Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/18/17 in all areas

  1. Nasol, motorul e compromis daca n-a mai avut ungere. Totusi nu s-a apris martorul de ulei cu rosu inainte? E bine ca ne-a lamurit Paul ca se misca segmentii si cilindrii.......
    2 points
  2. Nu stiu ce sa zic dar mie Motul fata de original BMW mi se pare mai subtire.. si sa nu mai zic la e60 535d am luat Motul si am primit Motul contrafacut )
    1 point
  3. Am putea spune ca am terminat rodajul
    1 point
  4. Am inteles , si fenomenul asta se intampla cand uleiul intra prin admisie si tu nu ai control ca iti intra in cantitati mari o data cu aerul , dar daca intra prin injectoare atunci intra in motor intr-o cantitate controlata de injectoare care de ex la relanti este o cantitate foarte mica , daca tu nu ii dai comanda la injectoare sa deschida debitul de ce ar creste asa brusc. Banuiesc ca masina are system de injectie common rail , care este controlat de injectoare , nu sustemul classic cand debitul este controlat de pompa. Daca sistemul este classic atunci foarte probabil sa fie cum zici , dar daca este common rail nu are voie sa se tureze la maxim fara sa ii dai din pedala, creste putin turatia dar nu la maxim.
    1 point
  5. Ai plecat dupa loc? L-ai ocolit sau cum?
    1 point
  6. Am cumparat masina acum 3 zile. Are 140000 km, am facut deja 2000 km in cele 3 zile ) si am completat 700ml pana acum. Fost proprietar folosea Motul 5w40.. eu cu motul am avut numai experiente proaste si vreau sa ii bag altceva.
    1 point
  7. Inainte sa schimbi turbina si ce ai mai schimbat tu pe acolo , trebuia sa cureti tot traseul de la turbina pana in motor : tubulatura , intercooleru , egr , admisia. Dar daca zici ca s-a intamplat aceasi chestie dupa 800km inseamna ca nici de prima data nu a fost turbine de vina si uleiul a venit de altundeva , cel mai probabil de la epurator si dupa ce s-a adunat mai mult in instalatie a fost aspirat in motor si atunci a incepe nebunia.
    1 point
  8. Asa ne place noua, saracilor, sa aspiram la masini pe care nu ni le permitem, sa le carpim, sa punem gume ieftine, sa ne zgarcim la intretine si sa ne plangem pe forum de asta. N-am gasit www.bmwpentrusaraciclub.ro si ne varsam frustrarile aici. Din pacate, v-am acaparat si in threadurile astea, postarile cu valoare pentru colegi sunt tot de la noi, saracii. Ne-ar fi placut sa avem bani sa nu ne pese de cum functioneaza lucrurile, cum putem sa optimizam o achizitie (adica tot sa ne zgarcim) sau o reparatie/intretinere. Personal, imi pare rau ca nu ne consideri demni de club. Niciodata obiectivul n-a fost informatia, cunostintele sau doamne fereste pasiunea. Eftin si bun! Asa ca @gazoby, lasa vrajeala, s-au prins toti ca te intereseaza banii si nu dai doi centi pe transmisie si slabiciunile ei. Daca te intereseaza totusi si esti din Bucuresti, ne vedem undeva sa conduci sa vezi cum schimba 8+1 de 200.000km fara vreun schimb de ulei, ca n-am avut bani. In alta ordine de idei, vinde cineva un Fiat 1.3 diesel, preferabil cutie de-aia ieftina? Fug repede sa fac un cont pe clubfiat.ro Vad ca userii mai experimentati nu prea se deranjeaza cu postarile astea. Eu sunt mai nou si nu pot sa imi controlez frustrarile. Ontopic e doar invitatia sa-mi conduci masina, sa vezi daca iti place cutia.
