Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/09/17 in all areas

  1. Sper sa nu te dezamagesc prea tare: daca motorul este in stare buna de functionare, se va comporta la fel ca si inainte...
    2 points
  2. a trecut un an de cand am achizitionat masina si s-a cam pus si la mine praful pe topic asa ca postez ceva imbunatatiri care le-am putut face eu aici in Italia! schimbat becuri nr., vopsit grilele negru lucios( de 2 ori, prima data a sarit rapid vopseaua acum am dat si un strat de lac si coafura rezista ), imbracat trim schimbator cu folie carbon( cred ca mi-a luat o ora pana sa iese cum vreau eu), schimbat becuri angeleyes cu led marker( ebay ) si ieri de abia am asteptat sa pun jantele de vara cu cauciucuri achizitionate anul trecut UNIROYAL RAIN SPORT 3 (eu unul sunt multumit de ele, sunt mai mult de ploaie) cat despre probleme, ar fi urmatoarele: -curatat DPF pe la 268k, schimbat bujii, releu bujii si treaba a fost buna pana s-a aprins iar martorul in bord dupa vreo 2000km parcursi si totusi masina mergea si tragea bine, asa ca am luat pompa apa + termostate(amandoua originale) resetat eroarea si de atunci totul este bine. acum am in bord 277k -schimbat baterie( nu e ceva marca wow dar totul decurge bine) -schimbat curele accesorii(originale), rola, intinzator si cred ca ar cam trebui si fulia pt ca am un scartait cateodata la pornire si o trepidatie vreo 5 sec(eu zic ca de la fulie) -acum ma chinui sa ajung la un electrician sa vad de ce nu mai merge spalatul parbrizului pt ca nu face nici-o miscare nici un click nimic, stergatoarele merg daca le actionez pt ploaie doar cand trag de maneta nu se intampla nimic!(poate ajung saptamana viitoare sa rezolv ca tare sunt curios de unde e problema) si urcam si niste poze:
    2 points
  3. E greu sa alegi intre oricare dintre modelele BMW sau Mercedes-Benz! NU mi-ar "displace" nici un M5 sau 760Li cu motorul de 6.6 litri si 600 cai, dar nici un Mercedes-Benz S65 AMG de 6.0 litri model 2016 nu m-ar "dezamagi" deloc! E la alegerea celui ce are banii in mana/buzunar! Ca la ambele pot sa apara probleme majore si scump de remediat,asta-i riscul achizitionarii unei masini complexe si,pana la urma,DE LUX! Iti permiti s-o cumperi ,apai ,sigur n-o sa strambi din nas cand vine vorba de consumul de carburant,intretineri,piese de schimb sau vizite in service din diverse motive! Cel putin asta am constatat eu la diversi amici ce si-au cumparat masini mari,ca dimensiuni si capacitate motor,scumpe chiar si la mana a doua, sau cand vine vorba de intretinere si reparatii! Nici eu nu-s sigur daca n-as "ceda" in fata unui Mercedes Benz S65 AMG model 2016 ,culoare neagra si cu geamuri negre(macar cele de pe spate si luneta). un V12 de 6.0 litri si 630 cai putere... NU ca un BMW echivalent ca specificatii si dotari n-ar fi "interesant"! Ca unui prieten iti spun: nu te mai uita la tembelizor/TV! este un instrument de manipulare si prostire a populatiei! realitatea este cu totul alta decat ce se prezinta la TV!
