Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/06/17 in all areas

  1. Cu respect pentru colegul NEO_ANDERSSON care a impartit cu noi hartile BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST/WEST 2017-2. Masinile compatibile: E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2017-2 - DOWNLOAD BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM WEST 2017-2 - DOWNLOAD
    4 points
  2. Teoretic nu trebuie sa se simta nimic. La unii functioneaza placebo ca atunci cand ies cu masina de la spalatorie, li se pare ca e iar noua si merge mai bine. Volumul de aer care intra in amestecul carburant trebuie sa fie acelasi indiferent daca galeria are "muci la nas" sau nu, este controlat indirect de mapele de injectie si direct de turbina. Preupunand ca galeria are depuneri si volumul interior este diminuat, atunci MAF-ul simte asta si turbina va compensa debitul de aer. Caratarea galeriei e o mentenanta utila si necesara, dar atat.
    3 points
  3. Revin cu rezolvarea. Masina a intrat in limp mode din cauza ca unul din senzorii axelor cu came era in scurt la masa. Am inlocuit ambii senzori, am sters erorile cu inpa si masina si-a revenit, toarce ca o pisicuta Sanatate.
    2 points
  4. FSC Tools - Download Dupa instalare se copiaza crackul din ''Hacked exe file'' in folderul unde s-a instalat programul. Daca la accesare apare o eroare legata de libeay32.dll , copiati dll-ul din folderul de instalare in folderul unde ati instalat programul.
    1 point
  5. PuMA measure A new repair method! N47, N47S, N47T, Grinding noises in the engine, timing chain scraping noise. V1-R2-RO 43863106-32 - 04/05/17 Complaint: Scraping, grinding engine noise during idling when the engine is at operating temperature and from approx. 1200 rpm, which is noticeable inside the vehicle interior. Important: The noise described above from the chain drive is a function noise without further technical effects. It is not based on wear and therefore does NOT also lead to chain breakage! Cause At the operating temperature the "washboard-like" running surfaces of the lower timing chain rails lead to a scraping noise of the chain. The noise on the engine block is transmitted over the bracing ribs of the rails and amplified over the transmission housing. In this way the scraping noise can be heard in the vehicle vehicle interior. Measure +++ Revisions made compared to the last version of the PuMA measure: Notes for defect code supplemented. +++ Attention! From ISTA/D 3.52 (available from the end of October 2015) the modular repair is introduced for the complaint about noise. An additional repair option comes into force with version for vehicles with a usage of less than 75,000 kilometres (exchange of the lower guide rails and the chain tensioner). The new repair methods are individually documented in the REP "1131565 Replace tensioning and guide rails on the lower timing chain…" from the end of October 2015 for all vehicle models. Important: In the event of a customer complaint, proceed as described below. Perform the diagnosis exclusively with ISTA/D 3.52.x (available as of the end of October 2015) or higher and the current Integrated Measurement Interface Box software update. Select the ABL manually at: Repair tasks – Information search – function structure: 05 Non-electrical diagnosis – NED - 01 Drive - 01 Noise - engine noise Important: The evaluation concerning whether the noise lies outside the tolerance is only performed over the ABL! Exchange of the chain rails or the entire chain drive, contrary to the result from the test module, is NOT permitted. In escalation cases please contact your responsible National Sales Company. We must differentiate between two different cases: Case 1: Vehicles with a usage of less than 75,000 kilometres (new repair method) In the case of a customer complaint renew the following components: - 11 31 8 576 201 Chain tensioner for the top timing chain - 13 52 8 573 158 Guide rails for lower timing chain. - 13 52 8 573 159 Tensioning rail for lower timing chain - 11 22 7 557 611 Fitting sleeves The new modular repair instructions "1131565 Replace the tensioning and guide rails on the lower timing chain …" is available from ISTA/D 3.52.x (end of October 2015) for all vehicle models. Case 2: Vehicles with a usage of more than 75,000 kilometres (previous repair method) In the case of a customer complaint renew the following components: - 11 31 8 576 201 Chain tensioner for upper timing chain - 11 31 8 570 649 Timing chain above - 11 31 7 797 899 Guide rail for upper timing chain - 11 31 7 797 898 Tensioning rail for upper timing chain - 13 52 7 797 906 Camshaft sprocket for the high pressure pump drive - 13 52 8 589 971 Lower timing chain - 13 52 8 573 158 Guide rail for lower timing chain - 13 52 8 573 159 Tensioning rail for lower timing chain - 13 52 7 797 905 Chain tensioner for lower timing chain - 11 22 7 557 611 Fitting sleeves To do this, please always note the revisions in repair instructions “1131560 Replace both timing chains N47….“ of the current ISTA/D version. Please note: Please note that the adjustment of the high-pressure pump (HPP) to the crankshaft has changed. Hint: Only use dampened tensioning rails and guide rails for the bottom timing chain. (See attachment, page 1.) Fitting just a single dampened rail is not permitted. For the top timing chain, only use a sliding rail without strengthening bars. (See attachment, page 2.) The reference construction status following the repair is shown on page 3 of the attachment. The screwed connection on the intermediate wheel for the counterbalance shafts no longer need to be undone! Before fitting the new chain tensioner, it is absolutely necessary to check the entire thread in the cylinder head for damage and dirt deposits, and to clean it. Notes on invoicing: Processing and invoicing should take place subject to currently valid warranty terms. Recommended defect code for GWK cases: 11 31 03 39 00 Disturbing noises from the timing chain Validity information Model series: [E84, E83, E61, F30, F10, F32, F21, E88, F31, F20, E87, F34, F11, F25, F07, E91, E90, E93, E82, E60, E81, E92] Engine range: [N47S, N47DK0, N47T, N47] Body style: [ALL] Fault codes: [] Production period: Up to 01/03/15 Exista si un PDF dar am nevoie de un admin sa il ataseze.
