Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/25/17 in all areas
-
3 points
-
Senzorul nu se deconecteaza, nu se scoate mufa scoasa, se scoate doar furtunul de gaze care intra in senzor, daca are momente cand nu citeste bine valorile, asta este singura modalitate prin care se poate verifica daca este senzorul de vina. Regenerarea se poate face fara probleme exact cum am scris si mai sus, neaparat ca ceilalti doi senzori de pe filtrul de particule sa fie ok (senzor de temperatura + celalat senzor de presiune). Eu am inlocuit egr degeaba din cauza acestui senzor, imi aparea "engine fault, reduced power" si aveam eroare pe egr si eroare 4933, am verificat egr si era blocat in momentul cand aparea "engine fault, reduced power", dupa ce l-am inlocuit cu unul nou, original facea la fel. Eroarea 4933 aparea fara nicio logica, imediat la pornire, dupa cateva minute de la pornire, in mers, si statea cateva minute dupa care se stingea. Am desfacut si galeria de admisie dar era foarte curata, deci singura problema mai ramanea backpressure senzor. I-am scos furtunul de gaze in unul din momentele in care nu avea eroare si am mers aproximativ 2000 de km fara problme si fara nicio eroare (cu furtunul conectat aparea eroarea la o medie de aproximativ 50-60 de km, sau la 5-6 porniri). Filtrul de particule a fost verificat din 500 in 500 de km si si-a facut regenerarile normal.2 points
-
La MHS eu am platit 250 lei ... a durat aprox. 5 ore. Iar pe Neo suna-l ... e cel mai rapid mod de a lua legatura cu cineva.2 points
-
Corect, dar mentioneaza ca nu sunt originale...cu toate ca exista cod oe si sigla bmw...eu unu am fost pacalit de poze.2 points
-
Buna ziua,mi s.a aprins in mers in bord un martor EML,doar eml fara check engine,motor 318ci n46 143cp1 point
-
Ideea e ca toata lumea cand isi cumpara bmw se asteapta la minuni. Ei bine nu e asa. bmw e o masina premium. i-ti trebuie un venit peste medie sa intretii chiar si un second din 2005. Caii putere peste celelalte masini nu sunt degeaba. Sunt dati de o tehnologie un pic mai avansata. Iar asta costa bani. ... si bmw se strica. problema e depinde de buget. o sa vadeti multe , multe , multe bmw la shrot. Dc ... pentru ca multi nu au bani sa le repare. Bmw tine minim 30 ani sau 1M km. Daca e intretinuta corespunzator. Recent mi-am cumparat un 520. Are 450 mii km. Mere ca aproape nou. Putere , confort, etc ... dar asta costa. Sa nu va asteptati sa cumparati un second perfect. Eu am bagat in el 1200 sa nu mai vad erori in bord si mai u rmeraza sa mai bag 1000 sa mearga cum vreau eu. Una peste alta ... bmw merita orice leu ... atata vreme cat leul ala il dai la cine trebuie. PS. Experienta cum Automibile Bavaria ... scurgeri de ulei dreapta motor. .... nota de plata 7200 ron ... normal , nu le dau ... merg la mecanicul meu vechi. ... rasete , se uita la motor , se uita la lista de defectiuni ... alt diagnostic ... masina nu are erori. Ce fac? Nimic. Astept sa pice de tot. Masina merge cu 210 pe autostrada cu exceptia ca imi mananca 1 L ulei la mia de km. ...lol ... daca vrea sa pape ii dau sa pape. Ideea e ca ... nu avem mecanici sa stie bmw , nici macar in reprezentante. Sent from my MotoG3 using Tapatalk1 point
-
Vezi e se intampla daca cumva zici ca VW este mai fiabil de cat un BMW ))1 point
-
Astazi am vazut pentru prima data un seria 8 si am zis "wow stai sa fac o poza:)) " , desigur masina nu este a mea , dar va rog sa postati poze cu aceste masini pe care le-ati vazut in Ro sau le detineti. :frantics: Acest topic "copios" l-am creat pentru a vedea parerile celor care au condus o asemenea bestie ,implicit va rog sa comentati(cei care au condus) parera despre masina .1 point
