Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/15/17 in all areas
-
Am terminat acum 3 zile si cu distributia masinii mele, F11/520dA/08-2011/170k km, cu service in Olanda la fiecare 30-35-40k km (la fiecare an). Cu o saptamana inainte am facut (adica mecanicul meu a facut, eu doar am ajutat/asistat/comentat ) distributia unui F11/525dA/09-2012/150k km (tot cu N47, dar modelul de 218CP) cu service in Germania la fiecare 25-30k km (la an). La fiecare am facut o revizie completa, cu inlocuit ulei cutie de viteze automata, curatare admisie, si cam tot ce e pe acolo, inlocuire de clapete, etc. Sumar dupa ambele - uzura in pinioane nesemnificiativa (eu-unul nu am vazut uzura, pus unul langa altul, pinion nou cu pinion vechi, cu exceptia celui de sus, de axe cu came). Acolo era putina uzura, dar destul de nesemnificativ, si se vedea la o observatie atenta. Lanturile nu mai erau asa de tensionate (cel de axa cu came spre pompa de inalte), mai balalau erau cel la masina cu service mai rar. Niciuna dintre masini nu avea zgomot specific de distributie, nici la cald, dar mai ales la rece. Le-am ascultat cu stetoscopul auto pe ambele, inainte de inlocuire, la rece. Dupa inlocuire, motorul trage parca o idee mai bine datorita curatarii admisiei, plus ca are un sunet o idee mai redus, mai mult ca sigur datorita distributiei. Repet, nici inainte nu sunau rau, dar suna o idee mai lin dupa inlocuire distributie. Mecanicul zicea ca ambele masini ar mai fi dus macar 20-30k km in conditiile in care oricum schimb uleiul la fiecare 10k km in Romania, dar ambele masini sunt luate la mana a doua, din strainatate, si instoria nu mai poate fi data inapoi. Daca are cineva nevoie de poze, pareri, informatii, lasati-mi pm si va dau nr de whatsapp/farcebook, imi vine foarte-foarte greu sa comunic pe forum, nu imi importa mesajele pe mobil, si trebuie sa intru din browser..3 points
-
Salut , dupa ceva timp in care am pierdut noptile incercand sa aflu cat mai multe despre anumite modele , in februarie am cumparat intr-un sfarsit primul meu BMW , un E90 320d 2006 , motor M47 . Masina am cumparat-o din tara , cu 206xxx km . Fostul propietar a achizionat-o din Germania in 2012 . I-am facut mai multe teste in urma carora kilometrii cica ar fi reali , tind sa cred ca sunt pentru ca masina parea ingrijita la prima vedere si merge bine . Masina nu a fost foarte dotata din fabrica dar fostul propietar este si el pasionat si a mai imbunatatit-o pe parcurs . Cam acestea sunt dotarile din fabrica : Vehicle Identification Number WBAVC31050VC61334 Type VC31 Model 320d Ol - EUR Development Code E90 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/b7 Lemon - LCB7 Production Plant LEIPZIG Production Date 2006-10-09 321 Exterior Parts In Body Color 4AG Interior Strip Titan. Dull 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 200 Diesel Particle Filter 226 Sports Suspension Settings 249 Multi-function For Steering Wheel 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 465 Through-load System 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 507 Park Distance Control (pdc), Rear 520 Foglights 534 Automatic Air Conditioning 606 Navigation System Business 677 Hifi System Professional 710 M Leather Steering Wheel 8SP Cop Control 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation 934 Winter Tyres On Lt/aly Wheels 969 Request Navigation Dvd On Shipping Eu i-am pus eleronul si grilele , pe viitor as vrea : -retrofit navigatie CIC -retrofit pilot automat -retrofit senzor ploaie/lumina -ornamente praguri M Si altele probabil care nu-mi vin acum , oricum , bani sa avem ) Astept pareri (rele , bune , nu conteaza) . Niste poze : http://i.imgur.com/jDbnifP.jpg http://i.imgur.com/8bwFemP.jpg http://i.imgur.com/2SX8Fcx.jpg http://i.imgur.com/UBz9c1f.jpg http://i.imgur.com/KNQdZXg.jpg http://i.imgur.com/wGQkTmy.jpg http://i.imgur.com/VKhFmpS.jpg http://i.imgur.com/6TlPp0b.jpg http://i.imgur.com/YAFFo3r.jpg http://i.imgur.com/HTblaKn.jpg2 points
