Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/16/17 in all areas
-
NIKON CORPORATION NIKON D610 10/8000s ƒ/2 ISO400 85mm - exif-ul din ultimul cadru. In principiu folosesc cateva lentile fixe la diafragme cat mai deschise De exemplu la aceasta facuta ieri in drum spre Gura Humorului, am folosit un Sigma Art de 20mm / f1.42 points
-
Salutare dragi colegi! Dupa o lunga absenta, atat de pe forum cat si din lumea BMW, ata ma trage inapoi catre aceasta marca. In ultimele luni am facut test drive cu destule masini si anume: 120d hatchback, 320d sedan, F10-520d, C-class coupe, C-class sedan, E-class sedan, VW golf 7, Audi A3 hatchback si sedan...insa am sfarsit prin a comanda un G30 520d Finalistele ramasesera seria 3 F30, seria 5 F10 si noul E-class, care m-a impresionat intr-un mod extrem de placut (nu dati cu pietre). Diferenta de pret dintre F30 si F10 mi s-a parut destul de mica, intre masini configurate similar, iar combinat cu aparitia noului G30 decizia a fost luata imediat. Din review-urile de pana acum pare un progres fata de F10, atat dinamic cat si dpdv al calitatii materialelor folosite, desi recunosc, bordul anterior cu navigatia inclusa imi placea mai mult ca aspect. Abia astept sa o scot la o plimbare! Asadar, masina ce urmeaza sa fie livrata (sper) undeva la mijlocul lunii martie, are urmatoarea configuratie: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Momentan doar cateva poze teaser, din configuratorul online!1 point
-
1 point
-
Salut , dupa ceva timp in care am pierdut noptile incercand sa aflu cat mai multe despre anumite modele , in februarie am cumparat intr-un sfarsit primul meu BMW , un E90 320d 2006 , motor M47 . Masina am cumparat-o din tara , cu 206xxx km . Fostul propietar a achizionat-o din Germania in 2012 . I-am facut mai multe teste in urma carora kilometrii cica ar fi reali , tind sa cred ca sunt pentru ca masina parea ingrijita la prima vedere si merge bine . Masina nu a fost foarte dotata din fabrica dar fostul propietar este si el pasionat si a mai imbunatatit-o pe parcurs . Cam acestea sunt dotarile din fabrica : Vehicle Identification Number WBAVC31050VC61334 Type VC31 Model 320d Ol - EUR Development Code E90 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/b7 Lemon - LCB7 Production Plant LEIPZIG Production Date 2006-10-09 321 Exterior Parts In Body Color 4AG Interior Strip Titan. Dull 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 200 Diesel Particle Filter 226 Sports Suspension Settings 249 Multi-function For Steering Wheel 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 465 Through-load System 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 507 Park Distance Control (pdc), Rear 520 Foglights 534 Automatic Air Conditioning 606 Navigation System Business 677 Hifi System Professional 710 M Leather Steering Wheel 8SP Cop Control 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation 934 Winter Tyres On Lt/aly Wheels 969 Request Navigation Dvd On Shipping Eu i-am pus eleronul si grilele , pe viitor as vrea : -retrofit navigatie CIC -retrofit pilot automat -retrofit senzor ploaie/lumina -ornamente praguri M Si altele probabil care nu-mi vin acum , oricum , bani sa avem ) Astept pareri (rele , bune , nu conteaza) . Niste poze : http://i.imgur.com/jDbnifP.jpg http://i.imgur.com/8bwFemP.jpg http://i.imgur.com/2SX8Fcx.jpg http://i.imgur.com/UBz9c1f.jpg http://i.imgur.com/KNQdZXg.jpg http://i.imgur.com/wGQkTmy.jpg http://i.imgur.com/VKhFmpS.jpg http://i.imgur.com/6TlPp0b.jpg http://i.imgur.com/YAFFo3r.jpg http://i.imgur.com/HTblaKn.jpg1 point
-
