Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/18/17 in all areas

  1. Vise de Ricer cu 330 ponei: -6l/100 extraurban -8l/1000 urban -mecanica de masina noua ...si pret 8500 euro Se pare ca anumiti oameni din tara asta nu or sa se invete minte niciodata(de cumparatori vb).Dupa ce citesti un asemenea anunt in cel mai fericit caz,iti provoaca o grimasa, nimic mai mult.
    3 points
  2. Va salut, masina a facut astazi 95400 km Este de vanzare, pret 24500 usor negociabil. Tot ce s-a facut vreodata la ea s-a facut la BMW, fiecare revizie la 15-17000km; pretul de lista a fost 55600 eur si am mai pus ulterior retrofit HK. Daca sunteti interesati, lasati PM. O seara excelenta
    2 points
  3. Nu sunt relevante bandourile, tot nu apara de toate loviturile , nu sunt adeptul parcarii pe spatiul verde, si tinand cont de faptul ca eu cu tatal meu am plantat majoritatea copacilor din parculet dupa ce primaria i-a taiat, imi permit sa mai fac o "magarie" cand nu gasesc loc lateral la gard.
    2 points
  4. Din moment ce am adunat peste 3 "door dings" pe e90 in decursul unui an, am abordat o strategie noua in privinta parcarii, un pic de off road. Vecinii care parcheaza langa mine au copii mici pe care nu-i pot controla cand se dau jos din masina. Pe acest e46 nu exista indoituri si as vrea sa ramana asa pana cand gasesc un loc mai ok. http://oi65.tinypic.com/2jc67nm.jpg
    2 points
  5. Masina este la vanzare, nu stiu daca am voie sa pun aici link cu anuntul de pe OLX, insa, pot pune descrierea si pretul : 10.000E Vand BMW E34 525i non-vanos ( in acte 520i non-vanos ), proprietar, se ofera fiscal , ITP valabil pana in sept 2017, achizitionat in 2011 si reconditionat OEM+ in totalitate; in ultimii 4ani masina a fost tinuta doar in garaj si a rulat foarte putin, in special la evenimente de profil auto; culoarea masinii este Pacific Blue ( Bmw individual ), rotile sunt Rondell 0058 pe 18 , in doua latimi (8.5 cu 10), cu anvelope noi pe spate ( dot 2016 ) si pe fata in stare foarte buna ( dot 2014 ); nu are rugina la sasiu, praguri, podele etc, fiind in starea originala, cu grundul de fabrica in stare excelenta. Ca si dotari masina are aer conditionat perfect functional ( retrofit ), trapa , geamuri electrice fata, alarma cu inchidere centralizata, proiectoare de ceata, conversie facelift ( capota, nari + ochelari faruri, oglinzi ) Motor M50B25 reconditionat integral in urma cu un an, de atunci a rulat ~3000km; s-au inlocuit segmentii, cuzinetii, lanturile si patinele de la distributie ( BMW OEM ) , chiulasa a fost planata, s-au refacut scaunele de la supape si s-au inlocuit simeringurile, pompa de apa, role, curele, absolut toate garniturile noi, sonda lambda noua, alternator refacut si el ( releu si rulmenti ), pompa de benzina, furtune etc; are admisie sport, evacuare fara catalizatoare si "chip tuning" cu limitare la 7200RPM ( teoretic 200cp+ ). Franele au fost "upgradate" cu discuri ventilate ATE Power Disc si etrierii aferenti ( pt motorizarea 2.5 ); Suspensie custom cu amortizoare Sachs fata-spate modificate. Caseta de directie noua ( ZF Remanufactured ) , toate bratele/bucsile/tampoane motor si cutie/flansa cardan au fost inlocuite; short-shifter de la Z3M . Faruri si lampi spate Hella OEM noi ( farurile au si folie de protectie ) si instalatie xenon pe faza scurta. Interiorul a fost si el restaurat in totalitate, scaune sport retapitate, plafon, stalpi si polita spate retapitate in "plush" negru; volan M5 + nuca schimbator retapitate ; fete de usi, consola, torpedo mare & mic facelift, cu trim-uri ; Audio: Head Unit - DVD Clarion 1DIN 5 iesiri RCA , cu iluminat portocaliu si ecran retractabil; 4 difuzoare coaxiale In Phase 75RMS ( amplificate ), 2 difuzoare Inphase coaxiale 35RMS pe bord ; subwoofer Alpine TypeR 18' 500W RMS + amplificator JBL ~700RMS. Nu doresc nici un fel de variante, schimburi sau oferte in afara de bani.
