Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/10/17 in all areas
-
BMW trebuie sa faca o masina special pentru piata din ROMANIA. Masina trebuie sa intruneasca urmatoarele conditii si trebuie sa vina cu urmatoarele optiuni (sau lipsa lor) - Fara filtru DPF (cost 2000 euro la inlocuire) - doar cu xenon normal, neadaptiv (modulul de adaptiv e 200 de euro) Becurile xenon sa fie lifetime, in felul acesta inlocuirea lor pe set nu este necesara. - ulei motor, ulei cutie, lichid de frana, lichid servo, antigel toate lifetime - distributia trebuie schimbata pe costul reprezentantei o data la 5k km si la fiecare a doua revizie. La motoarele N47 si B47 trebuie inlocuita distributia la fiecare 1000 de km. - fara cutie automata (intretinerea costa 1500-2500 de ron la 80k km) - placute si discuri lifetime - BMW AG sa plateasca posesorii de BMW ca sa conduca aceste masini, sa le dea bani ori de cate ori viziteaza service-ul (sa zicem 300 euro/vizita) - Injectoare lifetime ( e 300 euro bucata la BOSCH) - Turbina lifetime, chiar daca masina are 178K km reali, nu bate, nu troncane si data de fabricatie e 09/2001 si neaparat sa fie pentru pretentiosi - Editia pentru pretentiosi include varianta full: Navi mare, xenon normal si fara "pele" - Cauciuri 2nd cu dot de la 2007 incoace si cele noi cu dot de la 2012 incoace, eventual la 7-are sa puna resapate - NEAPARAT toate BMW-urile facute pentru piata din Ro sa consume 1,9% pe autostrada si 4,3% in oras. Hai 5% pt ultimul model de M5! Orice BMW care va consuma mai mult, este un cazan de masina si trebuie aruncat la gunoi in secunda doi. - Cam atat ar fi! - Alte idei mai aveti pentru aceste BMW-uri facute special pt Romania?6 points
-
@docdennis - dinozaurii tai cu V12 de +20 ani( si nu ma intelege gresit, ador masinilie alea) dar ca si poluare sunt uzine cu sute de grame de CO2/km eliminate in atmosfera, diesel-ul meu Euro5 polueaza mai tare? NU, cifrele nu mint! Chiar si fara dpf opacitatea gazelor este in continuare cu mult sub un diesel Euro2,3 sau chiar 4 cu DPF, pentru ca sistemul de injectie e in cu totul alta liga, iar de CO2 nici nu are rost sa discutam, diesel-ul e oricum la niveluri mai mici comparativ cu benzinar de aceeasi cilindree. Daca intr-adevar se vroia ca DPF-ul sa nu poata fi inlaturat, devenea o cerinta obligatorie la inspectii si asta cautau, dar evident interesele macro nu au asta ca target, ca oricum DPF e platit tot de end user, cel ce o cumpara adica. Apoi, vesticului cand ii cade DPF-ul o vinde, daca tot i-ar pasa asa mult lui de mediu de ce nu schimba filtrul si apoi s-o vanda? Il doare fix in spate, are impresia ca daca poluarea se intampla in RO in DE va fi doar verde, wrong! Intelegi ideea? Diferenta e ca balticul scoate DPF-ul pe cand neamtul o vinde si arunca pisica in ograda altuia doar ca sa se simta el bine ca pe bucatica lui nu polueaza, seamana a ipocrizie, pardon, chiar este! @six in line, cavaliere - nu stiu de ce va dati aia corecti si aruncati cu pietre, nu traim intr-o lume ideala si societatea romaneasca e inca departe de-a fi la un anumit nivel de intelegere a unor lucruri care nu sunt palpabile, nu ca societatea din V ar trebui sa fie telul nostru, infrastructura da, societatea insa nu o vad ca fiind un etalon spre care sa tanjim, de bine de rau, aici nu ne ascudem dupa chestii politically correct, multe fiind doar ipocrizii in V dupa care isi ascund de fapt rasismul, ura, lipsa de omenie, goana de dupa bani si mai multi, etc... Hai sa nu mai aruncam atata cu pietre in ai nostri, ca arunca destul altii4 points
-
