Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/19/17 in all areas
-
6 points
-
6 points
-
Poti sa te superi pe mine Kenbobo dar sunt sincer Mie nu-mi plac jantele, nu se potrivesc cu masina ta absolut deloc Tie iti trebuie niste jante sport in spite multe sau cu decupaje mari care sa aduca mai spre sport nu spre gt6 points
-
Salutare tuturor ! Am decis sa va fac cunostinta cu batranica mea E39 525D . Povestea iei incepe asa , a luat nastere pe data de 12.03.2002 ,prima inmatriculare a fost in 2004 in Belgia. Unde ne-am si intalnit acum 3 ani .Primul proprietar o folosea doar de weekend si vara merge in Italia cu ea , in restul timpului statea in garaj. Am luato la 183.500 km cu CarPass momentan masina are 215.870km ,carte service,un istoric curat fara nici un fel de incidente, toate facturile cu ce sa facut la masina ,pe care inca le detin si la care le-am adaugat si cele care au urmat de cand detin eu masina . Apoi a urmat inmatriculare in Bulgaria din cauza taxei de 4500E impusa de mult iubitul nostru guvern , iar pe data de 01.02.20017 a fost inmatriculata in Romania. Masina a venit din fabrica cu urmatoarele optiuni: 202 Steptronic 520 Foglights 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German 210 Dynamic Stability Control (dsc) 220 Self-leveling Suspension 249 Multi-function For Steering Wheel 302 Alarm System 360 Lt/aly Wheels/star Spoke 81 422 Wood Trim 423 Floor Mats, Velour 441 Smokers Package 534 Automatic Air Conditioning 650 Cd Player 661 Radio Bmw Business 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 723 Edition Exclusive 785 White Direction Indicator Lights 818 Main Battery Switch 863 Europe/dealer Directory Service 877 Deletion Cross-over Operation 886 Dutch / On-board Documentation Pe langa totate astea proprietarul din Blegia a adaugat un kit carlig pentru remorca detasabil, si un cod de pornire in locul scrumierei din fata , in masina nu sa fumat deloc ,nici el nici eu nu am fumat in ea , desi eu sunt fumator prefer sa opresc si sa fumez afara . Am mai primit un set de jante Style 83 echipate cu gume de iarna , iar vara le are pe cele Style 81, a cincea roata fiind tot Style81 cu cauciucul original dot 2002 ne folosita . Iar in ianuarie 2017 am decis sa o modific , schimband urmatoarele : - Bari M fata spate OEM - PDC fata spate - Spalator faruri - Scaune confort de pe E38 full electrice ,incalzite - Perdeluta luneta - Xenon 6000k 55w - Navigatie Mk4 cu Tv si module aferente - Statie plus difuzor bas in portbagaj As mai vrea sa adaug , oglinzi cu pliare electrica , coloana electrica , si soft close portbagaj de pe e38 , ceea ce sper ca anul acesta sa reusesc. As vrea sa pun si o suspensie aer fata+spate dar inca ma gandesc , am vazut multe masini pe net , dar nu am mers in nici una sa vad daca se schimba confortul sau ramane la fel .Scuze pentru calitate pozelor dar a trebuit sa le modific dimensiunea din cauza limitei de 1000k . In ultimul timp ma gandes sa schimb si jantele sa trec la 18 sau 19 , dar nu sunt hotarat ce model sa aleg .Daca aveti vreo idee ,astept pareri. Multumesc pentru vizioanare si pareri ,sper sa va placa si voua .Paste fericit tuturor.3 points
-
3 points
-
@Tavicu - interesant pontul / oferta. Este atractiva dar mai incolo, discurile in cazul meu sunt noi puse odata cu placutele, de aceea as schimba doar placutele fata pt. piticii mei de pe creier ce cauta cele mai eficiente placute pe discurile deja existente. @crazyboy - Discutii pot fi interminabile pe tamatica aceasta. Daca as fi luat 535d costurile erau similare cu privire la modificari, din cauza microbului personal. Intre timp, apusul zilei prin reflexiile jucarie dupa o spalare temeinca in stilul caracteristic:2 points
