Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/09/17 in all areas
-
Imi cer scuze c-am vorbit codat pentru unii. Pe scurt masinile doldora de optiuni sunt masini scumpe de intretinut.(multi se incanta, e de inteles avand in vedere ca varsta medie aici e undeva pe la 20 de ani) La situatia economica precara de la noi nu sunt indicate: - iti fura(masini jumulite), vandalizeaza masina (masini date constant cu cheia in zone cu staif din Bucuresti) - masini vechi in trafic, circulat haotic, asigurari care nu despagubesc - drumuri proaste - mizerie (cum arata vopseaua la o masina importata si cum se matuieste peste cativa ani de trafic la noi) - putini mecanici competenti in chestii sofisticate. Lipsa utilaje - o astfel de masina necesita buget macar de min 200 euro pe luna: CASCO nu la petarde de firme (macar 100 euro pe luna). Combustibil 50 euro. 4 ani penuri vara/iarna 1500 euro - 30 euro pe luna. Plus revizii(peste 100k sunt mai mult decat ulei si filtre). Impozit. 200 min, asta daca nu pica nimic. Ia mai aduna macar vreo 2-3000 euro si daca ai probleme. Te apropii de pretul de achizitie. Asta inseamna sa-ti permiti o masina. Mai bine ati pune un sticky - costuri intretinere - defalcate asigurare, revizii, consumabile, reparatii... Decat sa va simititi ofensati. Sa stie fiecare la ce se inhama. Nu-i nici o rusine, asa gandeam si eu la varsta aia. Imi iau masina si dupa aia mai vad eu.4 points
-
Cred ca am gasit ceva special pentru E46 330d 6 trepte,dar nu stiu cat de profi este(daca cineva a mai luat sau auzit de firma asta este binevenita o parere): http://www.cosmoracing.com/productinfo.asp?cid=161&pid=2477 Eroare de pe masina nu a mai aparut si astfel mi-am facut curaj si am pus-o iar pe Dyno-zaur rezultatul fiind aproape 385CP si 828Nm. Sper ca la etapa de la Arad 13-14.05 sa nu mai apara probleme si sa-mi imbunatatesc timpul de 13,4s.3 points
-
BMW trebuie sa faca o masina special pentru piata din ROMANIA. Masina trebuie sa intruneasca urmatoarele conditii si trebuie sa vina cu urmatoarele optiuni (sau lipsa lor) - Fara filtru DPF (cost 2000 euro la inlocuire) - doar cu xenon normal, neadaptiv (modulul de adaptiv e 200 de euro) Becurile xenon sa fie lifetime, in felul acesta inlocuirea lor pe set nu este necesara. - ulei motor, ulei cutie, lichid de frana, lichid servo, antigel toate lifetime - distributia trebuie schimbata pe costul reprezentantei o data la 5k km si la fiecare a doua revizie. La motoarele N47 si B47 trebuie inlocuita distributia la fiecare 1000 de km. - fara cutie automata (intretinerea costa 1500-2500 de ron la 80k km) - placute si discuri lifetime - BMW AG sa plateasca posesorii de BMW ca sa conduca aceste masini, sa le dea bani ori de cate ori viziteaza service-ul (sa zicem 300 euro/vizita) - Injectoare lifetime ( e 300 euro bucata la BOSCH) - Turbina lifetime, chiar daca masina are 178K km reali, nu bate, nu troncane si data de fabricatie e 09/2001 si neaparat sa fie pentru pretentiosi - Editia pentru pretentiosi include varianta full: Navi mare, xenon normal si fara "pele" - Cauciuri 2nd cu dot de la 2007 incoace si cele noi cu dot de la 2012 incoace, eventual la 7-are sa puna resapate - NEAPARAT toate BMW-urile facute pentru piata din Ro sa consume 1,9% pe autostrada si 4,3% in oras. Hai 5% pt ultimul model de M5! Orice BMW care va consuma mai mult, este un cazan de masina si trebuie aruncat la gunoi in secunda doi. - Cam atat ar fi! - Alte idei mai aveti pentru aceste BMW-uri facute special pt Romania?2 points
