Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/17 in all areas

  1. Dupa schimbarea celor mentionate mai sus a trebuit sa ajustez si suspensia pentru jantele cu semislickuri.Am iesit in probe cu masina si nu simteam mare diferenta intre jantele cu gume de strada si jantele cu semislickuri ramanand cu o intrebare la care aveam de gand sa aflu raspunsul la Arad. Am plecat spre Arad si dupa un drum de aproximativ 9 ore(mers normal pana in 130km/h,lucrari si accidente pe traseu) am ajuns.Pe drum nu aveam de gand sa raspund la nici o provocare si sa risc sa se intample ceva la masina, sa patesc ca data trecuta la Cluj unde masina nu a fost in regula. Prima zi de concurs(20.05) a venit ajung de la ora 9:30 cu gandul sa ma dau cat mai devreme,incep sa imi instalez cortul si constat ca acoperisul(prelata) l-am uitat la Bucuresti :2guns: :bashwall: .Asta este,incep sa iau pulsul pistei si constat ca cineva "mi-a furat" titlul threadului inainte ca eu sa il fac cunoscut Baieti daca va plac cursele si vreti sa vedeti competitie frumoasa MERGETI LA ARAD,nu la Pitesti,Cluj sau alte locuri unde se face pe autostrada pentru ca proasta organizare in spatii restranse face un cosmar competitia!La Arad este loc pentru toata lumea,pista este larga,te poti aseza oriunde sa te uiti fara probleme de aglomeratie,este a doua oara cand merg la Arad si iubesc sa vin aici in ciuda drumului obositor dar merita fiecare km.Am inteles ca si la Turda ar fi frumos,nu am fost, sper sa ajung anul asta si la Ianca astept sa vad cum va fi peste aproximativ 1 luna. Pe la orele 12:00 incep calificarile si hotarasc sa ma dau cu rotile de strada pentru a vedea exact daca este o diferenta,eu simteam ca dupa 80km/h cu aceste roti masina trage mai bine dar pierdeam plecarea unde patinam mult. Dupa primele 2 run-uri care au fost de proba deja atinsesem scopul 13s :bounce: Am vazut ce poate cu rotile de strada chiar daca era loc si de un 12,9 am hotarat sa fac schimbul cu semislickurile. Primul run merg 12,9 cu o plecare slaba. Vazand potentialul masinii prind incredere si mai fortez putin dupa care a urmat surpriza zilei 12,8s cu o plecare foarte buna (60ft- 2,007). Foarte fericit am incheiat prima zi a etapei pentru ca nu doar mi-am atins asteptarile dar le-am si depasit. Daca in prima zi nu am reusit sa ma dau cat mai devreme sper ca a doua zi sa pot face acest lucru. Seara am mai analizat niste detalii si hotarat a doua zi am facut mici ajustari care mi le rezerv.Nu va ganditi ca am bagat mana in motor sau chestii de genul asta ci doar mici detalii care in final fac diferenta. Vestea buna a venit spre final si nu doar odata pentru a se crede ca a fost o intamplare ci de 3 ori.Masina a mers 12,7s cu o plecare mai putin reusita (60ft- 2,070 fata de plecarea de 2,007 care a fost la timpul de 12,. Aici este poza cu timpii de 12,7s , imi spun ca am prea multe poze puse cu toate ca eu nu le incarc direct aici ci printr-un site extern.In cazul in care nu apare ma poate ajuta cineva cum as putea sa postez poze in continuare fara sa le sterg pe cele vechi?Multumesc ! Ce s-ar fi intamplat daca as fi avut plecare de 2,007?S-ar fi intamplat cel putin 12,6s pentru ca 0,1s la plecare inseamna aproximativ 0,2s la timpul final,dar daca si cu parca nu isi au locul asa ca timpul ramane 12,7s. Acest timp a fost realizat fara Methanol sau NOS !Doar din puterea pura a motorului ! Ce inseamna acest timp?Este timpul unui A6 Quatro 3.0TDI (stock 313CP upgradat la 430CP+Methanol),este aproape(12,6s) timpul unui E90 335d (stock 286CP softat la 370CP+Methanol aproximativ 400CP). In sfarsit am vazut rezultatul celor 80CP adaugati de anul trecut care tot la Arad masina cu 304Cp scosese 13,4s. Idei sunt,urmeaza si alte upgradeuri,timp sa avem. Voi posta si un mini filmulet in curand.
