Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/17/17 in all areas
-
am rezolvat si cu tips-ul: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170317_143819_zpsxo6qqbsb.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170317_143824_zpsexqydxqu.jpghttp://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170317_153639_zpstu1gitqa.jpg2 points
-
Asta este ca sa nu zica nimeni ca nu am incercat amiabil. Ma intereseaza deloc spre putin din moment ce le-am trimis notificarile in scris dupa ce inainte le trimisesem sesizarile pe e-mail, e-mail la care a raspuns ce-i drept doar Contempo Brasov. Dar ma lasa rece, ne vedem in instanta. Nu-mi place sa fiu luat de prost si ca ditamai firma sa aiba o astfel de atitudine fata de orice client. Bataia de joc se sanctioneaza intr-o tara normala.2 points
-
1 point
-
Mașina arata bine km pari reali , mici minciuni de samsari nu are webasto nici suspensie adaptiva. Prețul este ok dar sigur e luatĂŁ la licitație și pierdut tva1 point
-
Va tin la curent oricum. Sa fie sanatosi daca citesc. Ne vedem la instanta. Sunt curios ce va raspunde BMW/MINI AG. M-am lamurit si cu BMW GROUP ROMANIA (importatorul). Am discutat si cu un avocat de penal. Fapta este direct inselaciune. Analizam si formularea unei plangeri penale pentru inselaciune. Autorii: AB si Contempo - Societati comerciale.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@kevinn14 - dat fiind faptul ca este o cutie ZF, tu ai impresia ca BMW a cumparat cutia goala si au dezvoltat ei un ulei special pentru asta? BMW nu face nimic, totul e produs de subcontractori. Evident ca uleiul original este ZF, originalul BMW este de fapt ZF, diferenta o face doar etichera si pretul. Din nou, mie mi se pare risipa ce face baiatul asta la Targoviste, fiecare face ce vrea cu banii lui, insa e aberant sa dai cutia jos doar ca sa demonteze convertizorul si ce-o mai demonta el pe acolo sa schimbe uleiul din ea.1 point
-
Nu te supara, dar TU BATI PASUL PE LOC, nu ai incredere in nimeni, de aceea ies si discutii contradictorii pe aici. Ti-am spus, Cookie are dreptate, poti sa iei legatura cu el sa te trimita unde stie el, cumpara ulei ATF2, schimba tot uleiul cu pompa flush, ca nu este mare filosofie. Si ti-am mai spus, din moment ce umezeste pe la baie, mai mult ca sigur acolo a mai umblat cineva a schimbat uleiul si nu a strans suruburile la cuplu, de aceea umezeste. Concluzia este ca nici nu stii ce ulei a fost bagat in cutie. Eu daca iti dau un sfat, ti-l dau in cunostiinta de cauza, nu asa din auzite. In strainatate se schimba numai cu pompa flush , dar noi suntem mai catolici decat Papa. Stiinta cere sacrificii. Cred ca nu este un sacrificiu asa mare sa studiezi un pic aici si sa-ti gasesti si tipul tau de cutie. Aici te invata absolut tot si vei sti ce sa faci. Nu te mai lua dupa vorbe, ca poti sa fii gresit informat, sau sa interpretezi eronat informatia. E chiar asa greu?? http://www.zf.com/corporate/en_de/aftermarket/technical_information/catalogs_spare_parts/catalogs.html1 point
-
1 point
-
Eu cand i-am spus zilele trecute ca bate campii...Poza aia probabil e de la masina lui de cand o avea pusa samsarul la vanzare. Deci el compara masina lui luata de la samsar cu masina lui rayne adusa personal din Germania.1 point
-
Baieti, bate campii...e bine ca rayn3 e baiat destept si vad ca il lasa in plata lui...cred ca scopul lui folirinel e doar sa faca valuri pe stomacul gol1 point
-
Dv vreti sa spuneti ca scaunul din poza postata nu are cute ? Se pot observa foarte clar pe pernuta dreapta 2 la numar, dar pozei i-a fost modificata rezolutia in urma multiplepor upload-uri , si asa cu o poza de pe autovit doar ca sa ne aflam in dialog si sa stricam buna dispozitie persoanei initiatorului topicului, vai de noi. Tot timpul la romani a fost o curiozitate si placere de a vedea ce este in curtea vecinului. In alta ordine de idei , masina dv, florin1967 este o masina mai mult decat perfecta iar cea a RaYn3 este doar perfecta din pacate! RaYn3 - masina dv din ceea ce spuneti nu are nici o problema din cele enumerate si argumentate de dv, bucurati-va de masina si cel mai important , sanatate multa in calatoria celui mic!1 point
