Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/20/17 in all areas

  1. ISTA 4.05.23 - DOWNLOAD SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Tools - DOWNLOAD Folositi 7zip pentru a dezarhiva SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    3 points
  2. Cand apare cu galben si iti indica ca trebuie sa schimbi placutele de ex in 500km, senzorul nu este atins , este doar contorul masinii care se apropie de zero km (este doar o estimare a masinii) doar cand iti apare cu rosu inseamna ca s-a atins senzoru si trebuie sa il schimbi o data cu placutele.
    2 points
  3. Senzorul este o piesa de unica folosinta , asta doar in cazul in care este atins ... Daca nu e atins nu vad motivul de ce sa il schimbi , el inca nu si-a facut treaba. Dar cine vrea sa il schimbe este liber sa o faca de cate ori vrea sau are posibilitatea , asa ca sa fie sigur ... Daca sunteti ''hamsteri'' de birou si nu intelegeti cum functioneaza anumite piese , adica paraleli cu mecanica si sistemele de pe masina nu veniti aici sa ziceti ca asa trebuie ca asa zice cartea de service BMW . Normal ca asa zice ca este inca un ban la ei in buzunar. Cati dintre voi ati schimbat uleiul in cutie/diferential cu toate ca in carte scrie ca nu se schimba si ca este ''lifetime'' !!!
    2 points
  4. http://i68.tinypic.com/mcspab.jpg
    1 point
  5. Salutare tuturor!Ma numesc Danut,nascut in Buzau,mai tarziu mutat in Brasov iar de cativa ani in Franta,si ca majoritatea celor de aici,pasionat de marca Bmw.Mai jos am sa va povestesc cum am ajuns sa imi achitionez un E36.Am facut copy-paste (cu mici modificari pe alocuri) cu prezentarea masinii de pe un alt forum,axat mai mult pe tuning,nefiind cazul meu. Dintotdeauna mi-au placut masinile dar in special modelul E36.De unde a plecat totul?Prin 97 m-am urcat pentru prima data intr-un Bmw E28 al unui prieten si pot sa spun ca mi-a placut foarte mult si am fost cucerit imediat de aceasta marca.Mai tarziu,in 99 prietenul si-a luat un E36 negru,nu conta ca era facuta din trei masini,ca era foarte obosita (vazuta cu ochii de acum) sau ca era 316,pentru mine era masina suprema de care m-am indragostit,iar cand eram in ea ma simteam cineva.Sa nu uitam ca vorbim de sfarsitul anilor 90 iar eu aveam 17-18 ani,pe atunci Dacia era la putere si daca aveai una erai cineva.Mi-am spus ca atunci cand voi avea bani o sa-mi cumpar un Bmw E36 sedan. Anii au trecut si timpurile sau schimbat,masina mea preferata a inceput sa imbatraneasca,am avut multe masini,mai noi sau mai vechi,cu motoare si cai multi sau mai putini,in 2005 chiar mi-am cumparat un E46 320 pe care l-am vandut dupa 3 luni (era break),dar cu toate astea nu am putut uita de prima dragoste.Asadar intr-o buna zi am decis sa-mi cumpar masina pe care mi-am dorit-o dintotdeauna.Nu ma interesa prea mult motorizarea,evident as fi preferat ceva in 6 cil.dar criteriul principal era sa aiba foarte putini km si sa fie in stare cat mai buna. Am inceput cautarile si in 2014 prin vara am pus ochii pe una,dar pretul depasea bugetul meu asa ca nu am insistat.Intr-e timp prin noiembrie 2014 pretul a scazut si treaba a inceput sa devina interesanta.Dar cum nu ma grabeam am asteptat pana in ianuarie si vazand ca anuntul este inca disponibil am contactat vanzatorul care ma convins si am inceput sa cred ca ea este aleasa.De vanzarea masinii sa ocupat ginerele proprietarului deoarece acesta avea veritabila varsta de 92 de ani fost medic (ca fapt divers,nu ca ar avea vreo importanta).Asadar pe data de 1 martie am plecat in Sardegna pentru a cumpara masina.Aveam ceva emotii pentru ca nu am vazut decat 4 fotografii foarte mici facute cu telefonul,bazanduma doar pe discutiile cu vanzatorul.Cand am vazut-o am fost cucerit,chiar daca avea pe ea praful de doua degete,culoarea mi-a placut foarte mult,felul in care era conservata (a fost tinuta numai in garaj) in fine a fost ceea ce imi doream.Ce za zic...este interesant,o masina de 21 de ani practic noua,totul original,asa cum a iesit din fabrica,nu exagerez cu nimic,inauntru inca miroase a nou! Am scris un roman,asta este,daca cineva a citit tot inseamna ca este in asentimentul meu... Acum ceva date despre masina:este un 318I din 95 cu aproape 55.000 km la data achizitiei. Masina nu este daily driver,a fost cumparata din pasiune si va fi pastrata,face (in teorie) cate un drum lung si iese la plimbare in fiecare week-end daca este vreme frumoasa Cateva poze in ordine cronologica,de la data achizitiei si pana in prezent.
