Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/26/17 in all areas

  1. N-ai cu cine )) Lu'florinel daca ii pun la o dacie 1300 scaune noi BMW i-o vand cu 20.000 euro
    4 points
  2. Florinel tu ai o obsesie cu scaunele , arata bine asta la km ei, dupa un detailing va arata foarte bine pielea. Masina pare ok, dealer-ul la fel, pana nu ajungi acolo sa o vezi live si s-o verifica e greu doar din poze, dar merita judecand doar pozele. ce are pedala aia? e praf pe ea de pe jos, vroiai sa-si puna pungi in picioare sau sa se urce descult? WTF - e o masina totusi, uzata, normal ca mai are si mizerie prin/pe ea, o vrei noua? scoate 80k si e a ta, fara praf pe pedale si cu pielea neuzata
    3 points
  3. nu stiu cine strabate Europa sa vina la Targoviste sa-si repare masina la acest mecanic minune, o fi omul bun, nimic de zis, dar cel putin tehnica asta de-a schimba uleiul e ceva de care aud prima data si chiar am citit destule pe tema aceasta. Si la ZF in DE au varianta sa iti dea jos blocul de valve, il curata, masoara acele bile de marmura si verifica electrovalvele, fac si flush, si toate astea cu un pret mult mai mic fata de Targoviste. Ce nu inteleg e ce naiba vede lumea in chestia asta? Pentru mine nu are logica, e ceva gen hai sa desfacem motorul la fiecare 100k km sa curatam segmentii de ulei, uzura cutiei nu o sa dispara chiar daca o spala cu apa sfintita, dimpotriva, indepartarea acelor mici depuneri va duce la marirea anumitor tolerante in angrenajele cutiei. La cati km recomanda Targoviste sa revii pentru un nou schimnb de acest fel? Ca daca in 100k km faci doua din astea si ai platit 2k Eur nu vad niciun avantaj, de banii aia reconditionezi cutia la ZF si tot va fi mai buna decat una cu uzura in ea si schimburi din astea miraculoase.
    2 points
  4. cutia de viteze automata este un ansamblu hidraulic... la fiecare decuplare din D sau R pachetele de discuri numai sunt in presiune. Blocul de supape inchide circuitele hidraulice la fiecare astfel de manevra iar cuplarea si decuplarea este mai daunatoare decat tinutul cutiei in D cu frana apasata. Practic se creeaza un "soc" la fiecare astfel de manevra. Nu va ganditi ca atunci cand tineti piciorul frana cutia sta stresata... nici pe departe ea este proiectata sa functioneze asa... aici intervine si convertizorul de cuplu care nu functioneaza ca un ambreiaj clasic ci pe sistem turbional fiind dependent de turatia motorului si a pompei de ulei din cutie. Pinioanele dintr o cutie automata nu am auzit aproape niciodata sa cedeze... mai degraba cedeaza discurile si placile din cauza unei probleme legata de presiune hidraulica. Daca un solenoid in blocul de supape numai deschide si inchide corespunzator automat vor ceda discurile si placile din cauza frictiuni defectuoase. La motoarele mari diesel sau motoare mari pe benzina ce au cuplu mare cedeaza convertorul care este primul care preia socul si cine a desfacut o cutie automata stie ca pinioanele sunt ultmile piese din cutie. la o cutie automata in general cedeaza convertorul , blocul de supape sau vreo simpla garnitura sau oring care poate determina cutia sa numai cupleze in nici o treapta (pierde presiunea de ulei). Decuplarea si cuplare in D n R in mod constant duce uzura prematura a cutiei. Este ca si cum la un sistem sub presiune mare de apa ai inchide si deschide non stop si brusc un robinet... va garantez ca foarte curand va ceda acel sistem si apa va incepe sa curga pe undeva (principiul de lovitura de berbec)
    2 points
  5. Nu am functia ”auto hold” si o tin in ”D” tot timpul iar unde este cazul de gen aglomeratie mare sau semafor tin piciorul pe frana. Am incercat sa o trec la semafor in ”N”... uitam tot timpul, si cand voiam sa plec o acceleram inutil si chiar jenant. Nu cred ca in convertizor se creeaza o tensiune atat de mare ca sa afecteze discurile din cutie atunci cand masina sta la semafor cu motorul la relanti.
