Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/25/17 in all areas
-
Salut, m-am gandit sa va prezint si eu al meu e92, 2.0d 177cp (stiu, probleme la distributie) in 6 rapoarte manuale, achizitionat acum in jur de 30 zile , la care am facut deja 4000km. Masina nu a iesit foarte dotata din fabrica, dar pe parcurs fostul proprietar a adaugat ceva optiuni la ea, nimic "extravagant" , totul pe original. Masina a iesit din fabrica cu urmatoarele dotari: S1CB ACEA / CO2 scope S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S2HC BMW light alloy wheel, spider spoke 187 S2PA Lockable wheel bolt S4AE Armrest front, retractable S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt S4UA Partially electric seat adjustment S6FL USB/audio interface P7RS Package Comfort S8S2 Coding, alarm signal S8S3 Automatic locking during starting S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S481 Sports seat S493 Storage compartment package S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S563 Light package S609 Navigation system, Professional S677 HiFi system Professional DSP S698 Area-Code 2 for DVD S775 Headlining anthracite S843 Power reduction S845 Acoustic fasten seat belt reminder S863 Dealer List Europe S868 Language version, Dutch S877 Omission of non-combined operation S886 Operating instructions, Dutch Masina a primit intre timp pachet M exterior original (bari,praguri,eleron), la interior volan M , schimbator M, interior de piele sport, electric, si navi CIC la care am facut update la ultima versiune de harti. A fost anulat DPF-ul, esapamentul a fost inlocuit cu unul de inox cap-coada, si resoftat la 220 cp(dupa spusele fostului) parerea mea e ca se simte o imbunatatire dar nu atat de departe. Distributia impreuna cu volanta si kit ambreiaj a fost schimbata in August 2016. In prezent are 167k km, reali sau nu, nu prea ma interesat. Probleme depistate pana acum: dimineata la rece prima pornire am o trepidatie a turometrului care isi revine dupa o accelerare scurta sau cand incepe sa se incalzeasca motorul si revine uneori la un mers constant uneori e atat de puternica incat simt o balansare a masinii fata-spate + esapamentul care este mult mai zgomotos asta timp de 3-5 minute dupa care revine la normal. Un sfat este binevenit. Nu am avut timp sa fac ceva poze mai concrete...dar va puteti face o imagine de ansamblu.1 point
-
Of doamne, voua chiar va e lene sa dati search? Aceleasi topicuri deschise iar si iar despre apsecte care s-au discutat si rasdiscutat. Chiar totul trebuie sa fie mura in gura, nici macar un search nu sunteti in stare sa dati? Vad ca stii ca unii schimba uleiul in cutie, atunci de ce deschizi topic nou daca vezi ca exista alte topicuri deja cu informatiile pe care le.cauti?1 point
-
am ajuns azi la 300.000 km cu e65 760i. cutia se simte ca si noua, e drept ca am schimbat uleiul la ZF la 80k km...la fiecare ma refer!!!!! asa ca fara service......utopie sa tine mult de tot!1 point
-
vin foarte bine jantele ... ceva diferit ... am vazut recent un E60 fara pachet M cu jantele astea ... m-am holbat putin la el1 point
-
@Acero: acum ca mi-ai atras atentia m-ai facut sa ma simt prost. Spalatoria unde o spal de obicei (la reprezentanta VAG) unde foloseste accesorii oarecum ok a fost indisponibila si nu am avut incotro...am fost la dorel. Cand timpul imi permite, o sa iti fac o vizita... @Selena: nu cred ca are 43cp in plus ci vreo 20-30 , iar ca modificare fizica este evacuarea cap-coada inox....care cred ca o ajuta. @Vlad: Am fost azi la service, si ce sa vezi, dupa ce mi-a curatat mecanicul zona "inundata" cu motorina , nu mai curgea pe nicaieri. Dupa am facut un drum de 200km cu ceva treaba, m-am intors la el sa vedem daca s-a adunat motorina si culmea era uscat. Mecanicul mi-a indicat sa le las asa....dar nu am putut si pentru ca era pe final de program, am amanat pentru maine testarea pe banc a injectoarelor si o sa schimb toate o-ringurile si saibele preventiv, ceea ce iti sugerez si tie la fel....mai revin maine cu update.