Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/24/17 in all areas

  1. Mie imi plac cum vin si asa vor ramane o perioada. Cum ar fi sa ne prezinti si tu masina ta, sa vedem ce alegeri ai facut tu pentru ca din posturile tale nu ai nici o replica constructiva, esti Gica contra tot timpul.
    6 points
  2. PuMA measure SCR System - CC message: Ad-Blue system fault V1-R2-RO 63310358-02 - 20/04/17 Complaint: The customer complains about CC message or MIL (Malfunction Indicator Light) Ad-Blue system fault. The following faults may be entered in the fault memory: SCR03 8052D0 -- Active tank, pre-supply pump delivers air (PUMP_AIR) 2C3000 -- SCR system, Diagnosis feedback: Transmission status system fault OBD from SCR control unit to DDE SCR03 8052CD -- Active tank, communication fault Cause Application SCR control unit Measure In the event of a customer complaint, run diagnosis with ISTA/Next and work through the possible faults with the test module, if necessary. Then program and encode the vehicle with ISTA/Next 4.04.1x or ISTA/P 3.61.0 to integration level S15A-17-03-502 or a more recent version. Then clear the fault code memory and reassess the vehicle. A parts replacement does not provide a remedy. Note on invoicing: Processing and reimbursement must be conducted according to current warranty conditions.
    2 points
  3. Numai un mecanic de ARO poate sa spuna ca nu-i problema,merge si asa.
    2 points
  4. Saptamana asta mi-am dedicat ceva resurse pentru imbunatatirea aspectului exterior. Mai intai am revopsit deflectorul bara spate apoi o binemeritata sedinta spa la garajul lui Ace. Las pozele sa vorbeasca. Multumesc ACE!
    2 points
  5. Poti sa te superi pe mine Kenbobo dar sunt sincer Mie nu-mi plac jantele, nu se potrivesc cu masina ta absolut deloc Tie iti trebuie niste jante sport in spite multe sau cu decupaje mari care sa aduca mai spre sport nu spre gt
    2 points
  6. Salutare baieti si fete, M-am hotarat sa deschid postul asta inainte sa imi vina masina, pentru ca m-am saturat de asteptat si trebuie sa imi umplu timpul cu ceva. Este o masina de serviciu, comandata de anul trecut. In momentul de fata conduc un Q3 2.0 TDI quattro de cateva luni, de cand a trebuit sa ma despart de E90 320d pe care l-am luat de aici de pe forum prin 2009. Chiar daca e o diferenta de aproape 10 ani intre E90 si Q3 tot E90-ul a fost mai placut la condus. Cum am ajuns la configuratia asta - a trebuit sa ma incadrez intr-un buget fix si o limitare de emisii de maxim 150g/km. Am vrut neaparat xdrive, am mers pe max de CP permis de buget si limitarea de g/km. Am vrut ceva mai bub pe audio decat standard, nu mi-am permis insa mai mult decat HiFi. Pentru ca masina nu aparuse inca in showroom cand am comandat-o (in noiembrie...) am inca dubii despre: - full LED daca chiar merita banii - scaune sport, am auzit ca sunt cam dure, chiar si Mikken spunea - daca se vede ok bmw shadow line (negru lucios) si nu ar fi fost mai bine crom sau aluminiu la culoarea asta exterioara (bluestone) In posesia masinii ar trebui sa intru, dupa ultimele estimari, in maxim 2 saptamani. Merg maine sa o vad, era insa cu folie pe ea, sper sa fie pregatita de "prima intalnire". Prima impresie conteaza intotdeauna, nu? Ce am comandat: BMW 530i xDrive Sedan Sport Line 1998 cm3 185 kW (252 CP) urban 7,4 l/100km extra urban 5,2 l/100km combinat 6 l/100km Emisii CO 2 137 g/km C2Y Bluestone CNAT Combinatie stofa/piele Plectoid Antracit/Negru Echipamente standard 2PA Prezoane antifurt 2VB Monitorizare presiune anvelope 302 Sistem de alarma 423 Covorase din velur 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 465 Bancheta spate rabatabila 4T8 Oglinzi exterioare cu functie automata antiorbire 502 Sistem de spalare a farurilor 508 Senzori de parcare (PDC fata/spate) 534 Aer conditionat automat 5A1 Faruri ceata cu tehnologie LED 650 CD Player 6AK Servicii BMW ConnectedDrive 6NS Conectivitate extinsa Echipamente Optionale: 223 Control dinamic al amortizoarelor 2TB Transmisie automata Steptronic sport 2VC Kit de reparatie pana 3AG Camera de luat vederi pentru mersul inapoi 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 4UR Iluminare ambientala 552 Faruri adaptive LED 5AC Asistent faza lunga 609 Sistem de navigatie Professional 676 Sistem de difuzoare HiFi 24W Jante din aliaj usor Double-spoke de 18"tip 684 481 Scaune sport pentru conducatorul auto si pasagerul fata 4LU Ornamente interioare negru lucios cu finisaje interioare Pearl Chrome 710 Volan M imbracat in piele 760 Ornamente BMW Individual Shadow Line Astept parerile voastre despre configuratie. AMR 14