    2 points
  6. Dv vreti sa spuneti ca scaunul din poza postata nu are cute ? Se pot observa foarte clar pe pernuta dreapta 2 la numar, dar pozei i-a fost modificata rezolutia in urma multiplepor upload-uri , si asa cu o poza de pe autovit doar ca sa ne aflam in dialog si sa stricam buna dispozitie persoanei initiatorului topicului, vai de noi. Tot timpul la romani a fost o curiozitate si placere de a vedea ce este in curtea vecinului. In alta ordine de idei , masina dv, florin1967 este o masina mai mult decat perfecta iar cea a RaYn3 este doar perfecta din pacate! RaYn3 - masina dv din ceea ce spuneti nu are nici o problema din cele enumerate si argumentate de dv, bucurati-va de masina si cel mai important , sanatate multa in calatoria celui mic!
    2 points
  7. Interesanta masina, sa te bucuri de ea si de toti caii : )) Poate gasesti oglinzi de M3 e46, astea de e36 ii cam strica aspectul.
    2 points
  8. El cere cat vrea, doar nu o vinde maine. Macar are km putini, poate cauta cineva asa ceva, desi pt cumparatori conteaza mai mult anul si pretul.
    2 points
  9. Va salut! intre timp masina a facut 80000 km (astazi)! La 75000km i-am facut revizia si am schimbat si placutele de frana pe spate; Masina merge incredibil, intre timp i-am cumparat si cauciucuri, cele initial se uzasera, desi cei de la service au spus ca ar mai fi tinut cam 5000-10000km....in fine; Cateva poze facute ieri
    2 points
  10. Dupa lungi cautari initial eram setat pe un 330i e90, din pacate nu am gasit nimic care sa ma dea pe spate asa ca m-am gandit sa ma uit si la e60. Am condus doua 530i m54 dar nu am fost impresionat de cum ruleaza si "feelingul" volanului. Am zis ca o sa raman pieton o perioada si nu ma mai grabesc, urma sa plec in germania o saptamana doua la o cunostinta prin aprilie sa imi caut serios ceva acolo. Intre timp am primit de la un prieten un pont despre un 330ci e46 intretinut de care omul nu mai avea timp, zis si facut am ajuns la el unde o tinea ( mai avea un e30 si un e38) . Masina avea praf pe ea si panze de paianjen la compartimentul motor si in interior ( a fost surprinsa prietena mea de un paianjen la vizor, a fost foarte "amuzanta" reactia). Am scos masina la plimbare si de acolo a fost clar, trebuia sa o am. Voi reveni cu poze, inca mai e de lucru. Daca sunteti din Bucuresti, este posibil sa stiti masina Cateva detalii: Motor 3.0 m54b30 Cutie ZF 5 trepte Diferential 3.15 LSD Suspensie M-tech Serpisori + evacuare cap coada cu catalizatoare sport Discuri Zimmerman 325 mm fata perforate si 320 mm spate ventilate, placute ATE. Cauciucuri Toyo t1 sport (le recomand cu toata caldura) http://oi66.tinypic.com/ta0abn.jpg http://oi68.tinypic.com/24wfw2h.jpg http://oi66.tinypic.com/ztvle1.jpg http://oi66.tinypic.com/21bw010.jpg http://oi67.tinypic.com/2h540li.jpg Urmeaza: - Retrofit bi-xenon + angel eyes SMD - Urgent un detailing interior - Vopsit capota (urme de pietricele) - Inscris.
    1 point
  11. teoretic te lasa in urma, dar practic depinde de cate elemente de M ai pe 316i plus ca se stie, soferii de 316i sunt cei mai buni la liniute.