    1 point
  6. Omul a intrebat de discuri si voi va certati pentru o amarata de sarma: senzor uzura placute (sper ca nu credeti ca senzorul are vreo camera video care vede cat este de uzat discul sau placutele, apoi trimite informatia la un calculator si ala spune ca mai poti circula X km). Eu am pus TRW pe puntea spate, discuri si placute (asta este scris pe etrier...). Dupa vreo 20.000 km se comporta ca la inceput, adica bine.
    1 point
  7. Aleg sa raman de toata jena (cum cred unii..) dar cu bani in buzunar; fie ei oricat de putini. Un BMW are nevoie de mult mai multe lucruri schimbate pe original decat un rahat de senzor care nu e decat o sarma-rezistenta.. 40 de lei? Iar "mecanicii"... o sa ii urmaresc cu lupa, daca las/daca apuca.. vreunu sa se atinga de motor!
    1 point
  8. Eu nu schimb senzorul pana nu-i atins cel putin. Full stop. Am un senzor de vanzare, ca foarte probabil nu o sa fie instalat. Si stii de ce "six in line"!? Pentru ca atunci cand senzorul e atins placutele-s "fumate" deja iar un sofer de BMW daca ii pasa de franele masinii schimba placutele exact inainte de a fi atins senzorul. Dar asta implica sa te uiti sub masina la roti mai des decat muulti altii. Asta inseamna sa fii constient si sa dai importanta franelor masinii; verificari mai dese a sistemului de franare, nu alte bla-bla-uri..
    1 point
  9. undeva la 200-250 lei nou....de montat e usor ( poti si tu singur )
    1 point
  10. de obicei masinile venite din SUA sunt : dauna totala / inundate / incendiate
    1 point
  11. Urmeaza 2 saptamani de concediu timp in care mai mesterim cate ceva la masina . Am mai achizitionat una alta . Filtru de aer K&N Cot silicon cu diametrul 80mm-90mm ce face legatura de la debitmetru la filtru.. Lichid de frana ATE type 200. Bielete atiruliu spate. Oil catch can (pentru a anula ccv-ul). Silent coat de montat in jurul finalei sa mai reduc zgomotul din habitaclu. Folie de aluminiu cu protectie termica pt a o aplica pe unele zone de pe admisie (incerc sa mai reduc temperatura aerului in admisie)Nu stiu daca va da rezultate . Adaptoare pt a face suspensia spate ajustabila.Pe fata am de montat KW complet ajustabila iar pe spate montez o suspensie sport din comert cu adaptoarele cumparate. Poate reusesc sa-i fac si un remap. Masina va intra si la o cura de slabire ,cat se poate fara sa compromit comfortul. Planul meu ar fi sa scad sub 6 secunde timpul 0-100 km/h (cca 7 secunde stock).
    1 point
  12. Sa le stapanesti sanatos fara incidentee!
    1 point
  13. SUPERBEEEEE! Ambele masini sunt ft frumoase. Sa le stapanesti sanatos si sa te bucuri de ele
    1 point
  14. Se poate inchide. S-a vandut la pretul cerut
    1 point
  15. Tu crezi ca la o masina din 2004 mai sta proprietarul sa faca reviziile la reprezentanta? Mai bine o testezi tu la un service de incredere decat sa cauti istoricul. Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    1 point
  16. De ce nu ai mers pe Synthoil?
    1 point
  17. stiu ... dar daca o speli / usuci corect o sa arate foarte bine ... 90% din defecte sunt de la uscarea incorecta
    1 point
  18. + cateva poze: Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Cand e vorba de banii tai ei doar schimba piesele , si cand mergi la garantie si sunt banii lor in joc sa ii vezi cum vin cu tot felu de idei ca sa rectifice, curatam , reparam , stim noi pe cineva care reconditioneaza etc... Daca nu are nimica capacul poti sa il cureti linistit si cumperi doar kitul de garnituri pe original , este undeva la 120-150 lei si are toate garniturile. Asa doar capacul ala costa peste 1500 lei.
