Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/04/17 in all areas
-
Altu' cu masina care functioneaza ca "noua" la 225 tkm.Ar trebui sa facem o petitie catre BMW sa nu le mai vanda de noi,ca nu sunt bune, masinile astea functioneaza ca noi doar dupa 200 dĂŁ mii. Culoarea alb " deosebita" este culoarea aia pe care o alegi atunci cand nu mai vrei sa dai 1000 dĂŁ coco pĂŁ una metalizata sau 3000 pĂŁ una individual."Prietene", culoarea asta este una de SERIE, nu are nimic deosebit in ea.Nu am nimic cu cei care aleg culoarea alb pentru masina dar, daca doreai sa arati intradevar ca-i deosebita trebuia sa incepi cam asa: "Albul este culoarea opusa negrului, culoarea care “concepe” perfectiunea unui sistem marginit de tandemul perfect alb-negru, extremitatile gamei cromatice. De multe ori este considerata a fi culoarea absoluta... Acest plasament “de extrema” o face sa fie considerata o culoare care este plasata atat la inceputul cat si la sfarsitul zilei diurne, al lumii manifestate si chiar al vietii, oferind culorii o valoare ideala, asimptotica..." p.s. citat dĂŁ pĂŁ gogu p.p.s. sper sa gasesti fraieru' potrivit sa puna botu' la anuntul tau :roadrage:9 points
-
Mda...peste vreo 3 ani o sa ajungem sa plecam cu masina pe rosu si la destinatie ajungem cu plinul, ca na...e tehnologie noua8 points
-
or fi pentru el confortabile si calduroase3 points
-
Rasfat cotidian: prespalare + samponare cu Wolf Nano + Jante Sonax Full Efect + Stergere cu prosop micro si Quick Detailer-ul tot de la Wolf. Rezutatele...3 points
-
eu il inteleg...a vrut sa testeze masina in conditii de siguranta, legal, cronometrat bine, cu start oficial si cel mai important, cu oponent langa. nu e un lucru rau sa iti cunosti masina cand ai deja putere mai mare...altii fac burn cu F01. unde vrei sa testeze sprinturile? intre blocuri, sa faca afise din copii? sau 3 claxoane pe DN? fii serios. ps: in caz ca te intrebi de ce ai vrea sa testezi masina, pt ca e un proiect, nu e stock si pt ca nu are 1.6TDI (gen: trage de rupe)3 points
-
Am tinut-o asa doar vreo 10 minute, deci posibil sa nu fie concludent testul. Nu era nici autostrada perfect dreapta, mai urca, mai cobora. Nu ma intereseaza consumul absolut deloc sincer sa fiu, postez cifre doar in ideea ca ar putea interesa pe altii Oricum, un consum de 3-3.5% pe o masina de peste 1600kg sincer nu cred ca e posibil...mai fac niste teste, eventual si pe Eco Pro Mode si mai postez Multumesc pentru aprecieri!2 points
-
Nu inteleg cum poti sa te superi pe internet. Masina e misto dar eu de exemplu nu pot sa asociez un f01 cu ideea de triple negre/fumurii. Imi aduc aminte de Daciile anilor 90. Triplele fumurii/negre. Te superi ca imi spun parerea? N-ai decat. Doar ca te superi degeaba.2 points
-
Fiecare face ce vrea cu masina lui, in cazul de fata, la ce putere livreaza masina lui Bobo, poate sa faca drag fara probleme. Bv Bobo pntru munca depusa si banii cheltuiti.2 points
-
Astazi am fost prezent la Campia Turzii la Drag Race. Din pacate am terminat abia sambata seara de asamblat masina si am mers oarecum nepregatit. Jante 17 cu 225, de strada, nu stiam in noua configuratie unde plec cel mai bine, am pierdut multa aderenta la plecare si am scos doar 12.9sec pe 400m cu viteza de iesire de 178km/h. Data viitoare va fi si softul in configuratie finala, ma voi prezenta cu jante minim 18" si macar semislick si sper la un timp mai bun si sa ma incadrez in primii 3, astfel ca timp la grupa S9 am fost al 4-lea. (Celelalte avand 11.78, 12.3 si 12.5) toate masinile fiind si mai usoare decat mine si cu slickuri.2 points
-
Tu esti modelul nou,ala cu septar infoliatimi pare rau ca te-am suparat,insa asta e parerea mea2 points
-
Ai tu impresia ca ne doare undeva de banii tai?e vorba ca tocmai cu faze deastea de rahat cu burnout s-a creat imaginea posesorului de Bmw,nu tocmai fericita de alfel, mai exact de cocalar cu "bolid"..intelegi tu,Petrut? Chiar tu asociezi limuzina ta cu sintagma "El Prezidente",zici ca se pupa cu cerculete si cauciucuri topite?2 points
