Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/03/17 in all areas
-
Bine domn' avocat. Eu imi mentin parerea ca asta nu e masina de drag si la astfel de evenimente doar isi bate joc de ea si de banii investiti.3 points
-
Eu cred ca pt o utilizare de zi cu zi 2.0 177cp pe seria 3 sau variantele mai puternice sunt mai mult decat suficienti. Discutati de parca soseaua e un circuit sau conduceti numai contra cronometru2 points
-
cand mergi la bulgari iei o roata slim cu tine Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Cred ca cele 3 mesaje de dupĂŁ al lui Alex au fost complect ironice.2 points
-
Iti zic in privat daca vrei. Destul de putin la momentul respectiv, dar de cand au scos taxa am observat ca au cam scazut preturile... @restul....daca nu mai aveam carne pe cauciucuri....si oricum la schimbatul acestora ramaneau pe la vulcanizare...de ce sa nu fac burnout cu ele? Am observat ca toti frustratii au dat minus in postarile de mai sus...de parca am cumparat masina/cauciucurile pe banii lor.2 points
-
Nu ii cafteam...ca nu asa se rezolva lucrurile, chemat patron, mica intelegere sau scandal+opc. Nu te joci cu lucrurile scumpe ale unei persoane, nu iti bati joc de ele in halul ala, daca stii ca esti prost si nu esti in stare sa faci lucrurile cum trebuie, stai in pana mea acasa sau nu te baga, poate proprietarul a muncit mult sa isi ia masina sau poate sunt bani munciti nu furati, nu te bagi sa faci pe desteptul cu nisfe jante de bmw daca nu esti capabil de ce trebuie sa faci.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare dragi colegi! Dupa o lunga absenta, atat de pe forum cat si din lumea BMW, ata ma trage inapoi catre aceasta marca. In ultimele luni am facut test drive cu destule masini si anume: 120d hatchback, 320d sedan, F10-520d, C-class coupe, C-class sedan, E-class sedan, VW golf 7, Audi A3 hatchback si sedan...insa am sfarsit prin a comanda un G30 520d Finalistele ramasesera seria 3 F30, seria 5 F10 si noul E-class, care m-a impresionat intr-un mod extrem de placut (nu dati cu pietre). Diferenta de pret dintre F30 si F10 mi s-a parut destul de mica, intre masini configurate similar, iar combinat cu aparitia noului G30 decizia a fost luata imediat. Din review-urile de pana acum pare un progres fata de F10, atat dinamic cat si dpdv al calitatii materialelor folosite, desi recunosc, bordul anterior cu navigatia inclusa imi placea mai mult ca aspect. Abia astept sa o scot la o plimbare! Asadar, masina ce urmeaza sa fie livrata (sper) undeva la mijlocul lunii martie, are urmatoarea configuratie: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Momentan doar cateva poze teaser, din configuratorul online!1 point
-
Dupa lungi cautari initial eram setat pe un 330i e90, din pacate nu am gasit nimic care sa ma dea pe spate asa ca m-am gandit sa ma uit si la e60. Am condus doua 530i m54 dar nu am fost impresionat de cum ruleaza si "feelingul" volanului. Am zis ca o sa raman pieton o perioada si nu ma mai grabesc, urma sa plec in germania o saptamana doua la o cunostinta prin aprilie sa imi caut serios ceva acolo. Intre timp am primit de la un prieten un pont despre un 330ci e46 intretinut de care omul nu mai avea timp, zis si facut am ajuns la el unde o tinea ( mai avea un e30 si un e38) . Masina avea praf pe ea si panze de paianjen la compartimentul motor si in interior ( a fost surprinsa prietena mea de un paianjen la vizor, a fost foarte "amuzanta" reactia). Am scos masina la plimbare si de acolo a fost clar, trebuia sa o am. Voi reveni cu poze, inca mai e de lucru. Daca sunteti din