    1 point
  12. Pai decat sa cer mult si sa astept, mai bine pun un pret normal (pentru noi) si dau masina; Asta e logica, vedem daca si functioneaza Si sa pun si lista de preturi
    1 point
  13. masina asta pute a manele, minciuni si vise umede de frustrati ce se viseaza raceri cu motor de 2 litri diesel.....tu nu vezi ca anuntul este opera unui mitoman????8 % consum in oras????? masina aia clar nu mai are dpf, si cine stie ce alte improvizatii de manelisti mai are....
    1 point
  14. Distantiere de 1,5 cm pe spate si e beton
    1 point
  15. Majoritatea masinilor care merg la el au probleme grave si le face cu ou si cu otet, in plus limbajul si atitudinea sunt de kkt. Ar fi mai multe, dar ma opresc aici. Pt mine importanta este si atitudinea celui cu care interactionez.
    1 point
  16. Salut. Se vede ca stii sa faci ceasurile misto. Le vreau si eu. Cu simpatie. Cookie.
    1 point
  17. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-bmw-325d-coupe-negru-mat-ID7GjapD.html#1e0248eab5 Cunoaste cineva masina? Ce puteti spune despre motor, propietraul spune ca a facut upgrade stage II, marind puterea cu 90cp in total avand 330cp, chiar daca e real ma intreb nu afecteaza motorul in timp uzura fiind mai mare mai rapida? Astept pareri, ca pret ce ziceti?
    1 point
  18. si cu ce te ajuta bandourile la usi?!!?!? acum sa vezi minusuri si injuraturi ca ai parcat pe spatiul verde )
    1 point
  19. daca citesti, intelegi exact ce am inteles si eu....intrebi ce anvelope sa folosesti...iti raspund, apoi ma intrebi daca s-ar potrivi. pai logic ca se potrivesc, din moment ce ti-am dat dimensiunea recomandata de producator. referitor la intrebarea legata de "probleme la viraj"...daca urmeaza un viraj si tu tii volanul drept, da...ar fi probleme! daca vrei raspunsuri mai clare, intreaba mai clar si lasa ironiile "inteligente" si "experte"
    1 point
  20. schimba oglinzile alea ca nu dau bine deloc
    1 point
  21. am rezolvat si cu tips-ul: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170317_143819_zpsxo6qqbsb.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170317_143824_zpsexqydxqu.jpghttp://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170317_153639_zpstu1gitqa.jpg
    1 point
  22. Am inceput si eu de azi sa folosesc „autohold”-ul ... functioneaza impecabil si e de foarte mare ajutor, mai ales in aglomeratiile din oras ... am descoperit America ...
    1 point
  23. Tare asta.. de treaba vanzatorul Sa te bucuri de ea multi km fara probleme.
    1 point
  24. Eu cand i-am spus zilele trecute ca bate campii...Poza aia probabil e de la masina lui de cand o avea pusa samsarul la vanzare. Deci el compara masina lui luata de la samsar cu masina lui rayne adusa personal din Germania.
    1 point
  25. Un mic sfat in caz ca aveti de gand sa achizitionati o masina si sunteti din bucuresti sa faceti de acum programarea la DRPCIV ( din pacate doar in mai mai sunt locuri libere asa ca think ahead). Eu am ajuns la ora 14:30 la politie dupa ce am terminat la financiar si am primit bonul cu nr 0632, din fericire am locul de munca la 5 minute de DRPCIV deci dupa 5 ore de asteptat(la birou) am reusit sa finalizez cu actele! Vineri primesc numerele.
    1 point
  26. Multumesc! Profit de ocazie sa mai urc niste poze...
    1 point
  27. 1 point
  28. Dar cum ai vrea sa arate scaunul ala ?impecabil?a cumparat o masina in care cineva a stat la volan 120k km si nu stie daca era o femeie de 50 kg sau un porc de 120 !!Lucrez si am lucrat de mult timp la firme care cumpara periodic flote de diferite marci.Desi spalatul masinii e decontat totusi sunt utilizatori care isi baga picioarele si masinile la 50 k km arata ca porcul(murdare,tapiterii patate ....ei spun ca nu fac sex,volane roase efectiv....ma intreb si eu cum draq sa freci volanul ala ....te doare mintea.)Conteaza mult omul care foloseste masina. Ai o teorie a conspiratiei de pe mine ma doare burta de ras.Lasa scaunul omului in pace .....ia pune o poza cu scaunul tau sa vedem si noi cum arata un scaun la x km.
