Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/26/17 in all areas

  1. putin offtopic ... fostul E60 a primit ieri jante style 128
    4 points
  2. Garnitura nr.11, nu se pune din fabrica. Acolo racitorul EGR se inchide pe con si nu scapa nimic pe acolo. Oricum daca ar scapa ceva pe acolo, iti vei da seama imediat, deoarece va afuma cam mult piesele de acolo. Si eu cand am curatat racitorul EGR, cand am desfacut, nu era nici o garnitura si nu se umblase acolo. Tu ai reparat turbinele, dar sunt tare curios, cum ti-au reglat ei tijele de vacuum la turbine, ele se regleaza amandoua impreuna.. intra cu ISTA si citeste valorile turbinelor la relanti si in sarcina, vezi ce valori ai ( relanti=97%, iar la 3000 ture=45% ). Verifica si teava din spate de la racitorul de gaze, sa nu fie sparta, este problema des intalnita, se roade furtunul de vacum si de acolo nu mai actioneaza clapeta si se sparge teava.
    2 points
  3. Vand pentru BMW E90 - trimuri interior carbon + comenzi volan cu trim carbon. Pret 400 ron. Tel 0755 530124 Piesele sunt la Sibiu. Pentru poze accesati linkul de mai jos. Multumesc https://www.olx.ro/o...te-ID8BLCH.html
    1 point
  4. Din experienta iti spun ca poate fi becul xenon, la mine avea toane cand mergea cand se oprea, uneori la pornirea farurilor facea un fel de blit cum zici tu si se aprindea, stingea rapd dupa care ori ramanea aprins ori se stingea si trebuia sa opresc pornesc din buton. Poti incerca sa le schimbi intre ele insa nu stiu daca si la f10 trebuie dat jos farul pentru a avea acces.
    1 point
  5. Da, dar arata mai bine cu Fake. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. Multumesc Turbina mare a primit din nou atentie, acum fiind hibrid "gigant", capabila de 450+ cai safe (sa nu zic 500cp). Pe langa asta masinuta a mai primit: -suporti motor Corteco -pompa apa Hepu -role INA -curele Contitech Abia astazi vor fi montate si franele noi OE (inclusiv ferodourile de la frana de mana) iar cand voi finaliza softul o sa revin cu un video cu acceleratia.
    1 point
  7. Am avut recent o problema cu senzorul ABS stanga spate. Dupa o diagnoza in service am observat ca coronita de la planetara era umflata si fisurata intr-un loc de la rugina si imi atingea senzorul. Am inlocuit astazi planetara si, daca tot am urcat-o pe rampa, am schimbat si bratul stanga spate care imi facea probleme la reglarea directiei. In 1 ora sunt programat la geometrie. Am ajuns la 158.000 KM, ceea ce inseamna ca in curand urmeaza un schimb de ulei si filtre
    1 point
  8. Cumpara cablu cu proba pe masina ta, ca sa fii sigur ca e cablul ok. Eu am avut probleme cu un cablu, merge pe E46 dar nu si pe E60 LCI. Verificat, instalat, reinstalat, nu a mers. Am comandat altul din China, recent, merge fara probleme pe E60 LCI. 18$ si 30 de zile rabdare sa apara.
    1 point
  9. Ideea e ca toata lumea cand isi cumpara bmw se asteapta la minuni. Ei bine nu e asa. bmw e o masina premium. i-ti trebuie un venit peste medie sa intretii chiar si un second din 2005. Caii putere peste celelalte masini nu sunt degeaba. Sunt dati de o tehnologie un pic mai avansata. Iar asta costa bani. ... si bmw se strica. problema e depinde de buget. o sa vadeti multe , multe , multe bmw la shrot. Dc ... pentru ca multi nu au bani sa le repare. Bmw tine minim 30 ani sau 1M km. Daca e intretinuta corespunzator. Recent mi-am cumparat un 520. Are 450 mii km. Mere ca aproape nou. Putere , confort, etc ... dar asta costa. Sa nu va asteptati sa cumparati un second perfect. Eu am bagat in el 1200 sa nu mai vad erori in bord si mai u rmeraza sa mai bag 1000 sa mearga cum vreau eu. Una peste alta ... bmw merita orice leu ... atata vreme cat leul ala il dai la cine trebuie. PS. Experienta cum Automibile Bavaria ... scurgeri de ulei dreapta motor. .... nota de plata 7200 ron ... normal , nu le dau ... merg la mecanicul meu vechi. ... rasete , se uita la motor , se uita la lista de defectiuni ... alt diagnostic ... masina nu are erori. Ce fac? Nimic. Astept sa pice de tot. Masina merge cu 210 pe autostrada cu exceptia ca imi mananca 1 L ulei la mia de km. ...lol ... daca vrea sa pape ii dau sa pape. Ideea e ca ... nu avem mecanici sa stie bmw , nici macar in reprezentante. Sent from my MotoG3 using Tapatalk
    1 point
  10. Cauta cablurile D+DCAN , gasesti pe olx ... Iti spun din experienta sa il cumperi pe cel mai ieftin , softurile o sa le gasesti aici sau pe net.