    2 points
  4. Salut! Ăncep prin a ura un cĂŁlduros si sincer La Mulți Ani! Cum spun si in titlu de ceva timp mĂŁ bate un gând sa ĂŽmi schimb mașina de la E46 316i fl la 320d nfl sau fl. Am gĂŁsit câteva anunțuri interesante si ĂŽntreb persoanele care au avut un diesel sau care au unul sa ĂŽmi ofere câteva detalii. In afara de probleme comune pe care le știu ca le-ar avea daca mai sunt si altele de știu, alt motor, alta putere. Voi cei care le aveți ce puteți spune. Graba si ne experiența sau spus cuvântul si m-am ales cu un BMW cu multe probleme, totodatĂŁ pot spune ca a fost singura mașina care mĂŁ fĂŁcut sa zâmbesc. Off-topic "Mașinile acestea au viatĂŁ in ele, au ceva unic, indiferent de cat de supĂŁrat as fi nu mĂŁ pot abține." :-) :-) :-D Mulțumesc anticipat!
    1 point
  5. La fel de bine iti spun ca sunt oameni care au cumparat de nou o masina cu N47 si pe la 45k de km li s-a rupt lantul. Oameni care nu intra pe forumuri si n-au stiut nimic de acest motor. Oameni care mai degraba stiau ca motoarele BMW pe lant sunt "nemuritoare" si nu necesita schimbare. Ce sa-i mai intrebi de zornaieli sau alte zgomote.
    1 point
  6. Am rezolvat problema intr-un final , dupa ce am verificat garniturile din fata si spatele turbinei care au fost ok , am schimbat racorcul flexibil si am rezolvat problema . Pentru cei care vor sa il schimbe dimensiunea este 60/100 si am scapat de mirosul de fum sin interior
    1 point
  7. Multumesc,baieti!!mi-am asumat comentariile de genul celor de mai sus in momentul in care am decis sa pun si aici masina la vanzare ( desi nu voiam initial ),deci nu ma "ating" deloc,si le ignor. Cine cauta un e60 dotat in stare foarte buna,si nu un f10 indiferent de optionale si stare tehnica/estetica,posibil sa ia in considerare masina mea. Weekend placut in continuare!
    1 point
  8. Am schimbat prefixul.
    1 point
  9. cu ciocan(baros) si lemne... si se baga la loc cu carcasa rulmetului vechi prin bataie si cu multa atentie. ideal este sa ai presa , kit extractie etc... dar doar pentru masina personala merge si cu ciocan
    1 point
  10. Nu cred ca am cerut pareri nimanui daca arata bine masina cu kitul si tobele respective. Topicul este deschis in sectiunea de vanzari, nu in sectiunea Pareri despre, asa ca rog frustratii sa nu mai fie off topic.
    1 point
  11. @ cornelb85 Eu unul nu stiu sa fie Michelin Primacy model pt SUV. Modelele pt SUV au peretele lateral un pic mai tare si nu mai balanseaza asa de tare (a nu se intelege ca sunt RFT). Din experienta mea am ajuns la concluzia ca suspensia se intelege cel mai bine si se comporta exemplar cu cauciucuri runflat. Asa a fost proiectata. Eu am suspensie sport si de vara am pus cauciucuri nonRFT pt. a mari confortul pe drumurile "exceptionale" ale patriei. Balansul cel mai puternic datorat cauciucurilor il simt in special in curbele stranse abordate in viteza cand aproape am senzatia ca o sa se dejanteze roata La urmatorul set de cauciucuri am sa aleg variantele pt SUV cu peretele lateral un pic mai tare ce suporta greutate mai mare. Acelea cred ca sunt cel mai bun compromis. Daca are cineva asa ceva chiar il rog sa scrie niste pareri. Desigur RFT sunt cele mai bune dar avem niste drumuri .... ma lipsesc @ACM ce fel de suspensie ai ? adaptiva, normala, sport ?
    1 point
  12. 1 point
  13. Azi a primit si stopurile de facelift.
    1 point
  14. sunt pe net backupuri si la versiuni ce includ extraoptiuni deblocate. vezi pe cartehnology.co.uk, imposibil sa nu gasesti.