Cand am avut la Arad anul trecut 304CP am scos 13,4s si din intamplare am cazut la start in calificari cu un M3 E46,el a scos 14,1 dar spunea ca ar avea ceva probleme dar pe youtube M3 E46 stock nu am gasit sa scoata sub 13,9s.Aici ai video cu mine si M3-ul: De aceasta data daca nu apar probleme ma astept sa merg sub 13-12,9s.S-a mers cu 360CP 12,9s cu configuratie asemanatoare ca a mea doar ca masina era sedan si ceva mai usoara. Facem pregatiri pentru etapa de la Arad care se tot amana,s-a amanat weekendul trecut iar acum sunt sanse sa se amane iar din cauza vremii... I-am schimbat uleiul,filtrul de ulei si curatat filtrul de aer,pe viitor intentionez sa iau si un filtru combustibil sport. Asa arata filtrul de aer cand a fost dat jos de pe masina in urma a 2 luni de folosire(aprox 2000 km): Asa arata filtrul dupa ce l-am curatat(l-am curatat cu jumatate de solutie din kitul de curatare si parca nu se vedea mare diferenta asa ca am apelat la Pur si a iesit ceva mai bine,tot nu sunt 100% de cum s-a curatat dar asta este,cand l-am vazut ca a inceput sa se albeasca din rosu am crezut ca ceva nu este in regula): Asa arata filtrul dupa ce l-am dar si cu uleiul de protectie,acolo se afla culoarea rosiatica care o stim cu totii:1 point
-
Si eu am Thule freeway 968, pentru 3 biciclete, pare destul de ok. Inca nu l-am folosit, nu am apucat sa ies cu el - dar la banii respectivi parea cel mai ok. Ca sa nu ai probleme, poti pune 2 bucatele de folie transparenta in locul unde stau tampoanele alea de cauciuc pe capota portbagajului, in felul asta nu o sa se zgaraie, iar folia nu o sa se observe. Pe aia cu deplasarea usii nu cred ca s-a petrecut in conditii normale de utilizare. In primul rand cand ai 2-3 biciclete, mergi mai usor, mai ales unde e drumul prost. Daca ii dai pana iti sar bicicletele dupa tine, e normal ca ceva rau o sa se intample. Varianta pe carlig ar fi mai ok, dar implica alte costuri, plus ca strica aspectul masinii in anumite cazuri. Iar un carlig detasabil e si mai scump ca unul normal.1 point
-
Deci, mi-am pierdut ceva timp, dar a meritat. Ia uita-ti-va voi la nea Romika asta ce ii face la ala cu masina din Arad. https://www.youtube.com/watch?v=wEmHZ37EqUw Deci, eu in timp ce ma uitam la video, imi venea sa intorc capul, sa vad ce face AR, ma loveste sau nu.. Dar asta e si mai tare: https://www.youtube.com/watch?v=Aec5ZEXMkG4 Uite-l cum intra intr-o masina.. El se mai agita nevoie mare ca i-a indoit unul oglinda, si uite ce i-a facut la asta.. Romeo, te rog eu sa predai permisul, camera poti sa o pastrezi pentru tine, plimba-te cu altii daca vrei. sa nu cumva sa imi iesi in cale pe sosea.. Ai tot urmarit sa nu te loveasca vreunul, pana la urma ai lovit tu doi.. Ptiu, camera e de vina. O vand pe a mea, vrea cineva?1 point
-
As pleca oriunde cu masina,o simt ca este foarte legata,mai ales afara unde chiar sunt autostrazi nu ca la noi.Daca este sa se strice se strica si una stock nu doar ca este modificata...De cand am inceput modificarile la motorul de 3.0d nu am avut nici o problema de tip mecanic,sa imi bubuie vre-un furtun,sa imi bubuie turbina sau motor,sa fiarba apa sau orice alta piesa. Conteaza si la cine faci unele modificari,probabil ai auzit de cazuri ca dupa un soft a bubuit turbina sau etc,clar softul ala nu era de la CompleteChip.1 point
-
Si care e secretul ? E foarte greu sa citesti un regulament si sa il respecti. E foarte greu sa citesti si un titlu al unui topic....imi vine sa jignesc maxim!1 point
-
1 point
-
Scurt update dupa drumul de 2000km pana in tara: I love this car! :heart: Am facut primii 1700km in 15 ore, pana la Alba Iulia. Pe autostrazi puterea este absolut suficienta. Desi nu te apasa in scaun ca un 3l diesel, urca frumos pana la 200km/h. Pe Dealul Negru mi-ar fi placut un M550d... Scaunul inca mi se pare un pic inconfortabil pe distante mari, ingust si cam tare. Frane excelente la utilizare normala, n-am avut situatii extreme, deci nu ma pot pronunta. Zgomotul la vant e acceptabil si habitaclul e super bine izolat de exterior...la drum lung e odihnitor sa nu iti vajaie constant ceva in fundal. Suspensia e perfecta pentru autostrada, tine masina stabila si iti da un feeling de siguranta. In Bucuresti suspensia asta M parca e prea mult, chiar si cu rotile pe 17" si anvelope non-runflat...cred ca ar fi fost faina suspensia adaptiva, sa o pot seta pe comfort in oras. Navigatia merge brici, m-a scos dupa Viena prin niste sate, sa ocoleasca 20km de blocaj pe autostrada unde stateam minim 2 ore... 6000km and counting :hyper:1 point
-