-
Deci ne mint astia de la bmw. Eu vad ca la cod scrie Instrument panel trim, Carbon. Niste nemernici. Noroc cu tine ca m-ai lamurit. Multumesc1 point
-
Mulțumesc de sfaturi. Ăntr-adevĂŁr, din ce am citit sunt destul de lĂŁudate mai ales pt aderenta pe ud (au indice A) și pt nivelul de zgomot redus. Au venit azi cauciucurile. Zilele astea as vrea sa le montez, dar ĂŽntâi sa ĂŽndrept jantele.1 point
-
1 point
-
e ciudata explicatia celor de la service... pompa ulei kaput, presiune ulei kaput, motor kaput !!! in principiu astia sunt pasii dar nu deodata. kaput pompa de ulei, kaput presiune = martor ulei aprins in bord. sa presupunem ca nu vezi becul aprins de ulei si mergi ca berbecul... dupa cativa km se incinge motorul si mai apare inca un bec aprins in bord, de data asta de la apa, mergi in continuare ca un superberbec inca cativa km si incep zgomote ciudate din compartimentul motor si eventual ceva abur sau mai rau fum. ce faci ? tragi pe dreapta si opresti motorul, deschizi capota si te uiti ca berbecul ??? chiar daca versi tot uleiul din motor tot mai merge motorul vreo cativa km cu bordul pom de craciun. lucian, tu ai patit asa ??? daca nu, eu personal cred ca motorul tau are alta defectiune (distributie, senzori, demaror blocat, etc) scuze pentru "berbec" nu este o referire directa la tine ci la cei care nu au "veleitati ingineresti" bafta si tine-ne la curent ca sunt tare curios care a fost cauza !1 point
-
Salut. O problema asemanatoare cu a ta am avut si eu, dar exlus faptul ca "a luat-o pe ulei sau altceva". Model: 320d 136cp Simptome: Turbina intra foarte tarziu, motorul se auzea mai gros, se tura greu. Problema a fost unul dintre furtunasele de vacuum. Ai inspectat sa vezi daca ai vreun furtun rupt/crapat/imbatranit ? Cand m-am uitat prima data la ele, am spus ca sunt in regula, insa dupa ce am pus mana pe unul si am indoit de el, a crapat si a inceput sa se farame, din cauza calitatii proaste, a temperaturii mari din zona motorului si vechimii, de ce nu. Trebuie sa dai jos capacele acustice ale motorului, cel de la joja de ulei si cel din mijloc ( dintre radiator si motor). Apoi , cum te uiti stand in dreptul rotii stanga fata, intre rezervorul lichidului de servo si joja, trebuie sa ai un distribuitor cu 3 tevi, care pleaca din pompa de vacuum si merge spre pompa de frana ( vezi aici -> Distribuitor in dreptul piesei 7 ) . De acolo aveam furtunul care merge spre Electrovalva EGR rupt si iesit, la fel si cel de la turbo se mai tinea intr-un colt) . Ce am facut a fost sa le schimb pe toate, gasesti tot pe realoem schema furtunaselor in cazul in care nu te descurci. Ce NU iti recomand, daca vrei sa le schimbi: Evita furtunul destinat injectoarelor ( cel panzat din cauciuc) . Este de o calitate foarte proasta, iti recomand furtun siliconic pentru vacuum. Diametrul este : 3,5mm (interior) X 2,0mm Exterior. O sa umbli foarte mult dupa cel de 3,5mm, deoarece nu prea se gaseste in comert. Eu am mers pe 3,2 deoarece asta am gasit, insa vreau sa le schimb pe 3,5mm cum este precizat OEM. Nu iti pot garanta ca asta este si la tine, dar simptomele imi sunt cunoscute si mai ales ca este treaba de maxim 10 minute, ce ai avea de pierdut ? Desigur..pot fi multe alte cauze, dar s-ar putea sa ai noroc si sa scapi ieftin. Succes.1 point
-
