Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/19/17 in all areas
-
Eu nu schimb senzorul pana nu-i atins cel putin. Full stop. Am un senzor de vanzare, ca foarte probabil nu o sa fie instalat. Si stii de ce "six in line"!? Pentru ca atunci cand senzorul e atins placutele-s "fumate" deja iar un sofer de BMW daca ii pasa de franele masinii schimba placutele exact inainte de a fi atins senzorul. Dar asta implica sa te uiti sub masina la roti mai des decat muulti altii. Asta inseamna sa fii constient si sa dai importanta franelor masinii; verificari mai dese a sistemului de franare, nu alte bla-bla-uri..3 points
-
Astazi am facut revizia cutiei de viteze la ZF Faur. Aseara pe la ora 19 am lasata masina in curte la ei care este inchisa si pazita. Astazi dimineata la ora 8 am ajuns cu cheia si am dus masina la rampa si imediat s-a apucat de ea dnu. Adrian (un domn cu mustata trecut de 50 de ani), iar intre timp i-a mai venit un coleg. Au lucrat la masina impecabil: au desfacut scutul cu grija sa nu strice ceva, au desfacut baia cutiei fara graba, au slabit suruburile de la mecatronic pentru a se scurge cat mai mult ulei din cutie. Au lasat-o cam doua ore jumatate sa se scurca si intre timp la celalat elevator au lucrat la un X1 (revizie cutie automata 6hp). Dupa ce a terminat X-ul au revenit la masina mea si au strans suruburile de la mecatronic cu cheia dinamometrica in ordinea data de ZF, au montat baia si surubile au fost stranse la cota si in ordinea data de ZF, apoi au inceput sa bage ulei in cutie (ZF Lifeguard 8 pt cutia mea 8hp45). A intrat prima data cam 3 litrii apoi au pus laptopul pe masina ca sa citeasca daca sunt erori pe cutie (nu au fost erori la masina mea) apoi au pornit motorul ca sa incalzeasca ulei din cutie pana la 40 de grade. Dupa ce au dus uleiul din cutie la temperatura dorita (ulei ajungand in filtrul din baie, printre discuri si alte subansamble) au ridicat iar masina si au continuat, cu motorul pornit, sa bage mai departe ulei in cutie (in total au intrat 5 litrii, restul a ramas in convertizor). Apoi am coborat masina de pe elevator si am iesit cu ea pe strada in teste: masina schimba perfect (inainte de schimb nu aveam probleme) insa acum parca sunt putin mai fine schimburile. Dupa cateva ture, ne-am intors la elevator, au ridicat masina, au urmarit sa vada saca sunt scurgeri (n-au fost), au pus scutul inapoi, au pus tester-ul sa vada daca sunt erori (n-au fost), iar apoi au resetat autodaptivii. Concluzia: oamneii de acolo stiu ce fac, sunt trainuiti in Germania la producator, foarte atenti la tot ce fac, explica orice e legat de cutie, foarte amabili, am stat tot timpul langa masina fara sa-mi zica cineva ceva, ba chiar m-au rugat sa stau langa ei sa nu lasam loc de interpretari. Am ramas placut surpins de calitatea oamenilor de acolo, mergeti cu incredere!3 points
-
Omul a intrebat de discuri si voi va certati pentru o amarata de sarma: senzor uzura placute (sper ca nu credeti ca senzorul are vreo camera video care vede cat este de uzat discul sau placutele, apoi trimite informatia la un calculator si ala spune ca mai poti circula X km). Eu am pus TRW pe puntea spate, discuri si placute (asta este scris pe etrier...). Dupa vreo 20.000 km se comporta ca la inceput, adica bine.2 points
-