din ce punct de vedere ar fi corect? al mediului, al producatorului sau al posesorului autoturismului care tre sa scoata 2000 de euro din buzunar? crezi ca lumea si le anuleaza doar asa ca li se pare lor ca arata mai bine fara, sau din cauza costurilor foarte ridicate? daca ar fi 300 de euro un filtru cine crezi ca s-ar mai complica cu resoftari si anulari?4 points
-
Ai dreptate , Tesla este foarte ok si poti sa zici ca nu poluezi mediul aproape de loc , dar industria din spate care fabrica masina asta este cum mult mai poluanta de cat industria auto conventionala. Dar atata timp cat ea nu polueaza cand intra in circulatie este destul pentru guvern/populatie.4 points
-
eu vreau sa expun urmatoarele: dpf ul a fost implementat pe masini doar ca acestea sa respecte normele de poluare referitoare la emisiile de fum(cenusa) (nu noxe gen monoxiduri de carbon sau alte gaze nocive care sunt neutralizate de catalizator). credeti ca vreun fabricant de masini tine mortis sa isi mareasca costurile de productie cu un dispozitiv destul de scump doar ca sa salveze planeta? multe din inovatiile in materie de reducere a emisiilor sunt dictate producatorilor de catre normele europene ei fiind obligati sa gaseasca solutii (vezi dieselgate, sau aditivul ala ADblue din motoarele mai noi pt neutralizarea nu stiu carui gaz. dpdv al performantelor, faptul ca exista dpf pe masina nu ajuta motorul cu nimic, doar mediul. buun, legat de regenerarea filtrului... functionarea motorului si arderea motorinei produce funingine/carbon. cand filtrul simte ca se umple de funingine (tineti minte cuvantul asta va rog) declanseaza regenerarea filtrului, adica o curatare a lui prin marirea temperaturii din interior si arderea respectivei materii. e, aceasta funingine, prin ardere nu se elimina fizic din filtru, ci se transforma intr-o ,,cenusa'' sa ii zicem (nu stiu ce alt cuvant mai potrivit sa folosesc). aceasta cenusa e mult mai mica ca volum decat funinginea, ea neputand fi arsa sau eliminata si astfel ramane in filtru for ever. si acest ciclu se repeta de nspe ori pana atunci cand filtrul este plin de cenusa(!) si regenerarea nu mai are niciun efect asupra filtrului. producatorii de bmw au calculat ca durata medie de viata a unui filtru pana se umple de cenusa este undeva la 200 de mii de km. binenteles, aceasta cifra poate varia in sus sau in jos, in functie de regimul de folosire al motorului. poate este aiurea comparatia, dar este exact ca la o bucata de carbune pe care o folosesti la gratar. inainte sa ii dai foc e mare, o tii in pumn, dar dupa ce arde complet, ramane doar o cantitate foarte mica de cenusa ce iti incape pe varful unui deget. e, aia oricat ai arde-o sau incalzi-o , nu mai dispare veci.3 points
-
cu asemena comentariu este clar de ce totul merge "perfect" in Romania!2 points
-
2 points
-
in orice tara civilizata anularea PDF duce la ANULAREA dreptului de a mai folosi masina! BMW sau orice alta masina fara costuri NU EXTISTA! doar in romania!!!!!!!!!!!!2 points
-
poti sa mergi cu ea si in rosu mereu, tot va cadea DPF-ul si tot cand va vrea ea isi va face "regenerarea", e oricum o abureala de marketing asta cu regenerarea, daca ar fi asa nu s-ar mai umple vreodata2 points
-
