Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/11/17 in all areas

  1. @docdennis - dinozaurii tai cu V12 de +20 ani( si nu ma intelege gresit, ador masinilie alea) dar ca si poluare sunt uzine cu sute de grame de CO2/km eliminate in atmosfera, diesel-ul meu Euro5 polueaza mai tare? NU, cifrele nu mint! Chiar si fara dpf opacitatea gazelor este in continuare cu mult sub un diesel Euro2,3 sau chiar 4 cu DPF, pentru ca sistemul de injectie e in cu totul alta liga, iar de CO2 nici nu are rost sa discutam, diesel-ul e oricum la niveluri mai mici comparativ cu benzinar de aceeasi cilindree. Daca intr-adevar se vroia ca DPF-ul sa nu poata fi inlaturat, devenea o cerinta obligatorie la inspectii si asta cautau, dar evident interesele macro nu au asta ca target, ca oricum DPF e platit tot de end user, cel ce o cumpara adica. Apoi, vesticului cand ii cade DPF-ul o vinde, daca tot i-ar pasa asa mult lui de mediu de ce nu schimba filtrul si apoi s-o vanda? Il doare fix in spate, are impresia ca daca poluarea se intampla in RO in DE va fi doar verde, wrong! Intelegi ideea? Diferenta e ca balticul scoate DPF-ul pe cand neamtul o vinde si arunca pisica in ograda altuia doar ca sa se simta el bine ca pe bucatica lui nu polueaza, seamana a ipocrizie, pardon, chiar este! @six in line, cavaliere - nu stiu de ce va dati aia corecti si aruncati cu pietre, nu traim intr-o lume ideala si societatea romaneasca e inca departe de-a fi la un anumit nivel de intelegere a unor lucruri care nu sunt palpabile, nu ca societatea din V ar trebui sa fie telul nostru, infrastructura da, societatea insa nu o vad ca fiind un etalon spre care sa tanjim, de bine de rau, aici nu ne ascudem dupa chestii politically correct, multe fiind doar ipocrizii in V dupa care isi ascund de fapt rasismul, ura, lipsa de omenie, goana de dupa bani si mai multi, etc... Hai sa nu mai aruncam atata cu pietre in ai nostri, ca arunca destul altii
    5 points
  2. Nu mai faceti pe lupii moralisti pe forum, este usor de comentat dar mai greu cu platitul. Daca tot nu conteaza bugetul, cati dintre voi conduceti un bmw in mintile lui ? cate bmw-uri sunt pe forum cu < 100k km reali ? cand ati calcat ultima data intr-o reprezentanta ? cati mm au anvelopele, ce dot si ce marca ?
    4 points
  3. Esti in eroare aici. cenusa se acumuleaza IN FILTRU indiferent unde isi face regenerarea masina. nu ,,se disipa''. e adevarat ca conditiile pentru regenerare sunt optime undeva in afara orasului unde poti pastra o viteza marita peste 10 minute. cenusa nu iese pe teava si nu are legatura cu masinile care nu s lasate in centru. aste e discutata si megadiscutata pe forum. nu are rost sa intram in polemici care nu duc nicaieri. poate imi permit sa dau 2000 de euro pe un filtru dar asta nu inseamna ca ii si dau cand e o alternativa mult mai ieftina. toti muncim pt bani. chiar sunt curios daca face cineva un sondaj pe forum cati si-au pus filtru nou pe masina cand a fost nevoie. restul ar trebui sa dispara de pe forum, ca doar sunt niste profani saraci cu pretentii nu? eu am vrut sa lamuresc niste probleme legate de prezenta si regenerarea filtrului de particule. punct
    3 points
