Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/23/17 in all areas
-
2 points
-
Salut tuturor ce urmeaza sa va plictisesc ) La indemnurile cunoscutilor m-am hotarat sa pierd ceva timp pentru a-mi prezenta masina pentru ca doresc sa impartasesc cu cei interesati pasiunea si problemele intampinate de-a lungul timpului deoarece si eu la randul meu as vrea as primesc impartasanie din alte parti ! Pe la inceputul toamnei anului 2012 dupa 2-3 luni de tocit mobile.ro,autoscout24.ro si alte site-uri eram hotarat sa plec dupa masina in Germania.Imi cautam primul BMW ! Gasisem ceva aproximativ care sa ma incante la bugetul din acea perioada de aprox 8500-9000e (+ alte 2000e pentru modificari pentru ca stiam ca nu ma voi opri doar la masina). Cu aproximativ o saptamana inainte sa plec am aruncat un search si pe batranul autovit.ro(cu toate ca vroiam masina de la mama ei nu rupta prin gropile de la noi) si am vazut-o pe domnisoara care implinea toate conditiile mele mai putin cea de trapa. Era un E46 320cd an 2005 gri: -pachet M-Tech 2 complet -jante 18 de pacheet M -faruri xenon fabrica,stopuri led,semnale aripi led -interior sport Recaro alcantara -volan M cu comenzi -6+1 trepte -modul comfort -suspensie completa pachet M -145k km Mi-a tresarit inima cand a venit proprietarul la intalnire cu ea. Mi-a placut din prima secunda si chiar daca ar fi avut vre-o problema grava tot o luam cu gandul "lasa ca o fac eu ". Am mers la un service pentru un test si totul a iesit ok. Singura "problema" a ei a fost ca scartaia rulmentul de la ambreiaj cand il calcam in rest impecabila. Masina a fost adusa in tara in 2008 pentru suma de 18000e cu aproximativ 70k km. Dupa negocieri nu a vrut proprietarul sa scada mai mult de 100e(aia pentru motivul ambreiajului )si masina a fost achizitionata la suma de 9100e. Fericire mare si sa inceapa modificarile !1 point
-
1 point
-
ISTA 4.05.23 - DOWNLOAD SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Tools - DOWNLOAD Folositi 7zip pentru a dezarhiva SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.1 point
-
Nevoia de spatiu mai mare cu ocazia maririi familiei cere vanzarea masinii actuale. Iata detaliile : Model E90 LCI 320xd Motorizare N47T Putere 184cp diesel Transmisie Manuala Data fabricatie 01.06.2011 Culoare exterioara Bluewater Metallic-896 Start/stop automatic Recuperare energiei franare Jante aliaj usor M model 193 dimensiune 18" Anvelope 225/40/18 fata & 255/35/18 spate Tractiune integrala permanenta Xdrive Servotronic Anvelope Runflat Sistem Comfort Access - deschidere usi fara actionare telecomanda Trim-uri interioare Aluminiu Glacier Trapa actionata electric Jaluzea electrica pentru luneta Oglinzi retrovizoare interior/exterior cu functie automata anti-orbire Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu memorii Scaune fata actionate electric+memorie scaun sofer Scaune fata sport incalzite Cruise control Tapiterie stofa+alcantara Asistent automat faza lunga Senzori parcare fata spate Senzor ploaie Faruri bixenon+spalator, adaptive Climatizare automata Incalzire auxiliara Webasto cu telecomanda Pachet lumini Sistem Navigatie Professional Control Combox si interfata USB-audio Comanda vocala Sistem audio Hi-Fi Pachet Inovation Volan M in piele Pachet M aerodinamic Trim-uri exterioare High-gloss shadow line Plafon individual Anthracite Lumini de zi active Faruri ceata 2 chei Reviziii la zi - istoric service(includ aici ulei filtre, placute fata/spate, fulie motor, kit accesorii) Nu are probleme cu distributia - a fost verificata in ianuarie la reprezentanta Km reali - verificabili Taxa prima inmatriculare platita si nerecuperata Totul functional - stare impecabila Pret 13890 euro. Contact 0722.5123131 point