-
1 point
-
Mi-a trecut, nu este nimic acum in sufletul meu. Decat sentimentul ca traim intr-o tara de 2 lei si ne meritam soarta...Banii ii iau eu de la ei mai devreme sau mai tarziu. Vreau sa fac acest caz public (TV).1 point
-
Nu mai e nici pielea ce era. Mai exact alta calitate era pielea din e39 fata de ce se pune acum. Pana si dakota e slaba calitativ dupa parerea mea. La e90 sensatec si la x1 dakota insa cute fac toate. La mercedes de ex nu avea nici o cuta pe pernita din stanga a scaunului soferului. La audi tt, masina cu 75000 mii km luata de noua scaunul arata nasol, cute pe margini. Volanul in schimb e ca nou, desi masina a condus-o majoritar nevasta-mea, deci cu inele, grija zero etc. Eu zic ca masinile au materiale din ce in ce mai proaste chiar si astea mai premium. Pai ce butoane aveam la Ml-ul din 2003, alea erau lifetime, la fel si pielea aia groasa si rezistenta la orice. Condu masina linistit, uita de teoria conspiratiei si bucura-te de ea ca e un fier si atat. Peste 3 ani iei alta si tot asa, doar nu te insori cu ea.1 point
-
daca ai nevoie iti pot dona pielea de pe un scaun sport piele negru sezutul in stare foarte buna si spatarul are aripioara pe partea dreapta uzata1 point
-
Va gasi pe cineva suficient de naiv sa se increada in siguranta cu care afirma samsarul ca se pot verifica km oriunde si evident ca naivul nu ii va mai verifica deci masina va fi vanduta. Pe asta mizeaza infectii astia si din pacate le si merge pana la urma.1 point
-
Salut, daca nu ajungi la automobile bavaria sa ti-o rescrie, nu faci nimic decat sa iti pierzi timpul. E undeva la 130 ron, deci nu-i vreun efort financiar. Stima!1 point
-
Sincer? Un pic prea incarcat..ai carbon, aluminiu, ceramic, alcantara..important e sa iti placa tie!1 point
-
Corect spus. Cutia manuala pe un asa motor este un mare plus. Sa o stapanesti sanatos.1 point
-
Colegi va multumesc pentru gandurile bune si sper sa fie o alegere buna din toate punctele de vedere. Intradevar cutia manuala este unul din punctele pe care le-am urmarit, bine principalele au fost trapa si scaunele sport incalzite Da, chiar e senzatie , iar sistemul de sunet de la interior este fara cuvinte. Restul... sa fim tineri la interior asta conteaza Am sarit o generatie pentru ca e46 nu ma da pe spate si am avut ocazia sa conduc exemplare bune si chiar cu motoare mari. Ca si senzatie la volan nu se compara cu nimic e36le, nu discutam de e30 pentru ca acolo e alta mancare de peste, dar in e36 pana si pozitia la volan este superioara fata de e92. Asta e parea mea si nu pot sa mi-o schimb pentru ca am experimentat cu ambele modele. In e36 senzatia de la volan este cu totul altfel, simti masina, simti drumul, ti se livreaza un senzatie bruta a condusului. Prefer sa ma opresc aici sa nu intram in polemici fara sfarsit. Neaparat o sa facem o sesiune foto cu ambele masini, fosta si actuala Cutia manuala o diferentiaza mult fata de celelalte surate de pe piata Starea foarte buna in care se prezinta interiorul m-a uimit si pe mine, are totusi 200k + O sa experimentez si varianta de grile negru, dar momentan o las asa pentru ca oricum e foarte intunecata, vreau sa existe ceva de contrast.1 point
-
335i manuala e senzatie Logic 7 face toata treaba! Da-i blana in curbe in 2 si 3 sa simti ca traiesti....De-as mai fii tanar mi-as lua si eu S-o stapanesti sanatos si fara incidente1 point
-
doar jantele arata bine pe masina aia, in rest zici ca e facuta in Vitan cu piese tuning de Logan1 point
-
Nu te supara dar mare tiganie ai facut cu banda si la oglinda retrovizoare. Lumina ambientala se numeste asa tocmai ptr ca se vrea a fi discreta si placuta. Nu sa iti sara in ochi de peste tot.1 point
-
