Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/30/17 in all areas

  1. Cum ii sta bine unui septar infoliat,in burnout..
    5 points
  2. Sper ca nu ma insel, dar din cate stiu, pompa de motorina este in rezervor. Daca mergi "pe rosu", nefiind suficient combustibil, nu se va asigura racirea pompei
    4 points
  3. Dar vanzatorul nu te ingrijoreaza deloc deloc?? Full full full funcționeazĂŁ tot și perfect ca o mașina noua fĂŁrĂŁ bĂŁtĂŁi șocuri sau alte probleme , dotĂŁri full geamuri blindate interior seria 7 cu scaune ventilate racire, ĂŽncĂŁlzire și masaj+ memorii, holograma parbriz, faruri bu xenon adaptiv in curbe ,senzori parcare , presiune roti , direcție activa fata și spate la fel ca la M5
    4 points
  4. da am uitat sa postez ieri dupa ce am fost , am avut bani ramasi pe rol dupa ce am vandut 335'ul ( impozit platit pe 6 luni , masina vanduta dupa 2 luni )
    3 points
  5. banuiesc ca esti ironic
    2 points
  6. Eu vorbesc in cunostinta de cauza. Daca tu ai avut Riken pe masina dar pretentii de Michelin Pilot Super Sport e treaba ta. Repet sunt anvelope ok, se echilibreaza usor si sunt la nivel cu Debica, Barum si alte anvelope de buget. Daca mergi in limitele bunului simt cu masina sunt ok. Asta este parerea de de fost posesor de Riken de vara. Daca tu ai alta parere expune-o cu niste argumente mai detaliate decat "puscarii de anvelope".
    2 points
  7. Salut, Am tot urmarit acest forum si in special aceasta sectiune de ceva timp dar abea acu m-am decis si eu sa povestesc despre masinuta mea. In octombrie am devenit si eu fericitul posesor al unui F31. Este o poveste lunga cum am luat-o si am zis sa nu va plictisesc Long story short: am trimis un prieten dupa ea, aceasta masina fiind ultima pe lista si cea de backup! Dupa ce am adus-o in tara si am fost la BMW sa schimb lichidul de frana si am aflat ca masina a fost luata de la un partener BMW si tocmai iesise din leasing avand service all inclusive pana atunci. Intial imi doream un 320 dar pentru ca nu am gasit ceva cu toate dotarile care mi le doream si la un pret ok m-am multumit cu un 318 (mai ales ca veneam de pe un opel cu 80 cai ) Masina este exceptionala ... drept dovada ca am facut 20k km in 4 luni cand eu inainte faceam 10k intr-un an
    1 point
  8. A venit timpul sa imi prezint noua masina, BBO 2.0 Masina este un E60 535d LCi 286CP, fabricatie 06.2008, nu foarte dotat, dar nici chel. Printre optiunile remarcabile se numara: 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 337 M SPORT PACKAGE 4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 563 LIGHTS PACKAGE 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Toate optiunile pot fi vazute aici: De cand a ajuns pe mainile mele, masina a beneficiat de urmatoarele: -Revizie completa (filtru ulei, motorina, aer, polen MAHLE) + ulei Liqui Moly Top Tec 4600 5w30 -Placute fata spate Textar + senzori -Amortizoare fata-spate Bilstein B4 M Tech -Flanse amortizoare Sachs -Clapetele din admisie au fost eliminate si inlocuite cu dopuri dedicate + o curatare a galeriei -Downpipe + DPF Off -Update complet la iLevel 2015 -Termostate Behr (ambele, deoarece imi statea temperatura motorului la 70 d egrade) -proiectoare + rame proiectoare noi (dupa ce masinuta a facut cunostiinta cu o vulpe pe drumurile patriei noastre) -canal aerisire frane dreapta + contra-aripa dreapta (tot in urma intalnirii cu vulpea) -suporti far deoarece am reusit sa ii stric cand am dat jos farurile -reconditionat faruri Pe urma, toate jantele au fost roluite (buza jantelor era putin ovala) + valve noi + anvelope iarna Michelin Pilot ALpin 245/40/18. http://115.imagebam.com/download/MhiQxwK-8LiEGwTwtW-uJw/51261/512609545/IMG_7336.JPG Dupa toate operatiunile de mai sus, motorul a primit un detailing amanuntit. http://115.imagebam.com/download/WaY37-tSbzNa-Bcu6v7AZg/51261/512609592/IMG_7473.JPG Pe partea de codare, am activat MP3 + Welcome Lights pe proiectoare + viteza digitala in bord + avarii cu impuls dublu. Farul de pe partea dreapta avea clemele rupte, astfel am cumparat alt far si am mutat tot de pe farul meu pe