Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/05/17 in all areas

  1. Altu' cu masina care functioneaza ca "noua" la 225 tkm.Ar trebui sa facem o petitie catre BMW sa nu le mai vanda de noi,ca nu sunt bune, masinile astea functioneaza ca noi doar dupa 200 dĂŁ mii. Culoarea alb " deosebita" este culoarea aia pe care o alegi atunci cand nu mai vrei sa dai 1000 dĂŁ coco pĂŁ una metalizata sau 3000 pĂŁ una individual."Prietene", culoarea asta este una de SERIE, nu are nimic deosebit in ea.Nu am nimic cu cei care aleg culoarea alb pentru masina dar, daca doreai sa arati intradevar ca-i deosebita trebuia sa incepi cam asa: "Albul este culoarea opusa negrului, culoarea care “concepe” perfectiunea unui sistem marginit de tandemul perfect alb-negru, extremitatile gamei cromatice. De multe ori este considerata a fi culoarea absoluta... Acest plasament “de extrema” o face sa fie considerata o culoare care este plasata atat la inceputul cat si la sfarsitul zilei diurne, al lumii manifestate si chiar al vietii, oferind culorii o valoare ideala, asimptotica..." p.s. citat dĂŁ pĂŁ gogu p.p.s. sper sa gasesti fraieru' potrivit sa puna botu' la anuntul tau :roadrage:
    3 points
  2. Mda...peste vreo 3 ani o sa ajungem sa plecam cu masina pe rosu si la destinatie ajungem cu plinul, ca na...e tehnologie noua
    3 points
  3. Deci nu pot sa cred ca cineva a putut sa sechestreze masina in halul asta Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  4. 12.9 e un timp foarte bun, ca si comparatie eu am scos 12.7 dar cu 580cp, 630NM si Quattro, e drept ca si la cca 40C temperatura ambientala care iti afecteaza tare IAT si incepe sa sufere de heatsoak, dar ca si timp pentru un diesel RWD e foarte bine. Cum pleci de pe loc?
    2 points
  5. BMW X3 xDrive 20d 184 CP 225.000 KM Reali facuti in Germania in 3 ani, Carte Service. Servisata in reprezentanta BMW, neaccidentata. Adusa acum 9 luni, inmatriculata in Romania. Transmisie Automata 8+1 Modelul MSport Culoare deosebita Alpinweiss 3 FULL OPTION exceptand trapa panoramica. POZE: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x3-ID7GkXIt.html CELE MAI IMPORTANTE DOTARI: -Transmisie Automata 8+1 cu padele volan (Posibilitatea de a o conduce manual) -Suspensie Adaptiva: Comfort/Sport/Sport+/ECO Pro -Head-Up Display -Faruri BiXenon Adaptive, Cornering Light -Keyless GO -Senzori Parcare Fata / Spate -Interior M Piele + Textil -Navigatie Profesionala Mare -Memorie Interna 80GB -Scaune Sport cu incalzire in 3 trepte -Volan M Reglabil, Comenzi Volan / Comenzi Vocale -Portbagaj automat -Jante Originale BMW M 19inch, Cauciucuri Runflat ce mai pot fi folosite un an cu senzori. -Set de Jante noi 17inch + Cauciucuri Runflat de Iarna noi cu senzori. ALTE DOTARI -Geamuri Actionate Electric -Lumini Ambientale -Motorizare EfficientDynamics -Start / Stop Semafor -Brake Energy Regeneration -Shadow Line -Lumini Ambientale -Geamuri Privacy din fabrica -Sistem Spalare Faruri -Asistenta Coborare Panta -Radio CD / Mp3 / USB / AUX / Bluetooth / Internet -Sistem audio profesional -Pilot Automat -Dublu Climatronic -Directie Activa Servotronic -Senzori Ploaie / Lumini / Presiune Pneuri -Carlig de tractare ascuns 225.000 KM Reali facuti in Germania in 3 ani. Carte Service Functioneaza ca noua Fara erori. Accept test pentru cei interesati. La pachet cu masina vin: Distributie, schimb ulei, placute fata + spate. Set de Jante Noi Originale BMW 17inch + Cauciucuri Runflat de Iarna noi. Kit de pana BMW. Am facturi, garantii. Pretul este 23.000 E. Locatia: Iasi.