A2a zi deja masina era la MHS militari,vorbeam de reparatie.Din nefericire a trebuit sa o mut de acolo pentru ca ei nu lucrau cu asiguratorul meu si trebuia sa platesc eu dauna,urmand sa imi recuperez eu ulterior de la city insurance banii. Nu multumesc,eram constient ca ramaneam cu o suma mult prea mare blocata. Sun la bavaria otopeni,acelasi raspuns,sun la filaret ( dupa experianta ok cu distributia ),totul e ok,sui masina pe platforma si o las la ei. Si acolo a ramas timp de 2 luni,baietii au demontat-o si atat. A urmat cererea facuta catre casco,s-a miscat totul foarte greu,intr-un final demonteaza masina pentru constatare,sunt asigurat ca se va repara si ca nu e dauna. Culmea face ca masina fiind pe firma sa primesc pe mail confirmarea daunei totale,baieii voiau sa ma lase cu o manuta de bani si masina luata. Mi-au oferit 7000 fara epava,am refuzat,am refuzat sa cred ca masina e dauna. Ajunsesem in pragul in care stiam ca imi va manca zilele insa deja ma atasasem de fier si il voiam inapoi. Ma duc la filaret,le zic ca-mi vreau masina,raman putin socati si ma anunta ca exista o clauza prin care trebuia sa achit 5% + tva / 10% + tva daca depaseam un anumit prag din deviz banii lor pentru a imi lua masina. Voiau sa ma descurajeze. Le zic ok,achit,dar cat. Sun anunat ca trebuia sa achit 2000ron sa imi iau masina de la ei,raman putin socat,nervos ma duc la primul bancomat,scot banii si ma intorc zicandu-le ca le platesc doar mana de lucru pe ce au demontat la ea. Si incepe domnul sa aduce, 100 cu 50 cu 200 etc etc, si ajunge pe la 1300 si nu se mai oprea. Realizez ca mai tare ma enervez si ca sa evit orice viitor conflict ( mai pe ro ca sa nu ii sparg vreun geam ) ii achit cei 2000ron,masina deja era suita pe platforma si pleaca la slobozia la filiala AD Garage de la noi. Devizul final a fost 44000ron (da,patru sute patru zeci de milioane),am cerut doar piese OE + schimbarea casetei de directie pentru ca nu se stia exact daca mai e in mintile ei. Am incercat initial reparatia in regie proprie fiind convins ca daca primesc si 2/3 din suma imi repar masina + retrofit'uri + kit m + ce mai visam eu. Nu m-am lipit,cei de la city insurance mi-au oferit 12300ron (o suta douazeci si trei de milioane) din deviz asa ca am preferat sa ii bag la plata decat sa scape de mine asa usor. Poze cu masina la filaret demontata. Au mai fost scandaluri cu asiguratorul,initial nu voia sa ofere caseta de directie(pana am inceput sa urlu prin sediul lor cat de incopetenti sunt si sa ii explun problema altfel,daca am fi facut schimb de roluri si el nu ar fi primit piesa si din cauza asta ar fi intrat in pom cu sotie si copil i-ar fi placut?,a2a zi aveam aprobarea pe caseta OE -7000ron sau ceva de genul ),piesele majoritatea aftermarket. Am stat sa verific fiecare piesa,sa ma cert cu ei sa trimit inapoi ce se primea si sa le cer in schimb ce am avut eu pe masina. A durat ceva,in final a ramas un proiector TYC pentru care nu m-am mai zbatut fiind convins ca masina va primi un kit de M la un momenent dat. Kit pe care nu il are nici acum,am o bara spate cumparata pe care vreau sa o montez insa poate la sfarsitul iernii. M-am oferit sa le platesc diferenta de bani pentru piesele pe care le voiam,spre ex bara de m 500ron diferenta fata de una normala,au refuzat. Dupa lungi certuri nu-mi mai voiam decat masina inapoi reparata cum trebuie asa ca am lasat-o asa. Aproximativ o luna mai tarziu era gata,cadrul motorului a fost schimbat,nu au fost atinse/afectate lonjeroanele,oalele sau alte piese de rezistenta ale masinii. Unghiul de fuga a iesit perfect,toate bune. Masina a primit atunci toate bratele,bucsile,amortizoare,arcuri,flanse,discuri,placute(iar) OE. Suportii motor erau ok,ii schimbasem cam cu o luna inainte de accident pentru ca aveam eu pasarele pe creier ca trepideaza masina,in realitate era doar trepidatia normala de 4cyl diesel. Poze pe parcursul reparatiei. Pe data de 12 decembrie imi primisem masina inapoi,daca rezolvasem problema cu accidentul,cea cu motorul inca era. Am cumparat un set de injectoare