Dupa cum spune si titlul vand un Bmw 635d fabricat in 23.09.08 cu 131.800km .Este masina tatalui meu ,dar pentru ca nu are cont aici ma ocup eu de vanzare. Masina a fost cumparata in martie 2012 de la reprezentanta BMW din Udine Italia cu 78.000km. Masina se vinde cu 2 seturi de jante: cel de vara pe 19 apare in poze,cel de iarna pe 18 model 184M. La masina au fost schimbate urmatoarele: -Galerie de admisie (OEM) -Fulie motor(Corteco cred) -Placute fata + spate(ATE) -Cot dreapta intercooler(OEM) Optiuni:Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S346A Chrome Line exterieur S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S676A HiFi speaker system S1CAA Selection of COP relevant vehicles S2PAA Lug bolt retainer S2SFA BMW LA wheel, star spoke 249 S2TBA Sport automatic transmission S302A Alarm system S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S481A Sports seat S4BKA Alum. interior strips ground lengthwise S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S616A BMW Online S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6UHA Traffic Information S6VBA CCC allocation S710A M leather steering wheel S775A Headlining anthracite S845A Acoustic belt warning S855A Language version Italian S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S884A On-board literature, Italian S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S928A Tire control Serie de sasiu:WBAEA71090CV17562 Pretul este :22.400Euro Telefon:0745139815 http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a3d7b8465187146.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/342d9f465187150.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/3faa5b465187153.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/07fc1b465187154.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a74784465187159.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/45d6f0465187163.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/40b556465187169.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/4476bb465187174.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/dd5811465187178.jpg1 point
-
ISTA v4.04.31 - DOWNLOAD SQLiteDBs (Baza de Date) - DOWNLOAD Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.1 point
-
1 point
-
Pai am chitantele si sunt in garantie.. dar momentan ma uit de alta masina ca am ramas in pom )1 point
-
Treaba e ca anul trecut in iulie le-am cumparat noi si dupa un drum pana in Germania si inapoi am facut galma la una pe fata.. am cumparat alta si acum am facut explozie.. am ramas tare dezamagit de michelin.1 point
-
Nu mai faceti pe lupii moralisti pe forum, este usor de comentat dar mai greu cu platitul. Daca tot nu conteaza bugetul, cati dintre voi conduceti un bmw in mintile lui ? cate bmw-uri sunt pe forum cu < 100k km reali ? cand ati calcat ultima data intr-o reprezentanta ? cati mm au anvelopele, ce dot si ce marca ?1 point
-
Schimba toate patru injectoarele. Au fost multe cazuri in care masina avea eroare pe un singur piston si desi injector a fost schimbat eroarea tot acolo ramanea. Nu ai alta solutie decat sa le schimbi pe toate cu unele noi. !00% de acolo e problema. Motorul asta e foarte sensibil pe partea de injectie.1 point
-
@six in line, cavaliere - nu stiu de ce va dati aia corecti si aruncati cu pietre, nu traim intr-o lume ideala si societatea romaneasca e inca departe de-a fi la un anumit nivel de intelegere a unor lucruri care nu sunt palpabile, nu ca societatea din V ar trebui sa fie telul nostru, infrastructura da, societatea insa nu o vad ca fiind un etalon spre care sa tanjim, de bine de rau, aici nu ne ascudem dupa chestii politically correct, multe fiind doar ipocrizii in V dupa care isi ascund de fapt rasismul, ura, lipsa de omenie, goana de dupa bani si mai multi, etc... Hai sa nu mai aruncam atata cu pietre in ai nostri, ca arunca destul altii Corect, asa e, societatea din Vest este de invidiat dpdv