    1 point
  7. Salutare colegi, dupa o pauza lunga in care n-am mai intrat pe forum si nici bmw n-am mai condus a sosit timpul sa schimb masina(w204 220cdi). Dupa ce am testat GLC, sportage, noul tiguan, Q5 m-am oprit la X3. Dupa 3 luni de cautari am gasit unul ca destul de dotat si ii lipsesc doar cateva chestii gen EDC, faruri led, keyless entry/go. Inca nu am intrat in posesia lui, azi a fost ridicat de catre transportator de la deeler si abia astept sa-l conduc. Ca si optiuni are: S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S225A Standard suspension S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2TEA Automatic transmission w/ shift paddles S2V2A BMW LA wheel, M Double Spoke 622 S2VBA Tire pressure display S2VGA PERFORMANCE CONTROL S2VLA Variable Sport steering S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism P337A M Sports package S3ACA Trailer coupling S3MCA Indiv. roof rail high-gloss Shadow Line S402A Electric panoramic roof S413A Trunk room net S420A Sun protection glazing S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S465A Through-loading system S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S4NGA Trim covers, instr. panel, high-gloss S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Dynamic cruise control S563A Light package S5A1A LED Fog lights S5DAA Passenger airbag deactivation S609A Navigation system Professional S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7AYA Comfort + Sport Package M P7XPA Navigation package, Connected Drive L801A National version Germany S877A Delete cross-pattern operation S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8THA SPEED LIMIT INFO S925A Dummy-SALAPA S9AAA Outer skin protection
    1 point
  8. Salut, m-am gandit sa va prezint si eu al meu e92, 2.0d 177cp (stiu, probleme la distributie) in 6 rapoarte manuale, achizitionat acum in jur de 30 zile , la care am facut deja 4000km. Masina nu a iesit foarte dotata din fabrica, dar pe parcurs fostul proprietar a adaugat ceva optiuni la ea, nimic "extravagant" , totul pe original. Masina a iesit din fabrica cu urmatoarele dotari: S1CB ACEA / CO2 scope S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S2HC BMW light alloy wheel, spider spoke 187 S2PA Lockable wheel bolt S4AE Armrest front, retractable S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt S4UA Partially electric seat adjustment S6FL USB/audio interface P7RS Package Comfort S8S2 Coding, alarm signal S8S3 Automatic locking during starting S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S481 Sports seat S493 Storage compartment package S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S563 Light package S609 Navigation system, Professional S677 HiFi system Professional DSP S698 Area-Code 2 for DVD S775 Headlining anthracite S843 Power reduction S845 Acoustic fasten seat belt reminder S863 Dealer List Europe S868 Language version, Dutch S877 Omission of non-combined operation S886 Operating instructions, Dutch Masina a primit intre timp pachet M exterior original (bari,praguri,eleron), la interior volan M , schimbator M, interior de piele sport, electric, si navi CIC la care am facut update la ultima versiune de harti. A fost anulat DPF-ul, esapamentul a fost inlocuit cu unul de inox cap-coada, si resoftat la 220 cp(dupa spusele fostului) parerea mea e ca se simte o imbunatatire dar nu atat de departe. Distributia impreuna cu volanta si kit ambreiaj a fost schimbata in August 2016. In prezent are 167k km, reali sau nu, nu prea ma interesat. Probleme depistate pana acum: dimineata la rece prima pornire am o trepidatie a turometrului care isi revine dupa o accelerare scurta sau cand incepe sa se incalzeasca motorul si revine uneori la un mers constant uneori e atat de puternica incat simt o balansare a masinii fata-spate + esapamentul care este mult mai zgomotos asta timp de 3-5 minute dupa care revine la normal. Un sfat este binevenit. Nu am avut timp sa fac ceva poze mai concrete...dar va puteti face o imagine de ansamblu.