SH (55K KM dovediti),la fel facea. Injectoarele le-am schimbat tot la Bogdan,el a fost primul care mi-a dat vestea ca ceva in motor nu mai era cum trebuia. Am stat asa o perioada pana cand masina a inceput sa manance 1l de ulei la mai putin de 1000km. Corectia pe cyl 4 ajungea in 2.5-2.8 deci acolo era problema. Am fost cu ea la un alt service in slobozia pentru motor,ei ni-l refacusera si la santa fe acum ceva timp si iesise ok. De data asta n-a mai fost asa ok. Prin luna aprilie duc masina pentru motor,deja devenea enervant consumul de ulei,ea in rest nu avea probleme,tragea ok,nu dadea rateuri,nu dadea erori inafara de ocazional ceva pe cyl4. Masina se demonteaza,se gaseste biela nr4 stramba, se cumpara tot setul de biele,pistoane,cuzineti,segmenti,garnituri +++ si se trece la treaba. Sunt sunat destul de repede ca e gata,zic ok,vin din bucuresti sa o iau. La jumatatea autostrazii sunt sunat sa nu mai vin ca ceva nu e bine.Cazuse pompa de ulei. De ce ar cadea pompa de ulei din senin? Ajung la service ma cert cu ei ca le zic ca e vina lor ca ce treaba are pompa de ulei cu refacerea motorului,imi zic ca e o piesa mecanica si ca pica. Le explic ca nu exista caz pe tot internetul de pompe de ulei cazute la n47 ca nu am auzit pe nicaieri intr-un final dupa ce a sunat seful de service la vreo 4 reprezentante si toti le-au zis ca e ceva de la ei se lasa pagubasi,imi cumpara pompa noua,le achit eu 500ron din 2400 costul ei. Asteptam 2 saptamani pompa din germania,OE,ajunge,o pun pe masina,totul ok,il suna pe tata "domnule sa veniti sa vedeti masina,mergeti,stati langa ea" . Vine tata,se invart ei pe langa ea 2h cu motorul pornit,totul ok,pleaca cu ea in probe,5km mai tarziu batea motorul. Se intorc cu masina pe platforma,le-o lasa iar,la cateva zile suna,2 cuzineti se invart,comanda iar cuzineti noi,la fel. Intr-un final imi zic ca e de la arbore,cumpara arbore nou,la fel. Se lasa si ei pagubasi si imi zic ca e blocul motor si ca am nevoie de alt motor. Boooon. Cum facem ca eu vreau motor nou,daca voiam sh luam direct sh,ti-am platit deja piese de vreo 7000ron,arborele si setul extra de cuzineti sunt pierderea voastra. Pai domnule ca stiti,no,imi luati motor dar mi-l faceti nou. Zis si facut,la 2 zile ajunge un alt motor refacut de bmw Constanta (blocul la baza avea 60000km full istoric in reprezentanta,luat de pe o dauna totala),cu alt set de pistoane,biele,cuzineti,segmenti,arbore noi. Doar se pune pe masina in slobozia,nu se mai umbla la el,bam merge masina. 1000km rodaj,zic ok dar vreau in scris garantia. Ma cert cu ei pana o obtin la notar,scrisa,tot. Momentan masina are cam 20k cu motorul nou si merge perfect,nu consuma gram de ulei si porneste la sfert. Masina de cand e la mine a primit pilot automat,am un volan cu padele luat ( pe aceasca cale doresc sa imi cer scuze fata de colegul InsidE de pe forum,i-am lasat mesaj insa nu stiu daca l-am primit,vorbisem cu el penru un airbag + padele +/- insa am plecat din tara si cand am revenit au aparut alte prioritati iar momentan nu mai pot sa iau piesele) insa nemontat pentru ca momentan nu e o prioritate. Masina a mai primit niste benzi luminoscente pe fetele de usi,mie unul noaptea imi plac insa ziua arata extraordinar de china,o sa vad cum le remontez sa nu se mai vada asa insa nu acum. Legat de suportul din bord de navigatie,l-am transformat in suport de tableta taxi like,e foarte ok,firele sunt ascunse,isi face treaba super ok si inca nu am simtit nevoia unui retrofit de nbt pentru ca am muzica,internet,waze + un soft dragut ce vede pana la 5 usb conectate simultan la tableta (poti conecta orice e prin usb,de la stick de net la hard de 1tb, am probat ) + un set de nari performance OE. De cand cu motorul masina a mers impecabil.I-am refacut turbina(a mers fara ulei si prinsese putin joc asa ca am zis sa fiu sigur) + ceva sa tina mai mult la un baiat pe care il recomand cu toata caldura si care ulterior a devenit singura persoana ce pune mana pe masina