Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/20/17 in all areas
-
teoretic te lasa in urma, dar practic depinde de cate elemente de M ai pe 316i plus ca se stie, soferii de 316i sunt cei mai buni la liniute.7 points
-
E60 LCI 08.2008 520d M Packet original 264711 km N47 Cutie de viteze manuala Multe dotari as putea spune Fara nici o exagerare masina este intr-o stare ireprosabila Atasez link ul cu anuntul de pe autovit,insa pentru orice alta intrebare va stau la dispozitie la nr. de telefon 0758473171-Cristi Pretul este de 13999,negociabil in limita bunului simt. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-bmw-seria-5-e60-lci-520d-m-packet-original-ID7GkNCb.html2 points
-
)) Din punctul meu de vedere knet jhon asta lucreaza ieftin...voi meritati sa va arda mult mai grav. Cutiile voastre merg bine dupa schimb pentru ca sunt ele in stare buna, nu ca le spala el cu spray degresant )) Totusi nu imi vine sa cred ca unu care isi baga poola si spurca pe oricine nu e de acord cu el are asa priza!2 points
-
din descrierea ta @kevinn14 mie nu imi inspira incredere metodologia lui de lucru, spalarea cu spray-ul mi se pare total neadecvata, din ce spui tu nu as da 3500Ron pe asa ceva...important este ca tu esti multumit si ca merge bine , cred ca s-a mai daramat un mit uite aici un service al unei cutii HP facut profi la un ZF in DE, la un pret mult mai mic si cum trebuie, nu cu spalare cu spray, asta chiar ia banii degeaba, pacalesti oamenii cu aiurelile lui...2 points
-
nu prea ai ce sa ii faci sa il aduci la acea putere. multumeste-te cum este la capitolul motorizarel si investeste banii,timpul si pasiunea in intretinerea masinii i-ai niste anvelope noi..schimba i lichidul de frana (l-ai schimbat vreodata?) uleiul de servo cel din cutie si diferential,bujiile daca si astea le-ai facut toate cauta-i un interior frumos sport, pune i niste jante frumoase style 68 sau 135...ehee vezi cate sunt de facut? e vorba de primul model de logan. astazi nu se mai foloseste motorul 1.6 16v 105 cai. uite aici un test privind testul 0-100 cu o masuratoare satelit la mai multe masini printre care si logan. uite sa iti faci o idee http://www.automobiletv.ro/promotion.php?id=302 points
-
Saptamana trecuta i-am facut o vizita lui Bogdan (BM Garage), Bogdan ca de obicei a avut o rabadare foarte mare cu mine ai verificat/rezolvat tot ce i-am spus ca era in neregula. Aveam ceva problem cu relantiul si am scos injectoarele, testate pe banc, erau toate ok, apoi am schimbat regulatorul de presiune in rampa. -schimbat ulei cutie+ baie ulei ZF, au intrat doar 6 litri, cred ca voi mai face schimbul doar de ulei peste 10 k km sa fie tot ulei fresh, ulei vechi arata chiar ok. -Bujii + releu Beru -Termostat EGR OE (l-am schimbat pe cel principal si tot nu statea motorul la temperatura) -Regulator presiune in rampa 1353780573 -Curatat debitmetru cu CRC air sensor cleaner.(aici a fost nebunia mea) -verificat clapete admisie. km: 246 000, upload a picture2 points
-
Am observat ca la F10 mai ales se strica acel maner. Daca calculezi 200 de euro (pretul pentru un maner nou) pe o perioada de 5 ani (masina ta parca era din 2012), se merita sa-l schimbi si sa iei unul nou si aia e. Stiu ca e frustrant si nasol, dar na, ce sa si faci? Daca iei un SH poate te tine 3 luni sau 10 ani, e loterie cu piesele SH. Lipituri si improvizatii nu recomand nimanui. Stiu ca iau iar minusuri cu postarea asta, dar asa gandesc eu.2 points
-
Este un topic pe forum pt keyless go si tipul respectiv ne arata explicit prin poze ce trebuie sa faci sa nu ti mai intre apa la maner2 points
-