Daca senzorul de placute nu este atins sau nu ai primit avertizare in bord ca trebuie sa verifici franele NU TREBUIE SA IL SCHIMBI! Am masina de peste 80k km; am cumparat un senzor de placute de frana de la dealer si il am si acum pe raft in garaj! Cauta raspunsul si in topicele astea; sunt sigur ca vei intelege mai mult. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/89205-discuri-si-placute-de-frana/ http://www.bmwclub.ro/forums/topic/159105-trepidatii-volan-ciudate-la-franare-bmw-e60/ http://www.bmwclub.ro/forums/topic/158873-discuri-frana-noi-ovalizate/page__st__120__p__2356842__fromsearch__1#entry23568422 points
-
un sistem decent este top hifi care costa de la 900- 1000 eur in sus fara montaj, la 500 eur...nu faci nimic2 points
-
Nu mai bagati toate mizeriile in motor... E facut sa mearga cu ulei, fara alte modificari. Il schimbi la 10k km si aia e, cu aditiv mai rau il distrugi.2 points
-
DVD 1, Western Europe Full triple Speedcams + 7 Digit Postcode Andorra, Belgium, France, Gibraltar, UK, Ireland, Luxembourg, Monaco, Netherlands Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2, Middle Europe / Central Europe Full triple Speedcams Austria, Belgium, Germany, Croatia, Denmark, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Czech Republic, Vatican City DVD 3, Eastern Europe Full triple Speedcams Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway Poland, Romania, Russia, Sweden, Slovakia DVD 1 WEST EUROPE - DOWNLOAD DVD 2 CENTRAL EUROPE - DOWNLOAD DVD 3 EAST EUROPE - DOWNLOAD1 point
-
Referitor la bataia la franare, va recomand sa verificati sa nu aveti diferente de zecimi intre butuc si gaura centrala a jantei, nu au cum sa se ovalizeze discurile chiar asa dupa cateva mii de km, fie ele si aftermarket! Eu zic sa verificati prin masurarea butucului si a gaurii centrale a jantei. Ganditi va ca este permisa doar o zecime diferenta intre ele, conform fabricantului, mai mult de o zecime putand da vibratii in volan atat in mers normal cat si la franare! Eu zic ca merita masurat, asta daca nu am deranjat cu ceva!1 point
-
Senzorul este o piesa de unica folosinta , asta doar in cazul in care este atins ... Daca nu e atins nu vad motivul de ce sa il schimbi , el inca nu si-a facut treaba. Dar cine vrea sa il schimbe este liber sa o faca de cate ori vrea sau are posibilitatea , asa ca sa fie sigur ... Daca sunteti ''hamsteri'' de birou si nu intelegeti cum functioneaza anumite piese , adica paraleli cu mecanica si sistemele de pe masina nu veniti aici sa ziceti ca asa trebuie ca asa zice cartea de service BMW . Normal ca asa zice ca este inca un ban la ei in buzunar. Cati dintre voi ati schimbat uleiul in cutie/diferential cu toate ca in carte scrie ca nu se schimba si ca este ''lifetime'' !!!1 point
-
Aleg sa raman de toata jena (cum cred unii..) dar cu bani in buzunar; fie ei oricat de putini. Un BMW are nevoie de mult mai multe lucruri schimbate pe original decat un rahat de senzor care nu e decat o sarma-rezistenta.. 40 de lei? Iar "mecanicii"... o sa ii urmaresc cu lupa, daca las/daca apuca.. vreunu sa se atinga de motor!1 point
-
e obligatoriu sa se schimbe senzorul...nu ai cum sa iei minusuri la postare....din pmdv. si daca nu il inlocuieste, poate merge, dar foarte bine poate avea eraore/avertizare si -25000km in bord. cand schimbi discurile se schimba si placutele...tot obligatoriu....si se face un "rodaj" al discurilor...primii 300-500 km nu se pun frane foarte puternice, altfel risti sa ovalizezi si discurile noi...chiar si OE.eu asa procedez si nu am avut niciodata probleme....si am cateva sute de mii de km "la bord". edit: @bimmer adica tu schimbi placutele pana sa ajunga la jumate? ) pai care mai e rostul senzorului? e foarte bine gandit si vei avea avertizare cu rosu cand mai ai "carne" pe placute. sa fim seriosi, nu inseamna ca ai grija de masina cand schimbi in felul tau placutele (dar nici rau nu e). eu mereu m-am bazat pe info data de sensor si a fost in regula.1 point