mea cand e vorba de ceva,este vorba despre domnul alex popescu de la turbostar,in caz ca doreste cineva ii pot lasa nr de telefon in privat.Au fost ceva figuri cu DPF'ul pentru ca era 47% colmatat,am preferat sa il anulez. A primit o data cu anularea DPF un soft de putere cu dyno,puterea actuala fiind de 211hp si 432nm pentru ca sunt limitat de cutie (ajung cu povestea si aici) . De cand i-am facut motorul primeste o data la 2 saptamani detailing profi la un tip din slobozia,apa,paie si bataie. Cu softul am avut alta distractie,dupa anularea fizica a DPF'ului (catalizatorul a ramas acolo) a urmat testul pe dyno de dinainte. 138 cai si 280nm . What the actual fuck? Deja ma apucasera spumele,ce are cazanul de scoate puterea asta,are rampa de injectie noua(dadea eroare pe un senzor),dpf nu,motor nou,turbo refacut si marit. Pana la urma unul dintre baietii de la soft imi arata fisa dyno si-mi spun ca imi taie motorina la 3500rpm asemanator unui 318d,se uita ei pe fisa de dyno de 318d,identica. Zic mama,sa vezi ca astia mi-au facut ceva la motor de e 318d si nu 320d. Mai tineti minte injectoarele luate de mine sh cu 55k km? Da,erau de 143 cai,ne-a luat 1h sa ne dam seama si ne-am convins abia dupa ce le-am schimbat,eu fiind cu motorul bubuit nu am mai simtit diferenta de putere in timp,stand si fara masina etc. Am schimbat injectoarele repede (cu alea de au zis astia de la bimmer ca-s proaste) si masina trage impecabil acum,corectia maxima este de 0,2-0,3/cyl Tot ce caut acum e sa fie super safe,d-aia si 211 cai in loc de 240 in configuratia actuala. Continuam,stiu ca probabil fac romane in loc de posturi insa apreciez daca macar o persoana va avea rabdarea sa citeasca tot ce am scris eu aici. Dupa soft masina a primit un racord flexibil nou (in poza e cel vechi,arata cam obosit) si un tips dublu 330-like luat de pe forum cu tot cu finala pentru ca ovalul ala era urat,foarte urat,insa ovalul afumat arata de 100x mai urat decat in mod normal,efectiv strica tot spatele masinii.Ii multumesc colegului ckh pentru el,era fix ce cautam ca model. Acum deja incepem sa ajungem la zi cu povestea cazanului,sunt sigur ca sunt extraordinar de multe lucruri pe care le-am ratat,spre ex pe moment mi-am adus aminte de cum mi-am luat telescoape noi la portbagaj si mi-a cazut in cap la 2 zile dupa pentru ca unul a cedat,nou fiind (chiar si cu telescoape noi se tranteste intr-un hal si nu suport si nu stiu cum sa rezolv asta) etc. Dar sa continuam. Am facut softul,toate bune,masina merge bine,trage liniar,nu am probleme cu fumul in mers,nu mai am erori insa eu nu am schimbat niciodata uleiul in cutie si a cam inceput sa oboseasca convertizorul. Dupa plusul de putere mi-a cazut si o flansa de la cardan si uite asa iar se strang chestii de schimbat. A venit si revizia intre timp,zic sa le fac pe toate o data. La inceputul saptamanii asteia masina a intrat iar pe mana lu' alex,speram ca maine sa ridicam convertizorul refacut de la curier si se vor schimba urmatoarele: Pompa de apa,role,curele,fulie vibrochen,ulei + filtre,ulei cutie,baie cutie,convertior,curatat grup de valve,ambele flanse de prindere ale cardanului + rulmentul +++ Practic iar ma usuca masina asta de bani insa eu chiar m-am atasat de cazan,am primit acum ceva timp o oferta de 10000e cash pe ea si nu am putut sa o dau,mi-a mancat atat de multi nervi incat am inceput sa depun suflet si ma bucura lucrul asta pentru ca de cate ori o vad acum si am in cap imaginea de acum un an cu ea cu motorul in pioneze si fara o roata stiu clar ca o bucatica din mine isi are amprenta pusa asupra fierului astuia. Sa speram ca maine e gata. O sa mai pun poze maine cu masina cand vor si aparea,momentan las aici linkurile pentru cei interesati sa vada totusi despre ce prostii scriu eu pe aici la ora asta.1 point
-