Bucuresti, este posibil sa stiti masina Cateva detalii: Motor 3.0 m54b30 Cutie ZF 5 trepte Diferential 3.15 LSD Suspensie M-tech Serpisori + evacuare cap coada cu catalizatoare sport Discuri Zimmerman 325 mm fata perforate si 320 mm spate ventilate, placute ATE. Cauciucuri Toyo t1 sport (le recomand cu toata caldura) http://oi66.tinypic.com/ta0abn.jpg http://oi68.tinypic.com/24wfw2h.jpg http://oi66.tinypic.com/ztvle1.jpg http://oi66.tinypic.com/21bw010.jpg http://oi67.tinypic.com/2h540li.jpg Urmeaza: - Retrofit bi-xenon + angel eyes SMD - Urgent un detailing interior - Vopsit capota (urme de pietricele) - Inscris.1 point
-
Uite ca eu zic pe dos. Intr-o tara cu autostrazi, traiesti lejer si cu 120-150 cp pe seria 5. La o cutie cu 8 trepte, la 3000 ture ai 160-180 km/h si ajungi lejer peste tot relaxat. Cu motorul de 190cp, la 180km/h, masina pe austrada se descurca la maxim si ai max 3000 ture. Cu ce te ajuta ca pe autostrada, de la 100km/h la 200km/h, 530 ajunge cu 5 sec mai repede decat 520?! Ca sa ajung la vaslui, plecand din bucuresti, iti garantez eu ca ajung cu 530d de cel putin 50 de ori la 4500 ture si motorul ala e mult mai omorat decat daca as merge cu 520d pe autostrada Totusi, cand o iei pe drumurile nationale, trebuie sa faci depasiri ca sa nu stai ca prostu dupa camioane ca e trafic si nu te ajuta motorul, atunci trebuie sa ai de la 530 in sus. Intr-o tara ca romania, un motor puternic este esential. De la Budapesta la viena castigi juma de ora daca ai m5 si nu 114d. De la sebes la baia mare castigi minim o ora cu m5-ul1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tu iei deciziile si faci dupa cum se balacareste pe forum?! Wtf ! Chiar asa de mult te afecteaza niste comentarii aruncate aiurea? Hm.. In alta oridine de idei,masina e super,da-i inainte tot asa !1 point
-
Vand 4 jante BMW style 290, 17 inch, 8J, ET29 + anvelope Dunlop M3 RFT 225/50 R17 DOT 0411. Pret 600 EUR Voi reveni cu poze si uzura la anvelope. Daca e cineva interesat va rog PM. http://www.bmwstylewheels.com/bmw/2901 point
-
350 EUR cu totul sau schimb cu jante aliaj 16 inch + anvelope iarna in stare buna1 point
-
nu am mers cu 2.0 150cp pe e46 dar din datele tehnice de pe hartie e destul de slabut. cuplu 190nm (1.9 118cp are cuplu 180nm), acceleratie mai buna cu doar 0.2s pana la 100km/h, consum cu peste 1L mai mare (date oficiale).. intretinerea mai scumpa, nu e vorba doar de 2 bujii in plus, e vorba si de ulei in plus la revizie (4L vs 6.5), 4 sonde lambda fata de 2 cate are m43... sa schimbi piese la el este mai complicat de lucrat (m43 pe e46 e foarte "aerisit") .. daca esti chitit pe cele 2 as merge cred pe 318i. ca probleme generale in afara de chestii specifice varstei (furtune, coturi de apa) in ultima vreme am auzit de mai multi carora le-au picat motoarele cu totul. adica pica cuzinetii (ce a patit si colegul mai sus). totusi alegerea mea este sa iei un facelift. acum na, nu stiu bugetul tau dar vrand nonfacelift te limitezi la masini maxim an 2001 (ptr 2.0 m52 te limitezi chiar la maxim 99-2000). deja inseamna destul ca si vechime. marea majoritate au deja rugina sau daca nu au fii sigur ca o sa inceapa sa apara in scurt timp. un facelift an 2002-2003-2004 ai sanse mult mai bune sa il gasesti in mintile lui, sa aiba mai putini km, sa fie mai dotat... alegerea mea ar fi un 2.2 sau 2.5 benzina facelift in principal. apoi 320d facelift. (nu sunt fan motorina dar e un motor f ok). apoi 318i nonfacelift. orice ai lua iti recomand sa iei o masina mai interesanta. adica una cu mai multe dotari. trapa, pachet m, interior sport,bine nu toate dar sa mai aiba cate ceva interesant nu una anosta... de asemenea sa o testezi f bine la trenul de rulare, e46 este mult mai sensibil decat e36 pe partea de suspensie, directie.. si mult mai scump si la intretinere.1 point
