Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/21/17 in all areas
-
Spune-ne ca service-ul "specializat bmw" nu se numeste "bimmer service", si ca nu e in sectorul 5. Daca e asa, iti spunem noi cauza. :-)3 points
-
Pe olx are user: folie_auto2222 (Oana), pe bmwclub.ro: lavi4175, pe 4tunnig: dezurziceni. Site: dezmembraribmw.com, Firma: sc.imservice.srl, Urziceni2 points
-
cum dreacu sa ajunga uleiul din Motor in pompa de injectie si sa-l bage la consum necontrolat? asa ceva2 points
-
2 points
-
Sigur iti vor da garanție, chiar discutam cu mecanicul pe tema asta si au zis ca ei daca sunt probleme dau cutia jos si o trimit in Germania iar ți-e iti va pune alta recondiționatĂŁ (venitĂŁ din Germania). In banii aceia primești cutia altei masini care este perfect funcționalĂŁ.1 point
-
Cutia raspunde foarte bine, sincer nu prea ai ce face padelele, eu as merge pe m550d, oricum este foarte confortabil.1 point
-
1 point
-
BMW e39 530 D Manual. Primul proprietar in Romania din anul 2005. Carte service. 4 chei -2 cu comanda 1 simpla si 1 de service (plastic). M Paket interior-exterior (M-tech II). PDC fata-spate. Perdeluta electrica Scaune incalzite Culoare Negru Carbon 10x airbag-uri Navigatie+TV Xenon (reglaje de aliaj schimbate fara dezlipirea sau taieriea sticlei). Oglinzi originale M incalzite-electrocrom-rabatabile. Jante originale M5 cu cauciucuri de iarna Falken. Accept orice test inclusiv reprezentanta. Garantez nr. de km si buna funtionare a masini. Impozit platit pe tot anul. Nu sunt interesat de schimburi. 259000km Seria :GV12724 5750euro-negociabil1 point
-
Mai bine te abti tu si zi merci ca s-a dat sau ce s-a intamplat cu ea. Daca nu ai vazut cum aratau bara spate si pragurile, mai pune link-uri pe aici inainte sa pornesti la drum.1 point
-
1 point
-
Pai am chitantele si sunt in garantie.. dar momentan ma uit de alta masina ca am ramas in pom )1 point
-
@docdennis - dinozaurii tai cu V12 de +20 ani( si nu ma intelege gresit, ador masinilie alea) dar ca si poluare sunt uzine cu sute de grame de CO2/km eliminate in atmosfera, diesel-ul meu Euro5 polueaza mai tare? NU, cifrele nu mint! Chiar si fara dpf opacitatea gazelor este in continuare cu mult sub un diesel Euro2,3 sau chiar 4 cu DPF, pentru ca sistemul de injectie e in cu totul alta liga, iar de CO2 nici nu are rost sa discutam, diesel-ul e oricum la niveluri mai mici comparativ cu benzinar de aceeasi cilindree. Daca intr-adevar se vroia ca DPF-ul sa nu poata fi inlaturat, devenea o cerinta obligatorie la inspectii si asta cautau, dar evident interesele macro nu au asta ca target, ca oricum DPF e platit tot de end user, cel ce o cumpara adica. Apoi, vesticului cand ii cade DPF-ul o vinde, daca tot i-ar pasa asa mult lui de mediu de ce nu schimba filtrul si apoi s-o vanda? Il doare fix in spate, are impresia ca daca poluarea se intampla in RO in DE va fi doar verde, wrong! Intelegi ideea? Diferenta e ca balticul scoate DPF-ul pe cand neamtul o vinde si arunca pisica in ograda altuia doar ca sa se simta el bine ca pe bucatica lui nu polueaza, seamana a ipocrizie, pardon, chiar este! @six in line, cavaliere - nu stiu de ce va dati aia corecti si aruncati cu pietre, nu traim intr-o lume ideala si societatea romaneasca e inca departe de-a fi la un anumit nivel de intelegere a unor lucruri care nu sunt palpabile, nu ca societatea din V ar trebui sa fie telul nostru, infrastructura da, societatea insa nu o vad ca fiind un etalon spre care sa tanjim, de bine de rau, aici nu ne ascudem dupa chestii politically correct, multe fiind doar ipocrizii in V dupa care isi ascund de fapt rasismul, ura, lipsa de omenie, goana de dupa bani si mai multi, etc... Hai sa nu mai aruncam atata cu pietre in ai nostri, ca arunca destul altii1 point
-
Eu sunt surprins de cate detalii tehnice poti sa aduci prin postarea ta: "...masina se simte mai bine fara dpf, mai ales turbina, respira mult mai bine" "nemtii au pus dpf-ul ... ca sa fie prietenoasa cu mediu" Wow, ce ar mai fi de spus!? De efectul "back-pressure" in zona turbinei stii ceva? Atunci merita inteles de aici: https://www.dieselnet.com/tech/diesel_exh_pres.php Si nu e chiar din spatele blocului de unde stii tu de fapt; e documentat.1 point
-
Nu esti boss si adevarat pasionat de bmw daca nu ii anulezi dpf ul ca sa "respire mai bine" si sa aiba masina 10 cai in plus. Ii tragi si resoftarea vietii care scade consumul si o face de curse. Sunt tampiti astia de au introdus dpf ul, el.de fapt e o gaselnita de marketing, stim bine ca masinile fara dpf sunt la fel de poluante ca si cele cu. Mentalitate sanatoasa, doamne ajuta. )1 point
-
in orice tara civilizata anularea PDF duce la ANULAREA dreptului de a mai folosi masina! BMW sau orice alta masina fara costuri NU EXTISTA! doar in romania!!!!!!!!!!!!1 point
-
Anulat pentru ca daca vrei un BMW fara batai de cap il scoti si punct.1 point