noua carcasa, iar cu aceasta ocazie, lupa de pe dreapta a fost inlocuita deoarece era putin "obosita", iar cea de pe stanga a fost curatata impreuna cu un detailing al ambelor sticle. http://115.imagebam.com/download/Uv_4jPFihASGikfvLrIv2A/51929/519286379/15398906_10208129365977213_1766166956_o.jpg http://116.imagebam.com/download/1qLVFWjYeJLJCS6HvOmIBQ/51929/519286383/15398942_10208129365937212_482833841_o.jpg Trimul de la volan + comenzile au fost revopsite deoarece aveau o folie destul de nasoala pe ele. Avand in vedere ca e un motor destul de potent, dieselul de top pe vremea lui pe aceasta caroserie, masina a beneficiat de remapare Stage 1+. http://116.imagebam.com/download/A4MwAglVHT5kvC17IWWWoA/51261/512609557/IMG_7426.JPG http://116.imagebam.com/download/lVnCtG1gGuLbcNmrWbuJ7g/51261/512609565/IMG_7463.JPG http://115.imagebam.com/download/KQGFg6QaPWAVVC7elq9cJA/51929/519285908/IMG_8025.JPG In scurt timp, clapeta de acceleratie a inceput sa dea semne de oboseala, motorul nu se mai oprea asa lin ca inainte iar intr-o frumoasa zi de sambata, si-a dat duhul. Astfel a urmat clapeta acceleratie noua Pieburg iar motorul a revenit la oprirea lina cum trebuie sa fie plus ca aveam si pierdere de putere si lag sub 2800rpm care acum a revenit la normal. http://116.imagebam.com/download/ZPudLzMJGJofngHgoFwqWw/51929/519285980/IMG_8165.JPG http://116.imagebam.com/download/zzf9U62QzaRsi-1TymGt8g/51929/519285920/IMG_8043.JPG
    1 point
  9. Pe principiu, ce e rosu si dauneaza la dinti? O caramida! asa e si cu mersul pe rosu. nush de unde va vin ideile astea, crezi ca degeaba ti-a pus si becul ala de atentionare in bord.
    1 point
  10. Este evident ca nu este bine sa conduci, cu motorina atat de putina incat sa fie aproape pe rosu. In general cand avertizarea (prima avertizare) apare cand in rezervor mai este motorina pentru 100 de km si acestia strabatuti pe autostrada cand consumul este minim. Ca si cantitate in rezervor vor mai fi 5 litri la un motor de 2 litri si creste probabil cu, cilindreea.. ce inseamna 5 litri intr-un rezervor de 50-60 litri(?) destul de putin, nu!? Ce iti sugerez este sa schimbi un prost obicei, in sensul ca poti alege singur o indicatie din bord a nivelului din rezervor (sa zicem 1/4) ca "indicatie/avertizare de gol" si de indata ce acul ajunge acolo pur si simplu mergi la pompa si alimenteaza. Nu este nevoie sa iti imaginezi ca poti mergi prea mult ca de fapt nu e asa - rezervorul e aproape de a se goli curand. E atat de simplu!
    1 point
  11. Nu va mai amagiti...problema exista cu N47-le. Ca nu vreti s-o schimbati, asta-i alt lucru. Tine intr-adevar si de noroc, de stilul de condus, conditii de trafic, urban, extra-urban, servisare, etc. Poate ca din toate aceste variabile reisese si acel "noroc" de care ziceam la inceput. Nu toata lumea foloseste forumul sau internetul sa semnalizeze ca i s-a rupt lantul, dar sunt persoane care au cumparat de nou o masina cu N47 si la ~50k de Km i s-a rupt lantul, la fel de bine cum sunt persoane care au peste 200k si n-au nici macar zornait. Sunt multi care chiar daca le zornaie lantul, habar n-au ca acel zgomot nu-si are locul acolo, sunt atehnici, poate doar daca ajung la un service si le semnalizeaza ca se aude lantul, dar ei inca sa nu faca nici o deosebire. Si atunci, lantul acela se va intinde tot mai mult in timp din cauza acelor intervale mari de service, poate nu menajeaza masina iarna cand e rece si doar se trezesc undeva in camp ca le-a pocnit lantul. Si a mea din 2012, desi am doar 132k km a trebuit sa-i schimb lantul fiindca se auzea un zornait usor. Daca nu stii de problema, nici nu-ti dadeai seama ca undeva in "spate" se aude o mica zornaiala. Sincer imi era si teama s-o accelerez mai tare asa ca am preferat sa-l schimb. Si intr-adevar lantul superior avea un anumit joc, se lungise intr-o anumita masura. Chiar si masini cu 90k sau 100k au zornait de lant si aici ma refer la cele de dupa 2011 ca tot se discuta de ele. Este o problema pana la urma si doar cine nu vrea s-o recunoasca, n-o vede sau pur si simplu o constata decat atunci cand e prea tarziu.