    2 points
  6. E un retrofit destul de complicat, pe langa manufacturarea grilei si prinderea camerei, partea de comunicatie intre night vision si restul masinii e un "cosmar" Am inceput sa studiez retrofitul asta cand am vazut ca functia de "daytime pedestrian detection" care o face KAFAS2 foloseste aceleasi CAN-ID-uri pentru a trimite notificarile catre kombi. Initial credeam ca ceasurile de F3x nu au cum sa afiseze notificarea de pietoni, dar de fapt au aceasta functie care e folosita de KAFAS. NiVi se leaga pe PT_CAN si astfel comunica nativ cu kombi si kafas, restul de date necesare pentru functionare sunt prezente pe PT_CAN si au acelasi format ca in F10, ma refer la ambient brightness, vehicle speed, outside temperature, etc. Problema a fost pe K_CAN2, pentru ca GW din F30 nu forwardeaza nici un pachet de la nivi de pe PT_CAN pe K_CAN2, navigatia fiind legata pe K_CAN2 era imposibil de activat astfel incat sa vezi si imaginea pe ecran. Mai mult, navigatia in F3x foloseste gatewaytable = 1, care nu are suport de nivi deloc. In final, am contruit un emulator cu 3 porturi CAN de 500Kbps care pe langa activarea FSC-urilor din NiVi asigura transferul de date necesare intre PT_CAN si K_CAN2 astfel incat sa merga totul OK. Practic un "add-on" la GW-ul masinii.
    2 points
  7. Nu trebuie sa le faci neaparat , baietii de la service de la mine din Bz mi-au zis ca au schimbat la zeci de masini si nu au facut nici o adaptare ...
    1 point
  8. Adaptarile se reseteaza si manual, apasand pedala de acceleratie. Functioneaza, dar dupa un timp tot revin la "normal".
    1 point
  9. Daca nu pleaca din D la eliberarea pedalei de frana , e o problema!
    1 point
  10. Eu am schimbat uleiul la Bm Garage, 750 ulei zf cu baie zf si 250 manopera, resetat adaptari si verificare erori cutie. Foarte multumit, cateva zile parca a schimbat diferit, dar acum schimba la fel. Deci 1000 de ron toata afacerea. http://www.autokarma.ro/set-piese-schimb-ulei-transmisie-automata-8700-250-zf-parts?search=8700 250&grupa_produse=Produse cautate dupa cod producator&grupa_order=8 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. Stop se aprinde impreunĂŁ Âşi cu alte avertizĂŁri (check engine la un alt coleg), probabil senzorul din rezervor e decalibrat Âşi iți apare avertizarea.Apropo in momentul acela cand se aprind senzorii nivelul la combustibil cât aratĂŁ?
    1 point
  12. Ideea e ca poti schimba prin ce metoda doresti dar sa desfaci cutia si convertizorul de pe masina cand nu are probleme mi se pare exagerat, cutia ta va functiona la fel de bine si daca schimbi uleiul clasic, este ulei care nu se arde, doar isi schimba culoarea, oxideaza ca orice ulei, mari impuritari nu raman, se aduna in filtru si pe magneti. Eu decat sa schimb cu 4100ron. uleiul o singura data mai bine il schimb de 3 ori mai des, cu siguranta iese mai bine pentru cutie.
    1 point
  13. rolul filtrului si al magnetilor este acela de-a retine acea depunere si pilitura ambreiajelor, asa ca nu mi-as face griji ca e prea multa in cutie. Eu am schimbat uleiul si la 230k km la o masina, la 200k km la alta si au mers la fel de bine si dupa, prin metoda clasica, asa ca nu vad nevoia de-a o demonta de pe masina. Atata timp cat cutia functioneaza ok, mergi pe metoda clasica si va fi in regula si ulterior. Mi se pare totusi mare diferenta de pret pentru 8hp in conditiile in care manopera e aceeasi, difera putin preturile uleiului si filtrului, dar nu cred ca acestea sa fie de 1000Ron.
    1 point
  14. @Tavicu - pentru mine un motiv suficient sa nu ma duc la Targoviste e riscul demontarii/montarii convertizorului, apoi faptul ca insusi ZF recomanda schimbarea prin simpla scurgere a uleiului, faptul ca am facut asta de cateva ori pana acum si totul a fost ok, asa ca nu vad de ce m-as lega la cap daca nu ma doare. La Zf Faur pentru un 6hp19 pretul este de 1650Ron, tu ce cutie ai de ti-au cerut 2600Ron? Apoi daca vreau s-o fac prin metoda clasica, nu m-as duce oricum la Targoviste ci la ZF Faur sau DE, ori mi-o fac eu. Iar in link-ul postat de mine, cutia nu era desfacuta complet, nici macar data jos de pe masina, s-a dat jos doar blocul de valve, desfacut complet, curatat si schimbat ce era uzat. O simpla spalare nu-i face mare lucru, daca tot vrei sa faci o treaba ok, faci ce fac cei de la ZF.
