Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/04/17 in all areas
-
in esenta, problema se rezuma la: -30.000 sunt insuficienti pentru X5 dupa 2013. punct. prin continuarea afirmatiei si prin felul cum s-a pus problema impozitului, nu cred ca are sens ca omul sa se inhame la tot ce presupune a fi proprietar de X5. eu unul, nu m-as baga pt ca nu ma tine portmoneul si nu mi-e rusine sa recunosc. fiecare om trebuie sa fie rational si cred ca si el trebuie sa fie astfel. -clar suv fara Xdrive este absolut exclus. mai ales la cat de greu este X5-ul devine si ridicola situatia pt vreme de iarna. alternative: X3/X4/Seria 5 F10(chiar cu facelift)..asta daca vrea musai BMW. pt ca mai sunt alternative si de la alti producatori. initiatorul topicului cred ca vrea X5 si pt prestanta adusa de aceasta masina. consider ca, din cele 3 propuse de mine, seria 5 aduce de toate(s-ar putea sa ii ajunga banii chiar de 525xd bine echipat). si BMW-ul submotorizat ma racaie pe creier. cred ca X5 cu 25d este la fel ca 520xd-ul meu adica slab. posibil ca X5 25d sa fie si mai slab. nu stiu de ce, insa X4 mi s-a parut mereu un wannabe care nu este deloc. chiar nu imi scot palaria in fata lui X4 ci apreciez mai mult X3-ul, masina fiind de fapt ceea ce isi propune, pe cand X4 nu. @All un set de anvelope petarde de X5 costa 2500 lei. ca unele bune costa 3500 lei.5 points
-
pai da, dar la motorizari echivalente, la jante echivalente, la amortizoare echivalente, mereu sedanul va fi mai rapid, mai stabil. ba chiar nici nu trebuie echivalent, mereu se multumeste cu mai putin decat vrea un suv. am un amic care a trecut de pe A6 modelul fabricat pana in 2010 pe X5 modelul de pana in 2013 si in primele 6 luni a intrat de 3 ori un fundul celui din fata. mereu credea ca masina se va opri si nu a facut-o. da, la siguranta pasiva, suv-ul este peste, insa la cea activa, este mult sub un sedan. incerc sa spun ca suv-ul te poate pune mereu in situatia sa faci un accident pt ca are centrul de greutate sus si este greu. e sufficient sa nu fie semnalizata bine o curba, sa iti sara un pieton in fata si imediat poti ajunge in sant pe cand la sedan ai sanse mai mari sa scapi. prefer ca in aceasta viata daca este sa fiu pus in 3 situatii extreme, sa fiu de fiecare data in sedan, pt ca daca as conduce sedan poate 2 le-as evita, insa cu un suv poate doar 1 din ele. prefer sa ma gandesc ce fac in acea situatie in in care inevitabilul s-a produs, decat sa fiu in suv si sa ma gandesc la acele 2 situatii. in fine, parerea mea este ca in 30.000 euro poate sa isi ia un sedan f bun. aici inchei offtopicul ca se supara lumea.4 points
-
totusi de ce doresti tu suv? pt bucuresti, grecia si mers la munte in statiuni, nu iti trebuie suv. eu nu am sa inteleg niciodata rostul acestor masini si pe cumparatorii lor. un suv este mare, lent fara motorul adecvat, consuma mult, intretinere scumpa, centrul de greutate sus(risc de rasturnare ridicat), sansele sa eviti un accident in situatia in care o chestie teribila apare pe sosea sunt mici, anvelope scumpe etc. ok, poate as lua un suv ca a 2-a sau a 3-a masina...sincer mi se pare mai util sa ai in ordine: un sedan awd, un coupe decapotabil si apoi un suv. adica, ce face un om cu un suv in bucuresti, grecia si pe valea prahovei? eu zic ca cei 30.000 euro iti sunt suficienti pt un sedan frumos, xdrive si mergi cu el peste tot fara probleme. doar avantaje. nu inteleg care este argumentul unui x5 in fata seriei 5, pt ca nu vad absolut niciunul. poate cineva sa enumere 2-3 chestii pe care le ai cu un X5 si nu le ai cu seria 5 si asta aplicand nu doar la situatia data pe acest topic?4 points