-
Merci fain @adi v! Ieri a fost putin timp alocat si pentru cateva cadre in fata unei primarii unde mi-a placut sa ma relaxez cu aparatul in mana pe langa...2 points
-
@WIN60 & @harsh - corect, suntem pe aceleasi idei, pe luna viitoare imi doresc sa montez si botul de m5, momentan are prioritate revizia schimbului de distributie, iar dupa va urma si schimbul de look. Intre timp, spatele asa cum se vorbea, a fost reimprospatat cu bara revopsita si difuzorul intr-un gri mult mai inchis + perla. Totodata, a fost din nou rasfatata cu mici corectii de lac + protectii de conservare a lucrarii si un luciu cat mai intens, s-a procedat astfel: - 1-2 pasi cu rotativa + HCC 400 + Quantum galben - 1 pas cu rotativa + PF2500 + Quantum verde - 1 pas cu DA + PF 2500 + Quantum verde - 1 pas cu DA + Wolf Nano Glaze - Wolf Chemicals Mystery Juice SiO2 protection - Wolf Chemicals Nano QD pe geamuri exterioare - Nanolex Trim pe cele cateva chedere exterioare - Carpro Perl pe chederele interioare - detailing rapid interior (Wolf Chemicals Interior dressing) - curatare si dressing rapid motor - curatare/protectie piele (APC 1:20 + Gyeon leather coat)2 points
-
Daca e ok, as vrea sa fac un thread cu tot ce e nevoie pentru un astfel de upgrade, ca sa fie toate informatiile in acelasi loc. In primul rand, sistemele de sunet disponibile pe E90 sunt: - Standard are 4 canale, 6 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 2 subwoofere 160mm, fara amplificator. (poate fi identificat usor, este prezent cand masina nu are tweetere). Puterea variaza in functie de HU. Poate fi 4x15 (radio), 4x25 (M-ASK), 4x40 (CCC). - Hi-Fi are 4 canale, 10 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 4/2 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator. Puterea este de 2x 40W (subwoofere) + 4x 25W. (2 ohmi toate) - Harman Kardon Logic 7 are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Logic7. Puterea este de 2x 70W (subwoofere) + 7x 40W. (4 ohmi subwoofere, 2 ohmi restul) - Individual are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Dirac. Puterea este de 825 watti. - Standard foloseste HU pentru amplificare. Din cauza asta, este un compromis mare, mai ales in lipsa tweeterelor. - Hi-Fi trimite semnal analog balansat catre amplificator. Este cel mai usor de upgradat, toate firele sunt trase. Amplificatorul se poate inlocui direct cu unul care suporta intrare analog balansata. - Logic 7 si Individual folosesc semnal digital din HU. Sunt mai greu de upgradat, trebuie facuta codarea la Hi-Fi pentru a inlocui amplificatorul. In postul urmator o sa detaliez cu codurile de piese necesare upgradeul de la Standard la Hi-Fi/Logic7/Individual, pentru ca trebuie schimbate mai multe.1 point
-
Salut Am si eu anumite nelamuriri legate te utilizarea cutiei de viteze ZF cu padele , si anume : Pornesc de la constatare ca masina se comporta diferit atunci cand cutia de viteze este in S fata de D . 1) atunci cand sunt cu masina in "D" si apas pe padele ... intra automat in "manual" ... iar apoi in functie de stilul de mers revine in "D" automat . 2) atunci cand dau masina din schimbator in "S" si apoi apas pe padele ..trece in " manual " ... apoi singurul mod in care pot reveni in "D" este sa mut fizic schimbatorul de viteza . Nedumeriri : 1) stie cineva daca apasand pe padele atunci cand este in "D" afecteaza cumva cutia ? 2) este vreo diferenta in modul in care functioneaza cutia (modul in care trage masina) atunci cand apas pe padele din "D"... fata de "S"? P.S. sper ca am reusit sa ma fac inteles !!!!! Multumesc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