    5 points
  2. Da o stiu eu. M-a interesat si pe mine, am fost sa o vad am si condus-o. Sub nici o forma nu merita sa vii pana aici. Hai sa iti povestesc despre ea. Masina o vinde un samsar de etnie din Drumul Taberei. Exterior, masina avea urme de accident si parea peticita mai mult decat reparata. Am fost cu un prieten sa o vedem si cand a vrut sa inchida usa din spate a ramas cu fata de usa in mana. Atunci ne-a spus ca da a fost lovita si ca a schimbat usa. Apoi interiorul de piele pare ca s-au carat roabe cu el, are urme de... nu stiu cum sa zic, ca si cum au fost carate fiare cu ea. Apoi motorul, am mai avut bmw benzina injectie directa, am mai auzit 328, asta dupa mine avea o problema. Nu stiu daca ii lipsea ulei sau nu era ceva reglat cum trebuie. In rest masina tragea f bine, tot ce am verificat eu functiona, inclusiv volanul incalzit. Parerea mea este ca masina a fost ceva dauna totala de America si reparata local de el sau de alti turci/tigani prin Germania. A, apropo, pretul.. Ma amuza tare. Cerea 17500.. Dupa ce am vazut masina eu i-am zis ca o sa stea f mult cu masina aia la banii aia.. Si acum vad ca a mai pus 3000 peste. Logica de samsar.
    5 points
  3. Spune-ne ca service-ul "specializat bmw" nu se numeste "bimmer service", si ca nu e in sectorul 5. Daca e asa, iti spunem noi cauza. :-)
    4 points
  4. Am fost si eu sambata la portile deschise. Intr-adevar, oamenii aia parca nu vor sa vanda. Am intrebat un baiat de acolo daca putem face un drivetest si zice "pai vorbiti cu colega de acolo". Mergem la colega, aia ne trimite la alt baiat. Mergem la ala, ne zice ca trebuie programare pt drivetest ca nu se poate atunci. Zic dom;le daca tot am venit pana aici as prefera acum pt ca in timpul saptamanii nu pot ajunge. II pare rau etc. Urcam la etaj, un x1 expus. Ma urc in el, ma uit consternat la ce plastice are ( pai la e90 e lux nene, materiale excelente, chiar si la x1 e84 care era considerat cu materiale slabe, pai si asta pare peste), maneta de la schimbator care zici ca e de Aro, scaunele parca mai mici decat la x1 vechi, in spate bancheta cocotata. Cotiera neculisanta si cocotata fix ca in camionete. Absolut nimeni acolo, mergem langa, unde era o angajata de la Mini singura si izolata plictisita de moarte. Am reusit sa facem un drivetest cu countryman, probabil pt ca nu voia nimeni la Mini. Tin sa spun ca la calitate interior si materiale, Mini e peste Bmw, mie asa mi-a parut, parca finisaje mai premium, butoane mai misto. Evident ca am configurat un Mini si se facuse 48 mii. Dar si in banii aia, maneta de viteze ca un joystick de Nintendo 64, cotiera care nu culiseaza, ci doar se rabateaza, pozitie la volan de zici ca esti in dubita, motor 2.0 turbo benzina absolut letargic, iar cutia aia noua Aisin cu 8 trepte e lesinata rau de tot fata de zf-ul in 8. Ca sa nu mai zic ca oamenii nu au la test decat versiunile slabe de 150 de cai. Practic daca vrei sa cumperi altceva, mergi cu ala de 150 de cai si doar iti imaginezi cum ar merge o varianta mai puternica. Oricum ar fi, g30 este o masina frumoasa, iar probabil la interior prima impresie nu o fi buna, poate daca o configurezi cu ceva trimuri da senzatia mai de calitate, sincer sa fiu nu m-am uitat atent. Insa noul e klass e avion inauntru, am si mers si mi se pare stelar la ora actuala in clasa medie. La fel cum s-ul e tatic la clasa mare.