-
la banii aia nu o sa cumpere niciun X4 si niciun X5 cu motor 3.0D cu una, doua sau trei turbine! Cred ca discutia trebuie sa se raporteze la afirmatiile/solicitarile/intrebarile initiatorului topicului. Fara sa fiu luat in nume de rau, doar ca o parere personala, intaresc afirmatiile lui @edit: 1) seria 5 modelul nou are consola din mijloc enorma, unii stam aiurea fiindca nu avem 1,7 metri - nu stiu daca e chiar atata de mare inconvenientul, aici e o chestie care tine de cel care vrea sa isi cumpere masina, de fiecare; nu stim inaltimea si gabaritul lui si nici nu a zis ca vrea SUV ca are probleme cu gabaritul si ca nu intra intr-un sedan 2) pozitia la volan e total diferita: nu mai stai cu fundul pe asfalt cu picioarele intinse, e o pozitie mult mai fireasca, ca intr-un fotoliu - am fost recent la un BMW driving experience - pilotul chiar mi-a recomandat si mi-a confirmat ca se impune sa stai cu scaunul lasat cat mai jos, cat mai aproape de sosea, din doua motive: 1. centrul de greutate, cu cate este mai jos, cu atat este mai bine; 2. cu cat esti mai jos, cu atat simti mai bine masina si poti sa raspunzi mai rapid la orice solicitare, deoarece corpul nostru resimte tot de jos in sus, iar cu cat esti mai sus cu capul (creierul si neuronii ) cu atat si "lag-ul" mai mare pentru fiecare raspuns/actiune a noastra (adica dureaza mai mult ca informatia sa ajunga la creier si sa fie procesata). 3) fara sa fiu cocalar: esti privit altfel in trafic: te lasa lumea sate bagi, nu te claxoneaza nimeni pentru orice greseala minora, de sicanat nu mai spun... si pot sa fac comparatia asta fiindca conduc si alta masina. - mi se intampla destul de des (zilnic) sa fiu lasat sa ma bag, sa nu fiu claxonat, sicanat etc. si in seria 3, deci cred ca cu privire la acest aspect, nu neg ca nu ar conta cat de premium ar fi masina, dar nici nu cred ca e diferenta f mare intre un seria 5 si X5, daca ne raportam la cat de mult premium arata ele. Oricum, cred ca mai sunt si alti factori care conteaza la aspectele astea. Spre ex.: daca vad un antitalent pe drum sau pe cineva care are masina lovita/zgariata pe toate partile, il las, chiar daca are masina premium sau nu, DE FRICA orin din alte considerente, dar nicidecum ca e premium masina! Ai 2-3 chestii, sa mai continui? Ai condus x5 biturbo, nu mai spun triturbo si a fost lent? Matuta pe jos cu 530, a6 3.0, le-am condus pe toate si vorbesc din experienta. - nu cred ca are relevanta comparatia (parerea mea e ca nu are buget pentru asa ceva). Atata timp cat initiatorul lua in calcul motorizare2.0D si chiar si fara AWD, nu cred ca e cazul de astfel de comparatii; nu cred ca isi ia o masina sa mature pe jos alte masini Ai condus x5 cu jante pe 20/21 cu optiunea aia cu amortizoare care se intaresc si a fost instabil? la fel, nu cred ca are relevanta comparatia (parerea mea e ca nu are buget pentru asa ceva). Oricum, consider ca avand aceeasi echipare, esti mai safe intr-un sedan decat intr-un SUV, cu exceptia accidentelor, unde sa zicem ca ar putea conta gabaritul SUV-ului, dar mai cred si faptul ca in acelasi timp, daca este sa se intample, se va intampla oricum, iar de la un anumit prag, nu mai conteaza daca esti in sedan sau SUV. O zi buna tuturor! PS: +1 pentru sedan3 points