    1 point
  15. Da ma, dar totusi...de ce sa demontezi o cutie care merge perfect?!?!??!
    1 point
  16. )) Din punctul meu de vedere knet jhon asta lucreaza ieftin...voi meritati sa va arda mult mai grav. Cutiile voastre merg bine dupa schimb pentru ca sunt ele in stare buna, nu ca le spala el cu spray degresant )) Totusi nu imi vine sa cred ca unu care isi baga poola si spurca pe oricine nu e de acord cu el are asa priza!
    1 point
  17. din descrierea ta @kevinn14 mie nu imi inspira incredere metodologia lui de lucru, spalarea cu spray-ul mi se pare total neadecvata, din ce spui tu nu as da 3500Ron pe asa ceva...important este ca tu esti multumit si ca merge bine , cred ca s-a mai daramat un mit uite aici un service al unei cutii HP facut profi la un ZF in DE, la un pret mult mai mic si cum trebuie, nu cu spalare cu spray, asta chiar ia banii degeaba, pacalesti oamenii cu aiurelile lui...
    1 point
  18. Cutie spalata cu spray-ul. Va meritati soarta.
    1 point
  19. e vrajeala, cand se apuca sa demonteze, ca sa nu faca munca aiurea spune ca este curata. cand te duci la el iti spune ca e jale, ca dupa atatia km necesita spalare, ca e plina de pilitura. cand ai ajuns acolo ca sa iti ia aceasi bani si munca mai putina zice ca arata mult mai bine ca altele. si asa munca putina, manopera mare pana la urma varianta ce mai buna este sa schimbi prin metoda clasica.....daca pilitura multa exista sau deja are uzura mare, o curatare nu face minuni
    1 point
  20. Eu o folosesc des in N la semafoarele lungi de peste 1 min. Cred ca asta e utilitatea aceste pozitii, altfel nu ar intra si iesi din N fara sa actionezi butonul de pe maneta, sa cupleze cat mai repede in D. Nu vad ce s-ar strica, daca nu s-a intamplat nimic in 280K. nu cred sa fie vreo problema.
    1 point
  21. Daca curtea nu e in panta, in P. Daca e panta, si frana de mana. In P, un pin ("cui") actionat automat blocheaza unul din arborii din cutie (nu stiu care), impiedicand miscarea masinii, dar permitand miscarea arborelui motor. Practic, in pante mai mari, acel pin va sta fortat, in timp aparand uzura. De aceea e recomandata frana de mana la stationari mai lungi, de preferat trasa prima, eliberata pedala de frana si pusa cutia in P. Si la manuale, acelasi lucru e valabil: frana de mana prima, ulterior bagat in viteza si dat drumul la ambreiaj (daca motorul e oprit) - pentru ca masina sa nu "stea" in arcurile de la placa de presiune. In timp se vor slabi si vor aparea trepidatii si socuri la debreiere.
    1 point
  22. Ai dreptate. Nu e mare inginerie. Eu il schimb singur la 80000-90000 km.
    1 point
  23. Am inceput si eu de azi sa folosesc „autohold”-ul ... functioneaza impecabil si e de foarte mare ajutor, mai ales in aglomeratiile din oras ... am descoperit America ...
    1 point
  24. Tu ti-ai desenat un D cu markerul pe ceasuri sau cum?
    1 point
  25. exact si cand o pui in D mai ales ca de obicei o faci si brusc si accelerezi si brusc se intampla ce am scris eu mai sus
    1 point
  26. Lasati cutiile in D, nu le mai scoateti pe liber, chit ca stati 10 secunde sau 50 la semafor sau ca mergeti bara la bara pe DN1. Daca vreti sa nu le stricati prematur, evident.
    1 point
  27. E 128 lei litrul atf3 original, ce naiba. A lui o fi mai original )))
    1 point
  28. Va prosteste ala la Targoviste grupa mare. Nu prin faptul ca schimba tot uleiul, daca il schimba. Ci cu preturile mai mari ca la reprezentanta. Si il mai si laudati pe net. E 128 lei litrul atf3 original, ce naiba.
