Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/02/17 in all areas

  1. Salutare, Dupa câĂâşiva ani in care am avut doua E90-uri, ambele LCI ( si ambele cu N47 ), a venit momentul sa trec la ceva mai ĂŽncĂŁpĂŁtor. DeĂâ˘i iniĂâşial nu era pe lista scurta de dorinĂâşe, intr-un final am ales-o : BMW F31 RoĂâ˘u. Pana sa o vĂŁd pe asta, nu cred ca am mai vĂŁzut vreun F31 cu aceeaĂâ˘i culoare, si nici nu pot spune ca mi-o doream. Am ales masina, nu culoarea. Cu asta din urma ma voi obiĂâ˘nui probabil destul de curând. Am cĂŁutat masina timp de aproape doua luni, nu m-am rezumat la BMW, ci am cĂŁutat si alte mĂŁrci/modele.... Dar 8 din 10 maĂâ˘ini verificate, nu corespundeau descrierii ( km, dotĂŁri, stare ). Rezultatul cĂŁutĂŁrii este masina din poze. Starea ei este foarte buna, km vreo 162000, dotĂŁri suficiente, si, din nou, N47. Sper ca si acest motor sa fie la fel de ok cum a fost si pe celelalte doua maĂâ˘ini avute ( una avea 180.000 km, iar cealaltĂŁ 240.000 ). Nu vreau sa ma loveascĂŁ paranoia schimbului de distribuĂâşie, dar nici nu vreau sa ajung sa ma lase in drum. Astfel ca daca va ĂŽncepe sa scoatĂŁ zgomote specifice, o voi schimba fara discuĂâşii, altfel nu. Daca se rupe fara prevestire, asta e.... ghinion. Nu sunt adeptul tuning-ului, dar unele chestii le consider necesare ( folie protecĂâşie faruri, folie protecĂâşie solarĂŁ) In rest, sa fie in stare tehnica perfecta si sunt multumit. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  2. Vezi presiunea rotilor, vechimea lor si daca ai pus anvelope noi pe jante de vara, fa-le unghiul de fuga.
    1 point
  3. De curiozitate, cat ai vrea sa-ti consume X5 cu motor de 3000cc, biturbo , 2,2 tone? Cat te astepti sa scoti tu cu el in oras si in afara? Sincer acum, la ce valori te astepti tu?
    1 point
  4. un x5 nu va consuma niciodata 10-11 in oras, oricat te-ai chinui.
    1 point
  5. avem bemweu si ne tragem pe cur sa cumparam o aplicatie Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. L6 Hands down. Plusuri. Mai rafinat. Cuplul mai mare. Sunetul. Mai fiabil. Minusuri. La revizie cumperi 6 bujii in loc de 4. P.s.Cand o sa mai schimbi masina? O faci acum si o faci cum trebuie
    1 point
  7. s-o mutileze poate ai vrut sa spui, nu sechestreze. stii ce inseamna a sechestra?
    1 point
  8. Problema nu e zornaiala, problema e daca se rupe. E lant dracu, orice lant zornaie, doar nu mergem acum la schimbat orice pentru ca face galagie. Stiu service-uri care s-au dezvoltat extrem de mult doar schimband distributii, bag mana in foc ca din cand in cand mai pun niste paie pe foc pe diverse forumuri ca au ei un amic caruia i s-a rupt lantul, sau despre ceva cu lantul. Da-l dracu de lant, decat sa stau sa ascult lantul mai bine merg ca boul si daca e sa se rupa chem o rampa ceva, sa ma ia de la dracu cu crengi. Mai mare incredere am intr-un lant de zornaie decat intr-un service de cartier care imi da motorul jos sa-mi schimbe 2 lanturi care intr-un an iar zornaie, ca e lant dracu, lantul zornaie
    1 point
  9. 1 point
  10. Diferenta mare de confort, e alta masina.
    1 point
  11. Astia de la bmw declara puteri mai mari. Consumul e normal. Eu am 3.0 sd dar cu cutia de 6, nu cu 8 rapoarte ca a ta. Sub 10 nu a consumat absolut niciodata. Spunea cineva de consum de 9-10 in oras... nu am scos asa ceva nici macar cu masina de 1.4... Offtopic: iti iei x5 de 2,3 tone,cu cauciucuri late pe 20 si te uiti la consum?