  4. eu vreau sa expun urmatoarele: dpf ul a fost implementat pe masini doar ca acestea sa respecte normele de poluare referitoare la emisiile de fum(cenusa) (nu noxe gen monoxiduri de carbon sau alte gaze nocive care sunt neutralizate de catalizator). credeti ca vreun fabricant de masini tine mortis sa isi mareasca costurile de productie cu un dispozitiv destul de scump doar ca sa salveze planeta? multe din inovatiile in materie de reducere a emisiilor sunt dictate producatorilor de catre normele europene ei fiind obligati sa gaseasca solutii (vezi dieselgate, sau aditivul ala ADblue din motoarele mai noi pt neutralizarea nu stiu carui gaz. dpdv al performantelor, faptul ca exista dpf pe masina nu ajuta motorul cu nimic, doar mediul. buun, legat de regenerarea filtrului... functionarea motorului si arderea motorinei produce funingine/carbon. cand filtrul simte ca se umple de funingine (tineti minte cuvantul asta va rog) declanseaza regenerarea filtrului, adica o curatare a lui prin marirea temperaturii din interior si arderea respectivei materii. e, aceasta funingine, prin ardere nu se elimina fizic din filtru, ci se transforma intr-o ,,cenusa'' sa ii zicem (nu stiu ce alt cuvant mai potrivit sa folosesc). aceasta cenusa e mult mai mica ca volum decat funinginea, ea neputand fi arsa sau eliminata si astfel ramane in filtru for ever. si acest ciclu se repeta de nspe ori pana atunci cand filtrul este plin de cenusa(!) si regenerarea nu mai are niciun efect asupra filtrului. producatorii de bmw au calculat ca durata medie de viata a unui filtru pana se umple de cenusa este undeva la 200 de mii de km. binenteles, aceasta cifra poate varia in sus sau in jos, in functie de regimul de folosire al motorului. poate este aiurea comparatia, dar este exact ca la o bucata de carbune pe care o folosesti la gratar. inainte sa ii dai foc e mare, o tii in pumn, dar dupa ce arde complet, ramane doar o cantitate foarte mica de cenusa ce iti incape pe varful unui deget. e, aia oricat ai arde-o sau incalzi-o , nu mai dispare veci.
    3 points
  5. Aici voi explica pas cu pas ce am facut. Fecare pas va fi insotit de cate o poza care va descrie procesul. 1. Am facut rost de o bucata de platbanda de 1 mm grosime si 40 latime, pe care am taiat-o la 220 mm lungime. Eu am gasit-o prin curte, dar se poate cumpara si de la Dedeman... nu e foarte scumpa. https://flic.kr/p/TnKxpX 2. Am indoit tabla in forma din poza de mai jos. Am masurat bordul cu o ruleta pentru a determina la ce dimensiuni sa fac indoiturile. Pentru acest pas am folosit o menghina si un ciocan https://flic.kr/p/TnKxma 3. Asa arata montata pe bord: https://flic.kr/p/UpSPQB https://flic.kr/p/TjTAnU 4. Arata urat momentan...dar urmeaza sa o cosmetizam. Pentru acest pas am foloit o bucata de musama neagra ( piele artificiala) care seamana cu bordul. In loc de musama puteti folosi ce material vreti voi atata timp cat nu este prea gros. De exemplu : se poate folosi folie imitatie de fibra de carbon. https://flic.kr/p/TnKx6a https://flic.kr/p/TnKx1R 5. Am facut gaurile pentru fixarea suportului. Gaura din stanga am facut-o mai larga pentru a o putea folosi la ghidaj. https://flic.kr/p/TnKwWc 6. Am aplicat un strat subtire de Poxipol pe suprafata metalica apoi am aplicat musamaua pe care am taiat-o la dimensiuni. https://flic.kr/p/U2ivuq https://flic.kr/p/TnKwT6 7. Aproape gata.... https://flic.kr/p/U2ivqs https://flic.kr/p/U2ivp5 8. Gata! https://flic.kr/p/U2ivmu https://flic.kr/p/U2ivio https://flic.kr/p/UpSPRD Suportul este foarte usor, curat, elegant si il pot da jos in 2 secunde fara sa las urme. Sper sa va fie de folos acest tutorial! O zi faina!
    2 points
  6. In bugetul meu se incadrau F30 si F10. Seria 4 depasea bugetul. Si mai e o chestie, 4 coupe... dupa mine e sub seria 6 si seria 2 strict ca design. E chestie de gusturi. Oricum am de gand la urmatoarea sa ma intorc la coupe-uri. Si legat de 4, ciudat e ca imi place mai mult grand coupe-ul decat F32.
