Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/12/17 in all areas
-
Aici este vorba despre o chestie mai adanca. Este vorba de dispretul pe care il avem fata de reguli si cei care le respecta. Ma uit cum sunt altii (pe care ii invidiem pentru ce au), si cum noi ne consideram mai buni in comparatie cu ei. Noi suntem "smecheri", la noi "merge si asa", noi ne-am invatat sa ocolim regulile, suntem mai destepti... Pana nu schimbam aceste lucruri, nu ni se vor intampla lucuri bune.3 points
-
Merg frecvent prin Germania stand prin apropiere. Aceleasi lucruri le-am observat si eu. Plus ca dupa mine: - mersul la mai mult de 160 km/h e f obositor, te consuma psihic stand cu ochii ca pe butelie la ce se intampla. Unii abia intra pe bretea, altii merg mai lent, diferentele de viteza sunt prea mari sa-ti permiti sa admiri peisajul. Ma intorceam intr-un an din tara si am prins autostrada A6/A61/A8 aproape goale. Mers aproape constant cu 160 km/h pe cateva sute de km. Rezultatul: am castigat maruntis raportat la cele 10+ ore parcurse in ziua respectiva. Plus oboseala de rigoare. Inteleg sa intarzii la o intalnire ceva si-i dai tare in rest obositor/riscant. Nu castigi mare lucru mai ales in traficul cotidian. - referitor la motorizare 2.0d 193cp 400nm sunt ok nu ma fac de ras fata de masinile obisnuite pe Autobahn. Chiar si fara modul Sport pot schimba banda destul de lejer. Nu va inchipuiti ca ploua cu 3.0 6l pe acolo. Ciudat poate dar majoritatea masinilor pe care le vad la ei nu sunt chiar bestii ultimul racnet. - sunt de acord ca la noi pe drumurile nationale ai nevoie de un motor mai puternic pt depasiri. E ok si cel pe care il am dar pt cei mai nerabdatori poate e nevoie de mai mult. Reversul e ca dupa s-ar putea sa stai de vorba/sa ingrasi toti "inteligentii" care stau la panda. Prefer sa stau in banca mea (nu numai in tara). Ii evit la fel ca pe gramezile de ..... de pe strada. - iar spre 200 km/h daca apare ceva neprevazut e aproape garantat game over. Si cand am austostrada libera nu trec de 160. De obicei merg cu 130.3 points
-
Nevoia de spatiu mai mare cu ocazia maririi familiei cere vanzarea masinii actuale. Iata detaliile : Model E90 LCI 320xd Motorizare N47T Putere 184cp diesel Transmisie Manuala Data fabricatie 01.06.2011 Culoare exterioara Bluewater Metallic-896 Start/stop automatic Recuperare energiei franare Jante aliaj usor M model 193 dimensiune 18" Anvelope 225/40/18 fata & 255/35/18 spate Tractiune integrala permanenta Xdrive Servotronic Anvelope Runflat Sistem Comfort Access - deschidere usi fara actionare telecomanda Trim-uri interioare Aluminiu Glacier Trapa actionata electric Jaluzea electrica pentru luneta Oglinzi retrovizoare interior/exterior cu functie automata anti-orbire Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu memorii Scaune fata actionate electric+memorie scaun sofer Scaune fata sport incalzite Cruise control Tapiterie stofa+alcantara Asistent automat faza lunga Senzori parcare fata spate Senzor ploaie Faruri bixenon+spalator, adaptive Climatizare automata Incalzire auxiliara Webasto cu telecomanda Pachet lumini Sistem Navigatie Professional Control Combox si interfata USB-audio Comanda vocala Sistem audio Hi-Fi Pachet Inovation Volan M in piele Pachet M aerodinamic Trim-uri exterioare High-gloss shadow line Plafon individual Anthracite Lumini de zi active Faruri ceata 2 chei Reviziii la zi - istoric service(includ aici ulei filtre, placute fata/spate, fulie motor, kit accesorii) Nu are probleme cu distributia - a fost verificata in ianuarie la reprezentanta Km reali - verificabili Taxa prima inmatriculare platita si nerecuperata Totul functional - stare impecabila Pret 13890 euro. Contact 0722.5123132 points
-
2 points
-
Tu crezi ca la o masina din 2004 mai sta proprietarul sa faca reviziile la reprezentanta? Mai bine o testezi tu la un service de incredere decat sa cauti istoricul. Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk2 points
-
Am avut ocazia anul trecut sa stau in SUA o vreme, si acolo mergeam la licitatii de masini. La ce preturi gasesti acolo masini lovite, innundate, e si normal sa le aduca astia aici in Europa la vanzare ca fiind fara accident etc.. Cat am stat pe acolo am luat un golf 6 GTI 2011 cu 4000 dolari, lovit in fata, radiatoare , bara si capota.. Si l-am reparat la mexicani(cu piese cumparate de mine din reprezentanta VW), am ajuns la 6500 cu el si cand am plecat din SUA a fost vandut cu 10 mii.. Acolo masinile care au avut accident, nu prea se vand, decat la mexicani, negrii. etc.. Ca apare ca masina a fost accidentata, nu ca la noi.. Sau la americani mai "tinerei" care vor si ei masina mai ieftina.. Cum zicea si un coleg mai sus, era un caz aici la noi cu un F30 328i dauna totala si vandut "tzipla" la noi in tara.. Deci, ieftin si bun, nu prea exista pe nicaieri..2 points