Ce mi-a placut cel mai mult la masina cand am cumparat-o a fost motorul plin de praf,semn ca nu se umblase pe acolo prea des. Ulterior l-am curatat si acum arata altfel,o sa scriu si despre asta in posturile urmatoare. Revenind,dupa schimbul de distributie,fericit ca mi-am luat masinuta inapoi,a urmat un unghi de fuga(primul facut din 2008 pana in 2014,s-a chinuit omul ala 1h sa imi regleze pe acolo tot ce trebuia pentru ca era totul gripat,dupa care timp de cateva luni nu a vazut decat revizii + motorina. Toate bune si frumoase,inca nu venise greul. Suportul ala era prins pe bord pentru ca masina venise cu navigatie bmw separata insa a fost sparta in bucuresti si furat gps'ul ramanand doar cu suportul in bord (e gaura data,ar arata mult mai urat fara + ca in timp fiind strans acolo s-a deformat putin bordul in jurul lui). Tot la cumpararea masinii am primit si un kit de reparatie pentru vopsea bmw,e ok pentru urmele de pietre insa nu l-am prea folosit. Pozele sunt din targ,prima venire a masinii acasa si placa modului de geamuri arsa. Au urmat numerele noi,taxa nerecuperata,a costat 70 ron inmatricularea pentru ca am vrut placute preferentiale. RAR'ul a fost ok,la ITP m-au trimis la plimbare pe premisa "da ce sefu',tu crezi ca asta nu ia ITP'ul?" . Pe atunci inca avea DPF'ul. Pozele de la schimbul de distributie,imi cer scuze pentru calitate,aveam un htc m7 cu clasica problema a camerei cu tenta roz. Prima patanie a masinii a fost pe la sfarsitul iernii lui 2014,mi s-a prins martorul de placute in bord. Unde sa le schimb? In bucuresti nu cunosteam pe atunci prea mare lucru insa am zis sa ma duc la cineva care se ocupa de bmw'uri,asa ca am mers la Service Premium,toate bune si frumoase,s-a rezolvat repejor insa cand am scos masina de pe groapa,neatent fiind "dai,dai,dai,STOP!". Pana am calcat eu frana deja am simtit masina cum o ia usor in jos. Cazusem cu o roata in groapa. Bogdan mi-a zis ca a fost prima oara cand a patit asa ceva,nu am atins nimic,roata se sprijinea de peretele lateral al cauciucului,a scos-o bogdan de acolo destul de repede si am scapat si de data asta. De atunci tuturor le zic sa suie ei masina pe groapa/sa o duca la elevator,am prins o oarecare fobie de chestia asta. Dupa a urmat iar o perioada de liniste,masina a trecut la rotile de vara linistita,toate bune si frumoase. Constatasem intre timp ca prietena mea avea o mica fobie,ori de la stilul meu de condus ori de placere sa isi bage unghiile in manerul usii de la pasager. Mereu am zis ca asa isi marca ea teritoriul,manerul ulterior a fost schimbat,comandat de la grozadan. Au mai urmat mici intamplari,un caine luat la viteza mica insa nimic de notat. Singurul lucru pe care o sa il tin minte mult timp de acum incolo e cum intr-o seara mergeam prin drumul taberei si se lucra la sosea,din neant pe prima banda vad ceva,cred ca e o punga,nu apuc sa franez(noroc ca mergeam foarte incet),si aud un mare poc. Era o bordura in mijlocul drumului,nu-mi explic cum de n-am vazut-o insa asta a fost "dauna" masinii. Destul de rezistenta bara la bmw,ce pot sa zic. https://postimg.org/image/llhvwmwl9/9eb9d349/ Masina a trecut dupa iar la bocancii de vara,tin minte ca primul an chiar a fost foarte linistit,cam pana in ziua in care masina a implinit un an de cand o aveam. O alta patanie a fost cam la o luna dupa ce am luat-o (acum mi-am amintit) . Un logan nu s-a mai asigurat la schimbarea benzii si mi-a sters lateralul stang de la usa soferului pana in spate,tin minte ca s-a intamplat cu o zi inainte de ziua mea de nastere. Foarte nervos pe situatie ii explic omului ca peste o zi urmeaza ziua mea si ca nu am timp de asigurari,sa stau cu masina in service etc. iar el foarte senin imi arata buletinul lui. La o zi dupa ziua mea de nastere era si el nascut. Am facut amiabila,masina mea a scapat foarte usor,a lui a fost destul de rau (bara,far,aripa). Dupa un polish si o spalare ramasesem doar cu o linie fina in caroserie,vopseaua nu fusese afectata rau. Cam aici se termina partea draguta a povestii, pana in vara lui 2015 masina nu mai vazuse decat motorina si spalare.Revin cu poze + ce mai am de zis dupa ce le descarc.1 point