    1 point
  6. Masina este cu motorul M47, fabricatie 04.06.2007.Motorul cu codul m47 este cunoscut fara probleme la distributie.Codul N47 are problemele amintite de tine.Ai mai jos cateva date.Pe bmwvin.com poti vedea dotarile masinii! Vehicle Identification Number WBAVU310X0KY57342 Type VU31 Model 320d Ol - EUR Development Code E91 Chassis TOUR Steering LL Doors 5 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Schwarz 2 - 668 Upholstery Stoff Fluid/anthrazit - ALAT Production Plant MUNICH Production Date 2007-06-04
    1 point
  7. Nu vrei masina cu probleme, sa nu bagi bani in ea, sa consume putin si te uiti la bmw din 2008 cu 6000 euro.daca mai lasa cateva sute e perfect. Nu vrei si cu 100.000km navi si piele?
    1 point
  8. Diferenta intre 316 nfl si 318 nfl nu e doar 10 CP !!! Cum scrie pe hartie. 316 nfl la turatie mai mare nu mai are "gram" de cuplu iar 318 inca se mentine binisor. Am 316 nfl si am facut "conversia" la 318 (axe cu came, soft , valva disa) si nu trebe sa pui masina pe dyno sa simti diferenta. Trage oarecum binisor si peste 4000. Aici 316-le deja era foarte slab. Graficul asta cam explica tot. Eu fac zilnic naveta cu masina si dupa conversie consumul o cam crescut 0.5 - 1 L, dar dupa parerea mea se merita. 6.5 - 7 L/100 inainte.... 7 - 7.5/100 dupa conversie. Legat de M43: motor foarte simplu, usor de reparat si schimbat. Daca la primul nu s-au fii dus cuzinetii ziceam ca e si foarte fiabil.
    1 point
  9. Stiu ca ti-ai modificat turbina la Bogdan.La ce putere ai ajuns?Ce inseamna mai exact probleme de alimentare?Am o optiune pentru tampoane ori iei originale BMW ori ceva mai rigid Vibra-Technics. Ai aici si pentru cutie cu tot cu suport: http://www.vibra-technics.co.uk/bmw/e46_inc_compact_excludes_xi/668/BMW468M/transmission_mount_6_speed_m3_s54_only
    1 point
  10. Rasfat cotidian: prespalare + samponare cu Wolf Nano + Jante Sonax Full Efect + Stergere cu prosop micro si Quick Detailer-ul tot de la Wolf. Rezutatele...
    1 point
  11. oricum, kit-ul fara tobe nu avea niciun farmec )))
    1 point
  12. Astazi am fost prezent la Campia Turzii la Drag Race. Din pacate am terminat abia sambata seara de asamblat masina si am mers oarecum nepregatit. Jante 17 cu 225, de strada, nu stiam in noua configuratie unde plec cel mai bine, am pierdut multa aderenta la plecare si am scos doar 12.9sec pe 400m cu viteza de iesire de 178km/h. Data viitoare va fi si softul in configuratie finala, ma voi prezenta cu jante minim 18" si macar semislick si sper la un timp mai bun si sa ma incadrez in primii 3, astfel ca timp la grupa S9 am fost al 4-lea. (Celelalte avand 11.78, 12.3 si 12.5) toate masinile fiind si mai usoare decat mine si cu slickuri.
    1 point
  13. Prea mare agitatie pentru o distributie de 800 eur. sunt atatea modele de masini premium pe curea chiar lant la care se schimba regulat distributia la 200k. Nu vad o tragedie in asta, e ceva consumabil, o inlocuiesti odata cand incepe sa dea semne de uzura si gata, fara stres, te poti bucura de masina o perioada destul de mare.
