Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/21/17 in all areas
-
Misto masina. @edit asta cu mobilitatea pe timp de iarna cu neaparat 4x4, chiar asa greu sa fie cu tractiune spate, dupa mine nu este...inainte cu dacia 1310 cu anvelope de vara se mergea, acum suntem in siguranta numai cu 4x4 prea exagerat dupa mine acest must have.8 points
-
de ce sunt mai ieftine pe olx, pai cele de pe mobile.de la care nu ne uitam, ca sunt peste 200mii, sunt aduse in Romania, dati km inapoi sub 200mii si de aici si castigul...sau chiar cele lovite, ca bifam si chestia ca nu vrem lovite...si ma refer aici la chestii minore, o portiera, o aripa etc, care dupa legea germana, tu, ca vanzator trebuie sa nu ascunzi sta...Sau cu "noroc", de amandoua, si lovita si km inapoi. Multi mai fac greseala pe mobile, si cauta si 1 singur proprietar, pai e aproape imposibil, pai multe masini au fost deja cel putin o data inmatriculate pe dealer/reprezentanta sau la 3-4 ani, 30-40000 km alt proprietar in rate. No si pe olx, toate unic proprietar, si uite asa in Romania, dupa criteriile noastre toate masinile se incadreaza.3 points
-
Salutare baieti si fete, M-am hotarat sa deschid postul asta inainte sa imi vina masina, pentru ca m-am saturat de asteptat si trebuie sa imi umplu timpul cu ceva. Este o masina de serviciu, comandata de anul trecut. In momentul de fata conduc un Q3 2.0 TDI quattro de cateva luni, de cand a trebuit sa ma despart de E90 320d pe care l-am luat de aici de pe forum prin 2009. Chiar daca e o diferenta de aproape 10 ani intre E90 si Q3 tot E90-ul a fost mai placut la condus. Cum am ajuns la configuratia asta - a trebuit sa ma incadrez intr-un buget fix si o limitare de emisii de maxim 150g/km. Am vrut neaparat xdrive, am mers pe max de CP permis de buget si limitarea de g/km. Am vrut ceva mai bub pe audio decat standard, nu mi-am permis insa mai mult decat HiFi. Pentru ca masina nu aparuse inca in showroom cand am comandat-o (in noiembrie...) am inca dubii despre: - full LED daca chiar merita banii - scaune sport, am auzit ca sunt cam dure, chiar si Mikken spunea - daca se vede ok bmw shadow line (negru lucios) si nu ar fi fost mai bine crom sau aluminiu la culoarea asta exterioara (bluestone) In posesia masinii ar trebui sa intru, dupa ultimele estimari, in maxim 2 saptamani. Merg maine sa o vad, era insa cu folie pe ea, sper sa fie pregatita de "prima intalnire". Prima impresie conteaza intotdeauna, nu? Ce am comandat: BMW 530i xDrive Sedan Sport Line 1998 cm3 185 kW (252 CP) urban 7,4 l/100km extra urban 5,2 l/100km combinat 6 l/100km Emisii CO 2 137 g/km C2Y Bluestone CNAT Combinatie stofa/piele Plectoid Antracit/Negru Echipamente standard 2PA Prezoane antifurt 2VB Monitorizare presiune anvelope 302 Sistem de alarma 423 Covorase din velur 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 465 Bancheta spate rabatabila 4T8 Oglinzi exterioare cu functie automata antiorbire 502 Sistem de spalare a farurilor 508 Senzori de parcare (PDC fata/spate) 534 Aer conditionat automat 5A1 Faruri ceata cu tehnologie LED 650 CD Player 6AK Servicii BMW ConnectedDrive 6NS Conectivitate extinsa Echipamente Optionale: 223 Control dinamic al amortizoarelor 2TB Transmisie automata Steptronic sport 2VC Kit de reparatie pana 3AG Camera de luat vederi pentru mersul inapoi 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 4UR Iluminare ambientala 552 Faruri adaptive LED 5AC Asistent faza lunga 609 Sistem de navigatie Professional 676 Sistem de difuzoare HiFi 24W Jante din aliaj usor Double-spoke de 18"tip 684 481 Scaune sport pentru conducatorul auto si pasagerul fata 4LU Ornamente interioare negru lucios cu finisaje interioare Pearl Chrome 710 Volan M imbracat in piele 760 Ornamente BMW Individual Shadow Line Astept parerile voastre despre configuratie. AMR 142 points
-
