Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/22/17 in all areas

  1. Urmatorul retrofit, LCI taillights. :frantics:
    5 points
  2. Cauți pe internet
    3 points
  3. Abia venit si cu gura mare...nu ti-ai luat pastila de dimineata?
    2 points
  4. @catageo - Da, exceptand footrest-ul sunt aceleasi pedale ce se potrivesc la toata gama bmw - manual. @symon2007 - Multumesc frumos, apreciez, de aceea incerc sa o intretin cat mai bine. Va spuneam zilele trecute ca urmeaza sa intre intr-o sesiune de detailing intensiv. Cred ca e elegant sa incep cu interiorul
    2 points
  5. Doresc sa fac niste lamuriri referitoare la ceea ce implica un pachet de detailing exterior, atat ca si volum de munca cat si al costurilor deoarece sunt sigur ca unii colegi confunda "Polisul profesional" efectuat in mai toate spalatoriile auto ( cu rezultate bine-cunoscute ) cu niste servicii oferite in atelierele dedicate; va reamintesc faptul ca tocmai o lucrare executata prost de catre fostul proprietar l-a determinat pe Underground sa caute o rezolvare la defectele provocate la prima "polisare". Spalarea si uscarea inainte de corectie: TIMP : 1 - 1.5h in functie de gradul de murdarie initial - prespalare spuma dedicata PT PRESPALARE - curatare cu apa sub presiune caroserie + jante - spalare cu sampon si burete microfibra a caroseriei - spalare jante cu Full Efect si diverse perii/periute - durata intre 15 min si 60 de min , in functie de gradul de murdarie si accesul pe care il ofera janta catre partea din spate - clatire - uscare Decontaminare: TIMP - 1-3h , am avut situatii de SUV-uri care aveau tot plafonul plin de puncte de seva care au trebuit indepartate individual inainte de polisare. - Chimica - Iron Remover si Tar Remover ( solutii anti particule metalice si anti bitum ) , in general toate masinile au punctulete de bitum in partile inferiaore ale aripilor/barilor - Mecanica - Argila + Lubrifiant - degresare cu IPA **Inainte de inceperea corectie se efectueaza masuratori ale stratului de vopsea + lac cu ajutorul unui elcometru pt. a se determina grosimea acestuia, daca exista elemente revopsite sau daca sunt zone care au fost polisate foarte agresiv in trecut pt a se evita strapungerea stratului de lac.** CORECTIE LAC : TIMP 8h - 15h Abraziv ( cu masina rotativa sau orbitala ) - in functie de stare si de duritatea lacului, pe fiecare sectiune a unui element ( in general o usa spre exemplu se imparte in 3-4 sectiuni ) se poate face de la o singura trecere pt corectie ( o trecere inseamna aplicarea pastei de polish si "lucrarea acesteia" pana devine translucida si aproape uscata , aprox 3 min , apoi pasta de polisat se sterge si se inspecteaza rezultatul ) pana la 5 treceri pe lacurile dure si zgariate mai profund ( toate modelele BMW din ultimii 8-10 ani vin cu niste lacuri foarte dure ). Finisare sau anti-holograme ( in general cu masina orbitala, in anumite zone cu rotativa ) - la finisare se executa in general o singura trecere pe sectiune, ~ 3-4 min Impartita pe sectiuni pt corectie, o berlina are aproximativ 30 de sectiuni ( capota 6, o usa 4, o bara 2 , o aripa 3 etc.. ) In pachetul exterior este inclusa si corectia lacului de pe faruri ( fara indepartarea lacului) si a lampilor spate. Curatare si lustruire ornamente exterioare - TIMP - 1 - 2 h -curatare tips-uri evacuare ( de la smirghel p2000-p3000 pana la Autosol si Mirror finish ) in functie de situatie -lustruire ornamente cromate geamuri - curatare detaliata a siglelor exterioare si a ornamentelor ( gen sigla X5, 4.0D etc.. ) Spalare dupa polisare pt indepartarea tuturor urmelor si a prafului rezultat in urma polisarii: - TIMP - 1h - spuma pt prespalare - clatire cu APA CALDA sub presiune - spalare cu sampon + burete microfibra - clatire - uscare cu jet de aer + microfibre Coating-uri si dressing-uri: 2.5 - 3h - pt coating-ul de caroserie ( 1K Nano Koch Chemie ) caroseria este degresata din nou cu un Panel Wipe ( degresant