Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/19/17 in all areas

  1. Pai decat sa cer mult si sa astept, mai bine pun un pret normal (pentru noi) si dau masina; Asta e logica, vedem daca si functioneaza Si sa pun si lista de preturi
    3 points
  2. Sunt oameni pe planeta asta pt care confortul conteaza mai mult decat banii. Mai ales cand poti sa ai confort la bani putini. Hai sa o luam altfel. Cat costa o baterie noua? Sa zicem 600 de lei.Daca se descarca in 6 ani rezulta 100 de lei pe an. Impartind la 12 luni cat are un an, rezulta aprox 8 lei pe luna. Pt 8 lei pe luna sa fiu al dracu daca stau sa incarc eu bateria la 1-2 luni cum ai zis. Mai ales ca nu vorbim de junghiuri de masini. Teoretic cel putin.
    2 points
  3. Tavicu - sunt super okay, am testat cateva "toale" de pedale pana acum, iar acestea le pot declara cele mai calitative . Scuzati deranjul de mizerie din presuri, saptamana viitoare e programata la prima sesiune de detailing profi.
    2 points
  4. Va salut, masina a facut astazi 95400 km Este de vanzare, pret 24500 usor negociabil. Tot ce s-a facut vreodata la ea s-a facut la BMW, fiecare revizie la 15-17000km; pretul de lista a fost 55600 eur si am mai pus ulterior retrofit HK. Daca sunteti interesati, lasati PM. O seara excelenta
    2 points
  5. Sa ne organizam putin, ca am ametit citind 3-4 topicuri si mesaje private pe aceasta tema. Membrii forumului primesc gratuit codul FSC pentru upgrade-ul de harta. Deoarece ofer aceste coduri gratuit fara nici o pretentie prezenta sau viitoare va rog sa respectati cateva reguli de bun simt si anume: 1. Primesc coduri gratuit DOAR membrii forumului cu o vechime de minim 30 zile si minim 50 posturi. 2. Nu solicitati va rog coduri pe PM. 3. Nu insistati pentru regula numarul 1. 4. Nu imi oferiti sume de bani pentru a trece peste regula numarul 1. 5. Nu ofer si instructiuni de instalare sau link-uri de download, cu un minim efort toate aceste informatii sunt pe acest forum. 6. Nu am nevoie sa precizati ce harti sunt acum instalate pe masina, e suficienta seria de sasiu si primiti codul corect. 7. Maximum 2 cereri de cod / membru. Incepand din acest moment va rog sa adresati aceste cereri doar pe acest topic, rog un moderator eventual sa faca curatenie in celelalte topicuri pe aceasi tema pentru a evita confuzii. Codurile sunt pentru hartile Premium, Next, Move si Motion. Multumesc!
    1 point
  6. Este un topic pe forum pt keyless go si tipul respectiv ne arata explicit prin poze ce trebuie sa faci sa nu ti mai intre apa la maner
    1 point
  7. Eu la e90 cu anvelope pe 17 merg pe 2,4 si asa mi se par cam rigide cand masina e cu 2 persoane.
    1 point
  8. Vezi ca scrie pe stalpul de pe partea soferului.
    1 point
  9. Nici vorba de asa ceva. Se strica din cauza ca intra apa la ele, nu pentru ca sunt utilizate mai mult sau mai putin. Mie mi s-au stricat ambele de pe partea dreapta, si te asigur ca nu intru in masina pe usa pasagerului din fata sau spate...
    1 point
  10. Sa o conduci cu placere. Rulmentii spate i-am schimbat si eu la a mea. Vezi ca de regula daca huruie unul, o sa cam huruie si celalalt in scurt timp, eu i-am schimbat pe ambii ca sa stiu o treaba. La partea cu avertizare de centura, e posibil sa fie plasa aia din scaun defecta, asa am patit la mercedes. Acum nu stiu daca la Bmw e acelasi mecanism. Cat despre drl, nu le poti activa din meniul idrive?
    1 point
  11. Mai da-o dracu de baterie, acum stau sa o incarc la 1-2 luni cate 24 ore?!? Mie 6 ani cat l-a tinut pe colegul bateria mi se pare de bun simt. Mai ales ca nici nu costa vreo avere. P.S. Am aceeasi eroare si deja mi-am comandat o baterie noua. Luni ma duc sa o montez. Si tot 2011 e si masina mea.