-
Ideea este sa primesc o informatie de la utilizatorii de automata, nu sa analizez frustrarile unuia si a altuia. Exact cum am spus si la deschiderea topicului, a mai pus cineva intrebarea asta si de acolo au inceput toti desteptii sa-si dea cu parerea ce ulei sa pui si cand sa pui si etc. Sper ca topicul asta sa nu degenereze intr-o discutie despre cat de bogati sunt romanii. Intrebarea este simpla: este ok autoamata de 8+1? Cand o sa intreb cat de bosi sunt romanii, poti sa ne luminezi, cu mare drag.2 points
-
Va trage mai bine, dar vei face multe alte piese praf iti bati joc de masina in felul asta. Stiu ca voi lua multe minusuri la postarea asta, dar sunt sigur ca toti care dau minusuri sunt niste ingineri iscusiti iar aia de la BMW care au montat acest filtre sunt niste amatori nepriceputi.2 points
-
chiar asa...cutii manuale...ce sarmani.... Discutam doar de auto/adaptive/"pele"/premium. Nu ne injosim. Suntem o tara de bosi, barosani, fabulos de bogati. In timpul asta peste jumate din populatie n-au apa calda in casa si merg la veceu in curte.2 points
-
Hai ca nu am mai postat nimic de ceva vreme, intre timp am reusit sa montez suspensia HSD Mono Pro pe care o recomandan pentru orice masina daca aveti buget sub 1000 euro. Dupa multe cautari am reusit sa gasesc un blocant care sa intre in carcarsa diferentialului de 330cd care este total diferit de orice diferential montat pe E46. (Este mai robust, are planetarele mai groase, ect) Blocantul l-am cumparat din Spania de la firma RSX Racing Solution la un pret mai multe decat decent cu tot cu transport 1100 euro. La Quaife era mai scump. Blocant-ul este te tip Torsen. Dabia astept sa il incerc saptamana asta la Trofeul Sinaia unde o sa merg in acest weekend. Am incercat sa punem si un final drive mai scurt 3.23 mai exact insa trebuie si aici sa modificam lungimea pinionului de atac ca este prea mare cum circa 25mm.2 points
-
Cu respect pentru colegul NEO_ANDERSSON care a impartit cu noi hartile BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST/WEST 2017-2. Masinile compatibile: E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2017-2 - DOWNLOAD BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM WEST 2017-2 - DOWNLOAD1 point
-
1 point
-
Eu prefer manuala, e placerea de a conduce/controla masina. Mi-am optionat masina de noua cu asa ceva. Dpmdv nu vad nici o pr sa apas pe ambreiaj. Alt exemplu. Am condus recent un 718 Cayman (modelul nou) cu PDK(cutia automata). Da e cool, comfortabil, nu-ti bati capul. Dar experienta e cumva deconectata de masinarie. Nu te simti prea implicat in actul de conducere. Daca vrei o masina sport eleganta e perfect. Daca esti mai pretentios si vrei sa te implici mai mult in condus manuala e de baza. Am vazut prin alte parti asa ceva sub forma unui topic de cateva posturi strict la obiect, updatat periodic de un admin. Sa nu stai sa citesti 35 de pagini, unele posturi offtopic.1 point
-
Ai dreptate. Cu toate astea, nimic din ce ai scris nu are legatura cu CV automat vs manual. Daca omul are bani sa o intretina, asta nu inseamna ca nu trebuie sa ii pese de tipul de transmisie. In definitiv, poti sa ai noroc/ghinion indiferent de ce se discuta aici, dar de ce sa nu iei o decizie informata? In plus, nu a intrebat care e mai ieftina de intretinut, dar mi-ar placea si mie sticky-ul ala Spor in toate!1 point
-
