Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/29/17 in all areas

  1. Volanul: http://117.imagebam.com/download/vtfPJAUxM1_vz_hxmAagSQ/54079/540782557/volan%20%282%29.JPG http://117.imagebam.com/download/e-W6NGM6-ln1bbKsD4y7Tg/54079/540782563/volan%20%283%29.JPG Intercoolerul: http://117.imagebam.com/download/8QXc4U45iEB8jgrSf7HazA/54079/540782547/intercooler.JPG Electrovalve turbo (una o schimbasem deja dar le schimb preventiv si celelalte 2): http://117.imagebam.com/download/tZ0gXvtJTeQKSybaChKGxQ/54079/540782542/electrovalve.JPG
    4 points
  2. Reglaje noi pentru directie dupa update-ul suspensiei.
    2 points
  3. Consumul depinde de extrem de multi factori si dpmdv este individualizat. Daca e unul care a prins mai liber si a vazut ca are atunci un consum mai mic, scrie repede pe forum iar altii care citesc se asteapta sa aiba acelasi consum in orice conditii. Pt ca cel care a scris nu a precizat exact si care au fost conditiile in care s-a obtinut magicul consum. Ca sa nu mai zic de aia care reusesc consum mai bun decat scrie in carte. Aia magicieni adevarati nu bolovanii aia de la Bmw care nu au invatat sa-si conduca masinile.
    2 points
  4. 2 points
  5. intrebare , azi am ajuns sa platesc impozitul si surpriza .... s-a redus ceva de anul asta ? Impozit auto - 1800 ron - 10% bonificatie pentru plata integrala = 1584 ron ( 2993cmc )
    2 points
  6. Nu te descuraja,pretul este unul corect....aici sunt multi ce prefera un ciuruc de germania cu 100k km dati inapoi,sa dea maxim 5-6000 euro si sa zica ca au cine stie ce m5....
    2 points
  7. Multumesc Mike Adevarul e ca m-am cam bucurat de ea in ultima saptamana...am ajuns aproape de 4000km Ce-am mai descoperit: - oglinda din dreapta nu mai este heliomata la modelul asta (doar cea de la sofer) - un pic dezamagitoare aceasta taiere de cost la un pachet pe care totusi dai destui bani - oglinda interioara (precum si cea din stanga) are un sistem complet idiot de intunecare cand bat farurile in ea, in sensul ca nu se intuneca pe toata suprafata, ci lasa pe conturul oglinzii un spatiu de 3-4mm in care e oglinda normala...atunci cand farurile bat in ea din anumite pozitii, fix in ochi iti sclipesc si fac un contrast mare cu restul suprafetei oglinzii care e dimmuita - extrem de enervant - rama care acopera difuzoarele alea mici triunghi de langa oglinzile retrovizoare este dintr-un plastic ordinar, finisate parca cu flexul. La fel si compartimentul de sub bord, de la sofer, e dintr-un plastic tare si foarte neplacut la atingere...si ala finisat prost - scaunele ofera suport lateral bun, insa mi se par un pic tari la drum lung si lateralele sezutului sunt prea pronuntate. Dupa ceva timp de condus, simt ca imi apasa pe lateralul piciorului si ma obliga sa tin picioarele mai stranse, intr-o pozitie nu tocmai confortabila. Daca ar fi sa aleg din nou, as merge ori pe scaunele normale, ori pe cele comfort. - cotiera este un pic mai jos pozitionata decat la F10, sau scaunul nu se lasa atat de jos, incat la modelul asta si pentru inaltimea mea (1.86) parca nu mai e asa confortabila pozitia. Imi placea mai mult la F10 cum era pozitionata cotiera...si scaunul. - pe drumuri virajate de munte se simte nevoia de mai multa putere, daca vrei ceva senzatii si nu doar sa rulezi lin De bine - navigatia este precisa, rapida si suficient de detaliata. Nu am simtit nevoia de professional - motorul este intr-adevar mai silentios decat N47 si vibreaza mai putin (comparate side by side) - cutia schimba frumos, cu conditia sa fii ferm in ceea ce vrei sa faci. Ori mergi relaxat si apesi progresiv pe pedala, ori brusc. Daca te vede ca