-
Eu zic sa dai o fuga la un service BMW din zona ta, daca nu sa faci un drum pana la Bucuresti la ZF Faur. E o cutie de viteze foarte complexa si sa ne dam noi cu parerea e cam greu s-a nimerim care er fi problema. Succes, sper sa fie ceva minor!1 point
-
1 point
-
http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p1519_original-bmw-snap-in-adapter-universal-fuer-android-geraete.html si un upgrade de 500 euro http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p1095_bmw-f20-f21-f22-f23-f30-f31-f34-gt-f32-f33-f36-hifi-system-alpine.html1 point
-
Auzi, daca tot ne intalnim, crezi ca poti sa-mi aduci si ceva de mancare, poate stam ca amaratii sa impartim o bucata de paine pe o bordura, uitandu-ne la masina ta, presupun ca nici tu nu ai bani de motorina, ca ai terminat de vandut tot de prin casa. Merci frumos de informatiile la obiect, am testat cateva masini si am vazut cum schimba, eu am cerut doar o informatie umila de la posesori sa vad cum se inteleg cu ea, n-am intrebat daca consuma mai mult cu cutie automata, dar frustrarile unora apar inevitabil. Oricum, intre timp, masina este pe platforma in drum spre casa . Maine sunt programat la operatie, sa vand un rinichi, sa pot sa dau banii la om....1 point
-
Nu e rau deloc 700ml/2000km si km din bord. Probabil din cauza ca e 5w40 si mai putin pentru ca e Motul.. Iti sugerez ca daca nu observi depuneri pe ceea ce se poate vedea prin gura de umplere/completare cu ulei, sa folosesti acelasi ulei, eventual aceeasi sursa, mai ales daca e rezonabil de ieftin..1 point
-
nu te risca sa bagi aditivi in motor, cu atat mai mult in motorul tau. daca ai un valvetronic care nu are probleme si nu iti mananca ulei zi MULTUMESC de cateva ori si lasa-l asa cum e. schimba-i uleiul la 10 mii / maxim 1 an si neaparat ulei 0w40, 5w30, dar niciodata sa nu treci la 10w40, maxim 5w40. bafta1 point
-
Uita de aditivi...fa schimbul de ulei si filtre la 10.000 km si o sa fie totul ok.1 point
-
1 point
-
1 point
-
In bugetul meu se incadrau F30 si F10. Seria 4 depasea bugetul. Si mai e o chestie, 4 coupe... dupa mine e sub seria 6 si seria 2 strict ca design. E chestie de gusturi. Oricum am de gand la urmatoarea sa ma intorc la coupe-uri. Si legat de 4, ciudat e ca imi place mai mult grand coupe-ul decat F32.1 point
-
1 point
-
Km multi si fara probleme cu "marele alb" ...... Daca nu as fi avut o voce puternica ( si stresanta ) pe langa mine cand imi cautam masina.....era foarte probabil sa caut ceva asemanator1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am platit 125 RON pentru schimbul de lichid de frana si testare pe stand de frana dupa aceea la BMW Filaret. Eu zic ca te complici cumparand si mergand la un service de cartier1 point
-
pentru ca la altitudine ti se infunda urechile si nu mai auzi motorul asa de bine !1 point
-
Deci ca o concluzie, NU folositi servetele umede pe ecranele antireflexie (acelea mate, care nu reflecta lumina ca o oglinda, cand e privit dintr-o parte..) Pastrati servetelele pentru STICLA de ochelari la batranete! Eu sterg obiective foto de sute de Euro, ale mele si prietenii la fel, cu textila aceea cu microfibre.. in combinatie/amestec cu o solutie de degresare/electrostatica/anti-praf, fara nici o problema. Sigur ca orice ai folosi insistent intr-o anumita zona poate zgaraia. Fara a uita sa mentionez si ca textila cu microfibre trebuie pastrata intr-o punga a ei pentru ca ALTFEL in ea se pot aduna fara sa ne dam seama obiecte mici, metale.. pietricele, care o data prinse acolo nu mai cad si cand o vom folosi, vom zgaraia suprafete cu ea/ele.1 point