profesional pt vopsitorie ) pt a se asigura ca lacul nu mai are nici o urma de grasime - aplicare coating caroserie: se aplica, cu masina de polisat orbitala si pad de finish asemeni unui glaze, apoi se da buffindg ( cate 1 element pe rand ); la aplicare este obligatoie purtarea unei masti de protectie impotriva vaporilor - aplicare coating jante - aplicare dressing cauciucuri - aplicare plastic restorer pe elementele exterioare care sunt albite / imbatranite si necesita "reimprospatare" Trebuie tinut cont si de faptul ca aproape toate operatiunile descrise se realizeaza folosind un proiector led de 50W cu lupa, a carui lumina se oglindeste din caroserie in ochi, iar o masina de polisat nu este tocmai usoara sau usor de manevrat. Referior la materialele folosite, trebuie tinut cont de urmatoarele aspecte: - pad-uri de polisat ( aprox 2 bc pt corectia unei caroserii ) ~ 70-100 de lei - pasta de polisat, coating-uri, dressing-uri ~ 150 de lei - curent + apa + chirie 2-3 zile ( 2 zile un seria 3, 3 zile un 7 sau X5 ) ~ 200 de lei La acestea, facand un rezumat , se adauga 20-30 de ore de munca calificata (zic eu) + aparatura folosita de peste 1000E. Am facut acest "desfasurator" pt. acele persoane care nu cunosc ce implica un astfel de proces cu speranta ca pe viitor or sa inteleaga de ce apar niste diferente asa mari de costuri fata de o "polisare". Atasez si o scurta filmare alaturi de un link catre albumul foto cu masina colegului, cu rugamintea ca daca vreun admin o sa considere ca fac reclama sa stearga doar link-ul, nu toata postarea, consider ca este utila. https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/videos/1043054562429698/ - in comment este si filmarea "inainte" https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/photos/?tab=album&album_id=1046607085407779
    2 points
  6. E60 LCI 08.2008 520d M Packet original 264711 km N47 Cutie de viteze manuala Multe dotari as putea spune Fara nici o exagerare masina este intr-o stare ireprosabila Atasez link ul cu anuntul de pe autovit,insa pentru orice alta intrebare va stau la dispozitie la nr. de telefon 0758473171-Cristi Pretul este de 13999,negociabil in limita bunului simt. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-bmw-seria-5-e60-lci-520d-m-packet-original-ID7GkNCb.html
    1 point
  7. Se vinde un 520d manual . Nu pot da prea multe detalii despre masina ( punand-o la vanzare in numele clientului deci nu este auto personal) in afara faptului ca arata si merge fff bine si se poate viziona la mine in parcul auto in zona Tineretului din Bucuresti. Are scaune incalzite fata, Kit M si interiorul se afla intr-o stare f buna K din bord sint 170.000 insa nu pot garanta nici macar verbal ca sint originali desi dupa functionare/estetic par a fi VIN pentru verificare : WBANC31020CP54056 Proprietarul poate fi gasit la nr 0755642658, Cristi pentru are detalii Pretul este de 6500 euro discutabil. Va trebui sa atasez anuntul de pe autovit pentru ca aici ma lasa sa atasez doar 4 poze. https://www.autovit....d-ID7GkOzZ.html
    1 point
  8. Eu as schimba culoarea consolei centrale, nu se pupa cu restul interiorului..
    1 point
  9. Foarte tare masina! Bafta la vanzare.... n-am vazut asa interior la masina cu 200k+ in veci. Ma rog, mai este ACE care nu se pune
    1 point
  10. Eu am achiziționat recent Seria 3 F30 190.000 km și NU an de gând sa schimb distribuția . Inca ma gândesc dacĂŁ sa fac revizia la cutia automata . Ultimul exemplu al colegului BlueBlood care a schimbat distribuția preventiv și dupĂŁ 2 zile de spune ca aude un zgomot ciudat ca și cum ar bate ceva, pentru mine e mai mult decât elocvent, fĂŁrĂŁ alte Comentarii . DacĂŁ e sa se rupĂŁ lanțul o iau ca pe un ghinion și asta e o trv pe dreapta pana fac rost de bani pr motor . Dar nu am de gând sa ĂŽmbogĂŁțesc service utile aiurea . Plus ca am senzația ca atunci când schimbi o piesa originala , fĂŁrĂŁ sa fie ceva in neregula, sunt șanse sa faci mai mult rau.