    1 point
  7. Am rezolvat: schimbat doar bujii, pe releu nu mai aparea nimic pe diagnoza. Toata operatiunea, cu bujii OM, 800 RON. A durat aproape 3 ore.
    1 point
  8. Topicul asta a fost foarte derutant pentru mine, pana am inteles ca bateria e in portbagaj )) Bafta la desfundat!
    1 point
  9. Scrie in articol despre efect, nu este un efect pozitiv decat aparent, ca si concluzie, de departe inteleasa treaba.. Nu te-ai gandit deloc ca turbina a fost proiectata sa lucreze cu DPF, nu fara DPF. ...chiar ai impresia ca ti-am ridicat mingea la fileu.. Intr-adevar, nici nu te contrazic, turbina se va invarti mai repede dar asta nu inseamna ca este si un lucru bun in timp.. si nu e vorba doar de turbina. Dar lucrurile astea nu sunt intelese din doua replici pe forum, cu siguranta nu ( nici macar de mine care sunt la lucru facand altceva.. ) Asa ca daca se scoate DPFul aproape obligatoriu trebuie rescris ECU cu un alt soft modificat pentru lipsa DPF-ului!
    1 point
  10. Eu o aveam la vanzare deja.. vreau sa imi iau m3 e92 si nu stau sa imi mai bat capul cu ea.
    1 point
  11. 1 point
  12. Daca tot e masina ta si stii ca e in stare buna, de ce nu o repari? Ca mie nu mi se pare dauna totala sa o bagi la dezmembrat...e reparabila.
    1 point
  13. Fulie corteco schimbata in iulie 2016. Inca fara nici cea mai mica problema in mai 2017.
    1 point
  14. nu cred ca cei ce isi iau F10 sau oricum masini de cca 20k Eur salariul asta, aici cred ca vrobim de clasa de corporatisti in general sau cei ce au salarii de peste 3000-3500Ron in sus pe membru de familie. Hai sa fim putin si realisti, cati ar da 10% din valoarea masinii pe un filtru DPF, nici nemtii nu dau, pentru ca nu e viabil financiar, nu are treaba faptul ca poti sau nu sa dai, chiar daca poti, de ce i-ai da? Oamenii nu fac lucruri din convingere ci din constrangere de cele mai multe ori, deci legea ar trebui sa fie mult mai rigida in domeniul asta ca sa si vedem o schimbare a convingerilor oamenilor. Daca intr-adevar mediul ar fi obiectivul si nu profitul, atunci ar trebui impus ca la un numar de x km sa le caseze si gata, sa nu mai poata fi repuse in circulatie, crezi ca ei nu stiu ca majoritatii masinilor sh li se vor anula DPF? evident ca se stie asta, dar nu-i intereseaza, ideea e sa si le vanda. Educatia financiar bineinteles ca ne lipseste, nu o poti face peste noapte si nici nu s-a vrut asta, cum altcumva sa mearga economia daca nu se consuma ca si cum maine se termina . De ce ne pandea riscul deflatiei, ca in V nu se mai consuma de nesiguranta viitorului, lasa ca au contrabalansat balticii cu credite pe 30 de ani la case supraevaluate si tot asa o tinem vad, tot tineretul e indatorat pe viata deja intr-un sistem plin de labilitate ca al nostru
    1 point
  15. Daca posesorul nu vrea sa scoata banii din buzunar pt a schimba dpf ul, sa isi ia masina pe benzina sau sa isi ia ce isi permite. Adica vrem masini, dar ne daore buzunarul cand e vorba sa respectam si noi tot ce tine de o intretinere si etica. Plus ca exista si variante de filtre aftermarket care sunt mai ieftine.