    1 point
  15. @edit, 520d G30 automat in ultima treapta la 3000rpm are fix 205km/h In rest totul tine de buget, logic ca 30d-ul este mai bun, mai placut, mai puternic, 35d-ul va fi si mai bun, 50d si mai si. Daca o tinem tot asa ajungem la Porsche turbo s. Si eu sunt de parere ca in Ro ai nevoie de putere mai mare decat pe autostrazile din traile cu apa calda, dar totusi sa tinem cont ca lumea se descurca si cu motoare de 100cp, iar acest 520d se descurca mai bine decat majoritatea masinilor de pe strada. 80-120km/h: 520da g30 5.8s 525da e60 6.1s (3000cm) 525da e60 7.0s (2500cm) S-a plans cineva de 525 e60 ?
    1 point
  16. E posibil sa fie suportii de la esapament...altceva nu-mi trece prin cap mai ales ca vorbim de spatele masinii..
    1 point
  17. eu il inteleg...a vrut sa testeze masina in conditii de siguranta, legal, cronometrat bine, cu start oficial si cel mai important, cu oponent langa. nu e un lucru rau sa iti cunosti masina cand ai deja putere mai mare...altii fac burn cu F01. unde vrei sa testeze sprinturile? intre blocuri, sa faca afise din copii? sau 3 claxoane pe DN? fii serios. ps: in caz ca te intrebi de ce ai vrea sa testezi masina, pt ca e un proiect, nu e stock si pt ca nu are 1.6TDI (gen: trage de rupe)
    1 point
  18. Am avut aceasi problema cu dricul )...pana la urma a cedat cu conditia sa aiba suport de pahare, care la fostul e90 lipsea cu desavarsire ))
    1 point
  19. Multumesc ... Nevoia de spațiu.... un nou membru in familie ( in curând ).... cam astea au fost motivele pentru care am ales touring-ul Eu ma tot rog de iubitea mea sa ne luam un combi, eu ador masinile cu haion. ea zice ca nu se plimba cu dricul. Sper sa schimb masina anul asta si sa cumpar un combi vin cu el acasa si aia e. Felicitari pentru copilas, sa fie sanatos si sa va aduca numai bucurii
    1 point
  20. De ce toate celelalte lanturi de la BMW pana la N47 n-aveau/n-au zornaiala? Si n-au fost schimbate poate si 400k - 500k Km. Cum iti explici acest lucru atunci cand faci astfel de afirmatii nefondate?!?! Daca tu preferi sa schimbi un motor cu totul in loc sa inlocuiesti niste piese in prealabil a.i. sa previi ca acel motor sa cedeze, esti mai special ce sa zic. Cel putin tine pt tine acest sfat si nu incerca sa convingi si pe altii cum ca asta ar fi cea mai buna solutie. Mai nou si aici ma refer la motoarele noi, se schimba distributia la majoritatea chit ca-i pe lant. Cei care au masini cu distributia pe curea ce sa mai zica. Trebuie s-o inlocuiesti conform intervalului specificat de producator.
    1 point
  21. YES! Inca un combi pe aici foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  22. Si eu am tot oscilat. Pana la urma am decis sa iau goodyear f1 asymmetric 3 si sunt mega multumit de ele. Mai ales ca au si protectie de janta Sa stapanesti sanatos masinuta si sa te bucuri de ea. Si eu tot F31 am si iti sustin ideea cu distributia ... mai sunt probleme cu unele dar in mare parte multi o schimba degraba. Cum spunea mai sus, 1 din 10 are probleme. Si poate nici aia. O afacere ca trebuie sa traiasca si ei ... Sa dai motoru jos si sa umblii la el daca nu are nici o problema mi se pare ... Eu de cate ori am intrat cu masina in service am plecat cu alta problema. Nici nu mai am incredere ... atat la reprezentanta cat si la alte service-uri gen Service Scream (Tezparii) BMW.