-
A venit timpul sa imi prezint noua masina, BBO 2.0 Masina este un E60 535d LCi 286CP, fabricatie 06.2008, nu foarte dotat, dar nici chel. Printre optiunile remarcabile se numara: 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 337 M SPORT PACKAGE 4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 563 LIGHTS PACKAGE 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Toate optiunile pot fi vazute aici: De cand a ajuns pe mainile mele, masina a beneficiat de urmatoarele: -Revizie completa (filtru ulei, motorina, aer, polen MAHLE) + ulei Liqui Moly Top Tec 4600 5w30 -Placute fata spate Textar + senzori -Amortizoare fata-spate Bilstein B4 M Tech -Flanse amortizoare Sachs -Clapetele din admisie au fost eliminate si inlocuite cu dopuri dedicate + o curatare a galeriei -Downpipe + DPF Off -Update complet la iLevel 2015 -Termostate Behr (ambele, deoarece imi statea temperatura motorului la 70 d egrade) -proiectoare + rame proiectoare noi (dupa ce masinuta a facut cunostiinta cu o vulpe pe drumurile patriei noastre) -canal aerisire frane dreapta + contra-aripa dreapta (tot in urma intalnirii cu vulpea) -suporti far deoarece am reusit sa ii stric cand am dat jos farurile -reconditionat faruri Pe urma, toate jantele au fost roluite (buza jantelor era putin ovala) + valve noi + anvelope iarna Michelin Pilot ALpin 245/40/18. http://115.imagebam.com/download/MhiQxwK-8LiEGwTwtW-uJw/51261/512609545/IMG_7336.JPG Dupa toate operatiunile de mai sus, motorul a primit un detailing amanuntit. http://115.imagebam.com/download/WaY37-tSbzNa-Bcu6v7AZg/51261/512609592/IMG_7473.JPG Pe partea de codare, am activat MP3 + Welcome Lights pe proiectoare + viteza digitala in bord + avarii cu impuls dublu. Farul de pe partea dreapta avea clemele rupte, astfel am cumparat alt far si am mutat tot de pe farul meu pe noua carcasa, iar cu aceasta ocazie, lupa de pe dreapta a fost inlocuita deoarece era putin "obosita", iar cea de pe stanga a fost curatata impreuna cu un detailing al ambelor sticle. http://115.imagebam.com/download/Uv_4jPFihASGikfvLrIv2A/51929/519286379/15398906_10208129365977213_1766166956_o.jpg http://116.imagebam.com/download/1qLVFWjYeJLJCS6HvOmIBQ/51929/519286383/15398942_10208129365937212_482833841_o.jpg Trimul de la volan + comenzile au fost revopsite deoarece aveau o folie destul de nasoala pe ele. Avand in vedere ca e un motor destul de potent, dieselul de top pe vremea lui pe aceasta caroserie, masina a beneficiat de remapare Stage 1+. http://116.imagebam.com/download/A4MwAglVHT5kvC17IWWWoA/51261/512609557/IMG_7426.JPG http://116.imagebam.com/download/lVnCtG1gGuLbcNmrWbuJ7g/51261/512609565/IMG_7463.JPG http://115.imagebam.com/download/KQGFg6QaPWAVVC7elq9cJA/51929/519285908/IMG_8025.JPG In scurt timp, clapeta de acceleratie a inceput sa dea semne de oboseala, motorul nu se mai oprea asa lin ca inainte iar intr-o frumoasa zi de sambata, si-a dat duhul. Astfel a urmat clapeta acceleratie noua Pieburg iar motorul a revenit la oprirea lina cum trebuie sa fie plus ca aveam si pierdere de putere si lag sub 2800rpm care acum a revenit la normal. http://116.imagebam.com/download/ZPudLzMJGJofngHgoFwqWw/51929/519285980/IMG_8165.JPG http://116.imagebam.com/download/zzf9U62QzaRsi-1TymGt8g/51929/519285920/IMG_8043.JPG1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu nu stiu cu ce e39 sau e60 scoteai tu sub 5 la suta la mers cu 130 la ora. Poate vreun prototip ceva. Consumurile oficiale extraurbane sunt date pentru o viteza de 100 la ora, el a zis ca la 120 a avut 4.5, ceea ce e oricum nesperat de putin pt o masina de 1700 de kile. Ce tehnologii pot bate legile fizicii? 2.0 cred ca este compromisul perfect intre buget, taxe si consum. Normal ca 3.0 e mult mai performant, insa nu cred ca nu satisface cerintele si 2.0 pentru 95% dintre soferi. Textele cu " e submotorizata" vine din putul gandirii, adica sa nu uitam ca e39 520d avea 136 de cai si nu se mai plangea nimeni ca ar fi submotorizat. Dar in ziua de azi lupta cu secundele si marketingul a facut aberatie goana dupa cifre.1 point
