Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/27/17 in all areas
-
Nu stam degeaba. Dupa upgradeul pompei de inalta presiune, turbinele primesc ceva "hibridizare", maine ajunge intercoolerul "putin" mai mare, (~14 litri in loc de 7 litri cel stock), tot maine ajung si arcurile Eibach Pro Kit iar pe langa asta masinuta a primit si jante pe 19", originale dar cred ca o sa le schimb culoarea. Revin cu poze dupa ce puzzle-ul e gata :frantics: PS: Era sa uit, am retapitat si volanul, astept trimul si comenzile de la vopsit, revin cu poze.3 points
-
Am incaltat-o cu rotile de vara, ocazie cu care am pus si gume noi intrucat se tocisera. Am pus tot Pirelli p7 runflat. Si 2 poze, cu un mic update, am schimbat grilele black high gloss . http://i68.tinypic.com/2rz9sfq.jpg http://i64.tinypic.com/flyoaw.jpg2 points
-
Asta a fost tare ,cum mama dracului poti sa diagnostichezi o distrubutie in procente Cele trecute de 280.000 sunt cu -XX %2 points
-
sa nu uiti sa resetezi senzorul de potential, nu e normal sa incepi de la 60% cu distributie noua... spune te rog si unde ai fost la service sa stim si noi unde se pot face preziceri sanatoase pentru motoare bolnave... roaga mesterul sa explice formula potentialului distributiei dar nu cum am facut eu, ca sigur am gresit 0km potential 100% 111000 potential 60% 222000 potential 20% 277500 potential 0% dar tu mai puteai merge cu ea vreo 50000, ceea ce inseamna ca tu aveai potential 0% undeva pe la 161000 ...2 points
-
Pretul e 12000 EUR discutabil pt ca prefer sa-mi scot mai multi bani pe ea * Scrisesesi gresit.1 point
-
Defapt discurile nu sunt ovalizate. http://www.mossmotors.com/SiteGraphics/Pages/brake_discs.html1 point
-
cu putin timp in urma am montat rotile de vara. toate bune atunci, dar azi pentru ca am avut drum la bucuresti am fost la autosoft sa echilibrez rotile. nu bateau, dar nemtii sunt afoni la echilibrat (cred), pentru ca aveam 100g-150g pe roata...clar erau bine, dar probabil nu stiu sa invarta anvelopa pana iese putin. intr-un final le-am scos la 20g-40g. surpriza a venit de la amortizorul spate, care a picat dintr-o data. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170327_114723_zpsu824ayrk.jpg asa ca am comandat bilstein B4 pentru spate...urmeaza un test si pentru cele fata...deocamdata ne-am apucat de treaba. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170327_171648_zps2bmemrmo.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170327_171700_zpsf1jxifmn.jpg1 point
-
pai ti-am si spus ca aveam impresia ca sunt adaptive, iar faptul ca nu apare xenon in lista e pt ca e standard. la fel cum la non-LCI nu apare in lista dotarea halogen inca o chestie sa iti dai seama pe viitor, daca e xenon de fabrica nu are rotita de ridicare/coborare a farurilor la LCM, are doar rotita pt intesitatea luminilor interioare. cele cu halogen au doua rotite1 point
-
Ceva de genul am primit si eu. Un mail cu oferta de revizie pt F10 520D,la 1150 unde scria clar ca include toate filtrele,uleiul si manopera La birou,oferta a fost de 2000lei,in aceleasi conditii. M-am suparat si am facut-o in alta parte la jumatate de pret,chiar daca nu e reprezentanta dar macar au reusit sa monteze filtrul de polen,asa cum trebuie,nu invers ca la reprezentanta1 point
-
13999 Asta e problema, nu automata sau manuala Nici in Germania nu indraznesti sa visezi sa iei un asemenea pret1 point
-
Salut, Si eu patesc asa...in special cand este mai frig afara (cu toate ca masina sta in garaj). Nu cred ca ai ce-i face...trosnesc plasticele...1 point
-
