Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/03/17 in all areas
-
3 points
-
X5 F15 Sdrive de 2 tone si ceva iarna pe frig pe panta o va lua in jos. Tractiunea spate nu va face fata si in depasiri motorul ala va fi insuficient. Daca impozitul de 1980 de ron e principala ta grija, inseamna ca nu te gandesti la ce trebuie. Un X5 intretinut ca la carte costa o gramada de bani. Si eu am crezut la fel cand am facut trecerea de la E90 2.0D la F30 330xd ca scap DOAR cu 35% in plus,insa costurile sunt cam duble. Vorba aia: prostia si domnia se platesc Daca te feresti de costuri mari legate de consum, taxe si intretinere, mai bine te orientezi spre ceva mai mic.2 points
-
@Bomb3009 Mersi! Incerc pe cat posibil sa o tin can mai curata. Daca ma mai vezi prin oras da un semn @Ckh Abia acuma am avut timp sa il montez, normal ca le arat :hyper: Dupa curatare volanul chiar arata ca unul nou. Mersi inca o data! Poze cu volanul de M3 DCT: http://thumbnails101.imagebam.com/54644/511083546432140.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/54644/12bb80546432149.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/54644/ef7a93546432159.jpg Mai trebuie activate padelele.2 points
-
Eu nu ĂŽnțeleg ce vrei pana la urma ,,, sa te convingi pe tine ĂŽnsuți si pe noi ca ai luat mașina buna si ca ĂŁla nu a câștigat mai mult de 200-300e ca altfel te oftici si simți ca te -a pĂŁcĂŁlit,,,2 points
-
Au ajuns piesele astazi. Totul foarte ok, piesele sigilate. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
o sa regreti maxim motorizarea. ca si perspectiva, masina aia va consuma combustibil in maxim 2 luni de Bucuresti cat plata impozitului...si zic 2 luni asa, sa nu exagerez, dar as inclina sa zic sub o luna la mers zilnic ca sa nu mai spun ca la mers intens in Buc va consuma placutele anual aproape ca si masina de oras (Bucuresti/km multi/ore de varf) X5 nu e usor de intretinut ca la carte asa ca impozitul ala va fi o nimica toata2 points
-
La consum mai pune , spun baietii cu 328i de 12-14% , nu cred ca o masina cu 200-300 kg mai grea va consuma mai putin. In rest masina arata bine , spor la vanzare !2 points
-
nu-ti trebuie neaparat scaune ventilate, am avut si daca era oricum stata in soare nu facea mare diferenta la +40C, mai bine iti pui pornire motor din telecomanda si ii dai drumul cu 10min inainte sa ajungi la masina si e totul ok. Era buna cand te urcai in masina si erau la o T normala, le dadeai drumul si nu transpirai pana la destinatie, altfel eu nu le-am gasit foarte practice, daca te urcai deja transpirat de afara iarasi nu-ti facea prea bine aerul rece pe spate...1 point
-
daca tot faci un lucru, fa-l pana la capat. pune bara M5 1:1, adica exact cum e cea OE, mai lata. Pune aripile mai late. Renunta la proiectoare. cat despre fusta/splitere, vei decide ulterior, dar daca pui bara M5 lata, ai multe optiuni; daca pui replica de aia cu proiectoare, nu prea ai optiuni1 point
-
testeaza/cumpara un X3 recent fabricat si dotat bine, presimt ca te va multumii mai mult (buzunarul tau va aprecia asta de asemenea) X5 nu e pt oras, e greu si se simte tu oricum cauti pozitia elevata la volan, pe langa fiabilitate si senzatia de modern...zic bine?1 point
-
1 point
-
Salut,acelasi model de masina am si eu,cumparata de un an la 140000km,masina adusa din Germania.Ce am schimbat pana acum: -garnituri pompa vacuum + consumabile(filtre/ulei/bujii)+freon -simeringuri supape +distributie Toate astea insumate+cauciucuri vara/iarna pe 17 aproximativ 1000e Consum in Bucuresti cam 20km zilnic :iarna 12-13%,vara 10-11%,in afara 6-7%1 point
