Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/24/17 in all areas

  1. Salut , dupa ceva timp in care am pierdut noptile incercand sa aflu cat mai multe despre anumite modele , in februarie am cumparat intr-un sfarsit primul meu BMW , un E90 320d 2006 , motor M47 . Masina am cumparat-o din tara , cu 206xxx km . Fostul propietar a achizionat-o din Germania in 2012 . I-am facut mai multe teste in urma carora kilometrii cica ar fi reali , tind sa cred ca sunt pentru ca masina parea ingrijita la prima vedere si merge bine . Masina nu a fost foarte dotata din fabrica dar fostul propietar este si el pasionat si a mai imbunatatit-o pe parcurs . Cam acestea sunt dotarile din fabrica : Vehicle Identification Number WBAVC31050VC61334 Type VC31 Model 320d Ol - EUR Development Code E90 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/b7 Lemon - LCB7 Production Plant LEIPZIG Production Date 2006-10-09 321 Exterior Parts In Body Color 4AG Interior Strip Titan. Dull 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 200 Diesel Particle Filter 226 Sports Suspension Settings 249 Multi-function For Steering Wheel 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 465 Through-load System 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 507 Park Distance Control (pdc), Rear 520 Foglights 534 Automatic Air Conditioning 606 Navigation System Business 677 Hifi System Professional 710 M Leather Steering Wheel 8SP Cop Control 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation 934 Winter Tyres On Lt/aly Wheels 969 Request Navigation Dvd On Shipping Eu i-am pus eleronul si grilele , pe viitor as vrea : -retrofit navigatie CIC -retrofit pilot automat -retrofit senzor ploaie/lumina -ornamente praguri M Si altele probabil care nu-mi vin acum , oricum , bani sa avem ) Astept pareri (rele , bune , nu conteaza) . Niste poze : http://i.imgur.com/jDbnifP.jpg http://i.imgur.com/8bwFemP.jpg http://i.imgur.com/2SX8Fcx.jpg http://i.imgur.com/UBz9c1f.jpg http://i.imgur.com/KNQdZXg.jpg http://i.imgur.com/wGQkTmy.jpg http://i.imgur.com/VKhFmpS.jpg http://i.imgur.com/6TlPp0b.jpg http://i.imgur.com/YAFFo3r.jpg http://i.imgur.com/HTblaKn.jpg
    1 point
  2. Incearca si un plin de MOL EVO,si cea de la Rompetrol este ok.Eu am schimbat 3 injectoare si acum compensarile sunt sub 1. Nu te speria de compensarea de 2.3, la cald probabil mai scade. Eu am mers cu ea asa 1 an si tot 2.3-2.4 la rece aveam, la cald scadea pe la 1-1.2, mai zic unii ca daca ramane injectorul blocat poate topi piston...
    1 point
  3. Salut. O problema asemanatoare cu a ta am avut si eu, dar exlus faptul ca "a luat-o pe ulei sau altceva". Model: 320d 136cp Simptome: Turbina intra foarte tarziu, motorul se auzea mai gros, se tura greu. Problema a fost unul dintre furtunasele de vacuum. Ai inspectat sa vezi daca ai vreun furtun rupt/crapat/imbatranit ? Cand m-am uitat prima data la ele, am spus ca sunt in regula, insa dupa ce am pus mana pe unul si am indoit de el, a crapat si a inceput sa se farame, din cauza calitatii proaste, a temperaturii mari din zona motorului si vechimii, de ce nu. Trebuie sa dai jos capacele acustice ale motorului, cel de la joja de ulei si cel din mijloc ( dintre radiator si motor). Apoi , cum te uiti stand in dreptul rotii stanga fata, intre rezervorul lichidului de servo si joja, trebuie sa ai un distribuitor cu 3 tevi, care pleaca din pompa de vacuum si merge spre pompa de frana ( vezi aici -> Distribuitor in dreptul piesei 7 ) . De acolo aveam furtunul care merge spre Electrovalva EGR rupt si iesit, la fel si cel de la turbo se mai tinea intr-un colt) . Ce am facut a fost sa le schimb pe toate, gasesti tot pe realoem schema furtunaselor in cazul in care nu te descurci. Ce NU iti recomand, daca vrei sa le schimbi: Evita furtunul destinat injectoarelor ( cel panzat din cauciuc) . Este de o calitate foarte proasta, iti recomand furtun siliconic pentru vacuum. Diametrul este : 3,5mm (interior) X 2,0mm Exterior. O sa umbli foarte mult dupa cel de 3,5mm, deoarece nu prea se gaseste in comert. Eu am mers pe 3,2 deoarece asta am gasit, insa vreau sa le schimb pe 3,5mm cum este precizat OEM. Nu iti pot garanta ca asta este si la tine, dar simptomele imi sunt cunoscute si mai ales ca este treaba de maxim 10 minute, ce ai avea de pierdut ? Desigur..pot fi multe alte cauze, dar s-ar putea sa ai noroc si sa scapi ieftin. Succes.