    1 point
  12. Normal ca toate service-urile recomanda schimbarea distributiei, sunt bani frumosi de ciugulit pt confortul psihic.
    1 point
  13. Consumul depinde de extrem de multi factori si dpmdv este individualizat. Daca e unul care a prins mai liber si a vazut ca are atunci un consum mai mic, scrie repede pe forum iar altii care citesc se asteapta sa aiba acelasi consum in orice conditii. Pt ca cel care a scris nu a precizat exact si care au fost conditiile in care s-a obtinut magicul consum. Ca sa nu mai zic de aia care reusesc consum mai bun decat scrie in carte. Aia magicieni adevarati nu bolovanii aia de la Bmw care nu au invatat sa-si conduca masinile.
    1 point
  14. Aia cu 12-13% traiesc in lumea lor, adica le place sa se minta singuri. Ai acelasi consum cu al meu 535xd f10 in Buc. Stai linistit, asta este consumul real
    1 point
  15. Ok, ma gandeam ca ar fii ceva aiurea. Pe tester nu da nici o eroare, injectoarele sunt in parametri... dar pe forum am auzit de consumuri mai mici gen 12-13 in oras aglomeratie si 10,5-11 seara Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  16. Nu conteaza cat scrie in acte, nimeni nu scoate consumul mentionat de producator. In traficul de la noi si infrastructura deficitara, e normal sa consume asa.
    1 point
  17. pai si cam cat ai vrea? cat scrie in acte?
    1 point
  18. E normal consumul, ai X5 de 2,2 tone, cu motor de 3000cc si 306 cai. Cat vrei sa consume? 8% in oras si 5% in afara? Consuma bine masina ta, stai linistit.
    1 point
  19. Complect adevarata logica. La 200.000 km una din Germania are doar rodajul complectat. Ele complect ar rula in Germania 2-3 milioane de km, dar aia sunt toti niste batrani latifundiari care vand BMW numa' rodat romanilor, la pret de nimic... PS. Dupa rodajul complect de 200.000 km, se mai schimba uneori kitul complect de distributie? :goodjob:
    1 point
  20. Nu am auzit de bine de powerchip, eu zic sa nu faci asta. Eu am 2012 520d, 184hp, multe dotari, + navi mare si bi-xenon fabrica. Pot sa-ti zic ca sunt super suficienti acei 184hp. Banuiesc ca e automat. E destul de inteligenta cutia sa schimbe in viteze inferioare atunci cand calci pedala de acceleratie la podea (depasiri), fara sa dai schimbatorul pe modul sport. Fac depasirile de la 3000 rot/min, pana la aproape 5000. Daca o dau un sport, schimba si mai sus, dar nu vad nevoia. Daca ai nevoie sa fie foarte sprintena, in situatia in care te grabesti, depasesti, opresti, slalom, oras, etc (nu fac asa ceva, dar am testat), atunci modul sport este prietenul tau, si e la indemana pe schimbator. Am mers sportiv si pe autostrada, intre 160 km/h si 200 km/h, si iarasi am fost super multumit. Ma grabeam foarte tare si m-a servit masina. Legat de xenon, cel mai probabil vei fi nevoit sa-ti montezi. Lumineaza genial, si faza scurta si lunga. Comod de condus noaptea. Iarasi navigatia mare e un must-have, si 520d-ul o are (mare). Sfatul meu e sa mergi pe 520d. Legat de samsari, atata timp cat verifici minutios masina (cu o persoana autorizata, sau la un service la alegerea ta), nu ai de ce sa-ti faci probleme. Sunt si samsari cinstiti. Kilometri se verifica in mai multe surse (senzori abs, viata filtru de particule, etc), nu prea mai poate fi pacalit. PS: rog nu veniti cu argumente ca 520d este submotorizat, este evident ca omul nu vrea / nu are nevoie de 530d sau mai mult. Si il sustin in alegera lui.
    1 point
  21. Cred ca se face multa analiza pe text, semantica si interpretare; eu personal am inteles ca pretul este discutabil in conditiile in care cineva interesat si pasionat doreste masina; oricum, e destul de rara la km aia, anul acela si istoric complet.
    1 point
  22. Du-te la un service mai capabil, da rotile jos, pune prezoanele inapoi si strangele in diagonala in forma de stea cu cheia dinamometrica la 120 Nm si pune ceasul comparator perpendicular pe disc la distanta cam de 1 cm de buza. Daca bataia discului este mai mare de 0,02 mm (doua sutimi) sunt stricate discurile Daca vreunul din discuri are bataie, se da jos discul, se curata flansa de asezare a rulmentului cu peria de sarma la metal si dupa se verifica cu ceasul comparator. Nu stiu care este bataia admisa pentru rulment, trebuie verificat in TIS. Este posibil ca un rulment stricat sa strice discurile, sau vreun etrier blocat sa-l supraincinga Asa se face verificarea ca la carte, nu se schimba piese pe ghicite
    1 point
  23. Da. E normal sa tii si frana. Eu am testat pe o rampa mai abrupta din parcarea subterana a unui mall, fiind bara la bara (incredibil). O lua usor la vale. Deci frana de picior sau autohold.
