Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/28/17 in all areas
-
Cred ca se face multa analiza pe text, semantica si interpretare; eu personal am inteles ca pretul este discutabil in conditiile in care cineva interesat si pasionat doreste masina; oricum, e destul de rara la km aia, anul acela si istoric complet.3 points
-
Nu am auzit de bine de powerchip, eu zic sa nu faci asta. Eu am 2012 520d, 184hp, multe dotari, + navi mare si bi-xenon fabrica. Pot sa-ti zic ca sunt super suficienti acei 184hp. Banuiesc ca e automat. E destul de inteligenta cutia sa schimbe in viteze inferioare atunci cand calci pedala de acceleratie la podea (depasiri), fara sa dai schimbatorul pe modul sport. Fac depasirile de la 3000 rot/min, pana la aproape 5000. Daca o dau un sport, schimba si mai sus, dar nu vad nevoia. Daca ai nevoie sa fie foarte sprintena, in situatia in care te grabesti, depasesti, opresti, slalom, oras, etc (nu fac asa ceva, dar am testat), atunci modul sport este prietenul tau, si e la indemana pe schimbator. Am mers sportiv si pe autostrada, intre 160 km/h si 200 km/h, si iarasi am fost super multumit. Ma grabeam foarte tare si m-a servit masina. Legat de xenon, cel mai probabil vei fi nevoit sa-ti montezi. Lumineaza genial, si faza scurta si lunga. Comod de condus noaptea. Iarasi navigatia mare e un must-have, si 520d-ul o are (mare). Sfatul meu e sa mergi pe 520d. Legat de samsari, atata timp cat verifici minutios masina (cu o persoana autorizata, sau la un service la alegerea ta), nu ai de ce sa-ti faci probleme. Sunt si samsari cinstiti. Kilometri se verifica in mai multe surse (senzori abs, viata filtru de particule, etc), nu prea mai poate fi pacalit. PS: rog nu veniti cu argumente ca 520d este submotorizat, este evident ca omul nu vrea / nu are nevoie de 530d sau mai mult. Si il sustin in alegera lui.2 points
-
intrebare , azi am ajuns sa platesc impozitul si surpriza .... s-a redus ceva de anul asta ? Impozit auto - 1800 ron - 10% bonificatie pentru plata integrala = 1584 ron ( 2993cmc )2 points
-
Masinuta se tine bine in continuare. Pe partea estetica a primit distantiere de 20mm, astfel am ET 0 pe spate, iar pe partea tehnica, din nevoia de mai multa putere, a primit o pompa de inalta presiunea mai capabila. :frantics: http://117.imagebam.com/download/NiqoIA6EcmrQjT5q_Mnc3g/53799/537980941/2.jpg http://117.imagebam.com/download/U0NwF7zabEdy-q3AS4gprA/53799/537980930/1.jpg2 points
-
Model - M550dx - EUR Color - Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery - Excl.leder Nappa Erw./schwarz - NASW CB - Co2 Content 2N9 - 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 2PA - Locking Wheel Bolts 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive 230 - Eu Specific Additional Equipment 248 - Steering Wheel Heating 258 - Runflat Tyres 3AG - Backup Camera 302 - Alarm System 316 - Automatic Tailgate Operation 322 - Comfort Access System 337 - M Sport Package 4B9 - Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 - Glas Roof, Electric 423 - Floor Mats, Velour 430 - Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 - Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 - Comfort Seats, Electric. Adjustable 464 - Skibag 465 - Through-load System 488 - Lumbar Support Driver/front Passenger 494 - Seat Heating F Driver/front Passenger 502 - Headlight Washer System 508 - Park Distance Control (pdc) 522 - Xenon Light 524 - Adaptive Headlights 6AA - Bmw Teleservices 6AB - Control Teleservices 6VA - Cic Control 6WA - Instrument Cluster W. Extended Cont 601 - Tv Function 