    1 point
  4. bravo,multumesc mult !! inca eram interesat de masina ,dar mi-am dat seama ca ceva nu e in regula cand am vazut cum oscileaza pretul cu 3000 de euro in sus si in jos ! Mai ales ca dupa vin e cu un an mai batrana ,si la verificarea istoricului ultimii doi ani cam lipsesc cu desavarsire
    1 point
  5. Actuatorul nu se strica atunci cand sta masina in service ... lol ... ala are o parte mecanica si una electronica ... in ambele cazuri de defectiune, da eroarea la tester. Sent from my MotoG3 using Tapatalk
    1 point
  6. Am fost wk asta la ziua portilor deschise la BMW Bavaria Group pe DN1. O saracie de showroom, nu aveau nici macar un M pe stock sau prezentat, ceea ce gasesti la orice showroom oriunde in lumea asta. Personalul care CICA lucreaza pe vanzari si iau comisioane de 5% la fiecare vanzare, nu avea nimeni chef de munca.... M-am suit intr-un G30 care din exterior parea ft frumos si atractiv. In interior niste plastice ieftine rau de tot, bordul ala la atingere era la fel de respingator ca o femeie oribil de grasa. Asa o senzatie de ieftin grava rau de tot. Si la F30-ul meu plasticele nu sunt cine stie ce, dar F10 comparat cu G30 este mult peste la finisaje. Mi se pare o rusine ce face BMW cu masinile actuale. Inteleg ca se baga multi bani in tehnologii de ultima ora, dar totusi, finisajele ar trebui sa primeasca mai multa atentie. Pur si simplu cand m-am dat jos din G30 si m-am suit in F30 meu,m-am simtit ft bine, nicidecum nu am avut impresia de downgrade sau de inferioritate. Nu spuna asta pentru ca e masina mea, dar sincer si un E90 mi se mai pare mai calitativ. Plasticele clapetelor de la scaune de o calitate indoielnica......ma dusesem super entuziasmat cu gandul ca G30 bate tot la clasa ei, dar clasa E e mult peste la interior. Cu regret spun asta pentru ca nu o sa conduc Mercedes niciodata de buna voie si nesilit de nimeni. Acum inteleg si de ce BMW (reprezentanta) nu vinde masini noi. Cand nici un vanzator din cei 7 prezenti nu te intreaba ce te-ar interesa, ce vrei, ce cauti, un test drive eventual? Nu or sa vanda mai nimic.....Ft dezamagit de G30 si de Bavaria AG de pe DN1. Pe la milogii aia nu mai trec niciodata. La TM la BANAT CAR stau aia calare pe tine sa-ti dea oferte, deal-uri, test drive, xdrive, bare pt acoperis, orice kkt bonus numai s-o cumperi. Acum poate ca nu ma ajuta fata si par vreun cersetor cand intru in reprezentanta, dar totusi, la capitolul vanzari i-as putea invata cate ceva
    1 point
  7. Da o stiu eu. M-a interesat si pe mine, am fost sa o vad am si condus-o. Sub nici o forma nu merita sa vii pana aici. Hai sa iti povestesc despre ea. Masina o vinde un samsar de etnie din Drumul Taberei. Exterior, masina avea urme de accident si parea peticita mai mult decat reparata. Am fost cu un prieten sa o vedem si cand a vrut sa inchida usa din spate a ramas cu fata de usa in mana. Atunci ne-a spus ca da a fost lovita si ca a schimbat usa. Apoi interiorul de piele pare ca s-au carat roabe cu el, are urme de... nu stiu cum sa zic, ca si cum au fost carate fiare cu ea. Apoi motorul, am mai avut bmw benzina injectie directa, am mai auzit 328, asta dupa mine avea o problema. Nu stiu daca ii lipsea ulei sau nu era ceva reglat cum trebuie. In rest masina tragea f bine, tot ce am verificat eu functiona, inclusiv volanul incalzit. Parerea mea este ca masina a fost ceva dauna totala de America si reparata local de el sau de alti turci/tigani prin Germania. A, apropo, pretul.. Ma amuza tare. Cerea 17500.. Dupa ce am vazut masina eu i-am zis ca o sa stea f mult cu masina aia la banii aia.. Si acum vad ca a mai pus 3000 peste. Logica de samsar.