-
1 point
-
1 point
-
De ce vrei neaparat nonfacelift? Eu sincer as lua un 320i sau 325i facelift, sunt mult mai ok (ai DSC, putere considerabil mai mare, sunt cu cativa ani mai noi). 2.0 150 cai nu mi se pare ca merita...raportul consum/putere mi se pare groaznic. Daca tot iti asumi consumul de 6 cilindri macar cumpara-ti 2.2 170 cai sau 2.5 192 cai. Consuma la fel sau poate chiar mai putin si vei avea performante mult mai bune.1 point
-
.. ca si "cristianro", stai linistit ca vine el singur, pe forumul acesta, cand o sa aiba probleme ... Si atunci o sa isi aminteasca de "liniuta" voastra!1 point
-
Chiar ma gandeam ca sare trol-ul care da cu minus. Prietene, daca eu vreau sa fac cerculete, burnout sau lucruri de genul asta, le fac pe propria raspundere. Pe langa faptul ca esti invidios (cuvintele tale, nu ale mele) te asigur ca burnout-ul a fost facut la 3 dimineata intr-o parcare goala la Kauffland, nu in miezul zilei in trafic. Asta asa ca sa dormi tu linistit. Si fraza cu cocalar cu bolid se refera la cazaturile alea de 316i, cu cruciulite agatate de oglinda, manele in blana si sigla m pe toate panourile masinii.1 point
-
Simt un iz de invidie? Decât sã arunce pneurile Încã bune.. Era ocazia perfectã pentru un burnout. @Cristian.O, de la ce serie În jos sunt permise burnout-urile ? Cu 3'ar e OK ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Complect adevarata logica. La 200.000 km una din Germania are doar rodajul complectat. Ele complect ar rula in Germania 2-3 milioane de km, dar aia sunt toti niste batrani latifundiari care vand BMW numa' rodat romanilor, la pret de nimic... PS. Dupa rodajul complect de 200.000 km, se mai schimba uneori kitul complect de distributie? :goodjob:1 point
-
Ceea ce e mult...nu e putin...si eu sunt moderator pe alt forum,dar acest topic e deja deschis de prea mult timp,desi conform regulamentului poate e ok,dar,sa tii un topic deschis doar cu acest UP cred ca este deja prea mult,se abuzeaza prea mult de bunul simt al moderatorilor.Chiar daca nu se incalca regulamentul,par acest topic total inutil se poate inchide. Multumesc mult. Altfel,vom vedea si la anul aici tot...UP! ca sa-si faca omul si posturi...1 point
-
@edit: pentru ce vrei tu iti trebuie optiunea "Apple CarPlay", pe care nu stiu daca ai configurat-o. Costa 300 euro parca. Referitor la wireless charging, e o optiune faina daca ai Samsung. Din ce stiu iPhone nu are inca asa ceva. Pentru ca ai navi professional, ai si WLAN Hotspot inclus, adica poti face practic o retea wireless in masina, la care sa se conecteze toata lumea. @branevl: da, este noul b47 insa nu stiu sa-ti spun sincer cum e comparativ cu b47. Pe F10 cand am testat, era tot motorul asta de 190CP. Nu am simtit vibratii pana acum, nici la mers incet nici pe loc...masina e mult mai bine izolata fonic oricum decat F10. Ca si putere mie imi este suficient si mi se pare mai agil si vioi decat F10 cu acelasi motor. E drept, pe autostrada nu am nevoie prea mare de zvac, depasiri, etc...masina ajunge foarte lejer la 150km/h si probabil peste, dar inca e in rodaj asa ca o menajez. Cutia de viteze e cea mai buna din ce am testat pana acum. Pe o masina din clasa asta parca nici nu merge manuala, dar daca bugetul e restrictiv cred ca si-ar face treaba bine si aia. La cum se conduce, as cumpara masina chiar si stock, doar cu dotarile standard...poate doar senzorii de parcare i-as pune in plus, datorita gabaritului. In rest are cam tot ce e strict necesar si functional.1 point