dupa mai multe bmw-uri in 4 sau doua portiere ,iata ca m-am hotarat sa achizitionez si un cabrio.Initial m-am gandit la e46 facelift,care desi e o masina inca foarte frumoasa,nu se poate compara cu un e93 asa ca dupa o cautare de 2-3 zile ,m-am hotarat la un e93 - N43 luat din Bucuresti (pe numere rosii) Desi niciodata n-am avut motorizarea de 2litri benzina 125 kw si nu stiam absolut nimic despre problemele specifice acestei motorizari, nivelul destul de bun de dotare m-a facut sa ma decid sa cumpar masina. La prima vedere(dupa prima mie de km) masina per ansamblu pare ok cu mici probleme pe care le-am descoperit ulterior.Cum ar fi un relanti usor neregulat ,sau o articulatie destul de slabita.Probabil si din cauza rotilor pe 18" echipate cu cauciucuri Runflat .Unde mai pui ca la balans sau denivelari ,am un scartait enervant de undeva din zona puntii spate.Dar acestea sunt probleme mici usor rezolvabile ,care nu pot umbri placerea de a conduce un cabrio ca dotari conform vin-ului: 1CB Co2 Content 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 502 Headlight Washer System 520 Foglights 522 Xenon Light 548 Speedometer With Kilometer Reading 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 2C6 L.-a. Wheels Star Spoke 189 Mix Tyres 249 Multi-function For Steering Wheel 302 Alarm System 320 Model Designation, Deletion 387 Wind Deflector 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine 4AE Armrest Front Retractable 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 507 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 540 Cruise Control 563 Lights Package 609 Navigation System Professional 620 Voice Input System 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. 676 Hifi Loudspeaker System 7RR Dynamics Package 7RS Comfort Package 704 M Sport Suspension 710 M Leather Steering Wheel 8SP Cop Control 8S3 Automatic Lock When Driving Away 843 Engine Design 863 Europe/dealer Directory 868 Language Version Dutch 877 Deletion Cross-over Operation 886 Dutch / On-board Documentation Edit: pozele sunt facute de fostul proprietar nu-mi apartin.1 point
-
Si eu iti recomand tot pe bare. Nu iti sta in cale si imediat se da jos. La cel ce de monteaza in spate sa iei in vedere ca tot praful si mizeria care le arunca masina se vor pune pe bicicleta1 point
-
Personal folosesc Thule 591, si nu as recomanda unul pus pe capota portbagajului. Nu cred ca e gandita sa tina 2 biciclete (care au in jur de 25 kg impreuna) plus greutatea suportului. Daca tot zici ca nu il vei folosi asa des, ai in vedere si faptul ca se monteaza/demonteaza ceva mai greu ca unul care vine pe masina, si poate nu vrei sa te incurce la fiecare deschidere a portbagajului. Al meu are 3 cleme si apoi il ai in mana. Daca tot vrei in spate, ai in vedere si unul care se prinde pe nuca de tractare. Un carlig aftermerket (daca nu ai deja) e simtitor mai ieftin ca un set de bare transversale. Avantajul la bare, e ca mai poti pune si altceva pe ele decat suport de bicicleta. A.1 point
-
1 point
-
Salutare, Revin cu noi detalii, si implicit solutionarea "Problemelor" Am fost azi la service pentru inlocuirea celor doi senzori de pe pompa (DSC Presure Sensor), crezand ca aceia sunt problema. Insa, nici dupa schimbare, problema nu a disparut. Asa ca m-am gandit sa fac o aerisire a sistemului de franare vazand ca pedala este foarte moale... Zis si facut, ne-am apucat, doar ca in timpul "procedurii" am observat o scurgere de lichid undeva langa rezervor Asa ca, am stiut sigur ca aceea poate fi o problema majora . Am Schimbat conducta, care curgea, si am rezolvat TOATE problemele acum.... Nu mai am martori aprinsi, am frane bune, si nici masina nu mai da sa se repeada pe masina din fata cand mut din N in D Sper sa ma tina mult si bine )1 point