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mie imi plac cum vin si asa vor ramane o perioada. Cum ar fi sa ne prezinti si tu masina ta, sa vedem ce alegeri ai facut tu pentru ca din posturile tale nu ai nici o replica constructiva, esti Gica contra tot timpul.1 point
-
Eu voi fi 'vioara doi", prietenul meu, mecanic, a mai facut destule distributii inainte, el e cel care face lucrarea. El a facut doar un N47 pana acum, dar nu este o distributie atat de pretentioasa. Facem si curatare admisie, inlocuire de clapete, schimbare de ulei cutie viteze 8HP, schimbare simering convertizor (borseste un pic pe acolo), si mai vedem ce mai e nevoie, ca tot desfacem totul. Planul este sa facem totul pe dedesubt, fara sa demontam motorul de tot, loc pare suficient demontand cutia de me masina, plus ca nu vreau sa risc sa rupem ceva mufe si/sau furtune. Va tin la curent. Legat de ghid, nu cred ca e timp pt asa ceva, cu mainile murdare nu iti da mana sa faci poze Ce am facut deja - am filmat cum se aude motorul inainte, sper ca "dupa" sa se auda macar putin mai bine. Motorul are 150k km, 2.0 de 218CP - 525dA. PS: am facut o lista completa de piese pt distributie, dadusem mesaj unui moderator ca au aparut repere upgradate fata de lista de la inceputul threadului (plus ca lipsesc anumite piese), dar nu a venit niciun reply. Daca interesesaza pe cineva lista, let me know. Tineti-mi pumnii, urmeaza vreo 2 zile grele Ce am gasit super-super interesant legat de acest motor (si implicit despre distributie, in general): My link E in franceza, dar google traduce destul de bine in engleza. Multumesc frumos, Cornel, apreciez. Ti-am dat un mesaj privat, poate reusesesti sa imi pui materialul pe wetransfer. Duminica frumoasa!1 point
-
nu e nici o gresala, masina ta are 163cp...motorul e de 177cp dar a ta are power reduction!1 point
-
1 point
-
ma doare sufletul cand ma uit in a 2a poza cum sterge Dorel masina cu carpa aia miracol stransa in pumn ( care era galbena in tineretile ei )1 point
-
Saptamana asta mi-am dedicat ceva resurse pentru imbunatatirea aspectului exterior. Mai intai am revopsit deflectorul bara spate apoi o binemeritata sedinta spa la garajul lui Ace. Las pozele sa vorbeasca. Multumesc ACE!1 point
-
1 point
-
Singura diferenta cand pui non-RFT e ca trebuie umflate mai tare. Eu am pus XL-uri si in loc de 2.0 (cat recomanda BMW pentru cauciucuri RFT) am bagat 2.4. Se poate merge si mai sus, 2,5-2,6 dar 2,4 pare un raport confort/siguranta optim (cel putin in cazul meu). In rest, opinie personala, nu merita RFT in Romania daca nu se merge pe asfalt bun exclusiv. Sunt mult prea dure si nu amortizeaza deloc. Transmit toate socurile in suspensie. Drumuri proaste avem cat cuprinde.1 point
-
Nu cred ca exista vreo codare pt asta. Eu dupa ce o spal il las asa ca sa se scurga apa si sa pot sterge cum trebuie. Win, cand voi avea nevoie de tuning o sa te contactez.1 point
-
Avantajul este ca folosesti niste anvelope cu care a fost masina ta proiectata, toata suspensia a fost inginerita pentru anvelopele runflat, nu mergi cu roata de rezerva in portbagaj ceea ce mi se pare o tiganie, ca sa nu mai vorbim ca masina are o stabilitate la viteze mari mult mai buna cu runflat-uri, practic nu se simti viteza, cu anvelope normale mi se parea ca topaie la viteze mari, cu runflat-uri nu se intampla asta Eu am un kit de pana cu snur si un compresor in portbagaj, iar in caz de pana trag pe dreapta, dau roata jos si ii pun snur dupa care o umflu cu compresorul, ca sa nu stric anvelopa la orice rahat de cui, iar daca anvelopa este prea deteriorata merg pe talon asa pana la o vulcanizare1 point