    1 point
  29. Este simplu. Procedura ZF de schimbare al uleiului in cutie nu implica ce face la targoviste afonul ala. Procedura zf nu implica golirea convertizorului si spalarea cutiei ci doar scoaterea uleiului din cutie cum face zf faur , reprezentantele si multe altti cunoscatori adevarati in cutii. Ala incearca doar sa va agate cu tehnici inventate de el , tehnici proaste si mai costisitoare pe deasupra. o seara buna eu nu stau sa ma cert aici cu voi ca nu vreti sa intelegeti si va uitati in gura la toti mascaricii asazisi mecanici.Fiecare face ce vrea cu masina lui la urma urmei...
    1 point
  30. Doamne.. cum sa schimbati uleiul la cutie la targoviste ? :frantics: :frantics: cum sa scoateti uleiul din convertizor si sa spalati cutia ? :laugh: pe maimutoiul ala nu ar trebui nici macar sa il lasati sa se uite la masina voastra daca tineti la ea. Uleiul la cutie il schimbati la reprezentanta sau la service faur atat. Resetarea adaptarilor de dupa nu e obligatorie...e o mare abureala oriunde ati schimba uleiul si va spune ca e strict necesar e o abureala. Am schimbat uleiul la cutie la service faur si am resetat adaptarile la Service Scream (Tezparii) bmw , am mers cu masina apoi am verificat iar adaptarile si erau la fel ca inainte de resetare. p.s dupa ce am schimbat uleiul la cutie am mers vreo 10 000 km si abia apoi am resetat adaptarile doar asa....ca se aude ca asa trebuie.
    1 point
  31. Azi am mai finalizat un retrofit, PMA2, optiune disponibila pe F36 doar incepand cu modelul LCI din 03/2017. PMA2 are senzori de parcare 360 de grade (12 in total), detecteaza si parcheaza automat masina atat longitudinal cat si lateral (bay sau parallel parking), are functia de Auto-PDC care activeaza automat PDC-ul daca esti foarte aproape de un obstacol la viteze mici si Active-PDC care franeaza automat masina daca in timpul manevrei de parcare detecteaza un obstacol in imediata apropiere. Cateva poze cu noile optiuni pe ecranul navigatiei, revin si cu pozele senzorilor dupa ce o spal
    1 point
  32. Schimbati uleiul cum se schimba in toata lumea fara demontare cutie, se desface cutia numai daca ai probleme, nu asa de dragul de a demonta, de aceea are filtru si magneti pentru a retine pilitura, care se formeaza inerent din frecarea discurilor, dupa 10k. e pilitura in tot uleiul, nu are unde sa se duca, nu renteaza sa platesti dublu, din banii astia faci 2 schimburi la 80k. si e mai benefic.
    1 point
  33. Eu am schimbat la Faur doar cei 5L care curg. Uleiul din cutia mea era destul de curat. Daca e fff murdar, merita desfacut, ca iti ramane pilitura multa in cutie, si evident daca a ajuns asa murdar este o problema acolo. Toata nebunia asta cu desfacutul cutiei a plecat de pe la Targoviste, toata lumea stie de la cine Eu zic sa stai linistit, schimba la 60-80k km uleiul cu tot cu baie/filtru si nu o sa ai probleme.
    1 point
  34. Gata si cu detectia de persoane la night vision, inclusiv background detection. Mai am butonul de activare de montat. Practic sistemul e full functional la fel ca in orice BMW care are optiunea din fabrica. Scuze pentru calitatea pozelor dar e foarte greu sa faci poze in mers si sa fii si atent sa nu calci pietonul
    1 point
  35. @Ame24 : Multumesc! Intre timp am facut revizia la MHS Militari (ulei + filtre) toate originale BMW. Am inlocuit bieletele de directie deoarece cea de pe stanga avea un mic joc, reglajul de geometrie la AutoSoft Militari (foarte buni mecanicii de la AutoSoft) si am mai inlocuit mansoanele de cauciuc la amortizoarele spate (pufferele cum le zic mecanicii) deoarece erau coapte si pline de crapaturi, fapt constatat de cei de la MHS la revizie.
    1 point
  36. KAFAS2 up and running. Functii noi: NPI, Daytime Pedestrian Recognition cu City Braking, SARAH Controller. http://s32.postimg.org/6xk0nq7b5/image.jpg
    1 point
  37. 178.000 km este numarul magic? Am vazut cred ca cel putin 10 BMW pe autovit cu fix 178.000km, coincidenta sau? iarasi, faza cu 320 cu 143 cai e prea nesimtita... cum sa ii zici 320 cand ea e 318? Nu zic neaparat de amicul tau, dar mi se pare o idiotenie sa minti omu§ ca e 320 si el sa fie 318i doar pentru ca sunt mai cautate 320 si poate poate se razgandeste si ia 318...