609 - Navigation System Professional 676 - Hifi Loudspeaker System 698 - Area-code 2 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - Individual High-gloss Satin Chrome 761 - Individual Sun Protection Glazing 775 - Individual Roof-lining Anthracite 8KA - Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC - Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 - Automatic Lock When Driving Away 8TF - Active Protection For Pedestrians 8TN - Daytime Driving Lights Selectable B 8V1 - Ncap Label 868 - Language Version Dutch 877 - Deletion Cross-over Operation 886 - Dutch / On-board Documentation 1CC - Automatic Start/stop Function 1CD - Brake Energy Regeneration 2TB - Sport Automatic Transmission 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4UR - Ambient Light 4U2 - Driving Experience Control Incl. Ec 548 - Speedometer With Kilometer Reading 6NH - Hands-free Facility W. Usb Interface Masina a fost produsa pe 25/05/2012 dar a stat intr-un showroom olandez pana in ianuarie 2014 cand a fost cumparata de un belgian . In prezent are putin peste 160.000 km . Retrofiturile initiale au fost volanul M cu padele de LCI si grilele de M5 OE . La verificarea mecanica initiala masina s-a prezentat mult mai bine decat a fost GTul la cumparare . Maine urmeaza sa schimb : - placute fata / spate ( ATE ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru aer ( OE ) - filtru motorina ( MANN ) - filtre polen cu carbon activ ( MANN ) - ulei BMW Shell 5W30 - stergatoare ( Bosch ) - un senzor de parcare ( OE ) + am comandat 2 anvelope 245/35/20 Michelin PilotSuperSport de la NorAuto ( trebuie sa ajunga pana vineri ) Din punct de vedere estetic masina se prezinta bine fara defecte care sa necesite revopsire dar are nevoie urgenta de o corectie medie pentru ca lacul are swirls destul de agresive si este foarte contaminat . In seara asta la prima spalare a fost o adevarata aventura sa usuc masina , am avut nevoie de 3 prosoape de microfibra mari pentru ca apa pur si simplu baltea pe lac . Estetic in seara asta am aplicat : - prespalare cu APC Meguiar’s in concentratie mare - SFE pe jante - Autobrite Magifoam - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER - DodoJuice LimePrime paint cleaner - BiltHamber AutoQD - APC Meguiar’s pe covorasele interioare - aspirare - PrestineClean pe toate suprafetele din interior ( piele , plastice , bord etc ) Retrofituri in viitorul apropiat : - bord digital 6WB - sistem de sunet LOGIC7 ( bang&olufsen sunt 3800-4000 de euro ) - NBT - LED Headlights Cateva poze din seara asta , nu am avut un obiectiv bun la camera deci calitatea lasa de dorit , o sa urmeze mai multe dupa ce ii fac corectia in weekend si aplic LSP-uri ( BiltHamber AutoBalm , Menzerna PowerLock + AutoQD ) http://s26.postimg.org/co84fde55/DSC_0271_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ypyepeymx/DSC_0274_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fnjmg8d09/DSC_0275_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3keaso1y1/DSC_0277_Medium.jpg http://s26.postimg.org/lxaaphn15/DSC_0279_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bko03eti1/DSC_0281_Medium.jpg1 point
-