    3 points
  5. Saptamana trecuta am primit invitatie de la AutoItalia (printr-un dealer BMW) pentru a testa Alfa Romeo Giulia la Adancata. Am condus 2 variante de Giulia (180 hp si 280cp) si suv-ul Stelvio in varianta de 280cp. Era disponibil si modelul de 510 cp (Quadrofoglio) dar din pacate nu am apucat sa ma dau cu el, a iesit cineva in décor cu el si l-a atins pe dedesubt. Am fost placut impresionat de Giulia, chiar si cea de 180 cp se misca bine, tractiunea spate isi spune cuvantul. Cateva poze si si filmulete: - Alfa Romeo Giulia - Alfa Romeo Stelvio
    3 points
  6. 3 points
  7. Nevoia de spatiu mai mare cu ocazia maririi familiei cere vanzarea masinii actuale. Iata detaliile : Model E90 LCI 320xd Motorizare N47T Putere 184cp diesel Transmisie Manuala Data fabricatie 01.06.2011 Culoare exterioara Bluewater Metallic-896 Start/stop automatic Recuperare energiei franare Jante aliaj usor M model 193 dimensiune 18" Anvelope 225/40/18 fata & 255/35/18 spate Tractiune integrala permanenta Xdrive Servotronic Anvelope Runflat Sistem Comfort Access - deschidere usi fara actionare telecomanda Trim-uri interioare Aluminiu Glacier Trapa actionata electric Jaluzea electrica pentru luneta Oglinzi retrovizoare interior/exterior cu functie automata anti-orbire Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu memorii Scaune fata actionate electric+memorie scaun sofer Scaune fata sport incalzite Cruise control Tapiterie stofa+alcantara Asistent automat faza lunga Senzori parcare fata spate Senzor ploaie Faruri bixenon+spalator, adaptive Climatizare automata Incalzire auxiliara Webasto cu telecomanda Pachet lumini Sistem Navigatie Professional Control Combox si interfata USB-audio Comanda vocala Sistem audio Hi-Fi Pachet Inovation Volan M in piele Pachet M aerodinamic Trim-uri exterioare High-gloss shadow line Plafon individual Anthracite Lumini de zi active Faruri ceata 2 chei Reviziii la zi - istoric service(includ aici ulei filtre, placute fata/spate, fulie motor, kit accesorii) Nu are probleme cu distributia - a fost verificata in ianuarie la reprezentanta Km reali - verificabili Taxa prima inmatriculare platita si nerecuperata Totul functional - stare impecabila Pret 13890 euro. Contact 0722.512313