-
Nu trebuie sa il cureti perfect sa zic asa.. Trebuie sa il degresezi mai degraba. Un material foarte bun pentru curatat ecrane tactile, obiective foto... este un soi de material textil cu microfibre. Mi se pare ca Lidl vindea asa ceva. Ieftina nu e, pentru o carpa.. dar e foarte moale. Servetele acelea umede de curatat lentile de ochelari sunt bune. Folia care se pune deasupra PRACTIC elimina reflexia displayului zgaraiat din spatele ei. Asta e "trick"-ul.1 point
-
Folia sa fie de calitate si in sens ca daca o schimbi cu alta sa nu lase vreun adeziv in urma, cea veche sa si mai rau, dezlipirea ei sa afecteze iremediabil displayul.. In general alea de tableta sunt ok. Adica nu pune ultima chinezarie...1 point
-
Cumpara o folie (pe care o decupezi la dimensiune..)de tableta de calitate, cu reflexie de lumina, sau mata (chiar incearca ambele variante..) si pune pe displayul zgaraiat.. Si asa poti sa pui si ce poti, la nevoie langa acel display.. Cand spui zgaraieturi te referi la mici zgaraieturi dar enervante dintr-un unghi?1 point
-
Se refera la garnitura interioara a pompei (pompa se desface iar aceea garnitura nu exista decat daca cumperi o pompa noua, aceea garnitura merge inlocuita cu garnitura de la filtrul de ulei), dar cand o sa ai problema "fumului" iti vei aduce aminte de garnitura cu pricina . Suntem cativa pe aici care ne-a ucis "scurgerea pe galerie a uleiului" -> dimineata cand se incinge galeria si se usca uleiul cazut fumega ca o locomotiva din spatele motorului. VICANO88 ma bucur ca ai rezolvat, am schimbat acum 2 ani simeringurile la Florin, doar cuvinte de lauda, eu am venit din Iasi pana la Bucuresti special pt el, in 2.5 ore am dat cheie si am plecat spre Iasi. Inca o data, am acest motor de peste 100.000 km, ce sa zic daca rezolvi toate "Scurgerile" in acelasi moment si il servesti cu benzina top premium 99+ merge motorasul fara probleme. Mecanicii care zic ca e complicat ar trebui sa recunoasca ca ii depaseste.1 point
-
Discurile nu au voie sa se ovalizeze, daca se ovalizeaza e clar o problema la sistemul de franare. Vezi senzorii de ABS ( nu stiu daca ai pe fata), lichid frana, aerisirea traseului de franare. Mergi la un service care e specializat pe roti si frane Placutele iti strica discurile cel mai mult, dar nu e neaparat sigur.0 points
-
0 points
-
Trebuie verificat neaparat senzor clapetĂŁ aer ( posibil sĂŁ fie crĂŁpat in interior)0 points
-
de obicei masinile venite din SUA sunt : dauna totala / inundate / incendiate0 points
-
pai la mine clar nu e vorba de bani...mie imi place sa ma murdaresc pe maini. vreau sa il iau albastru pentru ca asa se vede clar cand lichidul este complet schimbat.-1 points
-
Eu caut un service nu miștocĂŁreli, sau cauți Conversație? Pe bune dacĂŁ va ĂŽnțeleg de ce unii dintre voi posteazĂŁ doar sa se afle in treaba.-1 points
-
De ce nu ai mers pe seria 4 coupe (nu grancoupe)? Pentru ca din ceea ce spui mie mi se pare ca tie iti place mai mult forma de coupe deoarece tot compari f30-ul cu e92 in loc de e90.-1 points
-