    1 point
  14. Nu ti-ai luat pastila? Nimeni nu i-a reprosat nimic...doar ca, combinatia e putin ciudata.
    1 point
  15. Complect adevarata logica. La 200.000 km una din Germania are doar rodajul complectat. Ele complect ar rula in Germania 2-3 milioane de km, dar aia sunt toti niste batrani latifundiari care vand BMW numa' rodat romanilor, la pret de nimic... PS. Dupa rodajul complect de 200.000 km, se mai schimba uneori kitul complect de distributie? :goodjob:
    1 point
  16. Cred ca se face multa analiza pe text, semantica si interpretare; eu personal am inteles ca pretul este discutabil in conditiile in care cineva interesat si pasionat doreste masina; oricum, e destul de rara la km aia, anul acela si istoric complet.
    1 point
  17. Sunt de aceeasi parere cu ce a scris alex.F10 cu pachet m de fabrica este deja o masina superba,ca sa nu mai spun de jante,sunt cateva modele care sunt extraordinar de frumoase spre deosebire de ce ai ales tu.Dar e doar parerea mea.Cred ca se indreapta usor spre kitch....dar repet e doar parerea mea.Si sa pui 285 pe un amarat de 2.0 diesel la cat ai investit si alea sh mi se pare dezacord total.Succes in continuare.Chiar nu e genul ala de masina care sa merite leduri,becuri si ce ai mai pus tu pe ea.
    1 point
  18. In ISTA-D, un modul cu verde inseamna modul fara erori, modul cu galben = modul cu erori stocate pe el, modul cu rosu = modul care nu raspunde. Ca ai DDE cu galben nu inseamna clar problema la DPF, poate fi din n cauze, inseamna strict ca ai erori stocate pe motor. (da, DPF-ul poate fi o cauza dar nu numai el). COntorul ala scade in functie de niste parametrii, nu merge 1:1 cu km masinii asa ca poate "tine" si pana la 280k km, sau il poti reseta cand vrei cu 2 clickuri in ISTA, nu face absolut nimic. Am vazut multe masini cu 200k km+, contor expirat, masina inregistra eroare de DPF dar valorile erau bune, asa ca dupa resetarea contorului indica ca mai tine dpf-ul 200 000km si masina mergea bine. Dar am vazut si cu 120 000km, contorul mai avea mult dar DPF infundat bine de tot
    1 point
  19. Sper sa nu gresesc, dar in majoritatea conexiunilor intre doua dispozitive ( masina- telefon ) unul dintre ele cere o parola(protectie) care se stabileste din unul dintre cele doua dispozitive pt a fi asociate , iar aceasta parola poate fi pusa de catre dv , iar apoi in celalat dispozitiv scrisa/verificata. Pe principiul de asociere a unui hotspot personal.
    1 point
  20. Daca nu scriai ultimul text era ok. Asa cu ultima afirmatie ai stricat-o. Nu te-a intrebat nimeni daca e mai buna sau nu. Pe principiul ""a mea e mai mare"" ...
    1 point
  21. 1. Nu am intrebat pe nimeni daca este de acord cu conversia pe GPL. 2. Daca ati ajuns ca confundati loganul cu X5-ul, no comment. 3. Nu toti avem masini pe Bulgaria, unii dintre noi platim taxele din Romania, iar cand am avut masina pe Bulgaria, le-am platit si in Bulgaria. Nu mai confundati oamenii corecti cu cei care sunt exceptia de la regula. Nu e vina nimanui ca statul roman decide sa taxeze aberant masinile inscrise in Romania. (asta e din ciclul - daca exista un cocalar cu BMW, toti soferii de BMW sunt cocalari). 4. Faptul ca statul roman nu face nimic pentru a reduce costurile benzinei genereaza transfuzia pe GPL. Daca nu imi permiteam X5 nu mi-l cumparam. Asta nu inseamna ca trebuie sa ma judeci pentru ca imi doresc sa reduc niste costuri. 5. Nu as vrea sa transformam acest topic intr-o polemica despre GPL. Daca stii ceva despre conversia aer-arcuri te rog sa mentionezi, altfel, nu am nevoie de comentarii gratuite.
