Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/17/17 in all areas

  1. Salutare tuturor ! Am decis sa va fac cunostinta cu batranica mea E39 525D . Povestea iei incepe asa , a luat nastere pe data de 12.03.2002 ,prima inmatriculare a fost in 2004 in Belgia. Unde ne-am si intalnit acum 3 ani .Primul proprietar o folosea doar de weekend si vara merge in Italia cu ea , in restul timpului statea in garaj. Am luato la 183.500 km cu CarPass momentan masina are 215.870km ,carte service,un istoric curat fara nici un fel de incidente, toate facturile cu ce sa facut la masina ,pe care inca le detin si la care le-am adaugat si cele care au urmat de cand detin eu masina . Apoi a urmat inmatriculare in Bulgaria din cauza taxei de 4500E impusa de mult iubitul nostru guvern , iar pe data de 01.02.20017 a fost inmatriculata in Romania. Masina a venit din fabrica cu urmatoarele optiuni: 202 Steptronic 520 Foglights 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German 210 Dynamic Stability Control (dsc) 220 Self-leveling Suspension 249 Multi-function For Steering Wheel 302 Alarm System 360 Lt/aly Wheels/star Spoke 81 422 Wood Trim 423 Floor Mats, Velour 441 Smokers Package 534 Automatic Air Conditioning 650 Cd Player 661 Radio Bmw Business 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 723 Edition Exclusive 785 White Direction Indicator Lights 818 Main Battery Switch 863 Europe/dealer Directory Service 877 Deletion Cross-over Operation 886 Dutch / On-board Documentation Pe langa totate astea proprietarul din Blegia a adaugat un kit carlig pentru remorca detasabil, si un cod de pornire in locul scrumierei din fata , in masina nu sa fumat deloc ,nici el nici eu nu am fumat in ea , desi eu sunt fumator prefer sa opresc si sa fumez afara . Am mai primit un set de jante Style 83 echipate cu gume de iarna , iar vara le are pe cele Style 81, a cincea roata fiind tot Style81 cu cauciucul original dot 2002 ne folosita . Iar in ianuarie 2017 am decis sa o modific , schimband urmatoarele : - Bari M fata spate OEM - PDC fata spate - Spalator faruri - Scaune confort de pe E38 full electrice ,incalzite - Perdeluta luneta - Xenon 6000k 55w - Navigatie Mk4 cu Tv si module aferente - Statie plus difuzor bas in portbagaj As mai vrea sa adaug , oglinzi cu pliare electrica , coloana electrica , si soft close portbagaj de pe e38 , ceea ce sper ca anul acesta sa reusesc. As vrea sa pun si o suspensie aer fata+spate dar inca ma gandesc , am vazut multe masini pe net , dar nu am mers in nici una sa vad daca se schimba confortul sau ramane la fel .Scuze pentru calitate pozelor dar a trebuit sa le modific dimensiunea din cauza limitei de 1000k . In ultimul timp ma gandes sa schimb si jantele sa trec la 18 sau 19 , dar nu sunt hotarat ce model sa aleg .Daca aveti vreo idee ,astept pareri. Multumesc pentru vizioanare si pareri ,sper sa va placa si voua .Paste fericit tuturor.
    3 points
  2. Explozie?Cine te-a mintit ca faci explozie cu cauciuc normal?Faci pana in cel mai rau caz.Eu astept sa termin carnea de pe gumele pe 19 rft si sa pun normale ca nu le mai suport.In afara ca o sa imi termine suspensia si articulatiile nu le vad nici un rost.Pentru pana o sa am o trusa de pana cu snururi plus compresor.
    3 points
  3. sa verifice cand s-a facut ultima regenerare. chiar si asa nu vad care ar fi motivul pentru care sa mergi cu bujiile arse.