-
1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa!!un sfat daca imi permiti: vopsirea tuturor bandourilor in aceeasi culoare,ori gri toate,ori plasticul negru simplu toate. Bafta mai departe!1 point
-
Nu am facut pe prostul. Chiar nu stiam, iti dai seama ca nu as fi pus intrebarea de dragu` de a pierde timpul meu sau al altcuiva. Sunt la prima mea masina si nu prea am avut tangente cu chestii de genu`. Plus ca sunt nou in Bucuresti si abia am invatat drumul pana la paine. Multumesc pentru link !1 point
-
GT adica Gran Turismo (sau Grand Tourer) https://en.wikipedia.org/wiki/Gran_Turismo . Nu ca denumire comerciala.1 point
-
REZOLVAT . Pentru ca ploua de 2 zile nu am cum sa plec cu masina de acasa si am tot incercat toate variantele posibile . Un prieten cu experienta (multumesc NICU ) mi-a sugerat o ultima solutie avand in vedere ca releul functiona , iar cand plimbam stergatoarele pe parbriz cu mana se auzea rotorul motorasului cu se roteste cu viteza . Ma rog , cand toate variantele au fost epuizate am apelat la o interfata Diagnoza BMW INPA K + CIO-CAN bus3 , varianta rosie de plastic si sunt fericit . Cum l-am cuplat a aparut pe Android care era cauza . Procedeul se vede si intelege clar in imaginile atasate .1 point
-
nici nu se pune problema, cea cu accident nu trebuie luata in considerare1 point
-
Displayul jos,polish pana dispare stratul antireflex complet apoi folie mata (eu am pus ceva pt tableta)1 point
-
DIAGNOZA neaparat si revizie ulei cutie. Cand i-ai schimbat ultima data uleiul la cutie? Daca nu ai facut-o niciodata ar cam fi timpul sa o faci. Daca mai mergi cu ea asa ii faci mechatronicul praf si poti sa arunci cutia dupa. Vezi sa-i schimbi baia de ulei cu totul. Mergi la ZF cu ea sau la reprezentanta.1 point
-
eu am acuma un 320d de 150 de cai si un 320i de 170 de cai.Dieselul e cu mult peste benzinar la toate capitolele.In cazul meu,la altii nu stiu cum sta treaba.1 point
-
Volanul este impecabil, nu a fost retapitat, dupa cum se poate vedea si in poze. A fost pe masina personala. Nu are urme de uzura, nu are luciu de folosinta. Nu cunosc detalii despre montarea pe non facelift. Livrarea se poate face si personal sau prin curier. Pret 200Euro. http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/7/53562687CaZ.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/8/53562688VhX.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/9/53562689VzN.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/0/53562690EqS.jpg1 point
-
1 point
-
Dupa ce am conectat astazi adaptorul Carly cu masina, din pacate constat ca optiunile gen DPF Unlock, Battery Registration, Idrive etc NU sunt deblocate... Oare care ar fi cauza? Pana nu conectezi cu masina, nu iti dai seama... Asadar NU functioneaza (din pacate) :hmm:1 point
-
1 point
-
Bine domn' avocat. Eu imi mentin parerea ca asta nu e masina de drag si la astfel de evenimente doar isi bate joc de ea si de banii investiti.1 point
-
1 point
-
Am avut si eu o rugaminte cu acest thread, doar cereri de coduri, fara alte povesti suplimentare. Vad ca nu se poate, asa ca ma las pagubas, bine cu forta nu se poate ca sa nu amintesc vorbele cu "facerea de bine....." Se poate inchide.1 point
-
1 point
-