Corect, pune discuri de 300 ron bucata, placute de frana 300 de ron si se zgarceste la 40 de ron pt un senzor. Bine ca nu ii pune o rezistenta in loc de senzor sau un tranzistor ceva...Daca neamtu' scrie ca se inlocuieste totul pe set, asa se face. Noi,romanii, gasim noi o cale sa dam o palma la K*T indiferent de situatie. Si 1 leu daca putem sa economisem la un cost total de 1000 de ron, il economisim....E jalnica gandirea asta, asa ajungem sa avem cazane de masini cu tot felul de improvizatii. Fiecare face ce vrea cu masina lui...Hai, sariti cu minusurile si la postarea asta analfabo$$ilor!-1 points
-
Ai pus pe spate.. FaĂža e o altĂŁ "mâncare de pește " la mine bat rĂŁu, frâneazĂŁ ĂŽn șuturi de pe la 40km/h ĂŽn jos, și roatĂŁ din dreapta bate.. ParcĂŁ ar da cineva cu ciocanul ĂŽn ea. .eu cred cĂŁ are altceva..-1 points
-
Simeringurile le-am schimbat, e totul ok. Doar ca unii nu inteleg ca cererea unor informatii nu necesita neaparat si un raspuns ci doar in cazul in care stii, te pricepi, ai avut de-a face, cunosti, ti s-a intamplat etc etc etc. Parerea mea e ca... Raspunzi doar in cazul in care stii si vrei sa ajuti. Altfel e doar pierdere de timp. Astfel, @eugenb, cu respect, dar nu am spus nicaieri ca as fi fost convins de vreun test (logic ca n-as mai fi intrebat). Apoi, eu am intrebat la general, daca te deranjeaza, nu raspunde. Si nu in ultimul rand, si mie mi-e mult mai usor sa fiu ironic, doar ca prefer sa tin cont de context. In rest... Ms pentru raspuns @greatvalue, am spus mai sus, e o cunostinta, nu comerciantul. El are mai multe masini si utilaje si mi-a recomandat. Va multumesc pentru raspunsuri si clarificari. Numai bine-2 points
-
Eu nu inteleg cum puteti sa scrieti unii asa tampenii. Cum sa nu schimbi senzorul omule la fiecare schimb de placute? Eu n-am auzit in viata mea asa ceva de la niciun mecanic si am avut peste 30 de masini personale. Fie ca am mers la reprezentanta fie la alte service uri serioase, toata lumea a schimbat senzorul odata cu placutele. E 40 50 lei senzorul.. Senzorul e destept facut si se aprinde galben cand mai ai ferodo destul pe placute, mai exact mai mergi chiar 4 5 mii de km daca nu mergi des in oras. De aceea e si pus, ca sa nu schimbi ca dorel placutele ochiometric, ca nu mai suntem acum 30 de ani, metodele empirice sunt istorie. Faptul ca tu le schimbi cand mai au jumate ferodo pe ele, e ignoranta, nicidecum pricepere mai multa sau grija mai multa fata de masina. Eu am luat mereu discuri oe sau ate, dar si ate sunt mai multe calitati. Personal as recomanda discuri oe, chiar daca unii zic ca sunt la fel cu cele ate. Pentru 100 200 lei in plus, de ce sa nu pui ce e original?-2 points
-
Cavaliere, pe forum aici am vazut discutii nenumarate despre acel senzor amarat de 40 de lei. Sunt o gramada de discutii, aproape la fel de multe ca despre distributia motorului N47 Pana nu facem noi o smecherie, nu ne "simtem" bine. Oricum e ridicol sa-ti distrugi placutele si discurile pt o economie de 40 de ron. Vorba aia: alegerile ieftine te costa cel mai mult.... GRESIT: Cand senzorul iti indica 2K km in bord, te duci si le schimbi. Mereu am schimbat asa si am avut peste 20 de masini din care 12 BMW-uri. Nu verific obsesiv placutele si discurile, de aia platesc 50 de lei pe senzor ca sa-mi spuna el cand se uzeaza. Asa pot sa scot si senzorul de temp al apei din motor, nu? Mai bag eu termometrul, mai vad cat e temperatura. O fi la 90? Oare e la 120? Fierbe? Ce naiba, scot si plutitorul din rezervor si dupa bag un bat si vad daca se uda, la ce nivel e motorina. E jalnic sa conduci o masina, ORICE masina si sa nu ai grija la frane. Inteleg ca nu faci detailing anual, dar sa nu schimbi un senzor de frana, e asa de toata jena. Ma rog, fiecare face ce vrea cu masina lui.....-2 points
-
-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00