    1 point
  20. Salut, Am reusit sa fac niste poze decente, dupa ce i-am dat jos toate gazele de pe bara Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  21. In ultimile luni sa mai facut cate ceva la masina,si anume cotiera mult visata si stopuri cu semnale albe OEM. Intr-adevar se cere o bara de facelift si pragurile luxury,sunt pe lista doar ca va trebui sa mai asteptam pana in martie/aprilie cand va trebui sa revina in tara pt itp,aici sunt mai dificil de procurat... Jantele sunt ok,imi plac foarte mult dar...cred ca ar arata mult mai bine cu niste BBS RS...doar ca sunt cam greu de gasit pe 16,am ratat o ocazie,nu am fost hotarat si acum imi pare rau. Mai cautam nu e graba.
    1 point
  22. Salutare Bmw-istilor! In ultima perioada masinuta a stat cuminte la umbra in garaj,nu sa mai facut la ea decat curatenie si cate o iesire scurta. Am montat semnalizarile albe,pe fata am gasit OE dar pe aripi si pe spate am fost nevoit sa montez Depo deoarece nu am gasit altceva.Total dezamagit de calitatea Depo mai ales pe spate,primele cumparate le-am trimis inapoi,credeam ca au un defect,nu se imbinau bine pe marginea laterala la extremitati,am comandat din alta parte dar au venit la fel...Sper sa gasesc OE in stare buna,daca cineva are sau stie unde le pot gasi...multumesc! Foarte multumit de noul look,deocamdata ramane asa,cu speranta ca voi gasi ceva decent pentru spate. Si fotografii cu "minunea tehnicii"
    1 point
  23. Mie sincer nu imi place deloc ce ai facut. Nu era mai simplu sa achizitionezi niste ornamente bune SH?
    1 point
  24. Le deschide din mers :frantics: Acuma la modul serios, eu zic sa cumperi doua din dezmembrari si sa le lasi asa cum au fost ele, e un seria 3 normal, nu varianta Louis Vuitton...
    1 point
  25. Si banuiesc ca o sa deschizi fermoarul la accident ))))
    1 point
  26. Sincer, fermoarul ala acolo arata ca naiba, se potriveste ca nuca in perete. Mie nu imi place, nu o lua ca pe o ofensa, nu toti oamenii au gusturi la fel. Si din stalpii aia ar trebui in caz de impact sa sara airbag-urile la ce ai facut tu nu stiu daca airbagurile se mai deschid corect.
    1 point
  27. Cred ca e prea complicat sa pui motorul de pe e60 pe e39. Mai bine schimbi masina si ai terminat povestea.
    1 point
  28. Cavaliere, pe forum aici am vazut discutii nenumarate despre acel senzor amarat de 40 de lei. Sunt o gramada de discutii, aproape la fel de multe ca despre distributia motorului N47 Pana nu facem noi o smecherie, nu ne "simtem" bine. Oricum e ridicol sa-ti distrugi placutele si discurile pt o economie de 40 de ron. Vorba aia: alegerile ieftine te costa cel mai mult.... GRESIT: Cand senzorul iti indica 2K km in bord, te duci si le schimbi. Mereu am schimbat asa si am avut peste 20 de masini din care 12 BMW-uri. Nu verific obsesiv placutele si discurile, de aia platesc 50 de lei pe senzor ca sa-mi spuna el cand se uzeaza. Asa pot sa scot si senzorul de temp al apei din motor, nu? Mai bag eu termometrul, mai vad cat e temperatura. O fi la 90? Oare e la 120? Fierbe? Ce naiba, scot si plutitorul din rezervor si dupa bag un bat si vad daca se uda, la ce nivel e motorina. E jalnic sa conduci o masina, ORICE masina si sa nu ai grija la frane. Inteleg ca nu faci detailing anual, dar sa nu schimbi un senzor de frana, e asa de toata jena. Ma rog, fiecare face ce vrea cu masina lui.....