    1 point
  8. maine seara te pot ajuta eu, azi nu sunt in buc
    1 point
  9. Fiind în Germania nu cred ca ieși așa scump sa pui mașină pe platforma și sa o duci în tara unde sa-i schimbi motorul. Îți iei și un scurt concediu. Iei motorul din Germania și îl pui în portbagaj sau chiar din România ,vezi unde este mai ieftin.
    1 point
  10. Va salut si va multumesc pentru aprecieri! In sfarsit de ceva vreme avem si capitonaj la portbagaj si cu asta am mai taiat ceva de pe lista. Dar de circa o luna masina este acasa in Ro,unde va ramane de acum inainte,cu drumurile astea lungi se uzeaza,se aduna km si asta nu prea imi convine... A trecut cu brio itp-ul si acum se odihneste in garaj sub prelata pana in luna septembrie cand o sa iesim din nou la plimbare,dar pe plan local.
    1 point
  11. Parerea mea subiectiva e ca F30 nu e masina de 15-20k, mai ales in conditiile un care un F10 e tot cam pe acolo. E mult, mult sub F10. Pierzi putina "sportivitate" la F10 vs F30 (de parca se punea problema de asa ceva la 2.0d pe 1.6tone), dar primesti o masina mai spatioasa, mai aratoasa, cu materiale mult mai bune la interior, mai bine antifonata.. intelegeam 330d sau 328i vs 520d, dar asa mi se pare no brainer.
    1 point
  12. Ai citit specificatiile dorite? Sau te bagi in seama fara habar? Poate dau si 12.000 pe ea, ca nu am spus nimic de buget acolo. Pe forum nu e niciun M47 negru la culoare.
    1 point
  13. Data viitoare cand vei mai ajunge la bimmer vei afla ca trebuie sa schimbi motor,cutie si probabil masina. Cauta pe net sa vezi ce "buni" sunt Youtube nu e tester pt distributie Daca ai indoieli referitor la distributie mergi la reprezentanta, nu la un service japcar Spor la lecturat: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__4960__gopid__2396791#entry2396791
    1 point
  14. Sau ĂŽți asumi ca ai luat totuși o mașinĂŁ la mana a doua, la jumĂŁtate/sfert din pret și nu te mai miri ca, vai, trebuie sa schimbi una, alta la ea. O investiție de 1000-2000 euro ĂŽntr o mașinĂŁ care noua a costat 50000 chiar nu mi se pare mult. Si stai liniștit.
    1 point
  15. Probabil multi producatori din cauza competitiei gandesc asa : sa reduca costurile ( de achizitie si intretinere) pentru primul proprietar, respectiv sa faca o masina cu materiale mai slabe si cu un control al calitatii mai slab. Masina anume e facuta sa reziste in stare buna circa 4-5 ani sau poate maxim 200.000 km. Primul cumparator, tine masina tot 4-5 ani, perioada normala pentru un leasing operational, pt o amortizare, asa cum e in tarile civilizate, unde mai rar se cumpara masini cu plata pe loc. Oricum primul proprietar si din motive estetice si personale schimba masina dupa 4-5 ani, ca sa fie in trend cu toata lumea. Cheltuielile din perioada de dupa acesti 4-5 ani intra in sarcina celui de-al doilea proprietar. Concluzia este ca daca doriti masini la mana a doua si inca in termenul de fiabilitate luati-le la maxim 100.000 km si cu maxim 4 ani.