    1 point
  29. Explica care ar fi motivul sa nu schimbi la Târgoviște ( inafara ca e mai scump ) , din moment ce toatĂŁ lumea care a schimbat e mulțumitĂŁ . Eu nu vreau sa schimb acolo pt acele adaptĂŁri , ci doar pt ca omul schimba tot uleiul , nu doar 5 litri . Eu de prima data de când am fost acolo mi-a rezolvat o problema la fostul coupe la care nu gĂŁseam rĂŁspuns de vreo 3 ani de când o luasem .... și fusesem pe rând la Efficient Service , MHS Militari plus doua service-uri din BuzĂŁu . Nu era o problema gravĂŁ , era deranjant doar când parcai mașina , dar a rezolvat imediat . DacĂŁ ai alte informații , te rog spune-ne și noua . Eu de-asta am deschis topicul , ma ĂŽntrebam dacĂŁ afecteazĂŁ cu ceva dacĂŁ demontezi convertizorul pt a scoate uleiul .
    1 point
  30. Si care ar fi problema ta? E decizia lui, sa faca ce vrea cu masina personala....tipic!
    1 point
  31. Daca nu scriai ultimul text era ok. Asa cu ultima afirmatie ai stricat-o. Nu te-a intrebat nimeni daca e mai buna sau nu. Pe principiul ""a mea e mai mare"" ...
    1 point
  32. Vrajeala se pare ca o preferi tu, atat costa o masina care este cel putin tehnic perfecta. Probabil ca tu preferi masinile cu sute de mii de km dar dati inapoi si cu o groaza de probleme. Dialogul cu tine se termina aici.
    1 point
  33. Pune pe autovit daca nu iti convine, nu iti place adevarul, tu preferi vrajeala.
    1 point
  34. Mi nu-mi suna a motor cu probleme Verifica racordul flexibil, ai dpf-ul scos ? ca parca se aude si o rezonanta din esapament
    1 point
  35. E un retrofit destul de complicat, pe langa manufacturarea grilei si prinderea camerei, partea de comunicatie intre night vision si restul masinii e un "cosmar" Am inceput sa studiez retrofitul asta cand am vazut ca functia de "daytime pedestrian detection" care o face KAFAS2 foloseste aceleasi CAN-ID-uri pentru a trimite notificarile catre kombi. Initial credeam ca ceasurile de F3x nu au cum sa afiseze notificarea de pietoni, dar de fapt au aceasta functie care e folosita de KAFAS. NiVi se leaga pe PT_CAN si astfel comunica nativ cu kombi si kafas, restul de date necesare pentru functionare sunt prezente pe PT_CAN si au acelasi format ca in F10, ma refer la ambient brightness, vehicle speed, outside temperature, etc. Problema a fost pe K_CAN2, pentru ca GW din F30 nu forwardeaza nici un pachet de la nivi de pe PT_CAN pe K_CAN2, navigatia fiind legata pe K_CAN2 era imposibil de activat astfel incat sa vezi si imaginea pe ecran. Mai mult, navigatia in F3x foloseste gatewaytable = 1, care nu are suport de nivi deloc. In final, am contruit un emulator cu 3 porturi CAN de 500Kbps care pe langa activarea FSC-urilor din NiVi asigura transferul de date necesare intre PT_CAN si K_CAN2 astfel incat sa merga totul OK. Practic un "add-on" la GW-ul masinii.