    1 point
  9. ISTA v4.04.31 - DOWNLOAD SQLiteDBs (Baza de Date) - DOWNLOAD Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  10. cablaj stopuri si faruri + instalare + codare, ti am raspun si pe olx
    1 point
  11. Salut, eu am patit la fel. In baie nu era doar o bucata mare de plastic, ci bucati mai mici. Tot sorbul de la pompa era plin cu bucati din patina. Am avut noroc ca nu s-a spart. Daca iti trage pompa, e nasol. O strica si nu o sa mai ai presiune buna la ulei in motor. Fiind sorbul plin iti obtureaza si circuitul uleiului catre motor. Eu zic sa nu stai pe fanduri si sa cureti. Cumpara si un sorb nou, cel vechi va fi plin cu bucatele de plastic.
    1 point
  12. 1 point
  13. Nu mai simplu vinzi masina si-ti iei un Golf 4 Variant ?
    1 point
  14. Nu, pe ala imi este foarte greu sa-l intretin fiind masina de zi cu zi.
    1 point
  15. Asa e cand conduci masina de 60K sau mai mult si tu ai buget de Opel Corsa 1,2i.
    1 point
  16. Mai bine ai face o diagnoza in particular (nu la reprezentanta) sa vezi ce are,cine stie daca nu iti vand gogosi dealerii.
    1 point
  17. Asta e fratilor cand va permiteti F10 aveti bani si de intretinere :-) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  18. iPhone are CarPlay care chiar e genial. @ OP - 609 Sistem de navigatie Professional --> ai luat si optiunea de CarPlay ? asta de obicei cred ca vine ca sub-optiune si cred ca o poti activa si post-achizitie
    1 point
  19. Misto masina. @edit asta cu mobilitatea pe timp de iarna cu neaparat 4x4, chiar asa greu sa fie cu tractiune spate, dupa mine nu este...inainte cu dacia 1310 cu anvelope de vara se mergea, acum suntem in siguranta numai cu 4x4 prea exagerat dupa mine acest must have.
    1 point
  20. 1 point
  21. Eu am avut L7, prieteni de-ai mei l-au avut, nimeni n-a avut probleme. E prima data cand aud. Departe de a fi obsedat sau chiar atat de placut impresionat. Dar decat sa decupezi bordul si sa decimezi instalatia pentru tot felul de adaptari pe care vei da mult mai multi bani si va arata ca o curca, e mult mai ok un sistem OEM. PS: pana n-am dat o solutie omului, nu s-a gasit nimeni sa-l ajute. Cum dau o solutie (cea mai eficienta din punctul meu de vedere in conditiile date), hop si contrele. Asta da atitudine constructiva de forumist.