    1 point
  24. Daca ***rampa e abrupta, masina nu va sta pe loc. O va lua inapoi. Eu am testat. Convertizorul de cuplu nu va reusi sa tina masina pe loc - e practic un ambreiaj lichid cuplat partial.
    1 point
  25. Eu am folosit ani de zile doar de la Lukoil si n-am avut absolut nicio problema. Am pus si normala si super. Acum mai depinde si de masina, starea ei, norocul personal si stilul de mers, habar n-am. Acum am pus mol evo diesel pt ca urmeaza temperaturi extreme si am zis sa nu inghete.
    1 point
  26. Mergi cu rezervorul cat mai plin nu se face condens si nici nu se congeleaza
    1 point
  27. Din mai multe surse am aflat ca tot combustibilul ce il gasim la OMV,Petrom,Mol vine de la acelasi furnizor local , adica Petrom , si singura diferenta este doar de aditivi si pret ... cred ca si Rompetrol tot acelasi furnizor il are.
    1 point
  28. Viteza medie de 17km/h este viteza de trafic aglomerat sa fim seriosi. Irelevanta ora, daca viteza medie a iesit 17.
    0 points
  29. Pai tu ai x3 mai usor, mergi la 9 10 seara si ai 9 10. El probabil merge ziua la pre de varf cand 18 nu e deloc anormal, mai ales daca nu se taraie. Colegul dim Timisoara nu ne-a zis cat ii consuma in aglomeratie, ca 11 12 sigur nu ii consuma in aglomeratie. Eu zic sa verifici egr-ul si tija de la racitorul de gaze sa nu fi ramas blocata, la mine era defect si aveam consum usor marit, de exemplu la 130 aveam consum de 8, fata de 6 cand era sanatos sistemul egr. Si sugerez sa ii verifici si admisia, vezi poze pe topicul meu cum arata la mine la 145 mii de km. Daca admisia e colmatata, e o posibila cauza la un consum crescut.
    0 points
  30. eu cred ca motorina ce-a mai proasta este defapt ce-a mai buna, mai ales pt masini mai vechi asa ca am ales lukoil... folosesc cam de un an motorina de la ei si mi se pare motorul mai "diesel" adica mai suna mai bine, se simte mai uns , etc totul a inceput cu al meu pejou 407 2.0hdi, care era cam pretentios, de oriunde alimentat era cam zgomotos si urca in ture ca si cum n-ar avea ulei, adica era pur si simplu aspru la regenerari de gatuia foarte tare... pana cand am inceput sa alimentez numai lukoil, s-a schimbat totul acum si la bmw tot lukoil alimentez, si motorul merge perfect suna absolut de ma unge pe inima , si porneste la sfert! nu stiu ce sa zic despre alta motorina pt ca la bmw n-am incercat si nici nu o sa incerc, aceasta teorie mi-au zis-o si cateva ateliere service cum ca anume, cea mai proasta motorina aia este cea mai buna
    -1 points
  31. Dupa mine eu zic sa stai linistit ,sunt masini cu mult mai multi km care nu au nimic.Daca totusi te dau banii afara din casa eu recomand Service Scream (Tezparii)(a schimbat un prieten la 200 k km,nu avea nimic distributia ,preventiv),dau garantie 2 ani si 100.000 km iar schimbarea se face ca la reprezentanta BMW.Schimbarea distributiei o trec in istoricul online la BMW. O sa constati ca lantul si patinele vechi nu au nimic. Daca aveai 300 k km puteai sa te gandesti la distributie.
    -1 points
  32. A demontat motorul. L-am tot intrebat daca nu ar fi mai bine sa schimbe si alte componente, patine, intinzator dar a zis ca a schimbat la multe masini cu n47 numai lantul si a fost in regula. La momentul respectiv nu stiam prea multe despre asta ( nu ca acum as sti ) ) si am lasat o asa. si da qwerty84 multumesc pentru sfat. Voi merge maine in targ sa-mi cumpar un logan 1.5 dci si voi putea sa dorm linistit.
