din Germania.1 point
-
Baieti, bate campii...e bine ca rayn3 e baiat destept si vad ca il lasa in plata lui...cred ca scopul lui folirinel e doar sa faca valuri pe stomacul gol1 point
-
@mik15: da, e mult plastic si asta mi-a sarit si mie in ochi prima oara cand am vazut-o live...dar na, nu mai pot da timpul inapoi Sper ca farurile sa-si faca treaba ok, desi nu cred ca au ceva functie speciala. Sunt total de acord cu privire la ecranul de navi, imi placea si mie mai mult cum era integrat la F10 cel Professional. Cel Business mic arata ca nuca in perete, in spatiul ala mare. @Tavicu: se pare ca acum au prevazut spatiu pentru roata de rezerva slim, o poti configura de la inceput dar m-am zgarcit si acolo Nu cred nici eu ca spatiul sub tablia aia e diferit, doar ca tre sa gasesc o metoda sa ridic sa ma uit sub el. Eventual daca spatiul exista, o sa cumpar o roata slim sa o bag acolo. @Alex: masina a fost adusa de la dealer de pe langa Frankfurt, de acolo km. Trimurile in combinatia aia negru lucios cu argintiu sunt cele standard, la fel si schimbatorul. Are o linie cromata asa, daca te uiti in poza asta...nu arata rau deloc pentru stock. Normal ca nu e nicio suparare, tocmai de asta se discuta aici, sa vedem plusuri si minusuri, sa ne dam cu parerea...ajutam alti colegi sa configureze poate mai bine, dupa gusturi si preferinte1 point
-
Primele impresii dupa 15 minute de stat in ea si vreo 500m parcursi in cautarea unui loc de parcare Izolatia fonica este excelenta, dupa parerea mea peste cea din F10. Motorul nu se aude aproape deloc si cand inchizi usa iti da impresia ca te-a rupt de realitatea de afara. Sa vedem si la viteza pe autostrada cum se comporta. Absoarbe denivelarile foarte bine, chiar si cu suspensia M, dar e drept am anvelope pe 17" cu balon de 55. Volanul M se simte foarte bine in mana si scaunele par confortabile. Materialele sunt de calitate, cu mici exceptii pe la unele butoane unde plasticul putea fi mai ok pentru clasa asta si nivelul de pret. Sistemul audio HiFi suna binisor la prima testare (cu un stick cu mp3-uri) dar in continuare regret ca nu am pus HK...ar fi trebuit sa iau pachetul cu Navi Professional care era cam scump. Ecranul de la navi business arata bine si nu lasa impresia aia ca la F10 ca spatiul conceput e mai mare si au mai bagat ei ceva umplutura de plastic. Sunt convins oricum ca in mare parte a timpului voi folosi google maps pe telefon Usile par in continuare ca nu se inchid asa cum te-ai astepta, fara sa folosesti forta excesiva. Daca ar fi sa o configurez din nou as bifa soft close-ul care nu e extrem de scump si probabil ar rezolva acest mic inconvenient. Negrul ala lucios al trimurilor deja imi sta pe creier, fiecare fir de praf se vede pe el...nu mai spun de urme de degete. Bordul ma asteptam sa fie analogic, old school cu limbi si cadrane, dar e digital. Nu pot sa spun ca ma incanta maxim chestia asta, dar pare modern asa. Inca un lucru pe care il regret e ca nu am pus proiectoarele, care desi nu le-as fi folosit probabil niciodata, ar fi schimbat un pic look-ul frontal...si costau doar 210 euro. Incerc sa ma dumiresc cum naiba se ridica placajul ala din portbagaj sa ajungi la locul rotii de rezerva, pentru ca nu are nimic de ridicat, o gaica un maner ceva. Sper sa nu-mi fi luat teapa si de fapt ala sa nu se poata ridica, daca nu configurezi din fabrica masina cu roata de rezerva slim.1 point
-
Vestitor de primavara? :flowers: http://s11.postimg.org/4szfzn177/IMG_3281.jpg http://s11.postimg.org/czrfr7r9v/IMG_3282.jpg http://s11.postimg.org/qvzo33nir/IMG_3295.jpg http://s11.postimg.org/f85m8jydv/IMG_3298.jpg http://s11.postimg.org/c2plw355f/IMG_3386.jpg1 point
-
Ai dreptate e o pierdere de timp. Hai sa lasam topicul asta pentru roti1 point
-