eziti, ezita si ea Am avut cateva momente in care a schimbat aiurea vitezele - am mers maxim cu 220km/h ca am anvelopele de iarna inca, dar probabil poate mai mult, undeva spre 230-240. Se simte un pic instabila la denivelari si pe viraje largi la viteza, dar tind sa cred (sau sper) ca e de la cauciucurile de iarna fiind mai moi. Oricum alegerea suspensiei M a fost inspirata. - extrem de silentioasa, probabil punctul ei forte. La 200km/h porti o conversatie normala in masina, fara sa ridici vocea, iar muzica se aude bine, acoperind aproape total zgomotul de fond. - franeaza excelent, poate si din cauza ca este mai usoara. Se si simte asta cand rulezi la viteze mai mari...un dezavantaj e ca nu pare asa asezata. Am comparat direct cu un 525xd F11, care parca megea pe sine (roti pe 18" cu anvelope de vara e drept) - lumina ambientala e cool noaptea - consumul mediu pana acum e undeva la 6%, bunicel zic eu
    1 point
  8. Dupa ce am trimis filtru de particule la curatat si turbina la verificat dc tot statea masina a aparut acel sunet si la mine, problema a fost ca la montaj la imbinarea filtrului pe turbina avea scapari de gaze. Am demontat filtrul si realiniatbpe turbina sa se muleze perfect si zgomotul a disparut.
    1 point
  9. Mda...se pare ca am scris aiureli.
    1 point
  10. Ptr 2500 cmc e pana in 900 lei intreg, fara bonificatie. Pe un an.
    1 point
  11. Ai "ACE" la numar....
    1 point
  12. Asta e bulanul suprem, m-am tavalit pe jos de ras cand am citit... In alta ordine de ideii , foarte deosebita culoarea masinii! Succes pe viitor
    1 point
  13. Da, ca dupa cum se stie daca iei una din Germania cu 200 de mii de km are abia facut rodajul fata de una cu 70 de mii facuti in Romania. Adica aceeasi masina daca ar costa 13 mii in Germania, aici trebuie sa o vanda cu 9 mii ca deh, e Romania. Complect adevarat. )
    1 point
  14. 1 point
  15. Super motor, super mașinĂŁ. Și manualĂŁ. Bravo, s-o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos!
    1 point
  16. Pot fi testati in ce fel si chip doreste clientul . Bonus : ma jur, cand e cazul , pe mama ca aia sint E a doua masina care pleaca rapid multumita numarului de km verificati. Mai departe, tu stii ce vrei sa latri pe aici Urmeaza un X6 2008 cu 70.000 km , bafta
    1 point
  17. Urmatorul retrofit, LCI taillights. :frantics:
    1 point
  18. @edit: pentru ce vrei tu iti trebuie optiunea "Apple CarPlay", pe care nu stiu daca ai configurat-o. Costa 300 euro parca. Referitor la wireless charging, e o optiune faina daca ai Samsung. Din ce stiu iPhone nu are inca asa ceva. Pentru ca ai navi professional, ai si WLAN Hotspot inclus, adica poti face practic o retea wireless in masina, la care sa se conecteze toata lumea. @branevl: da, este noul b47 insa nu stiu sa-ti spun sincer cum e comparativ cu b47. Pe F10 cand am testat, era tot motorul asta de 190CP. Nu am simtit vibratii pana acum, nici la mers incet nici pe loc...masina e mult mai bine izolata fonic oricum decat F10. Ca si putere mie imi este suficient si mi se pare mai agil si vioi decat F10 cu acelasi motor. E drept, pe autostrada nu am nevoie prea mare de zvac, depasiri, etc...masina ajunge foarte lejer la 150km/h si probabil peste, dar inca e in rodaj asa ca o menajez. Cutia de viteze e cea mai buna din ce am testat pana acum. Pe o masina din clasa asta parca nici nu merge manuala, dar daca bugetul e restrictiv cred ca si-ar face treaba bine si aia. La cum se conduce, as cumpara masina chiar si stock, doar cu dotarile standard...poate doar senzorii de parcare i-as pune in plus, datorita gabaritului. In rest are cam tot ce e strict necesar si functional.