-
M-am exprimat gresit in postul anterior. Eu nu m-am referit la strict consum, ci la marketingul pe care il face BMW , ajutat de cutia in 8 trepte si declaratiile oficiale de 3,5%. Faceam o sinteza intre hartie vs realitate. Mai departe....ar fi penibil sa te plangi de 4,5 consum!1 point
-
1 point
-
http://www.mercom.ro/ sunt foarte buni numai e si foarte aglomerat.1 point
-
1 point
-
Am schimbat la 100k km valva egr la grupwest oradea. Reprezentanta ok cu preturi decente. Am mai schimbat si ceva bucsi la bratele fata care pareau imbatranite. Ma gandesc serios sa o schimb la vara cu un seria 4. Parca imi doresc ceva mai sportiv.1 point
-
Preturile de pe catalogul online nu sunt la fel cu ce gasesti in comert la noi. Calitatea este la fel fara griji. B4 si B4 Mtech se fac la Sibiu, dar 95% din productie este expediata in germania si de acolo ajung inapoi in tara. De la B6 in sus sunt facut exclusiv in germania. LE. Pe e36 am montat Bilstein B6 fata(2ani) si B4 M-tech spate(1an) plus Eibach Pro-Kit, consider ca este o combinatie perfecta care ofera un compromis foarte bun intre confort si tinuta sport. Jantele sunt pe 17.1 point
-
12.9 e un timp foarte bun, ca si comparatie eu am scos 12.7 dar cu 580cp, 630NM si Quattro, e drept ca si la cca 40C temperatura ambientala care iti afecteaza tare IAT si incepe sa sufere de heatsoak, dar ca si timp pentru un diesel RWD e foarte bine. Cum pleci de pe loc?1 point
-
1 point
-
Eu cred ca pt o utilizare de zi cu zi 2.0 177cp pe seria 3 sau variantele mai puternice sunt mai mult decat suficienti. Discutati de parca soseaua e un circuit sau conduceti numai contra cronometru1 point
-
Va rog cititi ce s-a scris mai sus ,nu vrea motor mai mare de 2000cc. P.s.Vorbim de modelele NFL ,cum poate 318i(118cp) sa aibe performante egale cu 320i(150c).1 point
-
Eu zic sa te apuci de treaba. Ai ceva bani de bagat pana sa te linistesti. Incepe cu sfaturile primite de specialistii de pe forum si continua cu minunile pe care le vei auzi in service. Bafta! Si ca sa mai incerc sa te salvez iti mai pun cateva intrebari. Ai pus mai sus doua poze. Prima intrebare: crezi ca folosirea AC are vreo importanta la stabilirea vitezei medii? A doua intrebare: crezi ca temperatura de lucru a motorului are vreo importanta la stabilirea vitezei medii? A treia intrebare: crezi ca temperatura de afara are vreo importanta la stabilirea vitezei medii? Si a patra intrebare: crezi ca ceea ce am intrebat mai sus, referitor la AC si temperaturi, are vreo importanta la stabilirea consumului mediu?1 point
-
motoarele de 2,2i si 2,5i(192CP) le gasesti si la modelele nonfacelift incepand din 2000.Parerea mea e sa nu te gandesti prea mult la partea cu impozitul.Pana la urma 700 lei pe an pt. 2,2 nu e un capat de drum.Nu se merita sa dai putin mai mult dar macar sa te bucuri de o experienta placuta la condus tot anul ?Altfel ce rost mai are sa iei BMW? Numai pt. emblema ? In alta ordine de idei, le-am avut ambele motorizari pe e46.Recomand 2,5-ul desi nici 2,2-ul nu e chiar rau.1 point
-
daca bagi zeci de mii de lei intr-o masina nu inseamna ca vei primi numai laude.1 point
-
Tu iei deciziile si faci dupa cum se balacareste pe forum?! Wtf ! Chiar asa de mult te afecteaza niste comentarii aruncate aiurea? Hm.. In alta oridine de idei,masina e super,da-i inainte tot asa !1 point
-