Cutia automata ZF8HP este ft ok. Schimba ft fin si nici nu o simti. Este considerabil mai finuta ca ZF6HP de pe seriile E si se comporta exemplar. Ii faci o revizie la 60-80K km si nu are nici o treaba. Merge mult si bine. Pe F10 se potriveste de minune si crede-ma ca dupa ce conduci cu automata, nu vei mai vrea manuala niciodata.1 point
-
Sint 100 de alte defecte posibile inainte sa te gandesti la _chiulasa_. Asigura te ca ai antigel cat trebuie, fa i o aerisire ca lumea in prima faza. Mecanicul a facut niste teste sau asa in cateva min a dat vina pe _chiulasa_ si aia e?1 point
-
Eliminarea acestui filtru afecteaza mediul inconjurator si calitatea aerului respirat in aglomaratiile urbane, cu influenta negativa asupra sanatatii populatiei. Un alt aspect negativ al acestei modificari este legat de legalitatea acestui demers, deoarece este o modificare neomologata de producatorul autovehiculului, ce modifica valoarea emisiilor poluante.1 point
-
Mai jos ai codurile pentru fiecare brat , bucsa , bieleta , telescop care se pot schimba pe fata : 31126769797 Tension strut with hydraulic mount, left 31126769798 Tension strut with hydraulic mount,right 31126770849 Wishbone, left 31126770850 Wishbone, right 31356765574 Stabilizer rubber mounting x2 31356765933 Swing support, front, left 31356765934 Swing support, front, right 31316786001 LEFT FRONT SPRING STRUT 31316786002 FRONT RIGHT SPRING STRUT 32106767781 Ball joint, left 32106767782 Ball joint, right Ai si o poza cu toate piesele si pretul lor de pe autokarma 1840 lei fac toate piesele http://i64.tinypic.com/swg6qx.jpg Nu am gasit codurile pentru arcuri pe real oe si nu am scos codurile pentru ceva flanse la telescope , in rest este totul. Am actualizat doar lista cu codurile in care ai si capetele de bara , sunt ultimile doua.1 point
-
Si tu vorbesti din carti, asa-i? Cum sa respire turbina mai bine fara dpf? Cu dpf off si fara resoftare masina trage cel mult la fel. Este aceeasi ineptie csre circula cand au aparut catalizatoarele pe masini, ca daca ii scoti catalizatorul trage masina mai bine, cand colo saracele sonde lambda erau ca dupa o noapte la hanul drumetului. Nu exista limita de km la care se inlocuieste dpf. Daca masina a circulat nu doar in oras si a apucat sa isi faca regenerarile, te duce 4 500 mii.1 point
-
Turbina si altele. Nu stiu concret, citeste pe alte forumuri. Bine stiu ca nu-i face. Si injectoarele au de suferit am impresia daca puterea e mai mare. Nu stiu concret cum sunt corelate intre ele, dar citeste si afla. Ma mir ca la nici 200K km deja trebuie inlocuit. Am avut vreo 4 BMW-uri diesel cu peste 230K km si nu le-am schimbat filtrul DPF la niciunul pt ca nu cereau.1 point
-
99% din distributii se schimba preventiv,restul milioanelor de n47 care nu sunt pe forumuri circula linistit cu distributia neschimbata.Am intalnit foarte multe persoane care la intrebarea mea"Ai ceva zgomot la distributie ?" sa se uite la mine ca la felul 14 .Unul avea 309.000 km cu masina ,F10 2011. Probabil si aici pe forum cred ca doar 25 % au schimbat distributia preventiv restul mergem cu ele si ne bucuram de masini,unii,pe de alta partea mai sunt si cei stresati care nici nu o schimba nici nu stau linistiti.1 point
-
1 point
-
Cum poti face o regenerare daca ai o bujie arsa? Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multe cutii dau mici socuri la schimbatul primelor viteze. Cel mai intens 1-2 si apoi tot mai putin. Ca si cum cineva cu cutie manuala ar elibera mai brusc ambreiajul.1 point