    1 point
  12. Nu ii cafteam...ca nu asa se rezolva lucrurile, chemat patron, mica intelegere sau scandal+opc. Nu te joci cu lucrurile scumpe ale unei persoane, nu iti bati joc de ele in halul ala, daca stii ca esti prost si nu esti in stare sa faci lucrurile cum trebuie, stai in pana mea acasa sau nu te baga, poate proprietarul a muncit mult sa isi ia masina sau poate sunt bani munciti nu furati, nu te bagi sa faci pe desteptul cu nisfe jante de bmw daca nu esti capabil de ce trebuie sa faci.
    1 point
  13. Nici vorba,sunt doar invidios:)))
    1 point
  14. Din fericire nu au mai aparut vibratiile. Cheia succesului au fost discurile si placutele originale.Am tras mult pana sa rezolv aceste vibratii.Daca ai probleme asemanatoare uita de discuri si placute after market ....
    1 point
  15. De apreciat analiza obiectiva asupra masinii. Bafta multa cu ea !
    1 point
  16. Eu zic ca nu e scumpa la cate dotari are(pachet m trapa navi mare etc...) Dar doar daca este ok din toate punctele de vedere. Mare atentie si in germania la turci arabi rusi....sunt la fel de inselatori ca romanii.
    1 point
  17. La ce viteza medie vad ca ai in poza ai stai linistit ca e un consum perfect normal.
    1 point
  18. Consumul depinde de extrem de multi factori si dpmdv este individualizat. Daca e unul care a prins mai liber si a vazut ca are atunci un consum mai mic, scrie repede pe forum iar altii care citesc se asteapta sa aiba acelasi consum in orice conditii. Pt ca cel care a scris nu a precizat exact si care au fost conditiile in care s-a obtinut magicul consum. Ca sa nu mai zic de aia care reusesc consum mai bun decat scrie in carte. Aia magicieni adevarati nu bolovanii aia de la Bmw care nu au invatat sa-si conduca masinile.
    1 point
  19. De aia se strica injectoarele pentru ca ramane totul in filtru. dar care este logica sa mergi asa pe rosu... nu ai motorina ii pui nu ai bani de motorina vinzi masina. simplu
    1 point
  20. Cand mai vezi MHS sau APAN sa stii ca sunt dealeri autorizati BMW. Lista completa pentru .RO o gasesti aici : http://www.bmw.ro/ro/fastlane/dealer-locator.html La MHS in Bucuresti costa 240 LEI, am updatat si F10 si F30.
    1 point
  21. Wow....ce oferta.... eu zic sa nu o refuzi....sa vinzi 2 cauciucuri la pret de unu si sa vina sa iti ofere cineva jumatate din cat ai cerut....e de nerefuzat.
