Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/02/17 in all areas

  1. am vazut prin oras masina ... se tine bine
    3 points
  2. Salut, tocmai ce m-am inregistrat pe forum, sper ca este ok locul de prezentare, sunt la inceput si o sa mai am pana ma acomodez :frantics::9 ; la 17 ani imi achizitionam un Peugeot SpeedFight 2 WRC, iar la un an dupa deja ma gandeam cum sa fac saltul la o masina; si totul a inceput cu: Audi a3 1.8Turbo 150ph Ford Escort 1.8D 75ph Citroen Xantia 1.9D 64ph Seat Ibiza 1.9sdi 64ph Renault Clio 1.9D 75ph Honda Civic 2.0TD 90ph BMW e39 525tds 143ph Alfa Romeo 147JTD 116ph BMW e60 525d 163ph Vw. Polo 1.4tdi 75ph BMW f36 430das 258ph intentionez sa achizitionez si un BMW e30, poate chiar maine... Desper masina acutuala am "aproape" numai cuvinte de lauda, este o masina care m-am facut repede sa uit de ultimele modele: c-classe amg, audi a5 s-line, lexus is 300h, bmw serie 3, jaguar xe r-sport, maserati gilber; ereau toate concurente, doar eu mai trebuia sa ma decid; In cele din urma m-am decis la un f36 pack-M(todusi eram in dilema cu f32), cutie sport-automata in 8 rapoarte (este un "deliciu") culoare exterioara neagra, interior rosu, faruri full led adaptive, scaune electrice cu incalzire si reglaj lombar, navi. prof. sistem hi-fi, piele individual pe bord, pdc fata-spate cu camera, ornamente piano-lac, alarma, etc, etc,etc; Motorul ca si tranzmisia ceva woow! 6 cilindrii 190kw (258ph) si 560Nm ! acceleratie 0-100km/h 5.6s consum medium declarat 5.1/100km (eu am 6.4/100km intr-o medie de 10300km si nu conduc niciodata in eco-pro!), deci un consum foarte foarte bun! Masina am aleso diesel pentru ca nu fac urban, este de curse lungi (prima ei cursa a fost de 5600km la 2 sapt. dupa ce mi-a ajuns de la fabrica ) Daca as fi nevoit sa mai aleg o data ar fi aceasi masina in aceiasi configuratie, poate full extra! O zi placuta va doresc!
    1 point
  3. o sa regreti maxim motorizarea. ca si perspectiva, masina aia va consuma combustibil in maxim 2 luni de Bucuresti cat plata impozitului...si zic 2 luni asa, sa nu exagerez, dar as inclina sa zic sub o luna la mers zilnic ca sa nu mai spun ca la mers intens in Buc va consuma placutele anual aproape ca si masina de oras (Bucuresti/km multi/ore de varf) X5 nu e usor de intretinut ca la carte asa ca impozitul ala va fi o nimica toata
    1 point
  4. Fireste ca nimic nu e sigur. Este o practica des intalnita ca chiar inainte de intrare in service sa se umble la km. Se fac 100000km pe an, se dau inapoi 50-80000 astfel incat, cumulat, la vanzare, sa aiba exact cat trebuie ca sa se vanda repede.
