Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/31/17 in all areas
-
Ai tu impresia ca ne doare undeva de banii tai?e vorba ca tocmai cu faze deastea de rahat cu burnout s-a creat imaginea posesorului de Bmw,nu tocmai fericita de alfel, mai exact de cocalar cu "bolid"..intelegi tu,Petrut? Chiar tu asociezi limuzina ta cu sintagma "El Prezidente",zici ca se pupa cu cerculete si cauciucuri topite?7 points
-
5 points
-
Tu esti modelul nou,ala cu septar infoliatimi pare rau ca te-am suparat,insa asta e parerea mea5 points
-
2 points
-
Salut! Vand Oglinda retrovizor interior de pe masina personala E60. Oglinda este electrocromata si are ledul pentru alarma (EC/LED). Nu are nicio problema estetica sau tehnica, o vand deoarece am facut retrofit la cea cu EC/LED/FLA (high beam assistant). Masina este din 11/2008. Pret: 200 lei fix. Multumesc!1 point
-
1 point
-
Deci nu pot sa cred ca cineva a putut sa sechestreze masina in halul asta Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Nicio grijĂŁ,stai linistit,ĂŽl urmĂŁrim,n-o sĂŁ scape el așa ușor. Apropo,da ce a fĂŁcut? a trecut pe roșu?1 point
-
1 point
-
E vreo problema daca mergem cu 5-6-7 litri motorina in rezervor? Auzisem ca nu e bine la masinile pe motorina sa mergi cu cativa litri..1 point
-
Bai nene dar nu se uita nimeni la ce viteza medie are?!? Si la ce ora a facut consumul?!? In Bucuresti la ora aia este extrem de aglomerat...asa ceva...1 point
-
Pana mea, tu faci consumul pe 3 km ? Daca ai stat in trafic bara la bara, motor rece si cand ai prins un pic liber ai calact-o este prefect normal. Si mie x6 40d nfl, pe distante scurte imi lua 17, dar o medie, de la plin la plin 13-14%.1 point
-
Simt un iz de invidie? Decât sã arunce pneurile Încã bune.. Era ocazia perfectã pentru un burnout. @Cristian.O, de la ce serie În jos sunt permise burnout-urile ? Cu 3'ar e OK ?1 point
-
Normal ca toate service-urile recomanda schimbarea distributiei, sunt bani frumosi de ciugulit pt confortul psihic.1 point
-
Salutare cunoaste careva pe dansa https://www.olx.ro/oferta/vand-sau-schimb-bmw-535d-din-2006-bi-turbo-272-cp-ID6960e.html#98003eb402 ? Vreau maine sa merg sa o iau si sunt curios daca stie cineva ceva despre dansa.1 point
-
1 point
-
ultimul pret: 1800 ron daca nu se dau pana pe 1 aprilie, le montez inapoi pe masina.1 point
-
Altul cu distributia.....una doua distributia Acelasi sunet il am si eu....un trancanit metalic , din ce am "studiat" provenienta sunetului, pare sa vina din zona stergatorului din partea soferului.... dar nimic concret inca ma mai lupt cu el!1 point
-
daca tie iti place e ok....personal, cred ca tenta aia de rosu original ar arata super in combinatie cu restul.1 point
-
1 point
-
In ce lume traiesti? Top Gear din Jilava, Pilot + alte persoane fizice cu garaje fac treaba extraordinara. Nu poti spune ca nu este nimeni care sa faca calitate. Sa nu vorbim doar din auzite sau sa ne aflam in treaba.1 point
-
1 point
-
Ms six in line! http://i63.tinypic.com/28uhjm.jpg http://i68.tinypic.com/2a5c80m.jpg1 point
-
buna, vreau sa impart experienta mea cu bestia mea( E46 316ti compact automata) poate o sa foloseasca si altora: problema 1: picura ulei la motor si de fiecare data cand o porneam facea fum, iesea de sub capota ca si cum lua foc - cauza - garnitura de la pompa vacum problema rezolvata problema 2: fum pe teava de esapament imediat dupa schimbarea uleiului cu un 0*40 ca la carte, cauza simeringurile invechite, dupa schimbare simeringuri nici o picatura de ulei consumata si nici un pic de fum sau miros in spate Masina din 2003 cu 180.000km , acum merge impecabil, sunt f multumita de achizitie. Am tinut sa scriu pentru ca in primele luni cand am luat o dupa n diagnostice si garnituri schimbate tot eu am gasit problema pe net...nu in serviceuri cum ar fi trebuit. Bafta in rezolvarea problemelor!1 point
-
Iti garantez ca si la X5-uri si la F10-uri mi-au facut revizii la cutiile auto si nu am semnat nimic pe proprie raspundere si nu a fost cazul nici sa ma intorc cu vreo neplacere. Se respecta procedura BMW/ZF, au uleiul necesar, baia de ulei cu fitru inclus si suruburile se schimba, se reseteaza memoria cutiei sau adaptarile, se conecteaza apoi pt diagnoza si.. liber la drum. Nu prea se targuiesc in schimb..1 point