Masina e in stare perfecta. 58120km REALI, intretinuta la automobile bavaria. carte service si istoric disponibile Pretul e 12000 EUR discutabil pt ca prefer s-o vand unui pasionat care chiar se bucura de ea. Anuntul de pe autovit aici https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-120-ID7Gks9W.html#xtor=EREC-55-[id1]-20170219-[diplayLink]-1373555@1-20170219222521 Prima inmatriculare Mai 2009 in RO, produsa 2008 Motor de 2000 cmc, 170 CP (N43B20A) Dotari: - cutie manuala cu 6 trepte - functie automatic start/stop (ICC) - breake energy regeneration (ICD) - pachet design M - scaune sport - scaune incalzite - faruri bi-xenon - suspensie sport - senzor de ploaie si lumina - tapiserie combinatie piele/stofa - climatizare automata cu doua zone - jante de aliaj de 17'' cu anvelope runflat Bridgestone de vara si NOKIAN de iarna1 point
-
nu te teme de distributie. ca sa iti fie mai simplu, calculeaza masina cu vreo 800-1000euro mai mult ca fiind pretul ei final, ultima suma fiind un fel de cheltuiala in viitorul apropiat gandeste-te ceva gen: daca iau o masina asa buna/scumpa/noua, merita sa ii pun niste anvelope noi...ei bine, un set de anvelope noi premium costa cat o distributie iar dupa ce o schimbi, cat ramane la tine nu vei mai avea probleme...in schimb cu turbina mica de la 525 poate o schimbi de cateva ori, poate iti distruge motorul sau poate ai pace vesnic cu ea (prea mult "poate") oricum faza cu anvelopele chiar e de luat exemplu, ca in 3-4 ani schimbi 2-3 seturi, pe cand distributia POATE o data... asa ca din nou, nu te teme ps: b47 nu are raspandire mare inca, deci pana acum merge...desi nu cred ca e ferit nici el de problemele lui n471 point
-
1 point
-
Cum a spus si colegul...fara chip. la ambele este necesara schimbarea distributiei (4500 ron). eu am exact ca modelul 2012. sunt foarte multumit de 4x4. consumul urban cca 10 l, extraurban 6 l. face liftul are ceasurile mai frumoase1 point
-
1 point
-
mda ... e ceva gresit la mijloc 100% ... 1800 ron - 10% reducere ( 180 ron ) nu da in veci 1584 ron :getlost:1 point
-
3' E90 318d Intake manifold AGR without flap control Este fara acele "swirl flaps", E90 non-LCI de 163 de cai avea1 point
-
Da, ca dupa cum se stie daca iei una din Germania cu 200 de mii de km are abia facut rodajul fata de una cu 70 de mii facuti in Romania. Adica aceeasi masina daca ar costa 13 mii in Germania, aici trebuie sa o vanda cu 9 mii ca deh, e Romania. Complect adevarat. )1 point
-
Cu al meu BMW 320D TOURING E91 163CP-2006, in urma cu doua saptamani am fost intro excursie cu sotia mea avand doua geamantane, la Cazanele Dunarii, pe itinerariul: din jud. Mures - Alba Iulia - Drobeta T.S - Moldova Noua - Timisoara - Deva - Mures, in total: 1100 km. In urma cu 1 luna am schimbat filtrele(ulei, aer, polen) + 5,5 l ulei Castrol 5W30, si......am inlocuit toate "organele" care sunt in cele 4 injectoare! De ce? Fiindca anul trecut la un drum mai lung realizat in aceeasi formatie , dar pana in Germania, am avut un consum mixt de 6,6 litri/100km la 130 km/h(viteza de croaziera-PA), si am zis ca o fi mult. Asa ca, dupa "update-tarea" injectoarelor(Test equipment for modern injection systems - Finland)si inlocuirea consumabilelor mai sus-mentionate, masina a scos un consum de 4,7 litri/100km (mixt)!!! Atat a aratat la bord cand am parcat masina in garaj! Prin urmare, sunt f.f. multumit de consum, precum si de cum se comporta masina; parca si prornirea e alta, mersul in gol, accelerarea si plecarea de pe loc, "tasnirea" la o depasire, ce mai, e super-ok! :goodjob:1 point
-
Nu te descuraja,pretul este unul corect....aici sunt multi ce prefera un ciuruc de germania cu 100k km dati inapoi,sa dea maxim 5-6000 euro si sa zica ca au cine stie ce m5....1 point
-
Eu am runflat de iarna si normale de vara. 225 55 17. Masina e la fel de stabila si cu unele si cu altele, dar doar daca presiunea e cea recomandata pt 5 pers. Adica 2.6 fata si 3.1 pe spate. Alfel trebuie corectii mici si e vulnerabila la vant lateral.1 point