    1 point
  12. Am inteles acum pui cablu de la redresor direct pe bateria din masina si o lasi la incarcat nu?Multumesc pt sfat ;o sa incerc.
    1 point
  13. Stai linistit ca nu te acuza nimeni cand pui o intrebare corecta.Raspunsuri de genul meu, vin in momentul in care un user care deja detine un bmw si are 9 ani pe forum este interesat de un anunt de genul exemplului tau.Nu te doare retina cand citesti un anunt de tipul asta?Pai nici nu citesti mai departe cand vezi exprimari de genul "xenon in proiectoare" si "big xenon adaptativ".Doar daca pui pe "ON" super dotarile astea nu apuci sa iesi din Bucuresti.Cireasa de pe coliva din anuntul asta era sa puna si vro' 120tkm in bord si era complet.Stii ce inseamna 40% in plus la puterea unui motor facut cum trebuie? 4-5000 de euro minim. Hai sa recapitulam: xenon in proiectoare,big xenon adaptativ, 330 cp, consum de 6-8 l/100 ext-int si mecanica de masina noua. La asemena anunt vii sa intrebi daca este ok masina si tine motorul? pe bune???
    1 point
  14. Multumesc ptr gazduire. Masina s-a vandut. Km din nou dovediti a fi reali in pofida latratorilor virtuali . Vor mai urma exemplare
    1 point
  15. Motorul asta nu are probleme comune cu distributia sunt doar cateva exceptii, la fel cum fiecare tip de motor a avut exceptii, insa probabil pretul rezolvarii nu era asa mare incat sa te irite, nu mai aruncati cu vorbe aiurea, ca mai vine unul nou pe forum citeste ca e problema comuna(desi tu si majoritatea nu ati avut probleme) si duce si el discutia mai departe ca e problema cu distributia. Eu consider ca subiectul distributie tocmai din pricina asta s-a ajuns la atata "mediatizare" ca si-au dat toti cu parerea prea mult. E logic ca nimeni nu intra pe forum sa se laude ca vezi doamne ce buna e masina mea, majoritatea intra pentru a cauta rezolvari la problemele existente, unul care are o masina impecabila nu are timp de forum ca se bucura de ea facand km! (Aici fac exceptie userii pasionati de marca si socializarea de pe forum pe care il frecventeaza zilnic ). Noutati? Cum era distributia originala?
    1 point
  16. Majoritatea masinilor care merg la el au probleme grave si le face cu ou si cu otet, in plus limbajul si atitudinea sunt de kkt. Ar fi mai multe, dar ma opresc aici. Pt mine importanta este si atitudinea celui cu care interactionez.
    1 point
  17. Masina este la vanzare, nu stiu daca am voie sa pun aici link cu anuntul de pe OLX, insa, pot pune descrierea si pretul : 10.000E Vand BMW E34 525i non-vanos ( in acte 520i non-vanos ), proprietar, se ofera fiscal , ITP valabil pana in sept 2017, achizitionat in 2011 si reconditionat OEM+ in totalitate; in ultimii 4ani masina a fost tinuta doar in garaj si a rulat foarte putin, in special la evenimente de profil auto; culoarea masinii este Pacific Blue ( Bmw individual ), rotile sunt Rondell 0058 pe 18 , in doua latimi (8.5 cu 10), cu anvelope noi pe spate ( dot 2016 ) si pe fata in stare foarte buna ( dot 2014 ); nu are rugina la sasiu, praguri, podele etc, fiind in starea originala, cu grundul de fabrica in stare excelenta. Ca si dotari masina are aer conditionat perfect functional ( retrofit ), trapa , geamuri electrice fata, alarma cu inchidere centralizata, proiectoare de ceata, conversie facelift ( capota, nari + ochelari faruri, oglinzi ) Motor M50B25 reconditionat integral in urma cu un an, de atunci a rulat ~3000km; s-au inlocuit segmentii, cuzinetii, lanturile si patinele de la