    1 point
  5. Cavaliere, Ce este MI?
    1 point
  6. Pana la urma colegilor am montat pe fata ATE, poate pe viitor voi merge pe TRW sau Zimmerman. Am schimbat si lichidul de frana pe o varianta profi de la Motul si pot spune ca acum frana a devenit o placere, mult mai ferma si responsive. Nu stiu daca din cauza placutelor sau a lichidului caci au fost schimbate in acelasi timp, dar a fost o schimbare mai mult decat binevenita. S-a schimbat totodata si intinzatorul de la cureaua de accesorii, aveam o mica zdranganeala la pornirea motorului din cauza lui. Totodata am facut programare de schimb de distributie, astept 3 iunie sa vedem ce si cum. Dupa Pasti am realizat evacuarea in inox cap - coada unde am montat la mijloc o evacuare sport mica de inox pentru a face Y-ul cu ajutorul ei, sunt putin dezamagit ca e cuminte ca si sound, ma asteptam sa fie mai prezenta in accelerari. De la volan nu e nici o diferenta ca sunet - se comporta ca stock. Cred ca voi scoate in viitor toba intermediara. S-au montat tips-urile de 900mm achizitionate de la Pilot PT - rezultatele atasate Am noi ganduri ce cred ca le voi realiza in viitorul apropiat: bara spate va intra la vopsit si cu ocazia asta cred ca voi face difuzorul M5 un gri sobolan mult mai inchis. Vrea si fata sa o schimb, voi vinde bara actuala asa cum e in momentul de fata si vreau sa montez bara de M5 (varianta cu proiectoare) + Splittere in zona proiectoarelor din fibra de carbon. Ce spuneti? Merita schimbarea de look?
    1 point
  7. Hai lasa ca navigatia e misto doar ca arata mai bine cu gogoasa in bord, altfel utilitatea ei este cel putin relativa. Cat despre ecranul mic, eu am si la e90 si la x1 cu ecran mic si nu simt vreun lips fata de ecranul mare. Depinde si ce vrei de la masina. Daca gasesti o masina misto si cu km putini insa nu are navigatie sau are ecran mic, din punctul meu de vedere eu as lua-o. Cea din primul link are avantajul ca e xdrive, dupa parerea mea ala face cat 10 navigatii mici sau mari.
    1 point
  8. pai ai trece tu, dar la bugetul lui nu vad cum gaseste x5 din 2014 de 3 litri. Cutia este buna, motorul e bun, problemele tin de turbina mica, punct nevraligic la motorul biturbo de 2 litri. Preferabil clar ca e motorul de 3 litri pe x5, la gabaritul masinii. insa din moment ce il vand si cu 2 litri, e ok. Daca nu ai un stil de mers alert si nu te astepti sa depasesti instant, e ok. O sa gafaie cand e masina incarcata la viteze peste 100 120. In rest e f ok, mai ales daca circuli mult in oras, consuma mult mai putin decat cel de 3 litri.
    1 point
  9. recomand automata. F10 530D, achizitionata la 144K, in prezent 197K. Foarte multumit.
    1 point
  10. Lasa uleiul in pace ca este foarte bun ,poate ai o probleme la un injector .... eu stiu ca la modelele noi nu se prea curata.......ce ai pus tu link sunt injectoare de pe masina lu bunica.Pune testerul pe ea si poate daca faci asta la intr-o reprezentanta te scuteste de bani dati aiurea.Un injector costa 500 euro ,nu te grabi sa-l schimbi .....sau chiar 2 ca asa a zis Bimmer.Ma repet aici ,uleiul Shell chiar daca este la butoi este foarte bun.
    1 point
  11. Cam micut motorul pentru X5 la acest pret as cauta ceva de 3l.
    1 point
  12. Cel mai bun mecanic din Tm, in special de Bmw... Ciobi . Si eu tot la el merg din 2009
    1 point
  13. Salut. Fost posesor de E65 730d si F10 520dA. Nici o problema la niciuna din ele. Am schimbat uleiul si filtrele la ambele. Nu as mai lua manuala niciodata.