al infrastructurii si al promptitudinii serviciilor, insa la capitolul umanitate stau foarte prost. Am trait 10 ani in Belgia si stiu despre ce vorbesc. Ce nu prea intelegem noi, romanii, e ca lucrurile scumpe si frumoase au si costuri de intretinere pe masura. Probabil are de-a face cu faptul ca parintii nostri toti au avut Dacia 1310 si noi am apucat sa conducem si altceva.Acum sa fim corecti, neamtul nu arunca masina cu filtru infundat in Est, noi mergem dupa ele sa le luam din considerente financiare. Neamtul dupa 3-4 ani si 178K km, isi permite una noua. Ma rog, e o discutie interminabila. Ar trebui doar sa ne gandim ca la o masina cu valoarea de peste 40K noua, o piesa sau un senzor de 500 de euro nu e un cost asa mare raportat la pretul de achizitie. Cand ai salariu 3,5K euro in mana, altfel dai banu' decat atunci cand castigi 500 euro toata luna... Consider ca noua romanilor ne lipseste si educatia financiara si deseori ne aruncam la costuri mari chiar daca nu ni le permitem pe termen lung.1 point
-
In primu rand vezi ca in locul unde este bacteria trebuie sa ai si cel putin o scurgere , asigurate ca este desfundata ca o viitoare ''viitura'' sa nu iti afecteze iara bacteria , curate bine tot pe acolo, vezi ca mai sunt o gramada de module prin zona aia si in panou de sigurante parca , scoate tot cetine de mocheta aia din portbagaj sa curesti si sa se usuce tot...poate gasesti si sursa de unde a intrat apa , dar stai linistit ca daca nu mai ploua nu o sa mai intre, si schimba bateria . Poti sa verifici si sub scaun sa vezi de unde a iesit fumul ... stai linistit ca nu sub scaun se afla modulele de la sistemul multimedia. Dar dupa procedeul asta trebuie sa mergi la cineva care se pricepe pe electrice si sa aiba o diagnoza cat de cat ok . Sa nu o mai lasi peste noapte cu bornele pe baterie sa nu se intample ceva. La sfarsit poti sa verifici panourile de sigurante , poate ai noroc si scapi doar cu niste sigurante arse , nu stiu la masina ta unde sunt , unu trebuie sa fie langa baterie si celalalt in bord/torpedo dupa in panou pe acolo parca , sau chiar sub capota pe langa parbriz ...1 point
-
Eu am avut apa in partea stanga spate (multa). Daca ai trapa din cauza asta e. Trapa are nista gauri de drenaj, 2 in fata si 2 in spate. Alea din spate coboara pana in bara. Uita-te in portbagaj sub roata de reserva ca eu acolo aveam apa de o palma. Ca sa desfunzi furtunele alea cel mai usor trage de ele in sus pana auzi un clic. Normal in partea de jos se infunda acolo e o piesa care intra in furtun gen mama/tata. Dupa ce ai tras de ele incearca sa sufli sa vezi cum e si la sfarsit deschide trapa si toarna apa prin cele 4 colturi , o sa vezi cum se scurge apa prin fata si spatele masinii, atunci vei stii ca sunt desfundate. Asa a fost la mine si de fiecare data cand ploua se inunda portbagajul. Alta varianta ar fi sa dai bara spate jos si ai acces la furtunele alea pe acolo. Bafta1 point
-
Esti in eroare aici. cenusa se acumuleaza IN FILTRU indiferent unde isi face regenerarea masina. nu ,,se disipa''. e adevarat ca conditiile pentru regenerare sunt optime undeva in afara orasului unde poti pastra o viteza marita peste 10 minute. cenusa nu iese pe teava si nu are legatura cu masinile care nu s lasate in centru. aste e discutata si megadiscutata pe forum. nu are rost sa intram in polemici care nu duc nicaieri. poate imi permit sa dau 2000 de euro pe un filtru dar asta nu inseamna ca ii si dau cand e o alternativa mult mai ieftina. toti muncim pt bani. chiar sunt curios daca face cineva un sondaj pe forum cati si-au pus filtru nou pe masina cand a fost nevoie. restul ar trebui sa dispara de pe forum, ca doar sunt niste profani saraci cu pretentii nu? eu am vrut sa lamuresc niste probleme legate de prezenta si regenerarea filtrului de particule. punct1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu au sarit, nu a fost impact cu alta masina.. am facut explozie la 120.. bagami-as ceva in michelin pilot super sport.. anvelope de nici 1 an de zile.1 point