    1 point
  6. haha mersi ... si la mine dupa 12 ore chiar daca sta in parcare subterana se vede praful pe capota ... parca anul asta ca niciodata in Bucuresti nivelul de praf atinge cote maxime tocmai ce am primit jucarele noi
    1 point
  7. daca are navi, are sigur un port de USB. la CIC in torpedou si la NBT in cotiera. daca nu are functia de navi (606 sau 609) atunci poate avea doar usb in cotiera si ala e doar pentru muzica LE: doar la NBT poti face tot prin USB din cotiera
    1 point
  8. Am montat cutie cu 6 viteze pe BMW 520d motor de136CP.Totul functioneaza perfect mai putin un singur lucru :pilotul autpmat care functioneaza pana la viteza 5. In viteza 6 cupleaza foarte putin dupa care se decupleaza.As ruga pe cineva care a mai facut aceasta conversie daca sa lovit de aceasta problema.Pentru cei interesati pot da indicatii ce presupune aceasta conversie.
    1 point
  9. legat de modificari ale E39 520d, vazusem si unul cu cutie automata, banuiesc ca tot o modificare era intrucat din fabrica nu s-a pus din cate stiu eu...oricum, felicitari pentru realizarea proiectului, hai sa vedem si ceva poze . Ce consum ai acum in regim extern? A scazut cu mult?
    1 point
  10. Cand am timp o sa pun ceva poze. Rezultatul e o placere. In viteza a 6a dupa cum am observat fuge mai bine ca 525d e39
    1 point
  11. Trebue ceva modificari la prinderea cutiei pe motor in sensul ca se tae 10cm din clopottul cutiei in 5 care se sudeaza pe cea cu 6 la care sa taiat o portiune identica . Se pune ambreiaj ptr. cutie cu 6trepe+ volanta la care se pun 4 stifturi ptr. senzorul de turatie de la volanta. Suportul la cv a ramas cel original al masinii dar sau modificat putin gaurile de prindere a cutiei. Cardanul scurtat cu 7cmm + timoneria de la cea cu 6 vit.adaptata.Am avut totul pregatit,a durat cam 3....4 ore montatul.Aceasi cutie e si pe 520d e60 + ambreiaj.
    1 point
  12. Eu nu ĂŽnțeleg ce vrei pana la urma ,,, sa te convingi pe tine ĂŽnsuți si pe noi ca ai luat mașina buna si ca ĂŁla nu a câștigat mai mult de 200-300e ca altfel te oftici si simți ca te -a pĂŁcĂŁlit,,,
    1 point
  13. Ce-are aface sula cu prefectura? Nu s-a vandut pentru ca e manuala. Lumea cauta in general automata pentru seria 5, deh e balena mare, nu poti sa mai ai ambitii de sportivitate, macar confort sa fie. Nici pretul nu o ajuta. La banii aia gaseai automate, chiar daca erau la 200k km. Daca e intretinuta corect si nu are probleme, nu mai conteaza asa mult kilometrajul...
    1 point
  14. Mie imi plac cum vin si asa vor ramane o perioada. Cum ar fi sa ne prezinti si tu masina ta, sa vedem ce alegeri ai facut tu pentru ca din posturile tale nu ai nici o replica constructiva, esti Gica contra tot timpul.