    1 point
  36. Salut , Mergi cu incredere pe 16" , ai consum bun , poti sa urci borduri , poti sa mergi pe linia de tramvai , poti sa iei unele gropi fara probleme ( off-road ) , poti sa tragi de articulatie mai mult datorita balonului mare , poti sa tragi de amortizoare mai mult , anvelopele sunt foarte ieftine , jantele nu se stramba sau daca e cazul indreptarea lor este foarte ieftina . Doar avantaje http://i228.photobucket.com/albums/ee11/peterworth500/525drear.jpg
    1 point
  37. Eu am renuntat dupa 3 saptamani. Oricat de mult mi-au placut rotile pe 19, nu am putut renunta la confortul ce l-am avut inainte. Drumurile aici sunt foarte bune in afara orasului, dar in oras mergeam cu 40 la ora. Simteam ca bat direct in mine rotile.
    1 point
  38. Terminati cu prostiile. 19 in romanica iti rupe masina in doua. Pe langa suspensie si articulatii, aduni si soriceii prin masina... Per ansamblu ca masina de zi cu zi ai 20% avantaje si 80% dezavantaje. Daca intentionezi sa circuli doar pe autostrada sau drumuri ca-n palma, e ok. Chiar si asa, pentru 2.0 sunt niste roti mult prea grele. Dar... tre sa lasi omul sa dea cu capul, altfel nu crede.
    1 point
  39. Sunt exagerate pt o tara bananiera ca Ro. Sunt exagerate dpdv al confortului, al riscului destul de mare sa distrugi rotile, cauciucurile, caseta de directie, suspensie. Repet, asta intr-o tara draga precum a noastra. La noi, mai mult de 17 nu se renteaza. Mda...stiu mergi cu grija, mergi ca si cand duci un carton cu oua-n brate. Dar unde mai e placerea...de a conduce. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    1 point
  40. 19 este exagerat pentru e60. Parerea mea. Mai ales daca sunt rft le vei simti si mai rigide. Arata bine, cu siguranta, dar vei plati cu varf si indesat pentru asta. La 19 vei avea 35 fata si 30 spate talon daca sunt in 2 latimi.
    1 point
  41. Bun pret. Bafta!
    0 points
  42. Si da, este un N47, apropo de discutia de pe topicul celebru
    -1 points
  43. Ai mers cu vreun E60 pe 18? eu am luato cu jante de 17 iarna si am pus style 135 vara.Diferenta? foarte mica intre ele!La fel de bine merg puse pe 19,la fel o sa fie o diferenta mica intre 18 si 19.Am mers si 5 oameni in masina la drum lung si merg prin oras de zi cu zi,nu mi-a zis nimeni ca este inconfortabila si am si suspensia de M pe ea.Normal ca nu dai in gropi ca plavanu sa distrugi articulatiile pe la ea. Rotile,cauciucurile,caseta,suspensie,etc poti sa distrugi si cu roti pe 16 mai rau decat pe 18 pana la urma.
    -1 points
  44. N-ai inteles nimic.
    -1 points
  45. Deeci, oare cum ar fi mai bine? Sa schimb in Targoviste tot uleiul cu testare si simering si manopera, totul cu 2900-3000 RON. "Nu e problema de bani." Doar vreau sa schimb uleiul tot si nu stiu cum e mai bine? Oare se strica ceva? Scuze, nu m-am putut abtine sa nu gandesc si eu putin problema ta. "my two pence idea": (...ar mai fi ceva) nu stiu cati km ai facut pana acum dar o buna practica aeste ca absolut toate lichidele ce, circula prin "venele" masinii ar fi trebuit inlocuite inca de cand ai intrat in posesia masinii!!! Un posesor de automobil (..BMW constiincios..) NU isi poate asuma (sau poate!?) nimic din cum a fost intretinuta masina inainte. Eu unul nu cred mai nimic din ce mi-ar spune fostul posesor al masinii ca a fost schimbat.
    -1 points
  46. Dar tu esti vreo autoritate in domeniu sau cum? Si cum adica sa nu schimbi tot uleiul din cutie? In motor tot asa faci? Scoti doar 60% din el? Tu te auzi ce prostii debitezi?