    2 points
  8. Bravo, felicitari ... o placere sa citesti si sa vezi ce ae poate ... si toate astea facute cu bun gust.
    2 points
  9. Am fost wk asta la ziua portilor deschise la BMW Bavaria Group pe DN1. O saracie de showroom, nu aveau nici macar un M pe stock sau prezentat, ceea ce gasesti la orice showroom oriunde in lumea asta. Personalul care CICA lucreaza pe vanzari si iau comisioane de 5% la fiecare vanzare, nu avea nimeni chef de munca.... M-am suit intr-un G30 care din exterior parea ft frumos si atractiv. In interior niste plastice ieftine rau de tot, bordul ala la atingere era la fel de respingator ca o femeie oribil de grasa. Asa o senzatie de ieftin grava rau de tot. Si la F30-ul meu plasticele nu sunt cine stie ce, dar F10 comparat cu G30 este mult peste la finisaje. Mi se pare o rusine ce face BMW cu masinile actuale. Inteleg ca se baga multi bani in tehnologii de ultima ora, dar totusi, finisajele ar trebui sa primeasca mai multa atentie. Pur si simplu cand m-am dat jos din G30 si m-am suit in F30 meu,m-am simtit ft bine, nicidecum nu am avut impresia de downgrade sau de inferioritate. Nu spuna asta pentru ca e masina mea, dar sincer si un E90 mi se mai pare mai calitativ. Plasticele clapetelor de la scaune de o calitate indoielnica......ma dusesem super entuziasmat cu gandul ca G30 bate tot la clasa ei, dar clasa E e mult peste la interior. Cu regret spun asta pentru ca nu o sa conduc Mercedes niciodata de buna voie si nesilit de nimeni. Acum inteleg si de ce BMW (reprezentanta) nu vinde masini noi. Cand nici un vanzator din cei 7 prezenti nu te intreaba ce te-ar interesa, ce vrei, ce cauti, un test drive eventual? Nu or sa vanda mai nimic.....Ft dezamagit de G30 si de Bavaria AG de pe DN1. Pe la milogii aia nu mai trec niciodata. La TM la BANAT CAR stau aia calare pe tine sa-ti dea oferte, deal-uri, test drive, xdrive, bare pt acoperis, orice kkt bonus numai s-o cumperi. Acum poate ca nu ma ajuta fata si par vreun cersetor cand intru in reprezentanta, dar totusi, la capitolul vanzari i-as putea invata cate ceva
    2 points
  10. un prost mi a dat minus. a crezut probabil ca raspunsul meu e nepotrivit insa raspunsul a fost scurt si la obiect. din pacate multi (inca) sufera in mediul online ! pentru a rabata oglinzile din cheie, are nevoie doar de oglinzi cu rabatare (si codare bineinteles). masina fiind din 2007, oglinzile sunt pe LIN, deci nu e nevoie de niciun cablaj in plus
    2 points
  11. Incercati linkul asta Download . Rog un moderator sa inlocuiasca linku de la Tools cu acesta , daca se poate
    2 points
  12. Deci, mi-am pierdut ceva timp, dar a meritat. Ia uita-ti-va voi la nea Romika asta ce ii face la ala cu masina din Arad. https://www.youtube.com/watch?v=wEmHZ37EqUw Deci, eu in timp ce ma uitam la video, imi venea sa intorc capul, sa vad ce face AR, ma loveste sau nu.. Dar asta e si mai tare: https://www.youtube.com/watch?v=Aec5ZEXMkG4 Uite-l cum intra intr-o masina.. El se mai agita nevoie mare ca i-a indoit unul oglinda, si uite ce i-a facut la asta.. Romeo, te rog eu sa predai permisul, camera poti sa o pastrezi pentru tine, plimba-te cu altii daca vrei. sa nu cumva sa imi iesi in cale pe sosea.. Ai tot urmarit sa nu te loveasca vreunul, pana la urma ai lovit tu doi.. Ptiu, camera e de vina. O vand pe a mea, vrea cineva?
    2 points
  13. Salutare dragi colegi! Dupa o lunga absenta, atat de pe forum cat si din lumea BMW, ata ma trage inapoi catre aceasta marca. In ultimele luni am facut test drive cu destule masini si anume: 120d hatchback, 320d sedan, F10-520d, C-class coupe, C-class sedan, E-class sedan, VW golf 7, Audi A3 hatchback si sedan...insa am sfarsit prin a comanda un G30 520d Finalistele ramasesera seria 3 F30, seria 5 F10 si noul E-class, care m-a impresionat intr-un mod extrem de placut (nu dati cu pietre). Diferenta de pret dintre F30 si F10 mi s-a parut destul de mica, intre masini configurate similar, iar combinat cu aparitia noului G30 decizia a fost luata imediat. Din review-urile de pana acum pare un progres fata de F10, atat dinamic cat si dpdv al calitatii materialelor folosite, desi recunosc, bordul anterior cu navigatia inclusa imi placea mai mult ca aspect. Abia astept sa o scot la o plimbare! Asadar, masina ce urmeaza sa fie livrata (sper) undeva la mijlocul lunii martie, are urmatoarea configuratie: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Momentan doar cateva poze teaser, din configuratorul online!