cum dreacu sa ajunga uleiul din Motor in pompa de injectie si sa-l bage la consum necontrolat? asa ceva1 point
-
Ai schimbat doar filtrul epurator sau cu tot cu carcasa? Carcasa are in interior o supapa cu membrana care nu permite uleiului sa plece pe furtunul epurator. Din pompa de injectie putin probabil. Daca ar fi defect simeringul, ai gasit motorina in ulei si nu invers. In pompa de injectie Vp44 nu are pe unde sa intre ulei din motor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
nu sunt originale cum spune titlul Azi am cumpara de la un magazin din oras pt masina mea. Arata exact ca cele prezentate de tine.1 point
-
Hai lasa ca navigatia e misto doar ca arata mai bine cu gogoasa in bord, altfel utilitatea ei este cel putin relativa. Cat despre ecranul mic, eu am si la e90 si la x1 cu ecran mic si nu simt vreun lips fata de ecranul mare. Depinde si ce vrei de la masina. Daca gasesti o masina misto si cu km putini insa nu are navigatie sau are ecran mic, din punctul meu de vedere eu as lua-o. Cea din primul link are avantajul ca e xdrive, dupa parerea mea ala face cat 10 navigatii mici sau mari.1 point
-
Salut, mai ai toba? M-ar interesa1 point
-
1 point
-
Eu am cumparat de la tine, deci nu am nimic impotriva...sunt ok calitativ, doar ca aveam impresia ca sunt originale, nestiind ca si copiile se fac cu sn. Cum spune si mgs, descriera este "necinstita"...faptul ca "nu stii" ce vinzi e problema ta1 point
-
Cred ca problema e mai degraba cuvantul "ORIGINALE" din titlu, care nu descrie ceea ce vinzi tu.1 point
-
1 point
-
sau isi pot lua de aici: https://www.aliexpress.com/store/product/Set-of-4-pcs-Wheel-Hubcaps-Cover-Blue-And-White-For-1-3-5-6-7/2678136_1000003609640.html1 point
-
Castrol 5w30 sau ulei BMW 5w30 cu norma LL04.1 point
-
Esti tare de tot. Vezi ca daca folosesti ulei shell helix ultra, masina va schimba singura vitezele1 point
-
1 point
-
Cand o sa iti comanzi tu poti sa iti iei chiar verde. Nu ii inteleg pe astia care dupa ce vad ce si-a cumparat omul incep ei cu ce optiuni ar fi pus in plus si ce culori ar fi ales. Si vezi ca naibii se scrie cu doi i.1 point
-
Anunt valabil. Pret NOU - 1500 Ron1 point
-
1 point
-
Nu pot sa o returnez si nici nu merge sa schimb cu altceva. Toba arata si suna foarte bine - a fost un moft al meu sa ajung la concluzia ca imi placea mai mult masina silentioasa. Face un zgomot frumos - dar pentru mine - am constatat ca imi place mai mult liniste. Nu se aude nimic in plus in masina cand este geamul sus - se aude doar cand cobori geamul. Pe 320 D nu merge sigur. Si nici nu prea vad rostul la toba sport pe diesel. In fata tractor - in spate V81 point
-
Vand pentru BMW E90 - trimuri interior carbon + comenzi volan cu trim carbon. Pret 400 ron. Tel 0755 530124 Piesele sunt la Sibiu. Pentru poze accesati linkul de mai jos. Multumesc https://www.olx.ro/o...te-ID8BLCH.html0 points
-
E posibil orice la BMW, mie mi-a cazut turbina in urma cu 4 zile la 50km/h intre doua semafoare, ideea e ca nu consuma ulei, nu avea niciun suierat, a fost verificata in urma cu 10k. la revizie, era 'tun' nu ai nici o garantie, ma astept la o fulie, flanse cardan, .... e o marca sensibila, nu o compar cu VW care o am de 10 ani, nu i-am dat decat consumabile la revizii.0 points
-
Nu te minte nimeni. Ei au facut exact ce am facut si eu. Au pus un titlu produsului. Tu te minti singur crezand ca stii, pe cand de fapt nu prea stii. Ai vrut sa imi demonstrezi mie ceva, dar de fapt ti-ai sapat singur groapa.0 points
-