    1 point
  4. Problema e ca cine cauta un bmw dotat cauta unul automat in primul rand
    1 point
  5. Unboxing Wagner!
    1 point
  6. Data viitoare cand vei mai ajunge la bimmer vei afla ca trebuie sa schimbi motor,cutie si probabil masina. Cauta pe net sa vezi ce "buni" sunt Youtube nu e tester pt distributie Daca ai indoieli referitor la distributie mergi la reprezentanta, nu la un service japcar Spor la lecturat: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__4960__gopid__2396791#entry2396791
    1 point
  7. Inainte sa o iau am citit destul de multe review-uri, am vb cu 2 persoane care au facut aceasi trecere si am mers cu cateva masini. Totusi nimic nu te pregateste chiar atat de bine pt convietuirea cu masina. Toti ziceau ca interiorul este un mare pas inapoi si calitatea este mult mai slaba. Eu am zis ca exagereaza, dar e chiar mai rau de atat. Nu cred ca am vazut masini post... 2007 care sa fie ansamblate atat de slab.. efectiv.. cred ca poti sa gasesti squeaks and craks peste tot. Masina scartie efectiv peste tot unde pui mana si apesi mai tare. E... ireal, comparativ cu seria E90 cat de slabe sunt la capitolul asta. Din punctul meu de vedere calitate interior la bmw-uri sub F10 nu mai exista. F10 inca e ce trebuie, seria 3, 1, X1, chiar si X3 stau rau la capitolul asta. Cu pozitia in masina iar e greu, E92 era ce trebuie, F30 desi e mai mare, pare mai inghesuit, spre exemplu controalele la geamuri, la coupe veneau la fix, aici e aiurea trebuie sa dau mana inapoi ca sa ajung la ele. Aa.. si ce ma dispera efectiv.. nu gasesc o pozitie ok la volan incat sa vad head-upul si informatiile de pe bord, efectiv volanul acopera o parte din informatii. Trebuie sa stai f aproape de volan si cu volanul f jos ca sa apuci sa vezi kilometrajul. Se poate trai cu asta.. dar , atentia la detalii cam a lipsit. Volanul alta buba, e basic, dar e... atat de subtire, doar la dacie mai era atat de subtire. Nu are nici o treba cu fostul volan sport de la E. Primul retrofit interior o sa fie volanul de M. A, si inca ceva, acum cu volanul asta, cu mana stanga pe volan, lovesc in genunchiul stang :hyper: La asta am roti de 16, chiar m-am bucurat, zic ca o sa fie super comfortabila... pe naiba.. se simte orice gura de canal, mai rau ca la e92 pe 17 si nici nu am runflat. Ce-i drept nu stiu ce presiune e in ele si cred ca si viteza cu care le iau e mai mare. In rest nu sta pe drum ca E92, ala avea 255 pe spate aici am 205. Avand in vedere asta, nu le compar, dar din ce pot sa imi dau eu seama, sta si ea bine pe drum si cu un set de 17 cred ca e ce trebuie. Acum, are si ea partile ei bune, dotarile o fac sa iasa in fata destul de mult si sa merite, pe noapte e cea mai tare masina pe care am condus-o, consumul e ff bun, iar cutia automata face toti bani. Banuiala mea e ca orice motor ai pune pe ea, chiar si 318d se misca bine din cauza cutiei. (chiar am condus unul si a fost mai mult decat ma asteptam). In depasiri acolo unde conteaza gen 80-120 e mult mai rapida decat fosta. In ture mai inalte, intr-adevar nu e asa fun ca un motor pe benzina. Mi-ar fi placut mult 328i.. dar la ce viteza medie am eu.. e foarte ok si asta. De motor nu imi pare rau. Zgomot de distributie nu are, cutia schimba perfect. Ca si o concluzie, dupa cum am spus si in topicul cu e92-ul, daca exista un E92 cu motor de 28i, cu automata asta, head up si dechidere automata a portbagajului, aia era masina ideala pt mine.
    1 point
  8. Urmand firul ; Un prost arunca o piatra in apa si zece intelepti se chinuie sa o scoata ps : imi asum rolul cand vine vorba de atata amuzament pe seama unora
    1 point
  9. Eu am scos ieri pe o distanta de 80 km din care 70 km in afara o medie de 6.2L. Mi se pare putin useless sa verifici prea mult consumul de la un BMW, caci daca iti iei BMW, nu-ti iei BMW sa mergi ca mortul, iti iei BMW sa mergi cum se merge cu un BMW dar respectand in acelasi timp regulile de cirulatie si de bun simt ( viteza, prioritate, semnalizare, asigurare la manevre ). Bine, e ok sa te uiti la consum la modul sa nu ai ceva stricat care sa-ti afecteze consumul si altele pe termen lung, dar cam atit.
    1 point
  10. Pretul e negociabil dupa cum am zis,insa astept o persoana interesata de un e60 cu istoric curat,dotat si intretinut cum se cuvine. Imi permit sa nu o bag in oala cu e60-urile de pe autovit aduse pt. bisnita. De asemenea,respect si parerile voastre cu privire la pret,dar repet,atat apreciez eu ca valoreaza.
    1 point
  11. Si eu am tot vrut sa postez...pretul este mare sincer oricum ar fi masina, insa te inteleg si iti urez vanzare cat mai rapida la pretul care il doresti tu! Mult succes!
    1 point
  12. 13999 Asta e problema, nu automata sau manuala Nici in Germania nu indraznesti sa visezi sa iei un asemenea pret
    1 point
  13. Ciudat ca si pe bimmer apare cu CCC...inclusiv controler vechi si 7.2008 nu 8.2008 Bafta la vanzare!
    1 point
  14. @ABK: este impropriu spus "senzor de presiune in pneuri". Practic nu exista un senzor care sa iti verifice presiunea in pneuri. Verificarea presiunii se face asa cum ai spus si tu prin "citirea" vitezei de rotatie a fiecarei roti in parte. De aceea masina are nevoie sa parcurga o distanta destul de mare pentru a determina pentru fiecare roata in parte viteza de rotatie. Dupa stabilirea vitezei, periodic, valoarea memorata pentru o roata este comparata cu valoarea din acel moment si eventualele diferente vor fi raportate drept pana. Deci, nu vei gasi la nici o roata vreun senzor de presiune. Poti schimba rotile linistit, dar va trebui sa-ti reinitializezi sistemul pentru a memora noile valori. Se face o confuzie intre sistemele de avertizare. 1. TPM - Tire Pressure Monitor - sistem ce utilizeaza cite un senzor de presiune pentru fiecare roata. Evident TPM-ul este mai performant avind posibilitatea de a vedea pentru fiecare roata in parte care este presiunea in acel moment ( ma rog, sistemul se updateaza cam la 10 minute din cite stiu ). 2. FTM - Flat Tire Monitor sau RPA - fara senzori de presiune pe fiecare roata, utilizind viteza de rotatie a fiecarei roti.
