Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/23/17 in all areas
-
7 points
-
Salutare A fost schimbata garnitura corp filtru ulei si cele 4 oringuri... http://i67.tinypic.com/2me3fo4.jpg http://i67.tinypic.com/2dchldh.jpg De asemenea si capacul de la corp filtru pentru ca pierdea ulei pe la garnitura de sus. http://i64.tinypic.com/30nhjc1.jpg Toate sunt OE... Cateva poze noi http://i66.tinypic.com/2qw1k49.jpg http://i67.tinypic.com/2s1n3wz.jpg http://i65.tinypic.com/11rdh7s.jpg http://i68.tinypic.com/fc713o.jpg2 points
-
Notificarea a fost tradusa si trimisa ieri la BMW GROUP AG/MINI din Munchen si la BMW VERTRIEBS GMBH Salzburg. Am pregatita si actiunea de asigurare de dovezi, pe care o mai slefuiesc putin si in maxim 2 saptamani o depun la instanta.2 points
-
Daca citeai tot ce am scris cu atentie si celalalt post ai fi inteles ca acelasi lucru l-am spus si eu. Stiu foarte bine cum se face un consum. Iar consumul Brasov Viena, am mers in tara 100-110, iar pe autobanda 130 si i-am dat de doua ori 180. Si ma refer la mers normal. Tu crezi ca daca eu in Brasov scot consum de 10-12, crezi ca merg in forta, cu roti in gol, etc. NU, este un mers normal. Cand am spus un consum de 16,8 pe distanta de 7 km. ar fi trebuit sa deduci, ca per total la un oras aglomerat cum este Bucurestiul, DA poti scoate un consum total de 13-14.,fiind orasul mai tot timpul aglomerat, mergand distante scurte, iar la un plin poti ajunge la 13-14. Oricum colegul este la inceput, pana se obisnuieste cu masina si usor,usor va invata so o controleze, ca sa poata scoate un consum bun.2 points
-
E60 LCI 08.2008 520d M Packet original 264711 km N47 Cutie de viteze manuala Multe dotari as putea spune Fara nici o exagerare masina este intr-o stare ireprosabila Atasez link ul cu anuntul de pe autovit,insa pentru orice alta intrebare va stau la dispozitie la nr. de telefon 0758473171-Cristi Pretul este de 13999,negociabil in limita bunului simt. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-bmw-seria-5-e60-lci-520d-m-packet-original-ID7GkNCb.html1 point
-
Terminati cu aberatiile, 520d care consuma 17%, pe bune ??? Dar cum ai facut consumul ala, iarna la -10C, pe 3-4km, asta dupa ce ai stat 10min in parcare cu motorul pornit asteptand sa se dezghete parbrizul ???1 point
-
Schimbati uleiul, o alta posibila cauza este placa de presiune...dar luati in calcul ca bmw este mai "rigid" decat renault sau vw din multe pdv...cum spunea mai sus cineva...cutia de bmw nu se compara cu cea de renault.pai la renault o bagi in viteza cu un deget. In principiu, la bmw trebuie sa ai mana mai grea.1 point
-
Foarte tare masina! Bafta la vanzare.... n-am vazut asa interior la masina cu 200k+ in veci. Ma rog, mai este ACE care nu se pune1 point
-
probabil vrea sa spuna ca nu o schimba pentru ca nu are zgomot suspect si ii dau dreptate, pentru ca nu ai probleme si ti le faci.1 point
-
Din moment ce am adunat peste 3 "door dings" pe e90 in decursul unui an, am abordat o strategie noua in privinta parcarii, un pic de off road. Vecinii care parcheaza langa mine au copii mici pe care nu-i pot controla cand se dau jos din masina. Pe acest e46 nu exista indoituri si as vrea sa ramana asa pana cand gasesc un loc mai ok. http://oi65.tinypic.com/2jc67nm.jpg1 point
-
e facuta prin executor deci este comunicata chiar si asa, prin introducere la cutia postala. Mi-e greu sa cred ca nu era nicio duduie de la receptie in showroom...1 point
-
Nu prea am inteles , la f11, motor de 3000cm3 ai un consum extraurban de 5.9-6.2 si ii zici la colegu ce are f10, motor de 2000cm3 ca este normal acel consum extraurban de 6.5-7.5 ?1 point
-
eu nu am vrut sa ma laud. am vrut sa subliniez faptul ca el isi da cu presupusul la consumul unei masini pe care nu o are.1 point