Nu mai e nici pielea ce era. Mai exact alta calitate era pielea din e39 fata de ce se pune acum. Pana si dakota e slaba calitativ dupa parerea mea. La e90 sensatec si la x1 dakota insa cute fac toate. La mercedes de ex nu avea nici o cuta pe pernita din stanga a scaunului soferului. La audi tt, masina cu 75000 mii km luata de noua scaunul arata nasol, cute pe margini. Volanul in schimb e ca nou, desi masina a condus-o majoritar nevasta-mea, deci cu inele, grija zero etc. Eu zic ca masinile au materiale din ce in ce mai proaste chiar si astea mai premium. Pai ce butoane aveam la Ml-ul din 2003, alea erau lifetime, la fel si pielea aia groasa si rezistenta la orice. Condu masina linistit, uita de teoria conspiratiei si bucura-te de ea ca e un fier si atat. Peste 3 ani iei alta si tot asa, doar nu te insori cu ea.1 point
-
Si esti constient ca ce vezi tu pe bord nu e viteza reala? Cum sa mearga peste 210 daca e maxim constructiv? Asta inseamna ca atat poate motorul pe caroseria aia de 1800 de kg si cx de 0.32. Pai atunci un 335d cat atinge 350?1 point
-
are majoritatea km facuti probabil in regim urban, de asta uzura pronuntata pe volan si scaun sofer. Desi nu am 8hp ci 6hp, prima schimbare cand e foarte frig afara, din 1 in 2 si apoi in 3 se petrece cu putin mai mult simt decat dupa aceea, dar eu nu m-am impacientant intrucat e totusi uleiul rece, convertizorul nu blocheaza la T joasa a uleiului plus ca a mea are aproape 300k km(desi e fabricatie 2011 masina) cu un schimb de ulei si bloc de valve la cutie pe la 200k km. Si eu am in plan un nou schimb de ulei curand si probabil ca tot la Faur il voi face, asta daca nu mi-l fac chiar eu, am mai facut asta si totul a decurs ok, atata doar ca e mai incomod fara elevator. Zf Faur nu e ZF Germania Saarbrucken(ca aici e HQ lor), asa cum nici BMW Filaret nu e BMW Germania , sunt doar francize, altfel nu le-ar purta numele, dar asta nu inseamna ca nu-s ok. Or mai fi dat si ei poate gres, desi tind sa cred ca aia care se plang sunt cei care aveau deja probleme la cutie si sperau ca schimbul de ulei in mod miraculos le rezolva.1 point
-
Pai chiar si cu 190 de lei din Germania la oferta, tot inseamna 1000 1200 lei doar uleiul. Plus kit baie, plus manopera se face 2000 lei. Si la oferta de unde il iei, nu de pe ebay? Si factura nema.1 point
-
Este simplu. Procedura ZF de schimbare al uleiului in cutie nu implica ce face la targoviste afonul ala. Procedura zf nu implica golirea convertizorului si spalarea cutiei ci doar scoaterea uleiului din cutie cum face zf faur , reprezentantele si multe altti cunoscatori adevarati in cutii. Ala incearca doar sa va agate cu tehnici inventate de el , tehnici proaste si mai costisitoare pe deasupra. o seara buna eu nu stau sa ma cert aici cu voi ca nu vreti sa intelegeti si va uitati in gura la toti mascaricii asazisi mecanici.Fiecare face ce vrea cu masina lui la urma urmei...1 point
-
Da , la tine este mai scump uleiul fiind ATF3 , și am mai zis la Târgoviște este mai scump pt ca schimba tot uleiul , și cel din convertizor . Așa ai schimbat nu ? Ti-a demontat tot . Și eu vreau sa ma duc sapt asta care vine , deja am vb cu el . Prefer sa dau 3000 in loc 1800-1900 dar sa ĂŽl schimb pe tot1 point
-
Da, doar ca Mazda 3 o vindea in 2 ani si e46 touring o vinde anul asta )). Daca e in stare buna si ai de gand sa o pastrezi ceva timp este un schimb avantajos pentru amandoi.1 point
-
1 point
-
Nu se va incuia niciodata atata timp cat cheia este in interior.eu numai asa procedez.1 point
-