Salut, m-am gandit sa va prezint si eu al meu e92, 2.0d 177cp (stiu, probleme la distributie) in 6 rapoarte manuale, achizitionat acum in jur de 30 zile , la care am facut deja 4000km. Masina nu a iesit foarte dotata din fabrica, dar pe parcurs fostul proprietar a adaugat ceva optiuni la ea, nimic "extravagant" , totul pe original. Masina a iesit din fabrica cu urmatoarele dotari: S1CB ACEA / CO2 scope S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S2HC BMW light alloy wheel, spider spoke 187 S2PA Lockable wheel bolt S4AE Armrest front, retractable S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt S4UA Partially electric seat adjustment S6FL USB/audio interface P7RS Package Comfort S8S2 Coding, alarm signal S8S3 Automatic locking during starting S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S481 Sports seat S493 Storage compartment package S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S563 Light package S609 Navigation system, Professional S677 HiFi system Professional DSP S698 Area-Code 2 for DVD S775 Headlining anthracite S843 Power reduction S845 Acoustic fasten seat belt reminder S863 Dealer List Europe S868 Language version, Dutch S877 Omission of non-combined operation S886 Operating instructions, Dutch Masina a primit intre timp pachet M exterior original (bari,praguri,eleron), la interior volan M , schimbator M, interior de piele sport, electric, si navi CIC la care am facut update la ultima versiune de harti. A fost anulat DPF-ul, esapamentul a fost inlocuit cu unul de inox cap-coada, si resoftat la 220 cp(dupa spusele fostului) parerea mea e ca se simte o imbunatatire dar nu atat de departe. Distributia impreuna cu volanta si kit ambreiaj a fost schimbata in August 2016. In prezent are 167k km, reali sau nu, nu prea ma interesat. Probleme depistate pana acum: dimineata la rece prima pornire am o trepidatie a turometrului care isi revine dupa o accelerare scurta sau cand incepe sa se incalzeasca motorul si revine uneori la un mers constant uneori e atat de puternica incat simt o balansare a masinii fata-spate + esapamentul care este mult mai zgomotos asta timp de 3-5 minute dupa care revine la normal. Un sfat este binevenit. Nu am avut timp sa fac ceva poze mai concrete...dar va puteti face o imagine de ansamblu.1 point
-
Eu am schimbat la ZF Faur anul trecut la un F30. Foarte multumit de lucrare, piesele originale si pretu foarte bun Garantie pt lucrare efectuata. Recomand1 point
-
Sa ne organizam putin, ca am ametit citind 3-4 topicuri si mesaje private pe aceasta tema. Membrii forumului primesc gratuit codul FSC pentru upgrade-ul de harta. Deoarece ofer aceste coduri gratuit fara nici o pretentie prezenta sau viitoare va rog sa respectati cateva reguli de bun simt si anume: 1. Primesc coduri gratuit DOAR membrii forumului cu o vechime de minim 30 zile si minim 50 posturi. 2. Nu solicitati va rog coduri pe PM. 3. Nu insistati pentru regula numarul 1. 4. Nu imi oferiti sume de bani pentru a trece peste regula numarul 1. 5. Nu ofer si instructiuni de instalare sau link-uri de download, cu un minim efort toate aceste informatii sunt pe acest forum. 6. Nu am nevoie sa precizati ce harti sunt acum instalate pe masina, e suficienta seria de sasiu si primiti codul corect. 7. Maximum 2 cereri de cod / membru. Incepand din acest moment va rog sa adresati aceste cereri doar pe acest topic, rog un moderator eventual sa faca curatenie in celelalte topicuri pe aceasi tema pentru a evita confuzii. Codurile sunt pentru hartile Premium, Next, Move si Motion. Multumesc!1 point
-
toate informatiile astea se gasesc pe forum cu un simplu search. Am facut acest topic special pentru coduri si nimic mai mult, am specificat din primul post, nu am timp sa citesc zeci de posturi aiurea ca sa le gasesc pe alea care intradevar sunt cereri de coduri. imi aloc din timpul meu, si asa putin pentru a ajuta colegii de forum si nu cer in schimb decat putina intelegere si respectarea unor reguli minime. Topicul asta a mai fost "curatat" o data si din ce vad NIMENI nu citeste primul post cu acele reguli.1 point
-
Am avut si eu o rugaminte cu acest thread, doar cereri de coduri, fara alte povesti suplimentare. Vad ca nu se poate, asa ca ma las pagubas, bine cu forta nu se poate ca sa nu amintesc vorbele cu "facerea de bine....." Se poate inchide.1 point
-
525d va avea sigur varianta de pe X5 adica 231cp. perfct mi se pare pt seria 5. orice model nou sau facelift primeste acum pt x25 acest motor.1 point
-