-
Hai ca i-ai aratat cat de modest esti si tu. Sa-si dea cu tesla-n in "oo" nu alta.1 point
-
Pe forum, majoritatea "papagalicesc", in realitate nu sunt ce se dau, bafta la vanzarea x-ului.1 point
-
Te duci la o firma de detailing sa ti-l polisheze si imediat dupa mergi in alta parte sau tot la ei sa pui folie de protectie peste. Si o sa il ai ca nou mereu. Daca dupa polishare nu aplici folie nu o sa mai beneficiezi de efectul antireflexie care o sa fie eliminat de polishare. Deci cand o sa bata soarele in el nu o sa vezi mai nimic.1 point
-
video - lumina ambient http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_7287_zpspxmhbt8v.jpg Weekend-ul mi-a fost cam aglomerat si am doar portiera dreapta momentan terminata. Oare sa mai maresc intensitatea?1 point
-
23.70 : https://mega.nz/#!f0NnyLbC!HRAxhhxJso38jOwUjU4jeO1RX3ZFDg_VN0xJN-Gu7481 point
-
Cand pasiunea se intalneste priceperea si bunul gust iese ceva frumos. Felicitari!1 point
-
Un punct de vedere comun, @branevl. Raspunsul e unul destul de simpu : pentru ca sunt FENOMENALE. Pe cei curiosi ii invit, cu drag, la o tura si se pot convinge ca Lansail-urile de mai sus sunt anvelope ce bat multe alte anvelope premium pe care ar fi trebuit sa dau 800-900 euro setul. Motive: 1. 2. Ce zic cei de la tyres review uk?1 point
-
Gata si cu detectia de persoane la night vision, inclusiv background detection. Mai am butonul de activare de montat. Practic sistemul e full functional la fel ca in orice BMW care are optiunea din fabrica. Scuze pentru calitatea pozelor dar e foarte greu sa faci poze in mers si sa fii si atent sa nu calci pietonul1 point
-
In weekend am muncit o zi pentru pregatirea de iarna. Pe scurt: prespalare, spalare 2BM, Sonax FE, decontaminare, sealant+ceara, ceara jante si tratament anvelope + ProX Rain Shield pe geamuri si trapa. Produsele folosite sunt cele pe care le-am mentionat si in trecut, nu are rost sa mai detaliez. Cateva poze: La inceputul saptamanii am montat si setul de jante de iarna, tocmai la timp pentru concediu:1 point
-
Nu ai nicio problema daca le speli la spalatorii cu spuma. Problema e degresantul care le matuieste. Daca se matuiesc sau se zgarie poti folosi un polis fin urmat de tratament. Sunt la fel de sensibile ca orice suprafata lacuita si/sau vopsita. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
E superba! Culoarea asta parca o face mai agresiva decat este. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Pune masina pe canal si verifica timoneria levierului de schimbare a vitezelor. Are o siguranta care opreste un bolt sa nu iasa. Daca a cazut siguranta din vari-motive, boltul iese partial si de aici ti se trage. Lasa ambreiajul ca nu ai treaba cu el... Poate cilindrul, dar mai bine vezi timoneria1 point
-
Parerea mea este sa mai lasi aliexpress si sa folosesti produse de calitate...detii totusi un F10 si ii sta bine original0 points
-
In ISTA-D, un modul cu verde inseamna modul fara erori, modul cu galben = modul cu erori stocate pe el, modul cu rosu = modul care nu raspunde. Ca ai DDE cu galben nu inseamna clar problema la DPF, poate fi din n cauze, inseamna strict ca ai erori stocate pe motor. (da, DPF-ul poate fi o cauza dar nu numai el). COntorul ala scade in functie de niste parametrii, nu merge 1:1 cu km masinii asa ca poate "tine" si pana la 280k km, sau il poti reseta cand vrei cu 2 clickuri in ISTA, nu face absolut nimic. Am vazut multe masini cu 200k km+, contor expirat, masina inregistra eroare de DPF dar valorile erau bune, asa ca dupa resetarea contorului indica ca mai tine dpf-ul 200 000km si masina mergea bine. Dar am vazut si cu 120 000km, contorul mai avea mult dar DPF infundat bine de tot0 points
-