distributie ( BMW OEM ) , chiulasa a fost planata, s-au refacut scaunele de la supape si s-au inlocuit simeringurile, pompa de apa, role, curele, absolut toate garniturile noi, sonda lambda noua, alternator refacut si el ( releu si rulmenti ), pompa de benzina, furtune etc; are admisie sport, evacuare fara catalizatoare si "chip tuning" cu limitare la 7200RPM ( teoretic 200cp+ ). Franele au fost "upgradate" cu discuri ventilate ATE Power Disc si etrierii aferenti ( pt motorizarea 2.5 ); Suspensie custom cu amortizoare Sachs fata-spate modificate. Caseta de directie noua ( ZF Remanufactured ) , toate bratele/bucsile/tampoane motor si cutie/flansa cardan au fost inlocuite; short-shifter de la Z3M . Faruri si lampi spate Hella OEM noi ( farurile au si folie de protectie ) si instalatie xenon pe faza scurta. Interiorul a fost si el restaurat in totalitate, scaune sport retapitate, plafon, stalpi si polita spate retapitate in "plush" negru; volan M5 + nuca schimbator retapitate ; fete de usi, consola, torpedo mare & mic facelift, cu trim-uri ; Audio: Head Unit - DVD Clarion 1DIN 5 iesiri RCA , cu iluminat portocaliu si ecran retractabil; 4 difuzoare coaxiale In Phase 75RMS ( amplificate ), 2 difuzoare Inphase coaxiale 35RMS pe bord ; subwoofer Alpine TypeR 18' 500W RMS + amplificator JBL ~700RMS. Nu doresc nici un fel de variante, schimburi sau oferte in afara de bani.
    1 point
  18. Pt florin , am f10 cu scaune confort piele dakota,asa ca mai las-o moale ca nu esti singurul cu f10. Daca a ta arata ca noua la interior bv , ma bucur pentru tine, dar asta nu inseamna ca toate sunt la fel. Si inca ceva pt florin ai masina la vanzare pe autovit? Ca poza aia e de pe autovit.
    1 point
  19. Dv vreti sa spuneti ca scaunul din poza postata nu are cute ? Se pot observa foarte clar pe pernuta dreapta 2 la numar, dar pozei i-a fost modificata rezolutia in urma multiplepor upload-uri , si asa cu o poza de pe autovit doar ca sa ne aflam in dialog si sa stricam buna dispozitie persoanei initiatorului topicului, vai de noi. Tot timpul la romani a fost o curiozitate si placere de a vedea ce este in curtea vecinului. In alta ordine de idei , masina dv, florin1967 este o masina mai mult decat perfecta iar cea a RaYn3 este doar perfecta din pacate! RaYn3 - masina dv din ceea ce spuneti nu are nici o problema din cele enumerate si argumentate de dv, bucurati-va de masina si cel mai important , sanatate multa in calatoria celui mic!
    1 point
  20. Si intr-un final asteptarea a luat sfarsit :frantics:
    1 point
  21. @eneh .Daca imi permiti as vrea sa fac o paranteza la principiul de functionare al diferentialului de la BMW.Din cate stiu eu diferentialul open trimite tot cuplul la roata fara aderenta. Iar cel de pe masina ta (LSD)trimite circa 75% cuplu la roata care pierde aderenta si 25% la cea cu aderenta.Pe sosea unde nu este nevoie sa cupleze va rula ca un diferential open ,iar la nevoie (gen drift)va cupla una din roti cu 25% din cuplu.Asta stiu eu ..sper sa nu gresesc. Pentru mine este prima data cand vad diferential de E36 montat pe E46. Daca ai mai multe detalii despre montaj as fi interesat sa aud.Eu stiam ca sunt necesare modificari destul de majore.
    1 point
  22. Daca ai 16" si nu te doare capul, de ce sa te legi? Eu am coborat de la 17 la 16. Am pierdut putin la sportivitate insa nu mai stau cu teama de a "termina" anvelopa la fiecare groapa din asfalt. Sfatul meu, investeste banii in altceva, nu in roti.