    1 point
  16. Eu am scos ieri pe o distanta de 80 km din care 70 km in afara o medie de 6.2L. Mi se pare putin useless sa verifici prea mult consumul de la un BMW, caci daca iti iei BMW, nu-ti iei BMW sa mergi ca mortul, iti iei BMW sa mergi cum se merge cu un BMW dar respectand in acelasi timp regulile de cirulatie si de bun simt ( viteza, prioritate, semnalizare, asigurare la manevre ). Bine, e ok sa te uiti la consum la modul sa nu ai ceva stricat care sa-ti afecteze consumul si altele pe termen lung, dar cam atit.
    1 point
  17. Multumesc! Cu simpatie rezolv orice ceas )
    1 point
  18. Se modifica putin de tot, abia de afara observi ceva, dar e benefic pt turbina. La mine ce s-a schimbat e ca auzi de afara cum face spool turbina mica.
    1 point
  19. Sunetul despre care vorbesc eu nu se aude in masina...se aude foarte finut in afara. El a spus clar ca nu vrea "scandal", nu are nicio legatura nfs si nici-o treaba toba goala cu ce vorbim noi aici.
    1 point
  20. Te inteleg insa originala nu o sa mai fie deloc dupa ce-i faci toate schimbarile alea...urat ar fi fost sa schimbi sunetul la evacuare cu puterea stock si fara pachet M pe ea, clar nu era de acolo insa la tine ar fi ok..sau tu vrei sa nu-si de-a nimeni seama ce putere ai (presupunand ca multi spun doar din zgomot ca e modificata)?
    1 point
  21. Uitasem,am luat si un set de injectoare de 535d,urmeazĂŁ turbo hybrid,intercooler si ambreiaj
    1 point
  22. Nu tre sa cotizezi nimic. Exista 3 situatii in care cotizezi: - iti bati joc de ea - si-a batut joc de ea fostul proprietar - are sau a avut parte de o servisare precara chiar daca tu sau fostul proprietar traiti cu impresia ca mecanicii si-au facut treaba.
    1 point
  23. Soluţie citire indicatoare în România Speed limit info SLI 1 (100% la specificatiile din fabrica) KAFAS 3030 IMPLICIT_SPEED_LIMITS_1 NAME_1 = 52,4F KAFAS 3010 SLI_CODING COD_ELECTRICAL_HORIZON = aktiv vezi demonstratie http://www.youtube.com/watch?v=EuQoT2HrRu4
    1 point
  24. eu zic sa iti iei exact ce simti tu ca ti s-ar potrivi...ma refer mai ales la benzina / diesel si la automata / manuala. Eu cel putin tocmai mi-am luat un 525d / 2005, manual, / 177 cp - atentie, pe motorul de 2.5 l exista si puterea de 163 cp, Recomand diesel, motorul de 2,5 l diesel bmw a iesit motorul anului in 2007 daca nu ma insel. Acum, sa incerc sa raspund punctual la intrebari: - daca iei diesel 177 cp, vei avea un cuplu fantasctic - 400 nm, in plus, motorul asta de 6 cil este extrem de silentios, practic nu vei stii ca e diesel - distributia e pe lant, deci nu -ti face probleme - km - functie de bani, gasesti de la 80 k (in special la reprezentant / dealeri bmw germania), la 200 k, iar pretul scade accordingly - dotari, la fel, cu cat mai dotata, cu atat mai scumpa, oricum, e60 are multe dotari standard - idrive, toate geamurile electrice, jante aliaj, cd player, etc - recomand sa te uiti pe autoscout24.ro, eu de acolo mi-am luat-o - service recomand filaret, iar pentru chestii banale - schimb ulei, filtre, un service obisnuit, oricare ar fi el si in care ai incredere - uleiul la cutia automata se schimba iar din ce stiu eu nu exista probleme, sint foarte fiabile sper sa te ajute
    1 point
