Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/27/17 in all areas
-
2 points
-
Sa mai inprospatam topicu' zic,si sa incepem cu ce-i mai rau: Anul trecut de la o groapa am schimbat anvelopele fata si amortizoarele si am zis ca mai rau nu se poate. Se pare ca m-am inselat:anvelopa dreapta fata(avea 6000km),anvelopa dreapta spate+janta si am fost nevoit sa schimb si anvelopa stanga spate. Asta'i "groapa de aur" si daunele: ...si partea buna: Azi am schimbat:discuri fata,placute fata/spate/senzori si lichid de frana OE.2 points
-
Certam omu ca i se aprinde check engine-ul din joi in pasti dar ne cumparam toate piesele din dezmembrari si cumparam amortizoare pentru f10 la sh ca alea cu edece e scumpe boss... dar cand e vorba sa dam sfaturi ohooo...2 points
-
Si totusi,ce aveau ceasurile tale de le-ai schimbat cu astea in mile...par cam ciudate mai ales mpg-ul ala .2 points
-
Amortizoarele erau pe ducĂŁ, așa ca am luat unele noi Bilstein B4 mtech și pe lângĂŁ astea am mai luat flanse amortizoare spate, bucse bara stabilizatoare fata, bielete bara stabilizatoare fata, bucse bascula și protecții praf și tampoane pt amortizare fata/spate.1 point
-
Asa da ! Din pacate barile astea replica sunt de toata pleazna...daca le atingi s-a terminat cu ele.Se sparg in zeci de bucati.Sunt la a doua...cu prima doar am atins un zafira in spate si n.am mai avut ce aduna din bara )1 point
-
N.am mai scris de mult pe aici Masina e tot la mine,a primit triplele de lci, toba cu doua iesiri ,si un set de jante noi pe doua latimi,ceva mai mici 18 "si mai usoare.1 point
-
Masinile nu ies din fabrica decat dupa niste proceduri specifice printre care verificarea franelor Pasta de cupru pe etrieri este pe departe o eroare care te poate costa grav1 point
-
Mie imi plac cum vin si asa vor ramane o perioada. Cum ar fi sa ne prezinti si tu masina ta, sa vedem ce alegeri ai facut tu pentru ca din posturile tale nu ai nici o replica constructiva, esti Gica contra tot timpul.1 point
-
Ai avut mare noroc. Ai facut foarte bine ca ai povestit aici toata patania si rezolvarea. Multi se vor apuca sa faca preventiv acelasi lucru!1 point
-
Sunt din Udine, dar ne putem auzi la un telefon. Daca nu reusesc singur weekendul asta iti scriu un pm aici.1 point
-
Ce naiba sa faca cu plastidip la masina asta? Ai venit de pe site-ul ala cu tuning de vitan?1 point
-
Aha... si daca-ti curge apa in masina sau ti se intrerupe fibra, e prost sistemul audio. Buna asta... Tu ai citit/auzit. Eu l-am avut. Si am uitat de el. Dar treptat am vrut mai mult. Si nu, L7 nu suna cel mai bine intre sistemele OEM pe E60. Individual, da.1 point
-
Eu am avut L7, prieteni de-ai mei l-au avut, nimeni n-a avut probleme. E prima data cand aud. Departe de a fi obsedat sau chiar atat de placut impresionat. Dar decat sa decupezi bordul si sa decimezi instalatia pentru tot felul de adaptari pe care vei da mult mai multi bani si va arata ca o curca, e mult mai ok un sistem OEM. PS: pana n-am dat o solutie omului, nu s-a gasit nimeni sa-l ajute. Cum dau o solutie (cea mai eficienta din punctul meu de vedere in conditiile date), hop si contrele. Asta da atitudine constructiva de forumist.1 point
-
Scurt update dupa drumul de 2000km pana in tara: I love this car! :heart: Am facut primii 1700km in 15 ore, pana la Alba Iulia. Pe autostrazi puterea este absolut suficienta. Desi nu te apasa in scaun ca un 3l diesel, urca frumos pana la 200km/h. Pe Dealul Negru mi-ar fi placut un M550d... Scaunul inca mi se pare un pic inconfortabil pe distante mari, ingust si cam tare. Frane excelente la utilizare normala, n-am avut situatii extreme, deci nu ma pot pronunta. Zgomotul la vant e acceptabil si habitaclul e super bine izolat de exterior...la drum lung e odihnitor sa nu iti vajaie constant ceva in fundal. Suspensia e perfecta pentru autostrada, tine masina stabila si iti da un feeling de siguranta. In Bucuresti suspensia asta M parca e prea mult, chiar si cu rotile pe 17" si anvelope non-runflat...cred ca ar fi fost faina suspensia adaptiva, sa o pot seta pe comfort in oras. Navigatia merge brici, m-a scos dupa Viena prin niste sate, sa ocoleasca 20km de blocaj pe autostrada unde stateam minim 2 ore... 6000km and counting :hyper:1 point
-
Cred ca spectrul lui de clienti este acela al unor oameni care au banii pe care ii cere el pe masina, cu tva pentru persoane fizice, fara tva pentru firme, si care cauta acest tip de masina. . Alta intrebare. )1 point
-