-
Scuzati de off topic, dar ce am inteles eu din discutie este ca iti iei X5 ca sa poti parca pe toate bordurile si pe toate spatiile verzi si ca sa te lase "fraierii" cu Opel, Ford, Dacia sa te bagi in fata lor si sa le tai calea.2 points
-
2 points
-
daca tot faci un lucru, fa-l pana la capat. pune bara M5 1:1, adica exact cum e cea OE, mai lata. Pune aripile mai late. Renunta la proiectoare. cat despre fusta/splitere, vei decide ulterior, dar daca pui bara M5 lata, ai multe optiuni; daca pui replica de aia cu proiectoare, nu prea ai optiuni2 points
-
testeaza/cumpara un X3 recent fabricat si dotat bine, presimt ca te va multumii mai mult (buzunarul tau va aprecia asta de asemenea) X5 nu e pt oras, e greu si se simte tu oricum cauti pozitia elevata la volan, pe langa fiabilitate si senzatia de modern...zic bine?2 points
-
Eu nu ĂŽnțeleg ce vrei pana la urma ,,, sa te convingi pe tine ĂŽnsuți si pe noi ca ai luat mașina buna si ca ĂŁla nu a câștigat mai mult de 200-300e ca altfel te oftici si simți ca te -a pĂŁcĂŁlit,,,2 points
-
o sa regreti maxim motorizarea. ca si perspectiva, masina aia va consuma combustibil in maxim 2 luni de Bucuresti cat plata impozitului...si zic 2 luni asa, sa nu exagerez, dar as inclina sa zic sub o luna la mers zilnic ca sa nu mai spun ca la mers intens in Buc va consuma placutele anual aproape ca si masina de oras (Bucuresti/km multi/ore de varf) X5 nu e usor de intretinut ca la carte asa ca impozitul ala va fi o nimica toata2 points
-
Intretinerea la x5 oricum e scumpa, daca mai faci si un casco.. nu inteleg totusi drama cu impozitul. Oricum masina aia consuma mult, mai ales daca mergi prin Bucuresti.2 points
-
Am si masina joasa si masina inalta, sincer prefer oricand suv-ul, mai ales in oras. Initiator, nu stiu daca merita x4, practic este un X3 considerabil mai scump.1 point
-
Si-un schimb de ulei la cutia de viteze (daca e trecuta de 80k km). De preferat si in cutia de transfer. Vreo 400 de euro, macar. Daca nu tii la X5, X3-ul F25 e ok, chiar ieri m-am urcat intr-unul cu pachet M. Surpins placut de spatiu (fata de E60-ul pe care il am), pozitia la volan, scaune si sunetul N47 (eu am M57 in 6 cilindri).1 point
-
La bugetul de 30.000 eu zic sa te uiti spre un X3 F25 sau un X5 e70 2013 bine dotat cu mai putini km. Un F15 la 30.000 nu vei gasi (poate peste 1-2 ani), plus ca mai trebuie sa iei in calcul, indiferent de masina pe care o vei alege, faptul ca primu lucrul vei schimba distributia (500 euro piesele) si vei face o revizie de ulei si filtre (200 euro) + manopera.1 point
-
Sa fiu in locul tau as suspecta/afla cauza uleiului acolo atat de mult incat sa iasa afara. Si prima cauza ar fi lagarele/axul turbinei.1 point
-