    1 point
  15. 1 point
  16. Senzorul de pe vibrochen sau crankshaft sensor. Trebuie data jos admisia pentru a fi schimbat.
    1 point
  17. Eu am cumparat de la tine, deci nu am nimic impotriva...sunt ok calitativ, doar ca aveam impresia ca sunt originale, nestiind ca si copiile se fac cu sn. Cum spune si mgs, descriera este "necinstita"...faptul ca "nu stii" ce vinzi e problema ta
    1 point
  18. Stai linistit ca nu te acuza nimeni cand pui o intrebare corecta.Raspunsuri de genul meu, vin in momentul in care un user care deja detine un bmw si are 9 ani pe forum este interesat de un anunt de genul exemplului tau.Nu te doare retina cand citesti un anunt de tipul asta?Pai nici nu citesti mai departe cand vezi exprimari de genul "xenon in proiectoare" si "big xenon adaptativ".Doar daca pui pe "ON" super dotarile astea nu apuci sa iesi din Bucuresti.Cireasa de pe coliva din anuntul asta era sa puna si vro' 120tkm in bord si era complet.Stii ce inseamna 40% in plus la puterea unui motor facut cum trebuie? 4-5000 de euro minim. Hai sa recapitulam: xenon in proiectoare,big xenon adaptativ, 330 cp, consum de 6-8 l/100 ext-int si mecanica de masina noua. La asemena anunt vii sa intrebi daca este ok masina si tine motorul? pe bune???
    1 point
  19. Aici posesor de e46, inca In 4 ani si aproape 100.000 km cu n42b20, masina a mancat cam 2500 euro in toata perioada( piese , revizii, unele mici upgradeuri ) . Dar am mers cu ea ... cam ce spune userul All e adevarat , trebuie schimbate piesele alea la majoritatea masinilor e46 . Depinde si cat merge cu ea si daca vrea sa fie o troaca sau nu . Daca face 5000 km/an atunci daca isi ia una cu 3000 dar verificata inainte atunci nu va avea mari probleme . Daca vrea sa faca 20.000/ an va trebui inevitabil sa schimbe piese . Cat despre samsari , este vina cumparatorilor . Au venit nenumarati la mine sa imi cumpere masina si nici nu s-au urcat sa vada cum merge ca domnle are o zgarietura colo ca nu e perfecta la vopsea , ca a fost revopsita o aripa ) pai le-am recomandat autovitul , ca acolo e eftin si bun . Top optik , top zustand... ) In niciun caz nu ar trebui sa ia una cu 2000 euro . Pariez ca va avea un catastrophic failure in 3000 km ( gen motor muci care baga compresia in baiesi are desfacut capacul de la _chiulasa_ ca sa iasa gazele pe acolo ... )
    1 point
  20. Daca are 3000 de euro si se asteapta sa nu bage bani in fiecare luna, atunci nu trebuie sa isi cumpere e46. 316i are motor de 1.8 4 cilindri, 318i are motor de 2.0 4 cilindri. Ambele au destul de multe probleme si nu sunt prea fiabile, desi pentru cerintele lui ar fi ok. Motoarele mai mari nu intra in discutie deoarece impozitul la 2.2-2.5 costa 800-1200 lei pe an, asigurarea +800 lei pe an, consumul este considerabil mai mare etc. Chiar daca i-ar ajunge banii de masina, va fi nevoit sa bage multi bani ulterior ca sa o intretina. Sunt masini destul de greu de intretinut, daca vorbesti cu cineva care si-a luat e46 sau orice alt Bmw mai nou cu 200-250k km in bord si a mai facut inca 100k km o sa te lamuresti cam cat de multe piese se pot strica si ce cheltuieli implica. Desi piesele nu sunt scumpe, sunt masini destul de complexe si nu foarte fiabile. De exemplu la un e46 facelift cu 200k km in bord va fi nevoit sa schimbe: -simeringuri supape (aprox 700 lei) -distributie (aprox. 700 lei) -ambreiaj (800-1000 lei) -diverse garnituri -bratele fata (un brat bun este 400-450 lei si ai nevoie de doua bucati+ manopera) -bucse brate (200-300 lei un set+ manopera) Eu am dat doar o lista cu piese care la aproape orice e46 benzina or va fi nevoit sa le schimbe preventiv(de exemplu cu distributia nu merita sa risti, fie ca ai 316i sau 325i) ori se vor strica si nu va mai putea folosi masina. Ar mai fi de adaugat foarte multe piese, dar tine de noroc care vor fi acelea si cat de multe. Poate sa aibe probleme si la caseta de directie, piesa cu tepi clima (200 lei), arcuri rupte pe spate, alternator, flanse amortizoare etc. Sansele sa iei una cu piesele astea schimbate sunt minime. De obicei cele de-abia aduse nu au aproape nimic schimbat deoarece manopera este foarte scumpa, iar cele rulate in tara sunt preponderent neingrijite si consuma ulei, troncane, au piese foarte ieftine pe ele etc. Exista si modele ingrijite (le poti gasi in sectiunea vanzari pe forum) insa au un pret pe masura. Adica 4000-5000 de euro, la care oricum vei adauga viitoare reparatii. Parerea mea este ca fratele tau nu este genul de persoana dispusa sa cheltuie atat de multi bani pe intretinere si majoritatea masinilor premium rulate (peste 150k km sau cu vecihme peste 5 ani) cer reparatii dese si costisitoare.