Dupa cum vezi, acolo scrie "moldings". Carbonul nu se face prin "molding" pentru ca el este o fibra si astfel isi pierde proprietatile. Ceea ce vezi tu acolo este tot plastic vopsit hidrografic (Water Transfer Printing) si apoi lacuit.Sa imi spui daca mai pot sa te ajut cu ceva.0 points
-
Ok. Trebuia sa introduc cuvantul "folie" in descriere. Cu toate ca macar atat ar trebui sa stiti ca nu exista trim din material carbon pentru e90. In normal, sau cel putin pentru un conoscator descrierea ar trebui sa fie retorica. Daca asta ajuta si daca se poate, rog un moderator sa introduca cuvantul "folie" in titlul topicului. Multumesc LE @mgs: Da, baietii au facut treaba buna cu folia. Am fost multumit. Doar ca acum am trecut la alcantara negru. E altceva.0 points
-
oricum ar fi, cum esti tu "perfectionist" de fel, ar trebui sa ai o descriere clara. stii foarte bine ca descrierea nu este corecta....si eu am intrat fiind curios ce trimuri carbonice vinzi0 points
-
Exact, carbonul era doar ca si titlu. Nu am scris nicaieri "din material carbon". Nu exista trim interior E90 din material carbon. Cel putin nu de fabrica.0 points
-
Recunosc ca initial si eu am intrat sa verific daca sunt trimuri individual. Corect ar fi fost : "BMW E90 - trimuri interior 'colantate cu folie imitatie de' carbon + comenzi volan set complet". Oricum, cel putin din poze, colantul pare aplicat destul de profi. Bafta la vanzare!0 points
-
0 points
-
225.000 km si 10.000 km de la ultima revizie. zilele astea urmeaza schimbul de ulei si filtre si cateva poza de 1 mai cu fost, care a ajuns la constanta. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170501_183311_zpsum3iyxsr.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170501_180848_zpsqx5crhjv.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170501_180845_zpswdmmxpkl.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20170502-WA0002_zpszhtq1tgq.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20170502-WA0003_zps7vwp4etq.jpg merge la fel de bine, doar ca si-a pierdut farmecul dupa ce am vandut tot de pe ea si nu mai are semnatura mea0 points
-
DacĂŁ nu greĂâ˘esc 20 mm , din pĂŁcate când se fac lucrĂŁri eu sunt spectator prefer sĂŁ las pe cine e de meserie, oricum odatĂŁ cumpĂŁraĂâşi senzori si restul gĂŁurile sunt ultima chestie. Am procedura oficialĂŁ cu postmontajul dar din pĂŁcate e in italianĂŁ, daca o mesteci imi dai un numĂŁr de telefon cu whatsapp si ti-o trimit, o sĂŁ gĂŁseĂâ˘ti acolo tot ce trebuie cumpĂŁrat si procedura de instalare0 points
-
parca pretul era obligatoriu.....sau voi astia care cotizati taxa de smecher, nu mai trebuie sa respectati si regulile?-1 points
-
"Where to start?? Replace or get them rebuilt: L7 and ask unit bc you have both symptoms. Just like my case. Btw. According to Becker: L7 is a 5 channel amp 2x70w max sub woofers 2x30w max rear doors 30w max front dash Ask unit 4ch: 2x30w front doors 2x30w rear deck" http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=564279 More will follow! http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=620381 http:/ /www.bim m erfest.com/forums/showthread.php?t=446659 Imi pare rau ca link-urile de pe bim m merfest nu pot fi vazute aici. ..Si imi mai pare rau ca nu am salvat topicul cel mai concluziv fata de calitatea-fiabilitatea Logic7; bine-nteles nu pe forumul acesta. Cosmin, doar trebuie sa scrii pe google "Logic7 problems" si daca nu gaseste probleme serioase atunci doar unul dintre noi este obsedat si placut impresionat de Logic7.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00