-
Cauta pe farcebook : onet bogdan ! Din buc te ajuta !!! Sau skw pe forum aici alt coleg1 point
-
Nu stiu ce sa zic. Pe mine g30 ma incanta la interior mai mult decat la exterior. Probabil si pielea aia bej pe care am ales-o ii da un aer mai luxos. Insa, in trecut, nici eu nu eram incantat de interioarele bmw dpdv design. Daca este sa virbim de calitate fabricatiei, Calitatea plasticului probabil nu e buna. Mie in zona usii dreapta mi se aud niste greieri la cele mai mici denivelari si asa si in bord. Plasticul din bord pocneste cand plec de pe loc si masina a stat in soare. Am mai fost surprins cand am luat o groapa cel mult medie si bordul a scos asa un sunet de ieftin, de parca statea sa se desprinda. Eu am mai criticat G30-ul la mine pe topic, insa au fost colegi care mi-au reprosat asta. In esenta eu sunt f multumit de masina, mi-am dorit ceva similar mereu, mai ales ca acum un an nici nu ma gandeam ca ar fi posibil sa o am1 point
-
1 point
-
Modific data la pc pana poti muta tot asa pana la sfarsitul anului Apoi uninstall apoi iar install tot asa1 point
-
Mda,asta ar insemna sa nu mai fac nimic ca nu sunt de specialitate si nu am scule profesionale. Toata chestia asta cu inlocuitul unui arc o faceti sa para ce nu este,in opinia mea nu este mare inginerie sa schimbi niste arcuri, si aici m-am oprit ca m-am gandit mai bine si imi ajunge un minus.1 point
-
1 point
-
Si cand iti sare arcul in mecla, ca nu tin sarmele, sa vezi atunci distractie.1 point
-
felicitari pentru munca depusa si rezultate. imi place ca masina e simpla la exterior, monstrul fiind sub capota1 point
-
sa stii ca pe termen lung, nu ai facut nicio economie...din contra. dupa ce vei pune arcul SH, trebuie sa faci geometria ca sa nu tocesti anvelopele. daca te tine pana vei pune suspensia noua, iar trebuie geometrie facuta. deci oricum ai da-o...tot mai bine era sa faci treaba cum trebuie acum. in plus spui ca nu te pricepi sa alegi un arc, dar il schimbi tu....cum ai de gand sa faci asta? pe spate la montezi, dar pe fata fara presa, poti sa te pui si-n cur si-n cap ca nu il vei monta pe telescop.1 point
-
Bravo, felicitari ... o placere sa citesti si sa vezi ce ae poate ... si toate astea facute cu bun gust.1 point
-
Dupa schimbarea celor mentionate mai sus a trebuit sa ajustez si suspensia pentru jantele cu semislickuri.Am iesit in probe cu masina si nu simteam mare diferenta intre jantele cu gume de strada si jantele cu semislickuri ramanand cu o intrebare la care aveam de gand sa aflu raspunsul la Arad. Am plecat spre Arad si dupa un drum de aproximativ 9 ore(mers normal pana in 130km/h,lucrari si accidente pe traseu) am ajuns.Pe drum nu aveam de gand sa raspund la nici o provocare si sa risc sa se intample ceva la masina, sa patesc ca data trecuta la Cluj unde masina nu a fost in regula. Prima zi de concurs(20.05) a venit ajung de la ora 9:30 cu gandul sa ma dau cat mai devreme,incep sa imi instalez cortul si constat ca acoperisul(prelata) l-am uitat la Bucuresti :2guns: :bashwall: .Asta este,incep sa iau pulsul pistei si constat ca cineva "mi-a furat" titlul threadului inainte ca eu sa il fac cunoscut Baieti daca va plac cursele si vreti sa vedeti competitie