    1 point
  22. Epic... superb, se recomanda Duralube si la oameni pe duca sau chiar dusi...
    1 point
  23. M-am gandit sa impartasesc cateva concluzii pe care le-am tras in decursul celor 2 ani de cand conduc bimuri, si mai exact sa va spun parerea mea despre E39 vs E60. Sau invers. Cum vreti voi. Intai un pic de background, ca sa intelegeti "de unde vin". In trei ani am avut trei 5-uri bimuri proprietate + un al patrulea pe care l-am condus vreo luna, deci pot sa spun ca stiu cu ce sa mananca cat de cat. Am avut un 03 520i, un 03 530i si un 01 530iA. Cel cu care m-am dat o luna este un 528iA. Pe scurt comparatia E39 vs E60 din umilul meu pct de vedere. Atentie la doua amanunte: 1. vorbesc de E60 pre LCI. Adica pana in facelift. 2. nu ma iau de design, asta e personal, tine de gustul fiecaruia. Incerc sa fiu cat mai obiectiv cu putinta. Aranjamentul interior. Desi se cunoaste ca e conceptie veche, interiorul E39 e mult mai prietenos, cald, afectuos si primitor decat la E60. E mai lux, cu fasiile de lemn pe usi, curbura usilor la imbinarea cu bordul, felul cum e aranjata pielea pe usi etc. Nu mai vorbesc de consola inclinata usor catre sofer, care iti da un sentiment de cocoon, de control, comfort si incredere. E60 e rece, parca au montat o placa de surf acolo, au dat trei gauri ca sa iasa robinetele de la AC si gata. Forma consolei si bordului respinge, nu invita. Ca in autobuz. Designul exterior. Aici nu m-as baga. Personal imi place mai mult E60, dar nu exista o concluzie universala. Comportament dinamic. Amandoua mi se par la fel de ok. Nu gasesc nici o diferenta si Domnu mi-e martor, le-am rupt in gura pe toate fara mila. Amandoua E60-urile au avut Dynamic Drive. Suna super bine pe hartie insa daca incerc sa compar cu un E39, sa mor daca pot sa-mi dau seama de diferenta. Nu zic ca nu exista, insa eu nu imi pot da seama. Nu o simt. Si ceva imi spune ca asa e cu 98% dintre soferi. Comfort. La fel de ok amandoua, cu un minus pentru E39 la care se aude motorul un pic mai tare. Asta poate fi un avantaj pentru unii, un dezavantaj pentru altii. Mie imi placea mai mult E60, in care se auzea motorul numai cand ii dadeai in bot. In rest era cuminte si nu stiai de el. In E39 nu te lasa sa uiti ca e acolo. Iar eu personal, prefer sa nu stiu de el decat cand am chef. Gizmouri. Singurul lucru care mi-a placut la E60 si imi lipseste pe E39 sunt scaunele ventilate. Nu ca unde locuiesc ar fi foarte cald (nu creste temperatura peste 25C) dar pe piele mereu ma cam incalzesc. Iar ventilatia aia in scaune chiar era belea. Belea. Pe E39 imi place ca ai control total asupra AC-ului, fara sa fie nevoie sa sapi ca un dement prin iDrive. Asta e un mare minus la E60. Acelasi lucru e valabil si pentru diverse alte comenzi. Nu zic ca nu-mi place iDrive sau ca nu ma descurc, dar pur si simplu au complicat unele comenzi foarte mult si fara logica. Aia cu AC-ul era cea mai enervanta. Nu duc dorul bixenonului adaptiv, gasesc ca poti trai la fel de bine si frumos si fara bi adaptiv. Asta simplu de pe E39 isi face treaba foarte bine. Un alt gizmo care am avut pe E60 si mi-ar fi placut si acum este Adaptive Steering. Nu zic ca ii simt lipsa, dar