Banuiesc ca acele comentarii cu infolierea nu au fost din categoria frumosului, mai ales ca facea referire la cocalari si stereotipuri de posesori cu bmw. Oricum sunt eu fraier ca postez la aceasta sectiune, nu e primul topic de prezentare a masinii mele (cum ziceam si la inceput, am avut cam toate modelele de bmw), dar sigur va fi ultimul din cauza acestor colegi calzi si prietenosi, si nu am chef ca dupa zeci de mii de lei investiti intr-o masina sa vina un user cu comm de genu (Tu esti modelul nou,ala cu septar infoliat). Domnilor, numai bine!1 point
-
@darriusm da e sticker cu Cupgang @Cristian.O daca astea sunt gusturile mele....si am vrut sa o infoliez....sincer nu inteleg care e problema ta.1 point
-
1 point
-
My link -> BMW Seria 1 2.0, aici se vorbeste mai mult despre ea: My link1 point
-
1 point
-
Simt un iz de invidie? Decât sã arunce pneurile Încã bune.. Era ocazia perfectã pentru un burnout. @Cristian.O, de la ce serie În jos sunt permise burnout-urile ? Cu 3'ar e OK ?1 point
-
1 point
-
Complect adevarata logica. La 200.000 km una din Germania are doar rodajul complectat. Ele complect ar rula in Germania 2-3 milioane de km, dar aia sunt toti niste batrani latifundiari care vand BMW numa' rodat romanilor, la pret de nimic... PS. Dupa rodajul complect de 200.000 km, se mai schimba uneori kitul complect de distributie? :goodjob:1 point
-
1 point
-
cutia de viteze automata este un ansamblu hidraulic... la fiecare decuplare din D sau R pachetele de discuri numai sunt in presiune. Blocul de supape inchide circuitele hidraulice la fiecare astfel de manevra iar cuplarea si decuplarea este mai daunatoare decat tinutul cutiei in D cu frana apasata. Practic se creeaza un "soc" la fiecare astfel de manevra. Nu va ganditi ca atunci cand tineti piciorul frana cutia sta stresata... nici pe departe ea este proiectata sa functioneze asa... aici intervine si convertizorul de cuplu care nu functioneaza ca un ambreiaj clasic ci pe sistem turbional fiind dependent de turatia motorului si a pompei de ulei din cutie. Pinioanele dintr o cutie automata nu am auzit aproape niciodata sa cedeze... mai degraba cedeaza discurile si placile din cauza unei probleme legata de presiune hidraulica. Daca un solenoid in blocul de supape numai deschide si inchide corespunzator automat vor ceda discurile si placile din cauza frictiuni defectuoase. La motoarele mari diesel sau motoare mari pe benzina ce au cuplu mare cedeaza convertorul care este primul care preia socul si cine a desfacut o cutie automata stie ca pinioanele sunt ultmile piese din cutie. la o cutie automata in general cedeaza convertorul , blocul de supape sau vreo simpla garnitura sau oring care poate determina cutia sa numai cupleze in nici o treapta (pierde presiunea de ulei). Decuplarea si cuplare in D n R in mod constant duce uzura prematura a cutiei. Este ca si cum la un sistem sub presiune mare de apa ai inchide si deschide non stop si brusc un robinet... va garantez ca foarte curand va ceda acel sistem si apa va incepe sa curga pe undeva (principiul de lovitura de berbec)1 point
-
1 point
-
Khiar e rusinos ke ai patit...kum se poate asa cva la un bemve'1 point
-
Ms six in line! http://i63.tinypic.com/28uhjm.jpg http://i68.tinypic.com/2a5c80m.jpg1 point
-
Se schimba si separat daca racitorul este ok. Inclusiv pe original. Am schimbat recent doar valva EGR la 525d N47. Eu aveam erori doar pe tester, in masina nu imi aparea nimic. E ca si galeria de admisie, poti sa o schimbi cu totul sau poti sa iei doar clapetele (sau alte repere de pe ea). Daca nu ai ce face cu banii schimbi cu totul1 point
-
Auzi, pe mine lasa-ma cu ironiile tale. Nu sunt organism de certificare. Cine vrea detalii poate sa intrebe in privat si ii spun cu drag ce il recomanda.1 point
-