    -1 points
  33. Corect. Exact asa se aude si al meu n47, Razvan. Si sa intelegem ca pentru colegii carora motorul la cald e mai zgomotos decat la rece, distributia e slabita / "atinge" si trebuie schimbata?
    -1 points
  34. Este o problema de natura psihica ce se poate remedia prin schimb preventiv Cam cea mai reala fraza din 241 de pagini.
    -1 points
  35. inapoi nu se duce (zicea colegul mai sus ca se duce), dar daca rampa e mare nu iti pleaca decat daca o accelerezi. Daca nu pleaca pe loc drept, atunci e o problema.
    -1 points
  36. chiar daca e rampa f mare? nu tin minte exact exact, dar chiar am sa vad...
    -1 points
  37. Daca e rampa cu inclinatie mare e evident ca nu va inainta, doar accelerata insa nici inapoi nu o ia. Daca nu pleaca la eliberarea pedalei de frana pe plan drept sau rampa cu inclinatie mica, cel mai probabil nivel ulei sub minim (presiune mica).
    -1 points
  38. E normal ca sa simti o imbunatatire a mersului motorului, indiferent daca aveai sau nu simptome/probleme/sunete ciudate. In concluzie inca o persoana care a schimbat preventiv distributia degeaba....se pare ca statisticile sunt in favoarea pozitiva.
    -1 points
  39. Poate mai sunt posesori de x cu acelasi motor eventual di Bucuresti, sa imi zica si mie consumul lor Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  40. Nu va mai amagiti...problema exista cu N47-le. Ca nu vreti s-o schimbati, asta-i alt lucru. Tine intr-adevar si de noroc, de stilul de condus, conditii de trafic, urban, extra-urban, servisare, etc. Poate ca din toate aceste variabile reisese si acel "noroc" de care ziceam la inceput. Nu toata lumea foloseste forumul sau internetul sa semnalizeze ca i s-a rupt lantul, dar sunt persoane care au cumparat de nou o masina cu N47 si la ~50k de Km i s-a rupt lantul, la fel de bine cum sunt persoane care au peste 200k si n-au nici macar zornait. Sunt multi care chiar daca le zornaie lantul, habar n-au ca acel zgomot nu-si are locul acolo, sunt atehnici, poate doar daca ajung la un service si le semnalizeaza ca se aude lantul, dar ei inca sa nu faca nici o deosebire. Si atunci, lantul acela se va intinde tot mai mult in timp din cauza acelor intervale mari de service, poate nu menajeaza masina iarna cand e rece si doar se trezesc undeva in camp ca le-a pocnit lantul. Si a mea din 2012, desi am doar 132k km a trebuit sa-i schimb lantul fiindca se auzea un zornait usor. Daca nu stii de problema, nici nu-ti dadeai seama ca undeva in "spate" se aude o mica zornaiala. Sincer imi era si teama s-o accelerez mai tare asa ca am preferat sa-l schimb. Si intr-adevar lantul superior avea un anumit joc, se lungise intr-o anumita masura. Chiar si masini cu 90k sau 100k au zornait de lant si aici ma refer la cele de dupa 2011 ca tot se discuta de ele. Este o problema pana la urma si doar cine nu vrea s-o recunoasca, n-o vede sau pur si simplu o constata decat atunci cand e prea tarziu.
    -1 points
  41. Am venit pe seara acum acasa si a scazut consumul la 16,4 si viteza medie la 17km/h. Tot pare mult, am mers fix ca un mos, si pe bc resetat pana acasa am scos 14,5. Asta la 21:00 Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  42. -1 points
  43. Mers un pic si la 1 noaptea Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  44. Poate colegul nostru are toate traseele parcurse la intervale orare ce nu permit o viteza medie mai mare de 16-17 km/h,si atunci e absolut normal un consum de 17-18. Chiar si eu,cu un econom n47 manual am 10-11 la viteza de 15-16 km/h.
    -1 points
  45. My link -> BMW Seria 1 2.0, aici se vorbeste mai mult despre ea: My link
    -1 points
  46. Cumpara tu cu 100 euro un soft cand poti sa il iei gratis ... nust ce rost are raspunsul daca tot nu esti de ajutor ... in fine nu are rost sa lungim ca e pacat de Forum sa il murdarim cu prostii ...
    -1 points
  47. Detailing interior facut ieri, interior fara cusur. free picture hosting image hosting site over 5mb
    -1 points
  48. La M43 cica se duc usor cuzinetii.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.