Da, 240CP, dar nu-s ca si caii de bmw Se poate scoate si mai mult, cu siguranta orice producator poate gasi solutii in acest sens, doar ca problema se va muta mai tarziu la capitolul fiabilitate. Cu siguranta fiabilitatea este redusa, dar s-ar parea ca nu mai reprezinta interes pt nici un producator. Sa tina 3-5 ani cat iti ofera garantie, dupa care D-zeu cu mila. Fapt concret daca analizezi motorul de 2l diesel din diferite generatii, acesta fiind si motivul in mare pt care un motor de generatie mai veche este mult mai fiabil decat unul din actuala generatie. Pe de alta parte, materialele din care-s construite anumite componente, dimensiunile lor au fost poate reduse si asta doar din considerente de cost reduction.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos, dupa ce o inscrii sa nu uiti sa stantezi oglinzile, dispar destul de repede nemarcate.1 point
-
1 point
-
Super masinuta...aceeasi culoare e si pe a mea, insa e motorul de 23xd si e automata Sa o stapanesti sanatos si drumuri bune!1 point
-
Din ce imi aduc aminte, dupa ce am schimbat fulia care era crapata rau de tot, am scapat de acest zgomot metalic!1 point
-
1 point
-
Altul cu distributia.....una doua distributia Acelasi sunet il am si eu....un trancanit metalic , din ce am "studiat" provenienta sunetului, pare sa vina din zona stergatorului din partea soferului.... dar nimic concret inca ma mai lupt cu el!1 point
-
poti incerca sa scoti cureaua de accesorii sa vezi daca se aude la fel. daca se aude la fel e o problema de bendix electromotor ,verifica sa nu aiba joc axul in rulmentul din carcasa electromotorului sau coroana volanta.1 point
-
1 point
-
O sa l iau nou pana la urma. Nu mai am chef de alte batai de cap. Ideea este ca daca trag de maner se deblocheaza masina, cumva tot mai functioneaza. Mi a fost si mie teama sa nu se deschida noaptea, dar am observat ca n-a facut din astea. Chiar am verificat si fara cheie sa vad daca trag de maner, se deschide? si intr-adevar nu s-a deblocat ceea ce-i bine Ma gandesc ca si-au pus si inginerii bmw intrebarea asta in caz ca se defecteaza vreun maner. Posibil sa-l anuleze modulul din schema daca-l prinde ca da rateuri. Sent from my SM-G920F using Tapatalk1 point
-
1 point
-
e vrajeala, cand se apuca sa demonteze, ca sa nu faca munca aiurea spune ca este curata. cand te duci la el iti spune ca e jale, ca dupa atatia km necesita spalare, ca e plina de pilitura. cand ai ajuns acolo ca sa iti ia aceasi bani si munca mai putina zice ca arata mult mai bine ca altele. si asa munca putina, manopera mare pana la urma varianta ce mai buna este sa schimbi prin metoda clasica.....daca pilitura multa exista sau deja are uzura mare, o curatare nu face minuni1 point
-
Diferenta e destul de mare. Dar la vechimea asta depinde de starea masinii cum de altfel depinde si de roti (daca tu ai 15 si 318 are 18 se simte putin). Oricum o masina care face suta in 10.9 (noua) nu e de dat in gura. E o masina normala, nu lenta dar mult prea departe sa te lauzi ca e sprintena.. Un logan de 105 cai face in 10.2s suta de ex..1 point
-
Sa zicem ca are emblemele de M pe grila fata + spate, cum crezi ca ar derula?1 point
-
Motorul asta nu are probleme comune cu distributia sunt doar cateva exceptii, la fel cum fiecare tip de motor a avut exceptii, insa probabil pretul rezolvarii nu era asa mare incat sa te irite, nu mai aruncati cu vorbe aiurea, ca mai vine unul nou pe forum citeste ca e problema comuna(desi tu si majoritatea nu ati avut probleme) si duce si el discutia mai departe ca e problema cu distributia. Eu consider ca subiectul distributie tocmai din pricina asta s-a ajuns la atata "mediatizare" ca si-au dat toti cu parerea prea mult. E logic ca nimeni nu intra pe forum sa se laude ca vezi doamne ce buna e masina mea, majoritatea intra pentru a cauta rezolvari la problemele existente, unul care are o masina impecabila nu are timp de forum ca se bucura de ea facand km! (Aici fac exceptie userii pasionati de marca si socializarea de pe forum pe care il frecventeaza zilnic ). Noutati? Cum era distributia originala?1 point
-
Vise de Ricer cu 330 ponei: -6l/100 extraurban -8l/1000 urban -mecanica de masina noua ...si pret 8500 euro Se pare ca anumiti oameni din tara asta nu or sa se invete minte niciodata(de cumparatori vb).Dupa ce citesti un asemenea anunt in cel mai fericit caz,iti provoaca o grimasa, nimic mai mult.1 point
-