-
As pleca oriunde cu masina,o simt ca este foarte legata,mai ales afara unde chiar sunt autostrazi nu ca la noi.Daca este sa se strice se strica si una stock nu doar ca este modificata...De cand am inceput modificarile la motorul de 3.0d nu am avut nici o problema de tip mecanic,sa imi bubuie vre-un furtun,sa imi bubuie turbina sau motor,sa fiarba apa sau orice alta piesa. Conteaza si la cine faci unele modificari,probabil ai auzit de cazuri ca dupa un soft a bubuit turbina sau etc,clar softul ala nu era de la CompleteChip.1 point
-
1 point
-
de ce nu schimbat? de ce anulat? daca nu ai bani de BMW de ce nu anulezi tot? adica BMW-ul?????1 point
-
Lasa prostiile si nu iti bate joc de masina, cine ti a zis tie ca la 200k km la f10 se duce dpf-ul, estea sunt prostii, la modelele pana in 2007 aveau aceasta limita, daca masina este ok si iesi la plimbare la drum lung cu ea nu o sa ai probleme...1 point
-
@Opaul : cumpara-ti un adaptor Carly si descarca de pe forum aplicatia full (exista titanium backup pentru fisiere - o sa ai acces la optiunea DPF). Revenind la DPF-uri... eu detin doar un 320d din 2008 si am avut probleme din primele momente de dupa achizitie cu filtrul de particule. Imi tot dadea eroare la Exhaust back pressure sensor; degeaba am schimbat acel senzor : am adus 2 originale (unul nou si unul de la dezmembrari) + unul aftermarket...cu fiecare arata valori aiurea. Mentionez ca mi s-a pus si softul original din nou (eram 100% convins ca problema provine din soft). Mi-am anulat DPF-ul a doua oara (prima data mi-au scos cu totul-nu a ramas nici catalizatorul si masina scotea fum + suna; softul era facut de incompetenti); a doua oara (multumiri unui coleg de forum) mi s-a despartit catalizatorul de DPF, soft-ul a fost facut de cineva mai experimentat. Greseala a doua oara a fost ca NU s-au scos senzorii; masina le dadea ca si erori in continuare : mai nou apare eroare de exhaust back pressure sensor, exhaust back pressure sensor against particle filter + lambda probe heating. Ulterior (dupa ce am dus masina in diferite service-uri) s-a ajuns la concluzia ca problemele astea provin DE LA CABLAJE dar solutie NU exista (cel putin la Tg Mures) Asadar ATENTIE unde mergeti la resoftat. Din cate am inteles (m-am interesat din stanga in dreapta), cel mai tare meserias la capitol soft se afla la Iasi (100% e membru pe acest forum), data viitoare mai bine dau bani de doua ori mai multi dar stiu un lucru...nu ca trimite soft-ul nu se stie unde, la "meseriasi"... P.S. : Rog un coleg binevoitor, in privat imi poate comunica numele expertului de la Iasi (la capitol soft-uri bmw) ? Va multumesc!1 point
-
Ideea este sa primesc o informatie de la utilizatorii de automata, nu sa analizez frustrarile unuia si a altuia. Exact cum am spus si la deschiderea topicului, a mai pus cineva intrebarea asta si de acolo au inceput toti desteptii sa-si dea cu parerea ce ulei sa pui si cand sa pui si etc. Sper ca topicul asta sa nu degenereze intr-o discutie despre cat de bogati sunt romanii. Intrebarea este simpla: este ok autoamata de 8+1? Cand o sa intreb cat de bosi sunt romanii, poti sa ne luminezi, cu mare drag.1 point