    1 point
  19. 27.02.2017 - revizia anuala ( aprox 7000km de la revizia trecuta ) @ Dl. ING. Ilie ( Ciolpani ) - ulei BMW OE Shell 5W30 - filtru aer OE - filtru ulei OE - filtru polen cu carbon activ OE - filtru motorina OE Filtrul de aer vechi era extrem de murdar ( 90% km in Bucuresti ) , imediat dupa revizie s-a schimbat radical sunetul motorului si raspunsul la pedala de acceleratie
    1 point
  20. Le arunca el singur pe la 10k km. Acum mai misca ceva ca sunt noi....desi daca acum le simte moi oare cum o sa fie la vara? O sa devina zgomotoase in timp....parerea mea.
    1 point
  21. Flavius, fara suparare, de ce ai apelat la o anvelopa de buget? Ai o masina premium cu 265cp/550nm..
    1 point
  22. @ ryo - 100% Am auzit ca a venit vara ...
    1 point
  23. pret 250 euro sau schimb cu jante pentru e90 sau e60 ! Fata de cei care au dat minus imi cer scuze daca am gresit ceva in anunt ! va rog sa ma corectati .
    1 point
  24. Eu nu consider f10 mai instabil ca e60,este doar muuult mai confortabil. Nu e normal sa l simti instabil,eu merg frecvent cu viteze >200km/h si nu mi-a dat niciodata aceasta senzatie.
    1 point
  25. Salutare, Am o intrebare legata de consum. Consum seara dupa 21:00 13-14 mers foarte calm. Ziua full trafic adica viteza medie 17 km/h 18,8-20 Autostrada viteza constanta 120km/h 9,5 Autostrada viteza constanta 140 km/h 10,5 Mi se pare destul de ridicat! Astept mai multe pareri Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  26. eu cred ca mizeria ar ramane in filtrul de motorina, nu cred ca ar ajunge pana la injectoare
    0 points
  27. Complect adevarata logica. La 200.000 km una din Germania are doar rodajul complectat. Ele complect ar rula in Germania 2-3 milioane de km, dar aia sunt toti niste batrani latifundiari care vand BMW numa' rodat romanilor, la pret de nimic... PS. Dupa rodajul complect de 200.000 km, se mai schimba uneori kitul complect de distributie? :goodjob:
    0 points
  28. Eu acuma cand am vandut 530-u, am platit impozit pe anul asta, fix 2380 lei.. Ciudat cum ai platit tu asa putin.. Bine era sa platesc si eu atata.. Sa fie mai scump ca era pe firma? si asa, prea mare diferenta
    0 points
  29. Pana dai tu E60 poate o sa mai am masina Bala Km oricum fac putini pe an spre deosebire de altii. O dau tipla.
    -1 points
  30. Asa sunt ele, niște gunoaie sunt instabile la viteze mari e de ajuns sa le misti Cu un deget din greșeala si te muta de pe o banda pe alta imediat , au sacrificat direcția exemplara de la bmw e60 de ex cu confortul... Am ĂŽnțeles din ce am mai citit pe forumurile de afara ca au remediat asta o data cu cele de la 2014 in sus...n-am mers cu cele cu pachet m care teoretic ar trebui sa aibĂŁ amortizoare mai sport... Si cu un logan ți Mai bine volanul la 100-120, rĂŁmâne cât de cât bat
    -1 points
  31. Am avut si E60 (525d), dar la capitolul stabilitate F10 mi s-a parut mult peste E60.
    -1 points
  32. Pai cele fata sunt mai inguste (8.5j) iar jantele pe spate sunt foarte concave /late si conform calculatorului de anvelope ,corespunde echilibrul intre cele doua marimi la o diferenta infima de 0.7%
    -1 points
  33. Ahh, pentru ca cele fata le-am luat noi, iar cele spate fiind o marime mai neconventionala, le-am vanat sh in stare cat mai buna cu putinta . Setul rotilor de iarna vor fi disponibile spre vanzare de saptamana viitoare.