-
+1 https://www.aliexpress.com/item/1156-BA15S-Car-Auto-Vehicle-21-SMD-5050-LED-Canbus-Error-Free-Turn-Reverse-light-Head/32252159478.html?spm=2114.01010208.3.220.y01IXk&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_7_10065_10068_703_10136_10137_701_10060_10138_10062_10141_10056_10055_10054_122_10059_10099_10103_10102_10096_10144_10052_10053_10142_10107_10050_10143_10051_10524_10529_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10516_10515_10078_10079_10073_10070_10122_10123_10124-10515_701_703,searchweb201603_1,afswitch_1,ppcSwitch_3,single_sort_0_default&btsid=fa85f239-3964-49f9-a270-6848dfac859a&algo_expid=04c061c0-6a43-4b72-bf13-035cb1899f29-24&algo_pvid=04c061c0-6a43-4b72-bf13-035cb1899f29 fara dureri de cap1 point
-
Daca te referi la mine cred ca esti pe langa subiect .Teoretic din principiu nu pot sa accept sfaturi de la incepatori ,mai ai de invatat. Cred ca in 15 ani de cand ma invart numai printre BMW-uri am vazut si "auzit " tot ce se putea. Nu vezi la ce aberatii s-a ajuns.Sa fie recomandata schimbarea distributiei dupa diagnosticarea acesteia vizionand un filmulet pe youtube. :frantics: :frantics: :frantics: :frantics:1 point
-
Da..eu am ales varianta in fata blocului deoarece am avut incredere si nu a trebuit sa ma deplasez, dar la primul drum bucuresti ma duc la completechip sa vad care e treaba, daca e ceva refac acolo, dar deocamdata sunt foarte multumit de ce a iesit.1 point
-
@WIN60 ma vad mevoit sa te contrazic! Intr-o maniera mai vesela, a resofta masina fara dyno e ca si cum ai face sex legat la ochi si cu dopuri in urechi. Desi te straduiesti posibil sa iti iasa aiurea! Pentru a sustine cele afirmate mai sus voi atasa o fisa mai veche a masinii mele. Cu verde e un soft facut fara dyno, care in esenta nu era rau dar mai avea nevoie de modificari, cu albastru restabilirea softului stock si cu rosu unul dintre cei doi din discutie. Masina are in prezent performante imbunatatite fata de atunci, motiv pentru care am sters rezultatele de fisa dyno. LE: In alta ordine de idei, eu nu va inteleg: aveti masini de peste 8 mii de euro, de ce alergati dupa chilipiruri? Nu va puteti permite 300 euro pentru un soft facut ca la carte? Atunci lasati masinile stock.1 point
-
Eu am avut doua e60 resoftate. Un 525d manual resoftat de Catalin WPP si un 535d automat bineinteles resoftat de Dragos. Ambii sunt artisti. Au tinuta masinile pe stand minim 5 ore ambii. Nimic de reprosat. Nu resoftati masinile in parcare cu 100-150-180 euro. Aia nu se cheama resoftare ci doar o modificare a timpilor se injectie. Mai bine le lasati stock. La WPP am platit 1000 lei iar la Dragos vreo 1300.1 point
-
1 point
-
probabil pretul si recenziile in mare parte pozitive, asta a fost in cazul meu. eu am facut softul in urma cu aprox 5-6 ani, dar vad ca metoda `trimit softul in ungaria` este de actualitate1 point
-
nu am sa dau nume,dar am sa-ti expun experienta mea cu unul dintre cei 3. tanar si naiv, am apelat la el, intr-o duminica la pranz. s-a facut o diagnoza la masina, aparent totul a fost ok, s-a copiat softul masinii dupa care `a fost trimis in ungaria la modificat` . ma repet, duminica la pranz, intr-o jumatate de ora softul era gata. dincolo de acest aspect, masina chiar tragea mai tare,dar cam atat, iar asta nu e tot ce conteaza. daca o calcam in ture relativ joase, masina mergea sacadat pana facea boost. personal nu as repeta experienta, ci as apela la cineva intr-adevar priceput, cu posibilitatea testarii pe dyno1 point
-