LCI are bi-xenon standard, au scos halogenul de pe lista. Asta din anunt (prima) cred ca are chiar bi-xenon adaptiv. Te-a indus in eroare ca la non-LCI semnalul cu bec normal=halogen, dar nu mai e asa. La LCI ai doar xenon si led de ales, fara halogen. Legat de motorizare, pana acum, in general 520 s-a dovedit a fi mai fiabil decat 525...bine, generalizam doar. La 525 e cam pacatoasa turbina mica, pe langa dubioasa distributie. Eu daca ar trebui sa aleg intre cele doua motorizari, cred ca as alege 520, as schimba direct distributia+soft la Iasi (niciodata chip-uri, box-uri sau alte scheme)...dar in realitate iti vor ajunge si cei 184cp L.E.: LCI = facelift; non-LCI= ai prins ideea...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si in lista pusa de mine apare ca data a productiei 14.07.2008,insa inmatricularea/punerea in circulatie s-a produs in luna august. Nu stiu ce apare pe bimmer,eu am scos lista optionalelor in momentul in care am verificat-o pentru cumparare chiar de la reprezentanta Autotransilvania,si aparea CIC,deci e clar. Multumesc!1 point
-
Du-te la un service mai capabil, da rotile jos, pune prezoanele inapoi si strangele in diagonala in forma de stea cu cheia dinamometrica la 120 Nm si pune ceasul comparator perpendicular pe disc la distanta cam de 1 cm de buza. Daca bataia discului este mai mare de 0,02 mm (doua sutimi) sunt stricate discurile Daca vreunul din discuri are bataie, se da jos discul, se curata flansa de asezare a rulmentului cu peria de sarma la metal si dupa se verifica cu ceasul comparator. Nu stiu care este bataia admisa pentru rulment, trebuie verificat in TIS. Este posibil ca un rulment stricat sa strice discurile, sau vreun etrier blocat sa-l supraincinga Asa se face verificarea ca la carte, nu se schimba piese pe ghicite1 point
-
1.Verifica nr de identificare si intrarile in service. Sper ca toate sa fie la Bmw. 2. Roaga-i pe cei de la dealer sa iti trimita o poza cu brief-ul mare ca sa vezi cati proprietari a avut si ce nationalitate au fost. 3. Verifica si rezerva-ti minim 3 masini inainte a pornii la drum spre Germania...piata de masini s-a schimbat enorm...chiar si in Germania. Succes!1 point
-
Ceea ce e mult...nu e putin...si eu sunt moderator pe alt forum,dar acest topic e deja deschis de prea mult timp,desi conform regulamentului poate e ok,dar,sa tii un topic deschis doar cu acest UP cred ca este deja prea mult,se abuzeaza prea mult de bunul simt al moderatorilor.Chiar daca nu se incalca regulamentul,par acest topic total inutil se poate inchide. Multumesc mult. Altfel,vom vedea si la anul aici tot...UP! ca sa-si faca omul si posturi...1 point
-
In momentul in care o roata dintata angreneaza o alta se aude un mic suierat/zumzait, care creste in intensitate o data cu cresterea vitezei de rotatie a celor doua. Pentru a rezolva problema suieratului se folosesc roti dintate elicoidale. Fiind mai scumpe de produs acestea nu se pun si pentru marche-arriere, mersul inapoi avand roti dintate clasice (cu dintii drepti) care zumzaie. Orice masina suiera cand mergi cu spatele. Crescand viteza creste si intensitatea sunetului.1 point
-
Da, 240CP, dar nu-s ca si caii de bmw Se poate scoate si mai mult, cu siguranta orice producator poate gasi solutii in acest sens, doar ca problema se va muta mai tarziu la capitolul fiabilitate. Cu siguranta fiabilitatea este redusa, dar s-ar parea ca nu mai reprezinta interes pt nici un producator. Sa tina 3-5 ani cat iti ofera garantie, dupa care D-zeu cu mila. Fapt concret daca analizezi motorul de 2l diesel din diferite generatii, acesta fiind si motivul in mare pt care un motor de generatie mai veche este mult mai fiabil decat unul din actuala generatie. Pe de alta parte, materialele din care-s construite anumite componente, dimensiunile lor au fost poate reduse si asta doar din considerente de cost reduction.1 point
-