-
Eliminarea acestui filtru afecteaza mediul inconjurator si calitatea aerului respirat in aglomaratiile urbane, cu influenta negativa asupra sanatatii populatiei. Un alt aspect negativ al acestei modificari este legat de legalitatea acestui demers, deoarece este o modificare neomologata de producatorul autovehiculului, ce modifica valoarea emisiilor poluante.1 point
-
Cel mai sigur te uiti pe realoem, bagi vin-ul tau si vezi acolo la front axle sau ceva de genul. Te iei dupa poze si vezi ce piese cauti. Ai fiecare piesa, piulita, bucsa, etc separat cu codul ei. Exemplu: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-06-2006-E90-BMW-320d&diagId=31_07151 point
-
Nu ai nevoie de contrapresiune la diesel, doavada si fisele dyno de care ziceam mai sus. Iar daca anulezi dpf-ul iar restul evacuarii ramane stock (catalizator, toba, etc) nu e nevoie de recalibrare a tijei de control a turbinei, in schimb daca se opteaza pt evacuare cap-coada goala, atunci corect, e nevoie de recalibrare a tijei (nu pentru ca se da peste cap tot ansamblul ci pentru a evita overboost-ul) dar cum am spus mai sus, dpf anulat corect atat fizic cat si din soft nu e in nici un caz daunator.1 point
-
Si tu vorbesti din carti, asa-i? Cum sa respire turbina mai bine fara dpf? Cu dpf off si fara resoftare masina trage cel mult la fel. Este aceeasi ineptie csre circula cand au aparut catalizatoarele pe masini, ca daca ii scoti catalizatorul trage masina mai bine, cand colo saracele sonde lambda erau ca dupa o noapte la hanul drumetului. Nu exista limita de km la care se inlocuieste dpf. Daca masina a circulat nu doar in oras si a apucat sa isi faca regenerarile, te duce 4 500 mii.1 point
-
E tocmai invers....masina se simte mai bine fara dpf...mai ales turbina , respira mult mai bine fara dpf...vorbiti unii dintre voi doar din ce auziti de prin fata blocului... Neamtul a pus dpf-ul acolo ca sa fie masina "prietenoasa" cu mediul...1 point
-
daca totul functioneaza ok nu va scoate fum, sunt totusi motoare Euro5, va da cel mult un puf usor albicios la prima talpa mai grea, putin sesizabil daca e zi afara, mai vizibil seara in farurile celui din spate, dar nimic serios si doar prima data, dupa care nimic. Mai pronuntat insa va fi mirosul, in special la rece, dupa ce se incalzeste nu va mai fi atat de persistent, dar va fi prezent comparativ cu DPF on. Tipsurile evacuarii se vor innegri si ele, ale mele era curate ca pe afara pana la DPF off, acum sunt negre, nu le poti avea pe toate .1 point
-
Parerea mea subiectiva e ca F30 nu e masina de 15-20k, mai ales in conditiile un care un F10 e tot cam pe acolo. E mult, mult sub F10. Pierzi putina "sportivitate" la F10 vs F30 (de parca se punea problema de asa ceva la 2.0d pe 1.6tone), dar primesti o masina mai spatioasa, mai aratoasa, cu materiale mult mai bune la interior, mai bine antifonata.. intelegeam 330d sau 328i vs 520d, dar asa mi se pare no brainer.1 point
-
1 point
-
Salut, Eu zic sa mergi cu ambele masini inainte sa iei o decizie: F10- este putin mai mare, cere neaparat o cutie automata(dupa mine), este foarte ok la drum lung si greoi in oras, mult mai bine isonorizat.