    1 point
  16. Cred ca suntem cu totii de acord ca regenerarea se produce in mod normal la rulajul in afara unei localitati, deci acea cenusa nu se acumuleaza intr-o aglomerare urbana, ci are sansa de a se disipa. De unde si principiul ce este adoptat de tot mai multe aglomerari urbane, de a interzice accesul autoturismelor diesel ce nu sunt dotate cu acest filtru, sau chiar de a nu mai permite deloc accesul autovehiculelor diesel. Nu neg ca la constructia unei masini electrice/hibride sunt necesare metale rare, cu potential poluant mare, dar daca nu fortam putin lucrurile, suntem condamnati. Este pacat ca nu se ofera mai multe subventii pentru dezvoltatea capacitatilor de separare a hidrogenului, potentialul poluant este mult mai mic ca orice alta tehnologie. sunt convins ca si daca costul inlocuirii unui filtru ar fi 50 euro, ingeniozitatea si tendinta naturala a unor popoare de a fenta regulile, dublata de frustrarea de avea o masina cat mai puternica (nu stiu cati din cei cu masini modificate fac modificari complete, gen suspensii+frane si participa la competitii in cadre legale, nu liniute pe strazi) ar face ca aceasta operatiune sa fie populara.
    1 point
  17. Ai dreptate , Tesla este foarte ok si poti sa zici ca nu poluezi mediul aproape de loc , dar industria din spate care fabrica masina asta este cum mult mai poluanta de cat industria auto conventionala. Dar atata timp cat ea nu polueaza cand intra in circulatie este destul pentru guvern/populatie.
    1 point
  18. poti sta linistit ca si in DE se anuleaza DPF la fel ca si in RO, nici acolo la TUV nu cauta sa vada daca il mai ai sau nu, doar in UK vroiau sa implementeze asa ceva la verificari, daca citesti forumurile vei vedea ca nu o facem noi aici doar ca nu ne permitem BMW sau mai stiu eu ce alta masina, evident sunt si din astia, destui poate ca peste tot, dar sunt si foarte multi care o fac din considerente tehnice pentru ca evident e o restrictie. Oricum polueaza ele mai mult decat stim noi inca de cand sunt noi, vezi scandalul Dieselgate, noua ni s-a vandut doar o imagine si ne-am amagit ca ce bine facem noi planetei si ce masini ecologice conducem, doar au DPF si CO2 scazut. Lasa ca ne da Tesla masini green, rup planeta in doua scormonind dupa metale rare pentru baterii si ce bucurosi sunt oamenii car le conduc in bula lor verde, ca doar salveaza planeta de emisii dar uita cum se fac bateriile alea
    1 point
  19. Anulat pentru ca daca vrei un BMW fara batai de cap il scoti si punct.
    1 point
  20. poti sa mergi cu ea si in rosu mereu, tot va cadea DPF-ul si tot cand va vrea ea isi va face "regenerarea", e oricum o abureala de marketing asta cu regenerarea, daca ar fi asa nu s-ar mai umple vreodata
    1 point
  21. Cred ca am gasit ceva special pentru E46 330d 6 trepte,dar nu stiu cat de profi este(daca cineva a mai luat sau auzit de firma asta este binevenita o parere): http://www.cosmoracing.com/productinfo.asp?cid=161&pid=2477 Eroare de pe masina nu a mai aparut si astfel mi-am facut curaj si am pus-o iar pe Dyno-zaur rezultatul fiind aproape 385CP si 828Nm. Sper ca la etapa de la Arad 13-14.05 sa nu mai apara probleme si sa-mi imbunatatesc timpul de 13,4s.
    1 point
  22. nu sunt originale cum spune titlul Azi am cumpara de la un magazin din oras pt masina mea. Arata exact ca cele prezentate de tine.
    1 point
  23. Nu ai nevoie de contrapresiune la diesel, doavada si fisele dyno de care ziceam mai sus. Iar daca anulezi dpf-ul iar restul evacuarii ramane stock (catalizator, toba, etc) nu e nevoie de recalibrare a tijei de control a turbinei, in schimb daca se opteaza pt evacuare cap-coada goala, atunci corect, e nevoie de recalibrare a tijei (nu pentru ca se da peste cap tot ansamblul ci pentru a evita overboost-ul) dar cum am spus mai sus, dpf anulat corect atat fizic cat si din soft nu e in nici un caz daunator.
    1 point
  24. Turbina defectata in urma colmatarii filtrului de particule am vazut, in schimb turbina defectata in urma anularii corecte atat fizic cat si din soft, nu. Pe langa asta, daca studiati fisele dyno a mai multor BMW-uri, o sa vedeti o chestie interesanta. Cu DPF activ si in stare buna, masina scoate putere cu mult sub pragul dictat de producator in schimb cu DPF anulat, masina scoate exact ce a declarat producatorul. Ce conlcuzie puteti trage de aici?