    1 point
  14. A facut baba 240.000 km ... 60.000 de cand este la mine, fff.multumit.
    1 point
  15. Motorul lui e 2.0D din 2011 (N47), adica cu totul altceva.
    1 point
  16. ) era o intentie imediat la 3 luni (7000km) dupa achizitie (72000€) sa o schimb pe o alpina d4, uitasem de anult pfff http://i65.tinypic.com/120gf86.jpg si cum ziceam ieri de un e30... si da, de astazi sunt si posesor e30 http://i67.tinypic.com/r0yq8j.jpg
    1 point
  17. Tu mai si mergi cu masina aia sau te rezumi la a iti bate joc de ea? )). Nu a fost proiectata sa pui jante de 10j latime cu anvelopele aferente, nici sa pui ET13... Acum nu mai poti sa parchezi langa bordura, sa iei vreo groapa, sa iei pasageri in spate sau si/bagaje, iti creste consumul, pierzi din acceleratie si confort enorm. De dapt ce rost mai are sa vorbim de confort, ca devine inutilizabila... Dupa va minunati de ce va cedeaza bratele, caseta de directie etc. De curiozitate, ce motor ai?
    1 point
  18. Tu vrei sa trimita ei din de in ro cu ramburs? )
    1 point
  19. Platesti cu un card de credit, daca fac figuri mergi la banca si le dai refuz de plata. Sunt banii bancii la mijloc, care-s asigurati (desi nu ti se spune asta intotdeauna).
    1 point
  20. si eu am reusit sa ovalizez discuri ATE in 3000k pe un E39, dupa aia am pus originale si am facut vreo 80k km, timp in care am schimbat si un set de placute de frana tot pe original, si nu am mai avut nicio problema. cel putin pe placutele originale pe langa sigla BMW aparea scris si TEXTAR, asa ca tind sa cred ca TEXTAR e producatorul pe original. nu as mai pune ATE niciodata, doar original sau TEXTAR.
    1 point
  21. 1 point
  22. Normal daca pui originale nu ar trebui sa mai tremure, zimmermann ate si altele se ovalizeaza rapid pe bmw, din experienta proprie. Prima data schimba bratele si dupa aia ocupate de discuri. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  23. Au fost montate ultimele accesorii M pentru interior ... nuca si pragurile, incercam sa ne apucam si de exterior, doar OE asa cum a fost si interiorul.
    1 point
  24. buna seara, avand in vedere ca urmeaza sa merg la inceput de iunie in germania sa achizitionez masina, va rog sa mi raspundeti la cateva intrebari. buget cca 15-16 k, achizitie pe societate, acesta e pretul net, brut merge deci la cca 19-20 k. doresc serie 3 sau 5, cu urm dotari, pe lg cele uzuale - navigatie si interior bej, nu neaparat piele, dar culoare deschisa, xenon, automata, trapa ar fi de dorit. -preferabil nr de km mic, pana in 100 k, masina din 2013 sau 2014. o voi lua de la dealer bmw sau dat autohus.intentionez sa folosesc masina ca auto de familie mai ales in wkd si vacante, in rest o s o conduc 90% eu, in oras 60%, in afara 40%, in medie cam 25000-30000 km anual incl concediile. intentionez sa o tin 4-5 ani macar. intrebari - doream benzina, sunt insa putine la vanzare, predomina diesel. este diferenta f mare la intretinere intre ele, adica diesel e mult mai scump? m am ocupat f putin de revizii samd, in general am avut masina de serv si mergea la revizii samd un coleg..in plus nu ma pricep aproape deloc.. ati lua 320/520 sau 318/520 i? - cutia automata e problematica? nu am mai mers cu automate, doar la drive test si mi a placut - last but nost least- sa inxerc sa caut serie 5 in loc de 3? stiu ca s mai spatioase.. multumesc anticipat tuturor celor care mi vor raspunde si urez Paste fericit tuturor
    0 points
  25. n o iau s o vand, ci sa merg eu cu ea.. am intrebat in ideea ca aceia care au f10/f30 imi pot da un sfat ref intretinere ulterioara, eventuale probleme.. eu as merge pe f10, dar niciodata nu strica un sfat avizat..