( nu se aude traficul de afara). Calitate materiale interior mai buna fata de f30. F30- este ceva mai agil, ceva mai sportiv fata de f10, in oras mai usor de manevrat, cam plasticos la bord. Ca si motoate: 2.0 d- motorul n47, se va misca bine pe caroseria lui f30, (1550 de kg parca), are probleme cu distributia-cam 3000 de ron, cu dpf off + soft il duci lejer in 200 cp, probleme mai sunt cu injectoarele, galleria de admisie mai crapa, in rest consumabile: bujii,releu bujii, poate un turbo, volanta+ ambreiaj..schimbat ulei cutie (automata) 2.0 d biturbo - la fel ca mai sus, la care se adauga un turbo pentru turatii joase, am inteles ca e mai sensibila. Pentru 2.0 sau 2.8 I nu stiu ce sa-ti spun, nu am gasit multe pareri, am auzit ca motorul de 2.8 I este cam stricacios si ca la Mhs ar fi schimbat 5 in garantie pana acum, 2.0 este acelasi motor ca 2.8 detunat. (chiar am citit ca se pune softul de pe 2.8 pentru performante mai bune) Spor la cautat.1 point
-
Am inteles, pai asa voi face in principiu pana la achizitia unor jante pe 16. Daca raman cu cele de 17 dupa rar e riscant, nu? Am inteles ca amenda e desul de mare (in cazul in care esti verificat) si parca se confisca si talonul. Merci de sfaturi1 point
-
in bugetul asta nu cred ca gasesti cu sub 100k km.1 point
-
1 point
-
Ămi cer scuze pentru eventualele greĂâ˘eli,sunt obosit,sper ca se ĂŽnĂâşelege si rog un moderator sa modifice acolo unde eu am greĂâ˘it,deja nu mai pot sa editez postarea,cu ocazia asta mai pun o poza.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161125/4606a6f6cec3d6a009f4e8db23afe7b7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161125/fca13fdb7bf3f38ce62d12012a8fcaf3.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Sincer...de cate ori auzi de asa ceva,explozie? si majoritatea au anvelope calitate low cost sau unii mai zmei au "firma" dar un dot de 2010-2012 si spun ca sunt noi...si tot nu se intampla asa ceva. Daca sunt in garantie anvelopele ai putea sa incerci ceva daca ai nervi si timp.0 points
-
0 points
-
Daca posesorul nu vrea sa scoata banii din buzunar pt a schimba dpf ul, sa isi ia masina pe benzina sau sa isi ia ce isi permite. Adica vrem masini, dar ne daore buzunarul cand e vorba sa respectam si noi tot ce tine de o intretinere si etica. Plus ca exista si variante de filtre aftermarket care sunt mai ieftine.0 points
-
Bajbaieli profane. Am pe strada e klass cu 400 si ceva de mii la.bord, fost taxi care are dpful original. E simplu, corect ar fi cand nu se mai poate curata/regenera/etc, sa fie inlocuit, nu anulat.0 points
-
Inginerii nemtalai e niste prosti, toti. Adevaratii ingineri auto specializati pe marirea puterii motorului din soft si prin anulare DPF se gasesc DOAR in Romania si pe acest forum BMW e fraier ca nu-i angajeaza, are mult de pierdut din cauza asta. Ar face economie mare daca nu ar mai monta DPF pe masini, ar scadea consumul, deci BMW_urile ar fi mai performante ca AUDI sau Mercedes si ar trage mai bine, din nou un criteriu de eficienta ar fi indeplinit. DAR EI NU ! BATMAN BADMAN! Nici de-ai dreq nu vor......0 points
-
Nu esti boss si adevarat pasionat de bmw daca nu ii anulezi dpf ul ca sa "respire mai bine" si sa aiba masina 10 cai in plus. Ii tragi si resoftarea vietii care scade consumul si o face de curse. Sunt tampiti astia de au introdus dpf ul, el.de fapt e o gaselnita de marketing, stim bine ca masinile fara dpf sunt la fel de poluante ca si cele cu. Mentalitate sanatoasa, doamne ajuta. )0 points
-
Turbina si altele. Nu stiu concret, citeste pe alte forumuri. Bine stiu ca nu-i face. Si injectoarele au de suferit am impresia daca puterea e mai mare. Nu stiu concret cum sunt corelate intre ele, dar citeste si afla. Ma mir ca la nici 200K km deja trebuie inlocuit. Am avut vreo 4 BMW-uri diesel cu peste 230K km si nu le-am schimbat filtrul DPF la niciunul pt ca nu cereau.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00