    1 point
  25. Turbina si altele. Nu stiu concret, citeste pe alte forumuri. Bine stiu ca nu-i face. Si injectoarele au de suferit am impresia daca puterea e mai mare. Nu stiu concret cum sunt corelate intre ele, dar citeste si afla. Ma mir ca la nici 200K km deja trebuie inlocuit. Am avut vreo 4 BMW-uri diesel cu peste 230K km si nu le-am schimbat filtrul DPF la niciunul pt ca nu cereau.
    1 point
  26. 6 litri ulei BMW filtru ulei MANN filtru polen carbon activ MANN filtru aer MANN 400 lei de la Autokarma Si inca 150 lei manopera bimmer cu scriere in istoric. Fara scriere in istoric cereau 100 lei.
    1 point
  27. Aici vorbim de altceva, nu are legatura cu alternatorul. Problema este ca se opreste motorul in mers, da un mic soc si porneste din nou. Alternatorul incarca normal. Mai nou acum se opreste motorul in mers si nu mai porneste, decat dupa vre-o 10 min. si a inceput sa se opreasca motorul din ce in ce mai des. Astazi am dat galeria jos si am schimbat senzorul vibrochen.
    1 point
  28. Caraitul la pornire e de la un vanos stricat de obicei. Eu am patit asa si era cel pe admisie dus.
    1 point
  29. Inainte sa o iau am citit destul de multe review-uri, am vb cu 2 persoane care au facut aceasi trecere si am mers cu cateva masini. Totusi nimic nu te pregateste chiar atat de bine pt convietuirea cu masina. Toti ziceau ca interiorul este un mare pas inapoi si calitatea este mult mai slaba. Eu am zis ca exagereaza, dar e chiar mai rau de atat. Nu cred ca am vazut masini post... 2007 care sa fie ansamblate atat de slab.. efectiv.. cred ca poti sa gasesti squeaks and craks peste tot. Masina scartie efectiv peste tot unde pui mana si apesi mai tare. E... ireal, comparativ cu seria E90 cat de slabe sunt la capitolul asta. Din punctul meu de vedere calitate interior la bmw-uri sub F10 nu mai exista. F10 inca e ce trebuie, seria 3, 1, X1, chiar si X3 stau rau la capitolul asta. Cu pozitia in masina iar e greu, E92 era ce trebuie, F30 desi e mai mare, pare mai inghesuit, spre exemplu controalele la geamuri, la coupe veneau la fix, aici e aiurea trebuie sa dau mana inapoi ca sa ajung la ele. Aa.. si ce ma dispera efectiv.. nu gasesc o pozitie ok la volan incat sa vad head-upul si informatiile de pe bord, efectiv volanul acopera o parte din informatii. Trebuie sa stai f aproape de volan si cu volanul f jos ca sa apuci sa vezi kilometrajul. Se poate trai cu asta.. dar , atentia la detalii cam a lipsit. Volanul alta buba, e basic, dar e... atat de subtire, doar la dacie mai era atat de subtire. Nu are nici o treba cu fostul volan sport de la E. Primul retrofit interior o sa fie volanul de M. A, si inca ceva, acum cu volanul asta, cu mana stanga pe volan, lovesc in genunchiul stang :hyper: La asta am roti de 16, chiar m-am bucurat, zic ca o sa fie super comfortabila... pe naiba.. se simte orice gura de canal, mai rau ca la e92 pe 17 si nici nu am runflat. Ce-i drept nu stiu ce presiune e in ele si cred ca si viteza cu care le iau e mai mare. In rest nu sta pe drum ca E92, ala avea 255 pe spate aici am 205. Avand in vedere asta, nu le compar, dar din ce pot sa imi dau eu seama, sta si ea bine pe drum si cu un set de 17 cred ca e ce trebuie. Acum, are si ea partile ei bune, dotarile o fac sa iasa in fata destul de mult si sa merite, pe noapte e cea mai tare masina pe care am condus-o, consumul e ff bun, iar cutia automata face toti bani. Banuiala mea e ca orice motor ai pune pe ea, chiar si 318d se misca bine din cauza cutiei. (chiar am condus unul si a fost mai mult decat ma asteptam). In depasiri acolo unde conteaza gen 80-120 e mult mai rapida decat fosta. In ture mai inalte, intr-adevar nu e asa fun ca un motor pe benzina. Mi-ar fi placut mult 328i.. dar la ce viteza medie am eu.. e foarte ok si asta. De motor nu imi pare rau. Zgomot de distributie nu are, cutia schimba perfect. Ca si o concluzie, dupa cum am spus si in topicul cu e92-ul, daca exista un E92 cu motor de 28i, cu automata asta, head up si dechidere automata a portbagajului, aia era masina ideala pt mine.