Faza cu pielea mie mi se pare o chestie si de gusturi... De multe ori este mai practic/util sa n-ai full piele (vara daca a stat masina in soare, in sezonul rece...). Mie mi se pare foarte bine configurata. Iar legat de shadowline mie mereu mi-a dat impresia de bun gust. Liniile cromate,satinate etc. mi se pare ca dau prost pe e46/e60. La G30 parca nu este atat de rau...dar tot shadowline imi place mai mult. Singura chestie pe care n-am inteles`o este limita de CO2, de ce anume ai vrut sa te incadrezi in exact 150g?2 points
-
1 point
-
1 point
-
Acum vreo 2 luni am vrut sa ridic softul mai sus , dar nu s-a putut..asa ca am inceput sa vorbesc cu kenbobo , care mi-a facut un nou soft . Foarte multumit de noul soft ,il am deja de vreo luna jumate si vreo 2000km, trage liniar si simt cu umfla mai bine in ture mari . Acum masina face 100-200 in max 10 sec..destul de multumitor zic eu. Intre timp am facut si revizia , am trecut pe liqui moly . Am schimbat si un senzor de presiune turbo , dar nu era stricat ..e schimbat degeaba , asa ca daca are cineva nevoie astept pm . Am pus si jantele de vara , imi plac maxim cum dau pe masina (urmeaza foto) . Soft+ dpf off + jante usoare au venit cu un consum de invidiat-9.5-11% oras cu mers amestecat si 5.5-8% in functie de talpa in afara . Multumesc kenbobo pentru soft si indrumari1 point
-
Singura diferenta cand pui non-RFT e ca trebuie umflate mai tare. Eu am pus XL-uri si in loc de 2.0 (cat recomanda BMW pentru cauciucuri RFT) am bagat 2.4. Se poate merge si mai sus, 2,5-2,6 dar 2,4 pare un raport confort/siguranta optim (cel putin in cazul meu). In rest, opinie personala, nu merita RFT in Romania daca nu se merge pe asfalt bun exclusiv. Sunt mult prea dure si nu amortizeaza deloc. Transmit toate socurile in suspensie. Drumuri proaste avem cat cuprinde.1 point
-
Care CERINTE TEHNICE? Nu vrei sa spui mai exact ce dovezi tehnice ai sau ar fi de considerat ..la producator? Poti sa fii sigur ca sunt foarte curios sa aflu mai multe despre ce face atat de preferate/indicate RFT la masinile noi. Probabil nu cunosti motivul real (sau realist!) al cauciucurilor RFT. ..Nu uita ca nu numai BMW recomanda cauciucuri RTF ci si alte marci folosesc/recomanda/au trecut pe RTF. Un lucru e sigur. Un set de RFT "rupe" suspensia si bucsele mai repede decat in set de "gume" normale.. Sunt sigur ca poti sa iti dai seama ca in Germania mai rar iar in Romania frecvent.1 point
-
No offence dar tu ii spui sa isi ia alte jante mai "sport", iar jantele astea vin echipare pe seria 6 (care e o masina sport, deci bmw sustine ca aceste jante sunt sport nu? Vin pe o masina sport doar)... Deci ceva se bate cap in cap, nu au fost niciodata astea pe GT si nici nu aduc a GT. Jantele vin foarte frumos chiar pe e60, iar daca jantele sunt pe masina, inseamna ca ii plac, altfel nu cred ca le punea. Dar oricum si daca punea 128 se gasea vreunul ca nu is oe, iar daca erau oe se gasea altul ca alea after is mai concave si mai misto sau 172 etc. Fiecare cu piticii lui sincer. Ok, acceptam si alte pareri, normal, doar suntem pe un forum, dar pareri pertinente...nu gen era frumos sa pui niste jante cu multe spite... poate omului nu ii plac ) Again, vin f fain jantele + eibachurile alea care fac toti banii...grija mare la gropi... Ps: nu o lua personal, dar stiu cati bani s-au investit in masinuta asta si jantele oe care au costat ceva...intelegeam daca aparea cu niste DEZENTURI ))1 point
-
Sunt jante pt daily-drive nu de mers la drag cu ele, arata bine pe masina, sunt rezistente si cel mai important, OE. Pentru zilele de drag, caut alte jante. Oricum, si cu astea am probleme de aderenta, trebuie sa imi moderez piciorul1 point
-