frumoasa MERGETI LA ARAD,nu la Pitesti,Cluj sau alte locuri unde se face pe autostrada pentru ca proasta organizare in spatii restranse face un cosmar competitia!La Arad este loc pentru toata lumea,pista este larga,te poti aseza oriunde sa te uiti fara probleme de aglomeratie,este a doua oara cand merg la Arad si iubesc sa vin aici in ciuda drumului obositor dar merita fiecare km.Am inteles ca si la Turda ar fi frumos,nu am fost, sper sa ajung anul asta si la Ianca astept sa vad cum va fi peste aproximativ 1 luna. Pe la orele 12:00 incep calificarile si hotarasc sa ma dau cu rotile de strada pentru a vedea exact daca este o diferenta,eu simteam ca dupa 80km/h cu aceste roti masina trage mai bine dar pierdeam plecarea unde patinam mult. Dupa primele 2 run-uri care au fost de proba deja atinsesem scopul 13s :bounce: Am vazut ce poate cu rotile de strada chiar daca era loc si de un 12,9 am hotarat sa fac schimbul cu semislickurile. Primul run merg 12,9 cu o plecare slaba. Vazand potentialul masinii prind incredere si mai fortez putin dupa care a urmat surpriza zilei 12,8s cu o plecare foarte buna (60ft- 2,007). Foarte fericit am incheiat prima zi a etapei pentru ca nu doar mi-am atins asteptarile dar le-am si depasit. Daca in prima zi nu am reusit sa ma dau cat mai devreme sper ca a doua zi sa pot face acest lucru. Seara am mai analizat niste detalii si hotarat a doua zi am facut mici ajustari care mi le rezerv.Nu va ganditi ca am bagat mana in motor sau chestii de genul asta ci doar mici detalii care in final fac diferenta. Vestea buna a venit spre final si nu doar odata pentru a se crede ca a fost o intamplare ci de 3 ori.Masina a mers 12,7s cu o plecare mai putin reusita (60ft- 2,070 fata de plecarea de 2,007 care a fost la timpul de 12,. Aici este poza cu timpii de 12,7s , imi spun ca am prea multe poze puse cu toate ca eu nu le incarc direct aici ci printr-un site extern.In cazul in care nu apare ma poate ajuta cineva cum as putea sa postez poze in continuare fara sa le sterg pe cele vechi?Multumesc ! Ce s-ar fi intamplat daca as fi avut plecare de 2,007?S-ar fi intamplat cel putin 12,6s pentru ca 0,1s la plecare inseamna aproximativ 0,2s la timpul final,dar daca si cu parca nu isi au locul asa ca timpul ramane 12,7s. Acest timp a fost realizat fara Methanol sau NOS !Doar din puterea pura a motorului ! Ce inseamna acest timp?Este timpul unui A6 Quatro 3.0TDI (stock 313CP upgradat la 430CP+Methanol),este aproape(12,6s) timpul unui E90 335d (stock 286CP softat la 370CP+Methanol aproximativ 400CP). In sfarsit am vazut rezultatul celor 80CP adaugati de anul trecut care tot la Arad masina cu 304Cp scosese 13,4s. Idei sunt,urmeaza si alte upgradeuri,timp sa avem. Voi posta si un mini filmulet in curand.1 point
-
1 point
-
Saptamana trecuta am primit invitatie de la AutoItalia (printr-un dealer BMW) pentru a testa Alfa Romeo Giulia la Adancata. Am condus 2 variante de Giulia (180 hp si 280cp) si suv-ul Stelvio in varianta de 280cp. Era disponibil si modelul de 510 cp (Quadrofoglio) dar din pacate nu am apucat sa ma dau cu el, a iesit cineva in décor cu el si l-a atins pe dedesubt. Am fost placut impresionat de Giulia, chiar si cea de 180 cp se misca bine, tractiunea spate isi spune cuvantul. Cateva poze si si filmulete: - Alfa Romeo Giulia - Alfa Romeo Stelvio1 point
-