-
Tu crezi ca la o masina din 2004 mai sta proprietarul sa faca reviziile la reprezentanta? Mai bine o testezi tu la un service de incredere decat sa cauti istoricul. Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk1 point
-
N.am mai scris de mult pe aici Masina e tot la mine,a primit triplele de lci, toba cu doua iesiri ,si un set de jante noi pe doua latimi,ceva mai mici 18 "si mai usoare.1 point
-
in bugetul asta nu cred ca gasesti cu sub 100k km.1 point
-
atentie la interiorul bej, daca te urci cu blugi noi se ia toata culoarea pe scaune, in rest e optiunea ta , clar 5 e mai spatioasa ca 31 point
-
Mai prietene, codeaza modulul, dar eu iti spun sa nu te astepti sa iti consume un F10 automat, 9 in oras si 5 exraurban. Iti spun eu sigur ca sub 10 nu o sa scoti niciodata in oras, iar in exterior nu vei scoate niciodata 5. Consumul asta ma refer la un plin de motorina, nu asa pe distanta scurta. In oras vei scoate undeva intre 10 si 12, depinde de vara / iarna, trafic, cat de scurt este drumul. Iar in exterior vei avea un consum intre 5,5 - 6,5, la fel in functie de vara / iarna, panta drum, etc. Eu iti spun din propria experienta, eu am un F11 525d. In ian. 2017, la un drum de Brasov - Viena, am scos 6.2 la dus Brasov - Viena si am plecat noaptea, ca sa fie drumul liber, iar la intoarcere din Viena, pana in Brasov, am scos 5.9. Iti spun toate aceste lucruri, ca daca te iei dupa ce se discuta pe forum, o sa ajungi sa consumi bani pe testere + alte prostii, de te ia durerea de cap si pana la urma o sa vinzi masina, crezand ca este stricata. Tu de curand ti-ai luat masina, inca nu esti obisnuit cu ea, cu timpul te vei acomoda cu masina si vei sti sa o folosesti, ca sa ai un consum cat mai bun. Oricum retine, consumul il faci la un plin de conbustibil, nu asa la 50 - 100 km. si gata te sperii de ce iti arata pe bord. Si reseteaza calculatorul la fiecare alimentare, nu fa si tu cum fac unii, nu isi reseteaza calculatorul de 3-4000 km. si se lauda ca au consum de 8, cand in realitate nu este asa.1 point
-
Nu vĂŁ mai bateți capul cu explicatii pentru cĂŁ tot nu va pricepe cum functioneazĂŁ un motor,oricum e foarte tânĂŁr si dornic de senzații tari ,circuitul lui fiind tot strada . Și Doamne-ferește sĂŁ dĂŁm bot in bot cu el.1 point
-
1 point
-
1 point
-
adrian sto, chiar este tampita intrebarea ta si fara rost.si pe circuit daca scoti o masina, tot e nevoie de o protectie a motorului....ca nea caisa sa nu il tina pe rosu ckh, probabil vrea un F30 316i1 point
-
1 point
-
am montat si oglinzile de M3 .....in viitorul apropiat urmeaza camera de High Beam Assist1 point
-
1 point
-
Daca vrei sa mergi pe aftermarket ET-ul este mai putin important cand vorbim de XDrive atat timp cat anvelopa/janta nu-ti ating parti ale caroseriei. Pentru ET sunt niste marje in care te poti incadra si tin doar de cat de macho arata masina. Important la XDrive este ca circumferinta anvelopelor sa nu aiba mai mult de 1% diferenta intre puntea fata si puntea spate pentru ca afecteaza diferentialul electronic- asta-i ce spun ei oficial. Daca mergi square setup atunci nu e nici o problema din punctul asta de vedere. Daca mergi "staggered" si ai latimi de janta diferite pe fata si pe spate trebuie sa alegi anvelope care sa respecte regula de mai inainte.Drept este ca BMW da cu regula de pamant cand iti echipeaza de exemplu F10-ul 535xi/550Xi din fabrica cu 245/40/R19 fata si 275/35/R19 spate cand de fapt spatele ar trebuie sa fie 285/35/19. Majoritatea dealerilor BMW cand le pui catalogul Michelin cu diametrele si circumferintele anvelopelor de dimensiunile respective ridica din umeri si dispar lasand ca singur raspuns ca asa recomada BMW...raspuns care e ... just bull shit.1 point
-