e vrajeala, cand se apuca sa demonteze, ca sa nu faca munca aiurea spune ca este curata. cand te duci la el iti spune ca e jale, ca dupa atatia km necesita spalare, ca e plina de pilitura. cand ai ajuns acolo ca sa iti ia aceasi bani si munca mai putina zice ca arata mult mai bine ca altele. si asa munca putina, manopera mare pana la urma varianta ce mai buna este sa schimbi prin metoda clasica.....daca pilitura multa exista sau deja are uzura mare, o curatare nu face minuni1 point
-
Jante 17 style 317, 7.5 J, et 34. Vopsea originala, stare foarte buna. Sunt de X1 e84, insa merg si pe f30, f10. Cauciucuri Dunlop m3 runonflat, profil 6-7 mm. Pret 600 euro. Predare personala in Bucuresti.1 point
-
WK68113 - poti verifica, masina a fost BMW Rulate - Mini Countryman S All4 2011. Sa vezi ce show incep eu sa fac incet asa sa arat lumii cum voi toti va bateti joc de oameni si le vindeti masini cu daune la suprapret. Samsarii din targ sunt mici copii pe langa voi. Curand, foarte curand voi expune public tot cazul. Suntem la faza de notificari, de 1 luna de zile ba Contempo o da pe Automobile Bavaria, Automobile Bavaria nu spune nimic, BMW Group Romania spun ca ei nu vad masina ca fiind inregistrata cu daune si chitul de pe usile mele, praguri si o bucata de stalp exista. Sa vedem ce o spune si BMW AG, daca e multumit cum romanașii isi bat joc de renumele lor. Cum e sa cumperi o masina aparent extrem de buna, care a fost masina "sotiei patronului de la Contempo" i ulterior sa aflu ca a fost masina de Drive Test si la Automobile Bavaria Bucuresti si la Contempo Brasov si data de gard!...Vedem si daca mai avem airbag-uri ca na, cine stie ce ati vandut voi sub umbrela unei firme mari! Momentan expertiza mi-a relevat multe aspecte, aspecte ce vor fi aprofundate! Incep incet cum am inceput candva si cu Porsche Romania! Voi reveni! Frumoasa masina SH, superba nu?.... Si sa ai confirmarea in scris ca nu a fost niciodata implicata in accidente. Adica pe faţã! Sa vezi cum te faci de rahat cand te duci cu potentialul cumparator venit cu avionul de la Iasi, la un test, unde tu esti sigur ca masina este ok si afli dupa 1,3 ani ca a fost pleznita bine tare de tot pe partea soferului! Situatie de milioane! Omul intreaba, domnule, a avut daune masina ca sa stiu daca vin sau nu de la Iasi! Eu sigur pe mine: Nu domnule, nu a avut, masina este in regula... ! Ne vedem in instanta baieti! Vicii ascunse, NCC, ehe, avem de treaba! Scriem pe absolut toate forumurile unde avem cont, sa stie lumea cat de seriosi sunteti voi! Norocul vostru este ca masina a fost luata pentru sotie ca altfel o gaseati proptita in vreun geam de-al vostru! Nesimtitilor!1 point
-
Romanesc este doar faptul cĂŁ orice fac alĂâşii si noi nu am fĂŁcut nu este bine. In alte ĂâşĂŁri cu salarii putin mai mari decât in România se eliminĂŁ dpf , se anuleazĂŁ egr si se eliminĂŁ clapetele.Eu iti recomand sa faci soft si daca poĂâşi sa elimini si egr , aĂâ˘a motorul respirĂŁ aer curat , maĂâ˘ina o sĂŁ se schimbe radical . Eu am eliminat clapetele chiar dacĂŁ la modelul nostru nu am auzit de cazuri de rupturĂŁ. Dar am auzit la recentul 177cv care pe lângĂŁ distribuĂâşie si pompa de ulei mai picĂŁ si din cauza acestora. Acum dacĂŁ nu esti mecanic de meserie, sa dai jos admisia din an in an mai bine aĂâ˘a.1 point
-
am stat o luna de zile in china si nu am vazut soarele, ghiceam unde e, e lesne de inteles din ce cauza nu l-am vazut...1 point
-