    1 point
  14. E de inteles ca sunt in viata si perioada cand arunci cu banii, dar si cand nu ai de paine...cred ca multi stim cum e, dar sa spui ca mai bine montezi second, decat sa cumperi un sachs sau bilstein e cea mai mare aberatie.
    1 point
  15. ce vrea lumea sa zica mai sus e ca BMW nu produce piese asa ca apeleaza la producatori externi de exemplu: placutele de frana sunt produse de TEXTAR ( in cazul masinii mele cel putin). Daca ma duc la reprezentanta sau pe bavauto, pot sa cumpar dupa codul asociat placutelor de frana, piese care se numesc OE ( echipament original). Astea sunt acele piese care vin intr-o cutie pe care scrie BMW iar piesa prezinta o stanta BMW. Daca ma duc la magazinul din colt si dau comanda de placute TEXTAR, atunci poti zice ca imi cumpar placute OEM. Sunt teoretic aceleasi placute care vin si in cutia BMW, numai ca nu au stanta BMW pe ele si sunt ceva mai ieftine. Daca ma duc tot la mgazinul din colt si cumpar placute pe alt producator, decat producatorul cu care cei de la BMW colaboreaza, sa zicem BOSCH, atunci se cheama ca imi cumpar piese AFTERMARKET. Mai clar de atat nu cred ca se poate explica In cazul tau, cel mai simplu e sa achizitionezi de la magzainul din colt amortiozare noi SACHS ( asta e producatorul cu care BMW colaboreaza). Iesi mai ieftin si sunt de o calitate foarte buna.
    1 point
  16. bun bun, dar daca intre timp ne-am aliniat si BMW incepand cu KAFAS2 ne-a dat unda verde, de ce nu vine software update si pentru KAFAS1? adica la fel camera citeste semnele si navigatia trimite cod de tara si informatii care ar determina limita legala curenta. informatia e acolo. restrictia inteleg ca e in KAFAS1 care blocheaza tara. modulul colegului neo nu face decat sa o pacaleasca translatand tara curenta intr-una cu limite identice recunoscuta de KAFAS1. restrictia in KAFAS1 sunt convins ca e in firmware. deci de ce BMW nu o ridica via update? ce-i mai lipseste la KAFAS1 fata de KAFAS2? e ceva hardware implicat? ce tziganie..
    1 point
  17. + Giulia Veloce Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  18. Ai sistemul CCC cu ecran mic , iti trebuie BMW ROAD MAP EUROPA BUSINESS 2017 DVD , dar vezi ca nu este ROMANIA ... Pe sistemul CCC cu ecran mare (Professional) este si ROMANIA>
    1 point
  19. cu 2000 lei schimbi toate cele 4 amortizoare si arcuri cu burduf si flansa si tot ce trebuie.... un telescop fata este aproximativ 350 SASCH si spate aprox 250....
    1 point
  20. Daca citesti putin pe net, culoarea antigelului g11/12 are de aface si cu materialele din care sunt facute radiatoarele... antigelul poate sa "atace" materialul ...
    1 point
  21. Vezi ca trebuie antigel albastru nu rosu, rosu/roz este la grupul VAG.... nu ca ar avea asta vreo treaba cu cresterea temperaturii dar iti poate produce alte probleme.
    1 point
  22. Pe olx are user: folie_auto2222 (Oana), pe bmwclub.ro: lavi4175, pe 4tunnig: dezurziceni. Site: dezmembraribmw.com, Firma: sc.imservice.srl, Urziceni
    1 point
  23. Sigur iti vor da garanție, chiar discutam cu mecanicul pe tema asta si au zis ca ei daca sunt probleme dau cutia jos si o trimit in Germania iar ți-e iti va pune alta recondiționatĂŁ (venitĂŁ din Germania). In banii aceia primești cutia altei masini care este perfect funcționalĂŁ.