din pacate sunt putine e38 in stare buna. ma refer aici, in germania. sunt o gramada la vandut, dar 99% sunt cazane, cum se zice. un e38 in mintile lui costa de la 10k in sus. iar pretul asta se platesete doar de fani, de oameni din scena e38. eu anul asta am investit 20k in revizia motorului, suspansie, agregate. masina este intradevar ca noua, dar a costat ceva. ceva ce nu se poate obtinte pe piata, e clar. sant constient ca nu as primii banii astia la o eventuala vanzare (oricum nu se discuta de asa ceva) niciodata. e 38 e batran, tot ce tine de cauciuc e varza si aici marefer si la garniturile de la motor. daca vrei sa-ti faci viata grea.....cumpara un e38 cu 2k!1 point
-
Multumesc mult ! Cu privire la motorizare ce sa zic ? Ămi pare ușor submotorizata ,mai ales ca nu o ajuta nici cuplul.Asta e ,ma adaptez din mers.Nu le poți avea pe toate ...și motor puternic și cilindree mica ,taxe mici și consum infim.Mai trebuie fĂŁcute niște concesii )1 point
-
La consum mai pune , spun baietii cu 328i de 12-14% , nu cred ca o masina cu 200-300 kg mai grea va consuma mai putin. In rest masina arata bine , spor la vanzare !0 points
-
Asta Da Contributie La Forum! Multumim frumos! Si mai frumos ar fi fost sa fi facut niste poze la suruburile slabite, zona mai exact unde se slabesc.-1 points
-
nu-i rea ideea! cu toate ca spatiul pentru pasageri in spate va fi cam tot ala... 735iL e mai atragator ,ca e loc pentru pasageri in spate sa se "destrabaleze" ,dar nu multi lauda seria 7... exista intotdeauna optiunea inmatriculare bulgaria! ca in romania m-am convins cum sta treaba! alaturi de gpl pe masina si nici ca-mi mai trebuie altceva! iti dai seama ce-ai spus/scris? numai aici pe forum sunt multi care te-ar bate cu tastatura daca mai zici o data GPL in aceeasi propozitie cu BMW... mai am vreo 5 luni de asigurare cu actualul 520i, destul timp de hotarat si cautat 535i E34! E38 sigur nu-mi iau ca am vazut unul 740i cu V8, si n-am fost prea impresionat!-1 points
-
-1 points
-
Da, pune un Logic 7 si o sa vezi exact cat de fiabil o sa fie! In nici un caz cat pentru banii dati! Si mai ales sa vezi ce repede o sa il repari.. Sa nu zici ca nu ai stiut..-1 points
-
"Where to start?? Replace or get them rebuilt: L7 and ask unit bc you have both symptoms. Just like my case. Btw. According to Becker: L7 is a 5 channel amp 2x70w max sub woofers 2x30w max rear doors 30w max front dash Ask unit 4ch: 2x30w front doors 2x30w rear deck" http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=564279 More will follow! http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=620381 http:/ /www.bim m erfest.com/forums/showthread.php?t=446659 Imi pare rau ca link-urile de pe bim m merfest nu pot fi vazute aici. ..Si imi mai pare rau ca nu am salvat topicul cel mai concluziv fata de calitatea-fiabilitatea Logic7; bine-nteles nu pe forumul acesta. Cosmin, doar trebuie sa scrii pe google "Logic7 problems" si daca nu gaseste probleme serioase atunci doar unul dintre noi este obsedat si placut impresionat de Logic7.-1 points
-
Da ar trebui sa se traga frana de mana la semafor. Piciorul pe frana nu este considerata o metoda/masura sigura de franare la semafor. Pe de alta parte este recomandabil ca noaptea/seara (daca vrei sa fii politicos si ..atent fata de cel din spatele tau la semafor) trage frana de mana sa nu il mai orbesti cu stopurile. Dar probabil asta este considerat de pe alta lume..-1 points
-
Boaska Da e anulat si fizic + evacuare completa pe 76 Kenbobo Mersi , da am uitat sa zic ca pompa de inalte nu mai e ca noua si momentan masina nu merge de cat i se cere . Inca o chestie destul de importanta e ca masina nu scoate decat foarte putin fum la kickdown (un puf ) Ionut_Marius m4 si m3 fac cam cu o sec mai repede 100-200 si alpina cam cu 1.5 mai greu . ryoraul Normal ca o sa mearga mai tare...ideea e ca motorul asta gadilat stie sa se joace cu destule benzinare cu pretentii.-1 points
-
Din moment ce le gasesti in comert e legal .dar asta e la latitudinea fiecarui militian..poate dai de unu care nu-i plac si te-a ars ca vezi doamne gaseste el un motiv irelevant si mna.. Dar ce piatra ai pe inima de vrei sa-ti montezi asa ceva?-1 points
-
da ms , nu am nici o piatra doar ca mi.am cumparat vreau sa vad cum sunt , problema e ca eu locuiesc in germania si aici e ilegal , macar cand vin in tara sa le montez gen .-1 points
-
Este legal sa iti montezi leduri auto la valvele de la roti ? Atat vreau sa stiu daca este legal sau nu ?-1 points
-
de ce as face toate astea ? daca imi place tot ce e pe masina ? cum arata mai bine ? cu o bara originala pe fata si jante stock ? sau cum e acuma ? vezi poza-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00