daca-l schimbi ,AI TU GRIJA sa-l pastrezi intr-o sticla PET cat mai transparenta .nu de bere sau apa minerala cu tenta albastruie de cel putin 2 litri(ideal 2,5 litri) si mai fa rost si de un magnet neodimiu-fier-boron din hard-disk-urile vechi si dupa ce-l lasi 24 ore la "decantat", ridica sticla foarte incet si dupa ce ai pus magnetul sub sticla incearca sa intorci sticla incet! DACA ramane ceva negru pe langa magnet ,dupa ce ai intors sticla ,aia e pilitura de metal! treaba grava ce indica uzuri mari in diferential! cand iei magnetul de langa sticla acea "negreala" o sa curga alaturi de uleiul din sticla! daca nu face asta atunci e doar ulei uzat/vechi! La cutia de viteze de Dacia Logan 1.5dci pick-up am gasit asa,dar nu era schimbat de vreo 300 mii de km :hyper: am facut proba si cu magnetul langa sticla si nu avea deloc pilitura in ulei! foarte tare cutia aia de viteze ,si-inca de logan 1.5dci muncit zilnic vreo 8 ani... Roata infranata indica etrier semi-blocat SAU ai reglajul la sabotii de frana de mana facut prost si nu se retrag complet sabotii! Cea mai grava posibila situatie ar fi sa fie "obositi" rulmentii la roata respectiva! N-o sa "elucidezi" misterul decat dupa ce desfaci tot la roata/frana aia! Eu asa am facut la toate rotile dupa ce am luat masina! La mine mergeau toate infranate,de se auzeau in mers, mai ales daca era un panou/gard inalt paralel cu masina in timp ce mergeam! Am rezolvat prin eliminarea ruginii de pe etrieri in zonele in care culiseaza placutele de frane si etrierul propriu-zis!nu m-am deranjat sa curat tot etrierul complet "LUNA" ca mi-era prea lene, dar am curatat cu pila flexul smirghil grosier pana la metal in zonele unde culiseaza toate piesele ce compun frana! munca multa ,jeg enorm,praf usor inhalabil si mai mult, dar a meritat! consuma "omeneste" acum(14 litri in oras si vreo 8 litri in afara mers pana-n 120 km/h) aproape cum spune si in manualul masinii,ignorand cei aproape 250 mii de km REALI! cum ai grija de masina ,asa o sa aiba si ea grija de tine! cam m-am convins de asta definitiv!1 point
-
Zf Faur scot doar 6 litri din 9.2 iar Bavaria zice ca uleiul nu se schimba fiindca, cutia se adapteaza la uzura uleiului. Sunt in urma rau ambele serviceuri. Nu as merge la ei nici daca mi ar face gratis.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am luat in calcul si coupe-uri. In prima faza eram chitit pe C-class coupe ca arata bine, insa nu mi-a placut deloc zgomotul la vant pe autostrada peste 130km/h. Si cum eu preponderent voi folosi masina la drumuri lungi, cu viteze intre 180-220km/h, a fost no-go. Apoi m-am uitat la 420d coupe (izolarea fonica e ceva mai buna, dar nu grozava), insa configurat similar cu 520d G30 diferenta de pret era mica. In final am ales varianta confortabila, spatioasa si mai eleganta...in defavoarea sportivitatii si look-ului mai agresiv/tineresc. Daca ar fi sa aleg in momentul asta iar, as merge 100% pe noul E-class coupe0 points
-
o sa fac un topic insa sa iasa soarele pt ca pozele facute pe vremea asta nu arata in nici un fel cat de frumoasa este masina. in esenta, nu are sens sa insit pe aspectele placute, mai bine le mentionez pe celelalte, pt ca in rest orice este peste asteptari. 1. clar 190cp si cu xdrive este extrem de putin. sasiul acestei masini are un potential imens. sub 250 cp e bataie de joc. ma enerveaza ca la motorizarile mai mari a aparut deja M performance kit unde cresterea de CP si cuplu este de aprox 10%. vad ca nu sunt semne ca ar aparea in viitor si pt 520D insa clar se merita 1000 si ceva de euro pt ca masina sa devina decenta macar dpdv motorizare. 2. am instalatia audio standard cu 6 difuzoare. sub nicio forma nu recomand asa ceva. se aude prost, incet, distorsioneaza. HIFI este alegerea inteleapta pt 500 euro. 3. spatiul pt pasagerii spate mic 4. partea inferioara a displaylui acoperita de volan 5. betisoarele alea care se ridica atunci cand deschizi usile. clar pt punctul 1 si 2 masina nu are nicio vina. scoti banul din buzunar si ai ce vrei. am roti de 245/45R18. poate ar fi aratat mai bine cu 19 insa la soselele pe care le avem, nu are sens. mi s-ar rupe sufletul sa o trantesc intr-o groapa chiar si cu rotile existente...ce sa mai zic de alea pe 19. pe 20 e prostie curata. ar mai fi varianta pe 18 cu roti mixte adica 245/45 pe fata si 275/40 pe spate, dar la pocnitoarea asta de motor, nu are sens. iarasi, 225/55R17 mi se pare extrem de putin.. roti subtiri pt volumul acestei masini, balon mare al cauciucului. ridicol dpmdv si pt roti de iarna.0 points