    -1 points
  47. Observ mult plastic glossyce sa va zgaria repede
    -1 points
  48. Cum iti dai seama ca nu are suspensie adaptiva si webasto?..km e clar...se pot verifica prin istoric Ms de parere
    -1 points
  49. in sfarsit au ajuns la sfarsit anvelopele spate ) am vazut din pozele recente ca aveai anvelopele puse de mine....bine...nici km multi nu ai facut ma bate gandul si pe mine sa trec la E91 la style 162...imi lipsesc
    -1 points
  50. Salut, Am o problema la masina care nu-i dau de cap de cateva luni: Anul trecut prin August-Septembrie am facut mai multe schimburi de piese la masina: Km 238 k -fulie vibrochen (corteco) + intinzator si rola ghidaj -lichid frana si servo -discuri + placuta fata si spate (textar) Cand am luat masina am simtit ca e ceva in neregula, aparuse o bataie la motor impreuna cu o trepidatie care se aude doar la relanti si care se agraveaza in D si P,asa ca am dus masina inapoi, au schimbat si rola intinzatoare(nu se schimbase initial ca o schimbasem in urma cu un an cu pompa de apa) si au zis ca nu are alte probleme. Pe moment am zis ca e de la fulie ca poate e mai rigida, am zis s-o las asa poate se mai reduce cu timpul zgomotul. Inainte de aceste operatiuni am mai facut urmatoarele: -schimbat Injector 2 + curatare Galerie admisie si EGR -235 k km (avea compensare in jur de 2) -schimbat radiator intercooler (pierde pe undeva) -233 k km -reconditionat turbine la Bogdan Haplea (tragea greu)-237 k km In perioada urmatoare am tot auzit zgomotul respective la relanti, ca o bataie infundata de fier pe fier, care se reducea cand se incalzea motorul, asa ca am fost la diversi mecanici care m-au pus sa schimb urmatoarele piese: -schimbat tampoane motor (Lemforder) -241 k km -curatat racitor egr -241 k km -injectoare 3,4 (compensare spre 2 la rece) + fulie vibrochen OE (sh) -tampoane motor cutie automata -garnitura corp filtru+ termoflot Problema este ca tot nu am scapat de aceasta zgomot chiar si dupa schimbarea fuliei, cutia schimba perfect dar la relanti ma deranjeaza acel zgomot, am urcat masina pornita pe elevator si m-am jucat in D, N, si R, mecanicul mi-a spus ca se aude in zona cutie-motor acel zgomot si ca ar putea fi convertizorul, de tras trage bine, nu am probleme. Uleiul la cutie a fost schimbat initial (fostul propietar) pe la 140 km si acum ma gandeam sa-l schimb si eu anul acesta .. pana in 250 k km, acum am 245.500 Atasez 2 filmulete la rece recent: https://www.youtube.com/watch?v=HpyGQuNcODU&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=-IXq21XwpUI&feature=youtu.be si inca 2 de dinainte sa se schimbe fulia (fulia cea veche avea o oscilatie, am trimis-o la garantie) https://www.youtube.com/watch?v=-GFTat_k6xc https://www.youtube.com/watch?v=YIyp7ZMmuNc Aveam de gand sa schimb uleiul si filtrul la cutie, dar ma tem ca sa nu fie intr-adevar convertizorul si sa-l schimb degeaba, daca as fi sigur ca este convertizorul as schimba ulei + cutie + convertizor din prima.. Racordul flexibil a fost verificat si pare ok, nu e rupt. Va rog sa ma ajutati cu o parere/recomandari. Eu ma gandesc la urmatoarele variante: 1. Convertizor stricat, desi un tip care repara convertizoare imi spunea ca nu are ce sa bata in el.. 2. Fulia vibrochen, role dau trepidatii care se transmit mai departe.. 3. Pompa ulei sau pinioane de la pompa de ulei sa scoata aceste zgomote 4. Injectie cu probleme, sau pompa de inalte cu defect (injectoarele stau sub 0.5 la compensari) 5. Mizerie galerie de admisie sau egr cazuta in motor cilindri, clapetele erau ok, galeria s-a curatat cu ceva substante si jet.. 6. Probleme motor, piston topit, vibrochen fisurat, techeti-culbutori, garnitura de _chiulasa_ fisurata/arsa sau ciupita. Cam atat in vine momentan in minte.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.