    1 point
  23. Eu am luat numai bucsa. Se scoate f simplu la o presa. Cod LEMFOERDER 26589 01 .
    1 point
  24. Pretul e negociabil dupa cum am zis,insa astept o persoana interesata de un e60 cu istoric curat,dotat si intretinut cum se cuvine. Imi permit sa nu o bag in oala cu e60-urile de pe autovit aduse pt. bisnita. De asemenea,respect si parerile voastre cu privire la pret,dar repet,atat apreciez eu ca valoreaza.
    1 point
  25. Salut! Am aporpape 50 de ani. Sunt pasionat de motoarele BMW, in special cele in 6 cilindri. Am avut /condus :E3 320 si 325), E 46, Z3 si acum un E 83. Desi mi-au placut de mic (tata a fost mecanic auto) am reusit relativ tarziu sa-mi permit (dpdv finaciar) realizarea acestui vis.
    1 point
  26. 13999 Asta e problema, nu automata sau manuala Nici in Germania nu indraznesti sa visezi sa iei un asemenea pret
    1 point
  27. Auzi, pe mine lasa-ma cu ironiile tale. Nu sunt organism de certificare. Cine vrea detalii poate sa intrebe in privat si ii spun cu drag ce il recomanda.
    1 point
  28. 34 ani, BMW E34 520i din 1990 motor M20B20 , cand l-am luat in 22 mai 2016 avea cam 230000 km reali,iar acum are vreo 236000 km ca nu prea ma plimb mult! era o curiozitate cum sunt si motoarele astea cu 6 cilindri in linie,ca tot le lauda un amic mereu seara prin bar! Acum m-am "imbolnavit" de-a binelea si tot tanjesc la un 735i ,frumusete de masina cu mult laudatul motor M30B35 tot cu 6 cilindri in linie dar mult mai zdravan la capacitate cilindrica! mai folosesc 520i-ul pana crapa de tot si urmatoarea masina aia o sa fie: 735i 1990-1991!
    1 point
  29. Eu am 53 de ani deci puteti toti sa-mi ziceti "nenea" dar nu mi-am luat BMW pt. sportivitate ci pt. ca sistemul x-drive este mai bun dacat quattro si pt. ca m-am saturat sa tot repar la un A5. Doream sa-mi schimb masina , sa trec la ceva mai pt. burtosi si aveam de ales intre X4, Q5 si GLE iar un filmulet de pe youtube m-a convins. Sunt foarte multumit de X4.
    1 point
  30. Nu zice nimeni ca masina din anunt e cu probleme, colegul de mai sus probabil facea referire ca are un motor "micut" pt felul in care se prezinta masina per intreg. De fel motorul 2.0i 143cp este unul decent, fara mari pretentii sportive, isi face treaba si atat. Daca este intretinut cum trebuie duce mult si bine fara probleme mari.
    1 point
  31. Ii chiar asa greu sa ii suni pe ei? Si cand iti faci rezervare la restaurant, tot aici pe forum intrebi?
    1 point
  32. Sa pui capace, sa se adune apa cu sare acolo si sa rugineasca etrierul mai tare? Asa face romanu'. Curat peste murdar. Etrierul se curata si se vopseste. Asta ii face bine, nu capacul.
    1 point
  33. mondragon vorbeste in numele tau ! in primu rand nu ai fost martor,nu ai fost cu mine in masina sau in masina mosului ! daca am masina inmatriculata pe Bulgaria nu inseamna ca sunt vinovat ! In al 2 rand se vede din ce ai scris ca esti un mare Rasist !Al 3 rand daca tu zici ca mosu are dreptate si eu am intrat in el sa de Dzeu sa ai parte numai de accidente ! asa ca numai iti da cu parerea ! Eu eram pe drum cu prioritate si mosu avea cedeaza trecerea a iesit drept in fata mea! doar nu il asteptam pe mos o zi intreaga pe un bulevard pe banda din jumate ca sa intru cu masina in el..Gandesti ffff prost ! shh 1.Un nevinovat nu paraseste locul accidentului,isi face masina fara autorizatie de la politie,ascunde probele,si se prezinta peste 1 saptamana la politie ! 1.Nu il poti baga pe mos in puscarie! are 84 ani el e vinovatul a recunoscut la politie !!! 2.voi aveti ceva cu tinerii care au bmw ... 3.daca nu ai bmw ti-l dau frate pe al meu ca mai am 2 !!!!!!!