-
1 point
-
Preiau eu ideea de argument pertinent. Probabil ca masina e mai stabila aparent la viteze mari, doar ca run-flat au fost create pentru o lume ideala cu sosele ca in palma; nu doresc si nu-mi doresc sa trec pe run-flat pentru ca stiu ce VIBRATII sunt tramsmise caroseriei la viteze mari sau mai mici si mai ales cand ai parte de bucuria unei fisuri in frumoasele jante de 17.. 18 ..19 inch; sa nu te/va miri(ati) - se "datoreaza" combinatiei runflat-jante late-groapa/gropi/borduri! ..probabil nu ti s-a intamplat sa ai o janta (doar) indoita pe interior (a mea are una, facuta de fostul propietar) sau fisurata (si mai grav) Dar sa zic altfel - multi/destui chiar in vestul Europei au patit ce am descris eu mai sus.. si nu le pare bine ..deloc. De aceea pentru mine cauciucurile normale sunt foarte potrivite; nici o surpriza. Forumul acesta este singurul unde am aflat ca run-flat trebuie montate pentru a nu avea probleme cu geometria rotilor. As fi tentat sa spun ca tot ce tine de directie-suspensie este muult mai bine conservata/protejata avand "gume" normale decat run-flat. Un articol doua cu argumente Pro si Con Run-flat. PS. Inca un amanunt - cu, cauciucuri Michelin Primacy 3 X-Green 225 45 R17 am facut peste 60k km. Si faceam si mai mult daca nu s-a rupt un arc pe fata si am tot amanat sa ii fac geometria, pana s-au uzat cele de pe fata.. Cum am reusit asa ceva? Presiune verificata aproape in fiecare saptamana si mentinuta cu putin peste 2.4 Bari, fata-spate.1 point
-
Nu stam degeaba. Dupa upgradeul pompei de inalta presiune, turbinele primesc ceva "hibridizare", maine ajunge intercoolerul "putin" mai mare, (~14 litri in loc de 7 litri cel stock), tot maine ajung si arcurile Eibach Pro Kit iar pe langa asta masinuta a primit si jante pe 19", originale dar cred ca o sa le schimb culoarea. Revin cu poze dupa ce puzzle-ul e gata :frantics: PS: Era sa uit, am retapitat si volanul, astept trimul si comenzile de la vopsit, revin cu poze.1 point
-
1 point
-
Perosanl as alege facelift-ul, Insa vezi ca tipul este samsar am mai vazut n. anunturi cu masini in aceea curte, Pielea crem/bej este pacatoasa daca nu ai avut pana acuma vei vedea ca orice ai purta se va murdari repede.1 point
-
Am incaltat-o cu rotile de vara, ocazie cu care am pus si gume noi intrucat se tocisera. Am pus tot Pirelli p7 runflat. Si 2 poze, cu un mic update, am schimbat grilele black high gloss . http://i68.tinypic.com/2rz9sfq.jpg http://i64.tinypic.com/flyoaw.jpg1 point
-
Or fi aez mai frumoase insa calitatea si rezistenta e sub a celor oe. De ce nu cauti alt model oe, ca gasesti cu 700 800 euro.1 point
-
Am camera in parcare si l-am filmat cand a furat-o. Am pus pe farcebook filmuletul, s-a speriat si a adus-o inapoi1 point
-
Mers in sport poate cu 100 la ora constant, altfel nu consuma atat sa fim seriosi, cu 10 curatari de injectoare sau fara. Ba mai mult ai inclus aici si mers putin urban, deja e fabulatie.1 point
-
Nu s-a inventat inca X3-ul care sa consume 6l la 100km...poate doar la relanti1 point
-
Eu am un prieten cu N47 de 163 cai din 2011 si a avut probleme cu distributia. Masina fabricata in 2011, cumparata din Germania in 2012-2013 si au inceput problemele la mai putin de 150k km. Toate motoarele N47 necesita schimbarea distributiei. Stiu ca problemele apar la toate versiunile. Eu nu mi-as lua N47 si sa ii las distributia asa, tu ai idee cat costa sa repari un N47 cu distributia rupta? Si alt motor costa foarte mult. Nu vad de ce ar risca cineva sa isi distruga motorul, iar din ce proprietari de N47 cunosc toti au avut probleme. Chiar sunt curios de ce mi-am luat 2 minusuri. De acum promit sa spun toti viitorilor posesori ca N47 este cel mai fiabil motor de pe planeta si ca nu are probleme cu distributia, ca uleiul din cutie nu trebuie schimbat niciodata si uleiul din motor merge lasat 30 000km cum zice Bmw. Pana la urma nu sunt banii mei, de ce sa nu ramana omul cu masina in drum peste 6 luni?1 point