-
Am comandat normale pana la urma, Continental PremiumContact 6 245/45/18 100Y exact aceleasi dimensiuni ca si cele actuale de iarna care-s runflat. Desi initial am comandat runflat, azi m-am gandit mai bine si am renuntat la ele. Sunt mai grele si clar sunt mai rigide decat cele actuale de iarna din cauza compozitiei cauciucului care la cele de vara trebuie sa fie mai tare. Fiind mai grele, automat si consumul de combustibil va fi mai mare conform etichetei. Tot din cauza ca-s grele si rigide, vor solicita f mult suspensia si directia. Daca totusi voi avea vreo neplacere cu ele pe drum, intr-o prima faza am kitul de pana ori chem vreo platforma in cel mai rau caz. Asta desi in 12 ani de cand am permis, multumesc lui D-zeu, n-am avut parte de nici o pana si sper ca si de acum inainte sa n-am nici macar o astfel de neplacere. Am observat de ceva timp ca am un click ait in volan atunci cand sta drept si misc f putin de el stanga-dreapta, dar fara sa rotesti efectiv. Se aude cel mai bine cand motorul este oprit. De altfel mi-am dat seama de acel click-ait, atunci cand trebuia sa parchez cu spatele in parcare si trebuia sa fac mai multe miscari. La inceput m-am panicat putin crezand ca poate-i ceva de la caseta, doar ca dupa ce s-a uitat si mecanicul la care tot merg, a zis ca vine undeva de pe coloana si intr-adevar se aude undeva de sub volan. Din ce mi-am dat seama pare sa fie acea imbinare, joint fixat in doua suruburi. Am inteles ca la multe masini mai apar jocuri din acel joint si cumva s-ar mai putea strange acele suruburi. Am cautat putin pe net si am observat ca-i destul de comun acest greier de tip click la F10. Majoritatea spun in schimb ca nu stiu ce O-Ring ar fi de vina si se rezolva prin gresarea lui. Data viitoare cand mai ajung la mecanic ii spun sa se uite exact unde-i buba si sa-mi rezolve. Cel putin in ultima perioada nu m-am mai stresat atat de tare, oricum in mers nu se aude nimic, iar in afara cand o pun pe sport, volanul fiind si mai rigid, nici atat. Cei cu F10, v-ati mai intalnit cu acest zgomot? eventual sa-i spun la mecanic sa mearga direct la sursa si sa nu se apuce poate sa demonteze totul pe coloana...2 points
-
Salutare Colegi, mania masinilor ma impinge sa vand si acest BMW pt un upgrade la F10. PRET: 9800 EURO NEGOCIABIL Descrirere : BMW 525dA an 2006 , KM REALI aprox 123.000, se pot verifica in reteaua BMW. Ca si optiuni de punctat ar fi webasto cu telecomanda, trapa, scaune partial electrice cu incalzire, bluetooth etc. Masina are revizie motor ( Bavaria Motors) + cutie efectuate, posed care service + facturi. Sunt al doilea proprietar pe carte. Mai multe informatii se pot gasi pe topicul masinii. Decodare VIN: Vehicle information VIN long WBANC51000CN43529 Type code NC51 Type 525D (EUR) Dev. series E60 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M57/TU Cubical capacity 2.50 Power 130 Transmision HECK Gearbox AUT Colour TIEFGRUEN METALLIC (A43) Upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT) Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 438 WOOD TRIM 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 536 AUXILIARY HEATING 540 CRUISE CONTROL 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 698 AREA-CODE 2 7RP ADVANTAGE PACKAGE 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY 969 REQUEST NAVIGATION DVD ON SHIPPING Series options No. Description 2RA LT/ALY WHEELS TRAPEZE STYLING 134 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN POZE:1 point
-
Verifica si instalatia de vacum avand in vedere vechimea, poate ai furtune crapate, rezulta pierderi, nu iti deschide bine electrovalvele, si actuatorul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am gasit, multumesc frumos de ajutor! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Eu o aveam la vanzare deja.. vreau sa imi iau m3 e92 si nu stau sa imi mai bat capul cu ea.1 point
-
1 point
-
Au mai apĂŁrut 2 airbaguri,in total sunt 3 sport. PreĂâşul revine la 600ron/buc Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Cel cu bĂŁnuĂâşul atins s-a dat,mai rĂŁmâne 1bucata. PreĂâşul scade la 550ron,doar azi,ora 18:00! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
-1 points
-
-1 points
-
Jantele sunt in perfecta stare. Nu au fost sparte, sudate, etc Anvelope cumparate anul trecut cu factura Pirelli Cinturato P7 225 45 r17. Dot 4914 toate 4 In perfecta stare, undeva la 7mm Schimb doar cu jante 16 pentru e90 cu sau fara anvelope de vara. Relatii aici sau 0745 48 69 38 Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00