    1 point
  15. @ZBG - am rezolvat intre timp problema financiara; nu mai e. Curatenia de sarbatori si-a pus amprenta si in cazul meu. Paste fericit colegi !
    0 points
  16. Tu fugi de prea multe chestii si faci prea multe calcule..nu vrei sa mergi cu e93 pt ca nu e e90, nu te intereseaza ca e lesinat motorul dar pt tine conteaza diferenta de o sec la 0-100 dintre e90 si e93. Toate sfaturile colegilor le-ai combatut...cred ca ainfi vrut sa auzi numai laude la adresa acestui motor
    0 points
  17. E mai slab decat dieselul, nu o sa-ti placa, am mers cu asa ceva e diferenta mare, plus consumul ridicat la ce performanta ofera. Vrei benzinar viu, cauta motor mare nu astea de 2l. Recomand inainte sa dai o tura cu una, iti vei raspunde singur la intrebare, daca iti place sau nu. Venind dupa un diesel turbo e greu sa indragesti un aspirat pe benzina de 2l.
    0 points
  18. La 22 de ani se gandea sa faca drifturi in curtea unei societati, unde in mod normal viteza este redusa la 5 sau 10 km/h....asta inseamna lipsa de educatie si teribilism. Pacat de cei ce au avut de suferit.......
    0 points
  19. Daca esti interesat de masina, vezi ca am postat si un nr de telefon.
    -1 points
  20. Altu' cu masina care functioneaza ca "noua" la 225 tkm.Ar trebui sa facem o petitie catre BMW sa nu le mai vanda de noi,ca nu sunt bune, masinile astea functioneaza ca noi doar dupa 200 dĂŁ mii. Culoarea alb " deosebita" este culoarea aia pe care o alegi atunci cand nu mai vrei sa dai 1000 dĂŁ coco pĂŁ una metalizata sau 3000 pĂŁ una individual."Prietene", culoarea asta este una de SERIE, nu are nimic deosebit in ea.Nu am nimic cu cei care aleg culoarea alb pentru masina dar, daca doreai sa arati intradevar ca-i deosebita trebuia sa incepi cam asa: "Albul este culoarea opusa negrului, culoarea care “concepe” perfectiunea unui sistem marginit de tandemul perfect alb-negru, extremitatile gamei cromatice. De multe ori este considerata a fi culoarea absoluta... Acest plasament “de extrema” o face sa fie considerata o culoare care este plasata atat la inceputul cat si la sfarsitul zilei diurne, al lumii manifestate si chiar al vietii, oferind culorii o valoare ideala, asimptotica..." p.s. citat dĂŁ pĂŁ gogu p.p.s. sper sa gasesti fraieru' potrivit sa puna botu' la anuntul tau :roadrage:
    -1 points
  21. Off topic: daca vrem sa fim mafioti, atunci din punct de vedere cromatic,alb si negru sunt non-culori. ðŸËÂŹ
    -1 points
  22. Acestea sunt doar "fetele", e doar o simpla carcasa si din cate stiu eu, nu se inlocuiesc ci se schimba farul cu totul.
    -1 points
  23. Se face regenerarea dpf ului si fara releul de bujii!
    -1 points
  24. eu am acuma un 320d de 150 de cai si un 320i de 170 de cai.Dieselul e cu mult peste benzinar la toate capitolele.In cazul meu,la altii nu stiu cum sta treaba.
    -1 points
  25. Nu cred ca exista vreo codare pt asta. Eu dupa ce o spal il las asa ca sa se scurga apa si sa pot sterge cum trebuie. Win, cand voi avea nevoie de tuning o sa te contactez.
    -1 points
  26. Non-rft din pacate nu intra in discutie, in principiu din motive de siguranta. Si de comoditate, in caz ca fac vreo pana. Sunt constient ca ma costa aprox 1000 lei o anvelopa premium, dar vreau sa fiu linistit in ceea ce priveste siguranta. Ganditi-va la o explozie la > 150km/h. Cu rft nici nu simti. Am un coleg de servici cu 18" rft, tot f10, o sa-l rog pe el sa dea o tura prin bucuresti sa vad cum e. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -2 points
  27. Si daca-ti tai anvelopa mai tare si nu poti repara cu snur? Sent from my iPhone using Tapatalk
    -2 points
  28. -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.