    1 point
  22. da, ce sa zic ( :getlost: ), mersi de oferta dar prefer sa le ia cineva care le va folosi, nu cineva care face bisnita si vrea sa scoata bani pe ele
    1 point
  23. Mi se pare foarte mic si inghesuit portbagajul la g30 fata de f10,inclusiv e60. Nu conteaza bagajele,important e sa ai cardul la tine:)))
    1 point
  24. Si intr-un final asteptarea a luat sfarsit :frantics:
    1 point
  25. Doi frați cu același ADN insa personalitĂŁți diferite
    1 point
  26. Pentru ca iarna asta am simtit nevoia si am gasit un volan cu incalzire la super pret am decis sa imi fac un mic retrofit Astazi mi-au ajuns si restul pieselor urmand ca saptamana viitoare sa fac o excursie la Neo pentru a le monta. Ramane sa ma bucur de functionalitate la anu ) Urmeaza sa schimb si placutele de frana cat de curant si atunci am profitat si comandat doua pliculete de "pasta pentru frane" avand in vedere ca nu stiu daca cei de la service au. (poza este luata de pe net) Ca si placute am decis sa merg pe ATE normale (nu ceramice). La fosta masina am schimbat tot sistemu de franare cu ATE dupa ce am avut o problema si era sa fac accident si am fost foarte multumit de aceasta marca P.S: Recomand bavauto.ro. In 4 zile de cand am dat comanda am avut piesele livrate.
    1 point
  27. Cavaliere nu isi doreste tipul asta de masina, insa nici tu nu iti doresti, asa ca nu inteleg de ce nu mai poti tu dormi ca nu vinde el masina din noiembrie.
    1 point
  28. Esti cam fix cu Tva-ul ala peste pretul pietei, din ce pare. Succes la vanzare
    1 point
  29. De cele mai multe ori si in general in majoritatea afacerilor trebuie sa oferi calitate ca acel client sa mai vina la tine, dar sincer in acest domeniu "vanzator de masini" (samsar) te intereseaza maximizarea profitului si nu sta nimeni sa faca un profit de 100-200 euro doar ca sa fie clientul ce cumpara masina foarte multumit pentru ca pana la urma oricum acel client fie el si foarte multumit rar sa se intample sa se nimereasca sa cumpere tot de la tine.
    1 point
  30. Din pacate, de fiecare data cand vad la stiri cate un accident in care e implicat un BMW, in 90% din cazuri soferul BMW-ului e de vina. De ce oare?! Tind sa cred ca toti zmeii, in momentul cand au un amarat de maxim 2.0 sub capota, deja se cred piloti de Formula 1, deci implicit regii soselelor, fac depasiri riscante ca doar au BMW, de viteza sa nu mai vorbim ... pacat, din cauza acestor oameni fara un gram de minte, mor oameni nevinovati. Doar in aceasta saptamana, din intamplare vazand unele accidente la TV, in 30 % erau implicate BMW-uri. Eu nu zic, circula multe BMW-uri pe soselele patriei, dar si VW-uri circula multe, si Dacii, si Opeluri ... Sincer, pe buna dreptate sunt considerati soferii de BMW cocalari, deoarece (din pacate) o foarte mare parte dintre soferii de BMW chiar asa sunt. Ma uit si ma crucesc de multe ori la ce comportament deplorabil si cata aroganta pot expune in trafic unii soferi de BMW, indeosebi cei cu E46 (cei cu folii negre si pe geamul fata si M-power,M-Sport,etc pe parbriz) :thumbdown: ; sincer nu am chiar nimic cu posesorii civilizati de E46 sa nu se inteleaga gresit, si evident ca nu am nimic cu posesorii de BMW a caror IQ e in limite normale :twoup:
    1 point
  31. Eu sunt oltean si nu ma imbrac in trening niciodata. Ai vazut tu olteni in trening la filarmonica ? Scria pe trening din ce zona vin ?
    1 point
  32. Frumoasa tara...pacat ca e locuita...
    1 point
  33. Simt un iz de invidie? Decât sã arunce pneurile Încã bune.. Era ocazia perfectã pentru un burnout. @Cristian.O, de la ce serie În jos sunt permise burnout-urile ? Cu 3'ar e OK ?
    0 points
  34. Mi se pare cam maricel consumul. Din datele furnizate pare a fi ceva in neregula la viteze mici, deci ceva din motor/transmisie. Sau poate calitatea carburantului. De unde alimentezi? N-ar strica o verificare la DPF (gradul de incarcare), EGR. Uleiul din cutia de transfer l-ai schimbat? Si eu am X3 3.0D si la mers linistit in oras (neaglomerat cum e dupa 9-10pm si Bucurestiul) ar trebui sa ai intre 9 si 10 +/-. Hai sa zic pana in 11 (ca e mai greu X5). 18,8 l/100km la BMW e normal la condus sportiv, nu la condus normal in aglomeratie. Consumurile de pe autostrada par relativ ok.