@Tavicu - interesant pontul / oferta. Este atractiva dar mai incolo, discurile in cazul meu sunt noi puse odata cu placutele, de aceea as schimba doar placutele fata pt. piticii mei de pe creier ce cauta cele mai eficiente placute pe discurile deja existente. @crazyboy - Discutii pot fi interminabile pe tamatica aceasta. Daca as fi luat 535d costurile erau similare cu privire la modificari, din cauza microbului personal. Intre timp, apusul zilei prin reflexiile jucarie dupa o spalare temeinca in stilul caracteristic:1 point
-
1 point
-
Indianapolis Rot Metallic - A31 este culoarea Trimis de pe al meu SM-N920C folosind Tapatalk1 point
-
1 point
-
corectii medium cut au fost 2 pana acum ( feb 2016 si sept 2016 ) restul sunt produse de intretinere care nu contin abrazive ( nu "taie" deloc din lac ) mai am cel putin 90% din lac pe ea1 point
-
Eibach Pro Kit sunt arcuri progresive. Se simte foarte ok suspensia, este perfecta pentru drumurile noastre, consider ca am facut un compromis bun prin solutia aleasa. Amortizorele le-am ales in functie de valorile ce le au pe compresie/decompresie, un amic mi-a oferit pentru comparatie fisele tehnice.1 point
-
F30 complete chip a facut 100-200 in 10.5 cu 400cp , gasesti si pe youtube . Acum pe 400m a facut 11.7 dar cu vreo 420cp...asa ca profituning are probabil alt tip de dyno ...0 points
-
Salutare si bine ai venit printre posesorii de G30 Masina e foarte ok configurata dpmdv. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Scaunele comfort pentru mine personal sunt un must de acum inainte, chiar daca debifez alte optiuni. Dar stiu cum e cand esti limitat de buget, iar scaunele alea sunt chiar scumpe (plus ca te obliga la piele deci o cheltuiala suplimentara). Misto ca in Romania poti comanda navigatia Professional separat. In Germania poti lua doar pachetul Connected Drive, care costa mult si iti baga pe gat si alarma, remote services si wireless charging...de care poate nu ai nevoie. Legat de briz briz-urile exterioare, trust me...you won't give a shit O sa te simti atat de bine la volan, incat exteriorul o sa te intereseze prea putin. Oricum sunt convins ca o sa arate misto culoarea asta cu shadow line. Si farurile adaptive LED cred ca sunt cool, mai ales ca vin cu daylight-ul asta nou, care da agresivitate botului. De cum lumineaza nu mai spun, deja alea standard sunt wow. Abia astept sa iti ajunga, poate ne vedem toti 3 (si cu edit) sa facem niste comparatii live si sa ne jucam la butoane0 points
-
Boaska Da e anulat si fizic + evacuare completa pe 76 Kenbobo Mersi , da am uitat sa zic ca pompa de inalte nu mai e ca noua si momentan masina nu merge de cat i se cere . Inca o chestie destul de importanta e ca masina nu scoate decat foarte putin fum la kickdown (un puf ) Ionut_Marius m4 si m3 fac cam cu o sec mai repede 100-200 si alpina cam cu 1.5 mai greu . ryoraul Normal ca o sa mearga mai tare...ideea e ca motorul asta gadilat stie sa se joace cu destule benzinare cu pretentii.0 points
-
Totusi... linia "metalica" aduce a gipsy dupa parerea mea, nu am nimic cu niste grile crom, dar cu crom la geamuri eu asa o vad. Nu pentru a vedea obstacolul(care oricum stii unde e din cauza senzorilor) este buna camera cu reverse...habar nu ai cat de buna este o camera din asta intr-un oras aglomerat cand trebuie sa scoti masina dintr-o parcare laterala si in stanga ta ai o duba si dai incet incet pana vine un ghiolban cu viteza si te gandesti ca te claxoneaza sau ceva... "Full piele" cand aud iarasi parca mi se ridica parul in cap , ma duce cu gandul la anunturile samsarilor, totusi nu sunt niste scaune din VELUR. Cat despre motor...sunt un adept inrait al dieselului insa as da oricand un diesel pe motorul asta. Nu vreau sa te enervezi sau ceva edit insa cu pielea,camera si motorul nu ai nimerit-o. Cheia cu display...eu o vad doar pentru cei care iubesc sa-si puna cheia pe masa cand se duc la un suc ca sa o vad altii (gispy style). Incarcare prin wireless...am 23 de ani si nu am incarcat vreodata un telefon la masina si nu mi sa intamplat sa raman fara baterie (si da, am iphone) Display-ul din spatele volanului...aici poti sa spui ca ai nimerit-o.0 points