Primele impresii dupa 15 minute de stat in ea si vreo 500m parcursi in cautarea unui loc de parcare Izolatia fonica este excelenta, dupa parerea mea peste cea din F10. Motorul nu se aude aproape deloc si cand inchizi usa iti da impresia ca te-a rupt de realitatea de afara. Sa vedem si la viteza pe autostrada cum se comporta. Absoarbe denivelarile foarte bine, chiar si cu suspensia M, dar e drept am anvelope pe 17" cu balon de 55. Volanul M se simte foarte bine in mana si scaunele par confortabile. Materialele sunt de calitate, cu mici exceptii pe la unele butoane unde plasticul putea fi mai ok pentru clasa asta si nivelul de pret. Sistemul audio HiFi suna binisor la prima testare (cu un stick cu mp3-uri) dar in continuare regret ca nu am pus HK...ar fi trebuit sa iau pachetul cu Navi Professional care era cam scump. Ecranul de la navi business arata bine si nu lasa impresia aia ca la F10 ca spatiul conceput e mai mare si au mai bagat ei ceva umplutura de plastic. Sunt convins oricum ca in mare parte a timpului voi folosi google maps pe telefon Usile par in continuare ca nu se inchid asa cum te-ai astepta, fara sa folosesti forta excesiva. Daca ar fi sa o configurez din nou as bifa soft close-ul care nu e extrem de scump si probabil ar rezolva acest mic inconvenient. Negrul ala lucios al trimurilor deja imi sta pe creier, fiecare fir de praf se vede pe el...nu mai spun de urme de degete. Bordul ma asteptam sa fie analogic, old school cu limbi si cadrane, dar e digital. Nu pot sa spun ca ma incanta maxim chestia asta, dar pare modern asa. Inca un lucru pe care il regret e ca nu am pus proiectoarele, care desi nu le-as fi folosit probabil niciodata, ar fi schimbat un pic look-ul frontal...si costau doar 210 euro. Incerc sa ma dumiresc cum naiba se ridica placajul ala din portbagaj sa ajungi la locul rotii de rezerva, pentru ca nu are nimic de ridicat, o gaica un maner ceva. Sper sa nu-mi fi luat teapa si de fapt ala sa nu se poata ridica, daca nu configurezi din fabrica masina cu roata de rezerva slim.1 point
-
1 point
-
Dupa mica modificare de la turbina,montarea filtrului K&N si refacerea softului masina a reusit sa scoata 387CP si 826Nm. Acesta este record national pentru E46 330d incepand cu data de 26.02.2017 ! Aceasta putere este pura fara methanol! Ieri am fost sa iau masina de la Iasi iar cand am ajuns acolo ne-am hotarat sa facem un run si cu methanol,masina a scos aproximativ aceeasi putere si cuplu de 850Nm dar cu foarte mult fum...ceva in instalatia methanolului nu este bine,ori methanolul,diuzele sau setarea instalatiei,cel mai probabil va fi definitivata la vara cand voi putea sa o incerc fara probleme si ar trebui sa sara de 400CP,pana atunci cam acestea sunt rezultatele. As mai avea ceva resurse pentru inca 30CP din motor fara methanol care ar implica costuri destul de mari dar momentan astept sa vad cum se prezinta in aceasta setare. Acesta cred ca este punctul maxim care se poate atinge in acest moment si cum am spus si la inceputul proiectului acum vre-o 3 ani ca atunci erau wow 300CP,acum 400Cp sunt wow cine stie ce target va fi peste cativa ani. In urmatoarea perioada masina va tine o dieta cu carbon,aranjarea unor detalii de design si ceva tuning audio. Problema care ma tinea pe loc la 350CP dupa cum am spus ca voi spune cand voi avea rezultatul final era senzorul de pe rampa care il schimbasem cu altul care ar fi trebuit sa citeasca o presiune mai mare dar la care nu se cunostea calibrarea corecta,la schimbarea acestuia cu cel stock din nou masina a inceput sa faca putere. Vreau sa multumesc iar : -CompelteChip Iasi (Dragos Stacescu) pentru profesionalism,timpul acordat,un om cu un caracter impecabil si dupa parerea mea cel mai bun softist din tara -Bogdan MBI(Haplea) pentru turbina care in sfarsit si-a gasit setup-ul corect -Nasi(DGH) pentru mecanica,rabdare si tot timpul acordat -Costin(ZPX) pentru toate sfaturile -Dani CSL pentru tot ce inseamna traseu intercooler,flanse,evacuare,sablare -Tuturor celor care mi-au dat un sfat bun intentionat1 point
-
Cand o sa iti comanzi tu poti sa iti iei chiar verde. Nu ii inteleg pe astia care dupa ce vad ce si-a cumparat omul incep ei cu ce optiuni ar fi pus in plus si ce culori ar fi ales. Si vezi ca naibii se scrie cu doi i.1 point
-
Trebuia sa o pui aici de acum cateva luni cand ai pus-o pe autovit, ca ai mai multe sanse. Bafta la vanzare !1 point
-