Legat de poluare dupa ce scoti DPF-ul, ai fost sa vezi un test de noxe cu DPF activ si cu el scos? ai fi surprins de rezultat Noxele ies exact la fel, cu sau fara DPF, DPF-ul modifica opacitatea gazelor, nu noxele. Noxele sunt date de catalizator, asa ca, cu DPF scos poluezi exact la fel ca unul cu el activ Ori nu stii ce face DPF-ul, ori il incurci cu catalizatorul. PS: Exemplu concret: am fost cu un prieten cu un 320d e90 la RAR, masina proaspat adusa din DE cu filtru infundat. A scos filtrul fizic si din soft, dupa care a mers la RAR pt identificare, stabilirea noxelor pt taxa, etc. A trecut fara nici o problema, a scos exact cat era trecut pe brief (defapt cu vreo 2-3g mai putin).1 point
-
izolatia interioara de la portiera. da fata de portiera jos si verifica sa nu fie desprinsa acea izolatie. e o problema cunoscuta la alte modele bmw, cam ciudat ca se manifesta la o masina din 2011.1 point
-
Mai bine de atata nici ca se putea spune. Eu am masina fara directie, fara nimic, ca vara am jante pe 19 si iarna pe 17. Deci nu va luati jante mari ca distrugeti bucsaraia. :) Daca esti tamp si dai in gropi o distrugi si cu 15 si cu 20.1 point
-
De acord cu tine. Mie nu imi aduce a masina sport, mai ales cand foloseste o versiune mai scurta a sasiului de E60. Cat despre jante, dau foarte bine pe masina si asa cum a zis si Kenbobo, e plin de 128 si 172. Intr-adevar sunt frumoase si acelea, dar si eu la randul meu as opta pentru ceva mai diferit fata de marea majoritate, ca doar nu degeaba investeste atat de mult timp si munca in masina, ca sa se diferentieze de celelalte.0 points
-
No offence dar tu ii spui sa isi ia alte jante mai "sport", iar jantele astea vin echipare pe seria 6 (care e o masina sport, deci bmw sustine ca aceste jante sunt sport nu? Vin pe o masina sport doar)... Deci ceva se bate cap in cap, nu au fost niciodata astea pe GT si nici nu aduc a GT. Jantele vin foarte frumos chiar pe e60, iar daca jantele sunt pe masina, inseamna ca ii plac, altfel nu cred ca le punea. Dar oricum si daca punea 128 se gasea vreunul ca nu is oe, iar daca erau oe se gasea altul ca alea after is mai concave si mai misto sau 172 etc. Fiecare cu piticii lui sincer. Ok, acceptam si alte pareri, normal, doar suntem pe un forum, dar pareri pertinente...nu gen era frumos sa pui niste jante cu multe spite... poate omului nu ii plac ) Again, vin f fain jantele + eibachurile alea care fac toti banii...grija mare la gropi... Ps: nu o lua personal, dar stiu cati bani s-au investit in masinuta asta si jantele oe care au costat ceva...intelegeam daca aparea cu niste DEZENTURI ))0 points
-
Sunt jante pt daily-drive nu de mers la drag cu ele, arata bine pe masina, sunt rezistente si cel mai important, OE. Pentru zilele de drag, caut alte jante. Oricum, si cu astea am probleme de aderenta, trebuie sa imi moderez piciorul0 points
-
daca vrei sa "scapi" de actualul motor de 2.5l sa-mi spui mie intai 192 cai in loc de 129 cai putere SIGUR e mai "palpitant" la orice ora! cu toate ca nici un M54B30 nu-i "rau" sau S54B32 :sorcerer:-1 points
-
Omule nu are nicio legatura ca aia taie copacii si ca le pasa sau nu de natura si nu ar trebui sa influenteze decizia voastra de a pastra aceste dpf-uri pe masina sau nu. Daca voi ati ajuns prin Austria, Germania si alte tari, sunt convins ca ati remarcat ca poluarea de acolo e sub ce respiram noi aici si copiii nostri. Daca tu ai mentalitate de neolitic si mergi pe principiul ca daca altu' face , de ce sa nu fac si eu, atunci n-am ce sa mai zic. Asta e mentalitatea care ne tine departe de lumea civilizata ca si natie. E ok, scaoteti dpf-urile ca oricum nu polueaza la fel ca un vapor. Pe principiul asta hai sa ne cacam toti pe strada ca si cainii o fac, deci nu e mare deranj. Bafta, nu mai am ce comenta-1 points