-
Eu mor de ofticat cand vad pe cineva ca si-a comandat motorul asta. Am 38 de ani, 500.000km si am condus benzina doar la scoala de soferi, o dacie 1310. Apoi inca 5000km pe un harb de fiesta de prin 1994 si 500km pe un A5. Practic, vreo 6000km in total. Plus ca am boala ca masina mea nu trage. Se numeste bmw insa nu trage. O sa fiu, daca situatia va veni, bataia de joc a golfurilor. Configuratia este geniala, clar. Scaunele sport sunt super bune dpmdv. Nu tari(la jetta de ex parca sunt din lemn), cu sustinere laterala si arata f bine. Totusi nu o sa insist pe ce imi place, ci invers. Parerea mea este ca o masina din clasa asta fara full piele este ca un miss world care si-a pierdut a doua zi toti dintii. Aproape inacceptabil fara piele si la seria 3 sau 4. Si eu am avut dilema intre shadow line si aluminiu satinat la exterior si am oscilat mult. Am comandat aluminiu(desi initial shadow si dupa ce am schimbat pe aluminiu am vrut din nou sa schimb pe shadow) si arata perfect cu aluminiu. Ar fi regretat enorm daca aveam shadowline. Mai ales ca dpmdv, rama nemetalica in jurul geamurilor este asemuita masinilor ieftine. Nu as fi luat led premium. Sunt arhisuficiente astea standard. Iti puneai diferenta pana la full piele(1300euro inclusiv tva) si ramaneai cu 200 euro. Nu as fi luat camera pt revers. Cu camera da vezi insa nu stii daca mai sunt 30-40-50 cm pana la obstacol. Ci doar il vezi insa nu stii cat mai poti da cu spatele. Tot senzorii iti spun cat mai poti da cu spatele iar faptul ca nu vezi obstacolul nu e impediment. Eu cand parchez acasa, dau cu spatele la un gard. In timp ce dau cu spatele, imi scot portmoneul din cotiera, cheile de la casa, tigarile. Iar cand tiuie de tot, opresc motorul. Cu cei 200 euro ramasi de la led(1300 cheltuiti pe full piele) si cu banii de la camera, puneai altceva. Eu as fi luat displayul din spatele volanului si cheia cu display si incarcare wireless pt telefon. Then again, sa stai cu cablu bagat in USB si atarnand printre scaune nu e pt seria 5 ci pt seria 1. Ce discount in procente ai primit pe ea?0 points
-
0 points
-
0 points
-
Poti sa te superi pe mine Kenbobo dar sunt sincer Mie nu-mi plac jantele, nu se potrivesc cu masina ta absolut deloc Tie iti trebuie niste jante sport in spite multe sau cu decupaje mari care sa aduca mai spre sport nu spre gt0 points
-
AM pus si jantele: http://101.imagebam.com/download/FSkNcGHXrBj0R7zK1EDqqw/54392/543917495/3.JPG http://101.imagebam.com/download/g-7s5TQCZAkB6ydo1V7TZA/54392/543917490/1.JPG http://101.imagebam.com/download/Yh10v2PYiruHD5VpKSk8aQ/54392/543917492/2.JPG0 points
-
S-a rupt, dar nu poti contrazice ca la N47 se rupe mult mai des decat la M47. Daca as lua un N47 nou, da, as mai zice.-1 points
-
-1 points
-
M-ar interesa sa cumpĂŁr un seria 3, minim anul 2006,diesel... fĂŁrĂŁ accidente! Ca dotĂŁri ... clima, navi, sa fie un auto ingrijit! Buget: 6500 in funcție de oferte! Multumesc-2 points
-
Nu prea as risca sa iau N47 la un nr. de 200k km, nu stiu cum a fost exploatat si e riscant. Sunt probleme cu el cu distributia. Vad ca pe mobile.de preturile sunt si acolo ridicate, in jur de 7500-9000 pe ceva bun. Ma gandesc ca astia dupa OLX sau Autovit de le aduc din Germania si au numere de Germania si le vand pe la 7500-8000, le ia cu 1000 de euro mai ieftin de acolo. De asta intreb, cu 8000 de Euro daca iei ceva bun din Romania adus de afara. As dori un M47 intre 2005-2007, in special cu km mai putini (dotari nu ma intereseaza prea mult), negru si interior fara mahon, 520D. Daca aveti ceva sugestii dupa internet, forumuri, va rog sa postati aici sau printr-un mesaj privat (cei care cunosc mai bine piata BMW, eu fiind posesor Passat B5.5 si nu stiu foarte bine cu ce se mananca BMW-ul, doar am citit ceva preliminar legat de motoare).-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00