-
1 point
-
Foarte timida laterala stanga a scaunului sofer, nu apare pe nicaieri1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai si care era problema, puneai pe cineva in spate si iti dadea indicatii vocale, mai la stanga, mai la dreapta. Sau o puneai in tetiera centrala de la bancheta si te uitai in oglinda retrovizoare. Ma scuzi ca fac misto, dar personal mi se pare o solutie incomoda sa pui display-ul acolo.1 point
-
Mda. Eu cred ca puteai monta GPS-ul ala intr-o tetiera. Era la fel de folositor.1 point
-
Ce te face sa crezi ca cei de la RAR nu sunt cel putin la fel de isteti ca tine? Cred ca nu ar fi prea greu. sa-si dea seama de diferentele dintre motoare. E posibil sa fi vazut totusi mai multe masini ca tine si am auzit ca majoritatea au chiar si pregatire tehnica <_< .1 point
-
La Târgoviște ĂŽți schimba tot uleiul din cutie , am schimbat eu . Mai nou schimba și la Bimmer , am vĂŁzut pe FB ca au achiziționat un aparat cu care ĂŽl schimba pe tot și se folosesc 12 litri . Dar nu folosește ulei original bmw ci ZF .0 points
-
0 points
-
Paul, uleiul odata intrat in sistemul de injectie are o ardere necontrolata, de aici si turatia la maxim iar in alta ordine de idei pompa e angrenata de lantul de distributie, ceea ce inseamna ca arderea necontrolata creste turatia motorului implicit creste debitul de ulei+motorina dat de pompa. Practic pompa "suge" uleiul care patrunde in sistemul de alimentare. Aceeasi poveste si la turbina, numai ca acolo uleiul o sa fie prezent in toata admisia, mai grav e ca in circa 5 minute de la momentul in care o ia pe ulei, poate sa traga tot uleiul din motor si sa-l duca in admise / camera de ardere piston. Ramane motorul fara ulei => motor calat.0 points
-
Alex&gelu: plafonul e doar o posibilitate. Mie mi s-a parut ok, fiindca e chiar deasupra oglinzii centrale. Cand parchezi oricum te uiti in OGLINZILE LATERALE, fiindca camera are un unghi foarte larg si nu poti sa dai drept cu spatele daca te orientezi doar dupa ea. Insa e f. buna camera sa vezi ce ai in spatele masinii: bordura, stalp mic, pietre. De asta nici nu trebuie sa te uiti mult in plafon cand parchezi: pozitionezi masina, vezi daca e liber si apoi folosesti oglinzile laterale pentru a parca paralel cu celelalte masini Camera costa 50-150 lei, GPS-ul 320 lei. Nu vreau sa folosesc acest topic pt reclama, asa ca nu voi da linkuri. Oricum nu e greu sa va dati seama ca vand GPS-uri si camere, dar nu acesta e scopul acestui topic. Daca aveti nevoie de sfaturi referitor la aceasta lucrare vi le ofer bucuros. Eu sofez de pe scaunul din fata-1 points
-
Am ĂŽnteles, Multumesc mult pentru rĂŁspuns ! MotorizĂŁrile bĂŁnuiesc ca sunt la fel indiferent de caroserie Ce ĂŽmi puteti spune de 2.2 vs 2.5? 3.0 este putin cam piperat la impozit. Deci sa zic ca ĂŽl cam scot din ecuatie Oricum ar fi, doresc un L6. Cel putâşin la asta ma gândesc când spun BMW. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
MaĂâ˘ina cel mai probabil o voi cumpara din afara ĂâşĂŁrii, deci nu Ăâ˘tiu dacĂŁ voi putea solicita o testare la un service anume. Cei drept nu este prima maĂâ˘ina care o cumpĂŁr, as putea spune ca sunt capabil sa analizez Ăâ˘i sa cântĂŁresc bine oferta. MulĂâşumesc pt rĂŁspunsurile promte. Promit sa revin cu un topic de prezentare cât de curând Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Va trage mai bine, dar vei face multe alte piese praf iti bati joc de masina in felul asta. Stiu ca voi lua multe minusuri la postarea asta, dar sunt sigur ca toti care dau minusuri sunt niste ingineri iscusiti iar aia de la BMW care au montat acest filtre sunt niste amatori nepriceputi.-1 points
-
comentariul tau e la fel de inutil ca filtrul de particule , tu de ce nu te anulezi ?-1 points
-
Este ca si cum te uiti la masini de vinzare pe olx si vezi ca scrie full la toate si ele....-1 points
-
-1 points
-
Nu mai stiu daca pompa vp 44 are ungere pe ulei, daca are pe acolo intra uleiul in traseul de injectie, probabil din cauza unei garnituri de etansare. Daca nu tot de la turbina. Turbina re si ea ungere.-1 points
-
Am inteles , si fenomenul asta se intampla cand uleiul intra prin admisie si tu nu ai control ca iti intra in cantitati mari o data cu aerul , dar daca intra prin injectoare atunci intra in motor intr-o cantitate controlata de injectoare care de ex la relanti este o cantitate foarte mica , daca tu nu ii dai comanda la injectoare sa deschida debitul de ce ar creste asa brusc. Banuiesc ca masina are system de injectie common rail , care este controlat de injectoare , nu sustemul classic cand debitul este controlat de pompa. Daca sistemul este classic atunci foarte probabil sa fie cum zici , dar daca este common rail nu are voie sa se tureze la maxim fara sa ii dai din pedala, creste putin turatia dar nu la maxim.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00