-
Frustrat rau de tot nu asa,laudaros mare ,aia de la reprezentante sunt niste prosti si numai el este cel mai bun mecanic.Cel putin de Sorin Zamfir albie de porci .Nu suporta nici un comentariu care nu este ca el.Pe fb are multi prostanaci care i-l sustin ,3 sferturi din ei nu au masini si nu au condus in viata lor un BMW mai nou de 2010.1 point
-
Bine punctat. Nicicum nu e bine la noi. Si bineinteles ca totul a pornit de la samsarelul emancipat andrei vuv, bufon de curte regala.1 point
-
Din fericire pentru mine acel tacanit adisparut dupĂŁ ce am bĂŁgat aditivul si am mers cam 250 km din care aproximativ 100 in oraș, in afara am mers in modul sport la 3000 de rpm. Sa fiu sincer nu am crezut ca va funcționa dar se pare ca am avut noroc. Pentru byreme, aditivul l-am luat de Service Scream (Tezparii) BMW si a costat 80 lei, este aditiv BMW 83192296922,1 point
-
daca ai actuator cu pe vacuum intai schimba furtunele ca nu te costa nimic. daca nu ai nici o schimbare inverseaza electrovalvele cea de la egr o pui pe turbo, f simplu de facut. ai sa vezi ca ai rezultate tu la cum imi spui ca se manifesta as spune ca actuatorul ramane blocat dar nu as crede ca e din cauza turbinei. cel mai probabil e electrovalva. o simpla inversare a acestora iti va da raspunsul concret. Cu acel releu am avut si eu de furca cu mult timp in urma, dar ca probleme imi dadea porniri greoaie sau deloc uneori. oricum costul acestuia e undeva in jur de 8 euro deci nu e mare nazdravanie daca vreti sa incercati. problema e de a nu cheltui banii in zadar inainte verificati. acel releu iese in diagnoza cu oscilatii de presiune in pompa de joasa presiune (cea de sub scaun) cum a mentionat si colegul mai sus1 point
-
Ai avut exact 12% bonificatie....poate asa ofera primaria respectiva.Ce au gresit este suma in sine...ala e impozit pt.motor de 2500 cmc.0 points
-
Adevarul complect e undeva la mijloc ; masina oboseste din mult mai multe cauze decat km rulati0 points
-
Nu prea inteleg de ce mereu se compara pretul din Romania cu pretul de pe mobile.de .... daca comparam si un ap in berlin cu unul din bucuresti nu au nici o legatura daca beau o cafea in Germania ma costa 5 euro aici e 2 euro daca vrei pret de Germania sa se duca sa o vanda acolo ... aici este complect alta piata si alte cerinte iar o masina care a stat 10 ani in Romania nu are nici o legatura cu una din Germania oricati km at avea in plus0 points
-
Pretul si mie mi se pare corect. Si pe mobile se invart la 11-13k niste modele asemanatoare. Doar justificarea " o dau scump ca sa ajunga la pasionat " mi s-a parut putin aiurea.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Culoarea asta nu se vinde... Mai bine ii bagi o folie de alta culoare. Poate asa ai sanse.-1 points
-
si cand o sa bata soarele nu mai vezi nimic ceea ce ai facut tu faci si cu niste servetele umede-1 points
-
-1 points
-
Majoritatea vrea automata, cam asta e problema ,mai ales la pretul asta.-1 points
-
Pretul e 12000 EUR discutabil pt ca prefer sa-mi scot mai multi bani pe ea * Scrisesesi gresit.-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00