Da o stiu eu. M-a interesat si pe mine, am fost sa o vad am si condus-o. Sub nici o forma nu merita sa vii pana aici. Hai sa iti povestesc despre ea. Masina o vinde un samsar de etnie din Drumul Taberei. Exterior, masina avea urme de accident si parea peticita mai mult decat reparata. Am fost cu un prieten sa o vedem si cand a vrut sa inchida usa din spate a ramas cu fata de usa in mana. Atunci ne-a spus ca da a fost lovita si ca a schimbat usa. Apoi interiorul de piele pare ca s-au carat roabe cu el, are urme de... nu stiu cum sa zic, ca si cum au fost carate fiare cu ea. Apoi motorul, am mai avut bmw benzina injectie directa, am mai auzit 328, asta dupa mine avea o problema. Nu stiu daca ii lipsea ulei sau nu era ceva reglat cum trebuie. In rest masina tragea f bine, tot ce am verificat eu functiona, inclusiv volanul incalzit. Parerea mea este ca masina a fost ceva dauna totala de America si reparata local de el sau de alti turci/tigani prin Germania. A, apropo, pretul.. Ma amuza tare. Cerea 17500.. Dupa ce am vazut masina eu i-am zis ca o sa stea f mult cu masina aia la banii aia.. Si acum vad ca a mai pus 3000 peste. Logica de samsar.1 point
-
Salut, tocmai ce m-am inregistrat pe forum, sper ca este ok locul de prezentare, sunt la inceput si o sa mai am pana ma acomodez :frantics::9 ; la 17 ani imi achizitionam un Peugeot SpeedFight 2 WRC, iar la un an dupa deja ma gandeam cum sa fac saltul la o masina; si totul a inceput cu: Audi a3 1.8Turbo 150ph Ford Escort 1.8D 75ph Citroen Xantia 1.9D 64ph Seat Ibiza 1.9sdi 64ph Renault Clio 1.9D 75ph Honda Civic 2.0TD 90ph BMW e39 525tds 143ph Alfa Romeo 147JTD 116ph BMW e60 525d 163ph Vw. Polo 1.4tdi 75ph BMW f36 430das 258ph intentionez sa achizitionez si un BMW e30, poate chiar maine... Desper masina acutuala am "aproape" numai cuvinte de lauda, este o masina care m-am facut repede sa uit de ultimele modele: c-classe amg, audi a5 s-line, lexus is 300h, bmw serie 3, jaguar xe r-sport, maserati gilber; ereau toate concurente, doar eu mai trebuia sa ma decid; In cele din urma m-am decis la un f36 pack-M(todusi eram in dilema cu f32), cutie sport-automata in 8 rapoarte (este un "deliciu") culoare exterioara neagra, interior rosu, faruri full led adaptive, scaune electrice cu incalzire si reglaj lombar, navi. prof. sistem hi-fi, piele individual pe bord, pdc fata-spate cu camera, ornamente piano-lac, alarma, etc, etc,etc; Motorul ca si tranzmisia ceva woow! 6 cilindrii 190kw (258ph) si 560Nm ! acceleratie 0-100km/h 5.6s consum medium declarat 5.1/100km (eu am 6.4/100km intr-o medie de 10300km si nu conduc niciodata in eco-pro!), deci un consum foarte foarte bun! Masina am aleso diesel pentru ca nu fac urban, este de curse lungi (prima ei cursa a fost de 5600km la 2 sapt. dupa ce mi-a ajuns de la fabrica ) Daca as fi nevoit sa mai aleg o data ar fi aceasi masina in aceiasi configuratie, poate full extra! O zi placuta va doresc!1 point
-
Schimba de pe edibas pe ICOM/ENET local connection , este suficent doar sa ai contactu pus, conectezi cablu la masina, laptop si dupa rulezi ISTA -> operations - > read out vehicle data -> connection manager (alegi ICOM)-> complete identification ...1 point
-
Azi i-am schimbat bujiile, sa n-o ia tusea la toamna Am primit un pret bun la un service in Bucuresti, sub jumatate fata de Bavaria. In plus, farurile bateau putin prea jos si i-am facut si reglaj. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Asa e cand iti cumperi F10 dar ai bani sa intretii loganul....scump 3300 de ron schimbul a 2 senzori la masina de peste 50K.1 point
-