    1 point
  34. Nu-i bai, poti crezi ce vrei. Eu am dat suficiente detalii si nume pentru ca fix asta mi s-a intamplat fix asta am povestit. Eu nu ma astept sa vina lumea sa ma gadile la/sub burta cand vin sa cumpar o masina, dar ma astept ca atunci cand imi manifest interesul sa imi cumpar o masina oamenii cu care ma intalnesc/vorbesc sa fie niste oameni profesionisti care isi fac treaba nu care doar vin si iau banii dintr-o parte si ii pun in buzunar. Si din nou, decizia de cumparare vine la mine si din ce parere imi fac eu cum o sa fiu tratat cand am o problema cu masina. Dupa cum am zis, daca la cumparare esti tratat ca un desen animat, ce sa te astepti dupa. Ma rog, unii se astepta la mai mult, altii la mai putin ... dupa cum e fiecare (si dupa limbajul folosit). Eu unul cred ca una din problemele societatii in general este si faptul ca peste tot esti obligat sa inghiti nesimtirea si neprofesionalismul unora: de la guvernanti, la servicii in restaurant. Si poate eu m-am saturat si prefer sa fac ceva in sensul asta. Eu tot casc ochii in continuare cum atunci cand vine un pensionar la rand la paine si zice cu o voce mai slabuta (ca e batran saracul) ce vrea sa ia si il injura vanzatoarea, se gaseste cate un iscusit sa se ia nu de vanzatoare, ci de pensionar (cam ca tine asa). Dar presupun ca e si educatia de vina aici. Tie pot sa iti urez doar success in continuare ...
    1 point
  35. Uite ca dupa 3 ani revin pe forum cu o alta poveste (la fel de "vesela"). Intre timp am devenit posesor de Audi A5 Sportback luat de la PBV2 unde stiu oamenii sa vanda o masina si unde stiu sa te trateze super si cand te duci in service la ei cu o problema. Am ramas bun prieten cu dealer-ul de acolo care de fiecare data cand am avut nevoie de ajutor sau un drum prin service m-a tratat impecabil. Un domn adevarat si un dealer excelent (referrals pe private . Anyway, sa ne intoarcem la intamplarea mea. Cum mi s-a marit familia m-am gandit sa iau si sotiei o masina un SUV. Zis si facut, lista scurta: Q5, X3, Range Rover Evoque. Saptamana trecuta sun la MHS Motors (dupa aventura de data trecuta am zis la Bavaria in Otopeni suna doar nebunii). Sun la numerul de pe site, dau in centrala, ma redirectioneaza la dealer. Imi raspunde o doamna/domnisoara si incepe distractia: - Eu: Buna Ziua, ma numesc ... sunt interesat sa cumpar o masina as vrea sa trec pe la dvs sa imi prezentati si mie BMW x3 - Ea: Sa va prezentam adica ... cum ? Un test-drive? - Eu: Sa imi prezentati, imi spuneti si mie ceva despre masina, sa imi raspundeti la niste intrebari pe care le am, si da, si un test-drive. ... dupa un sir de intrebari ale doamnei/domnisoarei: cand vreti sa achizitionati masina, ce motorizare, ce numar la pantofi purtati, etc: - Eu: pai as vrea si eu sambata asta daca se poate sa vin la dvs, pe la 11? - Ea: A, pai noi nu facem test-drive sambata si oricum nu avem masina, stiti s-a vandut, nu avem acum la test-drive - Eu: Pai cum facem? - Ea: Pai va suna colegul meu ca el e dealer, de fapt eu am raspuns la telefonul lui ca nu stiam cine suna si va da el detalii dupa - Eu: Ma scuzati care e numele dvs - Ea: Nu, ca va suna colegul acum - Eu: Super, dar eu cu cine am stat de vorba? - Ea (intr-un final): Iuliana Timaru, va suna colegul in 5 minute Peste 5 minute intr-adevar, ma suna colegul: Radu Tarba si imi spune