    1 point
  24. Salut! Eu cand mi-am montat instalatia n-am avut rabdare sa mai caut releul si sa refac totul ca pe original. Am cumparat maneta care actioneaza stergatoarele de pe un touring si am legat pompa care actioneaza spalatoarele de la far pe iesirea pentru stergatorul spate. Avantajul este ca le pot actiona cand vreau.
    1 point
  25. Cand apare cu galben si iti indica ca trebuie sa schimbi placutele de ex in 500km, senzorul nu este atins , este doar contorul masinii care se apropie de zero km (este doar o estimare a masinii) doar cand iti apare cu rosu inseamna ca s-a atins senzoru si trebuie sa il schimbi o data cu placutele.
    1 point
  26. Cavaliere, pe forum aici am vazut discutii nenumarate despre acel senzor amarat de 40 de lei. Sunt o gramada de discutii, aproape la fel de multe ca despre distributia motorului N47 Pana nu facem noi o smecherie, nu ne "simtem" bine. Oricum e ridicol sa-ti distrugi placutele si discurile pt o economie de 40 de ron. Vorba aia: alegerile ieftine te costa cel mai mult.... GRESIT: Cand senzorul iti indica 2K km in bord, te duci si le schimbi. Mereu am schimbat asa si am avut peste 20 de masini din care 12 BMW-uri. Nu verific obsesiv placutele si discurile, de aia platesc 50 de lei pe senzor ca sa-mi spuna el cand se uzeaza. Asa pot sa scot si senzorul de temp al apei din motor, nu? Mai bag eu termometrul, mai vad cat e temperatura. O fi la 90? Oare e la 120? Fierbe? Ce naiba, scot si plutitorul din rezervor si dupa bag un bat si vad daca se uda, la ce nivel e motorina. E jalnic sa conduci o masina, ORICE masina si sa nu ai grija la frane. Inteleg ca nu faci detailing anual, dar sa nu schimbi un senzor de frana, e asa de toata jena. Ma rog, fiecare face ce vrea cu masina lui.....
    1 point
  27. Corect, pune discuri de 300 ron bucata, placute de frana 300 de ron si se zgarceste la 40 de ron pt un senzor. Bine ca nu ii pune o rezistenta in loc de senzor sau un tranzistor ceva...Daca neamtu' scrie ca se inlocuieste totul pe set, asa se face. Noi,romanii, gasim noi o cale sa dam o palma la K*T indiferent de situatie. Si 1 leu daca putem sa economisem la un cost total de 1000 de ron, il economisim....E jalnica gandirea asta, asa ajungem sa avem cazane de masini cu tot felul de improvizatii. Fiecare face ce vrea cu masina lui...Hai, sariti cu minusurile si la postarea asta analfabo$$ilor!