-
Sunt exagerate pt o tara bananiera ca Ro. Sunt exagerate dpdv al confortului, al riscului destul de mare sa distrugi rotile, cauciucurile, caseta de directie, suspensie. Repet, asta intr-o tara draga precum a noastra. La noi, mai mult de 17 nu se renteaza. Mda...stiu mergi cu grija, mergi ca si cand duci un carton cu oua-n brate. Dar unde mai e placerea...de a conduce. Sent from my SM-G920F using Tapatalk1 point
-
19 este exagerat pentru e60. Parerea mea. Mai ales daca sunt rft le vei simti si mai rigide. Arata bine, cu siguranta, dar vei plati cu varf si indesat pentru asta. La 19 vei avea 35 fata si 30 spate talon daca sunt in 2 latimi.1 point
-
George, ai reusit sa ma sperii si pe mine cu injectoarele, @kenbobo ne-a dat fatala. Am si eu o corectie la unul in jur de vreo 2, daca nu ma insel.1 point
-
Chiar ma uitam mai sus si ma gandeam, hmmm are nevoie neaparat de arcuri, si cand dau mai jos pagina hop EIBACH PROKIT. Mi se pare ca vin PERFECT! Plus ca o sa mai coboare un pic. Superba masina, bafta!0 points
-
Tare melodia ; am deschis linkul repede am crezut ca e ceva legat de cutie )))))))))0 points
-
Nu a zis niciodatĂŁ sa vii sa ĂŽl schimbi iar la 100.000 km . In primul rând are și varianta sa schimbe doar cât curge + baia de ulei ca la orice service la 1500 lei . O sa ĂŽl ĂŽntreb azi la cât recomanda sa se schimbe iar . Sunt 100% mașini venite din Europa la service acolo unele special , alții au venit acasĂŁ in concediu și și-au fĂŁcut programare sa coincidĂŁ cu timpul când venea acasĂŁ . Dar atenție , nu am zis ca au venit pt schimb ulei cutie , ci cu diverse probleme sau lucrĂŁri . Se poate verifica asta pe Fb sunt toate albumele acolo . Este un grup unde se posteazĂŁ mereu toate lucrĂŁrile.0 points
-
nu stiu cine strabate Europa sa vina la Targoviste sa-si repare masina la acest mecanic minune, o fi omul bun, nimic de zis, dar cel putin tehnica asta de-a schimba uleiul e ceva de care aud prima data si chiar am citit destule pe tema aceasta. Si la ZF in DE au varianta sa iti dea jos blocul de valve, il curata, masoara acele bile de marmura si verifica electrovalvele, fac si flush, si toate astea cu un pret mult mai mic fata de Targoviste. Ce nu inteleg e ce naiba vede lumea in chestia asta? Pentru mine nu are logica, e ceva gen hai sa desfacem motorul la fiecare 100k km sa curatam segmentii de ulei, uzura cutiei nu o sa dispara chiar daca o spala cu apa sfintita, dimpotriva, indepartarea acelor mici depuneri va duce la marirea anumitor tolerante in angrenajele cutiei. La cati km recomanda Targoviste sa revii pentru un nou schimnb de acest fel? Ca daca in 100k km faci doua din astea si ai platit 2k Eur nu vad niciun avantaj, de banii aia reconditionezi cutia la ZF si tot va fi mai buna decat una cu uzura in ea si schimburi din astea miraculoase.0 points
-
De unde stii tu? Omul avea multe oglinzi ptr diferite modele second hand si noi. Avea si capace,si motorase etc...asta una la mana,doi la mana si daca prin absurd era Furata,asta e,imi trebuie in seara asta sa am oglinda..la necaz esti incoltit. In fine,chiar nu vreau sa dezbatem subiectul asta...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Cea ieftina sughite sau cum, atata timp cat este noua? Si cele scumpe sunt cumva un fel de Dumnezeu? Cei mai multi cumpara sh uri de firma, cand de fapt cea mai ieftina anvelopa noua e de 100 de ori mai buna decat sh uri vechi si obosite.-1 points
-