    1 point
  30. Am observat ca la F10 mai ales se strica acel maner. Daca calculezi 200 de euro (pretul pentru un maner nou) pe o perioada de 5 ani (masina ta parca era din 2012), se merita sa-l schimbi si sa iei unul nou si aia e. Stiu ca e frustrant si nasol, dar na, ce sa si faci? Daca iei un SH poate te tine 3 luni sau 10 ani, e loterie cu piesele SH. Lipituri si improvizatii nu recomand nimanui. Stiu ca iau iar minusuri cu postarea asta, dar asa gandesc eu.
    1 point
  31. La orice magazin mititel de piese auto gasesti.
    1 point
  32. Am descoperit. Sunt un soi de avertizare ca pasagerii din spate ar trebui sa poarte centura. Daca in cele 20 de sec cand apar cineva din spate isi pune centura omuletul aferent locului respectiv va fi "taiat" de centura. De aceea nu tiuie sau nu raman in perm aprinsi ptr ca sunt ptr locurile spate. Multumesc mult celor care au dat o parere, iar celor care au comentat tipic romanesc despre bani si modul de dobandire al masinii va doresc sa fiti inconjurati numai de oameni ca voi... Romania tara frumoasa, pacat ca e locuita. In opinia mea un forum este ca sa te poti ajuta, intalni, participa la dif evenimente ...nu ca iti scoti ochii sau sa faci pe desteptul...cand tu esti praf.
    1 point
  33. Firul acesta incepe asa: "Dupa mai mult de 6 luni de la E92, am ajuns la al doilea BMW.. un F30.". Nici acum nu ti se pare evidenta comparatia in baza experientei personale? Subscriu la problemele cu privire la calitatea asamblarii masinii la interior. F30 este pur si simplu groaznic. Campioana este varianta Sport Line unde sunt folosite multe elemente de plastic tip glossy. Stiu ca nu reprezinta nici o consolare, dar sa stii ca sunt probleme grave si la seriile 4 si 6 spre exemplu. In ideea in care ai chef sa-ti imbunatatesti confortul in habitaclu iti recomand sa urmezi acest fir unde gasesti destul de multe informatii cum sa omori greierii: http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1031768
    0 points
  34. Ai cumva altĂŁ dimensiune a roților pe maÂşinĂŁ?
    0 points
  35. si eu cand citesc comentariile tale imi dau seama ce e in neregula cu romanii plecati in strainatate
    0 points
  36. @six in line, cavaliere - nu stiu de ce va dati aia corecti si aruncati cu pietre, nu traim intr-o lume ideala si societatea romaneasca e inca departe de-a fi la un anumit nivel de intelegere a unor lucruri care nu sunt palpabile, nu ca societatea din V ar trebui sa fie telul nostru, infrastructura da, societatea insa nu o vad ca fiind un etalon spre care sa tanjim, de bine de rau, aici nu ne ascudem dupa chestii politically correct, multe fiind doar ipocrizii in V dupa care isi ascund de fapt rasismul, ura, lipsa de omenie, goana de dupa bani si mai multi, etc... Hai sa nu mai aruncam atata cu pietre in ai nostri, ca arunca destul altii Corect, asa e, societatea din Vest este de invidiat dpdv al infrastructurii si al promptitudinii serviciilor, insa la capitolul umanitate stau foarte prost. Am trait 10 ani in Belgia si stiu despre ce vorbesc. Ce nu prea intelegem noi, romanii, e ca lucrurile scumpe si frumoase au si costuri de intretinere pe masura. Probabil are de-a face cu faptul ca parintii nostri toti au avut Dacia 1310 si noi am apucat sa conducem si altceva.Acum sa fim corecti, neamtul nu arunca masina cu filtru infundat in Est, noi mergem dupa ele sa le luam din considerente financiare. Neamtul dupa 3-4 ani si 178K km, isi permite una noua. Ma rog, e o discutie interminabila. Ar trebui doar sa ne gandim ca la o masina cu valoarea de peste 40K noua, o piesa sau un senzor de 500 de euro nu e un cost asa mare raportat la pretul de achizitie. Cand ai salariu 3,5K euro in mana, altfel dai banu' decat atunci cand castigi 500 euro toata luna... Consider ca noua romanilor ne lipseste si educatia financiara si deseori ne aruncam la costuri mari chiar daca nu ni le permitem pe termen lung.