    1 point
  28. Astazi am facut revizia cutiei de viteze la ZF Faur. Aseara pe la ora 19 am lasata masina in curte la ei care este inchisa si pazita. Astazi dimineata la ora 8 am ajuns cu cheia si am dus masina la rampa si imediat s-a apucat de ea dnu. Adrian (un domn cu mustata trecut de 50 de ani), iar intre timp i-a mai venit un coleg. Au lucrat la masina impecabil: au desfacut scutul cu grija sa nu strice ceva, au desfacut baia cutiei fara graba, au slabit suruburile de la mecatronic pentru a se scurge cat mai mult ulei din cutie. Au lasat-o cam doua ore jumatate sa se scurca si intre timp la celalat elevator au lucrat la un X1 (revizie cutie automata 6hp). Dupa ce a terminat X-ul au revenit la masina mea si au strans suruburile de la mecatronic cu cheia dinamometrica in ordinea data de ZF, au montat baia si surubile au fost stranse la cota si in ordinea data de ZF, apoi au inceput sa bage ulei in cutie (ZF Lifeguard 8 pt cutia mea 8hp45). A intrat prima data cam 3 litrii apoi au pus laptopul pe masina ca sa citeasca daca sunt erori pe cutie (nu au fost erori la masina mea) apoi au pornit motorul ca sa incalzeasca ulei din cutie pana la 40 de grade. Dupa ce au dus uleiul din cutie la temperatura dorita (ulei ajungand in filtrul din baie, printre discuri si alte subansamble) au ridicat iar masina si au continuat, cu motorul pornit, sa bage mai departe ulei in cutie (in total au intrat 5 litrii, restul a ramas in convertizor). Apoi am coborat masina de pe elevator si am iesit cu ea pe strada in teste: masina schimba perfect (inainte de schimb nu aveam probleme) insa acum parca sunt putin mai fine schimburile. Dupa cateva ture, ne-am intors la elevator, au ridicat masina, au urmarit sa vada saca sunt scurgeri (n-au fost), au pus scutul inapoi, au pus tester-ul sa vada daca sunt erori (n-au fost), iar apoi au resetat autodaptivii. Concluzia: oamneii de acolo stiu ce fac, sunt trainuiti in Germania la producator, foarte atenti la tot ce fac, explica orice e legat de cutie, foarte amabili, am stat tot timpul langa masina fara sa-mi zica cineva ceva, ba chiar m-au rugat sa stau langa ei sa nu lasam loc de interpretari. Am ramas placut surpins de calitatea oamenilor de acolo, mergeti cu incredere!
    1 point
  29. Pana ai scris juma de ora la romanul asta punei filmarea care ai realizat-o cu camera ta buna. O imagine face cat 1000 de cuvinte,nu mai vorbim de o filmare. Teoriile sunt prea multe si prea diferite.
    1 point
  30. 1 point
  31. Tu crezi ca la o masina din 2004 mai sta proprietarul sa faca reviziile la reprezentanta? Mai bine o testezi tu la un service de incredere decat sa cauti istoricul. Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    1 point
  32. daca era M pack nu avea covrigul ala.anunt de doi lei la rubrica gresita
    1 point
  33. + cateva poze: Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  34. Eu nu ĂŽnțeleg ce vrei pana la urma ,,, sa te convingi pe tine ĂŽnsuți si pe noi ca ai luat mașina buna si ca ĂŁla nu a câștigat mai mult de 200-300e ca altfel te oftici si simți ca te -a pĂŁcĂŁlit,,,
    1 point
  35. @dogfather Ala postat de tine clar nu merita atat.
    1 point
  36. Si intr-un final asteptarea a luat sfarsit :frantics:
    1 point
  37. nici o bara de M nu merita reparata in situatia aia....mai ales una standard.
    1 point
  38. La cat de ieftine sunt impecabile si la culore, pentru ce sa bagi bagi sa repari o ruptura?
    1 point
  39. chitsro parca nu se imbina bine in partea soferului acolo la nari! parca nu s-a pus un surub sau eu stiu....(nu mi-o lua in nume de rau) asa se vede in poza! mie mi-ar sta in gat diferenta aia!! asta daca chiar este sau e din cauza unghiului din care e facuta poza?
    1 point
  40. Intre timp mi-au iesit jantele de la vopsit : Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  41. Mai Horia...de ce or "arunca" nemții mașinile când ĂŽmplinesc 100-120000km? De prosti? Nu știu de unde pretenția asta ca ĂŽmi iau bmw de 6 ani vechime, cu peste 150k km, la un sfert din pret și ar trebui sa fie ca nou, sa nu bagi ĂŽn el decât consumabile...asta e o inepție și vad ca e foarte ĂŽmpĂŁmântenitĂŁ la noi.