    1 point
  11. Cred ca daca in primul post scriai toate informatiile pe care le-ai scris in postul ulterior, ti se raspundea altfel. Cred ca ai primit raspunsuri de manierea intrebarilor pe care le-ai pus. Bafta! Nu ma pricep sa iti dau o rezolvare la problema ta! PS: eu as suna la cateva reprezentante BMW, sa intreb si acolo. Poate poti sa afli detalii despre producator/distribuitor. Daca sfatul e gresit, ignora-l!
    1 point
  12. salut, cauta si tu pe forum, problema a mai fost discutata. in principiu, trebuie scos display-ul, indepartat tot stratul antireflex si ulterior aplicata o folie de protectie/antireflex, pentru ca altfel nu o sa mai vezi nimic cand o sa bata soarele in display. Am patit si eu treaba asta si am mers la cineva care se pricepe, a facut toti acesti pasi iar acum totul e ok. bafta!
    1 point
  13. Link nou pentru recall-uri, orice model auto: http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp
    1 point
  14. Tare masina....si manuala...ai alt feeling..:-) Sa te poarte sanatos!
    1 point
  15. Masina s-a vandut in cateva ore. Multumesc ptr gazduire. Revin cu oferte la fel , cu km putini ptr varsta lor
    1 point
  16. parca sunt ca nuca in perete semnalizarile alea :console:
    1 point
  17. Culoarea BARBERAROT METALLIC este cireasa de pe tort. Fain exemplar. Un set de arcuri sport de la EIBACH, mai exact modelul Pro-Kit ar trebui sa ii montezi
    1 point
  18. S6VAA CIC-Zusteuerung Asta e optiunea masinii. Si tu zici ca nu are cic, ca euro 5, ca luna a 14-a de pe Marte, ca etc aberatii. Mai bine ai gandi tu inainte sa debitezi din ce visezi noaptea.
    1 point
  19. Tu asa esti de obicei sau doar azi te-a batut soarele primavaratic in cap?
    1 point
  20. Nu-i bine să cârcotim la capitolul motoare, în România să ai un motor peste 2.0 și un salar de om obijnuit nu cred că-ți prea permiți să plătești asigurarea (în caz că cu impozitul ai rezolvat înmatriculândo pe străbunicu care-i veteran), iar schimbatul motoarelor cu un 2.8 sau 3.0 când în acte și caroseria e de 1.6 (e destul de înspăimântător să încerci să pui frână cu discuri de 1.6 când ai 2.5) e deja clișeu și rar-ul veghează, așa că dacă ai motor de 1.6 sau 1.8 (cum am fraierică de eu) poți încerca la un kit turbo (care se fac pentru multe tipo-dimensiuni de motoare) și poți ajunge lejer la 170 cp cu 1200 de euro stage 1 (și turbina Garrett) cu discuri aferente. Dar ca să nu fiu off topic, între 1.6 și 1.8 mai contează foarte mult și șoferul (care știe sau nu să schimbe la momentul potrivit în cuplu și putere maximă) și cu sincronizare cât de cât bună ambreiaj/schimbător/accelerație. Good luck and be safe!
    1 point
  21. Pe scurt , inca o distributie schimba preventiv, degeaba! In topicul asta, 95% care au schimbat preventiv nu aveau probleme, chiar nu mai inteleg de ce e valva asta cu distributia
    1 point
  22. Din ce imi aduc aminte, dupa ce am schimbat fulia care era crapata rau de tot, am scapat de acest zgomot metalic!
    1 point
  23. Altul cu distributia.....una doua distributia Acelasi sunet il am si eu....un trancanit metalic , din ce am "studiat" provenienta sunetului, pare sa vina din zona stergatorului din partea soferului.... dar nimic concret inca ma mai lupt cu el!