    1 point
  21. exact... si nu inteleg de ce am primit atatea minusuri...
    1 point
  22. si cand o sa bata soarele nu mai vezi nimic ceea ce ai facut tu faci si cu niste servetele umede
    1 point
  23. Montare oglinda heliomata pe BMW E36 318 TDS din 1995 (Electro Chromatic Rear View Mirror, Auto Dimming Rear View Mirror) Ieri am primit oglinda cu sensor de la colegul de forum `nailbombmax`, iar azi m-am pus sa o montez. Am facut si niste poze pentru a va prezenta pasii de urmat pentru o montare rapida (imi cer scuze pentru calitatea unor poze, dar am crapat ecranul de la aparatul foto mai demult si nu prea vad ce pozez, doar dupa ce le descarc). Eu am alimentat oglinda de la becul din plafon. As fi vrut sa o alimentez cu energie electrica de la motorasul de la trapa, dar mi s-a parut prea delicata zona si am renuntat. Pasul 1: Informarea. Prima data am cautat o schema pentru a sti cum sa leg firele de la oglinda. Am gasit tabelul de mai jos si mi-a fost de ajuns pentu a-mi face o idee: Sursa de inspiratie: http://www.bmwgm5.com/E46_Electrochromatic_Mirror.htm Nr..........................................................................Wire Color...Internal Connection 1...Reverse signal (manual transmission only)..........Gray..............H1-5 2...FZV signal out to General Module........................Blue..............DWA-5 3...Power, Fuse 24, Switched with ignition switch.......Red...............H1-9 4...Unknown function (+O).........................................White.............H1-3 5...Unknown function (-O)..........................................Black.............H1-4 6...Unknown function (-O)..........................................White/Black...H1-1 7...Unknown function (+O)..........................................Green............H1-2 8...Power, Fuse 67, Constant.....................................Red/White.....DWA-4 9...DWA LED Signal....................................................Violet............DWA-3 10..Ground.................................................................Brown...........DWA-2 --..Ground.................................................................Black/Red.....DWA-1 --..FZV Antenna..........................................................Yellow..........DWA-6 Oglinda mea are doar 3 fire: pinii 1, 3 si 10. Nu mi-am propus sa desfac prea multe, sau sa trag fire de la bord pana la plafon (afara fiind -2 grade Celsius), asa ca am renuntat la firul ce se leaga la marsarier. Deci aveam nevoie doar de doua fire din plafon, si anume: masa (ground) si +12V. Pasul 2: Demontarea. Am desfacut oglinda pentru a avea loc. Bratul oglinzii se rasuceste cam 60 de grade inspre dreapta, dupa care se desprinde singura de surubul lipit pe parbriz. Am desfacut capacul de la becul din plafon, iar apoi am scos tot soclul si astfel am avut acces la firele ce alimenteaza plafoniera. Pe urma am desfacut cu grija capacul cu butonul de la trapa electrica. Dupa o scurta analiza vizuala am ajuns la concluzia ca e riscant sa alimentez oglinda de acolo pentru ca butonul de la trapa mi s-a parut prea fragil, asa ca am montat la loc capacul cu pricina. Pasul 3: Conectarea oglinzii. Asa ca am ramas cu cele trei fire ce intra in mufa de la plafoniera. Cu aparatul de masura am identificat cele doua fire de care aveam nevoie: masa (ground) firul din dreapta si +12V firul din stanga . Pe urma am dezizolat firul +12V pe o portiune de 1 cm si pe portiunea dezizolata am infasurat firul oglinzii care vine de la pinul 3. Am izolat locul cu banda izolatoare si am repetat operatia la firul din dreapta la care am legat firul oglinzii care vine de la pinul 10. Pasul 4: Montarea la loc a celor demontate. Am prins firele de la oglinda de cele de la plafoniera cu fasete de plastic pentru a da un aspect comercial lucrarii si am conectat la loc mufa in soclul plafonierei, am montat plafoniera in locasul ei si am pus capacul plafonierei. Pasul 5: Testul final La lumina normala oglinda este clara. Daca am acoperit senzorul din spatele oglinzii aceasta s-a intunecat avand o nuanta verde. Dupa ce am eliberat senzorul din spatele oglinzii, aceasta a revanit la imaginea clara in vreo 7-10 secunde. Cand am acoperit senzorul de pe sticla oglinzii, aceasta a devenit clara intr-o secunda. Prin urmare testul m-a multumit si m-am retras inghetat in casa. Toata lucrarea mi-a luat cam o ora, iar de acum astept sa verific oglinda in trafic.Sa-i vad acum pe cei cu farurile dereglate (intentionat sau neintentionat nu conteaza, efectul deranjant e acelasi) daca vor mai reusi sa ma deranjeze din spate. Sper ca acest post va fi de folos celor care vor dori in viitor sa-si monteze o astfel de oglinda. Deci si prin urmare cerevasazica spor la treaba . Ca pe urma .