    1 point
  42. Stiu ca am zis ca nu o sa mai scriu dar asta e chiar ultimul:))) Ce zici tu aici e de domeniul S.F.-ului...Nu imi permit sa spun ca nu te cred dar....e inimaginabil-o fi fost facuta la comanda ptr corpul diplomatic-))super masina ta. Apropos am schimbat si rolele si cureaua dar am uitat sa mentionez:))si probabil am mai schimbat si alte maruntisuri dar chiar nu vreau sa-mi mai reamintesc:)) All the best:))
    1 point
  43. Eu am luat masina in 2014 vara.12.500 E 160.000km verificati la reprezentanta Cta.Am schimbat dupa ce am luat-o imediat:fulia,placute,uleiul si filtre.Nimic de comentat.Dupa cateva luni am inceput cu:distributie,bujii ,releu.Apoi articulatii,discuri,turbina si acum caseta.Ce tot vorbesti tu dragul meu Cosmin despre servisare si alte bullshituri?Astea trebuie schimbate de fiecare proprietar de E60 ptr ca nu sunt fiabile.Masina are acum 222000km.Ii fac si caseta o fac sa mearga cum imi place mie dar nu ma poate opri nimeni si nimic sa-mi spun parerea.Cred ca am dreptul asta desi nu sunt "specialist bmw" ca unii dintre voi. Mi-am spus parerea si ati iesit voi cu mistouri si alte arogante.Bani am sa-i arunc pe reparatii stati linistiti numai ca nu prea as mai vrea sa fac asta.Nu ma asteptam e adevarat sa aiba atatea bube E60-urile IN GENERAL. Sarbatori fericite tuturor si promit ca nu mai dau nici un replay aici.
    1 point
  44. Asta a fost a altui user si a fost vanduta acum 3 ani chiar in 2013 , si eu am fost interesat sa o cumpar atunci si culmea pretul era 9 mii acum 3 ani... asa ca in ziua de azi nu inteleg de ce ar face tot 9 mii:))
    1 point
  45. Am reparat problema si am iesit din noua Nicio problema ! Sunt foarte mirat de stabilitatea masinii si usurinta cu care se controleaza dupa ce pierde aderenta. De asemenea sunt foarte mirat cat de bine sta pe curbe desi am gume de iarna 175x....x14. Differentialul e demential cum transmite puterea la roti. O noua iesire :
    1 point
  46. Din pacate G30-ul nu are absolut nicio treaba cu E klasse-ul de la Mercedes. Mercedes este pe val ceva de nedescris. Interiorul noului E este ceva cu adevarat spectaculos, chiar simti ca ai cumparat o masina premium, cand ma uit la BMW ma bufneste rasul cand cer atatia bani pe niste Opel-uri mai rasarite...
    0 points
  47. Vezi ca tu nu stii semnificatia termenilor OE si OEM....... stai linistit ca daca cel de pe masina a tinut 250k si era OE, daca iei un OEM, 70k tot te tine....
    0 points
  48. Ma gandesc ca masina avand km reali, si fiind full ca dotari, poate pretul adevarat al neamtului era undeva la 8000-8200 de euro, si era deja redus la 7700 de euro in anunt fiind cunoscuta problema. Asa poate nu a mai vrut sa lase decat 100 de euro. Nu stiu daca a observat romanul defectul, pentru ca nici eu nu am observat prima data cand am mers cu ea la fata locului, cand am cumparat-o. Tot ce se simte si se aude este un huruit in pozitia intermediara a ambreiajului. Nu are trepidatii la plecarea de pe loc. Chestia e ca romanul nu a vrut sub nicio forma sa lase sub 8700 de euro, pretul in anunt pe OLX era 8900. I-am zis ca 8600, nici nu a vrut sa auda, si masina era in anunt de promovare de 2 saptamani. Si de unde luati preturile astea pt. produse si manopera? Volantul este 1080 RON pe LUK pe Autokarma, si 590 de RON kitul de ambreiaj pe LUK. Iar manopera la un service BMW autorizat din zona este 400 de RON pentru schimbarea kitului. Deci undeva la 2000 de RON (450 de euro) toata treaba.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.