  25. In primul rand vreau sa te felicit pt ca vei detine (in curand sper) unul dintre cele mai frumoase modele de bmw care exista pe piata ( asta ca sa ii mai enervez un pic pe nostalgicii bmw! :blink: ) . Eu unul m-am orientat numai dupa un model pe benzina, deoarece dupa parerea mea sunt ceva mai fiabile si mai putin pretentioase decat cele diesel. Inainte de a cumpara E60-ul am studiat cu atentie majoritatea problemelor aparute la acest model (www.e60.net, diferite review-uri etc...) pt a sti cu exactitate ce sa verific. Am luat manualul modelului de pe net (http://www.e60.net/information/2005_5_Series_Manual_US.pdf sau http://www.e60.net/information/) si am cautat sa invat in primul rand cum se utilizeaza iDrive-ul . Asa... - exista cateva probleme cu scaunele incalzite asa ca trebuie verificat daca functioneaza bine si daca emana vreun miros de ars, asta poate fi dovada unei proaste functionari ...eu unul am evitat o astfel de dotare. - pneurile RunFlat, sunt sigure insa din pacate se distrug usor, sunt scumpe , sunt foarte rigide pt gropile din romania si eu cand le-am luat erau extrem de zgomotoase. - geamurile eletrice au o problema cu sistemul Antitrap, de fapt poate fi mai pretentios si nu se poate inchide geamul dintr-un click al butonului ..trebuie sa il ridici treptat din 10 in 10 cm....eu am avut o astfel de chestie si se pare ca s-a rezolvat cand au pus foliile !!! - invata toate comenzile si verifica tot ce este electric: scaune, lumini, semnal, oglinzi, AC, caldura, ventilatie in iDrive, sistemul audio, navigatia. - verifica farurile, cand sunt aprinse sa aiba sprancenele aprinse, angel eye sa functioneze toate 4, daca sunt Adaptive sa se miste amandoua stg-dreapta.. tot exista probleme cu "sprancenele" ca nu se aprind(multe ori soft-ul e problema se rezolva prin upgrade) . - daca e Steptronic ai grija cand cuplezi transmisia din in PRND sa nu bruscheze violent...se mai intampla sa mai existe probleme la cutie, putine dar sunt! - preferabil sa iei masina de la un dealer BMW si daca se poate si e nevoie sa ii faci prima revizie acolo. - daca e SH ai grija sa primesti DVD-ul cu navigatia, manualele, cartea service, roata de rezerva daca nu ai RFT-uri. - verifica daca ambele chei functioneaza bine: deschis, inchis, pornit masina. - eu unul am preferat sa iau un model mai puternic cu mai putini kilometrii si nu ful-opshanz, decat unul full si cu 150.000km si motor micut. Motorizari: pt cele pe benzina cel mai ok mi se par 2.5 si 3.0 ca putere/costuri, iar diesel 3.5d e cel mai bun, daca ai inclinatii spre sprotivitate un pic. Cele mai ieftine sunt 2.2 pe benzina si 2.5 d. Sunt ceva mai puturoase dar isi fac treaba bine si avantajos, daca nu esti prea dornic de un condus sportiv. Daca mai e ceva de adaugat sa ma ajute colegii ca acum nu imi vin in minte alte chestii.
    1 point
  26. La N47 nu se da admisia jos cand umblii la bujii/releu bujii.
    -1 points
  27. Salut! Pot sa-ti raspund oarecum decat la intrebarea 2. Din cate am observat personal, alarma OE suna decat la deschidere, nu si la vibratii, lovituri, etc. Pune alarma cand esti in ea si trage de manerul de deschidere a capotei. O sa vezi cum face
    -1 points
  28. Am mai spus-o de nenumarate ori incat imi este lehamite sa mai repet.PUNCT. E60 nu e o masina proasta ci extrem de proasta care din pacate doar la intretinere e premium in rest nimic iesit din comun.Poate doar lista imensa de" probleme specifice bmw"!!!