am rezolvat si cu tips-ul: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170317_143819_zpsxo6qqbsb.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170317_143824_zpsexqydxqu.jpghttp://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170317_153639_zpstu1gitqa.jpg1 point
-
@kevinn14 - dat fiind faptul ca este o cutie ZF, tu ai impresia ca BMW a cumparat cutia goala si au dezvoltat ei un ulei special pentru asta? BMW nu face nimic, totul e produs de subcontractori. Evident ca uleiul original este ZF, originalul BMW este de fapt ZF, diferenta o face doar etichera si pretul. Din nou, mie mi se pare risipa ce face baiatul asta la Targoviste, fiecare face ce vrea cu banii lui, insa e aberant sa dai cutia jos doar ca sa demonteze convertizorul si ce-o mai demonta el pe acolo sa schimbe uleiul din ea.1 point
-
Scopul este sa crestem comunitatea pe acest forum, e importanta calitatea si nu cantitatea posturilor dar multa lume cere coduri cu conturi deschise de cateva zile si apoi numara zilele pana la 30 dupa care au disparut. Eu pot furniza multe informatii utile, istoricuri de service BMW pentru orice masina, rechemari de service, etc. si daca vad un minim de colegialitate chiar voi deschide topicuri si pentru astfel de informatii. Din punctul meu de vedere forumul asta e foarte sarac in informatii si sunt n topicuri pe acelasi subiect si aceleasi intrebari, unele stupide, over and over again. Lumea prefera sa deschida topicuri noi in loc sa foloseasca "search" cel mai bun exemplu e celalalt topic cu coduri FSC, unde useri cu cont deschis de 10 minute cereau coduri fara macar sa citeasca regulilele postate 2 pagini in urma. 50 de posturi mi se pare rezonabil, inseamna sa te implici constructiv macar in 1-2 discutii pe forum.1 point
-
Pentru regula nr 5 ma ofer eu sa ajut !!!! Orice harta download + pasi de instalare1 point
-
Sincer? Un pic prea incarcat..ai carbon, aluminiu, ceramic, alcantara..important e sa iti placa tie!1 point
-
nu a ramas nimic, dar una e sa dai la spray vopsea mata si alta e o vopsea lucioasa, care este mai pretentioasa. plastidip mi se pare o mizerie... pana una alta, dupa curatarea EGR si a galeriei am facut o diagnoza pentru ca in urma demontari am ramas cu erori de la senzorii deconectati. toate bune, mai putin eroarea pe DFP...cu toate ca valorile sunt in parametrii eroarea nu dispare.probabil ca e acolo pentru ca am depasit intervalul de 200.000km conform planului de mentenanta. daca incerc resetarea DPF-ului sa scap de eroare voi afecta ceva? eroarea este asta: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170222_190637_zpsc91ul4m6.jpg valorile pe DPF: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170222_190128_zpsaik3s5ze.jpg valorile la injectoare: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170222_190323_zpszcvtprgo.jpg am depasit pragul de 220.000km si coafura rezista. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170222_190626_zpszvlbwrhy.jpg poate ajung zilele astea sa montez si tipsul la pilot tuning si folia 30% pe fata.1 point
-
Nu te supara dar mare tiganie ai facut cu banda si la oglinda retrovizoare. Lumina ambientala se numeste asa tocmai ptr ca se vrea a fi discreta si placuta. Nu sa iti sara in ochi de peste tot.1 point
-
Nu cred. Imi voi lua ceva nou, pana in 15k - 16k de care sa ma folosesc si care sa nu ma forteze sa mai bag bani ulterior sau si mai rau sa-mi creeze un stres aditional. Cel putin nu anul asta.1 point
-
Eu nu as avea curaj sa franez intr-o situatie de urgenta cu asa ceva. Sau sa fiu nevoit sa franez si sa si evit in acelasi timp un obstacol. Sunt anvelope low budget. Se vor comporta ca atare indiferent de rezultatele testelor mai mult sau mai putin platite. Offtopic: ori ai amortizoarele praf, ori nu stii sa abordezi curbele, ori ambele. E bmw relativ nou, nu dacia, sa te lipeasca de usa in curbe. Ptr win60, racerul de serviciu.1 point
-
Tu ar trebui sa fii banat de pe acest forum daca nu vrei sa zici pretul Comisiei de arbitraj a preturilor de pe acest forum. Comisia preturilor formata din diversi experti care le stiu pe toate si orice, deja a facut petitie ca sa te dea afara. NU POTI sa nu mentionezi pretul!!! Oricat ai dat pe ea, sa stii ca ai dat enorm de mult! La banii pe care i-ai dat tu pe ea, iti luai 7-ar full de full fara piele, navi, clima si pilot automat cu km fictivi, de domeniul fantasticului. In rest masina e un cazan combi, gen dric .....1 point