Salutare ! Am si eu o intrebare in legatura cu 3 tunneri de pe piata. PowerTech vs Completechip vs George care are site pentru asa ceva si posteaza de ceva timp pe forum...vad ca are niste cifre considerabile scoate din masini (din ce spune el pe topicul lui).Nu vreau sa fac flame intre nimeni si nimeni sau vreo cearta. Doar ca de ce nu sau de ce da?1 point
-
Nenea cu parul alb din filmulet, care provine dintr-una din tarile care au construit lumea asa cum arata astazi, e depasit de evenimente, pe bune acum. Abilitatile inaintasilor lui sunt atrofiate de generatii. A trebuit sa le reamintim noi de alba-neagra, ei fiind cei care au inventat-o. BMW nu a spus nimanui ca e ceva pe viata acolo in motorul asta minunat, iar asta cu datul motorului jos de pe masina e perimata Sunt mecanici aici care nu au facut asta decat maxim o data, si nu numai aici, si la sarbi si la bulgari, in general in restul tarilor care trebuie sa se descurce. Atelierele de aici sunt infinit mai bune, mai aplecate catre rezolvarea problemei cu ingeniozitate, cu rapiditate, inteligenta primara e mai putin ingradita de reguli si proceduri, de cele mai multe ori daca vrei sa iti intretii masina cu adevarat e mult mai simplu ca in tarile din vest. Poate imi voi atrage oprobiul multora, dar aici inca se mai poate. Acolo preturile sunt astronomice, chiar si pentru veniturile lor iar calitatea lasa de mult de dorit. Hai ca suntem offtopic, bucura-te de F10 si revin cu rugamintea de mai devreme cu pozitionarea pompei de inalta presiune, sau ma rog a pinionului1 point
-
Eu sunt de parere ca una din cauzele pentru care se rup lanturile, e dpf-ul...o sa intrebati cum am ajuns la concluzia asta.. Pai, odata ce masina trece de 100-150k km, dpf-u isi face regenerari foarte dese. In tot acest timp, temperatura dpf-ului si implicit a turbinei e foarte mare. Uleiul care trece prin turbina atinge si el o temperatura mare, si uite asa se face ciorba in motor. Lanturile sunt primele care au de suferit... De exemplu, toate motoarele diesel de la 318d e46, pana la 535d e60 lci au ACELEASI LANTURI conform realoem. Totusi, doar la motoarele de dupa 2007, se rupe lantu.. De ce!? Pentru ca alea au dpf imediat dupa turbina, nu undeva pe la jumatatea galeriei de evacuare, cum au unele modele inainte de 2007...ca sa nu mai zic de cele care nu au fost prevazute cu dpf.1 point
-
Marea majoritate a masinilor folosite in flota nu vin echipate cine stie ce. ..nu trebuie sa imi fac griji, noi romanii vrem toate acareturile posibile in masina :frantics: :punk:1 point
-
Nu lasi sa se inteleaga ce stii tu despre motoare dar eu as lua oricand o masina de la o firma (mai ales daca inca foloseste aceiasi marca ...) care are BMW in flota. De ce? O masina care a facut 200k km toata ziua de dimineata pana seara in cativa ani este mult mai putin uzata, cu referire la motor, cel putin decat una care are 150k km in bord dar a fost condusa dimineata 15km si seara inca 15km... De MULT mai multa "forja" are parte (si implicit de UZURA MAI MARE) un motor condus doar dimineata si seara la servici... dar vezi tu, trebuie sa si intelegi si functionarea unui motor nu sa ai prejudecati. Dau exemplu experienta personala; masina cumparata cu 258k km si atinge in curand 480k km... devenind mai vioaie pe zi ce trece pentru vreau sa cred (si am confirmari) ca, chiar daca schimb totul/toate pe langa motor, fatul a motorul trage/nu consuma, merita toti banii pe "accesoriile" necesare; am masina care foarte curand implineste 10 ani. ... iar despre masina stiam ca fost condusa cel mai mult la sfarsit de saptamana din nord in sudul tarii si inapoi, in vizita la parinti. O masina folosita toata ziua (de obicei avand parte de drumuri lungi.. sa fim realisti); parte din exceptie facnd masinile folosite in flota de taxi :frantics: sau tu la acele firme te refereai (dar chiar si asa.. ) Sa iei o masina second-hand si sa ai "pretentia" ca NU ar trebui sa schimbi prea multe (pe langa) exceptand ceva serios in motor.. mai bine nu-ti mai lua masina SH! Pentru mine mtorul si rugina este cea mai importanta ...Ce masini cumpara!? Pari ca te pricepi dar nu spui nimic de fapt.1 point