-
Nu te complica sa mergi tu la ANAF sau la financiar. Mergi la un birou de inmatriculari si fac ei toata treaba. Ieftin si mai repede decat o faci tu. Nice car!!!1 point
-
Exista multe topicuri in care s-a discutat si se discuta acest subiect. Explicatiile celor care vand acest produs, sunt probabil mult influentate de castigul realizat in urma chip tuning-ului. Cei care sunt impotriva,poate sunt invidiosi ca nu vand si ei,poate chiar nu sunt de acord cu aceasta metoda 100% "safe" sau stiu eu ce alte motive pot avea. Sa citim si parerea firmei DEKRA GmbH. http://www.dekra.de/dekra/show.php3?id=433...33&_language=en Atentie la firmele care afirma ca softul schimbat nu este detectat in service, in urma unei diagnoze. Conform VDAT(Asociatia tunerilor din Germania) NU este adevarat.1 point
-
Iti zic in privat daca vrei. Destul de putin la momentul respectiv, dar de cand au scos taxa am observat ca au cam scazut preturile... @restul....daca nu mai aveam carne pe cauciucuri....si oricum la schimbatul acestora ramaneau pe la vulcanizare...de ce sa nu fac burnout cu ele? Am observat ca toti frustratii au dat minus in postarile de mai sus...de parca am cumparat masina/cauciucurile pe banii lor.0 points
-
Pompa nu poate trage reziduurile direct de pe fundul rezervorului. Cel putin la e38(banuiesc ca si la e39 idem), suportul(soclul) de plastic fix, de pe fundul rezervorului in care vine montata pompa nu permite aspirarea impuritatilor, ruginii din rezervor. 1)Din ce am studiat, cand aspira pompa, efectiv aspira motorina din ambele parti cu ajotorul pompei cu jet de aspiratie sau habar nu am cum s/ar traduce suction jet pump. Cand o sa am timp, o sa sectionez rezervorul si am sa prezint pe forum principiul de functionare. 2)Cand am schimbat rezervorul, binenteles ca avea rugina pe fund, dar in locasul pompei efectiv era curat.In filtru nu am gasit impuritati.0 points
-
Din cate am citit si pe alte forumuri se pare ca indiferent de combustibil e bine sa alimentezi imediat ce-ti apare rosu din foarte multe puncte de vedere,se pare ca cea mai mare problema apare cand pompa trage reziduurile de pe fundul rezervorurului,in primul rand se infunda filrele,apoi apar problemele conexe.Poti sa-ti schimbi filtrul de motorina recent si sa umbli pe "rosu" pentru ca e mai grav decat ai merge astfel incat sa nu fii nevoit sa mergi pe "rosu"...vorba cuiva...e mai bine sa fim prevazatori decat sa nu fim ...prevazatori.0 points
-
0 points
-
De aia se strica injectoarele pentru ca ramane totul in filtru. dar care este logica sa mergi asa pe rosu... nu ai motorina ii pui nu ai bani de motorina vinzi masina. simplu0 points
-
Daca nu au softul pentru 8HP, cum pot sa faca cei de la Faur o diagnoza si un schimb complet de ulei? nu e normal sa faci un update la ultima versune de soft si sa face o resetare totala ? un alt service care poate asigura o revizie completa pentru cutia automata 8HP45 ? nu a avut nevoie nimeni sa faca revizia la o astfel de cutie ?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Cred ca cel mai in treaba te afli tu prietene, cand am zis la noi m'am adresat strict lui Petrut si ma refeream la noi in oras.. daca ti'e greu sa citesti si sa iti dai seama de unele lucruri mai bine stai in banca ta..-1 points
-
Cand vrei si tu sa faci burnout, ca ai cauciucurile cam duse: http://i65.tinypic.com/f5tmp.jpg http://i67.tinypic.com/2djt4w7.jpg http://i67.tinypic.com/kagsv7.jpg Cu gumele de rezerva, cateva zile....Nu doresc cuiva sa aibe jante in marimi diferite (19 pe fata, 18 pe spate) decat daca vrea sa vada cum se aprinde tot bordul ca pumul de craciun )) http://i64.tinypic.com/2qsxq14.jpg Dupa 2 zile: http://i67.tinypic.com/o0nxhy.jpg Pirelli P-Zero 2017 275/40/R19-1 points
-
-1 points
-
motorina este proasta si daca mergi pe rosu ai sanse sa traga mizeria in injectoare-1 points
-
-1 points
-