-
*Nu am mai pus aditiv, treaba cu aditivul nu o faci daca vrei sa tii masina...ci doar daca are vreo problema si vrei sa o vinzi, nu e o solutie de durata, iar in timp o sa te afecteze, cel putin asta stiu eu din ce am citit ANTI-ADITIV. *Nu am fost happy de rezultat pt ca dupa 2 zile mi-a facut la fel ca si inainte, tot la recomandarea lui Kenbobo am schimbat locul de unde bag motorina (bag numai de 55 de oriunde) si am inceput sa bag de la Mol Evo Diesel. *Km.... sa zic 2000-3000 km de la reconditionare, nu merg mult deloc cu masina de ex am 8.000 km cu masina facuti de cand am luato (cam pe 13-15 ianuarie 2016). Nu stiu daca este neaparat un tremurat decat clar cel mai bine spus o zguduire ca si cum s-ar bloca motorul cu tot cu supape si distributie si tot, foarte urata senzatie. Ce sunet auzi tu? Poti face o filmare? E un rompait? Aveam si rompaitul respectiv cu mult inainte sa o ia razna urat de tot la rece, dar sa zic...il aveam la primele 4-5 accelerari la relanti cand era rece si dupa nu se mai auzea. Trimite-l clar doar pe cel cu probleme (oricum ele merg in pereche, adica 1-3 si 2-4, de obicei cand e inject. nr.1 stricat o sa corecteze si inject. nr.3 dupa el si asa vei avea si la 3 o valoare mai crescuta insa doar din cauza inject. 1). Iti recomand oricum sa le desfaci pe toate, schimbat saibele de foc (4 buc) + oringurile micute de sus (4 buc) + curatare in locasul injectoarelor, la mine era ca un fel de smoala...cu bucati solide negre, am bagat cu o carpa si am sters tot + dat cu aer comprimat. Clar suspectez motorina insa nu am putut sa astept sa o consum (era cam 50% rezervoru) sau sa o scot si sa bag alta si am ales sa le reconditionez. Tot cu aceeasi motorina in rezervor au luato iarasi razna injectoarele dupa 2 zile de la montare, dar dupa usor usor a facut din ce in ce mai putin, cateodata numai facea deloc si cam de 2 luni sunt "curat" si sper sa ma tina mult si bine asa!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
AM pus si jantele: http://101.imagebam.com/download/FSkNcGHXrBj0R7zK1EDqqw/54392/543917495/3.JPG http://101.imagebam.com/download/g-7s5TQCZAkB6ydo1V7TZA/54392/543917490/1.JPG http://101.imagebam.com/download/Yh10v2PYiruHD5VpKSk8aQ/54392/543917492/2.JPG-1 points
-
-1 points
-
Daca ti-au aparut in bord rotile zimtate, e posibil sa fii facut cutia praf. Daca s-a dus mechatronic-ul, ai pus-o. Asa e cand nu schimbi la intervale de timp regulate si o lasi pana pica.-1 points
-
Problema e tot filtrul de particule, nu are treaba aici injectoarele. Singura care sufera e turbina asa ca da-l jos si gata, las-o sa respire.-1 points
-
Sa-mi fie cu pardon, dar cred ca nu stii pe ce seria 6 s-au pus jantele astea... Plus ca, confunzi GT cu GC. Dar din nou, n-are nici o treaba nici cu astea, pt ca vorbim de vechiul 6 (E63/64). Seria 6 GT va aparea in 2018, ca tot il aduci in discutie. Deci cum ziceam mai sus...fara nimic pertinent. Ma opresc aici ca nu am asa mult timp liber. Poluam topicul omului, plus ca omul le-a pus deci ii plac si a si spus asta, nu vad problema. Bafta!-1 points
-
SALUT SMILEY, IMI POTI DA MAI MULTE DETALII CU CE TREBUIE SA TRAG SI UNDE MAI EXACT CELE DOUA FIRE IN PLUS LA USI, DACA VREAU SA SCHIMB OGLINZILE CU CELE ELECTRICE LA UN E90 ? MULTUMESC-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00