-
Salut,eu detin un e90 320d 163 m47 de 6 ani pe cand avea 70000 actual 260000 si pot spune ca nu am avut nici-odata probleme grave cum ar fi turbo,clapete admisie sau distributie ... tind sa cred ca aici conteaza intretinerea/mod de exploatare pe cand la n47 din ce m-am documentat si vazut caz live pare clar un defect/de fabrica(am avut de gand de curand sa o vand si sa achizitionez un 320 fl din 2010 177cp cu doar 50000 ORIGINALI cunosc masina de cand a fost cumparata de noua ,este a unui prieten si o vinde pentru ca nu foloseste mai deloc in ultimul timp iar la ultima proba cu ea am sesizat amandoi ca a inceput sa se auda un zgomot/zornait metailc din zona distributiei dupa care am fost la BMW verdictul fiind DISTRIBUTIA /lant /patine etc ) acum optez pentru cel de 184cp e90 fl spre finalul lui 2011( buget 14000-15000e ,care sa fie cu aceleasi dotari navi,xenon,senzori sau + fata de actuala) unde se zice ca ar fi remediat problema dar se pare ca si acolo mai sunt cazuri iar uni chiar au schimbat distributia de 2 ori(mai des decat cureaua de cauciuc) Sunt si exceptii ,dar cele rele ies mereu mai in evidenta si de aici se incepe generalizarea.Sunt banii,gusturile si decizia ta,spor la cumparaturi si sa o prezinti si pe aici achizitia.1 point
-
Nu-i nici un risc. L.E: Vad ca cineva a dat -1. E mai usor sa apesi pe un buton decat sa oferi un contraargument. Evident ca nu exista nici un risc din moment ce montezi piesa imbunatatita. Operatiune care se poate face si la BMW pe baza recall-ului. Inainte de aparitia zgomotelor care sa indice uzura, este o varianta de urmat. Mai ales ca piesa nu costa mult.1 point
-
@Dany Ma bate gandul la ceva si mai diferit @Acero Aceeasi reactie am avut-o si eu cand am vazut jantele acestea pe e60, sunt altceva0 points
-
Ce mi s-a mai intamplat azi din nou...merg cu masina, imi vad de treaba mea, iar cand jaung acasa si opresc motorul, navigatia se inchide dar radio-ul isi vede de treaba lui si nu se inchide.Am incercat sa ii pun contactul si sa-l iau, sa o pornesc si sa o opresc, dar degeaba.Mi-a mai facut asta si inainte de vreo 2 ori, deci nu cred ca are legatura cu apa la unitatea PDC.Si mi s-a mai intamplat sa se blocheze lcd-ul, sa nu mai vrea sa se deschida/inchida.Pe tester nu imi da nici o eroare si daca ii dau test la navigatie totul este ok, porneste, se opreste fara probleme, isi face check-ul fara nici o problema.Momentan problema asta nu o face des si ca si solutie pana acum a fost sa ii iau plusul de la baterie si sa-l pun la loc. S-a mai lovit cineva de aceasta problema?Nu de alta dar as vrea sa previn ceva ce e posibil sa coste mai mult intr-un viitor apropiat sau departat.0 points
-
0 points
-
Unde ai vazut tu ca am zis eu asta? Vorbeam de probabilitatea ca masina lui sa aiba 400k. Cam greu cu lectura.-1 points
-
din pacate problema cu distributia este si la f10 530d M57 245cp patine de doi lei , etc ... se sparg si 3.0d poti sa le faci revizia la 20.000 tot se va rupe lantul am auzit 3.0d cu zgomot de lant din pacate in 2005 sa terminat tot pt Bmw la motoarele 3.0d ,cele din ziua de azi dupa 250.000 trebuie sa le scgimbi distributia daca apuca 250.000 nu sariti sunt fan BMW dar sunt dezamagit de f10-1 points
-