Nu am vazut asa ceva pana acum, se pare ca m am ĂŽnșelat, imi cer scuze...0 points
-
Au dat maimutoii forumului cateva minusuri, desi am zis fix cat trebuie sa consume f10 520d. Pai 11 12 e consum de iarna maxim, nu 13 14 cum scria cineva mai sus. Pai atunci un 530 cat sa consume, 20?) Unii abereaza de zici ca nu si-au mai luat pastilele de cateva luni. Ce e drept unii povestesc despre masinile lor din nfs sau ce au mai condus pe nintendo.0 points
-
Flavius, fara suparare, de ce ai apelat la o anvelopa de buget? Ai o masina premium cu 265cp/550nm..-1 points
-
Eu nu as avea curaj sa franez intr-o situatie de urgenta cu asa ceva. Sau sa fiu nevoit sa franez si sa si evit in acelasi timp un obstacol. Sunt anvelope low budget. Se vor comporta ca atare indiferent de rezultatele testelor mai mult sau mai putin platite. Offtopic: ori ai amortizoarele praf, ori nu stii sa abordezi curbele, ori ambele. E bmw relativ nou, nu dacia, sa te lipeasca de usa in curbe. Ptr win60, racerul de serviciu.-1 points
-
Le arunca el singur pe la 10k km. Acum mai misca ceva ca sunt noi....desi daca acum le simte moi oare cum o sa fie la vara? O sa devina zgomotoase in timp....parerea mea.-1 points
-
qwerty imi poti da un link te rog cu acel produs deca flash sau o idee de unde sa cumpar? am tot cautat, dar nu gasesc exact ce ai tu acolo...imi da pentru caroserie altceva. Mersi frumos!-1 points
-
Scuze daca poluez, poti sa-mi dai niste detalii exact cum le-ai curatat? care ar fi procedura(cat sa le las, cu ce le-ai frecat)? de cate spray-uri din astea as avea nevoie? Mersi frumos!-1 points
-
De ce iei foc coinac asa? Cazan defect? Ma faci sa rad. Se trezeste cate unu destept ca tine si sa atace fara sa stie cu cine vb si despre ce vorbeste. Las-o mai moale! Nici macar nu stiu cum iti dai cu presupusu la consumul unui F10 ca vad ca tu ai un cazan de e90. ce cauti aici? Si daca esti asa destept zi-mi si mie cat ar trebui sa consume al meu 535xd f10 2012 in Buc.-1 points
-
Lui i-ar consuma 10 spre 11 dar mai mult 10. Da-i pace ca el face parte din categoria stie tot.-1 points
-
Cu cine vorbesc, domnule presedinte Coinac? De prin ce Ferentexas ai sosit si tu? Esti un valoros, ce sa pot sa spun, cu 535 tau jneboon? Sa vii sa te plimb putin cu Tesla p85d, daca saracul cazan de e90 nu mai corespunde bogatilor ca tine si nu am ce cauta "aici", iti dai seama ce important esti tu. Ma faci sa rad. Aici era vorba despre consumul unui 520 d, care doar defect consuma 14 in Bucuresti. Daca va place sa tastati de pomana, inteleg. Dar nu mai abera, sefu' la bani care esti. Si ia zi-ne, daca 520d ti-a consumat 13-14, supercarul 535xd cat iti consuma 18-20? cookie, zi-ne tu adevarul cum 520-ul tau consuma 14 si ala.Sau ala consuma 10? Cand in n posturi e60-uri consuma 5-6 si maxim 10 11 in oras, in schimb un f10 e normal sa consume 14 urban si 7.5 la mers cu 100 la ora. Trolli neobositi. Eu sunt modest, dar cand vad ca omul semnalizeaza, ce pot sa ii mai zic? Singurul lui argument valid a fost "cum imi dau eu cu parerea cu un cazan de e90". De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.-1 points
-
cavaliere, nu te supara pe mine, dar nu ai dreptate Un F10 prin aglomeratia Bucurestiului consuma 16 - 17. Iti spun sigur, deoarece am fost in Bucuresti luni si am restat calculatorul sa vad exact consumul. Deci din Baneasa, pana la Floreasca, consum de 16,8, dimineata la ora 8, aglomeratie coloana, etc. In Brasov de unde sunt am consum de 11, asa ca .... n-are rost sa ne contrazicem pe nimicuri de acest gen. Chestia cu consumul, este relativa, deoarece drumul trebuie sa fie perfect drept, fara panta, aglomeratie, etc.etc. Asa si eu pe autobanda in Austria am prins o portiune perfect dreapta, iar la 130 km./ora, aveam consum de 4,1, pe o distanta de vre-o 5 km. Asta nu inseamna ca per total consum, masina va avea acest consum la final. Avem masina premium cu cai multi si vrem sa consume ca un polo de 1,2. Si eu as vrea, dar nu se poate. Oricum ce pot sa-ti certific sigur, un F10/11, consuma mai putin ca un A6 multitronic de 170 cai din 2011. Am avut unul anul trecut, iar in Brasov sub 11,5 nu scoteam sub nici o forma, iar cu el la un drum de Viena, retur, am avut consum de 6,9. Nu ai inteles bine , am 525d, motorul de 2000 bi turbo.-1 points