-
1 point
-
+1 pentru automata. Este al doilea bmw automat (anteriorul un e39 525da..insa cutia mai putin performanta un GM. Sa nu mai vorbim ca ai sa ajungi in momentul la care vrei sa o vinzi si cele manuale nu prea au cautare.1 point
-
Pe seria 5 F10 neaparat cutie automata. Masina se simte ft masiva si balena sa zic asa. O cutie manuala ar strica placerea de a conduce si i-ar taia din eleganta. Cutia ZF8HP nu pica daca-i faci revizii la timp si schimbi baia de ulei cu totul. Costa 2200 de ron la 80K km. Orice forum vei citi in lumea asta, mereu vei gasi si cazuri in care produsul respectiv s-a stricat dupa o anumita perioada de timp. Nu exista pe lumea asta produs perfect care sa nu se strice si nici o companie nu are doar clienti multumiti. Daca cauti asa ceva, nu-ti mai cumperi nimic niciodata.1 point
-
F10 520d din 2013 in familie, ajuns la 185k KM aproape, cu 8+1, absolut nimic de reprosat cutiei. O compar constant cu un S-Tronic 6+1 de pe un A3, si desi nu este la fel de rapida in schimbari, mi se pare mai placuta, facand trecerea intre viteze mai fin la condusul de zi cu zi. Dupa 7 ani de condus manuale, avem in familie acum numai automate, si personal consider costul suplimentar al intretinerii unei automate mai mult decat decent pentru comoditatea si eficienta pe care o ofera. Desigur, imi face placere sa mai conduc cate o manuala din cand in cand, dar pentru uzul de zi cu zi avantajul unei automate (fie ea clasica, double-clutch, sau CVT) este evident.1 point
-
1 point
-
Parerea mea este ca o sa arate mai bine cu difuzorul gri-negru.Acum arata bine cu bara fata si va arata cel putin la fel de bine si daca vei face schimbarea la M5 cu splitere insa ce nu mi se pare mie ok pe langa difuzor, este spoiler-ul cromat de pe portbagaj. Nu ma intelege gresit, masina arata extraordinar de bine si m-as uita la ea pe strada incontinu asa cum e facuta acum, dar daca ar fi sa mai modific eu ceva asta as face.1 point
-
Ma gandesc ca masina avand km reali, si fiind full ca dotari, poate pretul adevarat al neamtului era undeva la 8000-8200 de euro, si era deja redus la 7700 de euro in anunt fiind cunoscuta problema. Asa poate nu a mai vrut sa lase decat 100 de euro. Nu stiu daca a observat romanul defectul, pentru ca nici eu nu am observat prima data cand am mers cu ea la fata locului, cand am cumparat-o. Tot ce se simte si se aude este un huruit in pozitia intermediara a ambreiajului. Nu are trepidatii la plecarea de pe loc. Chestia e ca romanul nu a vrut sub nicio forma sa lase sub 8700 de euro, pretul in anunt pe OLX era 8900. I-am zis ca 8600, nici nu a vrut sa auda, si masina era in anunt de promovare de 2 saptamani. Si de unde luati preturile astea pt. produse si manopera? Volantul este 1080 RON pe LUK pe Autokarma, si 590 de RON kitul de ambreiaj pe LUK. Iar manopera la un service BMW autorizat din zona este 400 de RON pentru schimbarea kitului. Deci undeva la 2000 de RON (450 de euro) toata treaba.1 point
-
1 point
-
Daca-as fii in locul tau as alege X3 F25, dar vb din perspectiva mea si nu este o alegere obiectiva Este mai nou si raspunde cerintelor mele. Mercedes ML este mai scump cu minim 30% la piese si intretinere fata de BMW, stiu caz concret de seria 5 F10 si Clasa E an 2012 si diferentele de pret la revizii si pompa de apa de exemplu. Vrei confort si liniste, ia X5 E70, vrei ceva mai tineresc, ia X3 F25. Mercedesul este mai elegant si mai silentios ca tinuta de drum comparativ cu BMW, dar pt mine e prea elegant si prea tacut, zici ca pluteste deasupra soselei. Cand o sa am 65 de ani si ies la pensie (daca o apuc), poate trec la Mercedes. Pana atunci, elicele sunt viata mea1 point