ca nu are masina la test-drive ca nu au acum masina disponibila, ca saptamana urmatoare o sa ma sune sa vorbim, ca poate sa conduc un alt model cu o motorizare similara sa vad cum suna motorul, etc. Imi place de el la telefon, ii las numar de telefon, mail, etc, ii spun ca ma grabesc si ca ma uit la alte masini, ramane ca ma suna. Si m-a sunat ... din parti. Oare cum vand astia de la BMW masini? Isi imagineaza ca e o singura marca de masini? Pai ce sa ma astept tratament de la ei dupa ce le-am dat banii si vin cu ea in service? Am vorbit cu prietenii mei de experienta mea si m-am enervat la culme cand am auzit: "hai ca stiu eu un dealer bun iti pun eu vorba buna"? Mi se urcase sangele la cap! Pai am nevoie de "pila" ca sa cumpar masina? Pai sunt tampit? Ma frate, cand un prieten s-a dus la Porsche sa faca test-drive si nu era masina disponibila, a dat dealer-ul masina lui personala si s-a facut test-drive. Vrei sa zici ca nu gasesti un X3 o saptamana la dealer? Ghiciti ce am facut: sunat la Porsche Bucuresti Vest 2, mi-au dat masina cateva zile, sa o conduca linistita si sotia (care nu mai condusese de ceva vreme) civilizat, impecabil. Daca nu ma dau pe spate cei de la Land Rover cu Evoque ma indrept cu pasi siguri catre al doilea Audi si nu as regreta deloc. Cine crede ca doar masina face vanzarea e un idiot. Mai ales cand e concurenta asa faina in segmentul premium. ------ Taking crap from car dealers when buying a car means you're an idiot.
    1 point
  36. Cand am luat primul meu BMW, un e34 525TDS, acum vreo 3 ani aproape, era cam varza, dar am zis ca incet incet il fac. Maisna am luat-o in foarte mare graba, cea veche o facusem varza intr-un accident si ma grabeam, buget mic dupa ce sparsesem toti banii in concediu. Nu credeam ca are probleme asa grave. Tusti la reprezentata dupa achizitie sa fac o diagnoza completa, sa stiu ce ma asteapta. Nu aveam programare, eu initial am mers acolo sa ma programez. MA intreaba de sanatate, imi cer actele masinii, ma baga in calculator, imi zice ca daca revin intr-o 1h pot sa se uite la coaja mea. In 50 de min, un mecanic a venit dupa mine, a luat cheile, mi-a cerut permisiunea sa faca o tura de parcare. Se urca, face o tura de parcare, in care a mers special peste un bump de la trecerea in alta curte, sa auda suspensia. A trecut usor, dar a vrut sa vada cum reactioneaza si daca apar zgomote. Dupa asta intram in garaj si o urca pe elevator. Pune mana pe o lampa UV si incepe sa inspecteze. O da jos, se uita la motor, o urca iar. O da jos, o scoate afara, incepe sa se uite din toate unghiurile la ea. Mai cheama un mecanic mai batran. Se invarte si ala, vorbeau amandoi animati. Se intoarce catre mine si incepe sa imi explice tot. MAsina fuses intr-un accident si era mai scurta cu 1-2 cm. Suspensia fata varza, pompa diesel varza, cam tot ce era furtun de inlocuit, discuri de frana, placute, conductele de frana corosdate..etc.. Singurul lucru bun la maisna aia era partea electrica si interiorul misto. Il intreb cat costa sa o faca toata. Imi explica ca el estimeaza ca undeva la 3-4000 de euro, care includea revosirea unor elemente, si rezolvarea problemei caroseriei, pompa noua etc.. Daca vreau mai detaliat a zis ca dureaza vreo 20 de min sa puna la punct un deviz. M-a sfatuit pur si simplu sa o vand si sa cumpar alta. cea ce am si facut dupa