Colegu Bala, Comentariul tau nu ajuta deloc pentru tematica acestui subiect, de asemenea nu cred ca e nimeni curios de ce consideri tu vis a vis de dezactivarea acestui sistem. Aceasta inovatie, Pedestrian Protection System a fost implementat la brandurile auto premium in diferite variante, fiind impus prin legislatia europeana in ceea ce priveste siguranta pietonilor. Problema este ca acesta ACTOR se poate activa la socuri usoare, strat de zapada mare, bordura inalta de trotuar. Sistemul la BMW nu este gandit practic, este gandit financiar, sa-i puna pe oameni sa scoata o suma de bani semnificativa din buzunar daca vor sa-l readuca in functiune.1 point
-
Asa le-au fĂŁcut acum, tot forumul bmw din america e plin de plângeri ca direcția e prea moale,,, au schimbat direcția hidraulicĂŁ exemplara de la e60 cu direcția electricĂŁ ,,, asa e si la seria 5 si la seria 3 si seria 1 chiar daca au chestia aia de Setare a suspensiei,,,in mod sport sa zici ca merge ceva mai decent dar pe normal si confort e jale ,,, ai emoții tot timpul sa nu te fure de pe o banda pe alta,,, mie nu-mi place deloc ce au fĂŁcut cu direcția , e un pas innapoi fata de seria precedenta1 point
-
Nu doar arc rupt... Anvelopa distrusa si O bucata om sarac )))0 points
-
ConteazĂŁ dacĂŁ prin stâlpul de la rețea trece curent electric sau trebuie sa aștept o pana de curent?0 points
-
Daca ai doua manute de stanga orice este posibil,poate sa iti sara arcul in cap si sa te omoare chiar si cu presa la 100 ron,acum am o presa din asta. Ideea este ca daca habar nu ai de putina mecanica aproape toate operatiunile par periculoase, mai ales daca le faci fara scule dedicate operatiuni respective.si ca sa no mai lungesc mult daca esti prost poti sa iti apuci degetele cand schimbi cureaua de accesori,cunosc caz,si avea inelara cu cot.apropo cati de pe aici au schimbat cu mana lor un arc,multi nu sunt in stare sa schimbe niste amarate de placute nu mai zic de discuri,astea trebuie facute neaparat in servis specializat ca tine de siguranta. Si acum sa vina minusurile.0 points
-
0 points
-
O sa mananci dintr-un pai toata viata ... Oricum , omu are o problema cu banii in momentu asta si el a ales optiunea care ii convine pe moment , nu mai este treaba noastra ce face in continuare ... Eu zic ca a primit toate informatile si parerile , pana la urma este masina lui si el stie ce e mai bine in situatia in care se afla.0 points
-
toate astea, cu riscurile de rigoare, pentru 100 lei? ))))))))))))) https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/prese/arcuri/yato/yt-2544-presa-pt-arcuri-2-buc-82x370mm-crv0 points
-
Din pacate asta e Romania ...majoritatea peste 200.000 imi pare rau sa vad asta, al meu are 89.000 km .-1 points
-
Mai bine te abti tu si zi merci ca s-a dat sau ce s-a intamplat cu ea. Daca nu ai vazut cum aratau bara spate si pragurile, mai pune link-uri pe aici inainte sa pornesti la drum.-1 points
-
2000 nu te va duce niciodata. faptul ca nu ai bani pentru 2 arcuri + amortizoare, iar nu e deloc ok. parerea mea e ca incep sa te "depaseasca" costurile de intretinere ale unui BMW de 11 ani.-1 points
-
cred ca ti-a luat ceva sa gasesti cele mai ieftine masini de pe autovit.-1 points
-
La mine au schimbat 7.2 litri la Faur. Eram de fata cand s-a facut schimbul. 8HP45Z.-1 points
-
Poate cantitatea asta au bagat-o in cutie, ca de scos 7,2 l nu prea cred ca are cum sa scoata prin metoda gravitationala.-1 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00