-
1 point
-
0 points
-
Sincer ceva nu se leaga acolo...ma uit la poza si mi se pare ca ceva e in plus.Ori ma deranjeaza culoarea aia cu carbonul ala ori schimbatorul...nu stiu ce de fapt nu merge acolo ..Eu zic ca negru ar fi dat mult mai bine...orice model vrei tu, dar sa fie negru negru trim-ul.-1 points
-
Eu am un prieten cu N47 de 163 cai din 2011 si a avut probleme cu distributia. Masina fabricata in 2011, cumparata din Germania in 2012-2013 si au inceput problemele la mai putin de 150k km. Toate motoarele N47 necesita schimbarea distributiei. Stiu ca problemele apar la toate versiunile. Eu nu mi-as lua N47 si sa ii las distributia asa, tu ai idee cat costa sa repari un N47 cu distributia rupta? Si alt motor costa foarte mult. Nu vad de ce ar risca cineva sa isi distruga motorul, iar din ce proprietari de N47 cunosc toti au avut probleme. Chiar sunt curios de ce mi-am luat 2 minusuri. De acum promit sa spun toti viitorilor posesori ca N47 este cel mai fiabil motor de pe planeta si ca nu are probleme cu distributia, ca uleiul din cutie nu trebuie schimbat niciodata si uleiul din motor merge lasat 30 000km cum zice Bmw. Pana la urma nu sunt banii mei, de ce sa nu ramana omul cu masina in drum peste 6 luni?-1 points
-
-1 points
-
Pai sa vina unul sa se jure pe ma-sa ca sa crezi, nu stiu de ce mai intrebi pe forum daca nu accepti dialogul, ne iei la misto, ce e greu, s-a discutat sute de pagini despre distributia la motoarele N, cine vrea o schimba preventiv cine nu asteapta inevitabilul.-1 points
-
Recomand Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40 - modelul pe care l-am folosit la ultimul schimb si de care sunt multumit. Am observat o imbunatatire a zgomotului motorului la relanti si faptul ca trecerea din prima in a 2-a treapta de viteza se face mai rapid (cutie automata). Inainte am folosit o varianta de la Mobil compatibila BMW-LL4. Din experienta avuta in ultimii 4 ani cu N47D20C am urmatorul feedback ptr diferite marci de ulei: BMW - ok, Mobil - zgomot putin mai strident al motorului si trecerea din trapta intai intr-a doua putin mai lunga (turatie putin mai mare), Liqui Moly - f ok - sunt tentat sa spun ca mai feelingul este mai bun decat la BMW insa nefiind pus unul dupa celalalt poate fi doar o impresie data de imbunatatirea fata de Mobil.-1 points
-
Intrebam de motor eram curios daca e reala puterea si cum afecteaza motorul.. sunt interesat de un F25.. era o curiozitate anuntul.. nu am zis nimic de consum sau de dotari mai ales tapitzaria rosie e o nebunie ..-1 points
-
Daca este din belgia atunci este sigur limitat la 163 dar se poate scoate si este cam 350 RON. (P.S. Poti lua legatura cu neo_anderson de aici de pe forum) Daca vrei sa faci in continuare reviziile la reprezentanta iti pot recomanda sa te uiti si prin alte localitati gen Ploiesti. Eu acolo am facut revizia si a fost 1050 RON fata de 1800 RON in Bucuresti. Daca nu vrei sa faci la reprezentanta poti sa iti iei si tu piesele si sa mergi la un service al tau. Foarte important pune ulei BMW 5W30, nu ale prostii ... este cam 40 - 45 RON / L (asta pe net, daca te duci la reprezentanta e dublu). Eu zic ca o sa iti ajunga momentan cei 184 caluti (dupa ce scoti power reduction). Nu recomand sa o fortezi mai tare ca dupa aia risti sa pice alte lucruri. Si pentru turbina si linistea ta sufleteasca iti recomand sa faci o diagnoza completa. E cam 100 RON si dupa aia stii totul despre masinuta (tot cu neo_anderson poti vorbi). In special filtru de particule sa te asiguri ca se regenereaza si ca nu sunt probleme (costa cam 1500 - 2000 Euro unul nou). Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. In rest in functie de km masinii ( > 150k ) trebuie sa mai iei in vedere distributa sa o asculte cineva daca face galagie si o revizie la cutia automata daca ai.-1 points
-
Salut, Daca as face un drag race 0-100km/h cu un 318iFL , eu avand 316iFL , cam cu cati metri m-ar lasa in spate? Sunt curios daca e diferenta mare intre ele sau daca nu e chiar asa. :gathering:-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00