    0 points
  35. E normal consumul, ai X5 de 2,2 tone, cu motor de 3000cc si 306 cai. Cat vrei sa consume? 8% in oras si 5% in afara? Consuma bine masina ta, stai linistit.
    0 points
  36. Si pe tine ce te intereseaza? Poate vreau s-o iau, de unde stii tu ca nu?
    -1 points
  37. Asta ai inteles tu deci prin "se preteaza sa ..." !? Uite ca a venit si intrebarea E de vanzare din Noiembrie 2016. Eu as tinde sa cred ca ai o problema de perspectiva bafta la vanzare, sigur Cavaliere are banii si isi doreste o asemenea masina
    -1 points
  38. Am si eu dreptul la o intrebare ? Una, nu alta
    -1 points
  39. tu ai evidentiat faptul ca nu am pus spatiu, fiind o greseala la tastare.In schimb tu esti total certat cu limba romana. chiar au fost detalii pe subiect. daca s-ar deschide un topic pt releu de bujii ars, unul pentru marca, unul pentru bujii, unul pnetru marca loc...ar fi foarte greu sa aduni infirmatiile pentru a trage o concluzie.
    -1 points
  40. Da, 240CP, dar nu-s ca si caii de bmw Se poate scoate si mai mult, cu siguranta orice producator poate gasi solutii in acest sens, doar ca problema se va muta mai tarziu la capitolul fiabilitate. Cu siguranta fiabilitatea este redusa, dar s-ar parea ca nu mai reprezinta interes pt nici un producator. Sa tina 3-5 ani cat iti ofera garantie, dupa care D-zeu cu mila. Fapt concret daca analizezi motorul de 2l diesel din diferite generatii, acesta fiind si motivul in mare pt care un motor de generatie mai veche este mult mai fiabil decat unul din actuala generatie. Pe de alta parte, materialele din care-s construite anumite componente, dimensiunile lor au fost poate reduse si asta doar din considerente de cost reduction.
    -1 points
  41. mp3 nu plac masinii si nici manelele, pune flac uri si mai formateaza stick ul o data.
    -1 points
  42. Salutare cunoaste careva pe dansa https://www.olx.ro/oferta/vand-sau-schimb-bmw-535d-din-2006-bi-turbo-272-cp-ID6960e.html#98003eb402 ? Vreau maine sa merg sa o iau si sunt curios daca stie cineva ceva despre dansa.
    -1 points
  43. asta il am si eu de doua zile l am pus ... sa fie eroare de la root oare ? ... am mai incercat cu lucki patcher si mai inainte si amm crezut ca nu am eu apk ul bun dar vad ca nici cu asta nu merge ...
    -1 points
  44. E vreo problema daca mergem cu 5-6-7 litri motorina in rezervor? Auzisem ca nu e bine la masinile pe motorina sa mergi cu cativa litri..
    -1 points
  45. Salutare, Azi am vazut in trafic un e90 rosu cu capota neagra(colantata probabil), evacuare aftermarket, dupa sunet un benzinar cred. Sunt curios daca posesorul este pe forum sau daca cunoaste cineva masina. L-am vazut de la banu manta, caranda, statuia aviatorilor pana la ambasada chinei spre pod baneasa. Multumesc, Andi
    -1 points
  46. Salutare dragi colegi! Dupa o lunga absenta, atat de pe forum cat si din lumea BMW, ata ma trage inapoi catre aceasta marca. In ultimele luni am facut test drive cu destule masini si anume: 120d hatchback, 320d sedan, F10-520d, C-class coupe, C-class sedan, E-class sedan, VW golf 7, Audi A3 hatchback si sedan...insa am sfarsit prin a comanda un G30 520d Finalistele ramasesera seria 3 F30, seria 5 F10 si noul E-class, care m-a impresionat intr-un mod extrem de placut (nu dati cu pietre). Diferenta de pret dintre F30 si F10 mi s-a parut destul de mica, intre masini configurate similar, iar combinat cu aparitia noului G30 decizia a fost luata imediat. Din review-urile de pana acum pare un progres fata de F10, atat dinamic cat si dpdv al calitatii materialelor folosite, desi recunosc, bordul anterior cu navigatia inclusa imi placea mai mult ca aspect. Abia astept sa o scot la o plimbare! Asadar, masina ce urmeaza sa fie livrata (sper) undeva la mijlocul lunii martie, are urmatoarea configuratie: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Momentan doar cateva poze teaser, din configuratorul online!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.