    1 point
  24. dar ce are masina? nu mai merge bine daca are multi km in bord?? :twoup:
    1 point
  25. Se mai Întâmplã, BMW-uri nu sunt cunoscute ca fiind foarte fiabile..
    -1 points
  26. ma enervati, ia ca intru de pe tel.
    -1 points
  27. nu am urmarit tot video, ala unde leaga firul ala ?
    -1 points
  28. atat ? fara sa umble in soft, in nimic ? foarte ciudat.
    -1 points
  29. asta am vazut, m-am uitat pe sarite... oricum, e aiurea, nu inteleg. eu cred ca e placebo.
    -1 points
  30. Intrebam de motor eram curios daca e reala puterea si cum afecteaza motorul.. sunt interesat de un F25.. era o curiozitate anuntul.. nu am zis nimic de consum sau de dotari mai ales tapitzaria rosie e o nebunie ..
    -1 points
  31. Aici se cumpara omul nu se cumpara mașina,,, ca sa posteze un anunț omul sau samsarul trebuie sa scrie corect gramatical ca altfel tu ești bĂŁtut in cap si nu-l ĂŽnțelegi, trebuie sa fie unul care scrie dotĂŁrile la virgula si sa nu le ĂŽnfloreascĂŁ ca tu ești chior nu le vezi din poze, iar dk i se pare unuia dintre experți ca are volan retapitatat sau vreo bara care nu cade bine cu aripa e musai lovitĂŁ si rĂŁsturnatĂŁ Si a luat de 2 ori foc,,,bafta la subiectivism !
    -1 points
  32. Jantele alea pe e60 sunt din alt film. Arata foarte aiurea masina.
    -1 points
  33. Nu ar trebui sa te superi. E un forum public. Astepti doar laude?
    -1 points
  34. Salutare, eu am patit-o de curand, sa dus colectorul si periile de pe alternator.Releul a fost salvat. Aprinderea acelui martor in bord simbolizeaza faptul ca nu mai functioneaza incarcarea, deci, trebuie dat jos alternatorul si du la un "priceput". Spor si bafta !!!
    -1 points
  35. Eu sunt super multumit, cu toate ca trebuie sa schimb volantul (nu e obligatoriu, dar sa fiu impacat eu cu masina), deci practic tot kitul. Dar na, nui bai, dau 2000 de RON si cu asta basta. Interiorul si exteriorul sunt impecabile, motorul toarce si e foarte, foarte silentios. Multumit ca am gasit un M47 in astfel de conditii. Ma bucura si faptul ca are Power Reduction, asta denota ca omul de a avut-o l-a interesat mai mult buzunarul decat sa aiba masina pentru forjat.
    -1 points
  36. Eu am curatat-o o data cu schimbul de distributie. Fiind mult mai mica in comparatie cu ce era in trecut, se formeaza un fel de "marmelada" acolo si blocheaza aerul care trebuie sa ajunga in cilindrii, plus ca si claptele se blocheaza la un moment dat. Daca o cureti, neaparat sa cumperi garnitura cu clapete pe OE. Costa undeva la 300RON si partea buna este ca acele clapete pe care la M47 multi le anulau fiind montate pe corpul galeriei, de aceasta data le-au pus pe aceasta garnitura de etansare. O solutie mult mai buna. De asemenea axul clapetelor este metalic. Eu zic ca se merita sa o cureti, mai tarziu tot o sa ai probleme din cauza colmatarii.
    -1 points
  37. Eu am curatat-o si am pus pe topic poze si feedback. Nu ar strica sa folositi functia search, in loc sa asteptati sa fiti "serviti" cu informatii. Spor!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.