@mik15: da, e mult plastic si asta mi-a sarit si mie in ochi prima oara cand am vazut-o live...dar na, nu mai pot da timpul inapoi Sper ca farurile sa-si faca treaba ok, desi nu cred ca au ceva functie speciala. Sunt total de acord cu privire la ecranul de navi, imi placea si mie mai mult cum era integrat la F10 cel Professional. Cel Business mic arata ca nuca in perete, in spatiul ala mare. @Tavicu: se pare ca acum au prevazut spatiu pentru roata de rezerva slim, o poti configura de la inceput dar m-am zgarcit si acolo Nu cred nici eu ca spatiul sub tablia aia e diferit, doar ca tre sa gasesc o metoda sa ridic sa ma uit sub el. Eventual daca spatiul exista, o sa cumpar o roata slim sa o bag acolo. @Alex: masina a fost adusa de la dealer de pe langa Frankfurt, de acolo km. Trimurile in combinatia aia negru lucios cu argintiu sunt cele standard, la fel si schimbatorul. Are o linie cromata asa, daca te uiti in poza asta...nu arata rau deloc pentru stock. Normal ca nu e nicio suparare, tocmai de asta se discuta aici, sa vedem plusuri si minusuri, sa ne dam cu parerea...ajutam alti colegi sa configureze poate mai bine, dupa gusturi si preferinte1 point
-
1 point
-
Masinuta se tine bine in continuare. Pe partea estetica a primit distantiere de 20mm, astfel am ET 0 pe spate, iar pe partea tehnica, din nevoia de mai multa putere, a primit o pompa de inalta presiunea mai capabila. :frantics: http://117.imagebam.com/download/NiqoIA6EcmrQjT5q_Mnc3g/53799/537980941/2.jpg http://117.imagebam.com/download/U0NwF7zabEdy-q3AS4gprA/53799/537980930/1.jpg1 point
-
In ce lume traiesti? Top Gear din Jilava, Pilot + alte persoane fizice cu garaje fac treaba extraordinara. Nu poti spune ca nu este nimeni care sa faca calitate. Sa nu vorbim doar din auzite sau sa ne aflam in treaba.1 point
-
In opinia mea, preturile cerute la Cluj (de aici sunt) sunt aberante. Pt bmw x3 2.0 diesel din 2005 pretul cu reducerea aferenta este 1500 de lei. Asta in conditiile in care pe ulei am dat 160 de lei (castrol 5w30 titanium- 5l) , filtru de motorina mann 120 de lei , filtru de ulei 50 de lei mann si filtru de habitaclu 70 de lei mann. Manopera 80 de lei la un service autorizat , total 480 de lei. Nu o sa inteleg niciodata de ce ei cer 3 preturi, dar imi amintesc ce imi zicea un prieten, cladirea aia mare si frumoasa nu se plateste singura1 point
-
Negrul asta este culoarea din echiparea standard, orice alta culoare as fi ales trebuia sa platesc. Sincer, am preferat sa pun altceva pe masina de banii aia si in plus imi place negrul. A trebuit evident sa ma incadrez intr-un buget, motiv pentru care am incercat sa configurez optiuni care sa imi aduca mie placere cand conduc, sau macar sa ofere un aspect vizual mai frumos interiorului atunci cand sunt la volan. Cu jantele, m-am gandit ca daca masina va fi livrata in martie, va veni din fabrica cu anvelope de iarna (asa e regula aici)...asa ca le pastrez ca roti complete de iarna. Pentru vara ma gandesc la ceva pe 19" Asta a fost si motivul pentru care nu am optat pentru pachetul M...crestea costul considerabil, imi baga pe gat anvelope run flat pe 18" pe care nu le suport (g30 are acum optiunea de a configura roata de rezerva) si in plus, am cam pus tot ce imi doream din pachetul M (volan, suspensie, scaune sport cu piele nu stofa si alcantara, plafon negru).1 point
-
Cand o sa iti comanzi tu poti sa iti iei chiar verde. Nu ii inteleg pe astia care dupa ce vad ce si-a cumparat omul incep ei cu ce optiuni ar fi pus in plus si ce culori ar fi ales. Si vezi ca naibii se scrie cu doi i.1 point
-