-
1 point
-
@mik15: da, e mult plastic si asta mi-a sarit si mie in ochi prima oara cand am vazut-o live...dar na, nu mai pot da timpul inapoi Sper ca farurile sa-si faca treaba ok, desi nu cred ca au ceva functie speciala. Sunt total de acord cu privire la ecranul de navi, imi placea si mie mai mult cum era integrat la F10 cel Professional. Cel Business mic arata ca nuca in perete, in spatiul ala mare. @Tavicu: se pare ca acum au prevazut spatiu pentru roata de rezerva slim, o poti configura de la inceput dar m-am zgarcit si acolo Nu cred nici eu ca spatiul sub tablia aia e diferit, doar ca tre sa gasesc o metoda sa ridic sa ma uit sub el. Eventual daca spatiul exista, o sa cumpar o roata slim sa o bag acolo. @Alex: masina a fost adusa de la dealer de pe langa Frankfurt, de acolo km. Trimurile in combinatia aia negru lucios cu argintiu sunt cele standard, la fel si schimbatorul. Are o linie cromata asa, daca te uiti in poza asta...nu arata rau deloc pentru stock. Normal ca nu e nicio suparare, tocmai de asta se discuta aici, sa vedem plusuri si minusuri, sa ne dam cu parerea...ajutam alti colegi sa configureze poate mai bine, dupa gusturi si preferinte1 point
-
De ce ai 363km daca ai mers doar 500m cu ea? Schimbatorul este in combinatia cu trimurile?ar fi mers o margine cromata ceva.. Acum stii cum e...masina e superba si sper ca nu e cu suparare, dar fiind primul g de pe aici ne dam cu parerea.1 point
-
Pacat ca nu e nimeni si pe la noi care sa faca ceva calitativ... Pentru ce am primit minus mai sus nu stiu,asta care ai dat probabil esti frustrat tare daca dai aiurea asa..1 point
-
Ms six in line! http://i63.tinypic.com/28uhjm.jpg http://i68.tinypic.com/2a5c80m.jpg1 point
-
Am profitat weekend-ul acesta pentru ca a fost cald si l-am dedicat curateniei M-am enervat nitel sambata pentru ca dupa ce am spalat masina am vazut ca peste tot am lovituri de portiera. Stau si ma intreb ... chiar asa de greu e sa te dai jos din masina avand grija sa nu lovesti pe altii? Nu mai zic ca tot timpul cand parchez am grija unde ... ma uit intre ce masini parchez si prefer sa ma duc la sfarsitul parcarii unde nu am decat un vecin. Cert e ca daca il prind pe unu/una, nu scapa pana nu imi plateste un polish complet In fine ... dupa mai multi draci am realizat ca nu rezolv nimic si oricum urma sa ii fac un mic detailing la exterior ca sa scap de zgarieturi Vineri am fost si la Adrian (Neo) pentru a monta volanul incalzit. Da ... stiu, acu cand a trecut iarna ) Este foarte misto, singurul minus este ca atunci cand am cumparat volanul nu am gasit unul cu cusatura rosie asa cum aveam eu. Dar oricum nu preconizez ca o sa il tin mult. As vrea sa trec la unul M. Mi-au ramas si ceva piese in urma retrofitului (Volanul sport, SZL-ul si trim-ul de sub volan) in caz ca doreste cineva: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/179242-piese-f30-f31/1 point
-
au trecut 11 luni de cand incerci sa vinzi mizerile astea1 point
-
Am revenit cu noutati Luni am fost la service si le-am expus posibilitatea montarii gresite a rulmentului, raspunsul a fost scurt si la obiect: "nu se poate" . Am spus bine, desfacem si daca nu este montat gresit cumpar alt kit de ambreiaj si platesc manopera. Astazi am fost la service si cand au scos cutia ce sa vezi, RULMENTUL MONTAT GRESIT PE DISTANTIERII MARI. Au Asezat corect rulmentul in furca, au montat totul la loc si masina merge normal acum. Aveti si o poza cu rulmentul montat gresit:1 point