-
Ciao.Un motor de 3l ar fi mai bun dar si 2600 lei impozitul la ea mi se pare exagerat plus ca circul mai mult prin buc...nu prea ii vad folosul. Dar probleme serioase la acest model...la ce sa fiu atent pe viitor. Multimesc frumos1 point
-
Pana la urma colegilor am montat pe fata ATE, poate pe viitor voi merge pe TRW sau Zimmerman. Am schimbat si lichidul de frana pe o varianta profi de la Motul si pot spune ca acum frana a devenit o placere, mult mai ferma si responsive. Nu stiu daca din cauza placutelor sau a lichidului caci au fost schimbate in acelasi timp, dar a fost o schimbare mai mult decat binevenita. S-a schimbat totodata si intinzatorul de la cureaua de accesorii, aveam o mica zdranganeala la pornirea motorului din cauza lui. Totodata am facut programare de schimb de distributie, astept 3 iunie sa vedem ce si cum. Dupa Pasti am realizat evacuarea in inox cap - coada unde am montat la mijloc o evacuare sport mica de inox pentru a face Y-ul cu ajutorul ei, sunt putin dezamagit ca e cuminte ca si sound, ma asteptam sa fie mai prezenta in accelerari. De la volan nu e nici o diferenta ca sunet - se comporta ca stock. Cred ca voi scoate in viitor toba intermediara. S-au montat tips-urile de 900mm achizitionate de la Pilot PT - rezultatele atasate Am noi ganduri ce cred ca le voi realiza in viitorul apropiat: bara spate va intra la vopsit si cu ocazia asta cred ca voi face difuzorul M5 un gri sobolan mult mai inchis. Vrea si fata sa o schimb, voi vinde bara actuala asa cum e in momentul de fata si vreau sa montez bara de M5 (varianta cu proiectoare) + Splittere in zona proiectoarelor din fibra de carbon. Ce spuneti? Merita schimbarea de look?1 point
-
1 point
-
Aici pe forum ai cautat? Poate are cineva vreun E90 de vanzare si de obicei cele de aici sunt destul de bine intretinute. Eu nici nu m-as uita la cele fara navigatie sau cele cu ecranul mic. Din start sa fie cu ecranul mare. Avand E90, mi se pare ca-i incompleta masina fara acel ecran mare. Oricum tine si de gusturi.1 point
-
pai ai trece tu, dar la bugetul lui nu vad cum gaseste x5 din 2014 de 3 litri. Cutia este buna, motorul e bun, problemele tin de turbina mica, punct nevraligic la motorul biturbo de 2 litri. Preferabil clar ca e motorul de 3 litri pe x5, la gabaritul masinii. insa din moment ce il vand si cu 2 litri, e ok. Daca nu ai un stil de mers alert si nu te astepti sa depasesti instant, e ok. O sa gafaie cand e masina incarcata la viteze peste 100 120. In rest e f ok, mai ales daca circuli mult in oras, consuma mult mai putin decat cel de 3 litri.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tu mai si mergi cu masina aia sau te rezumi la a iti bate joc de ea? )). Nu a fost proiectata sa pui jante de 10j latime cu anvelopele aferente, nici sa pui ET13... Acum nu mai poti sa parchezi langa bordura, sa iei vreo groapa, sa iei pasageri in spate sau si/bagaje, iti creste consumul, pierzi din acceleratie si confort enorm. De dapt ce rost mai are sa vorbim de confort, ca devine inutilizabila... Dupa va minunati de ce va cedeaza bratele, caseta de directie etc. De curiozitate, ce motor ai?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte timida laterala stanga a scaunului sofer, nu apare pe nicaieri1 point
-