+1 https://www.aliexpress.com/item/1156-BA15S-Car-Auto-Vehicle-21-SMD-5050-LED-Canbus-Error-Free-Turn-Reverse-light-Head/32252159478.html?spm=2114.01010208.3.220.y01IXk&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_7_10065_10068_703_10136_10137_701_10060_10138_10062_10141_10056_10055_10054_122_10059_10099_10103_10102_10096_10144_10052_10053_10142_10107_10050_10143_10051_10524_10529_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10516_10515_10078_10079_10073_10070_10122_10123_10124-10515_701_703,searchweb201603_1,afswitch_1,ppcSwitch_3,single_sort_0_default&btsid=fa85f239-3964-49f9-a270-6848dfac859a&algo_expid=04c061c0-6a43-4b72-bf13-035cb1899f29-24&algo_pvid=04c061c0-6a43-4b72-bf13-035cb1899f29 fara dureri de cap-1 points
-
Pai tu ai x3 mai usor, mergi la 9 10 seara si ai 9 10. El probabil merge ziua la pre de varf cand 18 nu e deloc anormal, mai ales daca nu se taraie. Colegul dim Timisoara nu ne-a zis cat ii consuma in aglomeratie, ca 11 12 sigur nu ii consuma in aglomeratie. Eu zic sa verifici egr-ul si tija de la racitorul de gaze sa nu fi ramas blocata, la mine era defect si aveam consum usor marit, de exemplu la 130 aveam consum de 8, fata de 6 cand era sanatos sistemul egr. Si sugerez sa ii verifici si admisia, vezi poze pe topicul meu cum arata la mine la 145 mii de km. Daca admisia e colmatata, e o posibila cauza la un consum crescut.-1 points
-
-1 points
-
Nu va mai amagiti...problema exista cu N47-le. Ca nu vreti s-o schimbati, asta-i alt lucru. Tine intr-adevar si de noroc, de stilul de condus, conditii de trafic, urban, extra-urban, servisare, etc. Poate ca din toate aceste variabile reisese si acel "noroc" de care ziceam la inceput. Nu toata lumea foloseste forumul sau internetul sa semnalizeze ca i s-a rupt lantul, dar sunt persoane care au cumparat de nou o masina cu N47 si la ~50k de Km i s-a rupt lantul, la fel de bine cum sunt persoane care au peste 200k si n-au nici macar zornait. Sunt multi care chiar daca le zornaie lantul, habar n-au ca acel zgomot nu-si are locul acolo, sunt atehnici, poate doar daca ajung la un service si le semnalizeaza ca se aude lantul, dar ei inca sa nu faca nici o deosebire. Si atunci, lantul acela se va intinde tot mai mult in timp din cauza acelor intervale mari de service, poate nu menajeaza masina iarna cand e rece si doar se trezesc undeva in camp ca le-a pocnit lantul. Si a mea din 2012, desi am doar 132k km a trebuit sa-i schimb lantul fiindca se auzea un zornait usor. Daca nu stii de problema, nici nu-ti dadeai seama ca undeva in "spate" se aude o mica zornaiala. Sincer imi era si teama s-o accelerez mai tare asa ca am preferat sa-l schimb. Si intr-adevar lantul superior avea un anumit joc, se lungise intr-o anumita masura. Chiar si masini cu 90k sau 100k au zornait de lant si aici ma refer la cele de dupa 2011 ca tot se discuta de ele. Este o problema pana la urma si doar cine nu vrea s-o recunoasca, n-o vede sau pur si simplu o constata decat atunci cand e prea tarziu.-1 points
-
-1 points
-
Cine kkt te-a pus sa te duci asa la rar cu ea..schimba volanul si pe urma te duci..nu trebuie la reprezentanta neaparat,orice service autorizat de rar poate sa faca conversia de volan.Vrei sa-ti dea lumea aici mura'n gura cum sa faci..Daca te duci la o reprezentatnta iti iei e92 de banii aia ))-1 points
-
Normal...atata timp cat sunt canbus sunt ok. Pe aliexpres astepti mai mult dar e mai ieftin-1 points
-
Septar infoliat in burnout e cum erau baietii acum 10 ani cu logan 1.6 cu toba sport la liniuțe.-2 points
-
Chiar ma gandeam ca sare trol-ul care da cu minus. Prietene, daca eu vreau sa fac cerculete, burnout sau lucruri de genul asta, le fac pe propria raspundere. Pe langa faptul ca esti invidios (cuvintele tale, nu ale mele) te asigur ca burnout-ul a fost facut la 3 dimineata intr-o parcare goala la Kauffland, nu in miezul zilei in trafic. Asta asa ca sa dormi tu linistit. Si fraza cu cocalar cu bolid se refera la cazaturile alea de 316i, cu cruciulite agatate de oglinda, manele in blana si sigla m pe toate panourile masinii.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00