cateva luni. Ma conduce la receptie, vorbeste cu ala in germana, eu eram cu cardul pregatit, asteptam factura. Ala se intoarce catre mine, imi da certificatul inapoi, imi spune ca nu ma costa nimic, ca ei nu au facut nimic la masina si ca face parte din serviciile lor. Mecanicul mai im da un sfat, imi zice ca daca vreau neaparat tot e34 sa iau un benzinar, ca in general sunt ceva mai fiabile si km mai putini si cu sanse mai mari sa fie intr-o stare mai buna. Ma sfatuieste sa vin la ei inainte sa o cumpar. Mi-a zis ca si el e pasionat de modelul asta si ca ma asteapta cu cea mai mare placere, daca mai am intrebari sa il sun, mi-a dat cartea lui de vizita personala, pe langa cea de la reprezentanta. Asta era in una din cele 2 reprezentante BMW din Trier, un oras de ~100.000 de locuitori, (cam cat |Tulcea la populatie) intindere cam dublu, triplu..
    1 point
  37. Ce departament? Intra cu ea la contabilitate, dupa aia la logistica si incheie cu vanzarile? In cel mai rau caz vin mai multe persoane specializate pe cate ceva. Intr-adevar, la tinichigerie vine un Nea Gigi care se uita 1h la masina si dupa, trage concluzia: a fost lovita aici, aici si cred ca si aici, da' nu sunt sigur. TOTUL este electronic, raspunsurile sunt date de niste SABLOANE, nu de niste oameni, unde mai pui DEPARTAMENTE??? Crezi ca vin 3 specialisti care se scarpina pe barbie consultandu-se ca in DOCTOR WHO? Evident, asta dupa ce masina a mers la alt etaj. JESUS ... Tin masina atata pentru ca vin ciorile pe la bariera cu X5, X6 albe si tot felul de alte masini, dau 50 - 100 de lei la un mecanic si ii face ORICE la masina, iar homosexualii din fata, aia la costum care iti iau banii si cheia primesc si ei ca sa taca. Am vazut-o cu ochii mei, am stat 2h pentru un stergator care era gripat si mi-au zis ca nu au cum sa isi dea seama ce are si sa vin peste o saptamana sa o las peste noapte. Si nu fac asta neaparat pt bani, ci si de frica! Iti iau bani foarte multi pt orice, in NESIMTIRE! Au monopol, nu au concurenta DECAT alte service-uri care nu sunt LABELED BMW. Iar daca iti iei masina de noua de acolo, esti condamnat sa te duci cu ea acolo.
    1 point
  38. Niciodata nu mi-au placut angel-eyes-urile acelea foarte puternice de nu mai observi nimic frumos conturat ci doar lumina puternica...
    0 points
  39. Se face prea mult caz pe problema distributiei. Schimbatul asta "preventiv", (cultivat prin presiune psihica si dezinformare), aduce beneficii financiare substantiale in buzunarele mecanicilor rasariti precum ciupercile peste noapte, direct si strict specializati in schimbul distributiei la bmw! Nu contest ca exista oameni pregatiti sau probleme tehnice, spun ca tot mai multi speculeaza nevoia de confort psihic. O masina intretinuta si mai ales exploatata corect nu are voie sa aibe astfel de probleme. In majoritatea cazurilor primul propietar isi bate joc de masina iar al 2-lea o repara. Povesti si basme circula destule, cazuri concrete sunt putine. Si cum stilul romanului e sa arunce pisica moarta in curtea vecinului, e mai usor sa spui ca bmw face motoare proaste decat sa accepti ca ai exploatat necorespunzĂŁtor masina sau ca ai cumparat una in stare deplorabila. Nu apar pe nimeni si nu lucrez in reteaua bmw; doar incerc sa fiu realist. In final, desi majoritatea se plang de N47, tot motorul asta il cumpara.