Circuitul Motorpark, Adancata Exista explicatie si pentru afirmatia ta cu statul mai sus la volan si exista o problema si in cazul asta: cand stai mai sus la volan (situatie in care vezi si botul masinii) problema este ca tinzi sa te uiti in apropierea masinii, adica sa te uiti la botul ei si tocmai aici intervine problema, tinzi sa nu te uiti in fata si sa nu anticipezi. Este vorba despre explicatii/teste facute, in sensul asta; v-am transmis doar ce mi-a confirmat si mie un pilot in urma cu putin timp; un pilot, deci un conducator auto peste medie Prin urmare, n-am chef de rautati sau alte chestiuni ca nu este cazul. Cine vrea sa se gandeasca/aprobe cu privire la ce am scris este ok, cine nu, din nou totul este ok Obstacolele pe care le vezi la departare (pentru ca stai mai sus), le vezi si dintr-un suv si dintr-un sedan, parerea mea; V-am zis logica si explicatia cu privire la pozitia la volan. Nu intru in polemici de genul si nici in altele, de fel. Ultima replica ma conduce la ideea ca ori ai inteles fix pe dos situatia, ori e vorba de o gluma proasta; Prin urmare, iti explic din nou: daca stai in aceeasi pozitie corecta la volan, dar mai sus (cu scaunul mai sus) reactionezi mai tarziu decat daca stai, tot tu, cu scaunul mai jos,pentru ca simti mai repede impulsurile si prin urmare reactionezi mai repede. Cred ca am explicat destul de simplu si clar in postul anterior Bafta!1 point
-
VOTEZ +1 pentru sedan, cu sau fara suspensie sport. Cu suspensie sport si jante de la 18" in sus, masina aia nu misca la viraje sa probleme1 point
-
Am condus Discovery asta nou, cu 2.0 240cp si 500Nm (pe hartie mai bine decat la Bmw), masina pur si simplu este mortaciune, la orice turatie si pe sport si pe manual. X3 cu 2.0d 184cp se misca mai bine, daca tot cumperi un Bmw X5, cumpara o masina nu doar o caroserie. Nu cumpara suv fara awd, iarna o sa iti vina sa ii dai foc, mai ales la plecarile din rampa pe carosabil alunecos (maasina grea, centru de greutate sus, anvelope late), repet, nu cumpara o caroserie, cumpara o masina.1 point
-
Pai asta spun si eu: degeaba ai scaune de piele daca nu ai scaune ventilate... webasto din telecomanda sau programabil sa bage ac sau caldura, ca sa ai masina calda iarna si rece vara, intr-un fel arata un x5 cu pachet m cu jante 20/21 si altfel arata unul standard cu jante pe 18, prologic 7 suna atfel cand ai trapa panoramica, piele crem ir dvd-ul ruleaza si pe tv-ul din spate... dar deh unii isi iau x5 doar ca sa scrie x5 pe spate. Iar legat de motor: condu un x5 4.0 biturbo sau si mai bine unul 5.0 triturbo. Iti garantez eu ca nu o sa mai pui intrebari tampite de genul: sa imi iau x5 cu motor cu 2 litri...1 point
-
Ce usor e de vorbit cand iei masina sh...Daca o luai noua sa vezi ce simteai cand bifai si softclose si panoramic samd.1 point
-
X5 F15 Sdrive de 2 tone si ceva iarna pe frig pe panta o va lua in jos. Tractiunea spate nu va face fata si in depasiri motorul ala va fi insuficient. Daca impozitul de 1980 de ron e principala ta grija, inseamna ca nu te gandesti la ce trebuie. Un X5 intretinut ca la carte costa o gramada de bani. Si eu am crezut la fel cand am facut trecerea de la E90 2.0D la F30 330xd ca scap DOAR cu 35% in plus,insa costurile sunt cam duble. Vorba aia: prostia si domnia se platesc Daca te feresti de costuri mari legate de consum, taxe si intretinere, mai bine te orientezi spre ceva mai mic.1 point
-
De ce vrei neaparat X5? Vad ca nu vrei motor mai mare de 2.0 (impozit), esti dispus sa iei masina si fara tractiune integrala, bugetul e ok...de ce nu te indrepti catre un X3? Poti gasi ceva f fain in bugetul tau.1 point
-
Sa-ti iei ditamai hardughia de masina si sa ai tractiune doar pe spate...nu as face asa ceva niciodata...sa ma rog iarna de ea sa o ia din loc...sau sa strang din buci la o curba mai stransa ca am intrat prea tare iarna...1 point