-
1 point
-
Mie imi plac cum vin si asa vor ramane o perioada. Cum ar fi sa ne prezinti si tu masina ta, sa vedem ce alegeri ai facut tu pentru ca din posturile tale nu ai nici o replica constructiva, esti Gica contra tot timpul.1 point
-
No offence dar tu ii spui sa isi ia alte jante mai "sport", iar jantele astea vin echipare pe seria 6 (care e o masina sport, deci bmw sustine ca aceste jante sunt sport nu? Vin pe o masina sport doar)... Deci ceva se bate cap in cap, nu au fost niciodata astea pe GT si nici nu aduc a GT. Jantele vin foarte frumos chiar pe e60, iar daca jantele sunt pe masina, inseamna ca ii plac, altfel nu cred ca le punea. Dar oricum si daca punea 128 se gasea vreunul ca nu is oe, iar daca erau oe se gasea altul ca alea after is mai concave si mai misto sau 172 etc. Fiecare cu piticii lui sincer. Ok, acceptam si alte pareri, normal, doar suntem pe un forum, dar pareri pertinente...nu gen era frumos sa pui niste jante cu multe spite... poate omului nu ii plac ) Again, vin f fain jantele + eibachurile alea care fac toti banii...grija mare la gropi... Ps: nu o lua personal, dar stiu cati bani s-au investit in masinuta asta si jantele oe care au costat ceva...intelegeam daca aparea cu niste DEZENTURI ))1 point
-
1 point
-
1 point
-
Poti sa te superi pe mine Kenbobo dar sunt sincer Mie nu-mi plac jantele, nu se potrivesc cu masina ta absolut deloc Tie iti trebuie niste jante sport in spite multe sau cu decupaje mari care sa aduca mai spre sport nu spre gt1 point
-
Ai dreptate e o pierdere de timp. Hai sa lasam topicul asta pentru roti1 point
-
Nu ai cum sa ajungi la 300km/h cand in bord ai specificat 260km/h maxim. O sa iti taie gazul inainte sa ajungi la 260...Este o limitare electronica pentru a proteja motorul. Nu cred ca la modelele M unde ai specificat in bord 300 sau 330 km/h au viteza constructiva la fel 210km/h.1 point
-
Ce pana ta!!!!! Ai bemveu...vezi ca ai nevoie si de senzor, care nu merge second...sa vedem acum ce faci...eventual un credit de nevoi personale.1 point
-
discuri de frana second hand? cred ca ai gresit cand ti-ai cumparat masina.1 point
-
Printr-o conjunctura favorabila ( zic eu ) am ajuns la sfarsitul povestii frumoase cu aceasta masina ; trag linie dupa 3 ani jumatate si 66.000 km si rezulta multa multa satisfactie si un zambet pe buze la fiecare accelerare.Recunosc ca m-am despartit cu greu de ea,sper sa ma pot detasa repejor.Multumesc tuturor celor care au scris,au citit acest topic.......vad ca s-au strans 144 pagini si peste 146.000 vizionari,cifre impresionante :goodjob: Ca sa evit intrebarile gen cu ce pret s-a dat,cat ai luat pe ea,etc,rog un moderator sa inchida acest topic.1 point
-
Este foarte bine ceea ce faci, eu personal am fost la mecanic cand m-am apucat de motor cu vreo 15 pagini din manualul de service Bentley in care se explica detaliat ce si cum se face; un mecanic fara talente de zmeu nu este deranjat de o chestie din asta, oricine poate gresi. Cauta manualul de service Bentley pentru masina ta, vei fi surprins cat de detaliat sunt date operatiunile.1 point
-
Printre posibilele cauze, in afara de cele enuntate de colegii de forum mai sus, ar mai putea fi si un cauciuc mai greu pe partea in care trage masina, muta rotile din fata intre ele si daca trage in directia opusa, in speta stanga, e din greutatea anvelovelor. Daca trage tot in dreapta dupa mutarea rotilor inseamna ca e din reglajul directiei 100%.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Si esti constient ca ce vezi tu pe bord nu e viteza reala? Cum sa mearga peste 210 daca e maxim constructiv? Asta inseamna ca atat poate motorul pe caroseria aia de 1800 de kg si cx de 0.32. Pai atunci un 335d cat atinge 350?-1 points