    1 point
  23. Nu te supara dar tu esti cel nesimtit aici.Lumea iti spune sa faci diagnoza si tu continui sa intrebi acelasi lucru.Pot sa fie 5000 de motive variate pt care masina sa se opreasca,unii zis EGR altii pot sa zica bateria altii o sa zica pompa,eu zic ca e un vacum,si asa mai departe.Cu ce crezi ca te ajuta daca isi da fiecare cu parerea!?tester acolo cel care face testarea va putea sa iti restranga lista de mai sus. edit: daca deschizi 2 topicuri pe aceasi tema iar nu te va ajuta http://www.bmwclub.ro/forums/topic/171443-bmw-f10-problema-ajutor/page__p__2318309__fromsearch__1#entry2318309 Deci ca rezumat:tester apoi daca ai nelamuriri intrii aici si intrebi.iar dupa ce rezolvi scrii rezolvarea si aici astfel incat sa mai ajuti si alti colegi in situatia ta.
    1 point
  24. Am observat ca la F10 mai ales se strica acel maner. Daca calculezi 200 de euro (pretul pentru un maner nou) pe o perioada de 5 ani (masina ta parca era din 2012), se merita sa-l schimbi si sa iei unul nou si aia e. Stiu ca e frustrant si nasol, dar na, ce sa si faci? Daca iei un SH poate te tine 3 luni sau 10 ani, e loterie cu piesele SH. Lipituri si improvizatii nu recomand nimanui. Stiu ca iau iar minusuri cu postarea asta, dar asa gandesc eu.
    0 points
  25. Nu are nimic bateria! Dupa atatea ore cu usa deschisa, normal ca ai probleme. E60-ul nu e o masina pe care s-o tot deschizi/inchizi. E mare consumatoare de curent. Te urci la volan si pleci. Punct.
    0 points
  26. Eugen B, adi v Care este scopul acestor postari? E mai usor sa acuzi pe cineva care pune o intrebare decat sa dai un raspuns pertinent obiectiv.. Daca toti ar fi asa experimentati, destepti nu ar mai exista pagina asta, noroc ca mai sunt membri gen Radu G.
    0 points
  27. Turbina e la fel de mica/mare ca la orice n47 de 184 de cai. Care sunt problemele alea, confunzi cu n47 biturbo probabil. Si daca e doar actuatorul, tot nasol e, ca nu cred sa poata fi inlocuit separat.
    0 points
  28. Eu cand i-am spus zilele trecute ca bate campii...Poza aia probabil e de la masina lui de cand o avea pusa samsarul la vanzare. Deci el compara masina lui luata de la samsar cu masina lui rayne adusa personal din Germania.
    0 points
  29. Imediat fac 200000 si nu am nimic infundat. Merg 80% in oras f10 Eficient dinamic edition cutie manuala, pe Eco Pro in oras nu prea depasesc un consum de 7 la suta in Brasov, si cu un plin trec de mia de km parcursi in oras. Nu te grabi cu filtrul, mergi la un sevis dedicat bmw sau unul bun.
    -1 points
  30. Nu era cazul sa fii nesimtit, am intrebat frumos, dar asa e romanul. Ideea e ca masina se opreste singura si o sa am nevoie de o platforma si inainte m-am gandit sa intreb aici poate cineva a mai patit la fel, dar vad ca in loc de un sfat bun am primit mai multe raspunsuri nesimtite. Si stai linistit ca imi permit si diagnoza si orice altceva ar avea masina!