    1 point
  22. De unde-ai mai scos-o pe-asta atotstiutorule cu minusurile tale?
    1 point
  23. Termina cu prostiile. Te crezi in Dacie? Monteaza un sistem Logic7. Va folosi iesirea optica si ai scapat de probleme.
    1 point
  24. Bufonului i se permitea orice , pentru asta ceream clarificare Manerul dreapta chiar are niste ciunga pe el . Scad pretul de niste lame ptr curatarea lui
    1 point
  25. Scrie pentru taranul roman prost si rupt in cur care isi cheltuie si ultimul leu pe masina ca sa arate la lume ce valoare are el. Nu mai sariti atata de cur si uitati-va atent la anunturi ca oricum x6 ele si daca ar fi la 15.000 tot nu s-ar vinde aici. Cand ii vedeti pe altii cum se caca pe ei cu caucicuri second hand cu dot 2008 pe aici nu mai ziceti nimic. E adevarat ca pe acest forum bmw e46 inca este considerata o masina de lux... De asemenea acest x6 costa 18.000 de euro, un Golf 7 2.0 TDI 4 motion e mult mai scump asa ca nu o sa o cumpere vreun magnat cu 10000 de euro pe luna salariu
    1 point
  26. Eu chiar nu inteleg dece mai pun oamenii masini de vanzare pe forum. Indiferent daca masina e super ok sau e praf, comentarile rautacioase apar imediat. Omul vinde o masina la un pret sub piata, cu km reali. Dar se trezeste cate unu sa o faca praf, incet incet. Se vede clar ca masina NU a fost pregatita de vanzare, omul o vinde asa cum se vede. Daca o cumpara un samsar cu o investitie minima o face bibelou, dupa care a sa zicem, super masina, merita. Dar cand vinde omul o masina corecta sariti toti cu comentarii rautacioase. Studiati putin pe net sa vedeti cam ce masini a vandut omu, nici una pregatita de vanzare, afacerea nu e vanzarea masinilor, el trebuie sa scoata banii rapid pe ea, ca banii respetivi sa produca alti banii. De aici si pretul scazut. PS. nu cunosc vanzatorul. Bafta la vanzare Dar tu de unde ai aparut frate ca doar prosti vorbesti. Daca masina nu are impozit platit pe 2017 cum scoti fiscalul sa o inscri???? Sau poate un cumparator doreste sa o tina tot anul 2017 fara o sa inmatriculeze pentru nu mai plati taxe. Gandeste naibi inainte sa scri. Fostul proprietar a mai avut masini in amanet care le-a pierdut,printre care si un Maserati(aceleasi nr de inmatriculare AXL). Sunt convins 100% ca km sunt reali
    1 point
  27. La asta e cam 2300 de lei impozitul, la logan e 50 de lei, cred ca acesta e motivul pentru care lumea specifica nu?
    1 point
  28. masina asta nu are faruri bi-xenon adaptive si nici scaune de seria 7 (scaune de seria 7 are doar seria 7), sistemul audio e stereo, adica basic fara niciun amplificator. cu ce l ajuta pe cumparator ca are impozitul platit pe 2017? nu e ca si cum cine o cumpara nu i mai plateste impozitul. presupun ca e de la sine inteles ca oricine cumpara masina , o cumpara cu taxele platite la zi, adica cu fiscal LE: manerul ala se roade usor la x5 si x6 in special de la grasimea/cremele de pe maini. se poate schimba cu o investitie minima
    1 point
  29. Putine sanse sa ramana pana atunci, cam zbarnaie tirlifonu' E pe vine un X5 2012 4.0d insa Tot asa, cu km dati inapoi, rasturnat, inundat, incediat , etc
    1 point
  30. La amanetul meu auto ( locul unde le gasesc ), nevand chef sa ma aglomerez cu ele pe aici ( asta fiind motivul pentru preturi) Alta intrebare Si 530ix-ul a plecat la un cumparator care l-a ultra-verificat inainte si ce sa vezi ?! s-a dovedit a fi ca in reclama ( cu 110.000 km ) , la fel cum e si acest exemplar "dubios" Din pacate ( sau fericire pentru cine cauta masini cu km putini dar nu "sa fie minim 2013 frate" ) , romanasii prefera un facelift cu multi km in detrimentul unei masini corecte .