-
stiai prost...dupa logica ta, de la 210km/h (viteza maxima constructiva) pana la 300km/h e pe raspunderea ta, nu?-1 points
-
sincer, e pierdere de timp...ai dreptate, eu m-am inselat! edit: o intrebare speciala pentru tine: eu am masina pe "diesel", cum imi taie gazul?-1 points
-
-1 points
-
posibil acest lucru sa nu afecteze cu nimic la o masina non-euro sau similar cu injectie mecanica, dar la un motor modern cu DPF sunt sigur ca nu este in regula P.S. Stiu ca unii pun ulei in motorina pentru a compensa nivelul scazut de sulf din motorina moderna, cu toate ca sulful a fost eliminat din combustibil pentru scaderea noxelor cancerigene-1 points
-
Astia care tot sustin sus si tare ba ca nu exista nici o problema cu lantul, ba ca s-a rezolvat din nu stiu ce an, cred ca doar se amagesc singuri, incearca sa se consoleze cumva a.i. sa nu intervina asupra distributiei. Motivul cred ca-i cam lesne de inteles sau iti cam poti da seama de ce refuza sa recunoasca faptul ca exista o problema cu aceste motoare si mai devreme sau mai tarziu tot vor trebui remediate. Sunt atatea cazuri cu lanturi rupte si automat motoare facute praf, cazuri in care doar patinele s-au spart sau cel mai des intalnit, zornaiala tipica lantului superior care s-a intins deja prea mult. In principiu trebuie sa discuti cu mecanicii specializati pe bmw, mecanici care nu prea au timp de forumuri. In principiu, aici pe forum intra end-useri, oameni care se documenteaza, cunosc aceasta problema si automat previn ruperea lantului printr-un schimb preventiv al distributiei. Dar ce te faci cu majoritatea celor care nu frecventeaza forumurile, care nu cunosc aceasta problema si la un moment dat, dupa ce in prealabil lantul le-a zornait, dar din lipsa cunostintelor, cum trebuie sa se auda un motor diesel, poate din dezinteres, poc la un moment dat in mijlocul drumului si le-a cedat distributia.-1 points
-
E tocmai invers....masina se simte mai bine fara dpf...mai ales turbina , respira mult mai bine fara dpf...vorbiti unii dintre voi doar din ce auziti de prin fata blocului... Neamtul a pus dpf-ul acolo ca sa fie masina "prietenoasa" cu mediul...-1 points
-
Turbina defectata in urma colmatarii filtrului de particule am vazut, in schimb turbina defectata in urma anularii corecte atat fizic cat si din soft, nu. Pe langa asta, daca studiati fisele dyno a mai multor BMW-uri, o sa vedeti o chestie interesanta. Cu DPF activ si in stare buna, masina scoate putere cu mult sub pragul dictat de producator in schimb cu DPF anulat, masina scoate exact ce a declarat producatorul. Ce conlcuzie puteti trage de aici?-1 points
-
-1 points
-
Lasa prostiile si nu iti bate joc de masina, cine ti a zis tie ca la 200k km la f10 se duce dpf-ul, estea sunt prostii, la modelele pana in 2007 aveau aceasta limita, daca masina este ok si iesi la plimbare la drum lung cu ea nu o sa ai probleme...-1 points
-
poti sa mergi cu ea si in rosu mereu, tot va cadea DPF-ul si tot cand va vrea ea isi va face "regenerarea", e oricum o abureala de marketing asta cu regenerarea, daca ar fi asa nu s-ar mai umple vreodata-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00