    0 points
  26. buna ziua tuturor, la sf acestei luni merg in germania dupa masina. am gasit cateva misto, am si observat ca serie 5 e sensibil egal ca pret cu 3.. dintre cele 2 de mai jos pe care ati merge? https://home.mobile.de/FIRAT-PULHEIM#des_239912576 https://home.mobile.de/STRAKEAUTOMOBILHANDELSGESELLSCHAFTMBH#des_230794822 multumesc anticipat
    0 points
  27. Va multumesc, nu are prea multe da pt km care ii are si cat am platit pe el is super multumit. O zi frumoasa la toti.
    0 points
  28. mersi frumos . chiar am ramas uimit cate am pe masina , problema este ca trebuie sa le descopar
    -1 points
  29. salut , alege din lista de mai sus(un post mai sus decat ce ai postat tu), am pus eu mai multe variante de 5w30 care respecta norma BMW LL04 ... etc Nu se merita sa pui 5w40 mai ales acum iarna, daca nu ai consum de ulei.
    -1 points
  30. exact cum banuiam. Daca vrei mai bun ai Millers, e la fel de bun ca Valvoline ptr BMW LL4 Millers, ai variantele de mai jos, iti alegi ce viscozitate vrei Millers Oils EE Longlife 5W30 C3 MILLERS XF LONGLIFE 5w30 Millers Trident 5w30 Longlife Millers Oils XFS 0w40 Millers Oils Trident 5w40 Longlife
    -1 points
  31. sunt uleiuri Hidrocracate, au baza slaba, nu rezista multi km, dupa care devine zgomotos motorul. Dar daca nu ai urechea formata, tu zici ca e bine. Mi uita-te si in teste de uzuri de la rusi,nemti si americani ptr VirginOilAnalysis(VOA)-ulei nou si UsedOilAnalysis(UOA)-ulei uzat. Gasesti pe bobistheoilguy, oilclub ... Acolo vezi si cantitatea de metale dintr-un ulei Tu poti sa pui si ulei de gatit la bunica in motorul tau, daca tot ma iei asa la misto. Lista e facuta de mine cu uleiuri ok Motul inafara ca e slaba baza si e ulei HC si nu rezista multi km, mai lasa si depuneri in motor(sludge). Dar sigur tu n-ai auzit de asa ceva. Eu zic pune mana pe carte si mai studiaza una alta la uleiuri, ca nu e greu - ceea ce e interesant este la continutul in metale : UOA-uri la uleiurile folosite in motor, prezinta urme de metal ( AL), asta poate proveni din blocul motor- adica poate sa insemne uzura, dar trebuie stabilit conditiile in care a fost folosit....daca nu este acelasi motor si a fost un motor deja uzat, daca a fost segmentat recent etc, sau ulei tinut peste masura poate avea urme de aluminiu in el -un motor cu uzura pronuntata are resturi de metale AL FE Cr care plutesc in ulei prin motor, ....asta in eventualitatea unui motor cu uzura pronuntata uzura segmenti e data prin Cr, Ni mai sunt Cu, e dat de uzura de la cuzineti, piese de Alama sau bronz, bucșe de biela, rulmenți și rĂŁcitoare de ulei pe baza de cupru Cuzinetii sunt facuti dintr-un aliaj de Cu acoperit cu aluminiu sinterizat. Cuzinetii, in zona de frictiune, dupa zeci si sute de mii de km, au zone unde cuprul intra in contact cu metalul,"plutind" pe pelicula de ulei. Nu sunt "varza" deloc motoarele care au "dungi fine" pe cuzineti in zona de frictiune. niste link-uri interesante de citit: https://bobistheoilguy.com/engine-oil-analysis/ http://www.wearcheck.co.za/downloads/bulletins/bulletin/tech47.pdf http://www.machinerylubrication.com/Read/646/copper-diesel-engine-oil http://www.vansairforce.com/community/showthread.php?t=22875
    -1 points
  32. Iar te bagi in seama cand nu trebuie si unde nu trebuie...
    -1 points
  33. Accept variante cu masini mai noi + diferenta din partea mea.
    -1 points
  34. Accept schimb si cu E92.
    -1 points
  35. Pretul scade la 9300 euro, accept variante cu E92 +/- diferenta.
    -1 points
  36. voi bagati din P direct in D, R sau o treceti prin N?