    1 point
  31. Cu stilul meu de condus, pe X5 motorul 40d de 306 CP consuma in oras (Bucuresti) cam 10-13%. In afara localitatii consuma sub 10%, niciodata peste. Mixt am scos 9.8% pe 17000 km, timp in care nu am resetat consumul. Mentionez ca nu conduc "sportiv" aka cocalar style. Legal, fara plecari in tromba de la semafor, crosetat, etc. Secretul este odata sa anticipezi traficul, iar aici ma refer la a nu accelera cand la 50 metri vezi ca semaforu-i rosu (in fiecare zi vad cel putin 20 soferi care fac asta, doar "sa-l faca" pe fraierul de pe banda cealalta), la pastrarea distantei fata de masina din fata (sa nu fii nevoit sa franezi si sa accelerezi brusc). Al doilea pont ar fi sa folosesti cruise control cu orice ocazie. Cand mergi doar din pedala consumul creste cu 1-2 la suta. Ideea este ca atunci cand ai sincope in trafic, masina consuma mai mult. Evita-le. Altfel, pe reprize de kickdown consumul e de 25-35%. Iar pe autostrada cu 110km/h consumul e de 7-8%, cu cruise control. Sper ca te ajuta ce-am scris.
    1 point
  32. Consum 15 la mine. In Bucuresti pe X5 dar acelasi motor. O revizie cu piesele tale 1000-1200 lei.
    1 point
  33. http://www.youtube.com/watch?v=IIo813pjrrc montate de mine
    1 point
  34. )) ar merge si un eleron gen NFS si manele eventual. el din cate citesc pe aici habar nu are ce vorbeste...probabil e de vina si varsta
    1 point
  35. Da sigur,o fi dumnezeu x6-le...doamne fereste,nu cumva sa il jignesti..e caz penal sa vorbesti in necunostinta de cauza despre masina asta ,2 ani cu suspendare )
    1 point
  36. Sa nu faci greseala sa zici pretul pe forum pt ca imediat vine comisia de arbitraj a preturilor si iti zic ei ca la banii aia iti cumparai seria 7 full de full de 2009, una care nu bate, nu troncane, km aproape reali, de regula fictivi Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Sistemul ala audio si panorama fac toti banii.
    1 point
  37. Are dotarile care conteaza pentru mine, 190 cp si 0-100 in 8.1 sec nu e de neglijat, glc250 e mai rapid cu 2 sec in rest n ai cu ce sa compari in clasa ei. W204 ii revine sotiei nu mi vine sa o dau pe alta tigaie. Interiorul
    1 point
  38. Misto masina dar ii lipsesc mult mai multe decat ai scris tu. Motorul de 2000 pe X3 e destul de slab. Sa nu zic submotorizat.
    1 point
  39. Am patit ceva asemanator. Incercand sa evit un dobitoc cu maxi-taxi ce opreste busc pe banda 1, franez brusc, masina se rasuceste putin. Ma trezesc cu o lovitura in spate, un clio isi face fata praf in bara masinii mele ( un L200). Neacceptand vinovatia, am mers la politie, unde un pustan abia iesit de pe bancile scolii imi explica ca nu stiu regulile de circulatie si ca sunt vinovat. Stupefiat de ce aud, il intreb de distanta regulamentara fata de vehiculul din fata si adaptarea vitezei la conditiile de drum. S-a lasat liniste.... In fapt, clio nu avea asigurare obligatorie, si dupa rugaminti din partea soferului si a polițistului mi se face mila si ii dau amiabila. Eu aveam casco, masina mea avea doar un reflectorizant spart si bara de metal putin zgariata. Dupa 2-3 sapt. ma suna un agent de la asigurari (unde aveam eu asigurarea) care imi cere poze cu masina si imi comunica ca nu accepta sa sa plateasca dauna deoarece eu nu sunt considerat vinovat de accident fiind lovit in spate, chiar si in situatia in care masina nu se incadra perfect in banda de circulatie. Ulterior m-a sunat si tipul cu clio, avea pretentii sa ii dau bani,cica nu e buna asigurarea. L-am trimis la sfinti si alte cele Din asta tragi concluziile, sfatul meu e sa deschizi o actiune civila impotriva doamnei/domnisoarei respective. Mai ales ca, sigur exista probe video. Un lucru e cert: ai fost lovit in spate iar asta nu te face vinovat. Toata lumea ar spune ca trebuia sa intri in aia, insa stim cu totii cum e, sa-ti fie mila de masina personala