    -1 points
  29. Catalizatorul e foarte restrictiv, pe cand eliminand tobele finale nu castigi nimic, in afara de un partzait in plus. Multa bafta si, mai ales, rabdare cu proiectul! :goodjob:
    -1 points
  30. Asta ziceam,de finala nu vreau sa ma ating,acum am o problema,tot caut intercooler custom ceva sa nu necesite modificĂŁri mari,inițial am zis ca pun de 535d,dar tipul care imi face turbina zice ca nu e diferența mare intre 535 si 530 la intercooler
    -1 points
  31. Asta e cea mai mare prostie!!! Am avut Logic 7 pe 3 masini, am si pe actuala. Cea mai buna calitate si nu am avut NICIODATA probleme cu el. Cel mai bun sistem de fabrica pt seria 3.
    -1 points
  32. -1 points
  33. chiar asa...cutii manuale...ce sarmani.... Discutam doar de auto/adaptive/"pele"/premium. Nu ne injosim. Suntem o tara de bosi, barosani, fabulos de bogati. In timpul asta peste jumate din populatie n-au apa calda in casa si merg la veceu in curte.
    -1 points
  34. nu sunt originale cum spune titlul Azi am cumpara de la un magazin din oras pt masina mea. Arata exact ca cele prezentate de tine.
    -1 points
  35. Sunt chinezesti defapt,desi scrie italy pe ele.
    -1 points
  36. Frumoasa, sa te bucuri de ea! ca actual posesor de acest model as schimba: -jantele, nu sunt de e90, as pune de e90,parca nu pun pachetul m in valoare. -navigatia CCC, cat timp functioneaza nu as schimba-o, daca se strica poate merita sa faci upgrade...eu m-am impacat foarte bine cu ea. -volanul - parca are alcantara, mie mi se pare ca nu se potriveste dar tine de gusturi. Dupa cum arata scaunele as zice ca aia sunt km, apreciez dotarile, pachet m, scaune sport Multi km fara probleme ! PS: sper accepti critici constructive
    -1 points
  37. Parerea mea este sa iei diesel,cele pe benzina consuma foarte mult + ca atunci cand o sa vrei sa o vinzi nu o sa mai iei nimic pe ea.Din punctul meu de vedere un consum de 14-15 la suta este destul de mult.Motoarele N47 nu mai sunt probleme cu ele,este intretinuta legenda de cei cu service-uri.(spun asta din propria experienta) Eu zic sa iei un F30 ,decent dotat(xenon,sport/modern/luxury line)navigatie poti sa faci retrofit ulterior.Daca o iei pana in 150.000 nu o sa ai nici un fel de probleme pana cand o sa o vinzi .Preferabil de la reprezentanta sau deleri mari.
    -1 points
  38. Doar eu am impresia ca e o combinatie intre audi si mercedes?
    -1 points
  39. e ciudata explicatia celor de la service... pompa ulei kaput, presiune ulei kaput, motor kaput !!! in principiu astia sunt pasii dar nu deodata. kaput pompa de ulei, kaput presiune = martor ulei aprins in bord. sa presupunem ca nu vezi becul aprins de ulei si mergi ca berbecul... dupa cativa km se incinge motorul si mai apare inca un bec aprins in bord, de data asta de la apa, mergi in continuare ca un superberbec inca cativa km si incep zgomote ciudate din compartimentul motor si eventual ceva abur sau mai rau fum. ce faci ? tragi pe dreapta si opresti motorul, deschizi capota si te uiti ca berbecul ??? chiar daca versi tot uleiul din motor tot mai merge motorul vreo cativa km cu bordul pom de craciun. lucian, tu ai patit asa ??? daca nu, eu personal cred ca motorul tau are alta defectiune (distributie, senzori, demaror blocat, etc) scuze pentru "berbec" nu este o referire directa la tine ci la cei care nu au "veleitati ingineresti" bafta si tine-ne la curent ca sunt tare curios care a fost cauza !
    -1 points
  40. Buna ziua,mi s.a aprins in mers in bord un martor EML,doar eml fara check engine,motor 318ci n46 143cp
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.