Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/13/17 in all areas
-
Cu respect pentru colegul NEO_ANDERSSON care a impartit cu noi hartile BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST/WEST 2017-2. Masinile compatibile: E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2017-2 - DOWNLOAD BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM WEST 2017-2 - DOWNLOAD1 point
-
Nevoia de spatiu mai mare cu ocazia maririi familiei cere vanzarea masinii actuale. Iata detaliile : Model E90 LCI 320xd Motorizare N47T Putere 184cp diesel Transmisie Manuala Data fabricatie 01.06.2011 Culoare exterioara Bluewater Metallic-896 Start/stop automatic Recuperare energiei franare Jante aliaj usor M model 193 dimensiune 18" Anvelope 225/40/18 fata & 255/35/18 spate Tractiune integrala permanenta Xdrive Servotronic Anvelope Runflat Sistem Comfort Access - deschidere usi fara actionare telecomanda Trim-uri interioare Aluminiu Glacier Trapa actionata electric Jaluzea electrica pentru luneta Oglinzi retrovizoare interior/exterior cu functie automata anti-orbire Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu memorii Scaune fata actionate electric+memorie scaun sofer Scaune fata sport incalzite Cruise control Tapiterie stofa+alcantara Asistent automat faza lunga Senzori parcare fata spate Senzor ploaie Faruri bixenon+spalator, adaptive Climatizare automata Incalzire auxiliara Webasto cu telecomanda Pachet lumini Sistem Navigatie Professional Control Combox si interfata USB-audio Comanda vocala Sistem audio Hi-Fi Pachet Inovation Volan M in piele Pachet M aerodinamic Trim-uri exterioare High-gloss shadow line Plafon individual Anthracite Lumini de zi active Faruri ceata 2 chei Reviziii la zi - istoric service(includ aici ulei filtre, placute fata/spate, fulie motor, kit accesorii) Nu are probleme cu distributia - a fost verificata in ianuarie la reprezentanta Km reali - verificabili Taxa prima inmatriculare platita si nerecuperata Totul functional - stare impecabila Pret 13890 euro. Contact 0722.5123131 point
-
Ai cutie automata, las-o sa-si faca treaba pana te prinzi cum functioneaza.1 point
-
1 point
-
Nu te gandi la distributie, eu am 280k. si e lantul tun, ii dai ulei Castrol LL04 la 15K. si nu ai treaba de motor.1 point
-
Salut, Thule sunt ft calitative dar ai grija cine le monteaza si cum. Eu am portbagaj Thule pe masina pentru schiuri si sunt ft multumit de el. A fost prins de firma care le vindea, montajul a fost inclus in pretul de achizitie. Sunt ft multumit de el, nu am avut niciodata probleme cu el si il folosesc de 3-4 ori pe an.1 point
-
1 point
-
Salutare, stopurile de E90 se pot repara, se detaseaza partea exterioara (geamul), se scoate placa cu ledurile de semnalizare/pozitie, se fac cateva verificari/masuratori, se inlocuiesc elementele defecte (leduri, folie, etc.) si la final stopul se etanseaza cu silicon. Mai multe detalii aici: http://www.electricautocustom.ro/home/2480-reparatie-stop-led-bmw-e90-v2.html?search_query=stop+e90&results=21 point
-
1 point
-
Releu alternator, dus la reparat, un service de alternatoare care are banc de test.1 point
-
1 point
-
Inca n-am ajuns la mecanic pentru aceasta problema, urmeaza sa vad cand gasesc timp si eu, dar si el, desi voiam sa merg luna asta la reprezentanta pt update de soft si in acelasi timp voiam sa le zic si de acest zgomot. Din pacate va trebui sa aman pe luna viitoare aceast vizita. Ieri mi-au venit cauciucurile si le-am si montat. Asa cum am zis mai sus, am luat anvelope normale, Continental PremiumContact6. Desi n-am apucat sa merg prea mult cu ele si sa-mi fac o parere cat mai clara, mi se pare ca directia e mai usoara si mai putin rigida decat cu runflat-urile de iarna.1 point
-
S-o crezi tu. Am una pe care intentionez sa o vand. Fix asa. Lci dar cu motorul m47 de 163 cp. Intretinuta cum nu se poate mai bine. Chit ca e a doua masina si nu o mai folosesc aproape deloc, decat sa o dau cu 8.500 mai bine ii dau foc. Ia-ti masina pe care ti-o permiti. Nu mai visa avioane cu 8.500 euro. Sau nu te mai lua dupa preturile olx/autovit. Oricum masini ingrijite exemplar nu prea o sa gasesti pe astfel de site-uri fiindca nu e loc acolo de samsari.1 point
-
colegi, niste mici nelamuriri am.. ca dotari de fabrica, standard, se numara si bluetooth-ul, navigatie (chiar si pe display-ul mic), spalator faruri (chiar si pentru cele xenon)? modelul a plecat din fabrica cu 3 chei mari, sau 2 mari si una mica-de usa? special pentru posesori, la varianta din 2007 cu motorul de 163 dar aspect de LCI, un pret corect ar fi 8000-8500E ? la aceasta valoare v-ati aprecia si voi masina, si ma refer aici la una bine tinuta? ca si repere urmaresc in mod obligatoriu sa aiba incalzire si clima automata -modelul cu butoane rotunde si xenon. multumesc anticipat!1 point