    1 point
  40. Eu unul intram in aia care a provocat accidentul.
    1 point
  41. Sincer nu stiu ce sanse ai sa castigi. Eu am avut un amic care a ocolit o groapa (fara sa iasa in afara benzii pe care conducea). Avea in spate la nici 1m un motociclist care s-a gasit fix atunci sa-l depaseasca, insa fix pe langa masina, pe aceeasi banda (legal?). L-a lovit usor iar la politie i s-a spus ca este el de vina pentru ca nu a ocolit ....si aici citez...."temeinic" groapa. Deci iti pot gasi niste motive de iti sare basca din cap. Insa in locul tau as incerca doar cat sa le fac viata putin amara. Mai ales ca ai camere la indemana. Era foarte bine daca ai fi avut si un martor.
    1 point
  42. Sansele sa castigi sunt minime spre zero. Cu atat mai mult cu cat spui ca ti a fugit spatele. Asta este egal cu = neadaptarea vitezei la conditiile meteo. Da, de principiu gandirea politistului e corecta, daca nu ai lovit o pe acea femeie nu are ce cauta in povestea asta. Daca aveai o camera sa filmezi si nu discutam despre pierderea controlului aveai o sansa (nu stiu cat de mare, dar aveai o sansa). Ce masina ai de ti a fugit spatele la franare? Ai anvelope bune de iarna?
    1 point
  43. Sa dai 940 sa-ti schimbi anvelopele...asta inseamna sa fii mafiot! )) Probabil o sa iau niste minusuri pt postare... da se potriveste ) Daca este adevarat si nu e gluma...e de domeniul SF -ului. Am avut un Opel inainte de Bmw si am fost si am schimbat rotile la reprezentanta...65 ron - un pret foarte ok ( la vulcanizarea lui Dorel de la coltul blocului 50 ron)
    1 point
  44. In primul rand salutare tuturor. In al doilea rand dupa cum spune si titlul topicului este vorba despre BMW X6, masina ce a avut mare succes la noi din cate se observa. Intrebarea ar fi daca se merita X6 pe benzina, iar aici ma refer la 3.5i (3000 cmc , 306 cp , 400 nm). De ce benzina?! Pentru ca am avut experiente groaznice cu masinile diesel care le-am avut (ML , Touareg) si totusi experiente deosebit de placute cu masinile pe benzina care le-am avut (C320 , S500). Mentionez ca ar fi primul BMW deci nu prea stiu cu ce se mananca acest 6 in linie si nu prea stiu ce poate iesi dintr-un motor MEDIU (e un 3000 totusi) in combinatie cu aceasta caroserie care e destul de grea. Va multumesc si sunt foarte curios de ce raspunsuri voi primi.
    1 point
  45. Da ai ani buni de ai avut timp sa duci toate masinile alea la peste 300,000 de km )mergi pe diesel si nu te mai plange de impozite si toate cele, sa iei un X6 si sa te pretezi ca ai taxe prea mari la el, e cam penibil. Oare de ce unii mizeaza pe SUV-uri sa faca multi kilometri cu ele?)) Esti senzatie, n-am intalnit o persoana pana acum ca tine sa circule asa de mult cu motoare mari.