Mergi b0$$ si da jos filtrul ala, niste tampiti aia de l-au pus! Atat timp cat raba da fum, eu de ce sa nu dau? Asta denota o gandire sanatoasa! :console: Lasand gluma la o parte, eu as pastra DPF-ul. Nu de frica amenzilor, cat de fumul pe care-l lasi in urma ta. Oricum aia 5-10 cai pe care-i mai castigi fara filtru nu iti vor trebui cu adevarat, dar in fine, fiecare cu propria-i gandire-1 points
-
Inseamna ca nu ai auzit decat 2 N47...al tau si al lui. E60 in cazul meu nu se aude deloc asa...si mi se pare ca se aude distributia la el si se aude zic eu, insa deloc asa tare si clar (nu bag mana in foc ca aia e distributia care se aude la tine, scartaitul respectiv). Mie la MHS Craiova mi-a zis ca distributia se aude foarte bine si ca e posibil sa fie schimbata...si eu eram cat mai setat sa o schimb si inca sunt...numai ca parca ma linistit putin, m-am mirat, am si repetat "sigur, sigur vi se pare ca se aude ok distributia?" mi-a zis ca da se aude foarte frumos motorul, l-am intrebat fix pe mecanic ca venise prin receptie sa-si ia o cafea si l-am vazut ca el lucrase la masina. Scartaitul respectiv tocmai ca e diferit, de obicei nu se aude asa o distributie "uzata" ci mai mult un zornait. Aia imi suna mai mult a accesorii.-1 points
-
... de ce nu recomanzi si camera sa fie cu, CONDENSATOR INTERN si nu pe baterie? Am intrebat si citit (pana sa o cumpar pe a mea) cat am putut de mult despre camere de bord; foarte putini recomanda sau sunt satisfacuti de camerele cu baterie interna! In primul rand bateria nu tine (autonomie) cand mergi cu masina si iar apoi sa o tina tot timpul incarcata nu este bine.. iar ca pozitie, camera care va sta tot timpul in soare - vara va fi supusa (bateria din ea implicit) la temperaturi extreme! Si de ce nu, exista si un risc de incendiu cu o camera ca aceasta.. Dar astea sunt deja putin cam !-1 points
-
In general producatorul recomanda a fi folosite accesoriile care vin cu dispozitivul/aparatul..-1 points
-
Doar dacĂŁ ai curaj, sau pune puțin ulei la baza covrigului, oricum ai face, dacĂŁ maÂşina e veche iar o sĂŁ scârțĂŽie.-1 points
-
... Nu e usor sa gasesti un plus permanent in tablou de sigurante.. pentru ca multe sigurante au tensiune pe ele un timp si dupa ce inchizi/deschizi usa... Aveam undeva un topic salvat cu detalii/ experienta unuia (forum strain) in a gasi 12V permanent.. Stiu ca a gasit doar doua sigurante unde se putea conecta.-1 points
-
Da ar trebui sa se traga frana de mana la semafor. Piciorul pe frana nu este considerata o metoda/masura sigura de franare la semafor. Pe de alta parte este recomandabil ca noaptea/seara (daca vrei sa fii politicos si ..atent fata de cel din spatele tau la semafor) trage frana de mana sa nu il mai orbesti cu stopurile. Dar probabil asta este considerat de pe alta lume..-1 points
-
Ok si mai incearca cu o surubelnita pune o pe capacul unde este lantul si pune urechea pe coada si asculta daca vine din interior-1 points
-
Ai avut mare noroc. Ai facut foarte bine ca ai povestit aici toata patania si rezolvarea. Multi se vor apuca sa faca preventiv acelasi lucru!-1 points
-
Oricum viitorul vine si pe textil...aka range rover velar unde tapiteria cea mai scumpa este textila..deci full piele sau nu, la o masina de genul acesta nu prea conteaza, pt ca nu este tapiterie textila ce se pune pe renualt dacia chiar si vw. Si eu prefer alcantara pe mijloc,pt ca pielea ma obliga clar sa am incalzire/racire stationara sau climatizare in scaune-1 points
-
-1 points
-
Din moment ce le gasesti in comert e legal .dar asta e la latitudinea fiecarui militian..poate dai de unu care nu-i plac si te-a ars ca vezi doamne gaseste el un motiv irelevant si mna.. Dar ce piatra ai pe inima de vrei sa-ti montezi asa ceva?-1 points
-
Este legal sa iti montezi leduri auto la valvele de la roti ? Atat vreau sa stiu daca este legal sau nu ?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00