    1 point
  11. Am facut si e de schimbat _chiulasa_ cu tot cu axa cu came,restul a zis mecanicul ca sunt ok.Deja i-am spus sa o repare.Sa vad acum cum o sa mearga.Sper sa fie ok. El a zis ca atat timp cat nu au fost afectate pistoanele nu are rost sa iau motor sh ca nu stiu ce motor iau si ca e posibil sa fie facut din bucati sau cu foarte multi km.
    1 point
  12. Exista ! Se scoate codu de power reduction din fa apoi se face update la dde .
    1 point
  13. Da. mai mult ca sigur alt calculator, injectoare, alt cablaj. Esti asa sigur ca motorul mai merge cativa km. fara pic de ulei? Iti spun eu ca nu. Primii se duc cuzinetii. Se sudeaza de vibrochen blocand motorul, bineinteles cu zgomotul de rigoare. Si DA, boala comuna la motoarele N43 si N42, sa se rupa bucati din patina lantului, cade in baie si acopera sorbul pompei, avand urmarile descrise mai sus, fara sa iti dai seama. Incalzirea fiind foare rapida, nu iti arata pe ceasul din bord, el indicand temperatura apei, pana se face transferul termic intre piese si circuitul apei, motorul este deja blocat.
    1 point
  14. La bugetul tau,greu de gasit o masina bine intretinuta,cu dotarile enumerate de tine.
    1 point
  15. Nu stiu ce sa zic. Pe mine g30 ma incanta la interior mai mult decat la exterior. Probabil si pielea aia bej pe care am ales-o ii da un aer mai luxos. Insa, in trecut, nici eu nu eram incantat de interioarele bmw dpdv design. Daca este sa virbim de calitate fabricatiei, Calitatea plasticului probabil nu e buna. Mie in zona usii dreapta mi se aud niste greieri la cele mai mici denivelari si asa si in bord. Plasticul din bord pocneste cand plec de pe loc si masina a stat in soare. Am mai fost surprins cand am luat o groapa cel mult medie si bordul a scos asa un sunet de ieftin, de parca statea sa se desprinda. Eu am mai criticat G30-ul la mine pe topic, insa au fost colegi care mi-au reprosat asta. In esenta eu sunt f multumit de masina, mi-am dorit ceva similar mereu, mai ales ca acum un an nici nu ma gandeam ca ar fi posibil sa o am
    1 point
  16. cred ca ti-a luat ceva sa gasesti cele mai ieftine masini de pe autovit.
    1 point
  17. de obicei masinile venite din SUA sunt : dauna totala / inundate / incendiate
    1 point
  18. Am putea spune ca am terminat rodajul
    1 point
  19. daca era M pack nu avea covrigul ala.anunt de doi lei la rubrica gresita
    1 point
  20. Eu nu stiu cu ce e39 sau e60 scoteai tu sub 5 la suta la mers cu 130 la ora. Poate vreun prototip ceva. Consumurile oficiale extraurbane sunt date pentru o viteza de 100 la ora, el a zis ca la 120 a avut 4.5, ceea ce e oricum nesperat de putin pt o masina de 1700 de kile. Ce tehnologii pot bate legile fizicii? 2.0 cred ca este compromisul perfect intre buget, taxe si consum. Normal ca 3.0 e mult mai performant, insa nu cred ca nu satisface cerintele si 2.0 pentru 95% dintre soferi. Textele cu " e submotorizata" vine din putul gandirii, adica sa nu uitam ca e39 520d avea 136 de cai si nu se mai plangea nimeni ca ar fi submotorizat. Dar in ziua de azi lupta cu secundele si marketingul a facut aberatie goana dupa cifre.
    1 point
  21. azi am trecut la look'ul de vara CarPro Essence Primer + CarPro Reload
    1 point
  22. Cum zice si qwerty, poate sa fie firele sau poate sa fie exact mufa de la fire. La mine un pin din ala e "ars" tot...e negru si cam topit. Mi-a facut niste figuri sa mi se stinga toata tripla dreapta sau sa palpaie. Am zis ca o sa stau sa le curat cu spray de contacte.
    1 point
  23. da, depinde de temperatura exterioara, viteza vantului, anotimpul si locul unde faci operatiunea.sper sa reusesti fara sa spargi becul, pentru ca altfel, operatiunea devine foarte dificila...si apropo, incearca iarna ca sunt sanse mai mare sa reusesti, conform ultimelor statistici.