-
@Bomb3009 Mersi! Incerc pe cat posibil sa o tin can mai curata. Daca ma mai vezi prin oras da un semn @Ckh Abia acuma am avut timp sa il montez, normal ca le arat :hyper: Dupa curatare volanul chiar arata ca unul nou. Mersi inca o data! Poze cu volanul de M3 DCT: http://thumbnails101.imagebam.com/54644/511083546432140.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/54644/12bb80546432149.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/54644/ef7a93546432159.jpg Mai trebuie activate padelele.1 point
-
Pare panoul sa fie influentat de in sensor de temperature exterioara, nu cred ca are ceva panoul, atata timp cat functioneaza daca temperature exterioara este sub 6 grade ... Cu ce testar au facut diagnoza ?1 point
-
In bugetul de 31k nu gasesti ce vrei, pe mobile.de este doar una si prima 2014 150k km. Logic ar trebui sa sari peste aia si sa vezi urmatoarele preturi... http://www.mobile.de/ro/automobil/bmw-x5/vhc:car,cnt:de,srt:price,sro:asc,ms1:3500_49_,frn:2014,dmg:false1 point
-
Salut, Eu zic sa mergi cu ambele masini inainte sa iei o decizie: F10- este putin mai mare, cere neaparat o cutie automata(dupa mine), este foarte ok la drum lung si greoi in oras, mult mai bine isonorizat.( nu se aude traficul de afara). Calitate materiale interior mai buna fata de f30. F30- este ceva mai agil, ceva mai sportiv fata de f10, in oras mai usor de manevrat, cam plasticos la bord. Ca si motoate: 2.0 d- motorul n47, se va misca bine pe caroseria lui f30, (1550 de kg parca), are probleme cu distributia-cam 3000 de ron, cu dpf off + soft il duci lejer in 200 cp, probleme mai sunt cu injectoarele, galleria de admisie mai crapa, in rest consumabile: bujii,releu bujii, poate un turbo, volanta+ ambreiaj..schimbat ulei cutie (automata) 2.0 d biturbo - la fel ca mai sus, la care se adauga un turbo pentru turatii joase, am inteles ca e mai sensibila. Pentru 2.0 sau 2.8 I nu stiu ce sa-ti spun, nu am gasit multe pareri, am auzit ca motorul de 2.8 I este cam stricacios si ca la Mhs ar fi schimbat 5 in garantie pana acum, 2.0 este acelasi motor ca 2.8 detunat. (chiar am citit ca se pune softul de pe 2.8 pentru performante mai bune) Spor la cautat.1 point
-
Motorului de 2,5d de 218 cai ii mai pica turbina, dar nu trebuie sa te panichezi. Adica sa nu fie isterie generala ca la N47 cu distributia, a picat la cateva, nu pica la toate. E un motor bun de oras, dar la drum intins te va dezamagi maxim. Nu are putere si nu trage la depasiri in forta. X5 F15 papa multe placute de frana, tin cam 35K placutele la mers predominant in oras. E o masina buna, spatioasa, confortabila. FarurileLED sunt spectacol, alea fac toti banii. Daca ieic cu xenon sa stii ca sunt ok si alea. Sistemul audio HIFI (10 boxe) sa stii ca nu e cine stie ce, vibreaza cand dai volumul ft tare. Spor la achizitii1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca ai avut volan fara comenzi si acum ai pus cu spira si comenzi iti trebuie codare. Vezi ca e un topic cu retrofit cruise control, ai ceva similar de facut.1 point
-
sa nu fi reparato un turc ca astia si arabi sunt mari mecanici de parca toate masinile de pe planeta le-au proiectat ei !1 point
-