    1 point
  9. Ce naiba sa faca cu plastidip la masina asta? Ai venit de pe site-ul ala cu tuning de vitan?
    1 point
  10. Inainte sa o iau am citit destul de multe review-uri, am vb cu 2 persoane care au facut aceasi trecere si am mers cu cateva masini. Totusi nimic nu te pregateste chiar atat de bine pt convietuirea cu masina. Toti ziceau ca interiorul este un mare pas inapoi si calitatea este mult mai slaba. Eu am zis ca exagereaza, dar e chiar mai rau de atat. Nu cred ca am vazut masini post... 2007 care sa fie ansamblate atat de slab.. efectiv.. cred ca poti sa gasesti squeaks and craks peste tot. Masina scartie efectiv peste tot unde pui mana si apesi mai tare. E... ireal, comparativ cu seria E90 cat de slabe sunt la capitolul asta. Din punctul meu de vedere calitate interior la bmw-uri sub F10 nu mai exista. F10 inca e ce trebuie, seria 3, 1, X1, chiar si X3 stau rau la capitolul asta. Cu pozitia in masina iar e greu, E92 era ce trebuie, F30 desi e mai mare, pare mai inghesuit, spre exemplu controalele la geamuri, la coupe veneau la fix, aici e aiurea trebuie sa dau mana inapoi ca sa ajung la ele. Aa.. si ce ma dispera efectiv.. nu gasesc o pozitie ok la volan incat sa vad head-upul si informatiile de pe bord, efectiv volanul acopera o parte din informatii. Trebuie sa stai f aproape de volan si cu volanul f jos ca sa apuci sa vezi kilometrajul. Se poate trai cu asta.. dar , atentia la detalii cam a lipsit. Volanul alta buba, e basic, dar e... atat de subtire, doar la dacie mai era atat de subtire. Nu are nici o treba cu fostul volan sport de la E. Primul retrofit interior o sa fie volanul de M. A, si inca ceva, acum cu volanul asta, cu mana stanga pe volan, lovesc in genunchiul stang :hyper: La asta am roti de 16, chiar m-am bucurat, zic ca o sa fie super comfortabila... pe naiba.. se simte orice gura de canal, mai rau ca la e92 pe 17 si nici nu am runflat. Ce-i drept nu stiu ce presiune e in ele si cred ca si viteza cu care le iau e mai mare. In rest nu sta pe drum ca E92, ala avea 255 pe spate aici am 205. Avand in vedere asta, nu le compar, dar din ce pot sa imi dau eu seama, sta si ea bine pe drum si cu un set de 17 cred ca e ce trebuie. Acum, are si ea partile ei bune, dotarile o fac sa iasa in fata destul de mult si sa merite, pe noapte e cea mai tare masina pe care am condus-o, consumul e ff bun, iar cutia automata face toti bani. Banuiala mea e ca orice motor ai pune pe ea, chiar si 318d se misca bine din cauza cutiei. (chiar am condus unul si a fost mai mult decat ma asteptam). In depasiri acolo unde conteaza gen 80-120 e mult mai rapida decat fosta. In ture mai inalte, intr-adevar nu e asa fun ca un motor pe benzina. Mi-ar fi placut mult 328i.. dar la ce viteza medie am eu.. e foarte ok si asta. De motor nu imi pare rau. Zgomot de distributie nu are, cutia schimba perfect. Ca si o concluzie, dupa cum am spus si in topicul cu e92-ul, daca exista un E92 cu motor de 28i, cu automata asta, head up si dechidere automata a portbagajului, aia era masina ideala pt mine.
    1 point
  11. Da, du-te la ala. Dar vezi sa vorbesti frumos cu el, ca ii sare cam repede tandara. ðŸËĹ
    1 point
  12. http://s17.postimg.org/xikt5qi33/P1000873_Medium.jpg http://s17.postimg.org/8rv4rx2q7/P1000874_Medium.jpg http://s17.postimg.org/5jqnevggf/P1000879_Medium.jpg
    1 point
  13. frate, m-am pisat pe mine de ras ce avatar ai. nu mai pot sa ma opresc, e cel mai tare
    1 point
  14. Incepem ? Chiar si Duralube sau orice alt aditiv intra in aceeasi categorie a povestilor gospodaresti auzite de la cei care si-au demontat cel putin de 2 ori toata Dacia si si-au segmentat motoru in parcare, langa vecinii care faceau gratar. Tot aceeasi oameni baga ulei mineral in rezervorul de motorina/benzina pentru ca ajuta la curatat injectoarele, la consum si la altele. Singurele efecte reale al aditivilor is banii cheltuiti si aparitia efectului Placebo pentru sofer. "Dar ce fel mergeeeeeeeee. Dar ce fel trageeee. Pfff, parca-i alt motor. Parca are cu 20 de cai mai mult !"
    0 points
  15. Salut. Iti recomand sa mergi la Targoviste la Knet John. Cauta-l pe farcebook. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  16. ...cine ar vrea/putea sa plateasca pentru un telefon (iphone) pe care de fapt sa nu il ai (poti demonta, repara unde si sa faci ce vrei tu cu el..)? Asta este iPhone
    -1 points
  17. Daca sare lantul si reparatia te costa 2000-4000 euro, este o chestie minora pentru tine a-si vrea sa fiu in locul tau
    -1 points
  18. Prin anulare DPF castigi un 5-10 cp si iti spun ca se simte ca trage mai bine masina dupa anulare DPF...mai departe tu stii daca te multumeste.
    -1 points
  19. Normal ca se duc dracu' daca schimba uleiul la 40.000 km.Oricum interesant este ca la 170.000 km nu era necesara schimbarea distributiei chiar cu intervalul de service depasit.