era o treaba sa invarti o data din volan si sa se suceasca rotile la maxim :) In concluzie, nu am vazut nici un motiv pentru care sa dau $30k pe un E60 530i cand pot sa-mi iau E39 530i cu doar $11k. Sigur, nu vorbim de imagine aici, ci de a fi realist si practic, de aspectele cotidiene. Majoritarea deciziilor pe care le luam sunt influentate (negativ) de marketingul pe care il fac companiile, exagerand lucrurile si creandu-ne nevoie inchipuite, pe care nu le avem. Iar eu am fost una dintre victime, nu puteam concepe sa conduc un E39. Mi se parea o vechitura, un gunoi. Nu puteam trai daca nu avem bi xenon adaptiv, DD, AS, iDrive etc. Dar dupa ce am mers cu E39 528i timp de o luna, am zis, bai stai asa ca nu e asa de rau. Nu e deloc gunoi, ba dimpotriva, gunoaie sunt multe dintre chestiile despre care credeam ca nu pot trai fara ele. Am E39le 530i de 6 luni si sunt super happy cu el. Simt ca masina are valoare, ca isi merita fiecare cent pe care l-am dat. Ceea ce nu am simtit despre nici unul dintre cele doua E60uri. Mereu am avut impresia ca parca nu fac banii, ca parca asteptam mai mult pentru banii aia si am fost semi-inselat. Cam asta e. Sper sa va ajute un pic reviewul asta si pe viitor sa va ganditi de doua ori pana sa dati banii pe cine stie ce Mega-Adaptive-Supra-Giga-Triplu-Xenon :lol:
    1 point
  24. nenea, am un bmw deja, modelul e46 ai inteles gresit mesajul meu apreciam un mesaj mai util nu vreau o masina cu 6000. intrebam exact pentru acest model...tocmai, cum am scris, ca mi se pare cam ieftin (dar am vazut ca pe acolo sunt preturile)
    0 points
  25. Numele topicului face cat 1000 de cuvinte ) Schimba masina cu audi
    0 points
  26. 520d G30 are 0-100 in 7.5s, e o masina absolut decenta. Cu o infrastructura bine pusa la punct, nu ai nevoie de mai mult.
    0 points
  27. Eu nu stiu cu ce e39 sau e60 scoteai tu sub 5 la suta la mers cu 130 la ora. Poate vreun prototip ceva. Consumurile oficiale extraurbane sunt date pentru o viteza de 100 la ora, el a zis ca la 120 a avut 4.5, ceea ce e oricum nesperat de putin pt o masina de 1700 de kile. Ce tehnologii pot bate legile fizicii? 2.0 cred ca este compromisul perfect intre buget, taxe si consum. Normal ca 3.0 e mult mai performant, insa nu cred ca nu satisface cerintele si 2.0 pentru 95% dintre soferi. Textele cu " e submotorizata" vine din putul gandirii, adica sa nu uitam ca e39 520d avea 136 de cai si nu se mai plangea nimeni ca ar fi submotorizat. Dar in ziua de azi lupta cu secundele si marketingul a facut aberatie goana dupa cifre.
    0 points
  28. Ar trebui sa fii amendat ca mergi cu asa ceva pe strada!
    0 points
  29. 0 points
  30. Lol....gaz pe X5. Mai bine luai un logan care are din fabrica instalatie pe gaz ))
    -1 points
  31. Nu strici nimic schimband uleiul. Mai degraba vei strica daca nu il schimbi la timp. Uite aici BIBLIA cutiilor automate: http://www.zf.com/corporate/en_de/aftermarket/spare_parts/transmissions_spare_parts/oil_change_kits/Oil_change_kits.html As vrea sa vad daca si ZF Faur, sau alti meseriasi, respecta ce scrie aici Aici gasesti toate modelele de cutii automate. Cauta cu atentie si vei gasi tot ce ai nevoie.