ce marca sunt anvelopele ( continental ) ?am montat continental sport contact 6 noi = 3800 ron( 2*235/35/19=2*265/30/19 non rft ) fiind foarte laudate si mi-a lasat cea mai proasta impresie , chiar nu ma asteptam... extraordinar de zgomotoase si pierdeau aer mult prea repede, bani dati aiurea... tind sa cred ca ciurucurile sunt facute doar pentru noi,am facut cu ele 3800 km si le-am schimbat imediat cum am ajuns in germania cu bridgestone rft si.. diferenta maxima a disparut zgomot si inclusiv problemele la denivelari care daca nu eram putin mai atent treceam instantaneu pe cealalta banda de mers. pertotal daca sunt posibilitati financiare cat de cat montati michelin pilot super sport sau bridgestone si o spun din suflet1 point
-
Asa sunt ele, niște gunoaie sunt instabile la viteze mari e de ajuns sa le misti Cu un deget din greșeala si te muta de pe o banda pe alta imediat , au sacrificat direcția exemplara de la bmw e60 de ex cu confortul... Am ĂŽnțeles din ce am mai citit pe forumurile de afara ca au remediat asta o data cu cele de la 2014 in sus...n-am mers cu cele cu pachet m care teoretic ar trebui sa aibĂŁ amortizoare mai sport... Si cu un logan ți Mai bine volanul la 100-120, rĂŁmâne cât de cât bat1 point
-
Si eu am tot vrut sa postez...pretul este mare sincer oricum ar fi masina, insa te inteleg si iti urez vanzare cat mai rapida la pretul care il doresti tu! Mult succes!0 points
-
E normal ca sa simti o imbunatatire a mersului motorului, indiferent daca aveai sau nu simptome/probleme/sunete ciudate. In concluzie inca o persoana care a schimbat preventiv distributia degeaba....se pare ca statisticile sunt in favoarea pozitiva.0 points
-
Am trimis un mail la ei ca sa imi faca un pret pentru revizie si cateva schimburi de piese. Intamplarea a facut ca am trimis din greseala mail-ul de 2 ori. Nu si-au dat seama si am primit inapoi 2 mail-uri de la reprezentanti diferiti cu 2 devize diferite. Deviz nr1 suma totala: 2950 ron Deviz nr2 suma totala: 2230 ron Mai zi ceva...0 points
-
Majoritatea vrea automata, cam asta e problema ,mai ales la pretul asta.0 points
-
Sa nu ĂŽți parĂŁ rĂŁu cĂŁ nu ai luat-o, e greu de crezut cĂŁ mașina are km reali, iar la Pitești e greu sĂŁ gĂŁsești o mașina corecta0 points
-
Vor F10 la banii astia ... dupa care ii vezi ca se vaita de probleme, preturi ... bineinteles se apuca de retrofit-uri. Bafta la vanzare0 points
-
Ms frumos . Ideea e ca locuiesc in germania si cel mai probabil pe la sf anului o sa vin in tara si as vrea sa imi fac o resoftare pentru ca aici ma costa mult prea mult si sincer mecanicii de la noi sunt de 10 ori mai buni dc aici si stiu ce vb .in fine . Ms-1 points
-
Adica unde ai putere tu acuma o sa simti mai multa putere si unde crezi ca ai probleme o sa se schimbe ceva infim si raportat la puterea care o ai dupa soft o sa ti se para ca iti face la fel si anume plafonarea respectiva. La ce te referi Cosmin prin "Am si un PumpeDuse foarte dopat", oricum daca ai 230cp si 440 NM (pe dyno) cu dpf si egr on ti-a iesit destul de mult.-1 points
-
Cosmin pai oricum Common Rail trage foarte liniar fata de PD care este mai violent.Chiar se simte diferenta atunci cand ai mers cu masini cu PD si dupa treci pe CR. Cookie...adevarat, nu prea se compara dovezi clare cu vorbe...dar pana la urma din ce am citit diferenta dintre remapare pe dyno si remparare fara dyno este ca ai o dovada clara a puterii( si nici atunci 100% sigura) si se diagnosticheaza mai bine masina inainte-dupa remap. Crede-ma ca la TCM turbo de ex cand am facut soft la golf mi-a pus softul in fata blocului unul dintre asociatii lui Dragos Voinea, la momentul respectiv se gandeau sa-si ia un dyno si sa deschida un garaj in alta parte. Mi-ar fi facut acelasi lucru si cu dyno diferenta fiind ca mi-ar fi scos o foaie. Softul care mi la pus in fata blocului putea sa-l puna oricare altcineva cu 100-150-180 euro cum ai spus. Daca m-as duce sa-mi modific softul la CompleteChip nu m-as duce pentru ca au dyno ci pentru experienta si profesionalism.-1 points