    1 point
  24. Nu dai si sursa de unde stii de poluare..?? Eu cred ca ca nu este vorba decat de o generatie noua de motor fara influienta masiv poluarea. Mai logic ar fi: M47 a fost "reusit" scos cu Euro 4 - FARA DPF; apoi N47 a aparut cu Euro5- CU DPF (dar sunt si motoare M47 cu DPF, deci Euro5) si Euro6- cu DPF "imbunatatit", de anul acesta. Si probabil unele mici ajustari prin motor si ECU. Mai jos cateva surse utile care explica poluarea, cum e controlata: http://www.dieselcar.com/features/euro-6-understanding-the-new-regulations/ http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3973853/
    1 point
  25. Poza cu patina aia facuta terci este dubioasa. Pai patina nu avea cum sa fie sparta in halul ala ca ar fi intrat toate bucatile alea din ea pe/langa/prin lant. Voi demontati patine si apoi le dati un ciocan sau cum? Ar fi fost relevant de stiut cum se auzea motorul inainte, ca nu cred eu ca un motor care suna bine are patine rupte in distributie.
    0 points
  26. Nu ma pricep prea bine dar din poza apare ca pe motor nu e rupta patina, doar dupa ce ati scos-o?
    0 points
  27. Carbon sau necarbon , cum or fi ele , aratĂŁ foarte bine Ăâ˘i merita banii fĂŁrĂŁ discuĂâşii . Ămi pare rĂŁu ca trimul mare nu este pt navi cic , m-ar fi interesat . Bafta ! Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  28. Ce-mi mai plac formularile de genul: motor salvat la limita ) Ca la Antena3, soc si groaza Parca le-am mai vazut la vreo 2 service-uri care isi fac reclama in draci pe FB..
    0 points
  29. Ok. Deci sunt de plastic si eu strat de fibra deasupra. Dar nu poti spune ca sunt de carbon. Piesa respectiva este facuta peste 90% din ABS.
    0 points
  30. Prietene, e acelasi plastic. Ala nu e carbon nu mai insista ca "prosteala" e la tine! Ia uite aici cum stiu sa faca baietii. Folosesc doar un textil de carbon. Si asta oricum mi se pare mai mult decat o vopsea hidrografica. Si tot nu e trimul de carbon. Poate asa te linistesti. http://blog.ocarbon.com/tag/e90/
    0 points
  31. Din cate știu eu, C-ul din coada seriei semnifica faptul ca este clasa de poluare euro 5, iar A-ul este euro 4.
    -1 points
  32. tipic...pune discuri originale bmw si nu mai patesti asta
    -1 points
  33. Dezmembrez BMW 320, an 2007, 160 CP, pachet M. Volan complet, bord, caseta de directie, airbaguri, rezervoare pt apa, radiator, telescoape, discuri, navigator + multe altele. Pentru detalii contactati telefonic. Tel:0757380924
    -1 points
  34. sunt ceasuri de 335d (vad ca ai gasit cu 280km/h). mai ai nevoie de ace nFL si vopsite rosu.nu imi plac cadranele alea vopsite alb, dar se poate remedia si redline e aiurea pus acolo. trebuie schimbat eeprom, scris vin si codat cu ncs.
    -1 points
  35. Pot sa fie si injectate cu carbon ca oricum nu conteaza. Domnul vanzator aici a zis ca trebuia sa ne dam noi seama ca la el este doar titlu si ca sunt infoliate pentru ca nu exista varianta de carbon. Asa ca injectate, stropite sau cum sunt, sunt. Nu mai incerca sa ne aburesti
    -1 points
  36. Mersi Creed. Doar trimul cu benzi chrome pentru volan si comenzile valoreaza cam jumatate din tot setul ala.
    -1 points
  37. Turbina nu are voie sa fluiere. In Germanania daca-ti reconditioneaza turbina, iti da 6 luni garantie pe ea fara numar de km. De regula o ia pe a ta veche la schimb si iti pune una reconditionat de ei. Poate ca nu se pricep cei de la service daca ti-au pus 2 turbine reconditionate si fluiera amandoua. Uleiul nu influenteaza cu nimic fluieratul turbinei.App, cati km ai cu masina momentan? Am auzit ca la varianta de 2,5D le cam pica turbina.
    -1 points
  38. Si cand te.ai trezit era dimineata. Gpl se pune pe masini cu adevarat scumpe si motoare mari. Pe bmw ce doamne iarta.ma ar avea? Nu e tocmai LaFerrari. Iar miturile care le auziti despre gpl, ghiciti ce? sunt exact mituri si atat!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.