urmeaza sa intre la hibernat 2 saptamani si am zis sa o las curata. am folosit: Autobrite Magifoam si este enervant ca nu sta apa/spuma deloc pe masina de la QD ) se vede in poze ca oricat de groasa ar fi spuma, e toata pe jos http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170227_163909_zpsoazg0xnb.jpg dupa 2 minute e aproape toata scursa http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170227_164037_zpsbny1vtnd.jpg dupa spuma: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170227_171744_zpskvh41c1l.jpg am spalat-o cu sampon, metoda 2 galeti uscata cu microfiba si aplicat ca de fiecare daca sonax QD http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170227_171744_zpskvh41c1l.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170227_174043_zpsfsg3j2zr.jpg pe anvelope am folosit Meguiar's Gold Class Endurance High Gloss Tyre Gel http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170227_174300_zpsi4uaiqrt.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170227_175153_zps9kkbur8s.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170227_174243_zpspccp8rtu.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170227_174143_zpss98veyy9.jpg si un video:-1 points
-
Corect Cookie, la chestiunea asta m-am gandit si eu. Merci de recomandarea concurentei, daca voi mai avea ceva de trimis cred ca ma orientez de baietii de care ai mentionat. Între timp, satisfacție mare, acum câteva minute am montat NOUA consolă Prin urmare, viziunea mea de modificare a consolei a cam ajuns la final și arată cum mi-am dorit: hidrotransfer carbon, buton idrive ceramic, buton cotier aluminu și cireasa de pe tort: schimbatorul M-Performance cu alacantara. Toată distracția m-a ajuns undeva la 250-300euro pentru cei care doresc să facă o astfel de transformare. Cum vi se pare? http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_7997_zpsvd5czq6z.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_8010_zpsol9gygmi.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170119_121108_zpsvv7hxvcg.jpg-1 points
-
-1 points
-
kevin, daca vrei sa faci schimbul mai bine ca la zf, da-mi un mesaj privat si iti dau eu contactul mecanicului meu care le mananca pe paine si care a mai si lucrat ani buni la bmw. El lucreaza doar cu ulei si baie originale, are tot ce trebuie, chestie din aia de iti spala cutia etc. Iar pretul e imbatabil.-1 points
-
Nu stiu ce masina ai tu, dar daca nu stii ce inseamna ,, scaune comfort cu piele Dakota", nu are rost sa intervii. Hai mai bine sa ne dam cu parerea cei care au aceleasi masini cu asemenea optiuni, nu asa de dragul de a scrie. La fel si in privinta functionarii cutiei automate. Voi va uitati la km. putini si habar nu aveti cum se manaresc km. si la ei, chiar daca are istoric la zi in reprezentanta, iar real are km. dublu cat vezi tu la reprezentanta. Dar fiecare face ce vrea, voi va bucurati ca aveti km. putini in bord, nu conteaza cum arata volanul si scaunul sofer. Eu nu le spun din auzite, am vazut cum se face asa ceva. Uite cum arata scaunul la masina mea, la 250.000 km. si am 98 kg. asa ca trage singur concluzia! Si daca treci prin Brasov, te invit sa mergi cu masina mea, sa-mi spui daca simti acel mic soc la plecare.-1 points
-
-1 points
-
Munchen, Germania. Chiar la BMW. Eu am ĂŽnchiriat M3 pentru o zi cu 150 de euro-1 points
-
Am inceput si eu de azi sa folosesc „autohold”-ul ... functioneaza impecabil si e de foarte mare ajutor, mai ales in aglomeratiile din oras ... am descoperit America ...-1 points
-
Singurul care ți-ar putea da un raspuns clar Âşi sigur este cel care ți-a schimbat distribuția Âşi uleiul. Depinde de unde ai luat uleiul, nu cumva e ulei BMW contrafĂŁcut? DacĂŁ l-ai luat de la vreun magazinaÂş sau dintr-un butoi de la vre-un service atunci nu mai intreba de ce se aude zgomotos. MĂŁcar ai avut curiozitatea sĂŁ te uiți sĂŁ vezi ce e in bidon? DacĂŁ cumva era ulei Bunica?-1 points
-
Te-au mintit.Nu contine convertizor.Incearca sa dai comanda iar dupa ce introduc in sistem comanda o sa apara kitt-ul fara convertizor.-1 points
-
Salut! Vreau sa ii fac o surpriza sotiei mele si sa inchiriez un bmw z4, decapotabil (nu stiu daca exista si nedecapotabil) pentru un weekend - vineri pana luni. Ii place foarte mult masina si vreau sa ii fac o surpriza. Am tot incercat de 1 luna de zile sa gasesc pe net, la dealeri. Nu ma poate ajuta nimeni. Aveti idee unde as mai putea sa incerc? Sau daca ma poate ajuta cineva, evident contra cost? Merci!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00