Posibil sa fie si din calitatea uleiului. Eu folosesc doar Liqui Moly 5w-40 TOP TEC 4100. Am mai auzit la cineva ce folosea CASTROL si ii papa ulei si se imbacsea repede filtrul-1 points
-
Nici nu sunt 4334 de topicuri deschise pe tema asta.. e mai simplu sa intrebi si sa primesti pe tava tot, nu? Lenea asta.. Apoi o sa zica ia uite ce ciobani aia pe bmwclub nu ajuta omul..-1 points
-
Search pe forum/google. Esti cam certat cu search ul se pare. Sutn deschise 1000 topicuri pe tema asta. Pe scurt, vrei sa iei un 320d si sa ii faci soft si dpf off, il faci de 220 de cai, ii dai in gura 1 an crezand ca ai masina sport si apoi deschizi topic pe forum ca s-a rupt distributia sau s-au topit cuzinetii. Am facut o predictie fastforward ca sa te scutesc sa mai deschzii alte topicuri )) deci da, fa soft la diesel sau benzina si ai masina de curse.-1 points
-
Pentru ca uneori as vrea sa o scot pe un circuit si m-ar enerva treaba asta foarte tare... Serios? O dam in arogante acuma? Daca nu ai un raspuns la ceea ce am intrebat eu (si am intrebat chiar foarte politicos si am motivele mele si chiar daca nu am motive si eu vreau un lucru, e treaba mea de ce il vreau), nu vad de ce trebuie sa te bagi in seama total aiurea, crezi ca dovedesti ceva, cum esti mai destept, mai avut sau care e treaba defapt? Te rog sa imi raspunzi frumos daca ai habar sau daca te-ai lovit de treaba asta, daca nu ... vezi ca mai sunt vreo cateva sute de topicuri pe forum unde poti sa te bagi in seama total random!-1 points
-
...cine ar vrea/putea sa plateasca pentru un telefon (iphone) pe care de fapt sa nu il ai (poti demonta, repara unde si sa faci ce vrei tu cu el..)? Asta este iPhone-1 points
-
S-o stapanesti sanatos, cat mai multi km fara probleme. Referitor la bara din fata pb au facut-o mai simpla ca sa sa vanda M line si alte echipari... Combinatia piele(nat/sintetica)+textil e grozava. Imi place textura pare durabila. As alege la fel. Nu-mi place volanul pare prea "gras" cel anterior M avea un aspect mai suplu/sportiv Am vazut un G30 expus pe un aeroport. Aceeasi culoare(superba) dar cu M packet, jante de 20" (avea franele M, discuri/etriere enorme) interior cu lemn(nervuri mai vizibie), scaune sport textil+alcantara. Impressive. Am facut o config de asta 520d transmisie manuala si mi-a iesit 55k euro cu un 10% reducere nu e rau. Pot sa-mi iau iar masina de firma(leasing operational) dar deocamdata am un F36 propriu(fosta masina de firma, cumparata cand am sch locul de munca). Cred ca G30 e ultima sansa pt mine sa-mi iau un Bmw saloon cu transmisie manuala. Desi e oferita doar pe 520d, atfel ma uitam a motorizari mai mari. Citeam un interviu cu un responsabil de la Bmw si spunea ca vor renunta a manuale (cel putin de la seria 5 in sus ) in viitor datorita cererii scazute. Plus ca masinile lor tind spre it home appliances. Trendul asta e la toti producatorii premium. Eu totusi vreau o masinarie pe care sa o conduc/controlez. Nu sa apas pe butoane ca la o masina de spalat si sa faca chestii pentru mine. Da o sa aiba manuale pe modele de nisa M, merci dar nu dau 65k + euro pe o astfel de masina. Pb in viitor ma voi orienta spre alte marci care se adreseaza inca entuziastilor si nu la preturi astronomice. Bmw a devenit o masina de status, condusa la prima mana mai ales de "costume". E de inteles economic orientarea producatorului. Eu prefer textila si/sau alcantara, vreau sa evit racire/incazire in scaune o alta chestie de reparat.-1 points
-
Salutare. Stie cineva daca se potriveste modulul care comanda electroventilatorul, de la e46 la e90?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu te gandi la distributie, eu am 280k. si e lantul tun, ii dai ulei Castrol LL04 la 15K. si nu ai treaba de motor.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00