    1 point
  24. Loganul Laureate 1.6 16 valve(cea de la muncã) in primul rând ca e cea mai puturoasã masinã, iar peste 110-120km/h ai impresia realã cã se desface in bucãti.Intr-adevar in oras ieºi mai bine la consum, dar nu ca demaraj.
    1 point
  25. Sa zicem ca are emblemele de M pe grila fata + spate, cum crezi ca ar derula?
    1 point
  26. teoretic te lasa in urma, dar practic depinde de cate elemente de M ai pe 316i plus ca se stie, soferii de 316i sunt cei mai buni la liniute.
    1 point
  27. Azi am mai finalizat un retrofit, PMA2, optiune disponibila pe F36 doar incepand cu modelul LCI din 03/2017. PMA2 are senzori de parcare 360 de grade (12 in total), detecteaza si parcheaza automat masina atat longitudinal cat si lateral (bay sau parallel parking), are functia de Auto-PDC care activeaza automat PDC-ul daca esti foarte aproape de un obstacol la viteze mici si Active-PDC care franeaza automat masina daca in timpul manevrei de parcare detecteaza un obstacol in imediata apropiere. Cateva poze cu noile optiuni pe ecranul navigatiei, revin si cu pozele senzorilor dupa ce o spal
    1 point
  28. Da, acum sunt multe mijloace prin care se pot informa referitor la domeniul asta si din ce in ce mai multe persoane stiu ceea ce isi doresc pt masinile lor.
    1 point
  29. poate intre timp lumea a devenit mai "educata" in ceea ce priveste domeniul asta , acum 2-3 ani daca stateam sa povestesc asta unui potential client raspunsul era - bine bine si care e ultimul pret ? --- de ce dureaza domne atat ca stiu eu pe unu care imi face in 6-7 ore maxim --- etc etc
    1 point
  30. Important e ca omul e multumit de lucrare si a rezolvat problema. Daca el a considerat ca face 1500 de lei inseamna ca e ok. O vopsire profi la o masina costa undeva la 1000 de euro. Faptul ca sunt ateliere care iti iau 2000 de lei asta nu inseamna ca sunt un etalon in vopsirea masinilor. Cateodata un mester ieftin te costa mai scump.
    1 point
  31. doar daca stau in garaj si sunt spalate exemplar + protectie aplicata lunar
    1 point
  32. nu e neaparat mult daca lacul era foarte praf si a necesitat mai multi pasi de corectie ( timp f mare de lucru , cantitate mare de produse folosita + munca fizica care nu este chiar usoara )
    1 point
  33. E un pic relativ pretul, in functie de marimea masinii etc. Pe mine m-a costat 1500 ron Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  34. Nu am vazut asa ceva pana acum, se pare ca m am ĂŽnșelat, imi cer scuze...
    0 points
  35. -1 points
  36. Era cândva un tip care activa pe aici userul George- Brașov ceva de genul pe care-l lĂŁudau toți pentru detailingul pe care in face si lua in jur de 1000 lei dar ĂŽți ținea masina vreo 3 zile in Bv parca , apropo de preț mi se pare si mie 1500 lei cam scumpicel totuși, Bafta!
    -1 points
  37. salut, daca te intereseaza consumul, atunci i-ati unul pe motorina. este net superior si ai consum in oras de pana in 6.5 litri. eu am unul si sunt extrem de multumit. 2011...