    -1 points
  37. Se poate inchide mi.am luat cu 500 de pe olx
    -1 points
  38. Pare un copil cu multe fantezii...
    -1 points
  39. Aici pe forum ai cautat? Poate are cineva vreun E90 de vanzare si de obicei cele de aici sunt destul de bine intretinute. Eu nici nu m-as uita la cele fara navigatie sau cele cu ecranul mic. Din start sa fie cu ecranul mare. Avand E90, mi se pare ca-i incompleta masina fara acel ecran mare. Oricum tine si de gusturi.
    -1 points
  40. -1 points
  41. Cumpar fulia sau compresor clima e90 diesel 163 cai an 2006 La al meu e blocata fulia Ms
    -1 points
  42. Ciao.Un motor de 3l ar fi mai bun dar si 2600 lei impozitul la ea mi se pare exagerat plus ca circul mai mult prin buc...nu prea ii vad folosul. Dar probleme serioase la acest model...la ce sa fiu atent pe viitor. Multimesc frumos
    -1 points
  43. Salut, Eu zic sa mergi cu ambele masini inainte sa iei o decizie: F10- este putin mai mare, cere neaparat o cutie automata(dupa mine), este foarte ok la drum lung si greoi in oras, mult mai bine isonorizat.( nu se aude traficul de afara). Calitate materiale interior mai buna fata de f30. F30- este ceva mai agil, ceva mai sportiv fata de f10, in oras mai usor de manevrat, cam plasticos la bord. Ca si motoate: 2.0 d- motorul n47, se va misca bine pe caroseria lui f30, (1550 de kg parca), are probleme cu distributia-cam 3000 de ron, cu dpf off + soft il duci lejer in 200 cp, probleme mai sunt cu injectoarele, galleria de admisie mai crapa, in rest consumabile: bujii,releu bujii, poate un turbo, volanta+ ambreiaj..schimbat ulei cutie (automata) 2.0 d biturbo - la fel ca mai sus, la care se adauga un turbo pentru turatii joase, am inteles ca e mai sensibila. Pentru 2.0 sau 2.8 I nu stiu ce sa-ti spun, nu am gasit multe pareri, am auzit ca motorul de 2.8 I este cam stricacios si ca la Mhs ar fi schimbat 5 in garantie pana acum, 2.0 este acelasi motor ca 2.8 detunat. (chiar am citit ca se pune softul de pe 2.8 pentru performante mai bune) Spor la cautat.
    -1 points
  44. Salutare Colegi, mania masinilor ma impinge sa vand si acest BMW pt un upgrade la F10. PRET: 9800 EURO NEGOCIABIL Descrirere : BMW 525dA an 2006 , KM REALI aprox 123.000, se pot verifica in reteaua BMW. Ca si optiuni de punctat ar fi webasto cu telecomanda, trapa, scaune partial electrice cu incalzire, bluetooth etc. Masina are revizie motor ( Bavaria Motors) + cutie efectuate, posed care service + facturi. Sunt al doilea proprietar pe carte. Mai multe informatii se pot gasi pe topicul masinii. Decodare VIN: Vehicle information VIN long WBANC51000CN43529 Type code NC51 Type 525D (EUR) Dev. series E60 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M57/TU Cubical capacity 2.50 Power 130 Transmision HECK Gearbox AUT Colour TIEFGRUEN METALLIC (A43) Upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT) Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 438 WOOD TRIM 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 536 AUXILIARY HEATING 540 CRUISE CONTROL 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 698 AREA-CODE 2 7RP ADVANTAGE PACKAGE 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY 969 REQUEST NAVIGATION DVD ON SHIPPING Series options No. Description 2RA LT/ALY WHEELS TRAPEZE STYLING 134 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN POZE:
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.