-
1 point
-
mi se par cam mari tips-urile, par cam inghesuite in decupajul dedicat lor, mergeau cred o idee mai mici si cele exterioare sunt mai lungi putin fata de interioare plus ca ele par a fi convergente, perechile intre ele, sunt orientate catre interior...cel putin asa le vad eu din pozele astea. l.e. - iar exterioarele par mai jos decat interioarele.1 point
-
Am patit ceva asemanator. Incercand sa evit un dobitoc cu maxi-taxi ce opreste busc pe banda 1, franez brusc, masina se rasuceste putin. Ma trezesc cu o lovitura in spate, un clio isi face fata praf in bara masinii mele ( un L200). Neacceptand vinovatia, am mers la politie, unde un pustan abia iesit de pe bancile scolii imi explica ca nu stiu regulile de circulatie si ca sunt vinovat. Stupefiat de ce aud, il intreb de distanta regulamentara fata de vehiculul din fata si adaptarea vitezei la conditiile de drum. S-a lasat liniste.... In fapt, clio nu avea asigurare obligatorie, si dupa rugaminti din partea soferului si a polițistului mi se face mila si ii dau amiabila. Eu aveam casco, masina mea avea doar un reflectorizant spart si bara de metal putin zgariata. Dupa 2-3 sapt. ma suna un agent de la asigurari (unde aveam eu asigurarea) care imi cere poze cu masina si imi comunica ca nu accepta sa sa plateasca dauna deoarece eu nu sunt considerat vinovat de accident fiind lovit in spate, chiar si in situatia in care masina nu se incadra perfect in banda de circulatie. Ulterior m-a sunat si tipul cu clio, avea pretentii sa ii dau bani,cica nu e buna asigurarea. L-am trimis la sfinti si alte cele Din asta tragi concluziile, sfatul meu e sa deschizi o actiune civila impotriva doamnei/domnisoarei respective. Mai ales ca, sigur exista probe video. Un lucru e cert: ai fost lovit in spate iar asta nu te face vinovat. Toata lumea ar spune ca trebuia sa intri in aia, insa stim cu totii cum e, sa-ti fie mila de masina personala1 point
-
faza cu camera de filmat omologata este valabil doar pt politie. in cazul unui proces, instanta stiu ca ia in considerare orice tip de proba, indiferent de ce camera este.1 point
-
Ai aici toate datele cu care poti face o contestatie/eventual proces: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/128292-mi-am-stricat-pisica-dar-nu-e-vina-mea/page__st__200__p__1908968#entry19089681 point
-
A fost pe forum o speta partial asemanatoare => http://www.bmwclub.ro/forums/topic/128292-mi-am-stricat-pisica-dar-nu-e-vina-mea/page__st__240__p__2003747#entry2003747 Incearca sa iei legatura cu autorul, poate iti este de folos. Succes!1 point
-
Salut. Am rezolvat problema la masina mea .Problema este urmatoarea ,este uzat mansonul sincron de la treapta 1-2, singura rezolvare este schimbarea cutiei de viteze din pacate nu se repara aceste cutii .Eu am schimbat cutia si am scapat de aceasta problema . Am gasit o cutie foarte buna la dezmembrari 2000 lei si acum merge perfect1 point
-
masina e superba dar scoate chinezaria aia din bord si pune i navi originale ca strica tot !1 point
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Prea mare agitatie pentru o distributie de 800 eur. sunt atatea modele de masini premium pe curea chiar lant la care se schimba regulat distributia la 200k. Nu vad o tragedie in asta, e ceva consumabil, o inlocuiesti odata cand incepe sa dea semne de uzura si gata, fara stres, te poti bucura de masina o perioada destul de mare.0 points
-
Tu esti modelul nou,ala cu septar infoliatimi pare rau ca te-am suparat,insa asta e parerea mea0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00