-
-1 points
-
Cum spunea si un coleg mai sus si eu zic ca este vorba de anvelope. Adica trebuie sa ai RUNFLAT. Experienta mea de zilele trecute. Seria 6 mers cu ea aprox 20000 km cu anvelope de vara RunFlat. Absolut nici o problema la viteze f ridicate pe autostrada. Montat anvelope noi de iarna pe ea, marca premium...dupa montare masina nu iti mai da aceeasi senzatie de stabilitate la viteze ridicate. Desi confortul clar s a imbunatatit prin montarea noilor anvelope, la primavara cand voi lua anvelope de vara noi, voi lua cu siguranta RunFlat. P.S. in trecut am avut aceeasi senzatie pe un F10. Am crezut ca mi se pare mie si ca sunt eu nebun. Dar se pare ca si anvelopele RunFlat au rolul lor atunci cand le au pus nebunii astia pe masina ca echipare de fabrica.-1 points
-
Acuma pe frig ia 9.3 mediu.Vara ĂŽmi ia 8.8 mediu dar am mers toatĂŁ vara cu ea decapotata.-1 points
-
N-are rost ...se pare ca masinile astea nu mai au nicio valoare. Azi i-am luat triple led LCI ,praguri interioare M3 ,pedale performance .Mi-o mai tin un an ,n-are rost sa o vand pe nimica toata. Se poate inchide .Multumesc.-1 points
-
Ca sa-ti raspund la intrebarea de mai sus, NU e normal sa simti cand schimba viteza cand este rece, iar cand se incalzeste sa nu mai ai acele simptome. Ar trebui sa schimbi uleiul la cutie. Iar cand simti acel mic soc la cutie este din viteza a 2-a in a 3-a. Si fara sa intru in polemica cu tine, esti sigur ca ai km. originali? Si in alte tari se manaresc km., chiar daca ai istoric service-s la zi. Iti spun acest aspect, deoarece vad in poze ca ai cuta destul de pronuntata la scaun sofer + plus volanul destul de tocit, din ce vad in pozele puse de tine. Tu ai scaune COMFORT, cu piele DAKOTA iar la km. care spui ca ii ai, nu are voie sa faca acea cuta. In rest, sa ai parte de ea si sa o folosesti cati mai multi km. fara probleme.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nasol moment cu roata de rezerva, nici eu nu am loc pentru ea in portbagaj insa am cauciuri rft pe care le voi inlocui cu normale cand se vor uza.-1 points
-
Are dreptate cavaliere. Plus ca scaunul sofer arata destul urat, are cuta destul de pronuntata, mai ales ca sunt scaune comfort, piele dakota. Si ce daca are istoric la ea!, poate sa fie si la BMW, tot poate sa aibe km. dubli masina, se fac si acolo manarii, sau nu stiai!? Intradevar sunt si cu km. putini si reali, dar pretul este pe masura.-1 points
-
Intra pe site si da pozele sa se vada pe tot ecranul si vei vedea ce tocit este volanul, + ca la km. care spune ca ii are, evacuarea trebuia sa arate mult mai bine. Mai mult ca sigur nu sunt km. reali. Mai mik15, daca nu vezi bine, eu spun sa te uiti mai atent, fa pozele mari si vei vedea Iar daca nu stii ce inseamna piele dakota, cu scaune comfort, eu spun sa te abtii. Iar daca treci prin Brasov, te astept sa-ti arat scaune comfort cu piele dakota si nu numai la mine, iti arat la mai multe masini, unde au km. mult mai multi si nu au asa cute, poate o sa te convingi si tu pana la urma. Si uita-te si la volan sa vezi in partea stanga/ dreapta ce uzura are, uzura aia este tot normala, dupa parerea ta? Dar la evacuare te-ai uitat? Parca postasei un F10 la vanzare al unui amic de-al tau, unde masina avea 220.000 km. cu aceleasi scaune, unde aratau mult mai bine, fata de ce vrea colegul sa ia.-1 points
-
Te-ai trezit si tu, voi va sunati intre voi! ca sa dati minusuri, sau sa nu luati minusuri Acum se vede clar cine sunt marii meseriasi care sar cu minusuri. Spor-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00