-
Pt florin , am f10 cu scaune confort piele dakota,asa ca mai las-o moale ca nu esti singurul cu f10. Daca a ta arata ca noua la interior bv , ma bucur pentru tine, dar asta nu inseamna ca toate sunt la fel. Si inca ceva pt florin ai masina la vanzare pe autovit? Ca poza aia e de pe autovit.0 points
-
Un dialog cu tine e mult sub minimul acceptat de mine deci eu pun stop. Ptr restul, da, am mentionat de alternativa din dorinta de a va ajuta deci cine e interesat sa imi dea mesaj privat si ii voi da datele de contact. Preturile difera de la masina la masina, evident ca nu am ce sa postez eu fiindca nu le stiu.0 points
-
la mine nu a fost schimbat 100% niciodatĂŁ ... e negru uleiul , se vede pe baie ca e umeda puțin ... eu o sa " risc " acolo la Târgoviște-1 points
-
Va prosteste ala la Targoviste grupa mare. Nu prin faptul ca schimba tot uleiul, daca il schimba. Ci cu preturile mai mari ca la reprezentanta. Si il mai si laudati pe net. E 128 lei litrul atf3 original, ce naiba.-1 points
-
-1 points
-
Pentru pret dau contactul cui doreste si afla singur. Factura ptr piese se face direct pe numele cumparatorului iar cu garantia ptr schimb ulei sper ca glumesti. Evident ca daca exista vreo scurgere dupa schimb, scurgere care inainte nu exista si se datoreaza lui, o va remedia fara costuri dar ce alta garantie vrei? Cred ca tu te plictisesti de multe ori si te apuci sa debitezi pe forum.-1 points
-
sincer, e pierdere de timp...ai dreptate, eu m-am inselat! edit: o intrebare speciala pentru tine: eu am masina pe "diesel", cum imi taie gazul?-1 points
-
Deja mi-ai darmat tot:))) Adevarat si ce zici tu ... dar ... motorul de 143 nu e atat de "problematic" este motorul anului 2002 din cate stiu ... si nu am auzit prea multe lucruri rele despre el...Am auzit de cel de 136hp de pe 320d ca e foarte stricacios si galagios,vreau sa spun ca a mea este foarte silentioasa .. In fine,acum daca stai sa o iei asa orice motor se strica .. ca nu sunt facute sa fie durabile .. normal ca cedeaza...o sa intreb la service despre intinzator .. despre articulatii etc. Eu sper sa nu am prea multe probleme .. si oricum nu conduc prea mult pe drumuri cu gropi,sau daca conduc .. stau de atat timp in galati .. si crede-ma ca am ajuns sa stiu cam toate gropile si toate stradutele chiar si pe cele din afara orasului.Unde nu cunosc strada merg mai incet am grija cu ea.. nu am luat-o pentru burnout,drift-uri etc. Am luat-o pentru ca imi place cum arata , imi place cum se conduce si multe altele. Oricum .. eu tot sustin ca imi place masina asta la maxim. Trecand peste asta,acum masina e la service pentru a ii schimba aripile fata macaraua de la geamul din dreapta fata si repararea a 3 pete micute de rugina in spate. Dakes12 .. nu e vorba de asta .. stau intr-un cartier mai la marginea orasului .. nu sunt tigani .. sunt oameni normali in toata firea .. dar .. nu ai de unde sti ce se intampla .. si da chiar stateau si se uitau la ea efectiv ..aveau jante in spate deci cred ca asteptau pe cineva sa ii ia la munca sau ceva .. ca stau pe langa combinat si vin unele microbuze sa ii ia de pe la mine prin cartier. Erau la cam 10m de masina dar cam toti erau intorsi spre ea si se uitau .. Inafara de asta m-am interesat de niste lupe bi-xenon care vin incorporate cu angel eyes doar culoare alba la pretul de 190ron,ma gandesc sa le pun lupe la ambele? adica la cele de langa gripa sa le pun tot cu lupa la fel si la cel de langa care acum...oare cum ar arata? Eh .. lasa sa se uite .. si sa admire )-1 points
-
Vezi bai Florinele ca iar bati campii cu gratie. Pe cine recomand eu schimba tot uleiul, spala cutia etc. Nu stiu cum vorbesti tu in locul meu si aberezi ca schimba doar ce curge din cutie. Dar nu ma mir la nimic din partea ta.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00