    -1 points
  20. Colegiiii...gata, l-am luat...din toata inima l-am luat. 520d LCI 163 cai, cu DPF ON..8700E adusa din germania de 3 zile.. Dupa ce am luat-o si pana acasa am mers ca melcul...90-100 km/h...imi era frica, era sentimentul acela dintre agonie si extaz; mi se parea ca trancane {cu toate ca nu se auzea nimic}, ca tremura volanul, cand accelerez, cand franez. dupa ce am ajuns acasa si am mai revenit cu piciorele pe pamant totul era ok. Si cum intotdeauna se gaseste cate un binevoitor, mare cunoscator si expert in auto, ca sa imi strice inima, ma suna si imi zice ca e cel mai panarama model de bmw, ca si-a luat un prieten de-al lui una la fel si ia picat 2 brate, nush ce fulie cu ambreiaj, releul de la bujii...ca masina nu trage in comparatie cu passatul lui (variant 2002 1.9 tdi 4 motion resoftat.)..ca el asta iarna era sa se rastoarne cu bmw-zapada, gheata nebunii- nu am mai suportat si i-am inchis telul.. Dimineata, parca a fost facut, la pornire s-a aprins in bord pe display-ul mic, cu galben, un volan si vreo 6 de 0 sub el...am mers cu masina 5 minute, dupa ce am oprit-o cand am dat sa o pornesc surpriza..nu porneste..mi-a aparut semnul exclamarii si pe navigatie mesajul ''ignition switch on'', apoi incercand sa o pornesc iara, imi apare pe display-ul mic si tot cu galben o pedala si un picior inclinate la 45 grade..apoi a luat-o..de la ce sa fie? Careva s-a mai intalnit cu aceasta situatie? Oricum dupa amiaza imi fac programare si maine ma duc la tester cu ea... App.- bag cheia in contact si nu imi pare nici un martor in bord, decat cel de centura si cand e folosit, cel de la frana de mana. apas butonul Start/Stop si cand porneste motorul atunci se aprind si martorii.. Stima si o zi buna!
    -1 points
  21. In Germania o gĂŁsesti la 20k lejer, comoditatea si "siguranta" dealerului te costa 5k in plus, tu decizi daca merita sau nu, eu orice masina pe care o cumpĂŁr ĂŽi fac distributia si revizia costa 1k euro, turbina mica nu stiu de problema Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  22. ))))))))))) Pot sa rad, nu? Ideea era ca o BMW-ul nu e o masina la care sa te apuci sa socotesti cat cheltui pe motorina, cat costa impozitul, cat costa anvelopele, RCA, si , ma rog, toate cheltuielile pe care le aduce o masina. Cunosc persoane care se dau cu Panamera, si cumpara gumele second din vulcanizari...... Sincer, mi se pare un pic deplasat..... La fel de deplasat mi se pare sa iti cumperi masina de 40k euro second si sa socotesti cati bani ai nevoie pentru motorina.....asta in conditiile in care motoarele BMW diesel sunt cele mai putin "gurmande" in raport cu motoarele omoloage de la Vw, Audi, Mercedes. Ma gandesc ca se stie ca nu exista ulei LIFETIME, si ca trebuie schimbat. Ma gandesc ca se stie ca procedura de schimb de ulei nu e atat de simpla ca la motor, banui ca se stie ca un schimb de ulei facut aiurea e mult mai daunator cutiei decat lipsa schimbului respectiv........Ma gandesc ca e logic ca la o masina scumpa si intretinerea sa fie mai scumpa, nu ????? Ma gandesc ca e logic ca o masinarie, cu cat e mai complexa, cu atat mai multe riscuri exista.... Colegul cerea sfat manuala vs automata....ce rost au costurile de intretinere aici??????????????
    -1 points
  23. Dezmembrez BMW 320, an 2007, 160 CP, pachet M. Volan complet, bord, caseta de directie, airbaguri, rezervoare pt apa, radiator, telescoape, discuri, navigator + multe altele. Pentru detalii contactati telefonic. Tel:0757380924
    -1 points
  24. Nu e rau deloc 700ml/2000km si km din bord. Probabil din cauza ca e 5w40 si mai putin pentru ca e Motul.. Iti sugerez ca daca nu observi depuneri pe ceea ce se poate vedea prin gura de umplere/completare cu ulei, sa folosesti acelasi ulei, eventual aceeasi sursa, mai ales daca e rezonabil de ieftin..
    -1 points
  25. Am mers pe Mobil Super 3000 X1 5W40 si filtre originale.
    -1 points
  26. Stiti ce nu pricep eu? Ce cautati pe forumul unei marci auto scumpe daca nu va puteti permite??????????? Cine ia BMW se presupune ca isi permite si sa il intretina. De ce discutati despre costuri, in conditiile in care un exemplar second in stare ff buna coste de la 30.000 euro in sus? Iti iei cea mai ieftina masina , da poti discuta de costuri de intretinere. Dar, daca dai 40k euro pe o masina second nu cred ca se pune problema de 2300 lei impozit anual, 1000 euro in gume premium, 2000 lei revizie la cutie la, cu atat mai mult de motorina........ Nu aveti bani de motorina, luati-va un fiat cu motor diesel de 1.3...... On topic......am avut un e39 automat, la care mi-a picat cutia. A picat la 170.000 km pe bord(in realitate posibil sa fi avut peste, nu stiu), dar a picat din cauza lipsei schimbului de ulei.....mi-am asumat acest rosc cand am cumparat masina. In general, condusul sportiv, exclusiv in oras omoare cutia mult mai repede si in final va pica, indiferent daca are sau ba facut schimbul de ulei la timp. Pentru ca o cutie automata sa reziste trebuie avut grija de ea......nu accelerat fff violent, nu frane de motor violente, si reviziile la timp. Cu aceste 3 conditii indeplinite va puteti bucura o viata de o cutie automata.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.