    -1 points
  34. Da, cred ca sunt cele mai tari anvelope de buget la ora actuala, am ramas placut impresionat de ele, sunt chiar ceea ce scrie pe ele, Clasa B consum, Clasa B aderenta pe ud, 69db. Fantastic de moi si aderente. Singurul minus ar fi o oarecare pierdere de sharp a directiei, in detrimentul confortului, dar, sunt mai bune decat goodyear-urile de pe spate ce au costat un pumn de bani cand erau noi. Am vazut set de 4 x Landasil 245/40/18 de ex sub 1.000lei !!
    -1 points
  35. Salut , arata foarte bine jentile !! ce marca sunt ?
    -1 points
  36. Un punct de vedere comun, @branevl. Raspunsul e unul destul de simpu : pentru ca sunt FENOMENALE. Pe cei curiosi ii invit, cu drag, la o tura si se pot convinge ca Lansail-urile de mai sus sunt anvelope ce bat multe alte anvelope premium pe care ar fi trebuit sa dau 800-900 euro setul. Motive: 1. 2. Ce zic cei de la tyres review uk?
    -1 points
  37. Nu! Tocmai aia e si ideea, da foarte bine contrastul dintre negru mat si negru lucios. E foarte frumoasa asa, laso asa, cel putin pe fata!
    -1 points
  38. Cele mai bune oferte cu km putini pt varsta lor dar nu pot fi garantati!
    -1 points
  39. Ai avut exact 12% bonificatie....poate asa ofera primaria respectiva.Ce au gresit este suma in sine...ala e impozit pt.motor de 2500 cmc.
    -1 points
  40. Nu stiu ce e MHS sau APAN, dar stiu SIGUR ca bimmer nu este reprezentanta BMW. La fel cum nici BMW Service Scream (Tezparii) nu este! Eu am zis pretul ala mare la reprezentanta (nu parteneri, sau alte minuni). Vedeti ca e diferenta mare
    -1 points
  41. Wow....ce oferta.... eu zic sa nu o refuzi....sa vinzi 2 cauciucuri la pret de unu si sa vina sa iti ofere cineva jumatate din cat ai cerut....e de nerefuzat.
    -1 points
  42. De aia se strica injectoarele pentru ca ramane totul in filtru. dar care este logica sa mergi asa pe rosu... nu ai motorina ii pui nu ai bani de motorina vinzi masina. simplu
    -1 points
  43. Salut,am o roata si cred ca este aceeasi dimensiune,pret 400 lei,daca te intereseaza vb miine pt detalii...0725691059
    -1 points
  44. Nu prea inteleg de ce mereu se compara pretul din Romania cu pretul de pe mobile.de .... daca comparam si un ap in berlin cu unul din bucuresti nu au nici o legatura daca beau o cafea in Germania ma costa 5 euro aici e 2 euro daca vrei pret de Germania sa se duca sa o vanda acolo ... aici este complect alta piata si alte cerinte iar o masina care a stat 10 ani in Romania nu are nici o legatura cu una din Germania oricati km at avea in plus
    -2 points
  45. Nu cred ca iti trebuie omologare RAR pentru o asemenea conversie.Nu scrie nicaieri in actele masinii ca e cu volan pe dreapta/stanga.Tu probabil doresti un service sa-ti faca treaba ca la carte.
    -2 points
  46. Adevarul complect e undeva la mijloc ; masina oboseste din mult mai multe cauze decat km rulati
    -3 points
  47. Ofer 700ron pe ele Sent from my iPhone using Tapatalk
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.