Eu ti-am dat contactul mecanicului meu care e peste orice gasesti la zf sau timisoara sau orice alt service. Si spun asta cu toata raspunderea. Evident ca iti schimba tot uleiul, 9 litri si ceva, doar ulei original si baia tot originala. Cine vrea sa puna orice altceva la cutie il roaga respectuos sa se duca in alta parte. Forumul e sa ne ajutam cu sfaturi, pareri etc. In timp am si devenit prieten foarte bun cu el, daca tot sunt multi ani de cand ne cunoastem. Am schimbat uleiul cutiei la el la 535, 525, 530, 740. Varu miu s-a dus la Timisoara si nu i-au lus nici ulei si nici baia originale, nu i-au schimbat tot uleiul etc. Ideea e ca informatia e peste tot in zilele noastre. Trebuie doar sa stim sa cernem. Dar daca tu vrei sa faci 1000 km ca sa ai parte de niste servicii mediocre, du-te la pomul laudat.1 point
-
Compactul e frumos in felul lui. Cu un pachet M ar arata foarte bine, niste jante mai mari si eventual stopurile rosii. Astea clare sunt din alt film. Ar fi pacat sa nu te bucuri de masina, mai ales dupa banii investiti in repararea motorului.1 point
-
Salutari, E92 era in topul masinilor mele preferate, inca de prin 2006, de cand un prieten foarte bun si-a cumparat un exemplar superb - 330d albastru individual, full options, inclusiv active steering. Din pacate sau din fericire, coupe-ul pe care si eu il cautam, voiam sa aiba in principiu cam aceleasi optiuni de top, altfel, desi forma masinii mi se pare in continuare superba, fara optiunile pe care eu le doream parca totusi nu era aceeasi masina si poate ca unii dintre voi o sa ma inteleaga. Revenind la subiect, intamplarea a facut sa intru in legatura cu o cunostinta care tocmai adusese aceasta masina in tara si avand in vedere dotarile masinii, am zis sa merg sa o vad. Nu aveam in plan sa cumpar o masina, dar la fata locului, mi-a picat cu tronc, bineinteles. Culoarea ei initial nu m-a atras (nu sunt un fan al albului), insa acest mineralweiss metalic chiar mi-a placut. Cu privire la interior, imi placea doar piano black (bineinteles cum o are amicul de care vorbeam mai sus), insa si acest BAMBOO GRAIN ANTHRACITE mi-a placut la nebunie. fffff importanta a fost si optiunea harman kardon, fara de care, nu as fi cumparat aceasta masina. In rest, va prezint masina cu toate dotarile ei: VIN long WBAKK31090E846470 Type code KK31 Type 320D (EUR) Dev. series E92 (MUE) Line 3 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 135 Transmision HECK Gearbox AUT Colour MINERALWEISS METALLIC (A96) Upholstery POLSTER PEARLPOINT MIT ST/LED ANTHR (FHAT) Prod. date 2011-12-16 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2XA SPORTS LEATH.STEERING WHEEL+GEAR 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4BY FINE-WOOD TRIM BAMBOO GRAIN ANTHRACITE 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 5AK LED-LIGHT ELEMENTS 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH 6NR APPS 6VC CONTROL COMBOX 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 614 INTERNET PREPARATION 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM 698 AREA-CODE 2 7KB NAVIGATION PACKAGE PROFESSIONAL 7RS COMFORT PACKAGE 7R7 INNOVATION PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 801 GERMANY VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 2C4 L.-A. WHEELSSTAR SPOKE 157 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 522 XENON LIGHT 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Atasez cateva poze si astept sugestii si feedback-uri Salutari!1 point
-
In primul rand mentionez ca nu il cunosc pe cel care administreaza pagina de farcebook 'Dandu Auto Stil' , doar ii urmaresc activitatea. Nu vreau sa ii iau apararea, dar din cate inteleg, nu i-ai dat telefon si nu inteleg de unde ai scos suma de 10.000 euro:1 point
-
Poate fi capsula din plastic care acoperĂŁ motorul..Incearca sa apesi pe ea, poate nu e prinsa bine. Am avut si eu aceeasi problema.1 point
-
LoL, Vad ca deja ti-ai luat un "minus" la postarea cu pretul. Aici pe forum este considerat blasfemie sa dai pe un F10 mai mult de 19-20,000E Masina e foarte frumoasa, si motorizarea e inspirata. S-o folosesti cu placere.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00