    0 points
  40. Salut, @bimmer, sunt convins ca lantul se schimba la un moment dat, ca se uzeaza, dar nu cred ca trebuie neaparat schimbat preventiv.Probabil ca o vizita intr-un service auto cu mecanici buni si ceva experienta cu BMW-uri, la un interval de un an s-au atunci cand sesizam ceva anormal in rulare, ar trebuii sa fie sufficient + schimbat uleiul anual.Am vazut ca pe forum multi au schimbat distributia si dupa un interval scurt le-a reaparut zgomotul la lant, zgomot care l-a facut pe bietul om sa-si scimbe distributia..., si atunci are rost ..?? sau trebuie sa manance si mecanicii o paine. @XXL nu stiu care este seria, ca e una sau mai multe,nu stiu. Din ce m-i s-a zis ..in reprezentantele BMW, in baza de date, masinile dotate cu tipul de motor problematic, adica o serie anume, sunt trecute cu rosu si ca acestea ar fi cu potential risc, dar ca motorul pe care il am eu nu este trecut acolo si ar fi ok.
    0 points
  41. mai bine iei legatura cu niste hoti de masini, poate te invata ei.. :hyper: acum lasand gluma la o parte, nu cred ca nu exista rezolvare pt problema ta.
    -1 points
  42. Dc sa le vopsesti cand de pe ebay poti sa cumperi capace cu doar 10$ , eu le am de 4 ani si sunt ca noi , vopseaua se duce cu timpul
    -1 points
  43. Pai si ce anume certifica "mecanicul meu care e peste tot ce exista in orice service din Romania"? Cand o cutie incepe sa faca figuri, exista intr-adevar sansa sa dai din lac in put cand ii schimbi uleiul si nu neaparat prin schimbul de ulei ci prin renumita " resetare" pe care toti o cer, care e ceva stupid evident, pentru ca nu ai cum sa readuci cutia la uzurile inexistente de fabrica odata cu resetarea magica din soft, ea avand niste jocuri capatate in 2 sute de mii de km si adaptandu-se singura la acele uzuri. Din punctul meu de vedere as schimba uleiui, insa fara nicio adaptare, ca Bmw nici nu recomanda asa ceva.Am si eu mecanicul meu, "cel mai bun din Romania" ), care lucreaza la Bmw, si omul mi-a zis clar ca uleiul se schimba la 80 de mii insa nu faci nicio resetare a cutiei ca nu mai e fata mare si risti sa mearga mai prost.
    -1 points
  44. La mintea prostilor nu ma pun....atat te duce capu ,atat faci...u in lipsa de ocupatie te bagi in ca musca in gaoaza Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
    -1 points
  45. Nu multi au OE , stii tu. OE-urile le numeri pe degete. )
    -1 points
  46. Am fost sigur ca te simti , ahahaha. Da, corect nu multi au oe si in stare impecabila, ca noi, ca ale tale. Si repet, sunt cele mai frumoase. Poate pana la urma cedez si eu si iau acelasi model. Momentan am incercat altceva. O sa revin cu poze.
    -1 points
  47. Bossilor de ce sunteti frustrati pe pachetul supernova la baiat de il are pe cabrio?! ))))))))) Hay ca ie smeker vrety si voy si nu stiti kum sa ziketi asa ca faketi rautaty dastea aicishea
    -1 points
  48. -1 points
  49. iti dau PM cu preturile
    -1 points
  50. Eu am ajuns, mai demult, la concluzia ca daca respecți dimensiunile de-ale de producător nu ar trebui sa ai probleme ulterioare cu cutia de transfer/viteze. Părerea mea e să-i montezi rotile cu care a ieșit masina din fabrica.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.