    -1 points
  31. Stiu ca fiecare dintre noi trebuie sa se auto consoleze cand face o schimbare la masina care de fapt nu-i convine,dar pentru consum si altele o face si incepi sa te gandesti "lasa ma ca e mai bine cu 16,mai mult confort,consum mai putin". Intrebarea mea generala este: Cand dai in gropi si ai jante 17+ pui frana mai mult decat la jantele de 15-16? daca da inseamna ca esti "un foarte bun sofer",eu la orice fel de groapa franez la fel indiferent de marimea jantei,nu trebuie sa mergi in functie de jante,trebuie sa mergi sa-ti intretii masina si sa nu o distrugi,franezi cat trebuie ca sa nu iti distrugi articulatii + suspensie! Cosmin parca ai spus ca ai si suspensie M ,numai tin minte,eu nu pot sa spun acelasi lucru la jante 18 cu susp M,adica nu tremura masina sau sa tremuri tu in masina sau sa simti atat de rau denivelarile si gropile,se simt,dar nu sa observe cineva acest lucru,pana acu cate drumuri am facut si cata lume am avut in masina chiar si carcotasi,nu mi-a zis unul acest lucru. In oras drumurile sunt foarte ok, 1-2 strazi cred ca sunt in oras cu denivelari mai mari,restul e tipla,poate ai dreptate in Bucuresti sau alt oras cu cratere prin el si eu as face la fel.. Cine da cu jantele in gropi sau sa strice anvelopele,sau la masini de peste 10.000 euro Diesel se mai gandeste cineva la consum? mi se pare penibil ca la o masina diesel sa te gandesti la 1-2 l /100 km. Disconfortul il mai inteleg,defapt singurul,restul cu gropile,cu consumul nu le inteleg. Acero nu stiu daca esti sarcastic sau nu sincer, dar tu ce jante ai pe masina,doar dimensiunea ma int daca poti sa spui.Mersi!
    -1 points
  32. Probabil nu ai ales pe cine trebuie ptr hidrotransfer. Am facut si eu anul trecut prin iunie capacele oglinzilor la Alfa Mito si au iesit impecabile. Fara nici cea mai mica impuritate. Pe de alta parte jegosii au profitat ca esti din alt oras si nu le ridici personal. Ca presupun ca daca le ridicai personal nu le acceptai asa. Oricum astia-s romanii si serviciile lor de rahat.
    -1 points
  33. Nu stiu ce masina ai tu, dar daca nu stii ce inseamna ,, scaune comfort cu piele Dakota", nu are rost sa intervii. Hai mai bine sa ne dam cu parerea cei care au aceleasi masini cu asemenea optiuni, nu asa de dragul de a scrie. La fel si in privinta functionarii cutiei automate. Voi va uitati la km. putini si habar nu aveti cum se manaresc km. si la ei, chiar daca are istoric la zi in reprezentanta, iar real are km. dublu cat vezi tu la reprezentanta. Dar fiecare face ce vrea, voi va bucurati ca aveti km. putini in bord, nu conteaza cum arata volanul si scaunul sofer. Eu nu le spun din auzite, am vazut cum se face asa ceva. Uite cum arata scaunul la masina mea, la 250.000 km. si am 98 kg. asa ca trage singur concluzia! Si daca treci prin Brasov, te invit sa mergi cu masina mea, sa-mi spui daca simti acel mic soc la plecare.
    -1 points
  34. Salut neo. Poti sa ma ajuti, te rog, cu un cod? VIN: E805353 Multumesc mult!
    -1 points
  35. teoretic te lasa in urma, dar practic depinde de cate elemente de M ai pe 316i plus ca se stie, soferii de 316i sunt cei mai buni la liniute.
    -1 points
  36. De cate ori ai incarcat bateria pana acum? Mai mult ca sigur ca nu, de aceea a aparut esoarea. Daca vrei sa te tina mult timp bateria, incarc-o peroidic. Daca mergi mai mult in oras, este bine sa o incarci la 1-2 luni, cate 24 ore. Daca respecti aceasta procedura bateria te tine si 10 ani, fara probleme. Cam toti cumpara baterii noi, nu le incarca si se plang ca se strica bateria dupa 2-3 ani.
    -1 points
  37. Nu trebuie sa-i faci nimic, ti s-a incarcat dupa ce ai mers cu ea. Cand se descarca de tot, inlocuieste-o si codeaz-o sistem cu Carly sau ISTA si aia e.
    -1 points
  38. Eu o folosesc des in N la semafoarele lungi de peste 1 min. Cred ca asta e utilitatea aceste pozitii, altfel nu ar intra si iesi din N fara sa actionezi butonul de pe maneta, sa cupleze cat mai repede in D. Nu vad ce s-ar strica, daca nu s-a intamplat nimic in 280K. nu cred sa fie vreo problema.
    -1 points
  39. Salut! Se poate va rog un cod si pentru PW21343 ? Multumesc!
    -1 points
  40. Salut, se poate un cod pt DX44125? Europe Move Mersi!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.