http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162060-sfat-achizitie-e90/page__st__60__p__2252005__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry2252005 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/163499-sfaturi-achizitie-seria-3-2009-2012-help/page__p__2259043__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry2259043 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/152933-sfaturi-achizitie-e90e91e92e93/page__st__40__p__2183236__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry2183236 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147035-sfat-achizitie-e91-320d-318d/page__p__2141663__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry2141663 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/33367-sfat-achizitionare-e90-320d/page__st__60__p__461207__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry461207 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/41052-sfat-achizitie-bmw-e90-second-hand/page__st__20__p__2112260__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry2112260 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117322-sfat-achizitie-e90/page__p__1725622__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry1725622 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/113023-sfat-achizitie-e90-2005-sau-e46-2004/page__st__20__p__1621837__hl__sfat+achizitie+e90__fromsearch__1#entry1621837 mai bagati minusuri.....doar atat??????1 point
-
1 point
-
Pai asta spun si eu: degeaba ai scaune de piele daca nu ai scaune ventilate... webasto din telecomanda sau programabil sa bage ac sau caldura, ca sa ai masina calda iarna si rece vara, intr-un fel arata un x5 cu pachet m cu jante 20/21 si altfel arata unul standard cu jante pe 18, prologic 7 suna atfel cand ai trapa panoramica, piele crem ir dvd-ul ruleaza si pe tv-ul din spate... dar deh unii isi iau x5 doar ca sa scrie x5 pe spate. Iar legat de motor: condu un x5 4.0 biturbo sau si mai bine unul 5.0 triturbo. Iti garantez eu ca nu o sa mai pui intrebari tampite de genul: sa imi iau x5 cu motor cu 2 litri...0 points
-
Sincer...nu pare cine stie ce din poza groapa...ori ai avut ghinion, ori ai avut viteza(chiar si asa, ciudat)...adica am luat si gropi mai mari cu jantele de 18 si nu s-au indoit, dar sa crape in halul ala...0 points
-
Acum ce mai conteaza ce spune, unu altu,daca ai cumparat-o acum e a ta,o repari si te bucuri de ea,eu unul nu o cumparam cu ambreajul defect,numai in cazul in care vanzatorul scadea costul afacerii din pret,ca nu merge o macara,un buton e una,dar daca nici nu tiai scos treaba la negociere,nu stiu ce sa zic.0 points
-
@win60 - Multam de gand, cred ca raman deocamdata asa, mi-ar fi placut altceva dar tot intr-o maniera discreta. Pana una alta, n-am stat degeaba, jucaria primeste rasfat prin: - Revizie Ulei + 4 x Filtre - Pistonas (cilindru receptor pe cutia de viteze) - Distantiere spate 5mm Ta-Tehnix - Un nou set de pedale M fara suruburi - SET Arcuri EIbach Pro KIT - cost 800lei + 200lei montaj Ma declar extrem de multumit de alegerea facuta cu eibach-urile. Se simt fenomenale pe drum, confortul in principiu a ramas acelasi, diferentele se simt mai bine acum cand comut extremele suspensiei din Drive Select: Confrort + vs Sport + . Ceea ce mi s-a parut dubios de interesant: limitatoarele de viteza ce le stim cu totii... acum se simt mult mai soft/ agreabile. Drop-ul general fiind de aprox 25-30mm, urmand probabil sa se mai aseze in urmatoarele luni de zile.-1 points
-