    -1 points
  38. Nu m-am exprimat bine in acest topic deschis de mine. Voiam sa stiu daca merita upgrade la 318i, eu avand 316i. AM vazut ca 318i e mai rapid si voiam sa stiu daca e diferenta mare . Daca nu e diferenta mare, nu merita upgrade. Daca e diferenta mare, si acel 2.0 trage mai tare ca 1.8 al meu, atunci ce as putea face la masina ca sa -l aduc la performantele unui 318i? Nu prea as vrea modificari la motor. Nu vreau sa fac 316i o masina de drag race:D, vreau doar sa fie la nivelul unui 2.0 benzina 318i sau cel putin f apropiat. Daca scot roata de rezerva de pe spate, nu afectez greautatea 50/50 a bmwului? Stiu ca nu sunt, dar scopul meu si a acestui topic e sa reusesc sa aduc 316i al meu aproape de 318i ca performante, fara interventii la motor. Sunt foarte curios cum trage un 2.0 143cp 318i sau macar sa-l aduc la nivelul asta pe al meu ca sa vad cum e. N-am gasit logan cu 105 cp sa faca 10.2 , am gasit doar logan 1.5dci 90cp si face in 11,8 secunde. n-am gasit. Un logac 1.5dci cu 90cp face abia 11.8 s, altul n-am gasit pe auto-data.
    -1 points
  39. dar eram curios cum trage un 318i, daca trage mult mai tare. Am pneuri noi Pirelli, am intretinut-o cat de cat cu polish interior/exterior .I-am schimbat bujii/bobine inductie. Recunosc ca n-am schimbat uleiul de servo si diferential, iar cel de frana nici atat, desi e la nivel maxim, dar nu-i stiu vechimea.
    -1 points
  40. Asa am luat-o , are faruri cu lupe, cu bec halogen si avea si angel eye clasic de ala, cu becuri pe mijloc. Posibil sa fie original.Eu i-am schimbat sticla far, atat. I-am pus angel eye smd, dar se ard rapid, deja un cerc a murit, iar al2lea are deja cateva leduri arse. Stiti ceva mai bun ca smdurile angel eye?
    -1 points
  41. angel ayes SMD-led bat mai puternic , se vad mult mai fain, dar sunt complet dezamagit. Dupa 6 luni, un cerc a murit, iar al2lea are deja cateva leduri moarte. Trist, se vede ca naiba cu 3 cercuri, deja tre sa le dau jos si abia au 1 an.Trist e ca mor leduri din ele si uneori moare chiar tot cercul. https://www.olx.ro/oferta/kit-angel-eyes-led-smd-bmw-e36-e39-e46-ID3gfW7.html#59a08e65a5;promoted Acestea sunt care le luasem. CCFL nu se vad asa puternic, dar daca te duci cativa ani, atunci merita . Pacat ca nu-s leduri care sa duca muuult.
    -1 points
  42. Daca as pune kit M pe masina,as face-o mai rapida? cam cati `cai` as obtine? Kitul M ii ofera tinuta de drum mai buna? ce rol are un Kit M pe un 316i ? ajuta cu ceva? :gathering:
    -1 points
  43. Navigatie cic veci pururi nu s a facut in 2008..
    -1 points
  44. Intrebari ca sa aflu cum imbunataresc 316i la puterea unui 318i, fara interventii la motor, ca sa nu fac upgrade la 318i. Vino cu raspunsuri tehnice, nu veni aici sa te iei de oameni)), nu citi daca nu-ti convin intrebarile legate de cum ne putem imbunatati un316i sa faca fata la un drag race cu 318i. Nu mai citi topicul si asa nu raspunzi nimic tehnic si legat de auto, ca si cel de sus, si voi ca romanasii la comentat aiurea, crezandu-va mari destepti0)). Omul intreaba de cum se poate imbunatati un316i , ca sa nu fie nevoit sa faca upgrade la318i, iar voi tipic romanasi va legati de om, romanasii mereu nemultumiti0)) nici intrebarile nu le plac. De asta e forum , sa se vorbeasca pe el lol , sa fie activitate.
    -1 points
  45. Sunt multe 316i cu KIT M, care tot 116cp au, doar aerodinamica e alta. Eu nu cred ca ar ajuta acel KIT M cu ceva pe 316i, acel kit M aducand ca imbunatatiri doar pe cele aerodinamice.
    -1 points
  46. ultimul pret: 1800 ron daca nu se dau pana pe 1 aprilie, le montez inapoi pe masina.
    -1 points
  47. Salut, Daca as face un drag race 0-100km/h cu un 318iFL , eu avand 316iFL , cam cu cati metri m-ar lasa in spate? Sunt curios daca e diferenta mare intre ele sau daca nu e chiar asa. :gathering:
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.