In primul rand bagi motorina de peste 100 de milioane pe an. Impozitul chiar ca e ultima grija... In plus un x5 care nu e full nu isi mai are rostul, cel putin asa gandesc eu... dupa un timp te obisnuiesti cu soft close, sa iti intre volanul inauntru cand te dai jos din masina, cu scaune ventilate, cu acoperis panoramic, cu motor puternic etc... Intre un x5 full si unul mai putin dotat chiar se simte diferenta, acelasi lucru si la motoare diferite...0 points
-
salut, din nou. am vb si cu un tip de la service bmw - el spune ca a avut mult mai puține probleme ĂŽn service cu seria 3. Din pacate, ambele au probleme cu distribuția pe lanț. Și ĂŽn general probleme la seria 5 ĂŽn plus fata de cele de la.seria 3 sunt : brațele, bucșele, pernele, amortizoarele. Sg avantaj seria 5 - mai robustĂŁ și se poate obține un preț bun la revânzare. eu credeam ca f 10 e mult peste, cel putin estetic este clar.. any other ideas on this?0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
A plecat in Y de la mijloc cu evacuarea cum se face si la E60 de obicei cel mai simplu, nu? . Scuze, eram adormit, am vrut sa spun de spoiler ca nu i sta ok cu carbon. Mi se pare de domeniul trecutului si nu se potrivește cu culorile mașinii. Fa l exact culoarea mașinii si cu difuzorul schimbat o sa fie o schimbare in bine.-1 points
-
-1 points
-
Enumar eu: 1) seria 5 modelul nou are consola din mijloc enorma, unii stam aiurea fiindca nu avem 1,7 metri 2) pozitia la volan e total diferita: nu mai stai cu fundul pe asfalt cu picioarele intinse, e o pozitie mult mai fireasca, ca intr-un fotoliu 3) fara sa fiu cocalar: esti privit altfel in trafic: te lasa lumea sate bagi, nu te claxoneaza nimeni pentru orice greseala minora, de sicanat nu mai spun... si pot sa fac comparatia asta fiindca conduc si alta masina. Ai 2-3 chestii, sa mai continui? Ai condus x5 biturbo, nu mai spun triturbo si a fost lent? Matuta pe jos cu 530, a6 3.0, le-am condus pe toate si vorbesc din experienta. Ai condus x5 cu jante pe 20/21 cu optiunea aia cu amortizoare care se intaresc si a fost instabil? Accident: prefer sa fiu intr-un suv decat intr-o masina mica in caz de ceva chit ca au amandoua 5 stele. Nu e mai mare in dimensiuni ca un seria 5. Decapotabila am avit si e INUTILA in romania: cand e cald te bate soarele in cap, se uita lumea la tine ca la urs, daca mergi cu mai mult de 60 te termina curentul etc. De trapa panoramica ai auzit? Ca eu nu la seria 5 sau 7... doar la suv Uite aici masini lente: https://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=18604-1 points
-
Si eu am schimbat-o. Cumpară clapeta Oe de la reprezentanță, costa 280lei. Trebuie să o schimbi, deoarece iși face joc pe axul clapetelor si iti va iesi gaze din admisie pe la actuator. Se poate observa ca ies gaze, ca este afumat actuatorul de la clapete, pe acolo se afuma. oricum daca ai clapetele blocate ( ele se blocheaza numai pe deschis),le poti vedea cu ISTA, unde iti va da si eroare.-1 points
-
Si care e secretul ? E foarte greu sa citesti un regulament si sa il respecti. E foarte greu sa citesti si un titlu al unui topic....imi vine sa jignesc maxim!-1 points
-
Tot mi se pare o suma mare pt un impozit....multumesc frumos pt sfaturi...revin cu review dupa ca o cumpar-2 points
-