Hai lasa ca navigatia e misto doar ca arata mai bine cu gogoasa in bord, altfel utilitatea ei este cel putin relativa. Cat despre ecranul mic, eu am si la e90 si la x1 cu ecran mic si nu simt vreun lips fata de ecranul mare. Depinde si ce vrei de la masina. Daca gasesti o masina misto si cu km putini insa nu are navigatie sau are ecran mic, din punctul meu de vedere eu as lua-o. Cea din primul link are avantajul ca e xdrive, dupa parerea mea ala face cat 10 navigatii mici sau mari.-1 points
-
Salut, Eu zic sa mergi cu ambele masini inainte sa iei o decizie: F10- este putin mai mare, cere neaparat o cutie automata(dupa mine), este foarte ok la drum lung si greoi in oras, mult mai bine isonorizat.( nu se aude traficul de afara). Calitate materiale interior mai buna fata de f30. F30- este ceva mai agil, ceva mai sportiv fata de f10, in oras mai usor de manevrat, cam plasticos la bord. Ca si motoate: 2.0 d- motorul n47, se va misca bine pe caroseria lui f30, (1550 de kg parca), are probleme cu distributia-cam 3000 de ron, cu dpf off + soft il duci lejer in 200 cp, probleme mai sunt cu injectoarele, galleria de admisie mai crapa, in rest consumabile: bujii,releu bujii, poate un turbo, volanta+ ambreiaj..schimbat ulei cutie (automata) 2.0 d biturbo - la fel ca mai sus, la care se adauga un turbo pentru turatii joase, am inteles ca e mai sensibila. Pentru 2.0 sau 2.8 I nu stiu ce sa-ti spun, nu am gasit multe pareri, am auzit ca motorul de 2.8 I este cam stricacios si ca la Mhs ar fi schimbat 5 in garantie pana acum, 2.0 este acelasi motor ca 2.8 detunat. (chiar am citit ca se pune softul de pe 2.8 pentru performante mai bune) Spor la cautat.-1 points
-
Fireste ca nimic nu e sigur. Este o practica des intalnita ca chiar inainte de intrare in service sa se umble la km. Se fac 100000km pe an, se dau inapoi 50-80000 astfel incat, cumulat, la vanzare, sa aiba exact cat trebuie ca sa se vanda repede.-1 points
-
-1 points
-
Dupa lungi cautari si vizionari cred ca am gasit masina care o cautam, piata e plina de fel si fel de masini ... aceasta e adusa din Belgia, an fabricatie 08.09.2009, 183.000km si ceva optiuni care imi satisfac cerintele ... Scuze de poze dar pana se face vremea mai frumoasa n-am ce face. Optional Equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S230A Extra package, EU-specific S2KTA BMW LA wheel V-Spoke 277 / run-flat S2PAA Lug bolt retainer S320A Deleted, model lettering S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S442A Cup holder S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S4BYA Real Bamboo wood-grain trim, anthracite S4UNA Durchladeöffnung mit integr. Ablagefach S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S609A Navigation system Professional S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S710A M leather steering wheel S775A Headlining anthracite P7MCA Exclusive Edition S843A Power reduction S863A Retailer Directory Europe S868A Language version, Dutch S886A On-board vehicle literature Dutch S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP-1 points
-
Ploua cu dragoste pe pamant... Adevarul e ca si eu as vrea sa vad o poza cu scaunul soferului.-2 points
-
salut, din nou. am vb si cu un tip de la service bmw - el spune ca a avut mult mai puține probleme ĂŽn service cu seria 3. Din pacate, ambele au probleme cu distribuția pe lanț. Și ĂŽn general probleme la seria 5 ĂŽn plus fata de cele de la.seria 3 sunt : brațele, bucșele, pernele, amortizoarele. Sg avantaj seria 5 - mai robustĂŁ și se poate obține un preț bun la revânzare. eu credeam ca f 10 e mult peste, cel putin estetic este clar.. any other ideas on this?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00