    1 point
  38. M-as mira sa fie lucrurile atat de simple. Motorul asta e extrem de comun, asa ca ar pierde foarte multi bani daca ar face recall oficial la toate. Aproape imposibil.
    1 point
  39. Cred ca erau mai multe lanturi rupte decat posesori de E90. Si cei cu Logan erau exasperati de problema.
    1 point
  40. Nu ma iau de nimeni, evident ca parerile sunt impartite, si mie imi place tractiunea spate dar x-drive sta mai bine in curbe, face plecari mai bune si te ajuta ceva mai mult iarna. Totusi confirm ca si tractiunea spate este ok iarna daca ai anvelope bune contrar acelor mituri care circula si astazi in gurile celor care nu au condus macar o iarna un rwd. Chiar si vara prefer sa conduc un rwd. BMW anyway.
    1 point
  41. astept cu nerabdare sa calce pe bec, sa nu mai vad pe toate topicurile contrazicerea lui cu scaunele si km. omu' cred ca e amuzant maxim la petreceri/cabane/iesiri
    0 points
  42. Majoritatea vrea automata, cam asta e problema ,mai ales la pretul asta.
    0 points
  43. Buna seara si La multi ani! Haideti sa vedeti cat de imprevizibil, parsiv poate sa fie acest motor. Intamplarea pe care initial am vrut sa vi-o povestesc este destul de lunga, dar sunt destul de obosit asa ca o sa ma rezum la doua filmulete filmate la nici 24 ore diferenta, cam in aceleasi conditii (dupa ce masina a mers neintreupt apox. 10-15 minute, deci sa zicem ca motorul s-a incalzit). Filmarile sunt acestea: Intrebare; exista sau nu zgomot la distributie in filmarile prezentate? Daca da, cat de grav vi se pare? Cat de repede ati fugi si programa o schimbare de distibutie? Care poate fi cauza sunetului motor destul de diferit in cele doua filmari? Multumesc frumos. Noapte buna.
    -1 points
  44. Azi am schimbat si eu distributia la E91 318dA 2011 171k km. La bimmer 3200 lei. Foarte multumit de baieti, am prins un mecanic foarte serios, nu s-a dezlipit de masina mai bine de 8 ore. Si eu l-am asistat, adica am stat langa el de dimineata pana seara. A durat mai mult pt ca masina e automata si dureaza datul cutiei jos plus ca am mai facut si alte "reparatii" sa zic asa. Mai multe detalii pe topicul masinii mele. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/149484-e91-318da-2011/page__st__300 http://i59.tinypic.com/dcg9pk.jpg[/img]"]http://i59.tinypic.com/dcg9pk.jpg
    -1 points
  45. Ai zice ca traim in desert. Asta cu "e praf, deci trebuie schimbat uleiul de 3 ori mai repede" e o gogoasa aruncata de Doreii din service-uri, ca sa-si scoata parleala. Daca ai fi zis ca nu avem autostrazi si se merge mult urban as mai fi inteles.
    -1 points
  46. Loganul Laureate 1.6 16 valve(cea de la muncã) in primul rând ca e cea mai puturoasã masinã, iar peste 110-120km/h ai impresia realã cã se desface in bucãti.Intr-adevar in oras ieºi mai bine la consum, dar nu ca demaraj.
    -1 points
  47. Cand vrei si tu sa faci burnout, ca ai cauciucurile cam duse: http://i65.tinypic.com/f5tmp.jpg http://i67.tinypic.com/2djt4w7.jpg http://i67.tinypic.com/kagsv7.jpg Cu gumele de rezerva, cateva zile....Nu doresc cuiva sa aibe jante in marimi diferite (19 pe fata, 18 pe spate) decat daca vrea sa vada cum se aprinde tot bordul ca pumul de craciun )) http://i64.tinypic.com/2qsxq14.jpg Dupa 2 zile: http://i67.tinypic.com/o0nxhy.jpg Pirelli P-Zero 2017 275/40/R19
    -1 points
  48. Scaunul soferului pare destul de ok de la distanta....ceea ce ma ingrijoreaza este felul in care arata pedala de acceleratie...la cat e de murdara, pariez ca masina nu o fost spalata prea des , iar schimburile de ulei/filtre nu cred sa fie facute mai repede de 30 000 km. Grija mare la tot ce se cumpara de la dealerele din zona Berlin. 9o% dintre acestea sunt detinute de turci,arabi,rusi etc.
    -1 points
  49. tipic...pune discuri originale bmw si nu mai patesti asta
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.