    0 points
  37. din ce punct de vedere ar fi corect? al mediului, al producatorului sau al posesorului autoturismului care tre sa scoata 2000 de euro din buzunar? crezi ca lumea si le anuleaza doar asa ca li se pare lor ca arata mai bine fara, sau din cauza costurilor foarte ridicate? daca ar fi 300 de euro un filtru cine crezi ca s-ar mai complica cu resoftari si anulari?
    0 points
  38. Bajbaieli profane. Am pe strada e klass cu 400 si ceva de mii la.bord, fost taxi care are dpful original. E simplu, corect ar fi cand nu se mai poate curata/regenera/etc, sa fie inlocuit, nu anulat.
    0 points
  39. Inginerii nemtalai e niste prosti, toti. Adevaratii ingineri auto specializati pe marirea puterii motorului din soft si prin anulare DPF se gasesc DOAR in Romania si pe acest forum BMW e fraier ca nu-i angajeaza, are mult de pierdut din cauza asta. Ar face economie mare daca nu ar mai monta DPF pe masini, ar scadea consumul, deci BMW_urile ar fi mai performante ca AUDI sau Mercedes si ar trage mai bine, din nou un criteriu de eficienta ar fi indeplinit. DAR EI NU ! BATMAN BADMAN! Nici de-ai dreq nu vor......
    0 points
  40. comentariul tau e la fel de inutil ca filtrul de particule , tu de ce nu te anulezi ?
    0 points
  41. in orice tara civilizata anularea PDF duce la ANULAREA dreptului de a mai folosi masina! BMW sau orice alta masina fara costuri NU EXTISTA! doar in romania!!!!!!!!!!!!
    0 points
  42. Atentie la serviceu la care mergi, sa aiba setu de cale pt modelul tau e46(pentru a pune distributia la punct), nu se poate repara in orice service pt ca nu toti au setu asta(am patit o). De cumparat: - simeringuri - garnitura chiulasa - suruburi chiulasa noi (la orice desfacere se schimba, sunt suruburi cu intindere)- trebuiesc stranse cu cheie dinamometrica si cheie unghiulara, nu trece cu vederea chestia asta , mesterul roman strange "la mana" dar exista niste parametrii pe care ii gasesti scrisi pe ambalajul de la garnitura *suruburile de pe axele cu came (care tin rolele distributiei) si placutele de pozitie a camelor se strang la fel, la cotele specificate de bmw cu cheie dinamometrica/unghiulara ca sa nu ai problema de "a sari de la punct" - Este un moment bun sa schimbi garnitura capacului de chiulasa si o-ringurile tuburilor de la buji ca sa nu pierzi ulei nici pe acolo. Atentie: inainte sa demontezi chiulasa se demonteaza vanosu care trebuie asamblat ax,rulemnti si arcuri pe suportul lui inainte sa l montezi pe chiulasa, nus e poate asambla direct pe chiulasa. Dupa interventia asta nu mai scoate pic de ulei si nici urma de fum, ulei recomandat e 0X40 maxim 5X40 (pt motoare uzate) Urmareste etapele astea sa fie facute cu cap si nu o sa ai surprize. Bafta!