    1 point
  46. Ce e greu de inteles, omu vrea benzina pt fiabilitate si cost de intretinere mai scazut decat la diesel. Le: am inteles ca la motorizarea 3.5i ar fi o problema cu injectoarele si pompa de inalta presiune.
    1 point
  47. Ipocrizia , ce sa ii faci... Tuburile goale poti sa ti le bagi undeva si sa stergi tu urmele
    1 point
  48. Eu din pacate n-am, dar o sa-mi iau cu mare placere cand o sa am bani . Sa mergi cu ea in oras, e cam aiurea/penibil, dar in afara localitatii este extraordinara. Avea unu` pe un S500, Pit-Craiova am ajuns imediat, in spatele lui. Ma rog, in spatele lui pe curbe...ca-n linie dreapta aveam 210 km/h si abia-l mai vedeam:). Intr-o localitate, ala mergea cu 50 km/h ...eu dupa el, doar nu eram nebun sa-l depasesc (avea si statie si eram si jenant, eu cu 320d sa-l fac ca sa ma faca iar in linie dreapta:) ) ...si mai in fata, politia. Dupa aia, da-i iar:). Asta era vara trecuta cred. Acum vreo 3 sapt am fost acasa la Sev (Buc-Sev) si am luat cu mine un prieten care avea statie. El imi era copilot, vorbea cu aia de pe tiruri. Statie + detector radar = riscuri mult mai reduse de amenda/politie. Desi, la Slatina, n-am mai intrebat de politie si cand am coborat panta aia in oras, fiind coada la semafor, iar banda pentru stanga libera, m-am bagat pe ea. Stiam ca politaii stau de obicei undeva mai in fata, pe dreapta. Ai dracu, erau pe stanga Dar mai eram eu si inca unul in spatele meu, 50 + 50 ron, au fost prea baieti Si asta cu statie + detector (dar nu erau cu radar)...o poti musca si cu statie daca nu intrebi mai des. Ca-n filmele cu prosti Deci reduci cu mult riscurile de a lua amenda, dar creste riscul sa faci accident, daca esti tampit si inconstient, cum era unul cu un Ford (la acelasi drum), pe centura Craiovei, omu` alerga si-a intrat in curul unuia care vroia sa faca stanga de pe centura Craiovei, pe un drum "de tara" Si era linie discontinua, avea dreptul. Praf ambele masini, am oprit, noroc ca nu era nimeni ranit. Dupa ce-am plecat, am vorbit prin statie cu aia de pe tir-uri, zicea unu` c-a intrat ala cu Fordu` intr-o curba, de-a crezut ala de pe TIR ca nu mai iese Daca ai statie, nu inseamna ca tre` s-o tii in 150 - 200 ... Ma rog, avantaje si dezavantaje Eu zic ca se merita, face toti banii, indiferent ca-i 6 sau 12 mil una (nu stiu, zic ). Ah, uitasem sa adaug ca mai poti face si cate-o combinatie daca vrei, nebunu` asta de prieten al meu a vorbit cu una prin statie, am oprit mai in fata, era unu` cu in Cielo, ducea 3 tipe din Pitesti, dansatoare in Corabia Am luat nr tipelor, le-am zis ca poate vin si-n Severin sa danseze la cel mai tare club de acolo, gagicile ca ar vrea, ca nu stiu ce. Bine, n-aveau corp de clubul ala, dar rele nu erau. Pentru una mica, scurta, in trecere prin Pitesti, mergeau ) Asta un exemplu, prietenul mi-a zis c-a mai agatat o tipa pe soselele patriei. Dar principalul ei scop e sa nu dai in radare, astea-s mai putin importante:)
    1 point
  49. Eu spre exemplu m-am dat cu m550d si din orice directie il iau detasat, asa ca filmuletele in care fac ei 11s 100-200nu mi se par reale, mai degraba cum zici tu, erau la vale.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.