-
Colegule, am avut un E60, 520 dar pe benzina. Am tras de ea 180k km. Nu am facut curse, nu am forjat-o, nu am tras remorci, nu am fost cu ea pe camp etc, iar dupa acei 180k masina obosise rau de tot. Consuma cam in acelasi regim de 90% extra-urban 8-9% deci pe diesel ar trebui sa iasa lejer macar un 7% (nu mergeam nici prea incet, sincer). Masina luata de noua. Cea mai nasoala parte a fost cu greierii si cu tremuratul. Aveam greieri undeva pr langa bancheta din spate si in consola centrala, plus ca la relanti tremurau ambele scaune din fata si schimbatorul (la rece si volanul). La 3000rpm deja tremurau rau de tot scaunele. Totusi, l-am luat deodata cu un prieten. Acelasi E60 520i luat de pe acelasi camion, cu aceleasi dotari. Eu nu am avut probleme cu ea, iar el a schimbat cutia de doua ori. Acum am pe cineva in familie cu 520d. Masina merge bine, dar a avut de schimbat la 100k distributia, galeria de admisie iar filtrul de particule era infundat rau (l-a scos afara si gata). Ce nu pot sa suport la 520d E60 este sunetul criminal al motorului. Motoarele diesel se aud, dar unele canta superb, te hipnotizeaza. In schimb la 520d troncane ca un tractor, e foarte enervant (problema sesizata la 4 520d-uri diferite + cate am mai auzit mergand pe strada). Daca vrei o masina mai ieftina de intretinut, dar totusi confortabila, ia-ti un Passat. BMW-urile sunt destul de costisitoare, majoritatea posesorilor le tin pentru "placerea de a conduce", cum a spus cineva mai sus. Daca nu vrei sa scoti vreo 25k€ pentru un Passat nou, ia-ti un B6 de prin 2008 cu motorul 2.0TDI. Este extrem de confortabila + toata lumea are Passat B6 si piesele sunt foarte usor de gasit si ieftine, iar motorul este foarte fiabil si puternic (cel putin in 2 ani in care am avut eu Passat). Daca iti sare cheful de E60 si vrei totusi VW, sa te feresti de motoarele 1.2 FSI sau TFSI, 1.4 TFSI ca de ciuma. Momentan am eu o Jetta 1.2 TFSI si a trebuit schimbat motorul la 50k km, insa am auzit ca in general se rupe lantul pe la 30-40k. Motoarele 1.6 si 2.0 TDI de la VW eu cel mai bun raport pret/calitate.1 point
-
E posibil sa fie decalibrat cb-ul. Consumul normal e 10 12 in oras, daca e oras aglomerat gen Bucuresti si ai drumuri scurte. O sa mai vezi pe forum consumuri de 10 12 la x5-uri de 3.0 prin oras, nu te speria, acelea sunt fabulatii.1 point
-
Trebuia sa o pui aici de acum cateva luni cand ai pus-o pe autovit, ca ai mai multe sanse. Bafta la vanzare !1 point
-
Ca posesor de n47 e60 in constanta am consum la mers relaxat 8, la mers mai sportiv undeva la peste 10 Extraurban merg foarte mult cu pilotul pus consum intre 5.6 si 6.7 tot asa functie de cum ma grabesc. La taxe / asigurari etc ... intradevar e mare diferenta. Asigurare pe 1 an 780lei. Impozit parca pe la 150 lei. Cat despre probleme iti doresc sa nu ai deloc!1 point
-
-1 points
-
Numai țin minte exact, asa am fĂŁcut codarile pt Fla la oglinda si a trebuit sa resetez 3 module, lma, Kgm si cas dupĂŁ ce am dat fa write pe toate 3 parca. Daca nu dĂŁdeam si sg codieren dupĂŁ pe toate 3 nu mergea. Știu ca a trebuit sa mi refac iarĂŁși toate codarile de pe lma ca le pierdusem-1 points
-
-1 points
-
Din cate ĂŽmi amintesc ĂŽn 99 nu aveau geometrie variabila...mașinĂŁ a stat numai ĂŽn garaj nu afara și am un dubiu sa fie aia.oricum mâine ma dc sa ii fc un test cu calculatorul sa vedem ce zice.pe loc ĂŽn P se tureaza bn,se aude cum turbina merge ĂŽn regimi buni asa cum ar trebuii. Oricum maine am sa va spun exact despre ce este vorba.o seara frumoasa va doresc-1 points
-
Categoric automata. Am avut un F11 525D, iar acum am un F11 535D XDrive, ambele cu cutie automata. Confortul, posibilitatea de a seta suspensiile incepand de la Confort+ pana la Sport+ in functie de drum si de stilul de condus, posibilitatea de a schimba la padele daca ai cutie sport, nu se compara cu nimic. Bine-nteles trebuie sa schimbi uleiul de la cutie la fiecare 60.000 km. Poate, doar in cazul in care ai un super motor, stilul tau de conducere are veleitati 100% sportive, vrei sa obtii fiecare farama de putere din motor, atunci da merita sa mergi pe o masina care are o cutie manuala. Dar o cutie automata ... este o cutie automata )) Daca te gandesti la costuri... hmm, toate masinile mai devreme sau mai tarziu, vor avea probleme. Drumuri cat mai lungi si fara incidente!-1 points
-
-1 points
-
Eu am dat 550 lei pe manson si nuca (codurile OE).De aceea le dau la 150 lei pe ambele, eu zic ca le dau ieftin. 25117566267 (cod nuca chrome OE) 25117896884 (cod nuca M OE) 25117587478 (cod manson OE) Daca este M-pack nu inseamna ca e mai scumpa, dupa cum vezi cea normala este mai scumpa, iar retapita...pentru cine se multumeste.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00