    -1 points
  43. Salutare, eu am patit-o de curand, sa dus colectorul si periile de pe alternator.Releul a fost salvat. Aprinderea acelui martor in bord simbolizeaza faptul ca nu mai functioneaza incarcarea, deci, trebuie dat jos alternatorul si du la un "priceput". Spor si bafta !!!
    -1 points
  44. Pot fi cauze diferite: garnitura/chiulasa, supapele, piston, segmenti piston, cilindru (ultimele 3 cele mai grave). Se fac: 1 test de compresie (l-ai facut). Bagi un manometru prin orificiul aprinderii in fiecare cilindru. Invartind arborele cotit pt compresie in cilindru vezi cata presiune genereaza in fiecare cilindru. Plus citind valoarea absoluta a presiunii. Asa iti dai seama care cilindru are pb. Dar asta nu iti spune pe unde pierde presiunea. 2 testul de curgere. Prin acelasi orificiu se baga aer in cilindru. Daca iese prin baia de ulei(asculti prin capac) atunci e pr la segmenti/piston/cilindru. Daca iese prin lichidul de racire atunci pb la chiulasa(garnitura/chiulasa). Daca nu, si al doilea manometru indica pierdere de presiune(curge pe undeva) inseamna pb e de la supape(nu-i grav in general le schimbi). Cere si testul asta sa nu te vrajeasca. Si cand cumperi masini sh, cel mai util/rapid test pt a vedea uzura reala/starea de sanatate a motorului e testul de compresie. Ok il faci si pe cel de curgere atunci poti sa te asiguri ca nu iei un motor distrus/forjat(pistoane/cilindri/segmenti uzati). Asta se intampla la multe motoare "tunate". N-au fost dimensionate pt regimul asta de functionare si componentele astea se vor uza mai repede. Inclus arborele cotit, dar la ala e mai greu de diagnosticat.
    -1 points
  45. Nu e mare filosofie, eu mi l-am facut singur la toate masinile. Problema e ca daca tu mergi la ei cutia e calda si o sa dureze multe ore pana se raceste la 30 de grade. Procedure pe scurt e urmatoarea, se scoate busonul si curge uleiul vechi, se desface baia si se schimba impreuna cu garnitura la mecatronic. Apoi se umple cutia cu ulei pana incepe sa curga pe la busonul de umplere. Cand temperatura e 30 de grade, se porneste masina si se schimba pe loc in toate vitezele inclusiv manual. Dupa aceasta etapa mai intra 2 Litrii, se umple pana cand incepe sa picure mai tare pe la buson. se pune capacu si asta e Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  46. Salut, Am facut toti pasii de mai sus si ISTA ruleaza. Folosind o interfata K+DCAN ( e60 LCI ) incerc sa intru in ISTA, dau pe operations - > read out vehicle data -> complete identification si imi da urmatoarea eroare "vehicle could not be identified". Pe youtube am vazut ca trebuie sa apara o fereastra "connection manager" in care aleg "ICOM13" sau ceva de genu. La setarile ISTA am ales ediabas default si tot la fel face. 1. Ce trebuie sa fac ca sa imi afiseze interfata si sa imi recunoasca masina? 2. Trebuie sa pornesc masina de fiecare data cand rulez ISTA? Sau pot proceda si altfel? Am butonul start/stop engine.
    -1 points
  47. Schimba de pe edibas pe ICOM/ENET local connection , este suficent doar sa ai contactu pus, conectezi cablu la masina, laptop si dupa rulezi ISTA -> operations - > read out vehicle data -> connection manager (alegi ICOM)-> complete identification ...
    -1 points
  48. Nu esti boss si adevarat pasionat de bmw daca nu ii anulezi dpf ul ca sa "respire mai bine" si sa aiba masina 10 cai in plus. Ii tragi si resoftarea vietii care scade consumul si o face de curse. Sunt tampiti astia de au introdus dpf ul, el.de fapt e o gaselnita de marketing, stim bine ca masinile fara dpf sunt la fel de poluante ca si cele cu. Mentalitate sanatoasa, doamne ajuta. )
    -1 points
  49. Am motorul complet...0725691059
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.