Ma gandesc ca masina avand km reali, si fiind full ca dotari, poate pretul adevarat al neamtului era undeva la 8000-8200 de euro, si era deja redus la 7700 de euro in anunt fiind cunoscuta problema. Asa poate nu a mai vrut sa lase decat 100 de euro. Nu stiu daca a observat romanul defectul, pentru ca nici eu nu am observat prima data cand am mers cu ea la fata locului, cand am cumparat-o. Tot ce se simte si se aude este un huruit in pozitia intermediara a ambreiajului. Nu are trepidatii la plecarea de pe loc. Chestia e ca romanul nu a vrut sub nicio forma sa lase sub 8700 de euro, pretul in anunt pe OLX era 8900. I-am zis ca 8600, nici nu a vrut sa auda, si masina era in anunt de promovare de 2 saptamani. Si de unde luati preturile astea pt. produse si manopera? Volantul este 1080 RON pe LUK pe Autokarma, si 590 de RON kitul de ambreiaj pe LUK. Iar manopera la un service BMW autorizat din zona este 400 de RON pentru schimbarea kitului. Deci undeva la 2000 de RON (450 de euro) toata treaba.-2 points
-
Parerea voastra referitor daca km sunt reali sau nu. Omul a castigat in jur de 600-700 de euro, nu am zis nicaieri ca a castigat 200-300.-2 points
-
Este si asta un motiv De fapt conduci mai relaxat ca nu te mai enervezi cu toti prostii in trafic. Chiar nu ma intereseaza ce spune nu stiu ce pilot care poate e super pe circuit dar varza in trafic. Daca stau mai sus vad mai repede obstacolele si am mai mult timp sa reactionez. Gata offtopicul din partea mea.-2 points
-
Tu chiar crezi astea? E chestie de preferinte, eu am scaunul ridicat maxim la E60, si la 1.86, stau comod. Imi place sa vad ce am in jur si sa vad capota masinii. Probabil ca in SUV l-as tine la minim, ca e inalta pozitia de fel. Edit: Am vazut ieri pe unul cu un Passat, abia i se vedea capul de portiera, ala cred ca simtea pietrele cu funduletul. :frantics:-2 points
-
Eu sunt super multumit, cu toate ca trebuie sa schimb volantul (nu e obligatoriu, dar sa fiu impacat eu cu masina), deci practic tot kitul. Dar na, nui bai, dau 2000 de RON si cu asta basta. Interiorul si exteriorul sunt impecabile, motorul toarce si e foarte, foarte silentios. Multumit ca am gasit un M47 in astfel de conditii. Ma bucura si faptul ca are Power Reduction, asta denota ca omul de a avut-o l-a interesat mai mult buzunarul decat sa aiba masina pentru forjat.-4 points
-
Ce pozitie la volan? Nu auzi ca procesezi mai greu informatia daca stai mai sus?-4 points
-
Dar inchipuie-ti ce repede proceseaza informatia venita de la fundulet... daca asa i-a spus lui la scoala de pilotaj...-4 points
-
Am 1,86 nu sunt obez: in seria 5 stau aiurea. 530 e mai incet decat x5biturbo. Nici nu ma obosesc sa le caut datele oficiale. Le-am condus pe amandoua, acelasi an. Cand iei x5 biturbo/triturbo ai pe el franele mai mari decat la cel cu o singura turbina, sa afirmi ca franeaza aiurea doar imi demonstreaza ca nu ai condus asa masina. Faza cu lasatul: conduci cumva x5 si alta masina ca sa poti face afirmatii de genul: acelasi sofer acelasi stil de condus difera doar masina?... Cand stai mai sus vezi "peste" masina din fata: ai cateva secunde in plus sa procesezi ce se intampla pe sosea deci esti mai safe. Nu stiu pe ce circuit ai fost tu dar in viata reala e mai important sa vezi obstacolele mai devreme decat sa intri putin mai tare intr-o curba (asta daca esti pilot profesionist cum era ala de la bmw nu amatori ca noi...) Dupa logica ta: daca stau cu fundul pe asfalt impulsului nervos ii ia mai mult sa ajunga la creier decat daca as sta intr-o pozitie fireasca?-6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00