    -1 points
  32. Am incaltat-o cu rotile de vara, ocazie cu care am pus si gume noi intrucat se tocisera. Am pus tot Pirelli p7 runflat. Si 2 poze, cu un mic update, am schimbat grilele black high gloss . http://i68.tinypic.com/2rz9sfq.jpg http://i64.tinypic.com/flyoaw.jpg
    -1 points
  33. Poti sa cureti si admisa, dar vezi putin pe tester daca iti apare ca ai blocate clapetele, daca admisia este incarcata mult, o sa-ti apara. Si stai linistit in privinta consumului, nu te mai lua dupa cei care spun ca ei au consum mic DAR NU AU RESETAT KM. din bord, de vre-o 2-3000 km. Este total gresit ce iti spun ei.Acel consum aratat in bord, ESTE ERONAT. Asa ca lasa-i pe cei care traiesc cu aceea speranta de consum mic, ca in realitate ei au consumul mult mai mare. Ca sa afli consumul, trebuie sa resetezi la fiecare alimentare BC-ul, cei care nu fac asa ceva, se lauda degeaba cu consum mic. Sau fa plinul, resetezi km. si BC-ul, mergi pana se aprinde becul, te duci si alimentezi, vezi cati litri intra, iar pe urma iti faci calculul in functie de km. si litri si vezi consumul real si il compari si cu consumul din bord, sa vezi ce diferente ies, SIMPLU. Si mai retine ceva: consumul dintr-un oras aglomerat, este cu 80-85%, mai mare fata de exterior. Asa ca trage singur concluzia.
    -1 points
  34. un x5 nu va consuma niciodata 10-11 in oras, oricat te-ai chinui.
    -1 points
  35. L-as lua eu daca ne-ar spune cineva daca merge si pe NFL.
    -1 points
  36. nu pot sa cred ce naivi sunt unii cum poti sa cumperi asemenea gunoaie de jante Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  37. Salut. Vreau sa il pun pe un E36 316, stii cumva daca pot sa il fac sa se potriveasca? Imi dai si niste stickere de M bonus, daca iau kitul+tobele?
    -1 points
  38. Salut. Nu am idee daca se potriveste ,probabil daca ai un baiat priceput la montaj totul se poate face. Daca te hotarasti si iei totul putem discuta la pret ca sa i-ti ramana si pt stickere
    -1 points
  39. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GkOYt.html https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-163cp-automat-navi-2007-ID7XzBL.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=1211071425 https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-2006-ID8cWjw.html#c710ab471d https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GkZSh.html#28e9b37791 https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GkyIh.html#contact_form#xtor=SEC-81 Salut ! vreau sa cumpar un e90 incepand cu 2006, as vrea sa fie cu xenon si navigatie . Merita vreuna din ele? Multumesc !
    -1 points
  40. Mikken Cum asculti tu muzica de pe tel prin bluetooth? Eu nu am reusit. Asa e ca ai samsung?
    -1 points
  41. LOL, am si eu ac problema, dar asta se intimpla de fiekr data knd ii dau in goarna..., dupa ce o obosesc cu 6000 de ture si ma opresc la stop incepe sa oscileze turometrul...., multi spun k e normal, altii spun k nu....., nu stiu c sa cred..........
    -2 points
  42. De cand iti tot admir masina, cred ca si iubitea mea va primi una M-ai convins E ft frumoasa
    -2 points
  43. vorbeste romaneste sa intelegem si noi cum adica sa o SECHESTREZE
    -2 points
  44. Deci pana la urma ai luat niste gunoaie de roti.Din punctul meu de vedere trebuia sa iei roti care se pun pe seria F nu vechituri de pe E-uri.La 450-500 gaseti jante originale in perfecta stare si cu anvelope bune.Cred ca ai aruncat banii de pomana. Pentru F20 merg foarte bine style 492
    -2 points
  45. Volanul este impecabil, nu a fost retapitat, dupa cum se poate vedea si in poze. A fost pe masina personala. Nu are urme de uzura, nu are luciu de folosinta. Nu cunosc detalii despre montarea pe non facelift. Livrarea se poate face si personal sau prin curier. Pret 200Euro. http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/7/53562687CaZ.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/8/53562688VhX.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/9/53562689VzN.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/0/53562690EqS.jpg
    -2 points
  46. Salut Mikken, Pe comfort mode 120/h ...4,5??? Cam mare sincer sa fiu....la ce tehnologie e in prezent sa nu mai vorbesc de 8 trepte....ar fi trebuit un maxim 3 - 3,5%. Stiu, e o caroserie grea, dar si la e60 si la e39 acelasi motor scoteam sub 5% , aici ma refer in conditii de autostrada. In alta ordine de ideii, masina este superba, sa te bucuri de ea!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.