-
un F10 2.0 diesel nu consuma niciodata 14 la un mers normal. Ca pleci numai cu scart de pe loc si accelerezi brutal pana in urmatorul semafor, doar ca apoi sa franezi ca e rosu, asat nu e mers normal, si da, asa poate o consuma 14, insa omul a intrebat cat consuma masina in conditii de mers normal, adica cum merge el si 90% dintre soferi. Florin, consumul nu se face resetand din Baneasa si mergand pana in Floreasca la 8 dimineata ca apoi sa zici ca a consumat 16.8. Ala nu e consum urban mediu ci e consum urban pe 7 km, deci irelevant. Consum urban mediu e cand faci un plin numai prin oras, asa cum scria mai sus mario, atata doar ca el nu a specificat de la inceput ca ii dĂŁdea gonetĂŁ. Apoi tu ai zis ca ai avut consum pana la Viena circa 6, deci banuiesc ca nu ai mers doar cu 100 la ora ci ai mai si calcat-o. Pai atunci de la 6-le tau pe 525 care desi e tot 2.0 are consum declarat mai mare decat 520, cum o fi normal 7.5-ul initiatorului la un mers batranesc? In ultima instanta, nu stiam ca personificam masinile, astfel incat cineva s-ar simti jignit ca ii faci cazan masina, de zici ca e vreo ruda ceva. Oricum, am zis ca eu consider ca masina lui ar trebui pusa pe tester, fiind numeroase cauze care pot creste consumul, pe langa tipul cauciucurilor si dimensiunea jantelor. Duminica frumoasa la toata lumea!-1 points
-
Ce circ este cu toate minusurile astea ) ... Vad ca se da minus mai mult din motive personale nu ca a lasat cineva un post aiuria sau a zis vreo aberatie. Mai bine se discuta in privat jignirile sau chestile personala.-1 points
-
Updates: trafic bucuresti bara la bara (dimineata/seara, zile lucratoare), consum 10-11, uneori chiar 12. Trafic bucuresti de weekend: intre 7 si 9, in functie de trafic. Mers autostrada sportiv (150-180 km/h), consum 7.5. Mers in afara localitatii (bucuresti-suceava), condus confort, 100 localitati, 140 in afara, cu depasiri pe alocuri, si deasemenea cruise control unde era cazul, consum 5.9 - 6.1 Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Recomand Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40 - modelul pe care l-am folosit la ultimul schimb si de care sunt multumit. Am observat o imbunatatire a zgomotului motorului la relanti si faptul ca trecerea din prima in a 2-a treapta de viteza se face mai rapid (cutie automata). Inainte am folosit o varianta de la Mobil compatibila BMW-LL4. Din experienta avuta in ultimii 4 ani cu N47D20C am urmatorul feedback ptr diferite marci de ulei: BMW - ok, Mobil - zgomot putin mai strident al motorului si trecerea din trapta intai intr-a doua putin mai lunga (turatie putin mai mare), Liqui Moly - f ok - sunt tentat sa spun ca mai feelingul este mai bun decat la BMW insa nefiind pus unul dupa celalalt poate fi doar o impresie data de imbunatatirea fata de Mobil.-1 points
-
Salut! Vand Oglinda retrovizor interior de pe masina personala E60. Oglinda este electrocromata si are ledul pentru alarma (EC/LED). Nu are nicio problema estetica sau tehnica, o vand deoarece am facut retrofit la cea cu EC/LED/FLA (high beam assistant). Masina este din 11/2008. Pret: 200 lei fix. Multumesc!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00