Nu, dar pe bune , de manual a auzit careva, asta inainte de a deschide un TOPIC nou ??!!? Sunt intrebari , care indiferent cat de imbecil poti fi in ale BMW-ului , nu prea isi au rostu sa le pui. Dau un exemplu celor ce pun intrebari FOARTE prostesti despre dotari : ACCESEZI BMW.ro > INTRII LA POSESORI > MANUALE DE UTILIZARE > TE INSCRII ACOLO SI IN 2 SAPT MAX AI MANUALU ACASA pe DVD. (Toate aste daca habar nu ai de limba engleza, ptr ca poti down un manual in lb engleza in max 5 min de pe net) Mai mult decat atat, sunt topicuri in care s-a mai vorbit de asa ceva. Ideea a asa , ptr dynamic xenon (ala de bate in curbe - pe romaneste) , ai lupa dinspre interiorul farului cu striatzii verticale => ai cornering lights/ kurve licht . Il ai simplu adica opac, nu vezi niciun bec acolo => ai ghicit, nu e dynamic , e simplu ! :sorcerer::sorcerer::sorcerer::sorcerer: Dynamic xenon functioneaza DOAR in pozitia selectorului blocului de lumini numai pe A (auto), noaptea cand tragi de volan la viteze mici ! - Clar ?!?-1 points
-
Eu as fi ales alta culoare decat negru, e al naibii de pretentios. http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2016/10/BMW-G30-5-Series-M-Sport-exterior-42-750x500.jpg-1 points
-
Oricum viitorul vine si pe textil...aka range rover velar unde tapiteria cea mai scumpa este textila..deci full piele sau nu, la o masina de genul acesta nu prea conteaza, pt ca nu este tapiterie textila ce se pune pe renualt dacia chiar si vw. Si eu prefer alcantara pe mijloc,pt ca pielea ma obliga clar sa am incalzire/racire stationara sau climatizare in scaune-1 points
-
Salut, mi-am cumpĂŁrat de curând un BMW E90 din anul 2006 și am o problema cu portbagajul, nu se deschide când ĂŽncerc sa-l acționez manual.Cand dau de pe butonul din telecomanda merge dar nu ĂŽntotdeauna.Ma puteți ajuta cu o pĂŁrere sau un sfat????-1 points
-
Dupa cum spune si titlul vand un Bmw 635d fabricat in 23.09.08 cu 131.800km .Este masina tatalui meu ,dar pentru ca nu are cont aici ma ocup eu de vanzare. Masina a fost cumparata in martie 2012 de la reprezentanta BMW din Udine Italia cu 78.000km. Masina se vinde cu 2 seturi de jante: cel de vara pe 19 apare in poze,cel de iarna pe 18 model 184M. La masina au fost schimbate urmatoarele: -Galerie de admisie (OEM) -Fulie motor(Corteco cred) -Placute fata + spate(ATE) -Cot dreapta intercooler(OEM) Optiuni:Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S346A Chrome Line exterieur S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S676A HiFi speaker system S1CAA Selection of COP relevant vehicles S2PAA Lug bolt retainer S2SFA BMW LA wheel, star spoke 249 S2TBA Sport automatic transmission S302A Alarm system S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S481A Sports seat S4BKA Alum. interior strips ground lengthwise S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S616A BMW Online S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6UHA Traffic Information S6VBA CCC allocation S710A M leather steering wheel S775A Headlining anthracite S845A Acoustic belt warning S855A Language version Italian S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S884A On-board literature, Italian S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S928A Tire control Serie de sasiu:WBAEA71090CV17562 Pretul este :22.400Euro Telefon:0745139815 http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a3d7b8465187146.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/342d9f465187150.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/3faa5b465187153.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/07fc1b465187154.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a74784465187159.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/45d6f0465187163.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/40b556465187169.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/4476bb465187174.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/dd5811465187178.jpg-1 points
-
Foarte ingrijita masina pentru numarul de km ... Singuru upgrade care trebuie sa il faci acuma e sa treci de la sistemul CCC la NBT si sa uiti de CIC, poate chiar la EVO.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00