    0 points
  29. Din cauza imbatranirii materialului textil de pe ornamentele interioare m-am hotarat sa dau o imagine mai buna tinand cont ca intretinerea acestora se face mult mai usor.La inceput am incercat cu material textil dar rezultatul nu a fost unul satisfacator asa ca am recurs la piele ecologica,a urmat masurarea,croiala si lipirea cu prenandez iar marginile bine intinse le-am lipit cu ''picatura''.Dupa terminarea lucrului''bine facut'' cum spune Johannis,am imbracat si acele doua baghete care mascheaza suruburile de prindere peste airbag langa parbriz dar la montare nu s-a mai potrivit,ma apucase ameteala ca nu puteam sa le pun la loc,la un momentdat ma gandeam sa cumpar alte ornamente si sa le gandesc mai bine cum intra inapoi la locul lor asa ca mi-a venit o idee pe moment si am lipit un fermoar de 48cm negru si zic eu spre surpriderea mea ca arata bine.Fermoarele le-am lipit pe deasupra pt ca nu mai puteam dezlipi pielea de pe ornament sa le cos pe dedesubt(cu siguranta arata mult mai bine) poate pe viitor voi face asta.
    -1 points
  30. Salut!Eu am ANULAT DIN SOFT EGR-ul si gata,am rezolvat,nu mai am acele depuneri prin motor si pe clapetele din galeria de admisie.
    -1 points
  31. Foarte timida laterala stanga a scaunului sofer, nu apare pe nicaieri
    -1 points
  32. -1 points
  33. Pozici la ambele scaune pentru fanul meu
    -1 points
  34. Pozici la ambele scaune pentru fanul meu
    -1 points
  35. Adevarat Totusi ai fost decent ,daca puneai vreun 6-7 atunci era problematic )
    -1 points
  36. Eu nu inteleg cum puteti sa scrieti unii asa tampenii. Cum sa nu schimbi senzorul omule la fiecare schimb de placute? Eu n-am auzit in viata mea asa ceva de la niciun mecanic si am avut peste 30 de masini personale. Fie ca am mers la reprezentanta fie la alte service uri serioase, toata lumea a schimbat senzorul odata cu placutele. E 40 50 lei senzorul.. Senzorul e destept facut si se aprinde galben cand mai ai ferodo destul pe placute, mai exact mai mergi chiar 4 5 mii de km daca nu mergi des in oras. De aceea e si pus, ca sa nu schimbi ca dorel placutele ochiometric, ca nu mai suntem acum 30 de ani, metodele empirice sunt istorie. Faptul ca tu le schimbi cand mai au jumate ferodo pe ele, e ignoranta, nicidecum pricepere mai multa sau grija mai multa fata de masina. Eu am luat mereu discuri oe sau ate, dar si ate sunt mai multe calitati. Personal as recomanda discuri oe, chiar daca unii zic ca sunt la fel cu cele ate. Pentru 100 200 lei in plus, de ce sa nu pui ce e original?
    -1 points
  37. Posibil sa fie pompa de apa sau antigelul. Sent from my SM-A310F using Tapatalk
    -1 points
  38. Corect, pune discuri de 300 ron bucata, placute de frana 300 de ron si se zgarceste la 40 de ron pt un senzor. Bine ca nu ii pune o rezistenta in loc de senzor sau un tranzistor ceva...Daca neamtu' scrie ca se inlocuieste totul pe set, asa se face. Noi,romanii, gasim noi o cale sa dam o palma la K*T indiferent de situatie. Si 1 leu daca putem sa economisem la un cost total de 1000 de ron, il economisim....E jalnica gandirea asta, asa ajungem sa avem cazane de masini cu tot felul de improvizatii. Fiecare face ce vrea cu masina lui...Hai, sariti cu minusurile si la postarea asta analfabo$$ilor!
    -2 points
  39. Ai pus pe spate.. FaĂža e o altĂŁ "mâncare de pește " la mine bat rĂŁu, frâneazĂŁ ĂŽn șuturi de pe la 40km/h ĂŽn jos, și roatĂŁ din dreapta bate.. ParcĂŁ ar da cineva cu ciocanul ĂŽn ea. .eu cred cĂŁ are altceva..
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.